نتایج جستجو برای عبارت :

علی علیزاده: اربعین نوعی زدن زیر میز نظم دولت مدرن است. جایی که در آن اداره امور مردم توسط مردم بدون میانجی دولت صورت می‌پذیرد!

به نام خدای شنهای طبس




این شهر شبیه هیچ یک از شهرهایی که دیده‌ام نیست. در خیابانهایش به سختی میتوانی راه بروی. ازدحامی که تا به حال ندیده‌ای. ولی هیچکس از این ازدحام مستاصل نیست. انگار عجله‌ای نیست. انگار همین کنار هم بودن در خیابانهای این شهر و تنفس هوای مشترک‌ در این ایام برای زائرانش کفایت میکند.
و زائرانی که دیگر فقط عراقی نیستند و این سالها بقیه هم به آنها پیوسته‌اند.زائرانی که با سرعتی عجیب راه می‌روند. انگار برای قراری مهم دیر کرده
دولت روحانی برابر است با:
دولت گرانی و نوسان شدید ارز.
دولت گرانی اجناس و کالاهای اساسی و مایحتاج مردم.
دولتی که فاصله طبقاتی را به صورت نمایی افزایش داد.
دولتی که به جای کار برای مردم ، فقط شعار داد.
دولتی که همه چیزش سیاسی بود( یارانه دادنش، مذاکره برجامش ، کمک به زلزله زده ها در آن ، کمک به سیل زده ها در آن و...)
دولتی که همه گروه های غیردولتی ، به نیابت از آن دولت ، به مردم خدمت می رسانند.
دولتی که همه اش به دنبال فرافکنی است.
دولتی که تکلیفش با خ
بر اساس این نظریه از آنجاییکه سفیر به عنوان نماینده رئیس دولت و مردم خویش در نزد دولت پذیرنده به ایفای ماموریت می پردازد و در واقع از سوی رئیس دولت و مردم جامعه خود ماموریت دارد، وی نمایان گر شخصیت دولت خویش است از اینرو وی می بایست دارای مصونیت هایی از سوی دولت…
ادامه مطلب
ارزانی های اخیر در ارز  و سکه نشان داد که دولت تحقیر و بیم! اگر نگوییم عمداً گرانی ها را ایجاد کرده است ، می توان به ضرس قاطع می توان گفت که دولت در جلوگیری از گرانی ها توانایی کامل داشته است. دولت حسن روحانی که مثلاً قدرت اجرایی کشور بر عهده آن است ، بایستی کارشناسان اقتصادی را به کمک می گرفت! تا چیزی را که حتی بقال سر هر کوچه می داند که "گرانی ارز روی گرانی خیلی از چیز اثر می گذارد" را به ایشان متذکر شود.
سوال : چرا این وضع ایجاد شده است؟
1) نا کار
ارزانی های اخیر در ارز  و سکه نشان داد که دولت تحقیر و بیم! اگر نگوییم عمداً گرانی ها را ایجاد کرده است ، می توان به ضرس قاطع می توان گفت که دولت در جلوگیری از گرانی ها توانایی کامل داشته است. دولت حسن روحانی که مثلاً قدرت اجرایی کشور بر عهده آن است ، بایستی کارشناسان اقتصادی را به کمک می گرفت! تا چیزی را که حتی بقال سر هر کوچه می داند که "گرانی ارز روی گرانی خیلی از چیز اثر می گذارد" را به ایشان متذکر شود.
سوال : چرا این وضع ایجاد شده است؟
1) نا کار
در برنامه بحث روز رادیو ایران، با موضوع اداره کشور بدون نفت شرکت کردم.
اداره کشور بدون نفت، نیازمند به اراده جدی دولت و مردم است

کارشناس اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی؛ اداره کشور بدون نفت امری واقع بینانه و نیازمند به اراده جدی دولت و مردم است.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما؛ دکتر سید محمد حسینی به عنوان کارشناس اقتصادی همراه با دکتر محسن ابراهیمی؛ معاون اداره کل امور مالیاتی استان تهران با حضور در برنامه "بحث
در دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت: ما با دولت هند روابط خوبی داریم اما انتظار و توقع از دولت هند این است که سیاستی منصفانه در قبال مردم نجیب کشمیر در پیش بگیرد و به مردم مسلمان این منطقه زور گفته نشود/ وضعیت کنونی منطقه کشمیر و اختلافات هند و پاکستان در این زمینه نتیجه اقدامات انگلیس خبیث به هنگام خروج از شبه قاره هند است. انگلیسی ها برای استمرار درگیری در کشمیر، تعمدا این زخم را در این منطقه برجای گذاشتند.
 
وقتی که حوزه و دانشگاه برنامه مشخص و قابل قبولی برای جایگزین کردن با فرهنگ غرب ندارد فرقی نمی‌کند که کدام دولت بر سر کار باشد؛ اصولگرا و یا اصلاح طلب و یا ...؛ در هر صورت فرهنگ مردم روز به روز غربی‌تر می شود! به خصوص وقتی که توسط حوزه علمیه و دانشگاه‌ها، سبک زندگی غربی اسلامیزه و به دولت‌های ارزشی و انقلابی ارائه می‌شود و آنها با نهایت اخلاص، جهاد و مقاومت، همان فرهنگ منحط غرب را در جامعه به اجرا در می آورند. مثلاً نام بانک ربوی و ضد دین غرب
 
وقتی که حوزه و دانشگاه برنامه مشخص و قابل قبولی برای جایگزین کردن با فرهنگ غرب ندارند فرقی نمی‌کند که کدام دولت بر سر کار باشد؛ اصولگرا و یا اصلاح طلب و یا ...؛ در هر صورت فرهنگ مردم روز به روز غربی‌تر می شود! به خصوص وقتی که توسط حوزه علمیه و دانشگاه‌ها، سبک زندگی غربی اسلامیزه و به دولت‌های ارزشی و انقلابی ارائه می‌شود و آنها با نهایت اخلاص، جهاد و مقاومت، همان فرهنگ منحط غرب را در جامعه به اجرا در می آورند. مثلاً نام بانک ربوی و ضد دین غر
در حالی که سهمیه بندی سوخت" بالمرّه! و فی الفور!" در روز جشن ولادت پیامبر رحمت  و امام جعفر صادق ، در ساعت24 روز پنجشنبه و ساعت  00.00 روز جمعه،بدون اطلاع قبلی، به مردم اعلام شد دولت حاکم تمهیداتی را برای مردم بهت زده کشورمان اندیشید و اینکه: باجه های پستی سراسر کشور در روز جمعه آماده ارائه خدمات به مردم شریف ایران هستند!
مقام معظم رهبری؛ ایشان در بخش پایانی سخنان خود در دیدار با هیئت دولت به موضوع کشمیر اشاره کردند و با ابراز ناراحتی از وضع مسلمانان این منطقه گفتند: ما با دولت هند روابط خوبی داریم اما انتظار و توقع از دولت هند این است که سیاستی منصفانه در قبال مردم نجیب کشمیر در پیش بگیرد و به مردم مسلمان این منطقه زور گفته نشود.رهبر انقلاب اسلامی وضعیت کنونی منطقه کشمیر و اختلافات هند و پاکستان در این زمینه را نتیجه اقدامات انگلیس خبیث به هنگام خروج از شبه
من موندم!!!
چرا مردم فرانسه که از حقشون دفاع می کنن ، دولتشون به عنوان دیکتاتور معرفی میشه. اما توی ایران مردم که اعتراض میکنن ، میشن اشوب گر؟؟؟؟
اوضاع این روزهای ایران ، تاریخ قبل از انقلاب رو مرور می کنه.
.................
قبل از به اصلاح انقلاب اقابون در زمان پهلوی! وقتی مردم در مورد چیزی اعتراض میکردن ، یکی از حربه های حکومتی این بود که فردی به نام شعبان بی مخ که از گنده لات های تهران بود ، میزاشتن جلوی مردم تا از مردم بر علیه مردم ! استفاده کنن و ای
مالیات این روزا یکی از اصلی ترین بحثهای مطروحه توسط دولت است. می گن دیگه راهی غیر از کسب درآمد از مالیات باقی نمانده است. خب آنطور که من می دانم مالیات را از درآمد مردم می گیرند و با کمک به افزایش درآمد مردم، از آنها مالیات بیشتری اخذ می کنند. 
در حال حاضر وضعیت چگونه است؟
 
هر روز درآمد اکثر اقشار جامعه کمتر از روز قبل است. چرا؟ به این دلیل که به دلایل مختلف مملکت در رکود بی سابقه قرار دارد. در این شرایط چطور باید مالیات را بیشتر کرد؟
این موضوع
صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان:
در این شش سال، مردمی که به اصلاح‌طلبان اعتماد کردند، پاسخ مناسبی دریافت نکردند؛ چگونه است که اکنون مدعی مجلس و اداره کشور می‌شویم؟
اصلاح‌طلب واقعی، به دنبال قدرت نیست، به دنبال تحول است.
اصلاحات بیش از هر دوره‌ای نیاز به اصلاح‌گری دارد.
چرا دولت آنقدر ساده‌اندیش است. مگر نه اینکه قانون به دولت اجازه داده که سالی ۲۰ درصد بر حامل‌های انرژی افزوده شود؟
چرا اعمال نکردند و یک‌باره بنزین را بدون توجیه
شاگردان خوبِ «ژوزف گوبلز » وزیر تبلیغات دولت نازی هیتلر
اسحاق جهانگیری در توییت خود چنین گفته:
همه حرفهایی که علیه دولت زده می شود را می توان ظرف 5 دقیقه جواب داد . وقتی زمان آن برسد حتما جواب خواهیم داد اما الان شرایط کشور به گونه ای است که هیچ  موضوعی و هیچ دغدغه ای مهمتر از اداره کشور و رفع مشکلات زندگی مردم نیست . به همین دلیل ما به خاطر مردم و کشورمان باید برخی از ادعاها را تحمل کنیم . 
ژوزف گوبلز، وزیر تبلیغات دولت نازی هیتلر می‌گوید: «در
سخنگوی قوه قضائیه:
بازگرداندن بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان از اموال بدهکار بزرگ بانکی به بیت‌المال از جمله اقدامات قوه‌قضائیه برای مبارزه همزمان با فساد اقتصادی و بازگشت اموال بیت‌المال در چند وقت اخیر بوده است.
پ ن: اگر مردم بدانند دولت در یک سال چقدر در آمد دارد و چقدر هزینه می کند وهمچنین  برگشت پولهای اختلاس شده به خزانه دولت، کجا هزینه می شود، بسیاری از مشکلات و سوء ظن ها نسبت به مسئولین بر طرف خواهد شد.
دولت و نهادها که شیشه ای نباشند شا
بسم الله
به دولت حق بدهید. بعد از چرخاندن هم‌زمان چرخ کارخانه‌ها و صنعت هسته‌ای، بعد از بازگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی (که شاه‌کارش را در محدوده‌ی مجاز حرکت وزیر خارجه‌مان در نیویورک دیدیم!)، بعد از ایجاد چنان رونقی که خود مردم می‌گویند دیگر به یارانه نیازی نداریم، هیچ وعده و کار بر زمین‌مانده‌ای نمانده جز حضور زنان در ورزش‌گاه‌ها؛ که عزم دولت برای رفع خداپسندانه‌ی این مشکل و دغدغه‌ی اساسی هم جزم شده...
اصلا کاری با اولویت بیش‌تر
️دولت‌های جهان روش‌های مختلفی برای تعدی به مردم و اموالشان دارند. اینجا به سه روش معروف و شناخته‌شده برای دزدی، زورگیری و جیب‌بری توسط دولت‌های جهان اشاره می‌شود.
1⃣ مالیات قدیمی‌ترین شیوه‌ی حکام، سلاطین و دولت‌ها برای زورگیری بوده و هست. کدام مالیات‌دهنده با رضایت مالیات می‌دهد؟ کدام مالیات‌دهنده با رضایت، مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر مصرف) می‌پردازد.
دولت‌هایی که مقداری انصاف دارند به مالیات‌دهندگان پاسخ‌گو هستند؛ اما د
پس از روشنگری هایی که متخصصان در رسانه ملی انجام داده اند، نگرانی مردم درباره کرونا کمتر شده است. کرونا یک بیماری ویروسی است که 80 درصد بدون آنکه متوجه ابتلاء بشوند، از آن عبور می کنند! (مبتلا می شوند اما خودشان هم متوجه نمی شوند.) 20 درصد متوجه می شوند و از آن 20 درصد، تنها 2 درصد دچار خطر می شوند.
این 20 درصد هم شامل افراد مسن، بیمار و... هستند. کسانی که مشکل تنفسی دارند. در حال شیمی درمانی هستند و... جالب اینکه کرونا برای این افراد هم در صورتیکه نکات
۲۷۱۱ - «مصی علینژاد» ضدانقلاب فمینیست و آتئیست، و مواجب‌بگیر دولت آمریکا که چندی پیش قرارداد جدیدش با دولت آمریکا برای ترویج فرهنگ غربی و بی‌بندوباری در ایران افشا شد، به‌بهانه حضور در یک کنفرانس، خود را نماینده مردم ایران معرفی کرد!منبع: www.b2n.ir/MAlinejadOslo
دانلود فایل اصلی
1. نوع حکومت کشور ما چیست و چگونه اداره می شود؟
حکومت کشور ما جمهوری اسلامی است که به وسیله سه قوه مقننه، قضائیه و مجریه، زیر نظر مقام رهبری اداره می‌شود.
2. رئیس قوه مجریه یا رئیس دولت کیست و چه مسئولیتی دارد؟
قوه مجریه همان دولت و سازما نهای وابسته به دولت است. رئیس قوه مجریه، رئیس جمهور نام دارد که پس از مقام رهبری عالی‌ترین مقام رسمی کشور است و مسئولیت اجرای قانون اساسی و ریاست قوه مجریه را بر عهده دارد.
ادامه مطلب
کسانی که با شعار برجام، رای مردم را ستاندند، وقتی حاصل برجام را دیدند خم به ابرو نیاوردند و بعد از مدتها بیان داشتند که آمریکا و اروپا  نقض عهد کردند!یعنی تقصیر اونهاست و دولت حاکم بی تقصیر است.
بعد از روی کار آمدن دولتشان، کارت سهمیه بندی بنزین را حذف کردند و بعد از 6 سال ،ادعا کردند که بنزین قاچاق می شود و باید سهمیه بندی بنزین اعمال شود یعی تقصیر مردم است و دولت حاکم بی تقصیراست!
بدون توجیه مردم، قیمت بنزین را سه برابر کردند مشخص نشد مسئول ا
آقای شکوری راد دبیر کل ( دبیرکل ) حزب اتحاد ملت ، در نشست مطبوعاتی حزب متبوعش ، وعده برجام 2 را به هواداران اصلاحات داد. این در حالی که حتی بچه های سر کوچه هم هنوز از میوه درخت برجام ( برجام هسته ای ) ، بهره مند نگردیده اند! هنوز آفتاب برجام را ندیده اند! شما با توافق و نه وعده برجام 1 قرار بود مشکل آب خوردن مردم را حل کنید ولی برعکس کارخانه ها را برشکست کردید ، بازار را به هم ریختید ( گران فروشی و ... )
یادتان رفته که رفیق کدخدا به منتقدان می گفت : بی شن
 
 
 
کواکبیان: اصلاح‌طلبان هرچه ضربه می‌خورند از دولت روحانی است
 دبیرکل حزب مردم‌سالاری: دولت در این دو ماهی که به انتخابات مانده،‌ در جهت کارهای بیشتر و معیشت بهتر تلاش کند متاسفانه ما هر چه ضربه می خوریم از دولت روحانی است.رویترز آماری را به دروغ اعلام کرده و اگر پاسخی به آن ندهیم به این روند دروغ‌پردازی ادامه خواهد داد. بنابراین آمار کشته شدگان را اعلام کنید و خیلی هم خجالت نکشید که 3 لشکر فقر و حاشیه‌نشینی و غیره این حوادث را رقم زد
پیامرسان های ایرانی، از مصادیق تولید ملی هستند و دولت و مردم موظف هستند مثل سایر کالاهای ایرانی، از پیامرسان های داخلی هم حمایت کنند. البته مسئولیت دولت در این زمینه سنگین تر است و متأسفانه، کوتاهی او هم تا امروز بیشتر بوده.
وقتی شخص وزیر که بارها از طرف رهبری در مورد حمایت از پیامرسان های داخلی و شبکه ملی اطلاعات تذکر گرفته، از تریبون سیما -که ادعا می کنند تحت کنترل دفتر رهبری است و چنین است و چنان است- به صراحت می گوید که پیامرسان های داخلی
 
 
اعتصاب کارکنان نخست‌وزیری؛ بازداشت بسیاری از وزراء و کارمندان عالی‌رتبه دولت به جرم فساد مالی و سوءاستفاده از بیت‌المال توسط دولت بختیار
بختیار تمام پایگاه‌هایش را از دست داده و همچنان با انجام مصاحبه‌های مختلف سعی در به رخ کشیدن قدرت خود دارد. محورهای مورد تاکید و تهدید او در مصاحبه‌ها این‌ها هستند:
- به آیت‌الله خمینی اجازه تشکیل دولت موقت را نمی‌دهم.
- کسانی را که جنگ داخلی راه بیندازند اعدام می‌کنم.
- تمام نظرات امام خمینی را د
دولت الکترونیک
این روزها بارها درباره دولت الکترونیک
می‌شنویم و یا در مطبوعات می‌خوانیم اما دولت الکترونیک چیست؟ دولت
الکترونیک در ایران در چه مرحله‌ای است؟ درگاه دولت الکترونیکی چه نقشی در
ارایه خدمات الکترونیک دارد ؟ دولت الکترونیکی( E-Government) کاربرد
فناوری اطلاعات( IT) برای بالا بردن کارایی و تعامل اطلاعات بین دولت با
دولت، دولت با شهروندان و دولت با شرکت‏‌ها است.با این کار مردم
می‌توانند خدمات الکترونیکی که دستگاه‏‌‌های دولتی
 ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م می گوید.
دفاتر ، صورت درآمد و هزینه ماهانه ، خلاصه درامد و هزینه سالانه و اسناد و مدارک حسب مورد با درخواست کتبی اداره امور مالیاتی و یا گروه رسیدگی در روز و محل تعیین شده در برگ درخواست ارائه دفاتر و یا اسناد و مدارک ( محل اقامتگاه قانونی مودی و یا محلی که قبلاً به صورت مکتوب به اداره امور مالیاتی اعلام شده است و یا محل اداره امور مالیاتی حسب مورد با توجه به نوع حسابرسی مالیاتی )
تحویل و توسط اداره امور م
 *من با گرانی بنزین موافقم و دلیل های خودم رو دارم که دوتا شو این جا
می نویسم:
1-کم تر خودرو تو اتوبان ها و جاده ها حرکت می کنه و کمی آلودگی شهرهای
بزرگ کم تر می شه
2-از وسایل حمل و نقل عمومی بیشر طرفداری می شه و این باعث می شه
بهشون بیشتر رسیدگی کنند تا بتونند خدمت خوبی به مردم برسانند.
و....
و* با کار و روش اعتصاب گرها موافق نیستم، روششون و طرزکارشون
اون ها رو از هدف اصلیشون دور می کنه.
مثلاً با آتش زدن تعدادی اتوبوس واحد در اصفهان چه ضرری به
دولت
تصویر حسام الدین دولت آبادی که در زمان شاه نماینده مردم در مجلس و زمانی شهردار تهران بوده را به همراه تعدادی فایل خاطرات ایشون براتون میگذارم.اینکار دلیلی بر تایید ویا عدم تایید ایشون از سوی این وبلاگ نیست و فقط جهت ایجاد منبع می باشد.

۱نوشته های حسام الدین دولت آبادی1 
نوشته های حسام الدین دولت آبادی ۲
نوشته های حسام الدین دولت آبادی۳ 
نوشته های حسام الدین دولت آبادی ۴
نوشته های حسام الدین دولت آبادی ۵
نوشته های حسام الدین دولت آبادی ۶
نوش
اما در باب دولت ، یا دولت ما ناکارا است. یا مظلوم است. همگان شک ندارند که دولت و مجلس بعدی تندرو خواهد بود. آنگاه مردم به دنبال کور سویی خواهند بود . و عکس روحانی به  نوستالجی تبدیل خواهد شد. آقای روحانی تا وقت هست انقلابی عمل کنید و نوستالجی را تبدیل به نوستالجی شیرین نمایید. فضای تنگ خواست هیچ کس نیست.
بر اساس سایت مشاوره حقوقی دینا ، سازمان های مردم نهاد سازمان هایی هستند که به صورت داوطلبانه و کاملا غیر انتفاعی توسط افراد بدون وابستگی به دولت و دستگاه حکومتی تشکیل می شوند که اهداف انسان دوستان و بشر دوستانه ی خود را دنبال می کنند . سمن ها در کشور های پیشرفته جایگاه مهمی دارند . NGO ها به نحوی واسطه ی میان دولت و مردم هستند و در سطح بین المللی تجلی به رسمیت شناختن نقش فرد در مجامع بین المللی هستند . صلیب سرخ یکی از معروف ترین نمونه های سازمان
2616 - «ایلای کلیفتون» روزنامه‌نگار معروف آمریکایی، در مقاله‌ای با بیان اینکه «مصی علینژاد» پیمانکار دولت آمریکاست و اخیرا 305هزار دلار دریافت کرده، گفت: “رسانه‌ها رابطه علینژاد با دولت آمریکا را افشا نمی‌کنند و نظراتش را نظرات مردم ایران جلوه می‌دهند. علینژاد باید در معرفی خود به رابطه‌اش با دولت آمریکا اشاره کند. او حرف‌های دولت آمریکا را در رسانه‌ها بازتاب می‌دهد...”لینک کوتاه منبع: www.b2n.ir/mzdr130
دانلود
"واکاوی نقش عقلانیت در رغبت به دولت کریمه مهدوی از دیدگاه روایات"   
در روایات و ادعیه مربوط به امام زمان (عج)، «رغبت به دولت کریمه» یکی از درخواست‌های پرتکرار است. رغبت، به عنوان مؤلفه مهمّ پیوند مردم و دولت متعالی مهدوی، با عللی افزایش یا کاهش می‌یابد. بعضی از این علل، نقش زیربنایی دارند و علت‌های دیگری را نیز برای تأثیر بر رغبت پدید می‌آورند.   مقاله حاضر که به روش اسنادی و توصیفی ـ تحلیلی تدوین شده، پس از بررسی معنا و مفهوم عقل و رغبت د
دولت الکترونیک
فناوری اطلاعات و ارتباطات، دولت الکترونیکی، اینترنت، استراتژی، تکنولوژی اطلاعات.در دولت الکترونیک دولتها حرکت خود را برای ارایه خدمات خود به صورت آنلاین در فرآیندهای کاری و ایجاد تعامل بیشتر با شهروندان آغاز کرده اند.توسعه
فناوری اطلاعات و نگرش نو به این توسعه از طریق اینترنت و صفحات وب
متغیرهای جدیدی را در زندگی جوامع پدید آورده است که بر برنامه‏‌‌های
اقتصادی و اجتماعی دولتها تاثیر گذار شده است.کاربرد فناوری اطلاعا
دولت روحانی و جریانات حامی انتخاباتی ایشان که احمدی نژاد را به خاطر طرح های مسکن مهر، سهمیه بندی سوخت و .... گداپرور نامیده بودند، بیش از پیش مردم را به این سمت سوق دادند.
یک روز کشاندن مردم به خیابان ها برای خرید ارز با قصد یا بدون قصد سوء ، یک بار کشاندن مردم به فروشگاه های اینترنتی برای ثبت نام گوشت و مرغ و تخم مرغ اینترنتی!
یک بار با کارت ملی ! یک بار با کد پستی !  آخرش فکر کنم نوبت به کوپنی کردن گوشت و مرغ و تخم مرغ برسد! زمان های انسان های نخست
محمود احمدی نژاد در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده است خود را از همه مشکلات و نقاط سیاه عملکرد خود مبرا کرده و باکنار گذاشتن محافظه کاری های گذشته صراحتا انگشت اتهام را به سمت رهبری بلند کرده و از دخالت های او در اداره کشور گلایه کرده است.
امروز که شرایط اقتصادی ایران بسیار سخت شده است و مردم شدیدا تحت فشار هستند دولت حسن روحانی و طرفداران آن مرتبا ادعا می کنند که دولت تحت فشار است و ساختار های موازی ( که به آنها دولت با تفنگ، دولت سایه، دولت پا
امروز بعد از ساعت اداری و به هنگام مراجعت به منزل، مدت کوتاهی در باغ فردوس بابل ایستادم ،
اعتراض مردم به گران شدن قیمت بنزین و نیروهای امنیتی که با صبر و حوصله سعی در اداره جمعیت داشتند!
آنطرف گروهی از مردم  بصورت دسته جمعی به نیروهای امنیتی فحاشی می کردند ! و سعی داشتند آنها را تحریک به واکنش نمایند!
و............
هدفم این نیست که بگویم کار مردم یا برخورد نیروهای امنیتی درست یا نادرست است!! هدف این است که با یک تصمیم شبه ناک و نهایت کج سلیقگی ، اعتم
 
                                  
 
 
بسیج یک نهاد انقلاب است که از توده مردم و آحاد جامعه تشکیل شده است. برخی از جامعه شناسان و صاحبان علم سیاست معتقدند. بسیج برای انقلاب بوجودمی آید، یعنی توده مردم بسیج می شوند تا انقلابی را به نتیجه برسانند. از همین روی به حرکت توده های مردم برای برپایی نظام حکومتی جدید، بسیج گفته می شود. اصولاً بر اساس چنین تفکری ، پس از تغییر نظام حکومتی و سیاسی، بسیج فلسفه وجودی خود را از دست می دهد و حرکت توده ها، جای خود را
چه تدبیری از این بالاتر درست در ایام اربعین که فضای عمومی جامعه در حول مسائل مربوط به سفر اربعین است، دولت قیمت نان را افزایش دهد، چنان که بارها قیمت آب و برق و گاز مصرفی مردم را افزایش داد، و بر خلاف قانون، نه تنها در ازای گرانی موارد فوق، یارانه مردم را افزایش ندهد بلکه اقدام به قطع یارانه نزدیک به 25 میلیون نفر نماید و صدایی هم از نمایندگان مجلس و رسانه ها و ... حتی در حد شوی تبلیغاتی بلند نشود.
بنام خدا
گپی دیگر :
بخش دولتی. بخش خصوصی  و دولت ؛
شما ریس یک شرکت (کشور) هستید ، ابواب جمعی شما در این شرکت میشوند همان بخش (دولتی) .
و حالا ارباب رجوع شما ، طرف تجاری شما میشود همان بخش (خصوصی) ، 
ببینیم اگر شما سعی در رضایتمندی ابواب جمعی نداشته باشید و ابواب جمعی سعی در جلب رضایت مشتریان نداشته باشند . 
این شرکت با این ساختار به چه مجبور یا محکوم خواهد شد ؟
میزان برای ایجاد و کسب رضایتمندی قانون است ، قانون همان برنامه ریزی نظام مند برای احترام
 
 
 
کواکبیان: اصلاح‌طلبان هرچه ضربه می‌خورند از دولت روحانی است
 دبیرکل حزب مردم‌سالاری: دولت در این دو ماهی که به انتخابات مانده،‌ در جهت کارهای بیشتر و معیشت بهتر تلاش کند متاسفانه ما هر چه ضربه می خوریم از دولت روحانی است.رویترز آماری را به دروغ اعلام کرده و اگر پاسخی به آن ندهیم به این روند دروغ‌پردازی ادامه خواهد داد. بنابراین آمار کشته شدگان را اعلام کنید و خیلی هم خجالت نکشید که 3 لشکر فقر و حاشیه‌نشینی و غیره این حوادث را رقم زد
اساسا حقوق شهروندی بر سه اصل حقوق مدنی، حقوق سیاسی و حقوق اجتماعی بنیان نهاده شده است و از ارکان اصلی حقوق بشر محسوب می شود. شهروند در جوامع دموکراتیک به افرادی اطلاق می شود که تابعیت کشوری را دارا می باشند و به تبع این وابستگی از حقوق و مزایایی برخودار می شوند که در قانون اساسی و سایر قوانین عادی در آن کشور به تصویب رسیده است. شهروندی به عنوان یک پایگاه و نقش اجتماعی مدرن فراگیر، مجموعه ای به هم پیوسته از حقوق و وظایف برابر و همگانی ناظر بر ا
دولت الکترونیک
دولت الکترونیک شیوه‌ای برای دولتها به منظور استفاده از فناوری جدید
می‌باشد که به افراد تسهیلات لازم جهت دسترسی مناسب به اطلاعات و خدمات
دولتی، اصلاح کیفیت خدمات وارایه فرصتهای گسترده‌تر برای مشارکت در
فرایندها و نمادهای مردم سالار را اعطا می‌کند.دولت الکترونیک یک شکل
پاسخگویی از دولت می‌باشد که بهترین خدمات دولتی را به صورت بلاواسطه به
شهروندان ارایه می‌دهد و آنها را در فعالیتهای اجتماعی شرکت می‌دهد
بنابراین مرد
ماده ۱- نهاد مدنی نهادی غیردولتی است که به منظور فعالیت در راستای توسعه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ایجاد شده یا می­شود.
تبصره – منظور از غیردولتی، عدم وابستگی به دولت و نهادهای حاکمیتی، عدم دخالت دولت و نهادهای حاکمیتی در تاسیس، اداره و استمرار و همچنین عدم فعالیت مقامات و مسئولان و کارکنان دولتی و نهادهای حاکمیتی با استفاده از جایگاه حقوقی خود، به عنوان موسس یا عضو است.
ماده ۲- تشکل­ مردم ­نهاد که در این آیین­نامه "تشکل" نامیده می‌شود، نهاد
به نام خدا شنهای طبس



محمد
حسین صفارهرندی:به نظرم آن چیزی که بیشتر از هر اتفاق دیگری برای مردم و بعضاً
برای دست‌اندرکاران غیرقابل قبول جلوه کرد «کتمان‌کردن» موضوع توسط مسئولان
دولتی و اجرایی بود و این کتمان‌کردن مدام صورت می‌گرفت در حالی که توقع
این بود بدون افشای زمان دقیق اجرای طرح، اصل ماجرا برای مردم توضیح داده
شود.
 
عضو
کابینه دولت نهم با اشاره به سابقه اجرای چنین طرح‌هایی تصریح کرد: هم
تجربه موفق و هم تجربه ناموفقی در دولت‌ه
 محمدرضا رضایی کوچیبه گزارش افکارنیوز، با اشاره به حواشی گران شدن قیمت بنزین، گفت: در پی رایزنی‌های مجلس با دولت، بنزین امسال گران نمی‌شود چراکه گرانی بنزین مساوی با گرانی بسیاری کالاهای دیگر است و دولت نمی‌تواند جلوگیری از گرانی کالاهای دیگر را مدیریت کند لذا مردم از این بابت خیال‌شان راحت باشد.گرانی بنزین فشارهای اقتصادی به مردم را دوچندان می‌کندنماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه ادامه داد: مردم در شرایط فعلی نیز فشار
سهمیه بندی بنزین در دولت نهم و دهم نیز اجرا شده بود اما در کنارش سهمیه ای هم برای بنزین سفر اختصاص می دادند، حالا باید دید آیا با طرح جدید سهمیه بندی، توجهی به سفرهای بین شهری خواهد شد یا نه.
پس از لغو سهمیه بندی بنزین، کارت سوخت ها به فراموشی سپرده شد و دیگر کسی دغدغه بنزین سفر نداشت تا چهارشنبه شب که یکباره اعلام شد بنزین سهمیه بندی شده است. در دولت دوازدهم طرح سهمیه بندی بنزین باز هم اجرا شد با این تفاوت که بی اطلاع از آن مردم را شوکه کردند. و
اخراجش کنیدسفارتشان رو مورد نظارت گسترده وهمه جانبه قرار دهیدودر مجامع بین المللی از آنها شکایت کنیدهمانطور که طی چند روز گذشته همگان متوجه شدندجناب( استاد راب مک ار) سفیر دولت بریتانیای کبیر جلوی درب دانشگاه امیر کبیر دستگیر شد آنهم به علت حضور در جمع اغتشاشگران واقدام به فیلمبرداری وتهییج مردم به شعار های ساختار شکن..نامبرده که به حماقت خود پی برده بود نتوانست جلوی خود را بگیرد و اقدام به نمایش اقتدار دولت بریتانیای کبیر کرده و دراقدام
این طور که از شواهد امر بر می آید دولت و وابستگان دولت در مجلس خواب جدیدی برای بنزین 99 دیده اند.
رییس جمهور در حالی از مفسده انگیز بودن بنزین دو نرخی سخن می گوید که یکی از نمایندگان مجلس هم خبر از بنزین تک نرخی در بودجه سال 99 داده است. به نظر می رسد قرار است بنزین در سال بعد به قیمت دو هزار تومان عرضه شود. با این وصف از طرفی دولت بر سر مردم منت می گذارد که بنزین سه هزار تومانی را ارزان کرده و به صدای اعتراضات توجه نشان داده از سوی دیگر تبدیل بنزین
بسم الله قاصم الجبارین والقاسطین والناکثین والمارقین والمنافقین والکفاروالظالمین
 
سلام علیکم طرح پیچیده دشمن برای جنگ داخلی
 
۱-گران کردن بنزین به حدی که این اطمینان وجود داشته باشد؛ که در کشور آشوب و اعتراضات گسترده ایجاد خواهد شد. ۲-ورود رهبری و برگرداندن قیمت بنزین به حالت قبل، ۳-مصاحبه های پی در پی دولت بر عدم توانایی حل مشکلات والقا کردن به مردم که رهبری همه کاره است ۴-استعفای دولت، ۵-عدم برگزاری انتخابات مجلس، ۶-استعفای پی در پی نما
جلسه معرفی، آموزش و چگونگی نصب، راه اندازی و بهره برداری از سامانه پایش مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور مدیران کل دفاتر امور روستایی، امور شهری و مدیر محترم اطلاعات و فناوری شبکه دولت استانداری های سراسر کشور به ریاست جناب آقای شجاعان رئیس محترم مرکز توسعه دولت الکترنیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور
[عکس 1280×621]
مشاهده مطلب در کانال
جزوه تایپ شده حقوق اداری 2
 
عنوان جزوه : جزوه تایپ شده حقوق اداری 2 نام استاد : دکتر حمزه محمدی نام دانشگاه : آزاد اسلامی واحد قزوین (باراجین) فرمت : WORD تعداد صفحه : 37 صفحه دانلود رایگان جلسه اول بخشی از جزوه: مرجع درس : کتاب حقوق اداری – دکتر منوچهر طباطبایی تاریخچه حقوق اداری : دولت­ها تا مدت های مدیدی بهشان می گفتند.دولت هایی که فقط نظم برقرار می کردند. کم کم دولت های ناظم تغییر شکل دادند و تبدیل شدند به دولت های پاسخگو و دولت های رفاه. در این صو
"واکاوی نقش عقلانیت در رغبت به دولت کریمه مهدوی از دیدگاه روایات"   
در روایات و
ادعیه مربوط به امام زمان (عج)، «رغبت به دولت کریمه» یکی از درخواست‌های
پرتکرار است. رغبت، به عنوان مؤلفه مهمّ پیوند مردم و دولت متعالی مهدوی،
با عللی افزایش یا کاهش می‌یابد. بعضی از این علل، نقش زیربنایی دارند و
علت‌های دیگری را نیز برای تأثیر بر رغبت پدید می‌آورند.    مقاله حاضر
که به روش اسنادی و توصیفی ـ تحلیلی تدوین شده، پس از بررسی معنا و مفهوم
عقل و رغ
 
تظاهرات گسترده به حمایت از بازرگان در سطح کشور؛ حذف سوگند وفاداری به شاه از مراسم قسم سربازی؛ خروج ژنرال هایزر از ایران
مردم در خیابان‌ها و در حمایت از دولت بازرگان تظاهرات می‌کنند. شعارها علیه بختیار است، مردم بختیار را نمی‌خواهند. بختیار سعی دارد به مردم بفهماند در انجام وعده‌های خود کوشاست.
به همین منظور در جلسه‌ی مجلس حضور می‌یابد و نمایندگان در حضور بختیار طرح‌های انحلال ساواک و دستگیری نخست‌وزیران و وزیران دولت از سال 1341 تا آ
با نگاهی به کشورهای پیشرفته جهان درمی‌یابیم دولت الکترونیکی
تا چه حد توانسته است هزینه‌های عمومی را کاهش دهد و کارایی و اثربخشی
کنترل و مدیریت سیستم‌های اجتماعی، مالیاتی، بهداشتی، درمان عمومی و تامین
اجتماعی را به حداکثر برساند.دولت الکترونیک شیوه‌ای برای دولتها به
منظور استفاده از فناوری جدید می‌باشد که به افراد تسهیلات لازم جهت دسترسی
مناسب به اطلاعات و خدمات دولتی، اصلاح کیفیت خدمات وارایه فرصتهای
گسترده‌تر برای مشارکت در ف
☑️ رئیس جمهور در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه:
قطعا از رنج و مشکلات مردم خبر دارم
قطعاً پیروز میدان مبارزه با آمریکا هستیم
اعضای دولت یازدهم و دوازدهم همواره در میان مردم بوده و هستند
اقدامات و دستاوردهای دولت برای امید آفرینی به مردم از سوی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود
فشار به دولت و ناچیز شمردن تلاش‌های آن با اهداف سیاسی و انتخاباتی، خیانت به تاریخ و ملت ایران است
حضرت علی علیه السلام همان حکومت عدلی است که توأم با مظلومیت بی‌نظیر تار
امروزه دولت ها با تکیه  نمودن تنها بر درآمدهای نفتی که ذخایر محدود و پایان پذیر  دارند و قیمت بین‌المللی آن نیز متغییر می‌باشد، نمی‌توانند ابزار لازم جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی دراز مدت در کشور را فراهم کنند. مسئولیت‌های گسترده دولت در زمینه‌های متفاوت و خصوصا انتظار جامعه از دولت که استقرار امنیت، امکانات رفاهی و درمانی، آموزش و ... آحاد جامعه می‌باشد، هزینه‌های سرسام آوری را بر دولت تحمیل می‌کندکه تأمین آن از محل درآمدها
بی کفایتی و دنیا طلبی برخی از مسئولان، درد مردم را به اوج رسانده است. نباید وظیفه دولت و مجلس در حل مشکلات به گردن رهبری و نظام انداخته شود. دولت باید از حالت اپوزیسیون خارج شده و پاسخگو باشد.مردم با جان خود پای انقلاب ایستاده اند ولی از مشکلات گله مند هستند، چرا مسئولان به فکر ولی نعمتان انقلاب نیستند؟مردم، شاه پلهوی را بیرون کردند، ولی هنوز تفکر پهلوی در برخی مسئولان وجود دارد.
سیاست های تیم اقتصادی دولت کمر مردم را خم کرده است.چگونه مسئول
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
خبر اختلاس  کام ایرانیان را در روزهای پایانی سال تلخ کرد.
وتحمل فشار های اقتصادی را بسیار سخت و آستانه تحمل را به شدت کاهش داد
این اختلاس ها برای من چند چیز را ثابت میکند
اول 
اینکه هرچه بدبختی هست بخاطر سؤمدیریت است و ارتباطی با سیاست های خارجی و تحریم و...ندارد
دوم
ارتباط یا عدم ارتباط با آمریکا و اروپا و انگلیس مشکلی را حل نمی کند
سوم
کشور فوق العاده ثروتمند و پر درآمدی داریم که با ا
 
استاندار تهران گفت: سیاست دولت مبنی بر عدم گسترش سازمانی و ساختاری ادارات دولتی در بخش ها است اما می توان مراکزی که استقرارشان لازمه کاهش آسیب های اجتماعی است را مطالبه کرد.
 
استاندار تهران گفت: احداث ایستگاه مترو در شهر قیامدشت برای جابه جایی مردم این منطقه را در شورای ترافیک استان تهران پیگیری و عملیاتی خواهیم کرد.به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی ظهر شنبه در آیین افتتاحیه پروژه های عمرانی قیامدشت تصریح کرد: دول
در کشورهایی که رشد اقتصادی خوبی دارند مبنای اقتصاد، تولید است. این تولید همه حوزه ها مانند کشاورزی، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و غیره را در بر می گیرد. متأسفانه در کشور ایران به تولید کنندگان توجه زیادی نمی شود و مردم نیز در این تولید از طریق مشارکت سهیم نمی شوند. با چنین رویکردی همه افراد جامعه و نیز بانک ها و دیگر مراکز رو به مسکن می آورند. یعنی به جای آنکه تولید و محصولات تولیدی و به تبع آن صادرات این محصولات به دیگر کشورها پایه های اقتصاد کش
به نام حق پاک و سِرِشت
شرایط بگونه‌ای شده که نمیشود واقعیت یا حقیقت و دروغ یا نیرنگ رو از هم تشخیص داد.انقلاب ۵۷ حکومت اسلامی یک انقلاب رو برگشت به عقب بود ؛ ایران پیشرفت نکرد ، ایران قدرت جهان نشد و و و .اما حالا با تمام اتفاقات بد و خوب برای ایران عزیزمان ، به دهه چهارم انقلاب رسیدیم ؛ به نظر بعضی از کارشناسان سیاسی انقلاب ایران را نمیشود تحول یا انقلاب دانست / چرا چگونه!؟؟
انقلاب یعنی تحول در نظام سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، تحولی رو به پیشرف
دارم این روزها به این  چیزها فکر می کنم:
اول اینکه چقدر حافظه تاریخی مردم ضعیفه و فراموش کردن از وقتی این دولت اومده چقدر ناکارآمد بوده و بدترین دولت در تاریخ جمهوری اسلامی بوده در طول این هشت سال ما نه تنها اقتصادمون فلج شد بلکه عزتمون هم از دست دادیم
دوم قشر مرفه همیشه بلندگوهای پر سر و صدا تری دارن 1500 نفر فقط در شهریار به خاطر اعتراضات آبان کشته شدند یک هنرمند انصراف نداد! فقط به یک بیانیه بی خاصیت اکتفا کردند.
هیچ هنرمندی نیست که دولتی نبا
سوال‌های درس 4
 
 
1. چه کسانی شهروند ایران محسوب می شوند؟
همه کسانی که تابعیت دولت جمهوری اسلامی را دارند، چه شهری باشند، چه روستایی می‌شود.
 
 
2. شهروندان در رابطه با دولت چه حقوق و مسئولیت هایی دارند؟
آنها حق دارند از خدمات دولت در زمینه های مختلف بهره مند شوند، و حق دارند آزادی بیان، اظهار نظر و انتقاد داشته باشند. در عین حال شهروندان وظیفه دارند به قوانین و مقررات کشور احترام بگذارند و آنها را رعایت کنند، با دولت مشارکت و همکاری صمیمان
✅ از نجابت رهبری سوءاستفاده نشود سخنگوی دولت  گفته بود
: روحانی خود را فدای مردم کرد! رفتار شگفت‌انگیز دولت در نحوه اطلاع‌رسانی طرح مدیریت مصرف سوخت، موجب اعتراضات مردمی و سوءاستفاده متوحشین از این اعتراضات شد. اگر از ساده‌لوح ترین افراد هم بپرسید خبر به این مهمی را چگونه باید به جامعه داد، پاسخ میدهند:
ادامه مطلب
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از دستور دولت «دونالد ترامپ» به شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی برای مسدود کردن حساب های کاربران ایرانی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، «برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ایران، در گفتگو با بلومبرگ، با تکرار ادعاهای همیشگی واشنگتن علیه ایران و همچنین تاکید بر حمایت دولت کشورش از اغتشاشات اخیر ایران، با اشاره به قطع اینترنت گفت: آمریکا از شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی خواسته تا حساب های کار
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از دستور دولت «دونالد ترامپ» به شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی برای مسدود کردن حساب های کاربران ایرانی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، «برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ایران، در گفتگو با بلومبرگ، با تکرار ادعاهای همیشگی واشنگتن علیه ایران و همچنین تاکید بر حمایت دولت کشورش از اغتشاشات اخیر ایران، با اشاره به قطع اینترنت گفت: آمریکا از شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی خواسته تا حساب های کار
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از دستور دولت «دونالد ترامپ» به شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی برای مسدود کردن حساب های کاربران ایرانی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، «برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ایران، در گفتگو با بلومبرگ، با تکرار ادعاهای همیشگی واشنگتن علیه ایران و همچنین تاکید بر حمایت دولت کشورش از اغتشاشات اخیر ایران، با اشاره به قطع اینترنت گفت: آمریکا از شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی خواسته تا حساب های کار
دیروز صبح خبری نبود. ولی بعد ازظهر اعتراضات شروع شد. خیلی ساده. مردم خیابان‌ها رو بستند.‌ بعضی از مردم حواسشون به سوءاستفاده دشمن بود. بعضی جاها کمتر مراقب بودند.شوهرم شب توی خیابان‌ها رفته بود. سنگ و خورده شیشه و سطل آشغال و ... کف خیابون و اموال عمومی خراب و ... نرده‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس، بانک و پمپ بنزین...
هیچ خبری از اون رئیس جمهور و اصلاحات‌چی‌هایی که تا الان به منافق بودنشون شک داشتیم نیست.
خدا لعنتشون کنه. همشون ساکت اند. منتظر موند
{دولت کریمه امام عصر(عج) - شماره 40}
 
""«آخرین دولت»""
 
تعابیری که در روایات در مورد دولت مهدوی آمده چنین است:
۱-دولت جهانی: قلمرو حکومت.
۲-دولت عدالت: گسترش عدالت.
۳-دولت کریمه: محوریت کرامت انسان.
۴-دولت صالحان: صالح بودن زمامداران.
۵-دولت حق: حق مداری و بسط حق و رفع باطل.
۶-دولت مستضعفان: حاکمیت کسانیکه از سوی صاحبان زر تضعیف شده اند.
۷-دولت امنیت: امنیت فراگیر.
۸-دولت رفاه: فراگیری رفاه در کل جهان.
 
اما "آخرین دولت" از تعابیری است که کمتر مورد توجه
توضیحات فایل
کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت دولت و حکمرانی الکترونیک و موانع استقرار آن در ایران در ۳۵ اسلاید قابل ویرایش بهمراه فایل ورد در ۶۲ صفحه می باشد که پس از پرداخت انلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت دولت و حکمرانی الکترونیک و موانع استقرار آن در ایران،بخشی از متن چند اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۳
چکیده
دولت الکترونیک می تواند به فراهم ک
۲۷۱۳ - در کل جهان سیصد ماهواره تلویزیونی فعال است که ۱۱۶ ماهواره فضای ایران را پوشش می‌دهد. شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان که فقط برای ایرانی‌ها برنامه پخش می‌کنند به ۲۶۰ کانال می‌رسد. در حالیکه تقریبا تمام شبکه‌های فارسی‌زبان که برای مردم ایران 24ساعته و رایگان برنامه تولید و پخش می‌کنند، به یکی از دولت‌های آمریکا، انگلیس، سعودی، اسرائیل و آلمان وابسته هستند، این دولت‌ها برای تماشای تلویزیون از مردم خود پول می‌گیرند و در صورت ند
✍ میثم هاشم خانی

⚪️ با وجود مخالفت‌های مکتوب و منتشرشده نگارنده با بخش بزرگی از سیاست‌های دولت آقای احمدی‌نژاد، قاطعانه معتقدم که اصل ایده «یارانه نقدی» یکی از صحیح‌ترین سیاست‌گذاری‌های اقتصادی کشور در ۵۰ سال اخیر بوده است. هر چند که بعد از ارائه این ایده صحیح و منطقی، متاسفانه فرایند اجرایی آن تا به امروز به قدری بد بوده که محبوبیت آن روز به روز کم و کمتر شده است.

⚪️ درباره دفاع از اصل ایده «یارانه نقدی»، باید به دو سوال کلیدی پاسخ
 دولت شیشه ای یعنی، هر تصمیم جدید و دریافت و پرداختی که دولت دارد باید بطور شفاف به مردم گفته و در معرض دید آنها قرار داده شود. اگر شفاف سازی صورت گیرد فساد به حداقل ممکن می رسد.
در سهمیه بندی سوخت، دیدیم و دیدید که مسئولین چقدر شفاف عمل کردند!! این یعنی "نامحرم دانستن مردم"،  همان مردمی که سرمایه اصلی نظام و انقلابند و در روزهای سخت، همراه این انقلاب بودند و خواهند بود.
مردم اما نمی دانند چه کسانی در شورای تصمیم گیری سهمیه بندی سوخت حضور داشتن
ــ نوبخت:افت ۶ واحدی تورم ــ
ـ جناب نوبخت این حرف شما میتواند امید به زندگی در ایران را بیشتر کند و خانوار های ایرانی را که دارای فرزند نوجوان هستند قطعا خوشحال خواهند شد.ما شاهد عملکرد های خوب دیگر دولت هم هستیم که درحال اتفاق است.ایران و بخصوص ملت ایران از یک اقتصاد بسیار بد درحال گذر اند،نیمی از مشکل مردم اشتغال است،شما و دستگاه دولت برای نیم دیگر آن چه میکنید.منظورم تورم است آیا برای تورم نیز فکری کردید؟ راهکاری دارید؟
 
همانطور که میدا
یا حق الیقین عزیز
...... واقعا وقتی جمعه رئیس دولت از رادیو شنیده که بنزین گران شده تعجب کرده و کمی بعد شاخ درآورده.
.
.
.
.............. چقدر زشت می نماید وقتی رئیس دولت با خنده می گوید مثل مردم خبر گرانی بنزین را شنیده و چقدر بد است که رئیس تو چشم ملت خیره شود و با پوزخند همراه با تمسخر دروغ بگوید
آیا خودش باور کرده که مردم حرفش را باور کردند
کشتن وحشیانه و آویزان کردن جنازه یک نوجوان ۱۶ ساله بی گناه در عراق،  برای هشیاری مردم عراق کافیست تا بیش از این با پرپایی تجمعات اعتراضی زمینه را برای اغتشاش و شورش و نا امنی و کشتار مردم بی گناه توسط اراذل و اوباش و نفوذی های مزدوران وهابی آماده نکنند. 
همانطور که در ایران هم مزدوران با ایجاد نا امنی و آتش زدن بانک ها و مراکز تجاری متاسفانه با سوء استفاده از اعتراضات به حق مردم ، باعث ریخته شدن خون افراد بی گناه شدند. 
جا دارد مسوولان عراق و
من هیچ وقت آدم سیاسی نبودم. شاید حتی اطلاعات اولیه ای رو که هرکسی باید از افراد کشورش و رویدادها داشته باشه رو هم ندارم. 
یه بار یه کتابی می خوندم که دوتا از خدایان یونانی تصمیم میگیرن به 14 تا سگ هوش انسان ها رو بدن و ببینن این سگ ها با خوشحالی و رضایت از دنیا میرن یا نه. درواقع داستان میخواست این موضوع رو بررسی کنه که با تمام پیچیدگی های روابط ما انسان ها و تاثیر مقابلشون بر روی هم دیگه، آیا موجودات خوشبختی هستیم یا نه. و من همیشه خودم رو جای او
حقوق اداری به عنوان شاخه‌ای از حقوق عمومی داخلی، به مجموعه‌ قواعد حقوقی اطلاق می‌شود که حقوق و تکالیف سازمان‌های اداری دولت، خصوصاً سازمان‌های اجرائی آن و روابط آن‌ها با مردم را تعیین می‌کند.
 
  حقوق اداری ناظر بر برخی از فعالیت‌های سازمان‌های اداری است و شامل فعالیت‌های سیاسی، قضائی، قانون‌گذاری سازمان‌ها نخواهد بود. فعالیت سازمان‌های اداری به دو منظور خدمات عمومی و حفظ نظم عمومی انجام می‌شود.
 
 الف) خدمات عمومی:
  نیازمندی‌ه
حقوق اداری به عنوان شاخه‌ای از حقوق عمومی داخلی، به مجموعه‌ قواعد حقوقی اطلاق می‌شود که حقوق و تکالیف سازمان‌های اداری دولت، خصوصاً سازمان‌های اجرائی آن و روابط آن‌ها با مردم را تعیین می‌کند.
 
  حقوق اداری ناظر بر برخی از فعالیت‌های سازمان‌های اداری است و شامل فعالیت‌های سیاسی، قضائی، قانون‌گذاری سازمان‌ها نخواهد بود. فعالیت سازمان‌های اداری به دو منظور خدمات عمومی و حفظ نظم عمومی انجام می‌شود.
 
 الف) خدمات عمومی:
  نیازمندی‌ه
وظیفه مجلس قانونگذاری و وظیفه دولت تنظیم مقررات است. به این معنی که مجلس باید خطوط اصلی را مشخص کند و دولت باید ساز و کارهای قابل تعریف در این مرزبندی را شناسایی کند و با انتخاب بهترین راه حل ها، کشور را اداره کند. جایی که مجلس وارد ساز و کارهای اجرایی اداره کشور می شود، و جایی که دولت وارد بازی با آن خطوط اصلی و اساسی می شود، در حقیقت مسئولیت ها و اختیارات مجلس و دولت با هم خلط شده و تبعات منفی زیادی به دنبال دارد.
در قانونگذاری، حداقل ها و خطو
یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم در کشور میزبان اعلام می کند؛
ادامه مطلب
 
بسمه تعالی
علت نامگذاری هفته دولتبه مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد.
علت نامگذاری چنین هفته ای این است که دولت
فساد در سیستم اداری دولت مانع رسیدگی به مشکلات ایثارگران استوزرا زورشان به پایین دست هایشان نمی رسد و به صراحت می بینیم که نیروهای تحت امر بعضی از وزرا با رشوه خواری، باند بازی و فساد نمی گذارند که قانون در کشور اجرایی شود تا مردم از آن بهره مند شوند. با توجه به وضعیت معیشتی جامعه ایثارگری، ایثارگران برای دارو و درمان خود از جان مایه می گذارند و دولت هم پاسخگو نیست.به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، عبدالله سامری، نماینده ایثارگر مردم خرم
از یک منظر اصلاح نظام جهانی با رفُرم نظام‌های ملی و دموکراتیزه و کارآ کردن ساختار حکومتی و اداری آنها آغاز می‌شود . دولت‌های ملی از جمله بازیگرانِ اصلی نظام جهانی می‌باشند . میزان پایبندیِ دولت‌های ملی به اداره‌ی دموکراتیک نظام جهانی بر پایه‌ی ارزش‌ها و اهداف مشترک ، همکاری و همیاریِ بین‌المللی و درک تاثیر سیاست‌های‌شان بر سایر کشورها ، تعیین کننده‌ی چگونگی و کیفیت مدیریت نظام جهانی می‌باشد . فزون بر این ، دولت‌های ملی می‌بایست م
      میثم هاشم خانی_کارشناس اقتصادی
حتی افزایش یک ریال قیمت بنزین ظالمانه است؛ مگر اینکه دولت ۱۰۰ % درآمد حاصله را به یارانه نقدی اضافه کند
⚪️ اگر دولت بنزین را گران کند و «قسمتی از» درآمدش به خزانه دولت برود، صرف چه می‌شود؟
قاعدتا بذل و بخشش هر چه بیشتر دلار دولتی یا وام‌های هنگفت بدون بهره یا مواد اولیه ارزان در بین نورچشمی ها
⚪️ خلاصه اینکه فروش بنزین و گازوییل و برق و گاز به قیمتی کمتر از یک‌پنجم قیمت افغانستان و پاکستان و هند، قطعا م
بختیار تمام پایگاه‌هایش را از دست داده و همچنان با انجام مصاحبه‌های مختلف سعی در به رخ کشیدن قدرت خود دارد. محورهای مورد تاکید و تهدید او در مصاحبه‌ها این‌ها هستند:
- به آیت‌الله خمینی اجازه تشکیل دولت موقت را نمی‌دهم.
- کسانی را که جنگ داخلی راه بیندازند اعدام می‌کنم.
- تمام نظرات امام خمینی را در لباس قانون تحقق می‌بخشم.
امام در پاسخ تهدید‌های دولت فرمودند: «من باید نصیحت کنم که دولت غاصب کاری نکند که مجبور شویم مردم را به جهاد دعوت کنی
مردم کشمیر خصوصا کسانی که ناآرامی های ده 80 و 90 میلادی را به یاد دارند جگ موهان
فرماندار وقت کشمیر که توسط دولت مرکزی هند منصوب شده بود را به خوبی می
شناسند. کسی که روزهای تلخی را در تاریخ معاصر کشمیر به یادگار گذاشته است.
از جمله جنایت های او می توان به موارد زیر اشاره کرد:کشته شدن بیش
از 50 نفر از مردم معترض در پل گاوکدل در 21 ژانویه 1990(1بهمن 1368).
کشته شدن حدود 25 نفر در منطقه هندواره در 25 ژانویه 1990(5 بهمن 1368)
کشته شدن بیش از 60 نفر در تشییع جنازه
این روزها که بساط اغتشاشگران با اشاره حضرت آقا و میدان داری مردم و دلسوزان نظام، جمع شده است چند سئوال بدون جواب برای همین مردم باقی مانده است .
اول: مسبب و ریشه این مصائب و تشنجات اجتماعی کیست؟! و اگر در بدنه دولت است و"نفوذی "نیست! چرا از مردم عذر خواهی نمی کند!
دوم:اگر تصمیم دولت اشتباه نبود چرا عموم مردم از این تصمیم ناراحتند ! و اگر اشتباه بود چرا نهادهای نظارتی فرا دست ،وارد عمل نمی شوند !؟
سوم: اگر در بدنه مدیریتی کشور ،دشمن "نفوذی" داشتیم و
در خطبه های نماز جمعه: ملت ایران نشان داد که خط مجاهدت شجاعانه دفاع میکند، طرفدار مقاومت است و طرفدار تسلیم نیست. ملت طرفدار ایستادگی در برابر زورگویی دشمنان است/ آن چند صد نفری که به عکس سردار شهید و با افتخار ما اهانت میکنند، آنها مردم ایران اند؟ یا این جمعیت میلیونی عظیمی که به خیابان ها آمدند؟ البته سخنگویان دولت شریر آمریکا هی تکرار میکنند که ما در کنار مردم هستیم دروغ میگویید اگر در کنار مردم ایران هم باشید برای این است که تیر زهر آلود
مردم در خیابان‌ها و در حمایت از دولت بازرگان تظاهرات می‌کنند. شعارها علیه بختیار است، مردم بختیار را نمی‌خواهند. بختیار سعی دارد به مردم بفهماند در انجام وعده‌های خود کوشاست.به همین منظور در جلسه‌ی مجلس حضور می‌یابد و نمایندگان در حضور بختیار طرح‌های انحلال ساواک و دستگیری نخست‌وزیران و وزیران دولت از سال 1341 تا آن سال که متهم به سوء استفاده از قدرت بودند را تصویب می‌کنند.
 
 
 
مواسات سکولار در جمهوری اسلامی خمینی (1)
 آن‌ وقت‏ شیطنت‏ این‏ بود که‏ سیاست‏ از مذهب‏ خارج‏ است ... این مطلب شکست‌خورده. حالا مى‏گویند که سیاست حق مجتهدین است. یعنى در امور سیاسى در ایران پانصد نفر دخالت کنند، باقی‌شان بروند سراغ کارشان. یعنى مردم بروند سراغ کارشان، هیچ کار به مسائل اجتماعى نداشته باشند، .... این از آن توطئه سابق بدتر است. (امام خمینی ۱۳۶۲/۱۲/۰۹)
در جمهوری اسلامی که امام می‌گفت مردم به حدی نقش داشتند که در نظام ولایت فقیه
اجاره آپارتمان در دولت
مشخصات ملک
مساحت: 140 متر
تعداد اتاق: 3
وضعیت بنا: 7 سال ساخت
طبقه: 3
پارکینگ دارد انباری دارد آسانسور دارد وام ندارد
توضیحات
دولت ۱۴۰ متر دسترسی عالیسالن یکدستبدون کوچکترین پرتیغرق در نورخوش نقشهبدون پرتیدلنشین و دلبازاتاق های بزرگکمد دیواری متعدد و جادارفرعی دنج و مشجربهترین لوکیشن منطقهساختمان بسیار تمیز و آراممشاعات درخور تحسینآنچه در ذهن دارید 
املاک دلتا
دولت وظیفه ای جز انجام اصلاحات اساسی ندارد دولت وظیفه ای جز از بین بردن بی سوادی و فقر و مبارزه با دزدی و رشوه‌خواری و جمع‌آوری ثروت های گزاف و زمین بازی و غارت درآمدها و ثروت‌های ملی ندارد دولت وظیفه ای جز تعدیل ثروت و اجرای قوانین مترقی اجتماعی و اقتصادی به نفع توده‌های زحمتکش جامعه ندارد دولت وظیفه ای جز برقراری روابط عادلانه اجتماعی و اقتصادی بین مردم و بین زن و مرد و بین کارفرما و کارگر و پیشه ور و کارمند ندارد تنظیم و اجرای بهترین و م
این روزها تقریبا همه‌ی مردم از تورم کاهش ارزش ریالی پول خود می نالند،اما به چه طریقی می‌توان تورم و ارزش پول را ثابت نگه داشت؟جواب آن یک کلمه است:بورسدر کشور ۴ نوع بورس فعال است:بورس اوراق بهادار،فرابورس،بورس کالا،بورس انرژی.سال ۹۸ به نوعی سال رونق بورس محسوب میشود به طوری که شاخص بورس رشد چشمگیری را تجربه کرد و حجم و ارزش معاملات به بیش از ۸ هزار میلیارد رسید.در این بین معاملات خرد دارای ارزش بیش از ۶ هزار میلیارد بود.بورس میتواند به نوعی
هنوز از ۲۳ آبان و ماجرای تکذیب گرون شدن بنزین و البته گرون شدن بنزین نمی گذره به ۲۳ دی نرسیدیم که باز هم متاسفانه شاهد یک خودزنی دیگه در نظام بودیم در تکذیب ماجرای هواپیمای اوکراینی.
آمریکا ۴۰ سال تحریم کرد و مردم بعد از ۴۰ سال حاج قاسم رو حماسی و میلیونی تشییع کردند چون مردم خادم خودشون رو میشناسن و نیازی به تبلیغات و شعار و ... نداره. ضربه ای که شما مسئولین نظام در ۲ ماه گذشته به اعتماد مردم زدید، آمریکا و انگلیس با ۴۰ سال فعالیت رسانه ای اپوز
2545 - «اسدالله علم» وزیر دربار، نخست‌وزیر و از نزدیکان «محمدرضا پهلوی» در خاطراتش می‌نویسد: "عرض کردم «یک قسمت پول زمین والاحضرت ثریا را که در «سرخه حصار» ملی شده، از دولت گرفتم ولی دولت به من می‌گوید بنویس که این پول را (هشت میلیون تومان) دولت در اختیار دربار می‌گذارد و اسمی نبرید». فرمودند «دولت غلط کرده همچین حرفی زده است. بنویسید که باید بدهید تا به آنها که احجاف شده پرداخته شود». عرض کردم «قبلاً نوشته بودم، ولی می‌گویند این طور بنویسید
بسم الله 3 بهمن 1357 (سه شنبه) :  شورای سلطنت که برای حفظ رژیم سلطنتی در ایران تشکیل شده بود منحل گردید.  4 بهمن 1357 (چهارشنبه) :  برای جلوگیری از حضور امام خمینی در بین مردم ایران ارتش فرودگاه مهرآباد را به اشغال درآورد.  5 بهمن 1357 (پنج شنبه) :  دولت بختیار 3 روز فرودگاههای کشور را بست.  7 بهمن 1357 (شنبه) :  ـ‌ تحصن روحانیون مبارز در دانشگاه تهران در اعتراض به بستن فرودگاهها آغاز شد. ـ راه‌پیمایی میلیونی مردم در تهران به مناسبت 28 صفر برگزار گردید.  9 به
بسم الله 3 بهمن 1357 (سه شنبه) :
 شورای سلطنت که برای حفظ رژیم سلطنتی در ایران تشکیل شده بود منحل گردید.
 4 بهمن 1357 (چهارشنبه) :
 برای جلوگیری از حضور امام خمینی در بین مردم ایران ارتش فرودگاه مهرآباد را به اشغال درآورد.
 5 بهمن 1357 (پنج شنبه) :
 دولت بختیار 3 روز فرودگاههای کشور را بست.
 7 بهمن 1357 (شنبه) :
 ـ‌ تحصن روحانیون مبارز در دانشگاه تهران در اعتراض به بستن فرودگاهها آغاز شد.
ـ راه‌پیمایی میلیونی مردم در تهران به مناسبت 28 صفر برگزار گردید.
 9 بهم
1- دعوای مربوط به مالکیت و تصرف اموال غیر منقولاصولا اموال غیر منقول تابع قوانین محل وقوع مال هستند. اگر ملک غیر منقول در کشور پذیرنده به نام دولت فرستنده سفارت یا به نمایندگی دولت فرستنده سفارت و یا به مالکیت آن خریداری شده باشد متعلق به دولت خارجی است که همیشه مصونیت قضایی دارد…
ادامه مطلب
آزادی بیان یعنی اینکه اینترنت کل کشور رو قطع کنید !
مردم باید چطوری بگن که مخالف افزایش 300 درصدی بنزین هستند ؟
سیاست غلطی که در دولت احمدی نژاد با دادن یارانه 45500 تومنی منجر به گران شدن همه اجناس شد چرا باید دوباره تکرار بشه ! و به مردم به دروغ بگن که این به نفع شماست !
ادامه مطلب
رمزنگاری دو طرفه (End-To-End) به قدری امنیتی است، که دولت آمریکا در صدد آن برآمده تا تلگرام و واتس آپ را از این نوع رمزنگاری در آمریکا باز دارد.
به گفته مقامات دولتی آمریکا این نوع رمزنگاری باعث شده تا دولت نتواند بر داده های تبادل شده بین کاربران نظارت داشته باشد. مسائلی مانند قاچاق مواد مخدر، پورنوگرافی کودکان و تروریسم از جمله مواردی هستند که دولت نیاز دارد تا بر داده های دیجیتال نظارت داشته باشد.
با اینکه هیچ کاربری حاضر نیست تا دولت بر فعالی
وقتی از اسلامی کردن عرصه ای مثل کسب و کار صحبت می کنیم، همانطور که نگاه تنها به آن عرصه و عدم نگاه به عرصه های دیگر مانند فرهنگ و رسانه، ساده انگارانه است چندین برابر آن وقتی است که نگاه تمدنی به عرصه کسب و کار نداشته باشیم چرا که کسب و کار اسلامی مطلوب و طراز انقلاب اسلامی، یکی از میوه های درخت دولت اسلامی در زمین تمدن اسلامی است. می دانیم برای ایجاد یک تمدن اسلامی می‌بایست از پنج گام عبور کرد؛ و هم اکنون از دو گام ابتدایی، یعنی انقلاب اسلامی
در نتیجه انتقاد اصلی به دولت هند در این است که باید از اغتشاش مهاجمین و ضربه‌زدن آنان به مسلمانان جلوگیری می‌کرد، اما این کار را انجام نداد. این بحث بسیار جدی است، و مسلمانان نیز نسبت به دولت آقای مودی انتقاد جدی دارند، چراکه به مسئولیتشان در حفاظت از جان مردم هند عمل نمی‌کنند و حاضر نیستنند با گروه‌های افراطی برخورد کرده و از کشتار و تخریب اموال مسلمانان توسط آن‌ها جلوگیری کنند.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها