نتایج جستجو برای عبارت :

اطلاعات و پیشنهادات و شاید حتی انتقادات

دوستان عزیز سلام ، با چالش اردیبهشت ماه در خدمت همه شما هستم. اگر دنبال کننده وبلاگ و مطالبم باشید تا کنون متوجه شده اید که من تاکید زیادی بر موضوع ارجاع انتقاد مصرف کنندگان به تولیدکنندگان و حتی فروشندگان دارم . نظر شما چیست ؟
سوال چالش : بنظر شما بهترین راه برای انتقال نظرات و انتقادات از یک محصول به تولیدکننده چیست ؟ اگر نسبت به انتقاد واکنش و یا عکس العمل در طی پیشرفت مشاهده نشود چه باید کرد ؟
پایگاه خبری تحلیلی “شریعت نیوز  ” محیطی کاملاً آزاد و مردمی است که هدف اصلی آن بیان دیدگاه ها، انتقادات و درد دل های مردم اهل سنت ایران و جهان به گوش همه برسدهمچنین شما می توانید در پایگاه خبری تحلیلی “شریعت نیوز ” آخرین اخبار مرتبط به اهل سنت ایران  و اخبار مهم ایران و جهان را نیز مشاهده نمایید.
منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات تمامی شما دوستان و کاربران عزیز هستیم.
لازم به ذکر است که پایگاه خبری تحلیلی “شریعت نیوز ” یک محیط کاملاً مس
سلام به تمامی دوستانی که در حال حاضر مشغول خواندن این وبلاگ هستند. به شما خیر مقدم عرض می کنیم. ما در این وبلاگ قصد داریم تا مجموعه ی جامعی از موضوعات ساختمانی را به شما عزیزان تقدیم کنیم. امیدوارم که شما عزیزان با همراهی خود و ارائه پیشنهادات و انتقادات و نظرات خوبتان ما را در ارتقای هر چه بیشتر این وبلاگ یاری کنید. شما هم چنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از حوزه ها و مجریانی که در آن ها فعالیت می کنند به وب سایت سازه چی مراجع
سلام دوستان!
این وب برا شماست؛ شمایی که دوست داری استعدادهای خودت رو شکوفا کنی و از اونا استفاده کنی؟!
گام اول باید علایق و استعدادهای خودتو بشناسی!
گام دومش ب ما
ممنونم از اینکه به پیج ما سر زدید و خوشحال میشیم که انتقادات و پیشنهاداتون را با ما در ارتباط بگذارید.
هنوز چند ماهی از عرصه پر سرو صدای ویندوز ویستا نگذشته بود که موج انتقادات از محصول جدید مایکروسافت به پا خواست و کاربرانی که سادگی و قابلیت های بالای ویندوز XP را تجربه کرده بودند ، نارضایتی خود را از سیستم عامل جدید اعلام کردند .
با سلام.خدمت تمامی عزیزان از صفحه ما دیدن کنید ونظرات انتقادات,و پیشنهادات خودتان در رابطه با داستان ها را برای ما بفرستید
و ببخشید که داستان شماره 3 و 4 یه جابجایی در گذاشتنشون اتفاق افتاده 
وترتیب داستانها فعلا" به این صورت است(1,2,4,3)  منتظر داستانهای یعدی باشید
مقدمه،معرفی چکیده اهداف:
● امامت امام زمان(عج)●زندگی نامه پدر بزرگوار ایشان امام حسن عسگری(ع)●زندگی نامه حضرت نرجس خاتون مادر بزرگوار حضرت ولیعصر●آغاز امامت حضرت و داستان نماز خواندن بر پیکر پاک پدرشان امام عسگری●غیبت صغری و کبری●تشرف کسانی که به محضرمقدس حضرت رسیده اند●تمام صوت ها و کلیپ های مربوط به آقا صاحب الزمان و ظهور●مباحث مهدویت و انتظار فرج●منجی در ادیان دیگر●سواد رسانه ایو ان‌شاءالله در آخر بتوانیم که در پایان این مباحث
اگر ارزش شما نزد خودتان به این بستگی دارد که دیگران چقدر برای شما ارزش قائل می شوند، به احتمال زیاد جزو آن دسته از افراد هستید که تمام زندگی شان را وقف راضی نگه داشتن دیگران می کنند. 
لازم نیست همه از شما خوششان بیاید یا با سبک زندگی شما موافق باشند. نکات خوب و بد انتقادات دیگران را مد نظر قرار دهید، اما هیچ گاه اجازه ندهید ارزش شما را کس دیگری تعیین کند.
بخش اول – انتقال امن اطلاعات بخش دوم – انتقال امن اطلاعات توسط filezilla از طریق SFTP   دو روش رایج و ایمن جهت انتقال اطلاعات بین دو کامپیوتر SSH  و TLS  هستند که هر دو پروتکل استانداردی برای مباله رمز شده اطلاعات است، هدف آن ها انتقال امن داده ها و تامین امنیت در … انتقال امن اطلاعات
منبع : وبلاگ ایران سرور
من باید خیلی در برابر نظرات و انتقادات دیگران خوسنردتر و بی تفاوت تر باشم...
ممکنه هزار نفر بابت یه حرف یا انتخاب من بیان گله کنن اما تا وقتی که من میدونم کارم هیچ نیت بدی توش نبوده نباید خجالت بکشم یا عذاب بکشم یا معذرت خواهی بکنم...
من نباید از پاک کردن ادما از زندگیم بترسم...بعضی خودشون مقدماتو برای حذف خودشون فراهم میکنن....
من باید بیشتر به فکر خودم و ارامش و اعصابم باشم....
از امروز فعالیت وبلاگ تدریس برتر، با هدف آموزش نکات مربوط به تدریس خصوصی و آموزش شروع می شود.
مقالات این وبلاگ هم برای دانش آموزان، خانواده ها و دانشجویان مفید است، هم برای معلم های خصوصی و معلم های مدارس.
ما را از پیشنهادات و انتقادات خود مطلع کنید.
                                      ˝بسم رب الشهداء والصدیقین˝
این وبلاگ جهت معرفی و آشنایی هرچه بیشتر و بهتر ما با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد شده ان شاءالله با توکل بر خدا و یاری آقا صاحب الزمان بتوانیم در کنار همدیگه فعالیت مفید و مثمرثمری را انجام بدهیم.
✏  از شما همراهان گرامی جهت کمک در راستای تحقق بخشیدن این هدف درخواست  کمک و همراهی دارم لطفا پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما بفرستید تا ان شاءالله بتوانیم به کارمون کیفیت ببخشیم.
با سلام.به استحضار دوستان و هموطنان و سروران عزیز و مشتریان گرامی می رساند وبلاگ مجموعه تولیدی و پخش ظروف یکبار مصرف شفق جهت اطلاع از انواع محصولات به همراه کاتالوگ و لیست قیمت روزانه در این سایت عرضه می گردد.
صمنا این مجموعه با آغوش باز آماده دریافت هرگونه انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان می باشد.  

 شماره تماس با مدیریت مجموعه تولیدی شفق :  ناصری -    09382879410
        ˝بسم رب الشهداء والصدیقین˝
این وبلاگ جهت معرفی و آشنایی هرچه بیشتر و بهتر ما با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد شده ان شاءالله با توکل بر خدا و یاری آقا صاحب الزمان بتوانیم در کنار همدیگه فعالیت مفید و مثمرثمری را انجام بدهیم.
✏  از شما همراهان گرامی جهت کمک در راستای تحقق بخشیدن این هدف درخواست  کمک و همراهی دارم لطفا پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما بفرستید تا ان شاءالله بتوانیم به کارمون کیفیت ببخشیم.
 
 
 
                       
        ˝بسم رب الشهداء والصدیقین˝
این وبلاگ جهت معرفی و آشنایی هرچه بیشتر و بهتر ما با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد شده ان شاءالله با توکل بر خدا و یاری آقا صاحب الزمان بتوانیم در کنار همدیگه فعالیت مفید و مثمرثمری را انجام بدهیم.
✏  از شما همراهان گرامی جهت کمک در راستای تحقق بخشیدن این هدف درخواست  کمک و همراهی دارم لطفا پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما بفرستید تا ان شاءالله بتوانیم به کارمون کیفیت ببخشیم.
 
 
 
                       
امکان دریافت اطلاعات تغییر رشته سال تحصیلی 95-96 نظری و کاردانش به شاخه فنی و حرفه ای در سامانه متوسطه دوم ایجاد شده است.مدارس محترم برای دریافت اطلاعات مورد نظر باید گزینه "دریافت اطلاعات تغییر رشته" را در "عملیات اصلی" اجرا نمایند.شایان ذکر است ابتدا باید اطلاعات سوابق از سیستم دانا دریافت شده و سپس اطلاعات تغییر رشته از سناد دریافت شود.
_ریمیکس هایی که از سایت ما دریافت میکنید با کیفیت‌ اصلی دریافت کنید.
_در صورت سازگار بودن فری نت ها با موبایل و منطقه شما از افشای بیش از حد آن ها بپرهیزید‌.
_فرآیند به روزرسانی سایت به دلیل وجود مشغله به تاخیر افتاده و به زودی انجام میشود.
(از شما میخواهیم که پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کرده و به ما در زمینه ارتقا میزان خدمات کمک کنید)
_فروشگاه سایت  و اشتراک ویژه در همین چند روز فعال میشود.
باتشکر از شما دنبال کنندگان عزیز و محترم
محمد مع
شورای محله با هدف تسهیل در پرداخت شارژ ها توسط اهالی محترم اقدام به راه اندازی پوز در کانکس انتظامات نموده است.
همچنین لازم به ذکر است از این پس آقای موسوی از نیروهای انتظامات با حفظ سمت فعلا بعنوان کارمند اجرایئی شورا فعالیت می نماید. محل استقرار ایشان کانکس کوچه 12 بعنوان دفتر موقت شورای محله می باشد.
لطفا در صورت داشتن پیشنهاد و انتقادات به ایشان روزانه از ساعت 8 صبح لغایت 4 عصر به کانکس کوچه 12 مراجعه فرمائید.
بسم الله الرحمن الرحیم
پروژه و سورس کرنومتر با زبان بیسیک (vb6)
برای دانلود پروژه و سورس کد به ادامه مطلب بروید.
منتظر نظرات ، پیشنهاد و انتقادات شما عزیزان هستیم و اگر در کار مشکلی وجود داشت لطفا اطلاع بدهید.
طراحی و کدنویسی توسط
Mohammad Javad Mahdavi
ادامه مطلب
ثبت نام خادمین راهیان نور جنوب کشور (1399_1398) برای حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس که در بازه زمانی اسفند تا فروردین در استان خوزستان آغاز می‌شود، آغاز شد.
 علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 23 تا 29 آذر با مراجعه به 
سامانه مرکزی ثبت نام خادمین شهدا
 به نشانیwww.khademin.koolebar.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند و پس از گذراندن مراحل گزینش و دوره‌های آموزشی به کسوت خادمی شهدا نائل شوند. 
همچنین علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلا
علیرضا قربانی هم به انتقادات پاسخ داد/ از بدخواهان نمی‌گذریم

علیرضا قربانی در واکنش به انتقادات از پروژه موسیقایی «افسانه چشم‌هایت» بیانیه‌ای منتشر و موضع چند روز پیش همایون شجریان در برابر این انتقادات را درد مشترک بسیاری هنرمندان امروز توصیف کرد.
گزارش خبرنگار مهر، پیرو حواشی به وجود آمده در آستانه انتشار آلبوم «افسانه چشم‌هایت» به خوانندگی مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی و نیز انتقاداتی که نظر به حضور این دو هنرمند در کتابخان
یک محیط کار عالی پس از ثبت شرکت لهستان (1)
ثبت شرکت لهستان به یکی از بهترین روش‌‎ها برای ثروت‌آفرینی تبدیل شده است. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران پس از راه اندازی کسب و کار و بیزنس خود در لهستان تلاش می‌کنند که موفقیت را برای خود و اعضای خانواده خود رقم بزنند. یکی از بهترین مزایای ثبت شرکت در کشور لهستان این است که کارآفرین یا سرمایه‌‎گذار می‌توانند اقامت لهستان را ابتدا به صورت موقت و سپس به صورت دائمی دریافت کنند.یکی از مسائل اصلی که کارآ
به نام خدا
به وبلاگ پژوهشی مطالعات روسیه که بر روی سیستم وبلاگ‌دهی آرزوبلاگ مدیریت می‌شود خوش آمدید!اینجانب امیدوارم در این وبلاگ بتوانم بخشی از مقالات و مطالب متفرق و پراکنده در موضوع مطالعات روسیه را گردآوری و منتشر کنم و محصول این تلاش مورد استفاده شما مخاطبین گرامی قرار بگیرد.
لطفا با ابراز نظر و ارسال پیشنهادات و انتقادات خود با این وبلاگ همراه باشید.
اطلاعات دارای تنوع معنایی از کاربرد روزمره گرفته تا محیط های فنی است.مفهوم اطلاعات وابسته به اندیشه، ارتباط، کنترل، داده، فرم، آموزش، دانش، مفهوم، الگو، دورنما و نمایش است.اطلاعات مجموعه ای از آگاهی هاست و به معنای جزییاتی در موضوعی که به آن نیاز داریم می باشد.به تعبیر کامپیوتری، اطلاعات داده های پردازش شده است که دارای ارزش و اعتبار می باشد.
امنیت اطلاعات به مفهوم حفاظت و مراقبت از اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی در مقابل هرگونه تهدید و مخا
یکی از شعب فعال باشگاه مبین شعبه شهید کافی در جنوب تهران به آدرس زیر می باشد
 
آدرس:تهران عبدل آباد، خیابان سبلان، روبروی کلانتری 152 خانی آباد
 
 
ساعت کلاس :
دوشنبه ها    :  17:30  الی 19
پنج شنبه ها  :  11 الی 12:30
 
شماره ارتباط با مدیریت تمامی شعب باشگاه جهت انتقادات و پیشنهادات :     09128356432
شماره ارتباط با مربی آقایان ( آقای قاسمی ) :                                         09355658053
سلام بر دوستان عزیز سایت ما برای خرید قوانین خواست خود را دارد
که برای خرید شما باید آنها را رعایت کنید اول:« از همه شما باید فقط از درگاهی
ک در سایت مان هست ارسال کنید و عکسش را برای شماره ی 09305588201
ارسال کنید تا ما سفارش را ارسال کنیم دوم:«اگر کسی پول تقلبی برای ما ارسال کند درگاه ما متوجه شده و مشخصات را به صورت خودکار برای پلیس ارسال میکند سوم:«کالایی ک خریداری میکنید به هیچ وجه پس گرفته نمی‌شود و قبل از هر اقدامی اول از خرید خود متمعن شوید چ
اثرات ناشی از وقوع جنگ اطلاعات از ماهیت و متغییرهای  این جنگ سرچشمه می گیرد.مطالعه ی سه اثر اصلی جنگ های اطلاعاتی که در پی می آید امکان هدف گذاری بهتر و تعیین اهداف مناسب را فراهم می آورد.این سه اثر اصلی جنگ اطلاعات عبارتند از:

مرگ آگاهی:
عدم دسترسی به اطلاعات درست یا دسترسی به اطلاعات نا درست
تغییر مکانیزم فکری و کند شدن و کاهش  قدرت تصمیم گیری 
الگوریتم های نادرست تجزیه و تحلیل
پردازش نادرست اطلاعات

ناتوان سازی استراتژیک: آسیب رسانی به نق
خردادماه ۱۳۹۷ اولین پست استاد کامل در وبلاگ بارگزاری شد...از آن روز تاکنون انتقادات و تناقض‌های زیادی را طرح کردم؛ ولی هیچ گاه پاسخی از غفار عباسی و مریدانش نشنیدم..
تحریری‌چی، شاگرد مدرسی، تفکیکی، اخباری، ضد عرفان، منافق، امنیتی... اینها بخشی از عناوین واتهاماتی‌ست که در این یکسال و چندماه نثار بنده کرده‌اند! چرا؟
ادامه مطلب
سلام بر دوستان عزیز سایت ما برای خرید قوانین خواست خود را دارد
که برای خرید شما باید آنها را رعایت کنید اول:« از همه شما باید فقط از درگاهی
ک در سایت مان هست ارسال کنید و عکسش را برای شماره ی 09305588201
ارسال کنید تا ما سفارش را ارسال کنیم دوم:«اگر کسی پول تقلبی برای ما ارسال کند درگاه ما متوجه شده و مشخصات را به صورت خودکار برای پلیس ارسال میکند سوم:«کالایی ک خریداری میکنید به هیچ وجه پس گرفته نمی‌شود و قبل از هر اقدامی اول از خرید خود متمعن شوید چ
از حرف زدن خوشم میاد اما نوشتن بهم حس خوبی میده
چندین سال بود که با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از شبکه های اجتماعی وبلاگ نویسی رو فراموش کرده بودم اما الان دوباره برگشتم تا مطالبی که احساس می کنم مهم هست رو با تمام کسانی که اتفاقی یا هدفمند وارد وبلاگ من شدن به اشتراک بذارم
 
از نظرات و انتقادات همه شما استفاده می کنم
قطعا قرار نیست همه ما مثل هم فکر کنیم و من هم دوست ندارم نظرات و تحلیل های خودم رو به کسی تحمیل کنم
امیدوارم موفق باشین
التماس د
از حرف زدن خوشم میاد اما نوشتن بهم حس خوبی میده
چندین سال بود که با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از شبکه های اجتماعی وبلاگ نویسی رو فراموش کرده بودم اما الان دوباره برگشتم تا مطالبی که احساس می کنم مهم هست رو با تمام کسانی که اتفاقی یا هدفمند وارد وبلاگ من شدن به اشتراگ بذارم
از نظرات و انتقادات همه شما استفاده می کنم
قطعا قرار نیست همه ما مثل هم فکر کنیم و من هم دوست ندارم نظرات و تحلیل های خودم رو به کسی تحمیل کنم
امیدوارم موفق باشین
التماس دعا
فناوری اطلاعات در ایران




فناوری اطلاعات با توجه به نیاز بشر هر روز مورد استفاده بیشتری قرار می‌گیرد
بسیاری مفهوم فناوری اطلاعات را با کامپیوتر و انفورماتیک ادغام می‌کنند، این درحالیست که این‌ها ابزارهای فیزیکی فناوری اطلاعات می‌باشند نه تمامی آنچه که فناوری اطلاعات پوشش می‌دهد. سید حامد خسروانی شریعتی در مقاله‌ای در همین زمینه آورده‌است که:" با فرض اینکه فناوری اطلاعات یک سیب باشد، کامپیوتر، شبکه، نرم‌افزار و دیگر ابزارهای مرتبط
سیستم های اطلاعات مدیریت :
سیستم های اطلاعات مدیریت ابزاری است در دست مدیران به منظور تصمیم گیری بهتر و انجام بهتر فعالیت های سازمان .
هدف نهایی سیستم های اطلاعات مدیریت تهیه اطلاعات برای مدیران به منظور کمک به آنها در فرایند تصمیم گیری.
خب دوستان عزیزم قراره تو این وبلاگ تجربه وبگردی هامو با شما به اشتراک بذارم...مطالب جذاب، مقالات جدید، تازه های علمی/فناوری و فیلم و سینما
قراره با هم سفری داشته باشیم به دنیای وب و در این مسیر همسفر هم باشیم از شما میخوام تا من رو در این مسیر همراهی کنین و از اونجایی که هر تجربه ای به همراهی هر دو طرف نیاز داره شما هم به نوبه خودتون لینک های جذاب رو برام ارسال کنین و همینطور نظرات و انتقادات و پیشنهاد های خودتون رو با من در میون بذارین
 
 
به ام
بخش اول – انتقال امن اطلاعات بخش دوم – انتقال امن اطلاعات توسط filezilla از طریق SFTP در بخش قبل انتقال امن اطلاعات و روش های مختلفی که در رابطه با این موضوع وجود دارد تشریح شد و همانطور که ذکر شد یکی از روش هایی که از امنیت بالایی برای انتقال فایل ها در سیستم … انتقال امن اطلاعات توسط filezilla از طریق SFTP
منبع : وبلاگ ایران سرور
جونیور براندائو که به دلیل ناکامی در ارائۀ نمایش موفق از سوی هواداران پرسپولیس به شدت زیر بار انتقادات قرار گرفته بود، از سوی علی علیپور به شدت مورد حمایت قرار گرفت.

علیپور در واکنش به دریافت دستمزد سنگین جونیور اعلام داشت: نوش جانش، او لیاقت این دستمزد را دارد و باید چنین دستمزدی را داشته باشد، به کسی ارتباط ندارد او چقدر درآمد دارد، او هم تلاش زیادی می‌کند و بخشی از تیم ماست.
اصولا الان مثل اون دانش آموز ته کلاس میمونم که معلم از اول میز یه سوالی رو میپرسه و میرسه به میز آخری و اون بنده پروردگار جواب تازه ای برای گفتن نداره.
ولی خب بدینوسیله اینجانب علیرضا از جانب آزاد دعوت شدم به این پویش تا بلکه لااقل صدامون دیگه به بیان برسه.
۱. انتقادات و پیشنهادات
یه بخش تو پنل باشه واسه انتقادات و پیشنهادات(غیر از قسمت تماس با ما).الان که این پویش راه افتاده چجوری بفهمیم که بیان میفهمه؟
۲. پیدا کنید پرتقال فروش را
وقتی بخوای
از مرز مهران تا نجف کرایه صد تومن خواهد بود (مهران تا نجف303کیلومتر)از مرز مهران تا کربلا کرایه هشتاد تومناز مرز شلمچه تا نجف کرایه صد و سی تومن(شلمچه تا نجف 470 کیلومتر )هنوز کسی از مرز چذابه و خسروی پیدا نکردم در که بپرسم  موکب هرمزگان مخصوص خواهران و موکب سیدالشهدا مخصوص برادران در صحن الزهرا(س) حرم امام علی(ع) قرار داره اما ازدحام جمعیت و سر و صدا و گرمای هوا قابل تحمل نیست.....مبیت (خونه ساکنین عراق ) واقعا برای استراحت مناسبند ، فوق العاده تمی
اسنپ به تازگی در شبکه‌های اجتماعی با انتقاد شدید کاربران نسبت به وجود نام «خلیج عربی» در کنار «خلیج فارس» روبه‌رو شده‌ است. دامنه این انتقادات تا حدی بود که «ژوبین علاقبند»، مدیرعامل اسنپ و مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران در توییتر به این مسئله واکنش داد و عنوان کرد که استفاده از هر نامی
ادامه مطلب
به اطلاع دانشجویان محترم مقطع کارشناسی ارشد که دروس قابلیت اطمینان در سیستم های قدرت و دینامیک سیستم قدرت را در ترم جاری با اینجانب اخذ نموده اند می رساند، آخرین وضعیت ارزیابی پروژه دانشجویان به صورت جدول ذیل می باشد. دانشجویان می توانند نظرات و انتقادات خود پیرامون نمرات اعلام شده را در بخش نظرات همین مطلب درج نمایند تا بررسی و پاسخ داده شود.
ادامه مطلب
2640 - «مصی علینژاد» پیمانکار سازمان سیا برای ترویج فرهنگ غربی و بی‌بندباری در جامعه ایرانی، چند روز پیش در مصاحبه با شبکه من‌وتو گفت: “اگر روزی جمهوری‌اسلامی سرنگون شود و انتخابات آزاد مانند کشورهای غربی برگزار گردد، چرا که نه؟! ... ممکن است برای انتخابات ریاست‌جمهوری یا مجلس کاندید شوم ...”وی چندی پیش در مواجهه با انتقادات گسترده پس از طلب غرامت 500 میلیون دلاری از اموال بلوکه شده ملت ایران در آمریکا، گفته بود که در پی رسیدن به قدرت نیست!لی
 اظهار کننده کالا پس از دریافت فرمهای پیش نویس اظهار نامه (فرم های 111و121) از قسمت اطلاعات نسبت به وارد نمودن اطلاعات خواسته شده در خانه های این فرمها به صورت کاملا صحیح و بدون قلم خوردگی اقدام و تحویل قسمت ورود اطلاعات می دهد. اطلاعات فرم 111 شامل دو بخش اطلاعات عمومی و اطلاعات مربوط به اقلام کالا میباشد که بخش عمومی دربرگیرنده مشخصات کلی و صاحب کالا و اظهار کننده بوده و درخانه های 1 تا 30 این فرم نوشته می شود و بخش قلم کالا شامل مشخصات جزئی و بیش
توافق نامه عدم افشای (NDA) نوعی قرارداد حقوقی است که در آن دو طرف موافقت می کنند که برخی اطلاعات را محرمانه نگه دارند. این موافقت نامه ها همچنین به عنوان "موافقت نامه های محرمانه بودن" ، "موافقتنامه های اطلاعات اختصاصی" یا "موافقت نامه های رازداری" شناخته می شوند. NDA معمولاً وقتی مورد استفاده قرار می گیرد که دو طرف احساس می کنند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خاص به نفع متقابل خود هستند ، اما انتشار بیشتر این اطلاعات می تواند به یک یا هر دو طرف آسی
طرح ایران مهارت استان گلستان
بازیابی اطلاعات سیستم های رایانه ای به روش ساده استانداردی از گروه فناوری اطلاعات می باشد که شامل مهارتهای انجام کار عملی بازگرداندن اطلاعات درایور ها، انجام کار عملی بازگرداندن اطلاعات memory flash ،کار با protection system می باشد.دانلود استاندارد
نوشتن اسکریپت مخفی کننده ی اطلاعات در فایل های تصویری PNG در پایتون
 
درود به همه !
 
خب امروز یه اسکریپت توپ پایتونی داریم .
 
میخوایم اسکریپتی بنویسیم که یه سری اطلاعات متنی رو برای ما مخفی کنه داخل یه فایل تصویری PNG و همچنین اگر خواستیم برامون اطلاعات مخفی شده پشت عکس را استخراج کند .
ادامه مطلب
با سلام
با توجه به درخواست تعدادی از دانش آموزان مبنی بر نمونه سوالات بیشتر در ادامه چندین نمونه سوال جدید از دروس مختلف اپلود میگیردد امید است مورد توجه قرار بگیرد و با انتقادات و پیشنهادات سازنده ما را یاری فرمایید.
 
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
ادامه مطلب
عاداتى که می‌تواند نشان دهنده کمبود اعتماد به نفس باشد:
١. به همه چیز بله گفتن و ناتوانى در نه گفتن به بعضى درخواست ها و امور خلاف میل فرد.
٢. مکالمات درونى منفى و یا خود سرزنش گرى.
٣. عقب نشینى کردن از اهداف زمانى که فرد مورد انتقاد دیگران قرار مى گیرد.
٤. ناتوانى در تصمیم گیرى. 
٥. ترس از شکست.
٦. انتقادات سازنده در مورد کارها و امور را یک مشکل و نقص شخصى فرض کردن. 
۷. ترس از بیان نظرات و ایده ها در برابر دیگران.
۸. زود تسلیم شدن.
۹. مقایسه منفى خود ب
اگه دو بخش قبلی و مطالعه فرموده باشید قاعدتا نباید ادامه بدید ولی با اینحال ...
قدم اول:
یادتون هست که هیچکس داستان شما رو نمیخونه پس هیچوقت هدفتون این نباشه که مخاطب و راضی نگه دارید، شما مخاطبی ندارید که راضی یا ناراضی باشه . اینم درست نیست که واسه خودتون بنویسین . واسه خودت تو ذهنت مزخرف بباف و نیازی به ثبت کردنش نیست . یک نفر، واسه یک نفر خاص بنویسید . حتی اگه قراره اون یک نفر هم تخیلی باشه مهم نیست ولی فقط و فقط یک مخاطب داشته باشید و خودتون
اتوبار باربری اسلامشهر قائمیه تختی 
02156432305 دفتر 
09903381050 انتقادات وپیشنهاد
هـــدف مــا جــلــب رضــایــت مــشــتری 
متخصص ترین مؤسسه حمل ونقل اثاثیه 
به‌صورت شبانه روزی درسطح شهر 
خاور بزرگ.. نیسان.. وانت.. ​​​​​​
کارگر خالی را از مــا بخــواهـــید 
اول دفتر به نام ایزد دانا
شروع کار وبلاگ ما از همین الان اغاز می شود این وبلاگ در ادامه کانال تلگرام ما ساخته شده و برای دسترسی آزاد شما به مطالب این وب ساخته شده است لطفا برای ارسال انتقادات و پیشنهادات به صفحه تماس با ما بروید 
آدرس کانال تلگرام ما
T.me/noor_hidayat
سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISMS(Information Security Management System) سیستمی برای پیاده سازی کنترل های امنیتی می باشد که با برقراری زیرساخت های مورد نیاز، ایمنی اطلاعات را تضمین می نماید.از نظر استاندارد بین المللی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بخشی از سیستم مدیریت کلی و سراسری در یک سازمان است که بر پایه رویکرد مخاطرات کسب و کار قرار داشته و هدف آن پایه گذاری، پیاده سازی، بهره برداری، نظارت، بازبینی، نگهداری و بهبود امنیت اطلاعات است.این سیستم برای حصول اطم
تو شرکت ما شما می‌تونی هرچقدر که دلت بخواد انتقاد کنی و پیشنهاد بدی. یعنی طوریه که آزادی کامل داری که حرفات رو بنویسی و بندازی تو صندوق انتقادات و پیشهادات که زیر هر میزی گذاشتن. فکر می‌کنم این کاریه که اکثر جاها تو این مملکت با پیشنهادات و انتقادات انجام میدن. روزگاری بر من گذشت تو همین چندوقت که نبودم. دومین سفر لبوفسکی وارم رو تو تعطیلات عید فطر رفتم به بهشت ایران. جای همگی‌تون خالی بود. برای بار سوم هم تو این هفته رفتم تبریز. خیلی اتفاقات
در صورتی که تمایل دارین با من در تماس باشین و سوالات یا پرسش های خودتون رو مطرح نمائید می تونین از روش های زیر استفاده کنید. به طور قطع در صورتی که برایم امکان داشته باشه پاسخگو خواهم بود.
شماره تماس و نشانی ایمیل ذیل، برای تمامی متقاضیانی که در ارتباط با زبان ایتالیایی، آزمون های CILS، نحوه شرکت و ثبت نام در کلاس های زبان ایتالیایی پرسشی دارند در دسترس می باشد. (توجه نمائید که امکان پاسخ به پرسش های مرتبط به مهاجرت، اخذ نوبت سفارت، پذیرش ویزا ب
امروزه با توجه به حضور گسترش جوامع و سازمان ها وپیشرفت های تکنولوژی
نیازمند نیروهای انسانی توانا و کارامد در سازمانها احساس می شود.آن چیزی
که در سازمانهای موفق امروزی به عنوان عامل موفقیت محسوب می شود نیروهای
انسانی خلاق می باشند که قابلیت بیان ایده های خلاقانه و ایجاد مزیت رقابتی
متمایز برای سازمان خود در مقابل دیگر سازمانها دارا می باشند.در این خصوص
لازم است با یک نگاه متفاوت به سازمانها نگریسته شود و آن نگاه می توان
نگاه کارآفرینی
شهرو شهرستان. با کامیونهای موکت شده و پتودار 
خاور بزرگ.. نیسان... وانت.. به‌صورت شبانه روزی 
هـــدف مــا جــلــب رضــایــت مــشــتری 
شماره تـمـاس دفـتر    02156432305 
شماره تـمـاس مدیریت  09903381050 
انتقادات وپیشنهاد ات 09104536229 
همیشه ازجای مطمئمن سرویس بگیرید 
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در بیانیه وزارت دفاع آمریکا این آزمایش، موفقیت آمیز توصیف شده و تلاشی مشترک بین نیروی دریایی و سپاه بوده است. زنجیر های هایپرسونیک قادر به پرواز نوک تیز مرطوب از سرعت صوت هستند و می توانند بین ارتفاعات و مدارهای مختلف تمرین دهند و رهگیری آن را سخت نمدار می یواش. وزارت دفاع آمریکا این آزمایش را نشانگر یک قدم بزرگ در جهت انجام این ماموریت در میان انتقادات گسترده دانست که ایالات متحده از پیشرفت چین و رو
آموزش ریکاوری اطلاعات حذف شده با EaseUS Data Recovery





در
دنیایی که داده ها و اطلاعات دیجیتالی به یکی از ارکان زندگی تبدیل شده،
نگهداری از آن ها و حفظ اسناد و فایل های مهم نیز اهمیت زیادی پیدا کرده
است.


ادامه مطلب
بعد از انتشار نامه گروهی از سینماگران برای اعطای مرخصی به محمد امامی(متهم پرونده بانک سرمایه) انتقادات زیادی از این نامه صورت گرفت و حتی تعدادی از امضاکنندگان منکر امضای این نامه شدند. مهدی سحاده‌جی رییس صنف فیلمنامه‌نویسان خانه سینما اما اولین کسی است که اشتباهش در امضای این نامه را قبول کرده. این سینماگر به تسنیم گفت:« اشتباه کردم زیرا حساسیت افکار عمومی را به عنوان رئیس یک صنف نادیده گرفتم و الّا حتی یکبار با محمد امامی دیدار نداشته‌ا
بانک اطلاعاتی مجموعه ای سازمان یافته از داده های ساختاری است که بصورت الکترونیکی در یک سیستم کامپیوتری ذخیره می شوند. در این مقاله قصد داریم تا به یک سوال مهم پاسخ دهیم. بانک اطلاعات اوراکل چیست؟ بانک های اطلاعاتی تاثیر بسزایی در طبقه بندی اطلاعات و داده ها دارند و نیاز به این بانک …https://blog.iranserver.com/oracle/
یکی دیگر از شعب فعال باشگاه والیبال مبین ، شعبه شهیدان صادق زاده در شرق تهران و در محله نظام آباد و سبلان می باشد.
بازیکنان در  رده های سنی مینی والیبال و نوجوان و جوان  در این شعبه تحت آموزش های تخصصی می باشند.
 
آدرس:
تهران ، خیابان سبلان جنوبی ، کوچه شهید حقگو ، باشگاه شهیدان صادق زاده .
 
ساعت کلاس :
در فصل های بهار ، پاییز ، زمستان
 
دوشنبه ها    :  15  الی 16:30
پنج شنبه ها  :  9 الی 10:30
 
ساعت کلاس در  فصل  تابستان  به زودی اطلاع رسانی میشود.
 
Personal Information    :    اطلاعات شخصیجملات رایج زبان انگلیسی، در مورد اطلاعات شخصی (اطلاعات فردی، تأهل، محل تولد و زندگی و ...)1- کجا متولد شدی؟Where were you born?2- در شیکاگو متولد شدم.I was born in Chicago.3- در شیکاگو متولد شدم اما در بالتیمور بزرگ شدم.I was born in Chicago but I was brought up in Baltimore.4- کی متولد شدی؟When were you born?5- در سال 1970 متولد شدم.I was born in 1970.6- روز تولدت کی است؟/ چه روزی متولد شدی؟When’s your birthday?7- دوم سپتامبر است.It’s September 2nd.8- متاهلید؟Are you married?9- بله هستم./خیر مجردم.Yes, I am./ N
معرفی رشته :
فناوری اطلاعات همان طور که به‌وسیله انجمن فناوری اطلاعات آمریکا (ITAA‎) تعریف شده‌است، به مطالعه، طراحی،
توسعه، پیاده‌سازی، پشتیبانی یا مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه، خصوصا برنامه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزار
رایانه می‌پردازد.
به طور کوتاه، فناوری اطلاعات با مسائلی مانند استفاده از رایانه‌ها و نرم‌افزار سروکار دارد تا از این طریق تبدیل، ذخیره،
حفاظت، پردازش، انتقال و بازیابی اطلاعات به شکلی مطمئن و ایم
داوطلبانی که موفق به ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری شده اند می توانند در صورت نیاز اطلاعات خور را اصلاح و یا ویرایش کنند . داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده برای ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور سراسری ، اولویت های انتخابی ، اطلاعات شخصی ، تحصیلی و ... خود را تغییر دهند و ویرایش های مورد نظر را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5680/ویرایش-اطلاعات-ثبت-نام-بدون-کنکور-سرا
هکرها با طراحی حمله فیشینگ و سو استفاده از بحران کرونا در یکی از بزرگترین ایالت ‌های آلمان ده ‌ها میلیون یورو را به یغما بردند.
مقامات ایالت «نوردراین-وستفالن» (NRW) سایتی را برای ثبت نام و دریافت کمک‌ های دولتی اختصاص داده بودند اما این سایت در روند تایید هویت شهروندان با مشکلات امنیتی مواجه بوده است. هکرها با طراحی کپی این سایت و انتشار لینک ‌های آن از طریق ایمیل شهروندان را به جای ثبت نام در سایت اصلی به صفحات جعلی هدایت کرده و اطلاعات
گزارش تصویری
جلسه مسئولین اتحادیه استان باجمعی از فارغ التحصیلان و اعضای قدیمی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان  در محل اتحادیه تبریز برگزار شد.
در این جمع صمیمی فارغ التحصیلان عزیز به بیان نقد, نظر, انتقادات خود پرداخته و راهکارهایی نیز جهت بهبود برنامه های اتحادیه بیان کردند.
در پایان آقای محمد زاده ضمن تشکر از دوستان نسبت به شرکت در جلسه و بیان نظرات خود, نکاتی پیرامون مسائل مطرح شده بیان کردند.


لازم به ذکر است انشالله این جلسات در
در تجارت ، موارد متعددی وجود دارد که ممکن است بخواهید اطلاعات محرمانه را با طرف دیگر به اشتراک بگذارید. اما نکته مهم در انجام این کار با اطمینان ، اطمینان از این است که طرف مقابل موظف است به اطلاعات محرمانه ای که شما به آنها ارائه می دهید احترام بگذارد و از آن به ضرر شما استفاده نکند.
یک روش معمول برای محافظت از محرمانه بودن اطلاعات محرمانه به طرف دیگر ، استفاده از توافق نامه عدم افشاگری است که بعضاً به عنوان "توافق محرمانه" یا "NDA" نیز گفته می
در عصر سرقت داده ها ، شرکتها و موسسات موظفند که از اطلاعات حساس محافظت کنند. مدیران شرکتها با انجام چهار اقدام ساده می توانند از اطلاعات حساس خود محافظت کنند . با ذخیره ی بیش از پیش اطلاعات حساس در سرور ابری ، لازم است که مدیران بدانند که برای سلامت شرکت و مشتریان خود ، چگونه باید از اطلاعات محافظت کنند .
ادامه مطلب
سلام
خیلی ها گویا در ارسال پیام دچار مشکل شدند، کار بسیار ساده ای هست مطابق تصویر و نوشته زیر عمل کنید.
ارادتمند
نحوه ی ارسال پیام در وبلاگ : ۱. به قسمت ارسال نظر می رویم .
۲. نام خود را می نویسیم.
۳.متن پیام مورد نظر را می نویسیم.
۴. گزینه ی ارسال را می زنیم.
 به همین راحتی می تونین نظرات ، انتقادات و پیشنهاداتتون رو با من درمیان بگذارید.
تعاریف بسیاری واسه برون سپاری هست. اما یکی از اساسی ترین اونا، واگذاری خدمات به شخص ثالثه. با در نظر گرفتن فناوری اطلاعات، برون سپاری می تونه شامل هر چیزی از برون سپاری فناوری اطلاعات، مدیریت فناوری اطلاعات آی بی ام (IBM) یا HP گرفته تا برون سپاری خدمات بسیار کوچیک و ساده مثل بهبود مقابله با سوانح یا ذخیره سازی […]
ادامه مطلب
تعاریف بسیاری واسه برون سپاری هست. اما یکی از اساسی ترین اونا، واگذاری خدمات به شخص ثالثه. با در نظر گرفتن فناوری اطلاعات، برون سپاری می تونه شامل هر چیزی از برون سپاری فناوری اطلاعات، مدیریت فناوری اطلاعات آی بی ام (IBM) یا HP گرفته تا برون سپاری خدمات بسیار کوچیک و ساده مثل بهبود مقابله با سوانح یا ذخیره سازی […]
ادامه مطلب
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
جناب دکتر عباسی 
براحتی از مسئولین نظام جمهوری انتقاد می‌فرمایید از هنر پیشه ها و... ولی بخدا قسم شما هم در کوتاهی ها و ایرادات و نواقص موجود مقصرید...و بدون شک در پیشگاه خداوند در مقابل تک تک کلمات باید پاسخگو باشید
شما از جناب دکتر احمدی نژاد انتقاد میکنید و میدانید سخنان شما و پخش حداکثری آنها در اواخر حکومت خاتمی باعث به قدرت رسیدن احمدی‌نژاد شد ... و انتقادات از احمدی‌نژاد باعث
فروش و دوخت لباس محلی زنان
 فروش لباس محلی ، سفارش دوخت و ارسال یا پست لباس به شهر مورد نظر شما و همچنین به تمام نقاط کشور "
برای اطلاعات بیشتر به آیدی تلگرام         mas.faramarzi@
برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام         lbasemahali@
برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس       09167329832 _09011447878
خب دیشب نشد که بگم ، ولی به مائده پیشنهاد دادم که بیاد و هم‌مباحثه ای بشیم‌باهم...اولش فکر میکرد شوخی میکنم، ولی بعدش جدی گرفت.
خب مائده اصلا تعلقی به عقایدش نداره، میتونه رهاش کنه ، میتونه به چیزای دیگه فکر کنه ، میتونه بشنوه و جبهه نگیره ، میتونه اشتباهات و انتقادات رو بپذیرم،  میتونه بگه من هیچی‌نمیدونم، باور داره که باید هیچی نمیدونه و باید یه عالمه بخونه و ببینه و گوش بده تا بفهمه... جدیه و پای کار ، خب اینا همه ی دلایلیه که من بعنوان هم
تعاریف بسیاری برای برون سپاری وجود دارد. اما یکی از اساسی‌ترین آنها، واگذاری خدمات به شخص ثالث است. با توجه به فناوری اطلاعات، برون سپاری می‌تواند شامل هر چیزی از برون سپاری فناوری اطلاعات، مدیریت فناوری اطلاعات آی بی ام (IBM) یا HP گرفته تا برون سپاری خدمات بسیار کوچک و ساده مانند بهبود مقابله با سوانح یا ذخیره‌سازی…
ادامه مطلب
تحقیق سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS)
سیستم اطلاعات جغرافیایی(Geographic Information Systems) یا GIS. GIS یک سیستم کامپیوتری برای مدیریت و تجزیه و تحلیل اطلاعات مکانی بوده که قابلیت جمع آوری، ذخیره، تجزیه وتحلیل و نمایش اطلاعات جغرافیایی (مکانی) را دارد. داده هادریک (GIS) بر اساس موقعیتشان نشان داده می شوند. تکنولوژی GIS با ...
9 تایپ مشاغل در خانه برای تایپیست های سریع و دقیق3 دسامبر 2019
یک کار وجود دارد که مردم همیشه درباره آن سؤال می کنند ، و آن ورود اطلاعات است. دلیل این که من اطلاعات شخصی را برای ورود به وب سایت پوشش نمی دهم این است که شغل های مستقیم ورود اطلاعات فقط به سندی برای هر مدرک پرداخت می کنند که به هیچ وجه دستمزدی عادلانه نیست. و غالباً ، این شرکت ها شرایط آستانه حساب قابل توجهی دارند ، بنابراین شما [...]
ادامه مطلب
به نام خدا
سلام ؛
با گذشت زمان و افزایش و تنوع شبکه های اجتماعی ، زندگی روزمره و عرف ایجاب میکند که هر شخص نسبت به آشنایی و تخصص خود در زمینه پیشرفت و آشنایی و حتی اشتراک گذاری مطالب مفید قدمی در این عرصه بردارد .
تخصص اصلی اینجانب در دانشگاه و جامعه شغلی در حقوق و قانون متمرکز شده است ، لیکن با توجه به آشنایی و تجربه دوران گذشته در رابطه با سایت سازی و وبلاگنویسی ، تصمیم بر آن گرفتم تا با راه اندازی صفحه ای شخصی در حد توان خودم مطالب و اندیشه ه
سه مقدمه کوتاه عرض می کنم:۱- از ابتدای شکل گیری تمدن ها تاکنون صد ها قرن می گذره و فرهنگ ها و رسوم و مذاهب اقوام مختلف در این مدت طولانی تغییر چندانی نکرده اما حیرت انگیزه که تو صده اخیر (۱۹۰۰ میلادی به بعد)   با پیشرفت تکنولوژی و رسانه ها می بینیم که  آداب و رسوم اینقدر تغییر کرده و فرهنگ میلیارد ها نفر از غرب و شرق به هم شبیه شده و جالب تر اینکه این فرهنگ هم به این شکل، قبلا نبوده و جدیدا در دنیا ابداع شده که به فرهنگ غربی و آمریکایی معروفه.۲- از
با توجه به اینکه اطلاعات whois دامنه ها به راحتی توسط کاربران اینترنت قابل دستیابی می باشد، برخی از مراکز ثبت دامنه خدماتی ارائه می دهند که با استفاده از آن می توان اطلاعات whois را مخفی نمود.در ایران سرور این امکان وجود دارد و شما می توانید در زمان ثبت این امکان را اضافه کنید و یا در پرتال کاربری خود در مدیریت دامنه این امکان را فعال کنید. سرویس مخفی سازی اطلاعات دامنه چیست؟
منبع : وبلاگ ایران سرور
پنهان نگاری اطلاعات با ابزار SNOW
 
درود به همه !
 
امروز دوباره تصمیم گرفتیم یه مطلب در مورد بحث فوق العاده جذاب پنهان نگاری یا steganography  منتشر کنیم .
 
 در این ویدیو از ابزار snow استفاده میکنیم و یک سری اطلاعات رو پشت یک متن مخفی میکنیم !!!!!!
ادامه مطلب
رشته فناوری اطلاعات (کلان داده ها)
این پروژه برای رشته ی کامپیوتر( گرایش امنیت اطلاعات و فناوری اطلاعات )است ، این پروژه در دوره کارشناسی از استاد مربوطه نمره ۲۰ گرفته است .تعداد صفحات: 64فرمت : ورد (قابل ویرایش)
به زبان ساده، بلاک چین یک نوع سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است. تفاوت آن با سیستم‌های دیگر این است که اطلاعات ذخیره‌شده روی این نوع سیستم، میان همه اعضای یک شبکه به اشتراک گذاشته می‌شود. با استفاده از رمزنگاری و توزیع داده‌ها، امکان هک، حذف و دستکاری اطلاعات ثبت‌شده، تقریباً از بین می‌رود.
مفهوم بلاک چین اولین بار با پیدایش بیت کوین به وجود آمد و پادشاه ارزهای دیجیتال از این راهکار برای ذخیره اطلاعات مربوط به دارایی کاربران بهره برد.
ادامه
✍️ بدون شک تمامی کتاب‌ها در چاپ اول، دارای اشکالات تایپی، صفحه‌آرایی و فنی هستند. حتی در کتاب‌های درسی با وجود نظارت‌های مختلف، چنین اشکالاتی مشاهده می‌شود.
ویژگی‌ منحصربه‌فرد کتابِ کنکور کامپیوتر پاسخگو بودن مولف است.حتی تضمین می‌شود اگر منابع کنکورفنی99 تغییر کند، فایل PDF تغییرات، به رایگان در اختیار خریداران محترم کتاب قرار خواهد گرفت.متاسفانه سال گذشته، کتاب تخصصی 2 انتشارات، تست‌های یکی-دو درس از جمله تجارت الکترونیک را نداش
ما پذیرشگرها اجازه نداریم درباره‌ی میهمانان هتل به کسی اطلاعات دهیم. اینکه فلانی در هتل هست یا نه، کِی آمده و کِی رفته و ... را طبق بخشنامه و دستور اداره اماکن نمی‌توانیم بروز دهیم. حال اگر جایی این کار انجام می‌شود تخلف صورت می‌گیرد. اگر میهمانی دارید که در هتل مقیم می‌شود، سعی کنید اطلاعات تماس با او را به طور کامل در اختیار بگیرید یا در زمان ورود به هتل او را همراهی کنید، خود را به پذیرشگر معرفی کنید و شماره‌ی اتاق میهمان‌تان پرسیده و ی
تعریف سیستم اطلاعات مدیریت(MIS): سیستمی است که جمع آوری، کنترل و پالایش داده های مورد نیاز سازمان را بر عهده داشته و با به کارگیری روش های مناسب هر سازمان ، اطلاعات پالایش شده را به منظور تصمیم ، برنامه ریزی و کنترل کلیه فرایندها در اختیار سطوح مختلف مدیران قرار می دهد را سیستم اطلا عات مدیریت (MIS) می نامند. MIS طرحی است که با تفکیک سیستمها و رو ش های موجود در هر سازمان به دو گروه زیرتقسیم میکند : 
ادامه مطلب
درباره فیلم متری شیش و نیم
فیلم روایتگر اعتیاد در کشور و میزان اهمیت این مسئله در جامعه است.
بر خلاف فیلم اولش و اغلب فیلم‌های کوتاه‌ش از فضای آرام و بسته‌ی خانگی خارج شده است و به دل شهر آمده و لوکیشن‌های متفاوتی را تجربه می‌کند.
بی‌ تجربه بودن در استفاده از پلان‌های باز و خارج شدن از فضای آرام و بی‌مزاحمت داخلی کم‌ بازیگر باعث می‌شود تا کارگردان کمی سردرگم شود و نتواند مثل قبل توانایی خود را نشان دهد.
متری شش و نیم دومین همکاری سعید رو
با توجه به گسترش روزافزون استفاده از یارانه در جهان و عملیات انجام شده در جنگ های اخیرتوجه به امنیت اطلاعات امری ضروری است.بخش عمده ای از مخاصمات، از طریق جنگ های سایبری پیگیری شده و آمارها نشان می دهند که جنگ های سایبری با روندی سریع در حال افزایش و گسترش هستند.با توجه به شکل امروزی جنگها توجه به امنیت و پدافند غیرعامل در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از لحاظ کمی و کیفی و بررسی سامانه های مرتبط نقشی مهم و ارزشمند در تعیین سرنوشت این جنگها
در گذشته، سانسور از طریق مسدود کردن جریان اطلاعات به اجرا در می‌آمد. در قرن بیست‌ویکم، از طریق غوطه‌ور کردن انسان‌ها در سیلاب اطلاعات بی‌اهمیت و نامربوط عملی می‌شود.
انسانها واقعا نمی‌دانند به چه چیزی توجه نشان دهند، و اغلبْ وقت خود را صرف بحث و بررسی درباره‌ی موضوعات فرعی میکنند.
در زمانهای دور، قدرت داشتن به معنی دسترسی به اطلاعات بود. اکنون قدرت یعنی آگاهی بر اینکه از چه چیز باید چشم پوشید .
کتاب #انسان_خداگونه
اثر #یووال_نوح_هراری
هنگام برخورد با مشتری ناراضی چگونه باید رفتار کرد؟
هر چقدر رستوران شما خوب باشد، شما نمی‌توانید از انتقادات بد رستوران جلوگیری کنید. امروزه جستجوی بهترین رستوران ها در گوگل یک امر رایج است.  صنعت رستوران داری در بین همه صنعت ها بیشترین استفاده را از تلفن همراه دارد. تلفن همراه جزء جدایی ناپذیر صنعت رستوران داری است. این بدان معناست، که هر کس با دسترسی به اینترنت می‌تواند، آنلاین نظرات و انتقادات خود را درباره  رستوران ها بنویسد. بنابراین
گوگل با دریافت هزینه از نیروهای پلیس به آنها اجازه دسترسی به اطلاعات کاربران را می‌دهد. این شرکت به ازای هر احضاریه ۴۵ دلار و استراق سمع از کاربران ۶۰ دلار هزینه دریافت می‌کند.
گوگل از این پس با دریافت هزینه از نیروی پلیس اجازه دسترسی به اطلاعات کاربران را به آنها می‌دهد. این شرکت به ازای هر احضاریه ۴۵ دلار، استراق سمع ۶۰ دلار و اجازه جست و جو ۲۴۵ دلار هزینه از پلیس دریافت می‌کند. در حال حاضر تعداد زیادی از سازمان‌های مجری قانون از گوگل در
1) نباید با اطلاعات ناقص انتخاب رشته کرد .2) نباید بدون توجه به اطلاعات دانشگاه انتخاب رشته کرد .3) نباید با اطلاعات سطحی نسبت به دوره ها انتخاب رشته کرد .4) نباید با وعده ووعید در مورد انتقالی انتخاب رشته کرد..5) نباید بدون شناخت از خودتان انتخاب رشته کنید .6)نباید با شایعات انتخاب رشته کنید .( امسال فرق می کند .دوتا نظام هست .شایعاتی از این دست )
7)نباید ویژگیهای شخصیتی خودت رو در نظر نگیرید .8) نباید با اطلاعات محدود در مورد رشته ها انتخاب رشته کرد .9)
امروز با تهدیدات امنیتی، وجود یک ساختار امن در سازمان ها، ادارات و شرکت ها ضروری به نظر می رسد، سازمان هایی که موجودیتشان به طور عمومی به فن آوری آماری و اطلاعاتی وابسته است باید از تمامی ابزارهای ممکن برای محافظت اطلاعات استفاده کنند.
در دنیای IT مهمترین دارایی، اطلاعات هستند که همه آن‌ها به صورت الکترونیکی تولید، نگهداری و امحاء می‌شوند؛ بنابراین اطلاعات الکترونیکی، نیاز به محافظت دارند. می‌توان گفت در دنیای IT امنیت به معنی جلوگیری از
گرفتن یک نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی همیشه یک روش امن برای
نگه داری اطلاعات مهم شما است. ممکن است به دلایل مختلف گوشی آیفون 7 شما
دچار مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری شود و دسترسی شما به اطلاعات موجود
در گوشی را محدود کند و یا اطلاعات شما در اثر عوامل مختلفی مانند ریست فکتوری از بین برود.
در این شرایط داشتن یک نسخه پشتیبان بسیار ضروری می باشد که در ادامه مطلب به آموزش آن خواهیم پرداخت :
ادامه مطلب
قسمت سوم مصاحبه :
یکی از بازی‌سازان و کارشناسان حوزه گیم در انتقادات به نحوه برگزاری رویدادی به اسم TGC به تحلیل اظهارنظرات رسمی مهمانان این رویداد خارجی پرداخت که صراحتا به دنبال جذب نیروهای نخبه و بااستعداد کشورمان هستند و مسئولان کشور هم ظاهراً ...
 
به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ برای نخستین بار در سال 96 با رویداد بین‌المللی TGC برگرفته از عبارت Tehran Game Convention به‌عنوان بزرگترین رویداد تجاری (B2B) در صنعت بازیهای ویدئویی مواجه
امروز با تهدیدات امنیتی، وجود یک ساختار امن در سازمان ها، ادارات و شرکت ها ضروری به نظر می رسد، سازمان هایی که موجودیتشان به طور عمومی به فن آوری آماری و اطلاعاتی وابسته است باید از تمامی ابزارهای ممکن برای محافظت اطلاعات استفاده کنند.
در دنیای IT مهمترین دارایی، اطلاعات هستند که همه آن‌ها به صورت الکترونیکی تولید، نگهداری و امحاء می‌شوند؛ بنابراین اطلاعات الکترونیکی، نیاز به محافظت دارند. می‌توان گفت در دنیای IT امنیت به معنی جلوگیری از
یکی دیگر از شعب فعال باشگاه والیبال مبین ، شعبه شهید باکری در جنوب  تهران و در محله نعمت آباد می باشد.
بازیکنان در  رده های سنی مینی والیبال و نوجوان و جوان  در این شعبه تحت آموزش های تخصصی می باشند.
شعبه شهید باکری یکی از معدود باشگاه هایی است که دارای دو زمین والیبال استاندارد برای مینی والیبال و والیبال بزرگسالان است .
آدرس:
تهران ، نعمت آباد ، بزرگراه آیت الله سعیدی ، جنب مترو نعمت آباد ، خیابان سهیل ، خیابان مهرآور 2 ، داخل بوستان نسترن ،
مقدمه
انسانها از اولین لحظات زندگی درحال تلاش و تکاپو هستند. دلایل مختلفی برای این تلاش وجود دارد. عده ای درجستجوی نان و عده ای درصدد کسب نام هستند.عده ای مجموعه ای ازخواسته ها را می طلبند. نقطه مشترک تمام این تلاشها نیازاست و این تکاپو جهت تامین نیازها صورت میپذیرد.نیازاست که شخص را به تحرک وا میدارد و به کارهای فرد جهت میدهد.
هرخدمتی که ارائه شود و هرنیازی که تامین گردد یک محصول است که میتواند شامل عقاید-مکانها-خوراک-پوشاک و اطلاعات باشد. ی
سلام مجدد D:
دوستان من یه مشکلی برای یکی از سایتام پیش اومده اونم اینکه تو گرویتی فرم وقتی فایلی آپلود میکنن اون فایل ثبت نمیشه اما برای کاربر همه چی درستهمن به اطلاعات ثبت شده داخل این سایت احتیاج دارم و مهم هستن پس باید بدون ریست وردپرس این کار رو انجام میدادم
راه حل چیه ؟؟؟
به دو دسته تقسیم میشیم D:
اونایی که اطلاعات مهم نیست 
کلا سایت رو پاک کنید از اول بسازید
دسته دوم اونایی اطلاعات براشون خیلی مهمه
خب اینو بعدا میام ادیت میکنم
الان برم یک
یکی از بزرگترین دلایل برای خواندن کتاب، کسب دانش است. کتاب ها منبع غنی از اطلاعات هستند. مطالعه کتاب در مورد موضوعات مختلف در کنار دادن اطلاعات، عمق موضوع را نیز برای فرد افزایش می‌دهد. هر وقت کتاب می‌خوانید، اطلاعات جدیدی یاد می‌گیرید که در غیر این صورت مشخص نیست چطور می‌توان به این اطلاعات دست یافت.منبع : آراد مگ
امروز وقتی داستانمو خوندم...جمع رفت تو یه سکوت مطلق ..
استاد گفت... ایراد ...پیشنهاد..انتقاد!
بازهم سکوت مطلق !
و من نگاه میکردم به همکلاسیام...که دورتا دور میز نشسته بودن...!
تا اخر یکی از آقایون شروع کرد صحبت ...
وقتی راجع به گیرایی و گرفتن توصیفا حرف میزد داشتم پرواز میکردم...بعدش یکی از خانوما انتقاد کرد...از یک نواختی ...
بعد یه آقا ...انتقاد کرد از جزئی پردازی ...
و بعد یه دختر ...گفت قصه وجود نداشت...
دوباره استاد پرسید بقیه؟ایراد پیشنهاد انتقاد...
هیچ ک
محققان دانشگاه آیوا در ایالات متحده آمریکا
با بررسی‌های ژئوفیزیکی نشان داده اند که اطلاعات جمع‌آوری شده از
ماهواره‌های در حال گردش به دور زمین، می‌تواند در مورد اثرات زلزله،
اطلاعات دقیق‌تری ارائه دهند.تصاویر گرفته شده از ماهواره می‌تواند اطلاعات
کامل‌تری در مورد محل وقوع زلزله، بزرگی تخریب و پیامدهای آن در مراکز
پرجمعیت ارائه دهد.سپس این اطلاعات را می‌توان به
مجموعه‌ای از راهنمایی‌های عملیاتی مرکز اطلاعات زلزله ملی ارسال کر
موسسات اعتبارسنجی براساس اطلاعات مالی که از اعتباردهندگانی مانند بانک‌ها، موسسات مالی و شرکت‌های بیمه و .. به صورت ماهانه دریافت می‌نمایند. گزارش اعتباری و نمره اعتباری افراد را ارائه می‌دهند و این اطلاعات به خود شخص و در صورت کسب اجازه از ایشان به سایر اشخاص نمایش داده می‌شود. این اطلاعات شامل موارد زیر است: 
اطلاعات شخصی فرد
آمار استعلام
سوابق منفی شخص (چک برگشتی، اقساط عقب افتاده ، مشکوک الوصول )
اطلاعات مرتبط با قراردادهای خرید گوش
(از سمپوزیوم علوم اجتماعی تا نمایشگاه «دانشگاه»)
حسام حسین‌زاده
«خواهرخواندگی» مفهومی است که بیش از همه برای شهرها کاربرد دارد. شهرهای زیادی در سرتاسر جهان با یکدیگر پیمان خواهرخواندگی می‌بندند که نشانی از اتحاد و همبستگی است؛ اتحاد و همبستگی برای دفاع از منافع مشترک. هرچند این پیمان میان شهرها بیشتر جنبۀ صوری دارد اما می‌توانیم به خواهرخواندگی حوزه‌های دانش بیاندیشیم. دانش‌هایی که می‌توانند منافع مشترکی را دنبال کنند. پافشاری بر م
دانلود آهنگ پاتختی
دانلود آهنگ شاد پاتختی روز بعد از عروسی
Download Music Happy Patakhti

در این پست از دانلود آهنگ شاد عروسی برای شما آهنگ مراسم پاتختی را با بالاترین کیفیت برای دانلود قرار دادیم
انتقادات و پیشنهادات خودتون در مورد سایت و نظرتون رو در مورد آهنگ از بخش نظرات برای ما بفرستین
دانلود آهنگ پاتختی
دانلود آهنگ های شاد غیر مجاز برای جشن عروسی
دانلود آهنگ جدید شاد غیر مجاز
Download Music Happy illegal
در این پست برای شما دانلود آهنگ غیر مجاز را با بالاترین کیفیت برای دانلود قرار دادیم
انتقادات و پیشنهادات خودتون در مورد سایت و نظرتون رو در مورد آهنگ از بخش نظرات برای ما بفرستین
دانلود آهنگ شاد غیر مجاز / دانلود آهنگ غیر مجاز برای عروسی و ماشین / آهنگ های +۱۸

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ساعت هوشمند سامسونگ