نتایج جستجو برای عبارت :

Limited DevOps Documents

Download From Github With Explanations


Various limited documents from my work tools when I used to work as DevOps Engineer, these are basic usage and limited testing results ( because I don't have the premission to publicize the full documents that I have written for my work )
Description:
ETCD_CLUSTER.pdf ==> Setting up an ETCD cluster
objective:
• setup an etcd cluster on 3 servers
• write appropriate service to be sure ETCD will be always running

ETCD version ==> 3.3.9

server OS ==> CentOS7

The related ansible code are in the mycontrolansible directory.
LizardFS.pdf ==> Setting up LizardFS and testing it
objective:
• setup simple LizardFS master on one server
• test LizardFS performance on 3,5,7 chunk servers (HDD)
• test LizardFS performance on SSD
LizardFS
یکی از مسئولان devops می گوید : با گذشت زمان 20 سال در زیرساخت، من فکر کردم که می دانستم چگونه کار می کند. بعضی از تکنولوژی های جدید همراه با یک گروه هیجان انگیز و مشتاق است که از کسب و کار یا ارزش فنی آن به دست می آید. سپس معمولا سخت تر می شود - به مقیاس، نگهداری یا ایمن - به طوری که به تیم زیرساخت منتقل شود.
ادامه مطلب
 
DevOps is a set of practices that automates the processes between software development and IT teams, in order that they can build, test, and release software faster and more reliably. The concept of DevOps is founded on building a culture of collaboration between teams that historically functioned in relative siloes. The promised benefits include increased trust, faster software releases, ability to solve critical issues quickly, and better manage unplanned work.
- Atlassian
تفکیک ناپذیری سرور ابری و DevOps واقعیتی است که باید آن را بپذیریم. اکثریت قریب به اتفاق پروژه های ساخت و توسعه ی سرور ابری از DevOps استفاده می کنند و این لیست هر روز بلندتر از قبل می شود. مزایای استفاده از DevOps هم از طریق پروژه های سرور ابری و سرور مجازی بهتر مشخص می شوند. این مزایا عبارتند از ساخت اپلیکیشنهایی که سریعاً آماده می شوند برای پاسخگویی سریع تر به نیازهای واحدهای تجاری ، درخواستهای کاربران که خیلی سریع به نرم افزار می رسد و هزینه ی کمت
گوشه‌ای از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران از زبان نهادهای بین‌المللی
بسته نمایشگاهی که در اختیار شما قرار گرفته از۸داده‌نما تشکیل شده است، اما ویژگی مهم این بسته نمایشگاهی این است که تمامی آمارها و اطلاعات موجود در آن از منابع دست اول بین‌المللی استخراج شده است. در بسته نمایشگاهی «برگی از هزاران» افتخارات جمهوری اسلامی ایران را مشاهده می‌کنید، اطلاعاتی در مورد دستاوردهای کشور در حوزه‌های کشاورزی، پزشکی، صنایع استراتژیک، قدرت نظا
توصیه‌های اساسی آقا به نوجوانان و جوانان برای #گام_دوم_انقلاب
اکنون به شما فرزندان عزیزم در مورد چند سرفصل اساسی توصیه‌هایی می‌کنم. این سرفصل‌ها عبارتند از: علم و پژوهش، معنویّت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزّت ملّی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی.
۲۲ بهمن ۱۳۹۷-رهبر انقلاب
          
           

                  
با این مناجات زندگی کنید، حالتان را خوب می‌کند.
«گویی در پیشگاهت ایستاده‌ام و توکل نیکویم به تو، بر من سایه افکنده است و تو آنچه را شایسته توست انجام می‌دهی و مرا در گذشت خود فروبرده‌ای...»
فرازهایی از مناجات شعبانیه
          
دریافت فیلم با ساختار MP۴ کیفیت عالی و حجم: ۱۳.۵ MB
دریافت فیلم با ساختار MP۴ کیفیت متوسط و حجم: ۱.۴ MB
نوروز باستانی، نوروز پادشاهان بود؛  امّا ایرانیِ مسلمان، این نظم و این قالب را به نفع خود تغییر داد... نوروزی که امروز ما داریم، نوروز ایرانی است؛ نوروز ملّت مسلمانی است که از قالب این مراسم کهن، توانسته است برای خود سرمایه‌ای فراهم کند و به سمت هدف‌های خود پیش برود.
۱۳۹۴/۱/۱-رهبر انقلاب
              
این مرد سرافراز سعادتمند، که به دست سیاه‌روترین عناصر و چهره‌ها به شهادت رسید. انسان صادق و ذاکر و خاشع و با اخلاصی بود که برای خدا کار می‌کرد و در دوران جنگ و بعد از جنگ وظیفه خود را انجام داد.
۱۳۷۸/۱/۲۳-رهبر انقلاب
         
واقعاً چقدر منظره‌ زیبا و معطّری است که جمع کثیری از جوان‌های ما برخلاف سیره‌ متعارف جوان‌های دنیا که غرق در تمایلات نفسانی هستند، روزها و شب‌هایی را روزه‌ بگیرند؛ بروند در یک مسجدی اعتکاف کنند. از این فرصت‌ها استفاده کنید. جوان‌ها! شما بیشتر استفاده کنید. دل‌های پاک شما آماده تشعشعات رحمت الهی و توجهات الهی است؛ این را قدر بدانید.
۱۳۹۲/۲/۲۵-رهبر انقلاب
        
           
عزیزان من! سعی کنید روز اوّل فروردین را برای خودتان «نوروز» کنید. اوّل فروردین «نوروز» برای آن‌هایی که در درون خود، به فساد و انحطاط گرایش پیدا می‌کنند و خود را از خدا دور می‌کنند، نوروز و عید نیست، روز جشن و شادی نیست؛ شوم است!
۱۳۷۷/۱/۱-رهبر انقلاب
           
اگر می‌خواهیم به جامعه کمک کنیم باید درس بخوانیم
#تماشایی
درس را باید خوب خواند. طلبه‌ روشنفکر امروزی حق ندارد بگوید که «آقا، ول کن این حرف‌ها را، [این] درس‌ها را»؛ نه، باید درس خواند؛ بی‌مایه [فطیر است]...
۱۳۹۸/۲/۱۸-رهبر انقلاب
          
دریافت فیلم با ساختار MP۴ کیفیت متوسط و حجم: ۳.۲ MB
اگر می‌خواهیم به جامعه کمک کنیم باید درس بخوانیم
#تماشایی
درس را باید خوب خواند. طلبه‌ روشنفکر امروزی حق ندارد بگوید که «آقا، ول کن این حرف‌ها را، [این] درس‌ها را»؛ نه، باید درس خواند؛ بی‌مایه [فطیر است]...
۱۳۹۸/۲/۱۸-رهبر انقلاب
          
دریافت فیلم با ساختار MP۴ کیفیت متوسط و حجم: ۳.۲ MB
آن ملتی به عزت و سربلندی دست پیدا می‌کند که با شجاعت وارد میدان شود و هزینه‌های آن را هم با رشادت تمام بپردازد و ملت ایران این کار را کرد. ملت ایران هشت سال جنگ را تحمل کرد، چون این هزینه‌ دست یافتن به استقلال ملت و قدرت ملی و افتخار ملی بود.
۱۳۸۷/۲/۱۱-رهبر انقلاب
            
بعضی از گویندگان یا نویسندگان درباره‌ سال ۹۸ اظهارنظر کرده‌اند که این سال، سال تهدیدها است. بنده مطلقاً این را قبول ندارم؛ من معتقدم سال ۱۳۹۸ به توفیق الهی سال فرصت‌ها است؛ سال امکانات و سال گشایش. ۱۳۹۸/۱/۱- رهبر انقلاب
           
Any work where Beverly Painting did not supply the paint or other materials.
Any work which was not prepared carried out and completed by Beverly Painting.
Surfaces made of, or containing, galvanized metal.
Repairs to horizontal surfaces or any surface that, because its design allows moisture to collect. Include, but not limited to railings, decks, roofs , window sills and stairs.
Paint matching exactly, as the environmental situation will affect the colour and all existing and new paints finish over time. Neither can we guarantee that the finish coating will exactly match the finish paint samples which you selected.
Natural finished wood surfaces or Varnished.
Any repairs which are required as a result of a defect in the paint, Including but not limited to, chalking, fading, lapping and f
فاطمه‌ زهرا سلام‌اللَّه‌علیها کلمةاللّهِ پرمضمون و مانند یک دریای ژرف و عمیق است. هر چه فکر انسان، ذوق انسان، طبع ظریفِ صاحبان طبع در این زمینه تدبر و تأمل بیشتری کند، گوهرهای بیشتری به دست خواهد آورد.
۱۳۸۷/۴/۴- رهبر انقلاب
این صدایی است که بزرگ‌ترین حرف‌ها را می‌زد و خودش اعتقاد داشت. مثلاً می‌گفت: «این جوانان ما، به راه‌های آسمان آشناترند تا به راه‌های زمین.» این را چنان می‌گفت که گویا راه‌های آسمان را خودش رفته، دیده و می‌داند که این‌ها آشناتر هستند!
۱۳۷۲/۶/۱۱-رهبر انقلاب
         
دریافت صدا با ساختار MP۳ کیفیت عالی و حجم : ۳.۴ MB
        
آرمانی است که باید به دنبال آن عمل بیاید. انتظاری که از آن سخن گفته‌اند، فقط نشستن و اشک ریختن نیست؛ انتظار به معنای این است که ما باید خود را برای سربازىِ امام زمان آماده کنیم.
۱۳۸۱/۷/۳۰ – رهبر انقلاب
رونق تولید ۱۳۹۸


امسال مسئله‌ «تولید» مطرح است. می‌خواهم مسئله‌ تولید را به‌عنوان محور فعّالیّت قرار بدهم. که مسئله‌ تولید به نظر من مسئله‌ محوری امسال است؛ لذا من شعار را امسال این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا کند.
۱۳۹۸/۱/۱- رهبر انقلاب
             
خدیجه‌ کبرى سلام‌الله‌علیها اول مؤمن به اسلام بود. همه‌ ثروت خود را در راه اسلام خرج کرد. اگر کمک‌هاى خدیجه علیهاالسلام نبود شاید در حرکت و پیشرفت اسلام اختلال و وقفه‌ عمده‌اى به وجود مى‌آمد.
۱۳۶۵/۳/۲-رهبر انقلاب
             
ماه رمضان در پیش است؛ روزه فرصت است، دعا فرصت است، بیداری شب‌ها فرصت است، نماز شبی که قاعدتاً مؤمنین در این‌جور شب‌ها بیشتر توفیق پیدا می‌کنند بخوانند، فرصت است؛ دعا کنید، تضرّع کنید و از خدا بخواهید که شما را موفّق کند.
۱۳۹۵/۳/۱۶-رهبر انقلاب
          
اگر بخواهیم در یک جمله ماه رمضان را تعریف کنیم، باید عرض کنیم ماه فرصت‌ها. فرصت‌های فراوانی در این ماه در برابر من و شماست. اگر از این فرصت‌ها بتوانیم درست استفاده کنیم، یک ذخیره‌ عظیم و بسیار ارزشمندی در اختیار ما خواهد بود.
۱۳۸۶/۶/۲۳-رهبر انقلاب
              
نیمه‌ شعبان، میلاد مبارک حضرت بقیّة‌الله (ارواحنا ‌فداه) است. شب و روز واقعاً مبارکی است. علاوه‌ بر این، خود شب نیمه‌ [شعبان]، یک شب بسیار باعظمت است. شب نیمه‌ ماه شعبان را با دعا، با توسّل، با ذکر، با یاد خدا طراوت ببخشید. با خدا حرف بزنید.
۱۳۹۶/۲/۱۷-رهبر انقلاب
         
نخبه پروری خیلی مهم است، مدارس استعدادهای درخشان نبایست تضعیف بشود. از افتخارات کشور، همین بچه‌های المپیادی هستند که می‌روند رتبه‌های بالا را در دنیا کسب می‌کنند و می‌آیند؛ نگذارید رتبه‌ اینها تنزّل پیدا کند.
۱۳۹۸/۲/۱۱-رهبر انقلاب
         
آقا در ابتدای جلسات درس خارج فقه خود، به شرح یک حدیث اخلاقی می‌پردازند. «پرهیز از معصیت» موضوع شرح حدیثی اخلاقی از حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام است: «حضرت می‌فرمایند: یک‌نفری در نامه‌ای به جناب ابی‌ذر نوشت: از دانش و معرفتی که داری سخن طرفه و تازه‌ای برای ما بیان کن. [جناب ابی‌ذر برای او نوشت:] اگر بتوانی به کسی که او را دوست می‌داری بدی نکنی، این کار را بکن...
۱۳۹۴/۲/۲-رهبر انقلاب
           
دریافت فیلم با ساختار MP۴ کیفیت عالی و حجم: ۳۷.۱
کار خیری که همیشه و بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید انجام دهید
باید کاری بکنیم که بچه‌ها دست مادر را حتماً ببوسند؛ اسلام دنبال این است.
۱۳۹۲/۲/۲۱-رهبر انقلاب
           

دریافت فیلم با ساختار MP۴ کیفیت عالی و حجم: ۱۰.۳ MB
دریافت فیلم با ساختار MP۴ کیفیت متوسط و حجم: ۱.۲ MB
اگر ذخیره معنوی در وجود انسان از حد لازم پایین‌تر برود، انسان دچار لغزش‌ها و گمراهی‌های بزرگی خواهد شد. این ماه شریف و دو ماهِ قبل و بعد از آن، فرصت‌هایی است برای اینکه ما در وجود خود، ذخیره‌های معنوی را تکمیل کنیم.
۱۳۸۱/۷/۱۷-رهبر انقلاب
              
با مناجات شعبانیه ارتباطمان را با خدا محکم‌تر کنیم.
این مناجات شعبانیّه یک تحفه‌ای است که در اختیار ما قرار داده شده است. خب ما دعا خیلی داریم، همه‌ این دعاها هم پر از مضامین عالی است، امّا بعضی یک برجستگی خاصّی دارند. من از امام بزرگوار (رضوان‌الله علیه) سؤال کردم، گفتم در میان این دعاهایی که از ائمّه علیهم‌السّلام رسیده است، شما به کدام دعا بیشتر علاقه‌مندید و دل‌بسته‌اید؟ فرمودند به دعای کمیل و مناجات شعبانیّه...
۱۳۹۲/۳/۲۲-رهبر انقلا
قدرت آمریکا و اقتدار و هیمنه آمریکا در دنیا رو به افول و روبه‌زوال است؛ در طول سال‌ها دائماً دارد کم می‌شود. آمریکای امروز از آمریکای چهل سال قبل که انقلاب پیروز شد، به‌مراتب ضعیف‌تر است؛ قدرت آمریکا رو به افول است؛ نکته مهم این است. ۱۳۹۷/۷/۱۲-رهبر انقلاب
        
انتظار، نشستن برای اینکه کار به خودی خود صورت بگیرد، نیست. انتظار حرکت است. انتظار فرج یعنی خود را از همه جهت برای آن هدفی که امام زمان (علیه الصّلاة والسّلام) برای آن هدف قیام خواهد کرد، آماده کردن.
۱۳۸۷/۵/۲۷-رهبر انقلاب
           
یک ماه متفاوت برای اینکه حال دلت را خوب کنی
برداشتی از بیانات رهبر انقلاب به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان
«وارد ماه شعبان شدیم. ماه عبادت و توسل، فصل مناجات با خدای متعال، فصل مرتبط كردن این دل‌های پاک با معدن نور.»
۱۳۹۲/۳/۲۲- رهبر انقلاب
         
جمهوری اسلامی و ملّت ایران آن مجموعه‌ای هستند که هرکس به آنها تعرّض بکند ممکن است ضربه بزند، امّا ضربه‌ بزرگ‌تر را خودش خواهد خورد؛ کمااینکه تا حالا این‌جوری بوده. آمریکایی‌ها یک بار هم اینجا حمله کردند به طبس -یادتان هست- خودشان را نجس کردند، برگشتند رفتند! درست است که خیلی چیزها را ممکن است نفهمند، امّا به نظرم می‌آید این‌قدر هم چیز نیستند که این را نفهمند! جنگ نخواهد شد، مطمئنّاً.
۱۳۹۷/۵/۲۲-رهبر انقلاب
             
دریافت فیلم با ساختا
از غربی‌ها نمی‌توان انتظار کمک داشت، آن‌ها به دنبال استعمار ملت‌ها هستند
نمی‌توان از غربی‌ها انتظار کمک داشت؛ انتظار توطئه، خیانت، خنجر‌ازپشت‌زدن می‌توان داشت، [امّا] انتظار کمک، صداقت و همراهی نمی‌شود داشت. اول فروردین ۱۳۹۸-رهبر انقلاب
           
نگاه ما نسبت به غرب چگونه باید باشد؟
برداشتی از بیانات رهبر انقلاب با موضوع مواجهه با غرب
دو گرایش متضاد در مورد غرب هست که هر دو غلط است؛ یک گرایش، تحجّر و تعصّب بیجا و ندیدن مثبتات غرب و نقطه‌ مقابلش غرب‌زدگی است. اول فروردین ۱۳۹۸- رهبر انقلاب
         
در دوران طاغوت به جوان کشور این‌جور تفهیم می‌کردند که اگر می‌خواهید به تمدّن و پیشرفت برسید باید دین را کنار بگذارید! امروز بیایند ببینند که پیشرفته‌ترین صنایع بزرگ ما، به‌وسیله‌ جوان‌های دعای کمیل خوان و اهل اعتکاف و دعای ندبه و نماز شب خوان و متدیّن دارد پیشرفت می‌کند.
۱۳۹۸/۱/۱-رهبر انقلاب
           
با همه تهدیدهای دشمن، روزبه‌روز این شجره مبارکه رشد می‌کند
«چهل سال است که به‌طور دائم علیه نظام اسلامی، علیه ایران اسلامی دارد توطئه انجام می‌گیرد؛ میلیاردها پول خرج می‌شود؛ شخصیّت‌های فکری، دُور هم می‌نشینند برای اینکه به این نظام ضربه بزنند، برای اینکه این [نظام] را ریشه‌کن کنند؛ و خب چهل سال است که روز‌به‌روز این شجره‌ مبارکه، این شجره‌ طیّبه، دارد رشد می‌کند؛ این مایه‌ افتخار ما است.»
۱۳۹۶/۱۲/۱۷-رهبر انقلاب
             
       
ام جی در حال معرفی نسخه‌ی سفارشی جدیدی از شاسی‌بلند کامپکت ZS است. این خودرو که فقط مختص بازار بریتانیاست به تعداد 400 دستگاه تولید خواهد شد.
ام جی ZS لیمیتد ادیشن تنها با رنگ بدنه‌ی سفید در دسترس بوده و در بدنه‌ی آن می‌توان جلوپنجره‌ی مشکی براق و عناصر قرمز روی سپرها را مشاهده کرد. رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی نیز تکمیل کننده‌ی ظاهر این شاسی‌بلند هستند.
با قدم گذاشتن به داخل کابین شاهد صندلی‌های پارچه‌ای ویژه با استایل چرم قرمز و تریم همرنگ ب
جوانان کشور روزی هزینه مبارزه با رژیم طاغوت را پرداخت کردند؛ در دفاع مقدس هزینه دفاع از کشور را قبول کردند تا نسل امروز از امنیت بهره‌مند شود و امروز نوبت جوانان است که هزینه ایستادگی در مقابل دشمن را بپردازند تا نسل‌های آینده از نتایج درخشان آن استفاده کنند.۱۳۹۸/۱/۱-رهبر انقلاب
       
ترجمه اسناد
خیلی از افراد به منظور مهاجرت، ادامه تحصیل، یا شرکت در مناقصه و غیره نیاز به ترجمه اسناد  و برگردان متن پیدا می‌کنند. در این مواقع ممکن است ساعتهای زیادی به دنبال یک دفتر ترجمه رسمی یا دارالترجمه زبان تاییده شده جهت ترجمه مدارک خود صرف کنید. به دفتر ترجمه هماترنس مراجعه کنید تا با خاطری آسوده از بهترین کیفیت در خدمات ترجمه بهره‌مند شوید.
نکاتی پیرامون ترجمه رسمی اسناد و مدارک در غرب تهران
ترجمه مدارک و اسناد فقط بوسیله مترجمان
«برای کنکور هم یک فکری بکنید. من البتّه هیچ اظهارنظری نمی‌کنم، یعنی من واقعاً کارشناسِ این قضیّه نیستم لکن کارشناس‌های آموزش و پرورش بنشینند فکر کنند و ببینند واقعاً حالا که دانشگاه‌های ما می‌گویند: «ما صندلی خالی داریم» -هر سال اعلام می‌شود کلاس‌های دانشگاه‌ها، صندلی خالی دارند- بودن این کنکور، نبودنش، به همین شکل بودنش، تغییر پیدا کردنش [کدام بهتر است]. بالاخره بنشینید یک فکر صحیح، عمیق و عملی کنید، بعد هم دنبالش اقدام کنید، این قضی
پدیده‌ اعتکاف یکی از رویش‌های انقلابی است. این پدیده‌ عمومی، آن‌هم اغلب همه جوان، جزو رویش‌های انقلاب است. من یک‌وقت عرض کردم که انقلاب ما ریزش دارد، اما رویش هم دارد؛ رویش‌ها بر ریزش‌ها غلبه دارند. پس خوشا به حالتان معتکفین عزیز!
۱۳۸۴/۵/۲۸-رهبر انقلاب



         
وقتش رسیده، آماده‌اید؟
برداشتی از بیانات رهبر انقلاب درباره فصل متفاوت زندگی
«رجب، شعبان و رمضان بهار معنویّت است. شما هم، مظهر بهار انسانیّت هستید؛ چون در بهار عمر قرار دارید؛ از این بهار معنویّت هرچه می‌توانید استفاده کنید.»
۱۳۹۵/۲/۱- رهبر انقلاب
          
دستاوردهای این ماه عزیز را چگونه حفظ کنیم؟
برداشتی از بیانات رهبر انقلاب درباره مراقبت از ذخیره‌های معنوی رمضان
«عزیزان من! این ذخیره‌ تقوا، که در ماه رمضان به دست آوردیم، باید حفظ کنیم. این آذوقه‌ طول سال ماست.»
۱۳۸۳/۸/۲۴-رهبر انقلاب
              
وقتی به خانه می‌آیید، نیم ساعت را به مطالعه کتاب اختصاص دهید. چقدر کتاب‌ها را در همین نیم ساعت‌ها می‌شود خواند! بنده دوره‌های بیست‌وچند جلدی کتاب را در همین فاصله‌های یک ربع ساعت خوانده‌ام. شاید صدها جلد کتاب را همین‌طور در این فاصله‌های کوتاه خوانده‌ام. بسیاری از افراد را هم می‌شناسم که این گونه‌اند.
۱۳۷۲/۲/۲۱- رهبر انقلاب
             
اتصالات فشار قوی
اتصالات فشار قوی پلی اتیلن چیست ؟
 اتصالات فشار قوی جهت لوله‌ها , شیرآلات و خطوط پرفشار آب , گاز و دیگر سیالات بکار می‌رود. اتصالات فشار قوی پلی اتیلن بر روی لوله‌های فشار قوی پلی اتیلن نصب می‌گردند و غالبا به صورت مایتری تولید می‌شوند و تمام اتصالات فشار قوی از نوع اتصالات تک جداره می‌باشد که بر روی خطوط لوله پلی اتیلن تک جداره نصب می‌شوند. اتصالات فشار قوی شامل انواع سه‌راهی , زانو , تبدیل و فلنج در فشارهای بالا و در
آقا در ابتدای جلسات درس خارج فقه خود، به شرح یک حدیث اخلاقی می‌پردازند. «خدمت به مردم» موضوع شرح حدیثی اخلاقی از پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم (۱) است: هر کسی بیشتر خدمت کند، این شخص اولای به سیادت است؛ بنابراین برای اینکه بفهمیم سید قوم کیست، سراغ حسب و نسب و اسم و عنوان نرویم؛ بلکه برویم سراغ اینکه ببینیم چه کسی بیشتر به این قوم خدمت می‌کند، او سید قوم است.۱۳۹۲/۱۱/۳-رهبر انقلاب
(۱) و عَن النَّبیّ صلّی‌الله‌علیه‌وآله أَنّ
تحریم می‌تواند فرصت باشد؛ چرا؟ زیرا تجربه نشان داده است کشورهایی که از منابع طبیعی -مثل نفت- برخوردار هستند، هر وقت درآمدهایشان از ناحیه‌ این منابع کاهش پیدا می‌کند، انگیزه پیدا می‌کنند که خودشان را از وابستگی نجات بدهند. فشارِ کاهش درآمد منابع طبیعی، این حُسن بزرگ را دارد که ما را از وابستگی به این منبع طبیعی، نجات خواهد داد.
۱۳۹۸/۱/۱-رهبر انقلاب
         
امیرالمؤمنین یکی از القابش «کرّار غیر فرّار» است. می‌خواهید زنده بمانید؟ می‌خواهید عزیز باشید؟ می‌خواهید در علم و عمل پیشرفته باشید؟ می‌خواهید جوانانتان سرافراز باشند؟ می‌خواهید فردایتان فردای روشنی باشد؟ باید استقامت داشته باشید. فعال، کرّار، خستگی‌ناپذیر و دنبال کننده‌ اهداف خود؛ آینده‌ چنین ملتی روشن است.
۱۳۸۴/۵/۲۸-رهبر انقلاب
       
همان‌طور که در میدان رقابت ورزشی، قوا و نشاط شما جوانان از یک پیرمرد بیشتر است، در میدان رقابت و مسابقه به سمت معنویت هم توانتان بیشتر از یک پیرمرد است. یعنی همان‌طوری که اگر من و شما الآن مسابقه دو بدهیم، یقیناً شما جلوتر از من می‌افتید؛ اگر از نقطه واحدی به سمت عروج به‌مراتب معنوی هم حرکت کنیم، باز شما از من جلوتر می‌افتید. بنابراین قوّت و نشاط جوان، هم در زمینه مادّی و هم در زمینه معنوی، جوان است. این را قدر بدانید.
۱۳۸۲/۲/۲۲-رهبر انقلاب
آموزش انتقال اطلاعات از گوشی به رایانه و از رایانه به گوشی به وسیله 3utools @iphone02016 اول از همه باید بدونید که حتما باید نرم‌افزار آیتونز باید نصب باشد 
در نرم‌افزار 3utools از ستون سمت چپ شما به گالری ،موزیک،وخیلی از چیزای دیگه که به اندازه کافی گویا هستند
ما به عنوان مثال نرم‌افزار Document گوشی را در نظر میگیریم 
خوب بریم سراغ شروع کار از ستون سمت چپ 3u گزینه Apps انتخاب میکنیم 
سمت راست نرم‌افزارهای نصب شده روی گوشی رو مشاهده میکنید 
اگر روبه‌روی
آقا از نقشه دشمن برای جوانان و نوجوانان می‌گوید
به این نتیجه رسیده‌اند که با اراده‌ ملّی ملّت ایران نمی‌شود مبارزه کرد؛ اگر [ملّت ایران] اراده کردند، مانع‌تراشی و سنگ‌اندازی فایده‌ای نخواهد کرد. چه کار می‌کنند؟ به این نتیجه رسیده‌اند که بایستی کاری کنند که ملّت ایران اراده نکند، اراده‌اش ضعیف بشود؛ در فکر این هستند. امروز در دنیا میلیاردها پول دارد خرج می‌شود برای اینکه در اعتقادات سیاسی و دینی جوانان ما رخنه ایجاد کنند تا اراده‌ ح
ASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAاوایلOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOON سال ۲۰۲۰ بود که هوندا از میزان متاخر سیویک Type R R رونمایی. کرد اما مقام های هوندا برای قدرتمندترین سیویک تاریخ، برنامه های بیشتری درنظر پژمرده. اند علاوه کنار مدل متاخر ۲۰۲۰، سیویک Type درون دو نسخه ی Sport Line و Limited Edition غم نمایش خواهد.شد هر سه نمونه هوندا سیویک R Type R استاندارد، Sport Line و Limited Edition از تابستان سال ۲۰۲۰، هر کدام برای مخاطب و هدف خاص، فروخته. می شوند
با توجه به کمبود آب شرب در دسترس، نیاز مبرمی به تصفیه فاضلاب‌های خانگی، مخصوصاً در جمعیت‌های پراکنده و دور از شبکه فاضلاب احساس می‌شود. به خاطر همین امر، سیستم‌های تصفیه فاضلاب خانگی  به صورت پیش ساخته طراحی می‌شوند که قابلیت حمل و نقل و نصب آسانی دارند.
تفاوت فاضلاب خانگی با فاضلاب‌های صنعتی و بیمارستانی، به دلیل سادگی در طراحی و نصب، هزینه‌ی نسبتاً پایینی دارد.
فاضلاب، به هر نوع آبی که توسط انسان تحت تأثیر قرار گیرد و کیفیتش تغییر
منهول پلی اتیلن پارس اتیلن کیش
تولید کننده منهول پلی اتیلن
شرکت پارس اتیلن کیش یکی از با کیفیت ترین تولید کننده‌های منهول پلی اتیلن در ایران می‌باشد. منهول پلی اتیلن برای استفاده در سیستم‌های فاضلاب صنعتی و فاضلاب خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به کاربرد روز افزون از محصولات پلیمری در صنایع مختلف جهان، این محصول می‌تواند، جایگزین مناسبی برای منهول‌های بتنی و یا سایر منهول‌های ساخته شده با مصالح بنایی باشد.
منهول پلی اتیلن
Beatboxing (also beat boxing or b-boxing) is a form of vocal percussion primarily involving the art of mimicking drum machines (typically a TR-808), using one's mouth, lips, tongue, and voice. It may also involve vocal imitation of turntablism, and other musical instruments. Beatboxing today is connected with hip-hop culture, often referred to as "the fifth element" of hip-hop, although it is not limited to hip-hop music.The term "beatboxing" is sometimes used to refer to vocal percussion in general.
افزایش بیش از ۱۴ برابری تولید برق
انرژی برق یکی از حیاتی‌ترین نیازهای انسان معاصر به شمار می‌آید و در دنیای امروز حتی تصور زندگی بدون برق هم مشکل است. توان تولید و توزیع مناسب برق، از معیارهای ارزیابی پیشرفت یک کشور محسوب می‌شود.
       
1-فایل وردتون رو باز کنید
2:از منوی File رو تَب Option کلیک کنید ، پنجره Word Option تنظیمات ورد باز میشود
3-سپس از پنل سمت چپ روی تَب Advanced کلیک کنید
4- از منوی Advanced عنوان Title رو که با نام "Compatibility Options For" ثبت شده است رفته و تب Document1 رو به All Documents تغییر دهید و در آخر Ok کنید تا تنظیمات ثبت گردد.
در نهایت با ، باز و بست کردن مجدد Word اکنون مشکلتان رفع شده است
Adobe Photoshop is a raster graphics editor developed and published by Adobe Inc. for Windows and macOS. It was originally created in 1988 by Thomas and John Knoll. Since then, the software has become the industry standard not only in raster graphics editing, but in digital art as a whole. The software's name has thus become a generic trademark, leading to its usage as a verb (e.g. "to photoshop an image", "photoshopping", and "photoshop contest") although Adobe discourages such use. Photoshop can edit and compose raster images in multiple layers and supports masks, alpha compositing and several color models including RGB, CMYK, CIELAB, spot color, and duotone. Photoshop uses its own PSD and PSB file formats to support these features. In addition to raster graphi
برای آشنایی با صورتحسابها ابتدا  باید بدانیم که اطلاعات مالی در قالب 3 صورتحساب زیر تلخیص و گزارش می شوند.
-صورتحساب سود و (زیان)
 
-صورتحساب سرمایه
 
-ترازنامه
 
-صورتحساب سود و (زیان) چیست ؟
 
برای اشنایی با صورتحسابها ابتدا به صورت سود و زیان میرسیم .
صورت سود و زیان یک صورت مالی است که در آن درآمدها و هزینه های یک موسسه طی یک دوره زمانی معین؛ خلاصه و با یکدیگر مقابله می شود و به رقم سود یا زیان دوره می انجامد.
 
اگر بخواهیم صورت سود و (زیان) را ب
برای آشنایی با صورتحسابها ابتدا  باید بدانیم که اطلاعات مالی در قالب 3 صورتحساب زیر تلخیص و گزارش می شوند.
-صورتحساب سود و (زیان)
 
-صورتحساب سرمایه
 
-ترازنامه
 
-صورتحساب سود و (زیان) چیست ؟
 
برای اشنایی با صورتحسابها ابتدا به صورت سود و زیان میرسیم .
صورت سود و زیان یک صورت مالی است که در آن درآمدها و هزینه های یک موسسه طی یک دوره زمانی معین؛ خلاصه و با یکدیگر مقابله می شود و به رقم سود یا زیان دوره می انجامد.
 
اگر بخواهیم صورت سود و (زیان) را ب
برگی از هزاران
ارتقاء نرخ سواد جوانان به بیش از ۹۸ درصد
نرخ سواد در هر کشور از حاصل تقسیم تعداد افراد در یک بازه سنی مشخص که توانایی خواندن و نوشتن دارند به جمعیت کل کشور به دست می‌آید.
می‌توانید این لوح را از بسته نمایشگاهی برگی از هزاران سایت نو+جوان دریافت کنید.
              
خطبه ی اول: پس از توصیه به تقوا درباره اهمیت تقوا بیان داشت: خدای تعالی در آیه ۱۸ سوره حشر می ‏فرماید: «یا ایها الذین آمنوا اتقوا الله والتنظر نفس ما قدمت لغد...»؛ ای بندگانی که ایمان آورده اید ‏تقوای الهی را رعایت نمایید؛ و هرکس ببیند برای فردای خود چه می فرستد. تقوا یعنی امتناع کردن از ‏بدی ها و پرهیز کردن از آنچه هوای نفس انسان او را به سوی آن دعوت می کند. در اهمیت تقوا و تزکیه ‏نفس کفایت می کند که نزدیک به ۲۱۰ مرتبه در قرآن به این موضوع اشار
Adobe Photoshop is a raster graphics editor developed and published by Adobe Inc. for Windows and macOS. It was originally created in 1988 by Thomas and John Knoll. Since then, the software has become the industry standard not only in raster graphics editing, but in digital art as a whole. The software's name has thus become a generic trademark, leading to its usage as a verb (e.g. "to photoshop an image", "photoshopping", and "photoshop contest") although Adobe discourages such use. Photoshop can edit and compose raster images in multiple layers and supports masks, alpha compositing and several color models including RGB, CMYK, CIELAB, spot color, and duotone. Photoshop uses its own PSD and PSB file formats to support these features. In addition to raster graphi
قیمت لوله پلی اتیلن کلاف
قیمت لوله‌های پلی اتیلن کلاف رابطه مستقیمی با کاربردشان در پروژه دارد. لوله‌های پلی اتیلن کلاف حداکثر تا سایز 110 میلیمتر تولید می‌شود و اگر در سیستم‌های حساس و آبرسانی پروژه‌های آتشنشانی مورد استفاده قرار بگیرد از مواد PE100 خودرنگ مشکی (بروج 3490 LS)  استفاده شود قیمت بالاتر از لوله‌های کلافی می‌باشد که برای مقاصد آبیاری زمین‌های زراعی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو هنگام درخواست لیست قیمت لوله پلی اتیلن کل
قیمت لوله پلی اتیلن PE100
قیمت لوله‌های PE100 با توجه به کاربرد این لوله‌ها که عمدتا در تولید لوله‌های فشار قوی استفاده می‌شود بالاتر از دیگر لوله‌های پلی اتیلن می‌باشد. البته قیمت لوله‌های PE100 نسبت به دیگر لوله‌هایی که در فشار کاری مشابه تولید می‌شوند پایین تر یا برابر است زیرا مواد کمتری باید مورد استفاده قرار می گیرد ولی در برخی موارد با توجه به اینکه باید از مواد اولیه خود رنگ وارداتی مانند بروج (مواد 3490 LS) استفاده شود و قیمت لوله‌ها
Here are the slides from my presentation at Nopayar, when I used to be a DevOps Engineer.The slide contains many best practices gathered (not written) by me for better scaling and high-availibility of applications. ( mainly web applications)
The slide covers:
ScalingHierarchy
Pinterest Best Practices
Data Partitioning and Sharding Patterns
Sharding Considerations and Techniques
ProxySQLSharding and
ID Generation Approaches
Query Optimization
I've tried to put a refrence for each section for more information, but there are some sections that don't have any refrence at all, you can easily find the refrences with a quick search in Internet.

Scalability Considerations from navid malek
اتصالات جوشی سفارشی
اتصالات پلی اتیلن سفارشی شامل انواع سه راهی، زانو، تبدیل، فلنج و رینگ PP.STEIL در فشارهای مختلف با مواد PE63, PE80, PE100 در ابعاد مختلف می‌باشد. اتصالات پلی اتیلن پارس اتیلن کیش همگی به صورت سفارشی و با روش مایتری تولید می‌شوند و این روش مطمئن‌ترین روش تولید اتصالات پلی اتیلن است که محصول نهایی (اتصالات پلی اتیلن) با بالاترین کیفیت ممکن تولید می‌شوند و از لوله پلی اتیلن در همان اندازه و فشار کاری به مراتب مقام‌تر هستند.
گارا
برگی از هزاران
افزایش ۱۹ برابری تولید فولاد
فولاد و سیمان از مهم‌ترین صنایع استراتژیک، محسوب می‌شوند. فولاد در عرصه‌های مختلفی همچون ساخت‌و‌ساز، خودروسازی، راه‌آهن، تولید و انتقال انرژی کاربرد اساسی دارد. صنعت سیمان نیز به‌عنوان یکی از صنایع پایه، نقش اساسی در پیشرفت زیربنای اقتصادی هر کشور بر عهده دارد.
          
Here are the slides from my presentation at Nopayar, when I used to be a DevOps Engineer.The slide contains many best practices gathered (not written) by me for better scaling and high-availibility of applications. ( mainly web applications)
The slide covers:
ScalingHierarchy
Pinterest Best Practices
Data Partitioning and Sharding Patterns
Sharding Considerations and Techniques
ProxySQLSharding and
ID Generation Approaches
Query Optimization
I've tried to put a refrence for each section for more information, but there are some sections that don't have any refrence at all, you can easily find the refrences with a quick search in Internet.

Scalability Considerations from navid malek
قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری
قیمت لوله‌های پلی اتیلن آبیاری در بین تمامی انواع لوله‌های پلی اتیلن از پایین ترین قیمت برخوردار است، سایز ریز، تنوع مواد اولیه و استانداردهای سهل فرایند تولید باعث شده است که قیمت لوله‌های پلی اتیلن آبیاری تفاوت چشمگیری با دیگر انواع لوله‌های پلی اتیلن داشته باشد. لوله‌های پلی اتیلن آبیاری با توجه به سایز و کاربردشان در سامانه آبیاری قیمت و کیفیتشان متفاوت خواهد بود. لیست قیمت لوله‌های پلی اتیلن آبیاری ر
با سعید و دوستانش همراه شوید هادی
نفس‌نفس میزد و بریده‌بریده میگفت: پ...پ...پیدا کردم! گرمای ظهر تابستان،
با آتش شور و شوق درونی او همراه شده بود؛ اما بالاخره لیوان آبی که پوریا
برایش آورد، کمی آرامش کرد! سعید گفت: حالا درست‌وحسابی حرف بزن تا بفهمم چی میگی!
ادامه مطلب
طراحی قوطی های پپسی از قدیم تا کنون!
طراحی بدنه قوطی های پپسیدر طول سالیانی که این برند در بازار حضور داشته تغییرات زیادی داشته است.
 
 
یکی از ویژگیهای این طراحی ها این است که بسته به منطقه جغرافیایی که محصول در استفاده شده است طراحیهای منحصر به همان منطقه انجام شده است.
این طراحی های متفاوت تا جایی پیشرفته که پپسی تصمیم گرفته با توجه به زمانها یا مناسبت های خاص طراحی های خود را تغییر دهد مانند سال نو چینی، جام جهانی فوتبال و یا استفاده از 
طراحی قوطی های پپسی از قدیم تا کنون!
طراحی بدنه قوطی های پپسیدر طول سالیانی که این برند در بازار حضور داشته تغییرات زیادی داشته است.
 
 
یکی از ویژگیهای این طراحی ها این است که بسته به منطقه جغرافیایی که محصول در استفاده شده است طراحیهای منحصر به همان منطقه انجام شده است.
این طراحی های متفاوت تا جایی پیشرفته که پپسی تصمیم گرفته با توجه به زمانها یا مناسبت های خاص طراحی های خود را تغییر دهد مانند سال نو چینی، جام جهانی فوتبال و یا استفاده از 
چرا انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های دنیا متفاوت است؟
«در تحولات دو سه قرن اخیر، که قرن انقلاب‌های بزرگ است، هرچه نگاه کردم موردی را پیدا نکردم که مثل انقلاب اسلامی، در دوره‌های بعد، با همان شکل و هدف‌ها، به‌سوی همان آرمان‌ها ادامه پیدا کند. یعنی انقلاب‌ها بر اثر عوامل گوناگون، یا از همان اول منحرف شدند، یا بعد از اندکی منحرف شدند.»
۱۳۹۰/۵/۱۹- رهبر انقلاب

            
برگی از هزاران
ایران جزو ۲۰ کشور برتر جهان ازلحاظ طول خطوط ریلی است
۱۷۰ سال از احداث اولین خطوط ریلی در ایران می‌گذرد. مجموع خطوط ریلی در طول ۱۳۰ سال حکومت‌های پیش از انقلاب ۴۶۰۰ کیلومتر بود. این عدد که بدون احتساب خطوط فرعی و عملیاتی است در دوره جمهوری اسلامی به ۸۶۰۰ کیلومتر رسید و رشد نزدیک به دو برابری را نشان می‌دهد.
می‌توانید این لوح را از بسته نمایشگاهی برگی از هزاران سایت نو+جوان دریافت کنید.
           
قیمت لوله پلی اتیلن PE80
قیمت لوله‌های PE80 با توجه به نوع لوله که لوله دوجداره کاروگیت باشد یا لوله تک جداره پلی اتیلن باشد متفاوت است.استفاده از مواد PE80 برای لوله‌های فشار قوی و کاربری‌های حساس پیشنهاد نمی‌شود و استفاده از این لوله‌ها منسوخ گشته است. از این مواد (PE80) بیشتر جهت لوله‌های دوجداره کاروگیت و لوله‌های اسپیرال پلی اتیلن با کاربری انتقال فاضلاب و لوله‌های پلی اتیلن سایز ریز مخصوص آبیاری استفاده می‌شود و به همین جهت قیمت لوله‌
همه وقتی می خوایم یه کاری رو انجام بدیم قبلش باید ببینیم اون کار قانونی هست یا نه؟ برای اینکه خیالتون از بابت قانونی بودن وب سایت 120 کلیک راحت بشه تصمیم گرفتم در مورد مجوز های این وب سایت حرف بزنم و اونها رو بهتون معرفی کنم, لازمه بگم که این مدارک در وب سایت 120 کلیک قرار گرفته که می تونید اونجا هم این مدارک رو ببینید.
ادامه مطلب
برای حل این ارور نیاز به یه اپشن فایل دارین که براتون در لینک زیر قرار دادم  بعد از دانلود  میبینید که چند تا پوشه با لزورشن های مختلف داره هرکدوم رو به نوبت برزید داخل پوشه \Documents\Command and Conquer Generals Zero Hour Data". و تست کنید که کدومشون برای سیستم شما جواب میده  !
دریافتحجم: 2.38 کیلوبایت 
شروع تابستان برای ما معنای خاصی دارد و هرکداممان بر اساس کارهایی که در
این فصل انجام می‌دهیم، انتظار خاصی از این فصل داریم. پایان مدارس برای
بعضی‌ها بوی شروع شدن کلاس‌های تابستانه را با خود دارد، بعضی‌ها در
تابستان کار می‌کنند اما برای عده‌ای خداحافظی با امتحانات و مدرسه یعنی تا
نیمه‌شب بازی کردن، خسته شدن از بازی کامپیوتری و پناه بردن به دیدن فیلم،
تا لنگ ظهر خوابیدن و درنهایت بی‌برنامه بودن و وقت گذراندن تا شنیدن
دوباره زنگ مدرس
خطبه اول:پس از حمد و ثنای الهی و توصیه به تقوا و تبریک سال جدید به موضوع سبک زندگی و مسئله خانواده در اسلام ‏پرداخت و در اهمیت احسان به پدر و مادر ابتدا آیه ۸۳ سوره بقره را تشریح نمود که: خدای تعالی می فرماید: «و اذ اخذنا ‏میثاق بنی اسرائیل ان لا تعبدون الا الله و بالوالدین احسانا...» و ما از بنی اسرائیل پیمان گرفتیم که غیر خدا را عبادت نکنید ‏و به پدر و مادر خود و به خویشان و یتیمان و نیازمندان احسان نمایید و... . همچنین در4 آیه که خداوند احسان به
خطبه اول:پس از حمد و ثنای الهی و توصیه به تقوی و تبریک میلاد امام باقر علیه السلام و گرامیداشت ماه رجب به موضوع ‏سبک زندگی اسلامی و اهمیت ایام و ماه های سال و خصوصا توجه به ماه رجب بیان داشت:میرزا جواد آقا ملکی تبریزی در ‏مورد ماه رجب می فرماید:از مهمات مراقبات در این ماه متذکر شدن حدیث ملک داعی است که پیامبر اکرم (ص) می ‏فرماید:خدای تعالی فرشته ای قرار داده که هر شب ندا می کند طوبی للذاکرین و طوبی للطائعین... خوش به حال ذاکرین ‏خدا در این ماه و
خطبه اول:پس از حمد و ثنای الهی و توصیه به تقوی و تبریک میلاد امام علی (ع) و امام جواد(ع) و تبریک عید نوروز به ‏نمازگزاران محترم به بیان فضائل علی (ع) پرداخت و بیان کرد:پیامبر اکرم(ص) می فرماید:نام بردن علی (ع) عبادت ‏خداست؛همچنین در حدیثی دیگر می فرمایند:مجالس خود را با نام علی (ع) زینت دهید.قرآن کریم در آیه 27 لقمان می ‏فرماید:« وَلَوْ أَنَّمَا فِی الْأَرْضِ مِنْ شَجَرَةٍ أَقْلَامٌ...»؛اگر آنچه در زمین درخت است قلم بشود و دریا هم هفت برابر آن مرکب
مرحوم دولابی نقل کردند که:
در همسایگی مرحوم شهید مطهری خانم بی‌حجابی زندگی می‌کرد که یک باره چادری شده بود. خودش تعریف کرده بود که ما اصلاً اهل دیانت نبودیم. یک بار به قصد تفریح با شوهرم به مشهد رفتیم و چند روزی که آن‌جا بودیم در تفریحگاه‌ها گذراندیم.
روز آخر که می‌خواستیم به تهران برگردیم من از خیابان جلوی حرم مطهر امام رضا(ع) عبور می‌کردم که از خیابان نگاهم به ایوان حضرت افتاد. سلامی کردم و  رد شدم.
شب خواب دیدم که حضرت رضا(ع) فرمودند: کس
خطبه ی اول:پس از حمد و ثنای الهی و توصیه به تقوا و تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح قسمت هایی از ‏مناجات شعبانیه پرداخت؛که امامان معصوم در ماه شعبان به مناجات با خدای تعالی می‌پرداختند و امام ‏راحل نیز تأکید فراوان روی این کار داشتند. «الهی فلک الحمد ابدا ابدا...» خدایا حمد و ستایش ‏مخصوص توست حمدی ابدی و پیوسته؛ آنگونه که تو دوست داری و راضی می شوی. در جای دیگر می ‏فرماید: خدایا اگر مرا به جرم و لغزش هایم مواخذه بکنی من تو را به عفو و بخششت مواخ
 
go public 
 سهامی عام شدن (تغییر از private company به public limited company)سهامی خاص به سهامی عام
♦️ فعالیت اصلی شرکت های تامین سرمایه investment bank انجام فرایند عرضه اولیه سهام شرکت ها می باشد.
due diligence گزارش حسابرس مستقل در رابطه با وضعیت مالی شرکت قبل از عرضه اولیه
prospectusآگهی عرضه اولیه سهامکه شامل اطلاعات مالی سال گذشته و مشخصات مدیران شرکت می باشد
ipo (initial public offering) or flotation
عرضه سهام شرکت برای اولین بار در  بازار سهام
underwritesپذیره نویسی این کار توسط تامین سرما
قیمت لوله پلی اتیلن
محاسبه قیمت لوله پلی اتیلن
قیمت لوله پلی اتیلن به قطر و فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن بستگی دارد. لوله های پلی اتیلن اقطار مختلفی دارند که معمولا از 20 میلیمتر شروع شده و در نهایت به 2400 میلیمتر در طرح‌های عظیم منتهی می‌شوند.قیمت لوله پلی اتیلن و وزن آن رابطه مستقیم با فشار کاری آن لوله دارد, هرچه این فشار بالاتر باشد وزن و قیمت لوله بالاتر می‌رود. تهیه لیست و جدول قیمت لوله پلی اتیلن با توجه به تنوع بالای اندازه‌ها
This appliaction prototype was part of my project for E-Commerce course.


It was made with proto.io
There are other resouces for this application such as: Detailed Bussiness plan, Business model, App Workflow, etc.
Since they were available in persian, i didn't upload them on the Internet, but if anyone is interested in documents, just drop me an email!
How to run the prototype?
Just open index.html with a browser.
Download From Github With Explanations
قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب هشتم مهر ماه 6831 کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه مدیریت خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی مطابق اصل هشتاد و پنجم ) 38 ( قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود، پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت پنج سال، 6831 به تایید شورای نگهبان رسید /7/ در جلسه علنی مورخ 63 31 جهت /7/ و در تاریخ 58 اجرا طی نامه ای از سوی رئیس مجلس به دولت ابلاغ گردید
می توانید آیین نامه را از اینجا دانلود کنید
With the development of the information society and the acceleration of the pace of life, more and more information fills our eyes and minds. For many brands, it is not easy to be remembered by consumers and occupy their minds.
The post-90s and post-00s, who grew up in the Internet era, are active in every corner of the society and a group of consumers that cannot be underestimated. Countless brands hope to capture this group through brand upgrading and rejuvenation. Then comes the question of how to develop a marketing strategy.
Traditional marketing means are single, extensive advertising, lack of user use scenarios and group division, passive communication with consumers, and information channels are not smooth, all of which have caused the embarrassing situation of high marketing costs
پاورپوینت آموزش درس پژوهی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبhttp://moocheshetg.mihanblog.com/moocheshetg.mihanblog.com › post › tag › پاورپوینت درس پژوهیپاورپوینت درس پژوهی - کارشناسی تکنولوژی و گروه های ...پاورپوینت یادگیری معکوس ، نظارت بالینی و درس پژوهی ... این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی و تعامل اعضای گروه های آموزشی موچش و گروه تکنولوژی استان کردستان با ...PPThttp://adabiat2.zanjansadra.ir/adabiat2.zanjansadra.ir › ufilesمراحل درس پژوهیاساساً درس پژوهی یک فرایند
در این پست سیو کامل و 100% بازی بتمن آرخام Batman Arkham Knight را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.
 
ادرس انتقال سیو
Copy files from archive in: Documents/WB Games/Batman Arkham Knight/76561198052912146/SaveData/ 
 
توجه لطفا از سیو های اصلی خود بکاپ تهیه کنید تا با مشکل مواجه نشید در غیر این صورت ما جواب گو نیستیم
دریافت سیو بازیحجم: 957 کیلوبایتتوضیحات: رمز فایل :www.gameoff.blog.ir
1. Neruda - 2016 ‧ Drama/Crime ‧ 1h 48m - IMDb: 6.9/10

Peaky Blinders - British crime drama television series/Action - S05
Escape at Dannemora - American television limited series/Thriller
Killing Eve - British spy thriller television series/Drama - S02
Succession - American satirical comedy-drama television series/Satire - S01, S02

• شادمانی‌های کوچک، هرمان هسه، ترجمه پریسا رضایی و رضا نجفی، نشر مروارید
• فاوست، یوهان ولفگانگ فون گوته، ترجمه م.ا به‌آذین، نشر نیلوفر (105 صفحه)
• دِمیان، هرمان هسه، ترجمه عبدالحسین شریفیان، نشر اساطیر (130 صفحه) 
• 4 مقاله‌ی ترجمان 
خطبه اول:پس از حمد و ثنای الهی و توصیه به تقوی در ادامه بحث سبک زندگی اسلامی پیرامون درست مصرف کردن و ‏دوری از اسراف و زیاده روی بیان داشت:خدای تعالی در سوره اعراف آیه 31 می فرماید «یا بَنی‏ آدَمَ خُذُوا زینَتَکُمْ عِنْدَ کُلِّ ‏مَسْجِدٍ وَ کُلُوا وَ اشْرَبُوا وَ لا تُسْرِفُوا إِنَّهُ لا یُحِبُّ الْمُسْرِفینَ»:ای فرزندان آدم وقتی به مسجد می روید با عطر و زینت و لباس ‏تمیز وارد شوید و از نعمت های الهی بخورید و بیاشامید و اسراف نکنید که خداو
 
ازدواج در گرجستان برای افرادی که تراول داکیومنت دارند، مناسب می باشد. و با تراول داکیومنت می توانند در گرجستان ازدواج کنند.
برای انجام هر کاری قانونی و حقوقی، نیار به تهیه یکسری مدارک می باشد. باید مدارک با دقت و توسط کارشناس تهیه شود.
نکاتی مانند ازدواج اول بودن یا مطلقه بودن (یا فوت همسر قبلی) ، داشتن شهروندی یا تراول داکیومنت یک کشور، از جمله مواردی تعیین کننده در تعیین مدارک عقد در گرجستان هستند.
بنابراین بسیار مهم است که قبل از سفر به گ
خطبه اول: پس از حمد و ثنای الهی و توصیه به تقوا و تبریک میلاد منجی عالم بشریت به موضوع سبک ‏زندگی اسلامی و احسان و رعایت حقوق پدر و مادر اشاره نمود. در آیه ۱۵۱ انعام که خدای تعالی می فرماید: ‏‏«قُلْ تَعَالَوْا أَتْلُ مَا حَرَّمَ رَبُّکُمْ عَلَیْکُمْ أَلَّا تُشْرِکُوا بِهِ شَیْئًا وَبِالْوَالِدَیْنِ إِحْسَانًا...» بگو بیایید تا بخوانم برای شما آنچه ‏پروردگارتان برایتان حرام نموده: این که برای خداوند شریک قرار ندهید و به پدر و مادرتان احس
1.內容的價值很高。內容的價值來自幫助讀者。讀者閱讀您的文章後,如果對他有幫助,他還將幫助您傳播該文章並讓其他人閱讀。這是搜索引擎音樂。觀察到一種現象。如果它只是西方寫的,沒有規則,甚至沒有原始內容,那麼搜索引擎很難給您一個很好的評估。
聽起來很簡單,但事實並非如此,除非您繼續閱讀並了解You Find Limited,後者會通過you find seo服務將您網站的訪問量提高104%或更高。
  2.可讀性。隨著SEO的普及,每個人都知道原始內容對於搜索引擎中網站的性能非常有幫助。因此,Internet上已經出現了大量偽造的原始工具和原始物品製造工具。有銷售。這種軟件有一個共同點,那就是
خطبه اول:پس از حمد و ثنای الهی و توصیه به تقوی و تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به موضوع سبک زندگی ‏اسلامی در خصوص بهره برداری از نعمتهای الهی و پرداخت حقوق واجب آن ها و پرهیز از اسراف بیان داشت:خدای تعالی ‏در آیه 168 سوره بقره می فرماید یا ایها الناس کلوا مما فی الارض حلالا طیبا...ای مردم بخورید از نعمت هایی که در زمین ‏برای شما قرار دادیم در حالی که حلال و طیب باشد و از گامهای شیطان پیروی نکنید که همانا او دشمن آشکار شماست و ‏وقتی می فرماید حل
کاتالوگ لوله پلی اتیلن
اطلاعات فنی لوله پلی اتیلن تک جداره و لوله دوجداره کاروگیت
با توجه به گسترش استفاده از اطلاعات الکترونیکی و نیاز سنجی مشتریان،در این صفحه به ارائه کاتالوگها, دستور العمل‌ها و اطلاعات فنی مربوط به لوله پلی اتیلن (در انواع مختلف آن) تولیدی شرکت پارس اتیلن کیش پرداخته شده است.در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خواست خود را از طریق صفحه ارسال پیغام برای ما ارسال کنید
به تاریخ 5/10/94 ساعت 23 و نیم شب، چند سطری وصیت نامه مینویسم، علی وار
زیستن و علی وار زندگی کردن را و حسین وار زیستن و حسین وار زندگی کردن و
حسین وار شهید شدن را دوست می دارم.
شهادت در قاموس اسلام کاری ترین ضربات را بر پیکر ظلم، جور، شرک و الحاد می
زند و خواهد زد. ببین ما به چه روزی افتاده ایم و استکبار جامعه را به
لجنزار کشیده است ولی چاره ای نیست، این ها سد راه اسلام شده اند و باید
برداشته شوند تا راه تکامل طی شود.
مادر جان و پدر جان شما را قسم می
در صورتی که نمودار در صفحات با اطلاعات زیاد داشته باشیم زمانی که کاربر در صفحه اسکرول به بالا یا پایین نماید نمودارها از محدوده نمایش خارج می شوند در صورتی که نیاز باشد نمودارها هم با اسکرول به مکان جدید منتقل شوند از کدهای زیر استفاده نمائید
 
Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range)'UpdatebyExtendoffice20161111    Dim CPos As Double    Application.ScreenUpdating = False    CPos = ActiveWindow.ScrollRow * ActiveCell.RowHeight    ActiveSheet.ChartObjects("Chart 2").Activate    ActiveSheet.Shapes("Chart 2").Top = CPos    ActiveWindow.Visible = False    Appli
Macron’s diplomatic advisor to visit Iran in coming days: Foreign Ministry spokesman
Tehran (ISNA) – Iran’s Foreign Ministry spokesman, Seyyed Abbas Mousavi announced the diplomatic advisor to French President Emmanuel Macron will visit Tehran once again in coming days.
Speaking in his weekly press conference on Monday, Seyyed Abbas Mousavi said, “Tehran will attend the summit of the Non-Aligned Movement”.
“Iran will begin the third phase of reduction of its commitments under the 2015 nuclear deal after the end of the second 60-day deadline. We will go forward for the third phase stronger and more decisive if the other signatures of Iran nuclear deal don’t fulfill their commitments and stay limited to empty words,” he added.
Mousavi said Iran is still open to negotiations w
The Past Progressive
We make the past progressive by using was and were, followed by the main verb with -ing ending, for example, I was looking, they were laughing.
The past progressive is used in the following ways:
(1) We use the past progressive when we want to talk about something that happened in the past and continued to happen for only a limited period of time.
 
(Example)
(1) We were living in France at that time.
(2) I was trying to get the waiter's attention.
(3) The man was looking at me in a very strange way.
ادامه مطلب
به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب  «چهل منزل تا اربعین،با اربعین حسینی تا جهان حسینی، با اربعین تمدنی تا تمدن اسلامی»، به قلم حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری در 48 صفحه  منتشر شد. این کتاب از سوی «هفته نامه افق حوزه و با همکاری ستاد مرکزی اربعین حسینی» منتشر شده است. بر اساس این گزارش: علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند از آدرس زیر آن را دانلود کنند.

دانلود کتاب  «چهل منزل تا اربعین» 
I prepared a great list of problems. I thought that all the problems were not only the ones. Perhaps the capacity of the universe may not be enough to fix all that. But there is one who will give priority to these needs given the limited capacity of the universe. Some needs are far from us and some are close to us. Perhaps the choice of prayer is based on the proximity to the Imam ( P.B.U.H.). And so choosing a prayer that is far from us is more appropriate than a prayer close to us. Like treating the disease elsewhere in the world instead of treating my own illness which is ذی القربی (except the love of my relatives) then we have someone ( ذی القربی) to see everything with and he is our guardian. In order to respond to a prayer that is more important to me, it is imprisonm

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها