نتایج جستجو برای عبارت :

شجاعت پرداخته نشده

امروز دوباره نگاهی انداختم به حواشی دیدار دانشجویان با رهبر در ماه مبارک رمضان امسالو آرزو کردم کاش نصف دانشجوی منتقد، سحر مهرابی جرات و شجاعت داشتم. میان آن همه دانشجوی مخالف حرف زدن جگر شیر می خواهد و سعه صدر
و می دانم که شجاعت به تنهایی کافی نیست بلکه باید همیشه حق را پیش روی خود ببینی تا شجاعت چون اسلحه ای به کار آید.
خدایا یاری ام کن تا چنان زندگی کنم که بعد از مرگ در مقابل تو و جان هایی که از آغاز پیدایش انسان تاکنون برای رضای تو و برپایی
شجاع باشید و رویا داشته باشید. شجاع باشید و رویاتون رو به واقعیت تبدیل کنید. شجاع باشید و لبخند بزنید. شجاع باشید و حرف بزنید. شجاع باشید و مخالفت کنید. شجاع باشید و حقتون رو بگیرید. شجاع باشید و عقیده تون رو فریاد بزنید. شجاع باشید و فرار کنید. شجاع باشید و دوست داشته باشید. شجاع باشید و از کسی که دوست دارید خواستگاری کنید.
 کامل نباشید اما شجاع چرا. خوشحال نباشید اما شجاع چرا. خسته باشید و شجاع. جنگجو باشید و شجاع. تنها باشید و شجاع. تنها نباشید
یادداشت‌های توی گوشیم رو مرور می‌کردم که متنی به تاریخ 98/1/18 نظرم رو جلب کرد. 
شجاعت همیشه توی آغاز کردن و به دلِ ماجرا زدن خلاصه نمی‌شه، شجاعت می‌تونه به معنای پایان دادن به انتظار و بلاتکلیفی‌های زندگی‌مون باشه. امروز اولین نه‌ی شجاعانه‌ی 98 رو گفتم و پاش وایسادم. دوس داشتم با همین قاطعیت و استواری متن اداش می‌کردم ولی، با لرزش صدا همراه بود و بند رفتنِ نفس، اما یه نه بود. و همین رو به عنوان اولین قدم از خودم می‌پذیرم. 
به قول شاهین کلان
یادداشت‌های توی گوشیم رو مرور می‌کردم که متنی به تاریخ 98/1/18 نظرم رو جلب کرد. 
شجاعت همیشه توی آغاز کردن و به دلِ ماجرا زدن خلاصه نمی‌شه، شجاعت می‌تونه به معنای پایان دادن به انتظار و بلاتکلیفی‌های زندگی‌مون باشه. 
امروز اولین نه‌ی شجاعانه‌ی 98 رو گفتم و پاش وایسادم. دوس داشتم با همین قاطعیت و استواری متن اداش می‌کردم ولی، با لرزش صدا همراه بود و بند رفتنِ نفس، اما یه نه بود. و همین رو به عنوان اولین قدم از خودم می‌پذیرم. 
به قول شاهین کلا
درد، مانع از به رسمیت شناختن روزمرگی نمی‌شود. روزمرگی شجاعت می‌خواهد و در این زندگی، چه چیزی جز شجاعت ارزش دارد...؟ [برگرفته از وبلاگ this is it]
پ.ن: وقتی روزمرگی‌هات به چرخه‌ای ثابت بدل می‌شه که باید بارها و بارها تکرارش کنی و در نهایت می‌رسی به یه نظم رباتیک. اما چه می‌شه کرد وقتی جز این گریزی نیست؟ این‌جا شجاعت، به دام خمودی و بلاتکلیفی نیافتادنه و به رسمیت شناختن همون برنامه...
امشب رفته بودم دانشگاه
دلم میخواست ببینمش
ولی ندیدمش
چون نیومده بود!!!!!! :))
چرا شو نمیدونم لابد داره با سگش وقت میگذرونه. یا مثلا با دوس دخترش.
دلم تنگ شده بود خو
حق ندارم؟؟؟؟؟؟
دوست داشتن شجاعت میخواد نه؟
شاید من شجاعتشو نداشتم
اینایی که عاشق میشن ... قلبشون میشکنه ولی بازم عاشق میمونن ... اینا خیلی شجاعن بنظرم
نمیخوام بگم من نمیتونم ... ولی تا حالا نتونستم که اینجوری ناگهانی عاشق کسی بشم که واقعیه و صدامو میشنوه و منو میبینه. چرا؟ چون یه بزدلم ص
ما سایه جنگ را دور کردیم!!! ترساندن مردم از جنگ از بین بردن اعتماد ملی و شجاعت یک ملت است!!! استاد ارجمندم  حضرت ایت الله احمد عابدی در درس خارج فقه با موضوع جهاد  در تاریخ 8اسفند ماه ضمن بحث  در باره اصول و قواعد بحث جهاد به نکات بسیار زیبا و ظریفی اشاره کردند که مناسب با برخی از حرف هایی است که برخی دولتمردان در این روزها به اشتباه مطرح می کنند.گزیده ای از سخنان ایشان این است:
امنیت با نظم و قدرت حاصل می شود. اگر قدرت باشد نظم هست وقتی نظم باشد ام
نگاهی به فیلم تحسین شده «شبی که ماه کامل شد»:
«شبی که ماه کامل شد» فارغ از امکانات و محدودیت‌هایش، اثری بسیار شجاعانه و پرریسک بوده و همین ریسک پذیری است که باعث شده با اقبال داوران جشنواره فجر مواجه شود.با آغاز اکران عمومی «شبی که ماه کامل شد»، حالا مردم می‌توانند با حضور در سالن‌های سینما، قضاوت هیئت داوران جشنواره فجر را بهتر محک بزنند و فیلمی را که با اقتدار سیمرغ‌های جشنواره سی‌وهشتم فجر را درو کرده بود، مورد ارزیابی قرار دهند. نرگس
گاهی اوقات توی تصمیم های درستی که باد بگیرم دودل میشم و این منو خیلی اذیت میکنه نمیدونم شاید به قول استاد دچار کمال گرایی لعنتی میشم شایدم خیلی زیاد به حواشی اون توجه میکنم
ولی موقعی که انجامش میدم حس خوبی بهم میده 
حس قدرت حس شجاعت و نتیجه میگرم وقوی میخوام یه کار درستو انجام بدم فقط به روبروم نگاه کنم و اون کاری رو که باید انجام بدم رو انجامش بدم
 
شجاعت مستلزم این است که خودتان را وادار کنید کاری را که باید انجام بدهید را انجام دهید، با روبه رو شدن با ترس ها به جای دوری از آن ها.
مانع موفقیتبزرگترین مانع موفقیت در زندگی، ترس از شکست است.

تمرین تمرین و تمرین!داشتن شجاعت یک عادت است که با تمرین گسترش می یابد.

برو تو دل ترس- همانطور که Emerson گفته:« کاری را که از آن می ترسی انجام بده سپس مرگ ترس حتمی است.»

شجاعتدر خودت عادت مقابله با ترس به جای دوری از آن ایجاد کن. وقتی با ترس مقابله کنی و به سم
هنوز هیچ کشوری موفق نشده رکورد تولید طلا در آفریقای جنوبی را در دهه ۱۹۷۰ که بیش از هزار تن در سال بوده، بشکند.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تجارت نیوز، طی دهه‌های طولانی و تا پیش از سال ۲۰۰۶، آفریقای جنوبی بزرگ‌ترین تولیدکننده طلا بود. استخراج طلا در این کشور اما در سال‌های اخیر کاهش یافته است. در مقابل، استخراج این فلز گرانبها در بسیاری از کشورهای دیگر افزایش یافته است.
با این حال، هنوز هیچ کشوری موفق نشده رکورد تولید طلا در آفریقای جن
قسمت هشتم فصل دومِ 13 Reasons why جسیکا و الیویا دارن با هم حرف می‌زنن که الیویا می‌گه اگه هانا‌ می‌اومد و همه چیو بهم می‌گفت شاید همه چیز یه جور دیگه پیش می‌رفت. جسیکا جواب می‌ده که شاید واسش سخت بوده و با نگه‌داشتن همهٔ اون حرفا تو خودش می‌خواسته از خودش محافظت کنه و این نشون دهندهٔ شجاعتشه. اما مامان هانا می‌گه که نگه‌داشتن درد نشون‌دهندهٔ شجاعت نیست. این حس‌کردن و مواجه‌شدن باهاشه که جسارت می‌خواد.
اما می‌دونید چیه؟ درسته که مواجه‌شد
دیانت ،صداقت ، شجاعت و شرافت سردار سلیمانی را بگذارید در کنار دیانت ، صداقت ، شجاعت و شرافت کسانی که با مطرح کردن "دولت با تفنگ" ،سعی در تخریب سپاه داشتند!
بی شرافتی آنست که به شریف ترین رزمندگان کشور ،که عمری را در جبهه و خط مقدم مبارزه با دشمن گذراندند و امنیت را برای کشورشان به ارمغان آوردند، تهمت دولت با تفنگ بزنیم!
در 21 سالگی،وقتی شیراز بودیم،یروز رفتیم تیغ خریدیم و وایسادیم توی حموم و "میم 2" و "ر" همه ی موهامو زدن،با قیچی و تیغ.دوساعت درگیرش بودیم.و حالا از نتیجه راضی ایم.البته مقنعه سرکردن سخته خیلی برام ولی کنار میام."میم2" هی به سرم نگاه میکنه، هی با یه نگاه اندوه باری میگه موهاتو دوست داشتمنمیدونم چجوری دلشو داشت 2 ساعت وایساد برام تیغشون زد.
پ.ن:یکبار برای همیشه شجاعت به خرج دادم و ریسک کچا بودن به معنای واقعی رو پذیرفتم.همونجوری که چندسال پیش یکبار
در 21 سالگی،وقتی شیراز بودیم،یروز رفتیم تیغ خریدیم و وایسادیم توی حموم و "میم 2" و "ر" همه ی موهامو زدن،با قیچی و تیغ.دوساعت درگیرش بودیم.و حالا از نتیجه راضی ایم.البته مقنعه سرکردن سخته خیلی برام ولی کنار میام."میم2" هی به سرم نگاه میکنه، هی با یه نگاه اندوه باری میگه موهاتو دوست داشتمنمیدونم چجوری دلشو داشت 2 ساعت وایساد برام تیغشون زد.
پ.ن:یکبار برای همیشه شجاعت به خرج دادم و ریسک کچل بودن به معنای واقعی رو پذیرفتم.همونجوری که چندسال پیش یکبار
شجاعت،بعضی وقت ها خیلی واژه عجیبی به نظرم می رسه. 
یادمه وقتی بچه بودم از تکون خوردن برگ درخت ها تو شب میترسیدم. اما یه شب مامانم منو برد بیرون و گفت:«به نظرت چی میتونه لای شاخه ها باشه که بتونه بهت آسیب برسونه؟» گفتم نمیدونم. گفت:«دقیقا! همین ندونستنه که باعث ترست میشه. هر موقع ترسیدی جای فرار کردن یه نگاه دوباره بنداز. ببین چی کار میتونی بکنی که دیگه نترسی.» از اون موقع هر موقع ترسیدم سعی کردم ببینم آیا واقعا دلیلی واسه ترس هست یا نه. یه وقتای
رهبر انقلاب اسلامی:
مردم امام جمعه را مرکز مراجعات خود می دانند و حل معضلات خود را از او می خواهند. در دوره ای که حکومت در اختیار مسلمین است دشمن بیش از هر زمان دیگر برای زدودن مفاهیم اسلامی از اذهان تلاش می کند لازم است. ائمه جمعه در گردهمایی های خود به بررسی شیوه های درمان و حل مسائل و معضلات فکری و معنوی مردم بپردازند، زیرا نماز جمعه محلی است که دلها را محکم و ایمانها را قوی می کند و به سربازان و جنود خداوند شجاعت اقدام می بخشد.امامت جمعه به
آیا میدونید مجسمه میدون دربندتهران کدوم شخصیت قهرمان ایرانیه؟؟
زمستان ۵۲ سال پیش، یک گروه آمریکایی هواپیماشون در کوه های شمال تهران سقوط می کند! یک چترباز آلمانی رو برای نجات آمریکایی ها می فرستند اما او هم چترش به صخره ها گیر می کند و آویزان باقی می ماند!
در آن زمان یکی از کار آمدترین نیروهای ویژه استاد چتر، کایت و کوهنوردی ارتش، گروهبان "امیر قدم شاهی" برای نجات جان این گروه انتخاب می شود!
او قهرمانانه تمامی گروه را نجات می دهد و در آن زمان
انسان ها به اندازه شجاعت درونشان،بخشنده و به اندازه ترسی که درونشان است بی رحم هستند.
ملاک شجاعت بخشنده بودن است اما بخشنده بودن با احمق بودن تفاوت دارد.
 
 
 
/اگر یگ گرگ زخمی پیدا کردی اول دست و پایش را ببند،بعداً درمانش کن.
/...
یا حق مطلق
شاید بارزترین نشانه اخلاص ، عمل کردن و حرف نزدن باشد.
همان که سردار دلها داشت حرف زدن از عمل خیر و درست ، انسان را در دلها جای نمی دهد آنچه انسان را در دلها جای می دهد رضایت حق از عمل است کسی که فقط بخواهد برای او فرمانبری کند خدا هم جواب آنرا به موقع و در عالی ترین رده به او عطاء می کند. اگر لازم باشد حتی خون او را برکت و خیر قرار میدهد.
این روزها که ارتش تروریست آمریکا یک فرمانده مخلص ما را شهید کرده در تمام مدت این نشانه ها هویدا شده.
ک
کلمه امسال من " شجاعت"ـه .
از روزی هم که این کلمه رو به عنوان شعار امسالم انتخاب کردم،هر لحظه منتظرم سوسک ببینم  و به جای فرار به بالاترین نقطه ممکن و جیغ کشیدن؛دخلشو بیارم.
بگذریم از اینکه چقدر نبات بیچاره (پرنده مون) رو بخاطر عملی کردن شعار امسالم ترسوندم.من بترس و اون بترس.کِی بترس و کِی نترس.
یکی از باورهای قدیمی که در بین همه خانواده ها رواج دارد، این است که خوردن خربزه با عسل به صورت همزمان منجر به مرگ می شود. این امر در متون قدیمی طب سنتی هم هشدار داده شده است. اما هیچ گاه در طب جدید به این موضوع پرداخته نشده است. امروز در بخش پزشکی و سلامت مجله اینترنتی “حرف تازه” به این موضوع می پردازیم که آیا به راستی خوردن خربزه با عسل منجر به مرگ می شود یا خیر؟ برای بررسی این موضوع و پاسخ به این سئوال با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
ترس به عنوان یکی از غرایز ما از ما در برابر خطرات فیزیکی محافظت می کند ؛ غریزه ما به ما می گوید که از خودمان محافظت نموده و اجازه ندهیم که توسط شکارچی کشته شویم. با این حال، امروزه در غیاب چنین شکارچیانی و با وجود خانه های سرپوشیده و محافظت شده، ماشین ها و سبک های فرزندپروری مدرن — ترس به یکی از تنش های زندگی نوین تبدیل شده، که می تواند منجر به بروز احساسات منفی ای در مورد خود نظیر شرم، صدمه به خود و یا افسردگی شود.
این تجربیات در پس زمینه روح
مستند خوبِ «شیخ شهید»، کار ارزشمندِ هنرمند عزیز و طلبه گرامی «ساسان فلاح فر» را توفیق شد که بنشینم و نگاه کنم و حسرت بخورم. شهید «علی تمام زاده» رفیق ِ خوب ما بود که در موسسه امام جمعه کرج، مدتی با او مانوس و همکار بودیم. او از همان روزها جنس دغدغه‌هایش چیز دیگری بود. سر پر شور و قلم پر خروشی داشت علیه مظالم و بی عدالتی‌ها و نارسایی‌هایی که می‌دید. طلبه سخت کوشی بود. پای کار نظام بود. خدا درجاتش را افزون کند که با همین جهت گیری و دغدغه رفت و رف
۱-قاطعیت:هر لحظه منتظر توپ و حمله ای باشد
۲-چابکی:برای دفاع از دروازه باید زمین بخورد،بپرد و انعطاف داشته باشد
۳-جرات و شجاعت: باید شجاعت پریدن و شیرجه زدن بین آن همه بازیکن را داشته باشد
۴-خونسردی:خونسرد و متمرکز روی بازی پس از یک کوقعیت خطرناک یا اشتباه
۵-ارتباط خوب:باید ارتباط خوب و محکمی با اعضای تیم داشته و به دستورات تیمی سرمربی عمل کند
۶-تجربه و مهارت:باید در مقابله با موقعیت های مختلف تجربه و در تمرینات مهارت های خود را افزایش دهد
۷-اس
مستند عابدان کهنز یکی از بهترین مستندهایی بود که تاکنون دیده ام. موضوع مدافعان حرم، یکی از مهمترین و ضروری ترین موضعاتی است که می بایست به آن پرداخته شود و تاکنون مستندهای خوبی نیز در این موضوع ساخته شده است. این موضوع هر چند در عابدان کهنز نیز پرداخته شده است، اما داستان اصلی آن نیست.
ادامه مطلب
دانلود سانسور نشده فیلم خط فرضی محصول 1399 اثری از فرنوش صمدی, دانلود سانسور نشده فیلم خط فرضی با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود سانسور نشده فیلم سینمایی ایرانی خط فرضی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود سانسور نشده فیلم

ادامه مطلب
روزی روزگاری چهار ابر قهرمان به نام‌های آیلا، ایجا، کای و جک بودند. اون‌ها خیلی شجاع بودند و با هم زندگی می‌کردند. یک روز آن‌ها سوار موشک شدند.
آیلا، رییس ایجا و کای، رییس جک بود. آن‌ها شش سال پیش زندگی و پدر و مادرشان را از دست دادند و بعد به یک سفر در کشور فرانسه رفتند.
 
آیلا گفت: بهتره یه کلبه بسازیم.ایجا، کای و جک گفتند: باشه. بعد آن‌ها به کمک هم یک کلبه ساختند. 
 
دشمن آن‌ها پرسی بود. پِرسی یکی از مدال‌های آیلا را دزدیده بود. آن‌ها با کم
نوجوون ک بودم بهتر بودم دلم برای بلاگفا و افسران تنگ شده،دلم برای کلاس بسکتبال و پیچوندن تایم هنر و موندن تو کتابخونه وکتاب خوندن تنگ شده،دلم برای کتابخونه مدرسه امون و زنگای ناهار تنگ شده،دلم برای پیاده برگشتن از مدرسه و تو راه فلافل و نوشمک خوردن تنگ شده،دلم برای تاترهای زبان و سرودا تنگ شده دلم برای کلاس اقای نوروند و عربی پیشم تنگ شده وقتایی که بعد کلاس با اقای صفوی درمورد عرفان حرف میزدیم تنگ شده، الانم خوبه خیلی چیزا،ولی خوب اون موقع
یکى کودکِ تازه متولد شده اش را رها میکند کنار خیاباندیگرى شریکِ زندگى اش را میسپرد به فراموشیآن یکى پدر و مادرش را به خانه سالمندان! و ما از کودکى با ترس بزرگ میشویم...ترس از تنها شدنترس از رها شدنیک نفر بیاید و شجاعت را یادمان دهد!
امروز که اولین روز گرامیداشت مقاومت رزمنده هامونه، یاد آلبوم بازی عوض شده افتادم. این آلبوم که سال نود نشر شده اثر علیرضا عصار دوست داشتنی و از بهترین و شنیدنی ترین آلبومای موسیقی حماسی ایران که به وصف همین شجاعت، مقاومت، فداکاری و جانفشانی مبارزان و سربازان جنگ خانمان سوز و ویرانگر هشت ساله تاریخ معاصرمون پرداخته. اشعار این آلبوم و خصوصا این چندترانه ای که بصورت ویدئو گذاشتم، واقعا زیبا و تامل برانگیزه، موسیقی این آلبوم هم شنیدنی و حرف
سلام
در خبرها دیدم که متاسفانه با روایت آمار ارائه شده ی شخصی در مورد ارتباطات و فرزندان نامشروع توسط برخی خبرگزاری ها به تمسخر این شخص پرداخته و زحمت یک جستجوی کوچک را نیز به خود نداده اند.
بهتر است به جای تمسخر و ریش خند و فارغ از توجه به گوینده ی سخن به خود سخن پرداخته و اگر پاسخی هست، مبذول داریم.آماری که ایشان در مورد فرزندان نامشروع در سطح دنیا ارائه نموده اند نزدیک به واقعیت است.این آمار به راحتی به جستجوی معادل انگلیسی کلیدواژه های مو
دانلود فیلم سینمایی سگ وحشی | Savage Dog
ژانر فیلم : اکشن، درامتاریخ انتشار : سال 2017زبان : دوبله فارسیمدت زمان : 01:34:15محصول کشور آمریکاامتیاز : 4.9 از 10خلاصه داستان: این فیلم در سال 1959 و در منطقه هندوچین به وقوع می پیوندد. جایی که یک حاکم ظالم و قدرتمند با سرکوب مردمش به قدرت رسیده است و کسی توان مخالفت کردن با او را ندارد. اما یک قهرمان در این سرزمین متولد شده است که قرار است داستان شجاعت و مبارزاتش را به یک افسانه تبدیل کند و...
نسخه دوبله فارسی سانسور
❤️ازشهدا یادگرفتم : ..از ابراهیم هادی ، پهلوانی را ..از حاج همت ، اخلاص را ..ازجهان آرا،شجاعت را ..از باکری ها ، گمنامی را ..از علی خلیلی ، امر به معروف را ..از مجید بقایی ، فداکاری را ..از حاجی برونسی ، توسل را ..از مهدی زین الدین ، سادگی را ..  از حسین همدانى ، جوانمردى و اخلاق را 
بااین همه نمیدانم چرا ، موقع عمل که میرسد ، شرمنده ام !! ..نه این شرمندگی نیست ☘☘☘☘
زبان به صورت کاملا مستقیم میزان شعور و ادب و شخصیتتونو نشون میده و تصویری ازتون ارائه میده که شاید هیچ وقت نتونید اصلاحش کنید 
پس یاد بگیریم کنترلش کنیم!
اینکه هرچی دلمون خواست ب زبون بیاریم الزاما نشانه رک بودن و شجاعت و صمیمیت نیست دقیقا نشانه ی نفهمی و حماقته :)
استاد زبانم به پدرم گفته بهترین کاری که توی زندگیت کردی تربیت کردن لیمو بوده!یک عالمه تعریف و تمجید که صدالبته لطف داشته و در آخر گفته : این دختر واسه خودش یه مَررررده!

ملاک خوبی و شجاعت و به به و چه چه در جامعه و عرفمون مرد بودنه 
نمیبینن زن هایی رو که از صدتا مررررد مرد ترن. (قطعا خودم رو نگفتم دیگه!)
۱-قاطعیت:هر لحظه منتظر توپ و حمله ای باشد
۲-چابکی:برای دفاع از دروازه باید زمین بخورد،بپرد و انعطاف داشته باشد
۳-جرات و شجاعت: باید شجاعت پریدن و شیرجه زدن بین آن همه بازیکن را داشته باشد
۴-خونسردی:خونسرد و متمرکز روی بازی پس از یک کوقعیت خطرناک یا اشتباه
۵-ارتباط خوب:باید ارتباط خوب و محکمی با اعضای تیم داشته و به دستورات تیمی سرمربی عمل کند
۶-تجربه و مهارت:باید در مقابله با موقعیت های مختلف تجربه و در تمرینات مهارت های خود را افزایش دهد
۷-اس
۱-قاطعیت:هر لحظه منتظر توپ و حمله ای باشد
۲-چابکی:برای دفاع از دروازه باید زمین بخورد،بپرد و انعطاف داشته باشد
۳-جرات و شجاعت: باید شجاعت پریدن و شیرجه زدن بین آن همه بازیکن را داشته باشد
۴-خونسردی:خونسرد و متمرکز روی بازی پس از یک موقعیت خطرناک یا اشتباه
۵-ارتباط خوب:باید ارتباط خوب و محکمی با اعضای تیم داشته و به دستورات تیمی سرمربی عمل کند
۶-تجربه و مهارت:باید در مقابله با موقعیت های مختلف تجربه و در تمرینات مهارت های خود را افزایش دهد
۷-اس
۵ ترم علوم پایه هم تموم شد:)فکر نمیکردم یه روزی این جمله رو بنویسم:)، برام خیلی دور بود ترم ۵! ترم اول که بودم، فکر میکردم به ترم ۵ که برسم قراره خیلی خفن، شاخ، عاقل و بالغ بشم! 
تو این ۵ ترم سعی کردم مهارت های مختلفی کسب کنم، با یه سری از ترس هام مقابله کنم و شجاعت بیشتری کسب کنم.
امیدوارم از فیزیوپات پزشکی شیرین تر بشه:)
پ.ن : شهریور علوم پایه دارم ^___^
۱-قاطعیت:هر لحظه منتظر توپ و حمله ای باشد
۲-چابکی:برای دفاع از دروازه باید زمین بخورد،بپرد و انعطاف داشته باشد
۳-جرات و شجاعت: باید شجاعت پریدن و شیرجه زدن بین آن همه بازیکن را داشته باشد
۴-خونسردی:خونسرد و متمرکز روی بازی پس از یک موقعیت خطرناک یا اشتباه
۵-ارتباط خوب:باید ارتباط خوب و محکمی با اعضای تیم داشته و به دستورات تیمی سرمربی عمل کند
۶-تجربه و مهارت:باید در مقابله با موقعیت های مختلف تجربه و در تمرینات مهارت های خود را افزایش دهد
۷-اس
من هزار باره باید به تو، خودم، و تمام کسانی که می‌شناسم یادآوری کنم که زندگی هستی یافتن از عدم است. ارغوانم، خبری از حضور تو تا ده ماه پیش در زندگی ما بود؟نه. خبری از حضور من در این جهان تا سال‌‌‌‌‌‌‌های قبل از هزار و سیصد و هفتاد بود؟ نه جانکم.
زندگی همینقدر ناگهانی و نابهنگام است. و حضور افراد زندگی دیگران را دست‌خوش تغییر می‌کند. زندگی آمیختگی هرلحظه‌ی نیستی و هستی، غم و شادی، لبخند و گریه، ترس و شجاعت،سکوت و صدا،پوچی و معنا، و شکست و
میدونی چیه؟ گاهی فکر میکنم
خدا منو تو یکی از میلیونها سیاره اش گذاشته بعد یادش رفته من اونجام
 من هی داد میزنم خدا.................. ولی فقط انعکاس صدامه که برمی گرده خدا......................
الانم رو تخت دراز شدم و با خودم فکر میکنم که با چه زبونی باید باهاش حرف بزنم مثل آدمیم که هر آه ارتباطی امتحان کرده اما نشده که نشده 
همانطور که میدانید مسی و رونالدو دو تن از بهترین بازیکنان فوتبال که دنیا به خودشان است دیده اند ولی همیشه این مشکل به وجود می اید که کدام از دیگری بهتر است
این مسئله آنقدر پیچیده شده که دانشمندان با کمک ابرکامپیوتر ها به مقایسه مسیو رونالدو پرداخته اند و در نهایت مسی با نمره بالا تری نسبت به رونالدو در رتبه بالاتر قرار گرفت اما نمیتوان فقط این را در نظر گرفت جام هایی این دو بازیکن در طی این سال ها برای باشگاه و کشورشان به دست اوردن هم بسیار م
خال ها بسیار متداول هستند و بیشتر افراد دارای یک یا چند تا خال هستند. خال ها یا توده های پوستی سلول های تولید کننده رنگدانه (ملانوسیت ها) در پوست شما هستند. علت به وجود آمدن خال ها به خوبی درک نشده است. تصور می شود در اکثر موارد تعامل عوامل ژنتیکی و آسیب آفتاب است.
افرادی که پوست سفید دارند، تمایل به داشتن توده های پوستی بیشتری دارند. در ادامه این مقاله ار بخش زیبایی, پوست و موی دکتر سلام به توضیج کامل درباره درمان خال و توده های پوستی پرداخته و
 
                                     
 
بحث تهاجم فرهنگی، از مباحثی است که در جامعه کنونی ما دارای اهمیت بسیار زیادی برای بررسی و توجه است. تهاجم فرهنگی علی رغم بحثها، میزگردها، کنفرانسها و ... زیادی که در چند سال اخیر صورت گرفته، هنوز به طور کامل شناسایی نشده و دیده می‏‏ شود که هر گوینده و نویسنده و سازمان مسئولی، به اندازۀ توان خود به بررسی آن پرداخته و جنبه هایی از این موضوع را روشن ساخته است.
ادامه مطلب
این پوستر برای زمانی هست که علی مطهری اینقدر عیان اصلاحطلب نشده بود و از طربق لیست اصولگرایان وارد مجلس نشده بود
دقیق یادم نیست که چه اظهار نظری منجر به این پوستر شد اما اگر اشتباه نکنم مربوط به استیضاح وزیر نفت احمدی نژاد بود
تا حالا به این فانتزی فکر کرذین که عمر جاودانه داشته باشین؟! بشر همیشه در طول تاریخ بهش فکر کرده و این فکر ته ذهنش رو قلقلک داده ولی تا حالا فکر کردین که اگه شما تنها کسی باشین که این ویژگی رو داره چه دردسرها و رنج هایی بهتون تحمیل می شه. این  فیلم درباره این موضوعه و من دوستش داشتم اگر چه قبول دارم فیلمنامه قوی نداشت و خیلی خوب هم بهش پرداخته نشده بود ولی ارزش دیدن رو داره؛ بازیگر نقش اول رو دوست داشتم به نظرم خیلی جذاب و جالب توجه بود. بازیگ
 
امروز و در این پست به معرفی یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مهم یعنی مونرو پرداخته می شود. شما می توانید برای کسب مونرو به صورت رایگان، از سایت هایی که در این سایت معرفی شده اند، استفاده کنید. در این مقاله به مباحثی مانند تاریخچه مونرو، کارکرد آن، انجام تراکنش های آن، پروتکل های استفاده شده و همچنین قیمت آن پرداخته می شود.
ادامه مطلب
امام صادق ع فرمود خدای عزوجل پیغمبرانش را مکارم اخلاق اختصاص داد شما خود را بیازمایید اگر انهادر وجود شما هم بود خداراسپاس کویید و بدانیدکه بودن انهادر شما خیر شماست و اگر در شما نبود از خدا بخواهید و نسبت بانها رغبت جویید سپس انهارا ده چبز شمرد یقین و قناعت و صبر و شکر و خویشتن داری و خلق نیکو وسخاوت وغیرت  و شجاعت  ومروت بعضی ار راویان دیگر این ده خصلت ذکر نموده وراستگویی و امانتداری را هم بدانها افزوده است
گفتم و گفتن :))
گفتم : نقاب هاتونو بردارید
گفتن نه نمیشه
گفتم لطفا
گفتن خواهی ترسید ! 
گفتم از چی ؟
گفتن از دیدن خود اصلی  و واقعی مون 
گفتم بردارید !!
برداشتن! عقب رفتم ! ترسیدم ...چشامو بستم ...
گفتم بذارید نقاب هاتونوخواهش میکنممم ! 
ترسیدم از دیدن خود واقعی ادم هایی
که نقاب داشتن .ترسیدم از ادمای زیر نقاب
از خود اصلی شون ترسیدم
با خود اندیشیدم 
ایا من خودمم ؟
ایا منم نقاب زدم؟
ایا اگ نقاب دارم و 
نقاب بردارم خود اصلی م
رو ببینن جا میخورن؟
ایا خود
آزادگی و شجاعت، حق طلبی و زلالی روح در حرکت زیبای حسین به اوج می رسد. اشک بر حسین لجن روزمرگی را از قلبت می شوید تا روحت از اسارت پلیدی ها آزاد گردد و دست در دست مولای خوبی ها در آسمان جاودانگی حقیقت به پرواز درآید.اگر عزاداریت از این معنا خالی است،سرگرمی ای بیش نیست.
در این مقاله سعی شده است موضوع اسراف در آیینه قرآن کریم مورد بررسی قرار گیرد. در این نوشتار پس از ارائه مفهوم اسراف که در قرآن مطرح گردیده به ریشه های اسراف در قرآن پرداخته شده و در این راستا شواهدی از قرآن کریم آورده شده است. پیامدهای زیان بار اسراف در حوزه های زندگی فردی و اجتماعی و نیز زیان های اخلاقی اسراف گرایی در زمینه های اخلاقی از دیگر موضوعاتی است که در این نوشتار به آن ها پرداخته شده است.

ادامه مطلب
پیامبراکرم(ص) علاوه بر اینکه در جنگها شرکت می کرد؛ در سخت ترین لحظات جنگ پناهگاه
اصحاب خویش بوده است چنانکه از امیرالمومنین علی (ع) نقل شده که می فرماید: «وقتی
که جنگ و نبرد شدت میگرفت و نبرد تن به تن آغاز می شد به رسول خدا(ص) پناه می بردیم
و در این هنگام هیچ کدام از ما از او نزدیک تر به دشمن نبود.»بیهقی، ابوبکر
احمد بن حسین، دلائل النبوه، تحقیق عبدالمعطی قلعجی، بیروت، دارالکتب العلمیه،
1405ق، چاپ اول، ج3 ص69-70.
در یک برهه ای گرایشات روشنفکرانه ای بود که «عزاداری، گریه و ضعف است». گریه در مجالس شهیدان گریه ضعف نیست، گریه اراده و عزم است/ عزاداری شهدا امروز همین جور است؛ تشییع جنازه شهدا، مجلس عزای شهیدان، عزا است، گریه هم در آن هست، اما وسیله ای برای احساس عزت، قدرت و شجاعت است/ در تشییع شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس و دیگران، ببینید چه اتفاقی در کشور و بیرون از کشور افتاد.
خوبی مستی اینه که میری تو خودت
یه جوری که انگار هیچکس تو این دنیا دور و برت نیست
یه جوری با شجاعت توی جمع تنها میشینی و برات مهم نیس دیگران اصلا کی هستن
میشینی و به خودت رجوع میکنی
به درون خودت
به همون چیزی که خیلیا جرات نکاه کردن بهشو ندارن
وقتی جرات میکنی و میبینیش...
احساس بهتری داری..
نه ترس.. نه نگرانی.. نه خوب نه بد..
فقط حقیقت خالص
 

علت خارج شدن باد از واژن چیست؟
 
خارج شدن باد از واژن
 
خارج شدن باد از واژن اکثر در زنان در زمان نزدیکی، بعد از زایمان، و چه بسا در دختران هم امکان دارد ایجاد شود. بروز باد از واژن معمولاً موضوعی طبیعی است و به ندرت نشانی از مشکلات حاد سلامت میباشد. با این حال در ادامه به بررسی دلایل و راه‌های درمان و پیشگیر آن پرداخته ایم.
خارج شدن باد از واژن میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه به بررسی آن پرداخته ایم:
- ضعف عضلات لگن
ادامه مطلب
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: کابلها و عیب یابی کابلها
دسته: مهندسی برق - قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 117
جهت مشاهده فهرست مطالب این پایان نامه اینجا کلیک نمایید
+ همراه با یک فایل پاورپوینت 26 صفحه ای برای ارائه در کلاس
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در این فصل به نکاتی در مورد انتخاب کابل پرداخته شده است و ضرایب و جـداول لازم جهت بدست آوردن مقدار جریان نامی کابل تحت شرایط مختلف آورده شده است.
 برا
"سهیلا شماره 17" فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمود غفاری ساخته ی سال 1395 است.  داستان سهیلا زن مجردی در آستانه ی چهل سالگی است و به مشکلات ازدواج نکردن و یا ازدواج کردن در سن بالا و مشکلات اجتماعی پیرامون ازدواجش پرداخته میشه .محتوایی که فیلم به سراغش رفته محتوای جالب و بحث برانگیزیه، اما حواشی و جزئیات داستان اونقدر زیاد و کشدار هستن که به خوبی به مساله های مهم پرداخته نشه. در کل داستان جالبی داره و پرداخت بسیار ضعیفی.
 
پ.ن: در ادبیات ایران ب
هرچقدر هم که از نظر کد نویسی و برنامه نویسی سایت شما در ردیف بهترین ها قرار داشته باشد و شما از تمامی مهارت های برنامه نویسی و کدنویسی در طراحی سایت خود بهره جسته باشید، باز امتیاز نهایی سایت شما با گرافیک خوب یا بد آن تعیین می شود.گرافیک وب یکی از مباحث نو و تازه در دنیاست و در کشور ما نیز به جرات می توان گفت هنوز چندان شناخته شده نمی باشد و بقدر کافی به آن پرداخته نشده است.یک وب سایت خوب وقتی خلق می گردد که حوزه طراحی گرافیک با حوزه برنامه نوی
قرارم این بود که از هشتم فروردین رسماً مثل یک جنگجو با مشکلات و محدودیت های بدنی و ذهنی مبارزه کنم.نتیجه این جنگ باید اونی باشه که می خوام.
میدونم ممکنه این حمله های عصبی تا آخر عمر هیچ وقت منو رها نکنند ولی می تونم باهاشون زندگی کنم.هر کی هر چی میخواد بگه.به نظر من شجاعت میخواد اینکه دنبال چیزی بری که بقیه به خاطر دست نیافتنی بودن بهش می خندن!!!...
و من میخوام از امروز شجاع باشم...
شب بخیر...
Be brave...Be strong...Be you
سلام شازده! میخوام مرد و مردونه یکمی خلوت کنم با خودم میخوام یکمی فکر کنم...شازده باورت میشه دلم واسه زندگی خوشبینانه ی قبلیم تنگ شده؟ آره تنگ شده! میخوام تلاش کنم یکمی دور شم نه به خاطر اینکه کسی اذیتم کرده. نه! اتفاقا خیلیم حالم خوبه با مامان سریال دیدیم با بابا حرف زدیم با پریسا همش مسخره بازی درمیارم...تنها کسی که ازش عصبانیم خودمم... خود خرم...چونکه هنوزم تورو چک میکنم چونکه زیادی حرفای الکی میزنم چونکه درس نمیخونم و هر کاری میکنم که به آیند
سلام و خدا قوت ویژه فرمانده مهربون، داداش جابر گل، اقا سید نازنین، و علی اقای مظلووووم.❤️❤️من با اینکه دو بار تاتر رو دیدم ولی هنوز از دیدنش سیر نشدم و خیلی دوست دارم مهمون اقا جابر بشم.اگه کلاسی داشتید ما رو هم در جریان بذارید و لایق بدونید، خیلی خوشحال میشم به شما بپیوندم.❤️شما الگوی خیلی خوبی برای ما در رابطه با کارهای فرهنگی، جهادی، فداکاری و شجاعت هستید.
ادامه مطلب
نمیدونم چندتا کشور هستند که دستگاه قضایی و دادگاه هاشون زیر نظر نظام حاکمشونه !
ولی مطمئنم در همه اون کشورها زندانی سیاسی بیگناه وجود داره
ما میگیم به جرم شجاعت در ازادی بیان شما بخونید اقدام علیه امنیت نظام
بطور مثال در کشور خودمون در همه دوران و حکومتها ...
Chernobyl- 2018
By Johan Renck
IMDb:9.7
Rotten tomatoes: 96%
چند سال پیش که واسه اولین بار کتاب «صداهایی از چرنوبیل» رو خوندم، واسم سوال بود که چرا من چیزی از این موضوع نشنیده بودم و چرا به قدر کافی به این موضوع پرداخته نشده. حتی کتاب فوق‌العاده‌ی آلکسیویچ هم حداقل توی ایران به قدر کافی دیده نشد. ولی این مینی سریال پنج قسمتی توی یک ماه اخیر بسیار دیده شد. 
این سریال شرح وقایع فاجعه‌ی اتمی چرنوبیله که در شوروی اتفاق افتاد. اینکه چطوری اون فاجعه رخ داد، چطور کنترل شد، م
آن ملتی به عزت و سربلندی دست پیدا می‌کند که با شجاعت وارد میدان شود و هزینه‌های آن را هم با رشادت تمام بپردازد و ملت ایران این کار را کرد. ملت ایران هشت سال جنگ را تحمل کرد، چون این هزینه‌ دست یافتن به استقلال ملت و قدرت ملی و افتخار ملی بود.
۱۳۸۷/۲/۱۱-رهبر انقلاب
            
 
 
آج پہلے آئینہ خانہ سجایا جائے گاپھر رخ ہم شکل پیغمبر دکھایا جائے گا
سارے مظلوموں کے لب پر مسکراہٹ آئے گیمسکرا کر ظالموں کو جب رلایا جائے گا
ساقی کوثر کا بیٹا جا رہا ہے نہر پردیکھنا اب نہر کو پانی پلایا جائے گا
جس میں ہوگا ناصر شبیر بننے کا ہنروہ اگر کوفے میں بھی ہو تو بلایا جائے گا
مظہر اوصاف رب ہیں یہ بتانے کے لیئےایک عاصی کو کلیجے سے لگایا جائے گا
کس کو کہتے ہیں شجاعت جان جائے گا جہاںحرملہ کے تیر پر جب مسکرایا جائے گا
خدایا ازت ممنونم که در وجودم هم قدرت آفریدی هم ترس
خدایا ممنونم که در وجودم هم شجاعت افریدی هم بینش
خدایا ازت خیلی خیلی ممنونم که بین اینها توازن برقرار کردی
 
خدایا ازت ممنونم که شب را با ستاره خلق کردی و روز را با نور
 
خدایا ازت ممنونم که در وجودم تنهایی آفریدی
و خودت را در من بصورت ارامش نهادینه کردی
 
یادمهدی دردلم عشق ولایت میشود/ازعنایات خدابرما سعادت میشود/میبردمارابه کوی حضرتش باافتخار/این توسل سوی دل نور هدایت میشود/دلسپاری بهرمهدی زمزم چشمان بود/اوسپهرآفرینش برامامت میشود/گریه کن اندر فراقش تارسدروز فرج/سوی شیعه دروصال اوعنایت میشود/هرشبی اندرسحرغوغای وصل وانتظار/عشق مولاباعث شوروعنایت میشود/زمزم آمادگی ها بهرشیعه لازم است/دررکاب نائب اوبا شجاعت میشود/لشکری آماده باش یاری صاحب زمان/وقت زیبای ظهورش درنهایت میشود/
 
یک ایرانی چه شکلی است؟ چه خصوصیات اخلاقیِ خاصی دارد و چگونه رفتار می کند؟برای پاسخ به این سوال شاید اولین مطلبی که به ذهن من و شما خطور می کند این است که یک جامعه شناس بر اساس قواعد و ضوابط جامعه شناسی باید به این سوال پاسخ دهد.ضوابطی که به ناگاه به دست حقوقدان های کینه به دل داشته از سرهنگ ها که خود از هر نظامی به امنیتی کردن فضا بیشتر معتقدند، افتاده است و چنان که قواعد آماری را فرسنگ ها جا به جا کردند و با یک نگاه به چهره های مردم، امید را د
گفتم و گفتن :))
گفتم : نقاب هاتونو بردارید
گفتن نه نمیشه
گفتم لطفا
گفتن خواهی ترسید ! 
گفتم از چی ؟
گفتن از دیدن خود اصلی  و واقعی مون 
گفتم بردارید !!
برداشتن! عقب رفتم ! ترسیدم ...چشامو بستم ...
گفتم بذارید نقاب هاتونوخواهش میکنممم ! 
ترسیدم از دیدن خود واقعی ادم هایی
که نقاب داشتن .ترسیدم از ادمای زیر نقاب
از خود اصلی شون ترسیدم
با خود اندیشیدم 
ایا من خودمم ؟
ایا منم نقاب زدم؟
ایا اگ نقاب دارم و 
نقاب بردارم خود اصلی م
رو ببینن جا میخورن؟
ایا خود
 
شجاعت یا حماقت؟
«شجاعت» یکی از فضایل اخلاقیست که بسیار ممدوح و قابل ستایش است. شجاعت یعنی نترسیدن از آنچه لایق ترسیدن نیست.
به عبارت دیگر، شجاعت اطاعت قوه­ی غضب از عقل و اقدام‏ بر کارهای خطیر است. انسان شجاع در آنچه رأی عقل مقتضی آن است، اضطراب ندارد. این صفت، از بالاترین صفات کمال و با فضیلت‌ترین ملکات نفسانیه است و کسی که فاقد این ویژگی باشد، از نیل به کمال انسانیت محروم خواهد ماند.
 همین ویژگی است که در کنار فضایل دیگر، مرد مردان عالم ح
فراموشی درد عجیبیست. هستی ولی نمی دانی کجایی تو خودت هست ونیستی، بود ونبودی مگر میشه همزمان بود ونبود! لابد میشه دیگه.تو خودت را به هستی سپردی.دنیا مال تو شده و غرق در هستی شده ای به طوری که نمی دانی چکار میکنی ولی من تو را باور دارم وبه اصالت کارهایت ایمان دارم درست است که زمان ومکان رانمی شناسی ولی معنویت وخلوص تو در همین است من از دنیایت میترسم ولی آن را دوست دارم من شجاعت تو را تحسین میکنم که در دنیایی که کسی نیست به تنهایی هستی.
گورکن عسلخوار یکی از نترس ترین و شجاع ترین جانور روی این کره ی خاکی هست ، که نیزه و چاقو و ... از بدن آنها عبور نمی کنه
گورکن عسلخوار با شجاعت در مقابل شیر و حیوانات بزرگ تر از خودش ایستادگی می کنه 
پ.ن : این حیوون خیلی عجیبههههه به نظرم
روزی به تعدادی کارگر برای انجام کارهای باغش نیاز داشت . بنابراین ، پیشکارش را به میدان شهر فرستاد تا کارگرانی را برای کار اجیر کند . پیشکار رفت و همه ی کارگران موجود در میدان شهر را اجیر کرد و آورد و آن ها در باغ به کار مشغول شدند .کارگرانی که صبح زود در میدان نبودند ، این موضوع را شنیدند و آنها نیز آمدند . همچنین تعدادی دیگر ، به جمع کارگران اضافه می شدند . حتی بعضی غروب بود که رسیدند ، اما مرد ثروتمند آنها را نیز پذیرفت .شبانگاه هنگامی که خورشید
تغذیه زنبور عسل
1 –(شربت)از مهمترین موارد تغذیه در اواخر تابستان یا اوایل پاییز که هنوز هوا سرد نشده که مقدار شهد در طبیعت کم یا متوقف می گرد در صورتی که غذا کافی در کندو ها ذخیره نشده باشد بایستی آنها را تغذیه نمود . تا در زمستان ذخیره عسل داشته باشند .
ادامه مطلب
ارزش چیست؟
ارزش های ما روشی است که طبق آن زندگی میکنیم. مهم نیست چه کاری مهم چگونگی انجام آن است.
ارزش مثل ستاره شمالی ست که در شرایط سخت راه را به ما نشان میدهد.
ارزش های ما حداکثر باید دو تا باشد. نمایانگر شخصیت ما باشد و ما در بهترین حالت خود آنها را رعایت کنیم.
لیستی از ارزش ها:
شجاعت.مسئولیت پذیری.مستقل بودن.خانواده.موفقیت.پول.خلاقیت.و... .
و در آخر ما فقط یک گروه ارزش داریم. یعنی نمیتوان برای محل کار دو ارزش داشت و برای خانه و اجتماع دو ارزش دی
به قلم دامنه : به نام خدا. سلام. شهید حاج قاسم سلیمانی در یکی از سخنرانی‌های تفصیلی و تحلیلی‌اش -که به ابعاد معنویت در دفاع مقدس پرداخته بود- به نکته‌ایی بسیار معنادار اشاره کرد که در این قسمت با اشتیاق و ارادت به آن مقام بلندپایه‌ی جهان اسلام، بازنویس می‌کنم؛ باشد که شاید اهل دقت راهیابی کنند:
 
«همین‌طور که در دین اسلام یک خلاصه‌هایی وجود دارد، یعنی وقتی ما می‌خواهیم بگوییم که دین در امیرالمومنین (ع) خلاصه شده است یا امیرالمومنین (ع) دی
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
با توجه به شرایط کنونی کشور (البته به لطف غربگرایان خائن خودفرخته ی داخلی)، بیش از هر زمان دیگری نیاز به افراد بصیر و شجاعی چون شهید مدرس داریم؛ تا با تصمیمات انقلابی، مجلس آینده را دوباره در  مسیر انقلاب قرار دهند.
برای قطع دست شیطان از این مملکت، در وحله اول، خود باید زندگی همراه با پاکی و طهارت داشته باشیم. شیطان با  زینت دادن به گمراهی، زمینه دور شدن مردم از دین و گرایش به سمت لذت های ظاهری را فراهم کرده تا انحرا
اول از همه  کتاب ماه آبی(blue moon) قرار داره که هنوز وارد ایران نشده متاسفانه و هر چقدر گشتم نتونستم بفهمم داستانش چیه. 
دوم کتاب نگهبان هست(the guardians) هنوز ترجمه نشده
سوم کتاب دریای بی ستاره هست( the starless sea) اینم هنوز ترجمه نشده. 
چهارم کتاب آنجا که خرچنگ ها آواز می خوانند هست(when the crawdads sing) که یک داستان جنایی در طبیعت هست و ۶۸ هفته در این لیست بوده. چند نشر هم چاپش کردند. بهترین ترجمه حال حاضرش که هر چند آن چنان خوب نیست از انتشارات روزگار هست
 
 
هزینه پزشکی حادثه
 
شاید برایتان جالب باشد که بیمه عمر هزینه پزشکی جراحات ناشی از حادثه را نیز به شما می‌پردازد. در این مورد خاص برخلاف هزینه درمان امراض خاص شما برای دریافت غرامت باید فاکتورهای رسمی از مراکز درمانی معتبر به شرکت بیمه ارائه دهید. در مورد امراض خاص ارائه فاکتور الزامی نیست. هزینه پرداخته شده نیز مانند موارد دیگر پوشش به‌صورت درصدی از سرمایه عمر و تا سقفی معین محاسبه می‌شود. 
لازم است بدانید که سرمایه فوت بر اثر حادثه و هز
شدیدن دلم میخاد ی کاریو انجام بدم... این چهره سرد و خشک و جدیمو بندازم دور و با قدرت و شجاعت اون کاری رو ک میخام انجام بدم و با عواقب و خوبی ها و بدیاش رو برو بشم... اما! میدونم ک اون عواقب و بدیاش میتونه خیلی بد باشه... میتونه شدیدن ازیتم کنه و تا مدت زیادی گریبان گیرم بشه... و از طرفی هم میدونم ک باید صبر کنم تا ب این محیط جدید کاملن عادت کنم و بعد تصمیمم رو در موردش بگیرم... اما این همه احساسات متفاوت شدیدن درگیرم میکنه و باعث میشه ک نتونم ب درستی و ا
این روزها، در حال ِِ خوب و دلگرمی ِِ بودن ِِ یار، مدام با خودم فکر می کنم، به خودم! به خودمون. به تب و تاب درونمون. به ذوق ساختن، به شجاعت و جسارتی که لازمه ی ساختن هست و دست ها، دست هایی که مینوازن و گرم می کنن. دست هایی که قول میدن به هم. دست هایی که قفل میشن به هم..
+بمونه اینجا، حُسن ختام سال ِِ 97 :)
+سال نو همگی مبارک.
دوستانیکه به مشکل ارزن هضم نشده در مدفوع عروس برخورد میکنند:
اگر ارزن درسته و هضم نشده دفع کنه طبیعی نیست.یا ارزن کهنه و غیر قابل هضمه و یا قرمز و وارداتیه یا شن چینه دان تمام شده و باید تامین بشهیا عفونت روده داره .باید شن و ماسه و یا پودر صدف در دسترسشون باشه که برای هضم بهتر ازش استفاده کنند
پس اول ضمن تهیه ارزن سالم (حتی المقدور ایرانی که مواد نگهدارنده نداشته باشه) شن و ماسه دردسترس پرنده بگذارین و هم سه روز متوالی ده قطره سرکه سیب داخل ۱۰
حضرت زینب (س) در فصاحت و بلاغت و زهد و عبادت و فضیلت و شجاعت و سخاوت شبیه ترین مردم به پدر خود امام علی(ع)و مادر خود حضرت فاطمه(س) بود. در حماسه حسینی آن کسی که بیش از همه درس تحمل و بردباری را آموخت و بیش از همه این پرتو حسینی بر روح مقدس او تابید خواهر بزرگوارش زینب(س) بود. در مورد ولادت حضرت زینب(س)مورخان اقوال گوناگونی را ذکر کرده اند. دو قول مشهور1) پنجم جمادی الاولی سال پنجم هجری[۱].
 2) برخی نیز سال ششم هـجری را سال ولادت ایشان می دانند.[۲]
ادامه
سیلیکون موجب نرم و یکدست کردن پوست شده و کاربرد آن نیز برای مصرف کننده آسان تر است. در برخیی موارد برای مراقبت پوست از آفتاب، به کرم ها، مواد ضدآفتاب مانند دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی یا متوکسی سینامیت افزوده می شود. در برخی موارد برای محافظت بیشتر از پوست، مواد خاص در مقادیر اندک نظیر AHA که ضد پیری می باشد، به محصول افزوده می شود. نگهدارنده هااستفاده از مواد نگه دارنده به منظور جلوگیری از باکتری ها در لوازم آرایشی، ضروری است. پارابن ها (ات
کتاب پیرامون روشهاى تاویل قرآن به رشتۀ تحریر در آمده است.
مؤلف که یکى از قرآن پژوهان معاصر مى‌باشد و در زمینۀ علوم قرآن تألیفات فراوانى دارد، در این کتاب مسالۀ تاویل را از زوایاى مختلف مورد بررسى قرار داده است.وى در فصل اول کتاب پس از تعریف تاویل به سیر تحول آن در آیات و روایات پرداخته و رابطۀ بین تاویل و تفسیر را شرح مى‌دهد.در فصل دوم به توضیح معناى تاویل، تنزیل و تفسیر در اخبار پرداخته رابطۀ بین این واژه‌ها را بررسى مى‌کند.در فصل سوم عوام
نوشته شده 21 دیشب:
به طور بدی کمرم درد میکنه. یجوری انگار از تو درد میکنه
مثل ی زن بارداری ک کار انجام داده باشه
دخترک مریض شد
چرا داره تند تند مریض میشه. اوردمش دکتر. گفت سرم بدم بزنه که شب خیالت راحت باشه تب نکنه
اومدیم و حرف زدم با دخترک و با کلی گریه های مظلومانه رفتیم یه کلینیک و سرم زد
فقط نگرانه
همش میپرسه دستم خوب میشه؟ میتونم باهاش کار کنم؟ میتونم لیوان آب بلند کنم؟
میترسه دستش دیگع کار نکنه
امشبم مثل دیشب افطار کردنمون موکول میشه ب یک س
زیمن مقدمش روزجوان است/علی اکبر آمد حق عیان است/نبی وفاطمه خشنود و راضی/حسین بن علی هم شادمان است/بودمثل علی مرد شجاعت/جوان کربلایک قهرمان است/کنون الگوی ایران حضرت اوست/برای گام دوم او نشان است/جوانان رانگر الگوی ناب است/برای شیعیان امن وامان است/ولایت بابصیرت درس اوشد/که دین مصطفی را پاسبان است/زمیلادش به مهدی گوی تبریک/که اوالگوی برصاحب زمان است/
◀واقعه جانسوز عاشورا در کربلا دردناکترین و سوزناکترین اتفاق عالم هست،هر سال که میگذرد نه تنها قدیمی و تکراری نمی شود،بلکه هر سال همان حس و حال اتفاق تازه را دارد.
◀عاشورا آینه تمام نمای درس عبرت،ایستادگی،وفاداری،ولایت و شجاعت هست.
ماه رجب باجلوه خوب عبادت میرسد/اینک نسیم رحمتی بهر عنایت میرسد/ازسوی ایزد مغفرت بهرمسلمان آمده/درعشق بازی با خدا گنج سعادت میرسد/قرآن و عترت در رجب مونس برای شیعیان/دارالشفای بندگی ماه ولایت میرسد/ماهی که استغفار را تعلیم داده بربشر/درگلشن دلدادگی صدهابشارت میرسد/اندررجب پروازکن بابندگی سوی خدا/بر شیعیان لطف ورضا هم ازامامت میرسد/ماه طلوع بندگی بازمزم اخلاصها/نابودی شیطان دون با این شجاعت میرسد/سرفصل یک آمادگی برمهدی وروزفرج/بهرظهور حض
اگه فیلم های پرهیجان دوست دارید و از ژانر ترسناک و زامبی محور خوشتون میاد، این سریال انتظارتون رو برآورده می کنه. سریال ساخت شبکه نت فلیکسه و من فصل اولش رو که ۶ قسمت بود، همین دیروز تموم کرد و از شانسم فصل دومش هم از همون دیروز پخش شده :))
داستان از این قراره: قصر به خاطر اینکه از پادشاه خبری نیست در هاله ای از اسراره؛ شاهزاده داره به خیانت متهم می شه، ملکه و پدرش دارن قدرت رو به دست می گیرن و منتظر تولد فرزند پادشاهند و از طرفی بیماری مرموزی دا
در شجاعت از حضرت امیر (ع) که بالاتر نداشتیم ، اما همانند مولایمان علی، بنا بر مصلحت و عدم فروپاشی وحدت ،گاهی باید لگد زدن عزیزانت را پشت درهای سوخته تحمل کنی !
تحمل رهبری معظم بر بعضی ناملایمات سالهای اخیر! در همین راستاست!
نقطه ی اوج مظلومیت همیجاست که قدرت داشته باشی و خموشی پیشه کنی!
 
 
آیا هفت روش آسان برای تبدیل شدن به یک فرد خوش بین می‌خواهید؟ تعداد کمی از افراد مایل رفتن به یک سفر روحانی برای تبدیل شدن به یک فرد مثبت هستند، زیرا بعضی اوقات به نظر می‌رسد که انجام این کار سختی زیادی دارد. با الهام از جیم کری که سال‌ها را در سفر روحانی خود گذراند، می‌توانیم از نکته‌هایی که آموخت استفاده کنیم. در ادامه هفت روش برای تبدیل شدن به یک فرد مثبت معرفی می‌شود. با یوکن همراه باشید.
1. قدردانی ابزاری است که اغلب نادیده گرفته می‌شو
به قلم دامنه: به نام خدا. میانه‌روی و حدّ وسط چیست؟ «اگر کسی در راه خدا فنا شود و غنی شود میانه‌روست؟» پاسخم به این سؤال سید علی‌اصغر شفیعی:
 
سلام. در این نظرنویسی‌ات، سؤال گرانقیمتی به درگاه مدرسه‌ی فکرت آوردی. اساساً، از انسان‌های زیرک خوشم می‌آید، اگر زیرک‌ها نباشند، حتی علم هم پیشرفت نمی‌کند. چون علم، با پرسش‌های تازه‌تر جان می‌گیرد. حتی، خون رگ‌های دانش، پرسش و پرسشگری است. برای گذر از شک به یقین، نه ماندن در شبهه و تردید.
 
پاسخ
از خودم بیشتر بود.برام دیدن وضع اینجا سخته. 
حالا ک هیچ علتی نداره، پس وقتش نشده پاکش کنم؟
دگر 
گونی
وقتش شده حسین
وقتش نشده حسین
سالهاس ک از وقتش گذشته حسین
چ اهمیتی داره؟ چ اهمیتی دارم
شاید وقتش شده. به هر حال خیلی وقت نیست ک خودمونو نشون دادیم؟
من نه مثل توام، و تو نه مثل من
برای موندن، برای برگشتن
پدرم دلواپسِ آینده‌ی خواهرم است، اما حتی یک‌بار هم اتفاق نیفتاده که با هم به کافی شاپ بروند، در خیابان قدم بزنند و گاهی بلند بلند بخندند.
خواهرم نگران فشار خون پدرم است؛اما حتی یک بار هم نشده خواسته هایش را به تعویق بیندازد تا پدر کمی احساس آرامش کند.
مادرم با فکرِ خوشبختیِ من خوابش نمی‌برد. اما حتی یک‌بار هم نشده که با من در موردِ خوشبختی‌ام صحبت کند و بپرسد: فرزندم چه چیزی تو را خوشحال‌ می‌کند؟
من با فکرِ رنج و سختیِ مادرم از خواب ب
در مقابل کودک بهانه گیر چه رفتاری باید از خود نشان دهیم؟ این سوالی است که بسیاری از والدین در جلسات مشاوره خانواده آن را مطرح می کنند. آن ها می گویند کودک دلبندی که ماه‌ها و شاید سال‌ها منتظر تولدش بوده‌ایم، امروز جانمان را به لبمان رسانده! خنده از روی لب‌هایش رفته، مدام یا در حال جیغ کشیدن و گریه کردن و یا قهر کردن و حرف نزدن است. اما به راستی چرا کودک دچار چنین بهانه ‌گیری می‌شود؟ مشاوره روانشناسی از ابعاد مختلفی به این سؤالات پرداخته
در کتب تاریخی تعداد فرزندان حضرت علی بن الحسین علیه السلام متفاوت ذکر شده است.در کتاب « مناقب » فرزندان امام 12 نفر، در کتاب « کشف الغمه » 9 نفر (همگی پسر) و در کتاب «موالید اهل البیت» 8 نفر ذکر شده است.بعضی مورخین امام را دارای ده پسر و چهار دختر، و «ابن سعد » در « طبقات » دارای 17 فرزند می‌دانند.اما شیخ مفید فرزندان امام را پانزده نفر می‌داند:1- امام محمد باقر علیه السلام ملقب به ابو جعفر که مادرش فاطمه ام عبدالله ، دختر حضرت امام حسن مجتبی ع
درنمازجمعه تاعطرولایت میرسد/شیعیان راگلفشانی برسعادت میرسد/وحدت وعزت سراسر مملو اندرزمین/سوی قلب مومنین گنج بصیرت میرسد/خطبه های جان فزایش زمزم دلدادگی است/جرعه ای ازپرتوحق برهدایت میرسد/ازبر قرآن وعترت جانفداآماده باش/لشکری اندرمصلی برامامت میرسد/ازبصیرتهای رهبرشیعه دراوج خروش/سوی نابودی دشمن با شجاعت میرسد/درشکوه وحدت آن بانگ پیروزی نگر/بهرتوحیدو پرستش یک عبادت میرسد/بینی دشمن به خاک وشیعیان درافتخار/زنگ نابودی شیطان باصلابت میرس
در این وبلاگ به بحث در مورد فرقه های بسیار زیادی که در مورد امام زمان با هویت جعلی که این فرقه ها با بدست آوردن قدرتی با بار منفی دین اسلام و منفی خدا که همان شیطان می باشد، با بکارگیری از روش هایی مثل هیپنوتیزم ، تله پاتی از توع بسیار حرفه ای ، مدی تیشن ، طلسم ، اجیر کردن جن و شیاطین و موکل ، بکار گیری از طلسم و جادو ، به قدرت های ماورالطبیعه و علوم غریبه ای دست یافته اند و با این قدرت ، در سراسر جهان از مکانی نامعلوم ، به کنترل فکر تمامی نسل بشر
مجری سوی عدالت هست دستگاه قضا/حامی خوب ولایت هست دستگاه قضا/یادمان بربهشتی جلوه در انقلاب/منتشر گنج رضایت هست دستگاه قضا/فتنه وجرم وجنایت را زند درهرکجا/مظهر روح شجاعت هست دستگاه قضا/بربهشتی وشهیدان کن سلامی با ادب/زمزم عشق وبصیرت هست دستگاه قضا/شدرئیس قوه آن یک فقیهی باولا/آشنای باسیاست هست دستگاه قضا/قاضیانی ناب دارد مقتدر اهل عمل/باوفا وبا درایت هست دستگاه قضا/مجری فرمان رهبر تاظهور مهدوی/رادمردبا صلابت هست دستگاه قضا/
امروز قرار بود برم آزمون. صبح که بیدار شدم خبر شهادت ایشونو شنیدم. بهت زده به صفحه ی تلویزیون نگاه میکردم و باورش خیلی سخت بود.
همیشه وقتی توی چهره ی ایشون نگاه میکردم شجاعت و دلاوری میدیدم.
خوش به سعادتشون که باعزت زندگی کردن و به آرزوشون که شهادت بود رسیدن.
واقعا انسان بزرگی بودن که نبودشون قلب این همه آدم رو به درد آورده و این همه دل رو عزادار کرده.
امیدوارم خودِ خدا جواب این جنایت ها رو بده.
امروز خیلی دلگیر بود. اصلا چهره و لبخندهای زیباشو
مبارک بادبرشیعه که سرفصل هدایت شد/برای حضرت مهدی سرآغاز امامت شد/بوداو حجت ایزد امید اهل این عالم/نگرالگوی رحمانی همای بر سعادت شد/نه ماه ربیع گشته همانا عیدبرشیعه/شکوه دین پیغمبر به اسلام ولایت شد/زبعد عسکری آمدامام آخرین ما/بوداو منجی عالم که گلزارعدالت شد/دراین جشن ولای او نگراسلام پاینده/زاو صدمژده دائم به قرآن و رسالت شد/کنون درعیدناب اوخدا بسیارمی بخشد/زیمن وبرکت مولا عنایت باسخاوت شد/برای روز موعودش خداهم وعده هاداده/رکابش مملویا
‍ درود همراهان گرامی#نقد_شعر #انجمن_ادبی_شعر_باران #مدیریت_برنامه ؛#بانو_مریم_راد #مورخ؛۹۸/۴/۱۸سه شنبه#ساعت_شروع ؛2⃣2⃣*⃣*⃣*⃣*⃣*⃣به بال چلچله ها تیر تن فروشی خوردبهار از وجناتِ رواق افتادهو کوچه ای که پر از انتظار موعود استپس از طلوع شب از اشتیاق افتادهو تازه اول یک اتفاق تودرتو ستنهیب سرکش ابری عجیب بارانزا«چگونه شرح دهم لحظه لحظه ی خودرا»که ماهِ روی تو دستِ محاق افتادهدو چشمه ای که پر از خاطرات تاریخندکه زنده رود بمیرد برای رکنابادچگونه
بسم الله الرحمن الرحیم
می گوییم شجاعت می گویند ماجراجوییمی گوییم عدالت می گویند گدا پروریمی گوییم انقلابی بودن می گویند تند رویمی گوییم ولایت مداری می گویند تقلید کورکورانهمی گوییم استقلال می گویند انزواطلبی
و همچنین ...می گوییم سازش می گویند تعاملمی گوییم محافظه کاری می گویند عقلانیتمی گوییم وطن فروشی می گویند دور کردن سایه جنگمی گوییم غارت بیت المال می گویند برداشتن حق از سفره انقلابمی گوییم حقوق نجومی می گویند افزایش دستمزد به دلیل ت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها