نتایج جستجو برای عبارت :

قالیچه سه متری مهاجران-ساروق

قالیچه سه متری طرح مهاجران-ساروق 
این قالیچه سه متری با طرح چشم نواز و رنگ های شاد خود فضایی دل انگیز را در منزل شما به ارمغان می آورد. طرح این قالیچه مهاجران نام دارد که در گذشته در روستای مهاجران باقته میشده اما اصل طرح برگرفته از طرح های ساروق بوده. این طرح دارای حاشیه ای با قاب های متفاوت است که زیبایی منحصر به فردی به قالی بخشیده و زمینه با دسته گل هایی پر شده که نوعی از طرح های دسته گلی معروف در ساروق بوده است. 
رنگ های شاد و پرانرژی در زم
فرش دستباف شهرجرد با طرح زیبای ساروق 
فرش دستباف شهرجرد الهام گرفته از طرح های زیبای ساروق با رنگبندی زیبا و طراحی فوق العاده باعث روح بخشیدن به منزل شما میشود. فرش اراک که قبلا به نام های فرش ساروق, فرش سلطان آباد, فرش محل,مشک آباد و... شناخته میشده در دنیا بسیار پرآوازه بوده است که این شهرت به دلیل , پشم باکیفیت بهاره ,رنگ های گیاهی خاص طرح های فوق العاده که مناسب با سلیقه اروپاییان و امریکا بوده, بوده است. یکی از اهداف فرش فراهان بازتولید طرح
معرفی فرش دستباف ساروق- فراهان 
شهر اراک که در قدیم سلطان آباد خوانده میشده است دارای قدمتی طولانی در تولید فرش های دستباف اعلا و با کیفیت بوه است. در این منطقه با ورود شرکت های امریکایی و انگلیسی به منظور تولید فرش دستباف و صادر کردن آن به اروپا و آمریکا تولید فرش دستباف بسیار رونق گرفت. در منطقه سلطان آباد از زمان صفویه و افشاریه و به احتمال زیاد قبل تر  بافت و تولید فرش دستباف در منطقه فراهان, ساروق, مشک آباد, لیلیان, سلطان آباد, محل رواج دا
احزاب ناسیونالیست اروپا و ایتالیا اگر جلوی ورود مهاجران را نمیگرفتند ممکن بود در اثر ازدیاد نسل محاجران  مردم ایتالیایی تحت طسلت مهاجران در بیاید. ورود مهاجران از جاهای گونانگون و رشد و افزایش جمعیت انها در اندک مدتی میتوانست نفس مردم ایتالیا را بند بیاورد.
سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۰ میلادی، ۱۸ دسامبر را به نام مهاجران نامگذاری کرد. دلیل این تصمیم، افزایش شمار مهاجران در سراسر جهان و رفتار غیرانسانی جوامع میزبان با آنان بود. طبق بررسی سازمان ملل متحد در سال جاری میلادی، در حال حاضر ۲۵۸ میلیون نفر مهاجر وجود دارد که بخش زیادی از آنها را زنان تشکیل می‌دهند.
ادامه مطلب
یکی از محله های استانبول که بسیار مورد توجه مهاجران و به خصوص ایرانیان است ، محله بیلیک دوزو استانبول است. 
بیلیک دوزو در غرب استانبول و در قسمت اروپایی قرار  دارد. و با مرکز شهر حدود 40 کیلومتر فاصله دارد.
مساحت این منطقه حدود 360 کیلومتر مربع می باشد. و حدود 350 هزار نفر در این محله زندگی می کنند. که اکثرا مهاجران از کشورهای مختلف می باشند. به دلیل تازه ساز بودن خانه ها و برج ها در این منطقه ، به عنوان گزینه ای برای زندگی مهاجران انتخاب می شود.
اجا
کلاسهای اسپانیایی ویژه مهاجران
۲ ماه_تضمینی 
در کلاسهای یک ساعته و هر روز اکسیتو که بدون کتاب و حل تمرین های گرامر میباشد تمرکز بر روی مکالمات پایه بوده و علاوه بر تدریس ساختارهای گرامری به صورت موضوعی بر روی مکالمات رایج روزمره کار میشود 
ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر : ۰۹۱۲۸۳۵۰۸۹۱
مهاجرت به کانادا مجموعه ای از قوانین ، مقررات ، دستورالعمل ها ، سیاست ها و قانون پارلمان است که ورود هر شخص به کانادا را تنظیم می کند. مهاجرت ، ورود مردم به یک کشور به منظور اسکان در آنجا ، همواره نقش مهمی در تاریخ کانادا داشته است. این همان اندازه از زمان های باستان ، هنگامی که اجداد قوم بومی کانادا از طریق آسیا از طریق زمین از طریق برینگیا یا از طریق دریا از طریق جریان ژاپنی از آسیا مهاجرت می کردند ، مانند امروز ، وقتی مهاجران از سراسر جهان ب
مهاجران ترکیه در آلمان مانند اسب تروای هستند که در دل المان جاگذاشته شده اند. هرگز ممکن نیست یک ترک المانی شود و بر عکس ان نیز صادق است.
این که امروز مردم المان نسبت به ورود مهاجران یا هم وطنان مهاجمان فردا روی خوش ندارند و به احزاب میهن پرست رای میدهند نشان دهنده بیداری انها است. .
المانی ها عمری ترکها را در کشورشان پرسداری کرده اند و ترکها اخرش هم پرچم ترکیه را بلند میکنند. 
چند سال قبل آقای بولسونارو رئیس جمهور فعلی برزیل، مهاجران ایران و چند کشور دیگر را "تفاله‌های جهان" توصیف کرد.
اگر چه بیان این مطلب مربوط به زمان پیش از ریاست جمهوری اوست اما برای ما ایرانیان این موضوع احتیاج به تأملی عمیق دارد. 
در سالهای اخیر بحران مهاجرت به یک مشکل بین المللی تبدیل شده و در این میان بخشی از کشورها به عنوان مقصد و برخی به عنوان مبدا شناخته شده‌اند.
برزیل یکی از مقاصد جذاب برای مهاجران است. اما ما در کجا ایستاده‌ایم؟
ادامه
«١٣»قَدْ کانَ‌ لَکُمْ‌ آیَةٌ‌ فِی فِئَتَیْنِ‌ الْتَقَتا فِئَةٌ‌ تُقاتِلُ‌ فِی سَبِیلِ‌ اللّهِ‌ وَ أُخْرى‌ کافِرَةٌ‌ یَرَوْنَهُمْ‌ مِثْلَیْهِمْ‌ رَأْیَ‌ الْعَیْنِ‌ وَ اللّهُ‌ یُؤَیِّدُ بِنَصْرِهِ‌ مَنْ‌ یَشاءُ إِنَّ‌ فِی ذلِکَ‌ لَعِبْرَةً‌ لِأُولِی الْأَبْصارِ به یقین در دو گروهى که(در جنگ بدر)با هم روبرو شدند،براى شما نشانه(و درس عبرتى)بود.گروهى در راه خدا نبرد مى‌کردند و گروه دیگر که کافر بودند(در راه شیطان و هوس خود.)
امکانات تهران را نمی‌توانم انکار کنم. بهترین دکترها در این شهرند. تو برای خرید مایحتاج زندگی در تهران گستره‌ی وسیعی از انتخاب داری. می‌توانی در تهران به راحتی گم شوی و احساس امنیت داشته باشی... این شهر به طرز عجیبی با مهاجران از شهرستان آمده‌ی خود از نظر اقتصادی مهربان است. با مهاجران خارجی‌اش هم نسبت به سایر نقاط ایران مهربان‌تر است. همه چیز در تهران متمرکز شده است. آن قدر همه چیز در تهران است که عملا شهرهای دیگر سایه‌ای از شهرند. آن قدر ه
رضا
بایری، معاون سخنگوی وزارت مهاجرین و عودت‌ کننده‌گان به سلام‌وطندار می‌گوید، روز
گذشته در پایان نشست چهارجانبۀ افغانستان، پاکستان، ایران و نماینده‌گان سازمان مهاجرت
سازمان ملل متحد موافقت شد که کشورهای ایران و پاکستان کارت‌های مهاجران ثبت نام شدۀ
افغانستان را به مدت یک سال دیگر تمدید کنند.
ادامه مطلب
آلمان: مقصدی رویایی برای متخصصان
افزایش بی سابقه نرخ اشتغال مهاجران در آلمان در یک دهه اخیر
وضعیت اشتغال مهاجران در آلمان در ده سال گذشته بهبود مستمری را تجربه کرده است، به طوری که طبق آمار رسمی سازمان همکاری اقتصادی (OECD)، نرخ اشتغال برای مهاجران شاغل در آلمان از 59 درصد در سال 2006 به 67 درصد در سال 2017 رسیده است.
طبق مطالعه انجام شده توسط OECD، آلمان شاهد پیشرفت چشمگیری در ادغام مهاجران و افزایش اشتغال به عنوان مهمترین محرک های ادغام موفق بوده اس
صبح داشتم ویزاهای کانادا و استرالیا را برای اقامت موقت زیر و رو می‌کردم. این که در چه مشاغلی درخواست دارند و بر اساس نیازهایشان نمره‌دهی می‌کنند و مهاجر می‌پذیرند. نکته‌ی جالب برای من دادن امتیاز ویژه به جغرافیاهایی بود که محبوب نیستند. ایالت‌های سردسیر کانادا، سرزمین‌های روستایی و دور از دسترس غرب استرالیا و... این‌ها جغرافیاهایی بودند که در حالت عادی شاید کمتر کسی دوست‌شان داشته باشد. اما این کشورها سعی می‌کردند با دادن برخی امتیا
هنگامی که رسول خدا(ص) رحلت فرمودند، دو گروه اصلی در مدینه وجود داشتند: مهاجران و انصار. پس از رحلت پیامبر(ص) انصار که از جریان فتح «مکّه» به این طرف، در اندیشة مشکلات پس از رحلت رسول خدا(ص) افتاده و به دلیل ترس از تسلّط قریش و مهاجران، نگران آیندة خودبودند، بی توجّه به بیعتی که در «غدیر» با امام علی(ع) کرده بودند، در محلّی به نام «سقیفة بنی ساعده» اجتماع کردند.
موضوع جانشینی پیامبر(ص) از قرن ها پیش همواره مورد بحث و گفت وگو میان مسلمانان بوده و د
آیا شما هم قصد مهاجرت دارید ولی هنوز دلیل محکم و شرایط مناسب برای مهاجرت را پیدا نکرده اید؟
در این مقاله سعی می کنیم در رابطه با استرس ها و مشکلاتی که قبل از مهاجرت با آن درگیر هستید را بیان کنیم و راهکاری را برای آن ها ارائه دهیم.
اگرچه مهاجرت به کشوری دیگر از گذشته آسان تر شده است ولی با این حال مشکلات و سختی های خود را دارد.
فرایند مهاجرت عوامل دافعه و جاذبه را در خود دارد. همانطور که برخی از شرایط برای زندگی شما مناسب خواهد بود، برخی درگیر ب
آشنایی با کانادا
کانادا، کشوری زیبا در شمال قاره آمریکای شمالی که به آن کشور مهاجران هم می گویند. اگر جمعیت این کشور را حدوداً ۳۷ میلیون در نظر بگیریم، تقریباً ۲۰% ( حدود ۷/۵ میلیون نفر آن را مهاجران تشکیل می دهند). جالب است بدانید که تا قبل از قرن بیستم، اکثر مهاجران کانادا را غرب نشینانی مانند آمریکا، آلمان و ایتالیا تشکیل می دادند، اما امروزه با تغییر موج مهاجرت به این کشور از آسیا، چین و ایران در لیست برترین های این گروه قرار گرفته اند.
میز
این مطلب قسمتی از مطالعات شخصی ام درباره مهاجران ایرانی ساکن برخی از کشورهای اروپایی است که در یکسال گذشته مشغول انجام آن بوده‌ام. بخش های دیگری از این پژوهش به تدریج منتشر خواهد شد. برای خواندن متن روی لینک زیر کلیک کنید.
 
لینک مطالعه مطلب
 
براساس آمارهای سال ۲۰۱۷ سازمان ملل در سال ۲۰۰۰، ۲ میلیون ۸۰۳ هزار مهاجر ایرانی در خارج از کشور گزارش شده که در سال ۲۰۱۷ این آمار ۲ میلیون و ۶۹۹ هزار نفر مهاجر ایرانی رسیده است.
ناگفته نماند اکثرکارشناسان بر این آمار و ارقام اتفاق‌نظر ندارند؛ اما همه آنها یک‌صدا از وجود یک نقص جدی سخن می‌گفتند، فقدان آمار دقیق و مطمئن از تعداد مهاجران ایرانی در کشورهای مختلف.
هویت‌ ایرانیان دور از وطن
ادامه مطلب
امروزه کشور ترکیه، به علت اینکه شرایط خوبی به مهاجران ارائه میدهد، افراد زیادی قصد مهاجرت و ماندن را دارند. یکی از روش های گرفتن اقامت ترکیه ، اجاره ملک بود اما از سال 2020 با اجاره ملک تنها یکسال میتوان در کشور ترکیه ماند. 

ادامه مطلب
اقامت دائم کانادا | کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان، با زیر ساخت‌های اقتصادی قوی و کیفیت بالای زندگی، برای مهاجرانی که به این کشور راه می‌یابند، شرایط ایده‌آل و مناسبی را فراهم می‌سازد. سرزمین کانادا یکی از امن‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود که عدم تبعیض نژادی و اجتماعی در آن، مزیت بزرگی برای مهاجرانش به ارمغان می‌آورد و هر سال متقاضیان بی‌شماری از راه‌های مختلف، خواهان مهاجرت به این کشور ثروتمند هستند.
کان
استوارومحکم باش دونالد.ایمان داشته باش در عرصه سیاست قوی هستی.این اطمینان خاطررامشاوراوبه دونالدترامپ میداد.زندگی دونالدترامپ تیترخبری رسانه های مختلف بوداواین اتفاق راخوشایندنمیدانست.ازطرفی دلش میخواست قوی وقدرتمندوجداب باشدوازطرفی دلش میخواست مسلمانان رادرقدس سرکوب کند همچنین مهاجران کشورهای درگیرجنگ که به ایالات متحده آمده بودنداخراج کند.
بین پول و اسلام و قدرت جذب فقط پول دربرابراوارزش داشت.اگرمیگفتندهیولاودیوانه است بهش بر
مهاجرت یکی از مهمترین و شاید دشوارترین تصمیمات در زندگی هر فردی محسوب می شود. بدیهی است که زندگی در یک کشور جدید، مشکلات و دغدغه های خاص خود را به همراه خواهد داشت. جالب است بدانید که این مشکلات مربوط به تمامی مهاجرین است و مختص به فرهنگ یا جامعه ی خاصی نمی باشد. در این مقاله به بررسی موانع و دغدغه های اصلی مهاجرین و چگونگی مواجهه با آنان در کشور کانادا پرداخته خواهد شد.
ادامه مطلب
ناس یانسوار یک ماده مخدر گیاهی واعتیاد آور است،که از برگ تنباکو ساخته میشود،اثر سر خوشی آور وحالت بی خیالی که به انسان دست میدهد،بخاطرمیزان بالای نیکوتین در آن است،آهک بکار رفته در ناس باعث سوزاندن وآسیب وعفونت بافت لثه ودهان میشود،ناس حدود ۲۵ سال قبل توسط مهاجران افغانی،هندی وپاکستانی وارد ایران شد.ضررهای ناس:۱.مثل سایر مواد مخدر توهم زا است،۲.ایجاد اختلال رفتاری در فرد،۳.افزایش ضربان قلب ۴.اختلال درخواب،۵.نارسایی کلیوی،۶.ایجاد بیمار
شهری در ایران وجود دارد که از آن 80 میلیون نفر جز خودشان بی خبرند و لذا گلچین مردمی و مهاجران در این شهر مهم است و این شهر رو به فراماسونری و بی دینی میباشد و مردمش باور دارند که خدا ، اربابان است و نه یگانه الله تعالی ؛
 
مهمترین جنگ فرهنگی در این شهر انجام خواهد گرفت که با شکست آن ، ضد انقلاب شکست خواهد خورد .
 
شهر خود را سکولار ، فمنیست ، پست مدرن ، فاشیست و ... میداند و کودک درون عامل شیطنت است .
 
خشونت و قدرت در حکومت دوران رنسانس ، از این جریان
بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران-تهران
بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف ایران هرساله در تاریخ 3 تا 9 شهریور در تهران برگزار میشود و از تمام شهرهای ایران با دستبافته های مخصوص به خود در آن شرکت می نمایند. در این نمایشگاه شما با انواع دستبافته ها , نقوش مختلف فرش دستباف در مناطق مختلف آشنا می شوید. 
متاسفانه با وجود فضای بسیار وسیع و  تعداد بسیار زیاد تولیدکنندگان, صادرکنندگان, و موجودی بالا فرش دستباف اما تدابیر لازم برای هر چه بهتر برگزار
آیا شما هم قصد مهاجرت دارید ولی هنوز دلیل محکم و شرایط مناسب برای مهاجرت را پیدا نکرده اید؟
در این مقاله سعی می کنیم در رابطه با استرس ها و مشکلاتی که قبل از مهاجرت با آن درگیر هستید را بیان کنیم و راهکاری را برای آن ها ارائه دهیم.
اگرچه مهاجرت به کشوری دیگر از گذشته آسان تر شده است ولی با این حال مشکلات و سختی های خود را دارد.
فرایند مهاجرت عوامل دافعه و جاذبه را در خود دارد. همانطور که برخی از شرایط برای زندگی شما مناسب خواهد بود، برخی درگیر ب
سینماپرس: نوید محمودی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» از آثار راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد این فیلم در آخرین مراحل فنی قرار دارد.
 
نوید محمودی تهیه کننده فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» به کارگردانی جمشید محمودی که به بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر راه یافته است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: ما همه تلاشمان را می‌کنیم که فیلم را آماده کنیم. «مردن در آ
محله یا منطقه بیلیکدوزو که در امتداد دریای سیاه استانبول و در قسمت غربی استانبول قرار دارد با مرکز شهر استانبول چهل کیلومتر فاصله دارد.اکثرا جمعیت آن منطقه را مهاجران تشکیل داده اند.که حدود 350000 هزار نفر جمعیت دارد و مساحتش 360 کیلومتر مربع است.محله ی بیلیکدوزو همانطور که گفتیم مهاجران فراوانی دارد که شهرسازی و نوع موقعیت آن منطقه بی تاثیر نیست، به همین دلیل به آن پرمهاجرترین منطقه استانبول گفته میشود.ساختمان ها و آپارتمان ها بسیار ماهرانه
مقامات مکزیک سندی را که دونالد ترامپ هفته پیش در مقابل دوربین رسانه‌ها برای چند ثانیه کوتاه نمایش داد، منتشر کردند. ترامپ با نمایش دادن این سند، مدعی شد که امتیازات ویژه‌ای درخصوص قانون مهاجرت از کشورهای همسایه گرفته است.
به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه، هفته پیش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با نمایش یک سند تک برگی مقابل دوربین رسانه‌ها، تلاش کرد انتقادهای مبنی بر ناتوانی در اعمال تعهدات جدید به مکزیک با وجود تهدید دولت‌
آلبالو
 
 
 
آلبالو با نام علمی Prunus cerasus گونه ای از جنس Prunus و متعلق به خانواده ی گلسرخیان است. این گیاه، بومی کوه های قفقاز است و احتمال دارد بذر آن را پرندگان به دیگر نقاط دنیا از جمله اروپا برده باشند. برخی هم اعتقاد دارند، آلبالو بومی مناطقی در شرق اروپا است. پایه های بذری نوع گیزلا و مازارد جنس Prunus به طور گسترده در سراسر اروپا و شمال آمریکا گسترده شده اند. آلبالو بسیار محبوب ایرانیان  بود  و نخستین بار رومی ها این میوه را مدتی پیش از قرن نخس
آیا شما در آستانه شروع زندگی مهاجران در استانبول هستید؟
شما قطعاً باید از قبل برنامه ریزی کنید: شلوغی استانبول و ساختار شبیه پیچ و خم مانند می تواند تازه واردان را اذیت کند. راهنمای ما به استانبول به شما کمک می کند تا با مشاوره در مورد مدارس بین المللی ، مراقبت های بهداشتی ، مسکن و موارد دیگر ، آماده شوید.
آیا نیاز به سفر خارج از کشور دارید؟ سازماندهی سفر خارجی کاری نیست که باید به تنهایی انجام دهید. 
در این صفحه:
زندگی در استانبول
استانبول: آ
قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟
چیزی نمانده تا زمانی که هیچ‌کس روی زمین یادش نیاید دنیا پیش از اینترنت چه شکلی بود. آن‌هایی که اواخر دهۀ ۱۹۷۰ به دنیا آمدند، آخرین نسلی‌اند که بدون اینترنت بزرگ شدند. جامعه‌شناسان به آن‌ها «واپسین معصومان» یا «مهاجران دیجیتال» می‌گویند. آن «معصومیتِ» ازدست‌رفته، اگر اصلاً معصومیتی در کار بوده، چه بود؟ یک نویسنده‌ و گزارشگر کانادایی به ایامی می‌اندیشد که ذهنمان اجازۀ سرگردانی داشت.
ادامه مطلب
معلوم نبود اهداف دونالدترامپ ازدیوارمرزی چه چیزی بود چون مهاجرین درمزرعه ایالات متحده بیشتردرگردونه فقرقرارمیگرفتندتاثروت.دونالدترامپ مزرعه ایالات متحده راحاصلخیزنمیدید.بلکه کوهی اززیان انباشته و بدهی میدانست.اوسوگواربودودلش میخواست مهاجران سمت مملکت خودبروند.به این نتیجه رسیده بود که دلار بیش ازحدگران ویوروبیش ازحدارزان هست این باوراوبودکه اگرشاهدسقوط ارزش پول ملی باشد بحران جمعیتی را ابزارآلت ایالات متحده خواهدکردوآن راسمت ا
عبدالله سفیانی پلیدترین آفریده
از کعب روایت شده است که گفت:
... بر شما از پرچمهای زرد می ترسم، هنگامی از مغرب در مصر فرود آیند؛ برای آنان دو نبرد خاهند بود: نبردی در فلسطین و دیگری در شام، سپس مهاجران به ایشان می گروند ... پس، نابود می شوند. سپس شورشگری برمی شورد که به او عبدالله گفته می شود و پلیدترین آفریده است، کارش در حِمْص شعله ور می شود و در دمشق می درخشد و در فلسطین آشکار می شود، بر کسی که با وی دشمنی ورزد، چیره می شود...(1).
چنین می نماید که ای
مجله «هفتــــــه» به عنوان هفته‌نامه در تاریخ 1 ژوئن 2008 متولد شد. در ابتدا هر شنبه، سپس هر جمعه و از آن پس هر پنج‌شنبه به زبان فارسی در مونترال و کانادا منتشر شده و می‌شود.
    «هفتــــــه» در قالب یک تلاش غیرانتفاعی عمل می‌کند. سهم بزرگی از کارها به طور داوطلبانه، بدون پرداخت، و یا با پرداخت مبالغ جزیی انجام می‌شود.
    «هفتــــــه» خود را متعلق به گروهی می‌داند که ریشه در خاک و فرهنگ ایران دارد و شاخ و برگ در کانادا، کشور دوم خود، گسترده
خرید خانه در ترکیه به دلیل موقعیت جغرافیایی و تاریخی این کشور همیشه یکی از گزینه‌های اصلی ایرانیان برای سرمایه گذاری بوده است.کشور ترکیه بدلیل توسعه روز افزون و آب و هوای متنوع توجه مهاجران و دانشجویان را بخود جلب میکند.قرار گرفتن در موقعیت استراتژیک بین سه قاره ی آسیا ،اروپا و آفریقا ترجیح سرمایه گذاران بین المللی می‌باشد.
برای مطالعه ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید 
 
خرید خانه در ترکیه
 
گروه تخصصی آموزش زبان اسپانیایی اکسیتو 
گروه اکسیتو مفتخر است به عنوان اولین مرکز آموزش زبان اسپانیایی در استان البرز و پس از ۱۰ سال تجربه ی موفق در زمینه برگزاری کلاسهای تخصصی این زبان تاسیس خانه ی زبان اسپانیایی استان البرز را اعلام داشته و ضمن تشکر از همراهی همیشگی شما عزیزان گامی نو در جهت گسترش دومین زبان پر گویش جهان بردارد.  
لیست کلاسهای خانه ی زبان اسپانیایی کرج 
_ کلاسهای ترمیک در سطوح مبتدی تا پیشرفته 
_ کلاسهای آمادگی آزمون بی
همیشه در مناسبت‌هایی که همه‌ی اعضای خانواده مجبور و گاهی محکوم به دور هم جمع شدن‌ند، به کسانی فکر می‌کنم که مهجور از خانواده هستند. به خانواده‌هایی که جمع‌شان کسی را کم دارد. به کسانی که خانواده‌شان را ندارند.
به سربازهایی که بالای برجک، نگهبانی می‌دهند.
به عکس‌های قاب شده‌ی گوشه‌ی سفره هفت سین که حکایت یک مفقود شدن، یک نبودن و نیامدن از جنگ است.
به مهاجران اجباری و انتخابی که لابه‌لای کلمات و فرهنگی بیگانه باید آیین کشوری که رهایش ک
خرید خانه در ترکیه به دلیل موقعیت جغرافیایی و تاریخی این کشور همیشه یکی از گزینه‌های اصلی ایرانیان برای سرمایه گذاری بوده است.کشور ترکیه بدلیل توسعه روز افزون و آب و هوای متنوع توجه مهاجران و دانشجویان را بخود جلب میکند.قرار گرفتن در موقعیت استراتژیک بین سه قاره ی آسیا ،اروپا و آفریقا ترجیح سرمایه گذاران بین المللی می‌باشد.
برای مطالعه ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید 
 
خرید خانه در ترکیه
 
مشهد به معنای شهود و محل شهادت می باشد . جمعیت بسیار زیادی در این شهر زندگی می کنند که بسیاری از این جمعیت را مهاجران افغان تشکیل می دهند.
این شهر پنجمین استان پهناور کشور می باشد . زبان مردم این شهر زبان فارسی و گویش و لهجه آن ها مشهدی می باشد .
در اطراف شهر مشهد شهرک های صنعتی بسیاری وجود دارد که شرکت حمل بار ایرانکس در امر باربری شهرک های صنعتی شهر مشهد فعالیت بسیار گسترده ای دارد .
این شرکت به صورت شبانه روزی به فعالیت می پردازد تا بهترین و با
«٢١٨»إِنَّ‌ الَّذِینَ‌ آمَنُوا وَ الَّذِینَ‌ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ‌ اللّهِ‌ أُولئِکَ‌ یَرْجُونَ‌ رَحْمَتَ‌ اللّهِ‌ وَ اللّهُ‌ غَفُورٌ رَحِیمٌ‌ همانا کسانى که ایمان آورده‌اند و کسانى که مهاجرت نموده و در راه خدا جهاد کرده‌اند،آنها به رحمت پروردگار امیدوار هستند و خدا آمرزنده و مهربان است. نکته‌ها: در شأن نزول این آیه که در ادامه آیه پیش است،مى‌خوانیم:مؤمنانى که هجرت و جهاد کردند،ولى هلال ماه رجب را با ماه جمادى‌ا
آلمان: مقصدی رویایی برای متخصصان
افزایش بی سابقه نرخ اشتغال مهاجران در آلمان در یک دهه اخیر
وضعیت اشتغال مهاجران در آلمان در ده سال گذشته بهبود مستمری را تجربه کرده است، به طوری که طبق آمار رسمی سازمان همکاری اقتصادی (OECD)، نرخ اشتغال برای مهاجران شاغل در آلمان از 59 درصد در سال 2006 به 67 درصد در سال 2017 رسیده است.
طبق مطالعه انجام شده توسط OECD، آلمان شاهد پیشرفت چشمگیری در ادغام مهاجران و افزایش اشتغال به عنوان مهمترین محرک های ادغام موفق بود
بازی سیطره کتان یکی از محبوب ترین بازی های دنیاست.
در این بازی یک گروه از مهاجران در صدد سیطره بر جزیره حاصلخیر کتان هستند و با تولید و تجارت هوشمندانه به سوی سیطره بر جزیره گام بر می دارند.
در این بازی محصولاتی چون گندم، چوب، سنگ، آجر و گوسفند و نیز خانه و جاده و شهر وجود دارد.
در این بازی
جزیره
خانه
شهر
جاده
محصول
کارت امتیاز ویژه و هزینه ساخت و شانس 
یک دزد 
راهنمای بازی 
و همین طور تاس و مهره وجود دارد.


این بازی 2-4 نفره بوده و مخصوص بزرگسالا
ارزان ترین شهرهای آلمان برای مهاجران معمولا انتخاب عاقلانه ای است. قیمت مسکن دانشجویی و مهاجران در سال های گذشته، به ویژه در شهرهای برلین و مونیخ افزایش یافته است. این افزایش قیمت ممکن است به دلیل افزایش تقاضا برای مهاجرت متخصصان خارجی و دانشجویان باشد.
اجاره منزل به عنوان یک هزینه اجتناب ناپذیر می تواند یک تصمیم گیرنده مهم برای انتخاب شهر محل زندگی باشد.

ادامه متن را اینجا بخوانید.
آدرس سایت : 
https://migrategermany.com
آدرس صفحه اینستاگرام:
https://www.
در فروردین 1395 رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران از طریق خبرگزاری ایرنا اعلام کرد که مازندرانی ها در رتبه دوم مهاجران وارد شده به تهران بعد از آذری زبان ها هستند . مهاجرت بیش از یک و نیم میلیون نفر مازندرانی به تهران چندان خبر خوبی برای استان مازندران نیست .
یکی از دلایل عمده مشکلات مختلف استان مازندران در حوزه های مختلف مدیریتی ، سیاسی و اقتصادی ، مهاجرت نخبگان این استان به تهران است. زیرا این مهاجرت منابع انسانی این استان را با ضعف روبرو کرده
شاید این سبک بی‌دلیل و با منطق خرد، نتایج کلان گرفتن و این زیباکلامی‌گری‌ها، نادرست باشد. اما این مقایسه، بد نیست.
احزاب، در آمریکا: دموکرات، جمهوری‌خواه (شبه‌سوسیال، لیبرال) | احزاب در ایران: اصول‌گرا، اصلاح‌طلب (دگم، خودباخته)
تفاوت همین‌ست. عمل‌گرایی آن‌ها، در برابر شعارزدگی/اساس‌گرایی ما. چیزی که احزاب به ملت ایران پیشنهاد می‌دهند، چیزی که روحانی و رئیسی، احمدی‌نژاد و موسوی، خاتمی و ناطق ارائه می‌دهند، مجموعه‌ای از شعارها، ل
من از اون دسته مهاجرانی نیستم که بگم مهاجرت بد و اَخ هستش. تمام دوستان و اطرافیانم رو هم تشویق می‌کنم که به مهاجرت فکر کنند.
شخصیت شما در مهاجرت دچار رشد و تغییر بزرگی میشه و توانایی‌هایی در شما شکوفا میشه که تا در موقعیتی مشابه مهاجرت قرار نگیرید، ممکنه برای همیشه برای خودتون هم ناشناخته باقی بمونند.
با مهاجرت، شما به جمع اقلیت مهاجران جهان می‌پیوندید. مهاجرت ممکنه درب‌هایی رو به روی شما ببنده که به صورت عادی در کشور خودتون براتون باز بو
طبق برنامه ی هر سال، امسال هم بچه ها رو برای اردو آوردیم امام زادگان طاهر و مطهر که تو منطقه به علی بلاغی معروفه و فضای اطراف امام زاده طبیفت زیبایی داره.
تو همین طبیعت زیر انداز پهن کردیم و چایی درست کردیم و بچه ها رو نون پنیر و خیار و گوجه و چایی مهمون کردیم ، چون صبح زود راه افتادیم بعضی بچه ها صبحانه نخوردهدبودن و گشنشون بود.
بعدش اینجا با بچه ها کلی بازی کردیم.
یه گروه فوتبال بازی می کردن و یه گروه والیبال
خلاصه بچه ها حسابی شیطونی کردن.
با
مرکز تخصصی آموزش زبان اسپانیایی اکسیتو
دوره های گروهی متد پریسما
دوره های ویژه ی فقط مکالمه 
دوره های آمادگی مهاجران 
دوره های آمادگی آزمون دله 
دوره های پیشرفته مطبوعات 
دوره های پیشرفته گرامر جهت دانشجویان زبان اسپانیایی 
جهت ثبت نام در تهران و شهرستانها : ۰۹۱۲۸۳۵۰۸۹۱
 
سازمان جهانی مهاجرت یک فستیوال جهانی فیلم برگزار می‌کند با موضوع مهاجرت و مهاجران. همین جوری داشتم به فیلم‌های سال 2018 آن نگاه می‌کردم. انتظار داشتم یکی دو تا فیلم از ایران حتماً ببینم. هم در مورد ایرانیان جلای وطن کرده و هم در مورد مهاجران حاضر در کشور ایران. از آن موضوعات است که ایران در سطح جهان قصه‌ها دارد برای گفتن و روایت کردن.
و یافتم. یک فیلم ایرانی یافتم. اسمش سوئدی بود ولی: Lögndagen. از گوگل که پرسیدم گفت معنی اسمش می‌شود دروغ روز. یک
چشم انداز زندگی در یونان برای کسانی که قصد اخذ اقامت یونان را دارند. یونان یک کشور بسیار پر جنب و جوش است که به دلیل داشتن آب و هوای خوب در طول سال ، تاریخ دقیق ، معماری زیبا و فرهنگ بی نظیر در سراسر جهان مشهور است. این اتحادیه در سال 1981 در اتحادیه اروپا پذیرفته شد و از آن زمان این کشور از قدرت به قدرت افزایش یافته است.
یونان به طور کلی یک مکان بسیار امن است و جرم و جنایت بسیار کمی وجود دارد آنها یکی از کمترین هزینه های زندگی در اتحادیه اروپا را د
به‌طورکلی روش‌های متعددی برای مهاجرت به استرالیا و اقامت در این کشور وجود دارد، اما با توجه به تعداد روزافزون مهاجران در این کشور، شرایط کمی سخت‌گیرانه‌تر شده است. بااین‌حال هنوز هم برای افرادی که واجد شرایط هستند، امکاناتی وجود دارد که می‌توانند با فراهم کردن یک سری الزامات به‌راحتی به این کشور زیبا مهاجرت کنند. در ادامه به بررسی تمامی راه‌های رایج برای مهاجرت به استرالیا می‌پردازیم. با ما همراه باشید.۱. مهاجرت از طریق سرمایه‌گذار
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مرکزی گفت: سنگ تراورتن شهرستان محلات با رایزنی های این سازمان و حمایت های وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت جهانی شد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن ملی سنگ ایران به نقل از ایرنا، محمدرضا حاجی‌پور افزود: فرآیند ثبت جهانی سنگ تراورتن محلات با وجود شناخت جامعه جهانی از این محصول حدود یک سال و نیم به طول انجامید. وی ادامه داد: سنگ تراورتن محلات کیفیت، مشخصات فنی و شاخصه‌های خاص منطقه خود را به همراه دارد ک
سلمان در ماجراى بیعت
سلمان مى‏گوید: البته کار بیعت ابوبکر به پایان رسیده بود، اما همین که شب فرارسید، على، فاطمه را سوار چهارپایى کرد و دست‏ حسن و حسین را نیز در دست ‏خود گرفت و در خانه شرکت کنندگان در «جنگ بدر» و مهاجران و انصار رفت، تا جایى که هیچ خانه‏اى را فروگذار نکرد و حق اولویت امامت‏ خویش را بیان نمود و آنان را به یارى خویش دعوت کرد، اما به غیر از چهل نفر به آن حضرت جواب موافق ‏ندادند!
ادامه مطلب
حاج آخوند
 
7173
حجةالاسلام محمدرضا احمدی
به قلم حجةالاسلام محمدرضا احمدی: حاج آخوند؛ این کتاب روایت زندگی معنوی یک روحانیِ اصیل هست که به حاج آخوند شهره بود (۱۲۸۴_۱۳۵۲ش). اهل روستای مارون (مهاجران) در ۳۰ کیلومتری اراک به طرف خرم آباد. دوستان بر توانایی قلمی دکتر مهاجرانی آگاه هستند. او توانست به زیبایی هرچه تمامتر ویژگی های آسمانی و معنوی حاج آخوند را ترسیم نماید.
کتاب «حاج آخوند» نوشتۀ سیدعطاءالله مهاجرانی
شخصیت باسوادی که حضور و سکونت در ر
مهاجرت به آلمان:
کشور آلمان بعنوان پنجمین کشور مورد علاقه ی مهاجران برای اقامت و کار
شناخته شده است.اینها همه بخاطر عملکرد خوب این کشور در زمینه ی اقتصاد،سیستم آموزشی درست و فرصتهای مناسب شغلی می باشد.مردم در سراسر دنیا این تمایل را دارند که شانس مهاجرت به آلمان برای آنها جور شود.این مقاله سعی براین دارد تا انواع راه های مهاجرت به این کشور و چگونگی حرکت به آلمان را برای شما توضیح دهد.
برای کسب فرصت زندگی در آلمان شما ابتدائاً به یک دلیل معتب
تعصب قومی، مشخصا نسبت به مهاجران و غالبا بیان شده به شکل تبعیض و
بیگانه هراسی، واقعیتی در حال رشد در جوامع اروپایی می باشد. در سال ۲۰۰۵، Coenders، Lubbers و Scheepers به مقاومت در برابر مهاجران در میان نیمی از جمعیت جوامع اروپای
شرقی و غربی را اذعان داشته‌اند. بصورت مشابه گزارش Eurobarometer مخصوص ابراز
داشته است که "نسبت (میزان) قابل توجه‌ای از پاسخ دهندگان (از ۲۷٪ تا ۴۲٪) گفته‌اند که احساس می‌کنند که تبعیض اکنون، بیش از چیزی که ۵ سال گذشته وجود
داشته گسترده
مقالات این تارنگار مرجع اصلی راهنمای مهاجرت به آلمان و اخذاقامت آلمان است. در این نوشتار می خواهیم ارزان ترین شهر آلمان برای زندگی را به شما معرفی کنیم. با ما باشیددر ذیل به 5 شهر همنشین داشتنی آلمان اشاره می نماییم :
لیپزیگ ( LEIPZIG ) – اولین شهر جز ارزانترین شهر آلمان برای زندگی
در سنه 2016 , میانگین کرایه قیمت حدود 332 یورو به صورت ماهانه بود . این شهر در شرق آلمان پیمان گرفته    است . زبان اصلی مردم این شهر آلمانی است , اگر چه , اغلب جمعیت به زبان انگ
سلام!
حقیقتش رو بخوام بگم من این کتاب رو به صورت صوتی گوش دادم و لذت عمیق ورق زدن صفحه های کتاب و بوی خوش کاغذ رو از دست دادم!
با این حال،میتونم بهتون پیشنهادش بکنم!
یه کتاب فوق العاده خوب بود!
کتابی که نمیتونید به راحتی زمین بزارید و بیخیال صفحه ی بعد و فصل بعد بشید!
میتونم بگم که این کتاب نظرمو در مورد مهاجران افغان به شدت عوض کرد ومتوجه شدم روزهای واقعا سختی داشتند.
و دلیل اینکه کشور ما این حجم از اتباع افغان رو توی خودش جا داده چیه!
 
ننه گفت: "
سالاد سزار یکی از محبوب ترین سالادهای دنیا و ایران می باشد که به خاطر طعم های متفاوت و دلچسبی که در آن قرار گرفته اند معروف شده است. این سالاد اولین بار توسط سرآشپز سزار کاردینی (cesare cardini) که یکی از مهاجران جنگ جهانی اول به ایالت کالیفرنیا و شهر سن‌دیه‌گو بود؛ درست شد
سزار کاردینی بعد از چند سال کار در سن‌دیه‌گو، به تجوانای مکزیک مهاجرت و در همانجا رستوران خود را برپا کرد. در سال ۱۹۲۴ میلادی برای جشن ۴ جولای، سزار این سالاد محبوب را درست می‌
توی دفترچه‌هایم که سیر می‌کنم، گاهی وقت‌ها
جمله‌های خوبی می‌بینم که سال‌ها پیش نوشته‌ام، اما نمی‌دانم گوینده‌اش کیست. اما
به هر حال چون اصل جمله جالب است، خیلی نظرم را جالب می‌کند. یکی از این جمله‌ها
برای یک مربی تیم فوتبال پایه باشگاهی در یکی از کشورهای اروپایی، فکر کنم بلژیک یا
اتریش، بوده. از او دلیل موفقیت تیمش را در لیگ پایه آن کشور پرسیده‌اند. خیلی
راحت چنین جواب داده است:
متوجه شدم وقتی بازیکنان من توپ را در اختیار
دارند، انگی
آکادمی تخصصی زبان اسپانیایی اکسیتو با بهره گیری از جدیدترین متد و کتاب های جانبی سفارت سعی در بهبود و ارتقای آموزش زبان اسپانیایی در سطح استان البرز را دارد.شایان ذکر است با توجه به نیاز روز افزون جهت یادگیری زبان اسپانیایی به عنوان دومین زبان بین المللی و همچنین استقبال مهاجران برای ورود به دانشگاه ها و کشورهای اسپانیایی زبان ، گروه اکسیتو با تکیه بر اساتید مجرب و کارآمد خود سعی در ارایه آموزش و خدمات ذیل دارد:1) پکیج های 5 ماهه خصوصی و نیم
مهاجران که تابعیت کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیستند ، باید اجازه کار قانونی برای اشتغال قانونی در اتریش را کسب کنند. این یک روند ساده نیست ، با توجه به اینکه تعدادی از انواع مختلف مجوزهای کار بسته به نوع کار مهاجران و سطح مهارت های آنها در دسترس است.
ذکر این نکته حائز اهمیت است که مهاجران از کشورهای عضو اتحادیه اروپا قبل از سفر به اتریش باید برای ویزای ورود یا مجوز کار مربوطه در سفارت اتریش یا کنسولگری در کشور خود متقاضی شوند.
انواع مجوزهای ک
صبح امروز ۱۴ حمل۹۸، در اثر شلیک ماموران سپاه پاسداران دستکم ۲۵ مهاجر افغانستانی در محدوده "سه راهی جالق به کلگان" در شهرستان سراوان مورد هدف گلوله قرار گرفته و کشته و زخمی شدند.
به گزارش دریافتی شریعت نیوز  گفته شده که  که در بین قربانیان تعدادی زن و کودک نیز وجود دارد. رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تایید این خبر از مصدومیت تنها ۱۴ نفر خبر داده است.
وی این اتفاق را بدون توضیح بیشتر صرفا "واژگونی خودرو قاچاق انسان" در م
افزایش بی سابقه نرخ اشتغال مهاجران در آلمان در یک دهه اخیر
وضعیت اشتغال مهاجران در آلمان در ده سال گذشته بهبود مستمری را تجربه کرده است، به طوری که طبق آمار رسمی سازمان همکاری اقتصادی (OECD)، نرخ اشتغال برای مهاجران شاغل در آلمان از 59 درصد در سال 2006 به 67 درصد در سال 2017 رسیده است.

همچنین به گفته آژانس اشتغال فدرال آلمان (BA)، اشتغال موقت یک محرک کلیدی برای ادغام اقتصادی مهاجران بوده است، زیرا کاریابی ها و ارائه کنندگان خدمات منابع انسانی توا
تمشک
 
 
 نام علمی تمشک Rubus fruticus و متعلق به خانواده ی گلسرخیان است. قدمت این گیاه، به دوران پیش از تاریخ برمی گردد و اعتقاد بر این است که نخستین بار، در مناطقی از شرق آسیا رشدکرده است. شواهد باستان شناسی نشان می دهد که ساکنان غارهای پارینه سنگی، تمشک می خوردند و در دوران های مختلف بخشی از رژیم غذایی انسان بوده است.  احتمال می رود این گیاه، را مهاجران یا حیوانات به نقاط مختلف دنیا منتقل کرده باشند. براساس مستنداتی که پالادیوس (نخستین اسقف مسیح
پدربزرگ پدری‌ام شیلاتی بود و به واسطه شغلش سال‌ها ساکن آشوراده. پدرم و تمام عموها و عمه‌هایم کودکی تا جوانی خود را در این جزیره گذرانده‌اند و تا اواخر دهه شصت که بالا آمدن سطح دریای خزر باعث زیر آب رفتن خانه‌های ساکنین آشوراده شد در این جزیره ساکن بودند. اغلب ساکنین آشوراده مهاجرینی از آذربایجان بودند که اشتغال در صنایع شیلات آشوراده آنها را رهسپار این جزیره کرده بود. خود ترکمن‌های بومی در آشوراده اندک بودند و این جزیره با جمعیت غالب مه
بر اساس تاریخچه قانون دوبلین، کشورهای اروپایی از سال ۱۹۹۷ به دنبال قوانینی یکپارچه جهت مدیریت بحران مهاجرت به این کشورها بودند و به همین منظور قراردادی تحت عنوان قانون دوبلین را شکل دادند. قانون دوبلین معاهده‌‌ای است که در تاریخ ۱۵ ژوئیه سال ۱۹۹۷ بین ۱۲ کشور اروپایی مشترک منافع در دوبلین، پایتخت ایرلند منعقد شد و از آن سال نیز به اجرا درآمد. به پیمان‌نامه‌ی اولیه، دوبلین ۱ گفته می‌شود، در واقع از آن زمان تاکنون، دوبار قانون دوبلین تغیی
بسیاری از کشورها در جهان وجود دارند که دیگر از مهاجران استقبال نمی‌کنند؛ و تعدادی نیز هستند که در مهاجرت قوانین و محدودیت‌های سختی دارند. با این وجود‌، مردم هنوز در جستجوی زندگی بهتر از گوشه‌ای از جهان به گوشه دیگری حرکت می‌کنند. آلمان در واقع کشور بسیاری از مهاجران است که به اندازه کافی شجاع هستند که می‌توانند در یک سرزمین خارجی پا بگذارند، یک فرهنگ جدید را در آغوش بگیرند و با دریافت اقامت آلمان، به جامعه و اقتصاد کشوری که خانه جدید آن
سرطان معده پنجمین سرطان شایع در جهان است. اگرچه این سرطان در ایالات متحده شایع نیست، ولی دارای شیوع بیشتری در میان مهاجران (به خصوص از کشورهای شرق آسیا) می باشد. سرطان معده در مجموع یکی از کشنده ترین سرطان ها در جهان است، زیرا متوسط طول عمر افرادی که این بیماری در آنها تشخیص داده می شود، تنها ۲۴ ماه است و شانس زنده ماندن فرد بیمار به مدت پنج سال پس از تشخیص و درمان نیز تنها حدود ۱۰ درصد است. با فرا رسیدن ماه نوامبر، ماه اطلاع رسانی در مورد سرطان
آلبرت اودرزو، تصویرگر داستان‌های مصور معروف «آستریکس و اوبلیکس» در سن ۹۲ سالگی درگذشت.
به گزارش سایت ایران کارتون به نقل از سایت روز رنگ ، خانواده آلبرت اودرزو، با اعلام این خبر به خبرگزاری فرانسه گفتند که آلبرت اودرزو در خواب در خانه خود در نویلی فرانسه به علت ایست قلبی درگذشته است و به ویروس کرونا مبتلا نبوده است.
داستان‌های مصور پرخواننده آستریکس رشته‌داستان‌های طنزآمیز در مورد روستایی از قوم گُل‌ها، قوم قدیمی ساکن فرانسه امروزی،
افزایش بی سابقه نرخ اشتغال مهاجران در آلمان در یک دهه اخیر
وضعیت اشتغال مهاجران در آلمان در ده سال گذشته بهبود مستمری را تجربه کرده است، به طوری که طبق آمار رسمی سازمان همکاری اقتصادی (OECD)، نرخ اشتغال برای مهاجران شاغل در آلمان از 59 درصد در سال 2006 به 67 درصد در سال 2017 رسیده است.
طبق مطالعه انجام شده توسط OECD، آلمان شاهد پیشرفت چشمگیری در ادغام مهاجران و افزایش اشتغال به عنوان مهمترین محرک های ادغام موفق بوده است.

همچنین به گفته آژانس اشتغ
توافق درباره قانون جدید مهاجرت درآلمان که
توسط دولت ائتلافی آلمان اعلام شد بر اساس «مدل کِبِک» است و هدف از آن
جلوگیری از اقامت مهاجران غیرماهر است.


پس از سال‌ها بحث در آلمان، طی قرارداد ائتلاف دولتی میان احزاب مسیحی و
حزب سوسیال دموکرات این کشور به نظر می‌رسد که قانونی برای مهاجرت به این
کشور در حال آماده شدن است. روزنامه‌ی آلمانی “هندلزبلات” گزارش می‌دهد که
سندی از سوی وزیران درباره‌ی رئوس اصلی این قانون آماده و با موافقت وزیران
مهاجران که به اتریش سفر می کنند هزینه بالای زندگی را با قیمت کمی پرداخت خواهند کرد تا هزینه های بسیار بالاتر از زندگی خود را انجام دهند. وین ، پایتخت اتریش ، به ویژه زندگی با کیفیت عالی را در اختیار مهاجران قرار می دهد که با هزینه بسیار بالایی همراه است. وین در فهرست بررسی هزینه زندگی مرسر در سال 51 در بین 519 شهر قرار گرفت. در حالی که این شهر نسبت به سایر شهرهای بزرگ اروپایی مانند زوریخ ، کپنهاگ و لندن ارزان تر است. هزینه زندگی در وین بسیار بالات
الان ساعت 5 صبحه ... و من منتظر طلوع خورشید هستم، بعضی وقتا که دارم به این لحظه‌ی زیبا فکر می‌کنم، می‌بینم که چقدر لحظات زیبا رو ما از دست می‌دیم ... شاید همون یک لحظه‌ی زیبا مسیر جدیدی به زندگی ما بده، شاید تغییری ایجاد بشه . همه‌ی ما متولد یک لحظه هستیم. یک لحظه که پدر مادر تصمیم به ازدواج می‌گیرن، یک لحظه که بچه به دنیا میاد و یا یک لحظه که از دنیا میریم.
هر لحظه می‌تونه یک اتفاق جادویی داشته باشه که شاید بتونیم بهش برسیم. من که خیلی از طلوع
کلمبوس فیلمی در ژانر کمدی و در مدت 85 دقیقه به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی هاتف علیمردانی ساختهٔ سال 1397 است.
کلمبوس آخرین اثر هاتف علیمردانی، کارگردان ایرانی است که فیلم های پر فروشی را در کارنامه خود دارد. از جمله آثار علیمردانی می توان به آبا جان، هفت ماهگی، مردن به وقت شهریور، کوچه بی نام و… اشاره کرد.
جالب است بدانید جرقه ی کلمبوس (columbus) با صدور فرمان دونالد ترامپ و مبنی بر جلوگیری از ورود مهاجران ایرانی و سردرگمی آن ها در فرودگاه
کلمبوس فیلمی در ژانر کمدی و در مدت 85 دقیقه به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی هاتف علیمردانی ساختهٔ سال 1397 است.
کلمبوس آخرین اثر هاتف علیمردانی، کارگردان ایرانی است که فیلم های پر فروشی را در کارنامه خود دارد. از جمله آثار علیمردانی می توان به آبا جان، هفت ماهگی، مردن به وقت شهریور، کوچه بی نام و… اشاره کرد.
جالب است بدانید جرقه ی کلمبوس (columbus) با صدور فرمان دونالد ترامپ و مبنی بر جلوگیری از ورود مهاجران ایرانی و سردرگمی آن ها در فرودگاه
ویزای بیزنس کانادا : کانادا کشوری توسعه یافته در آمریکای شمالی است که هرساله مهاجران زیادی به آن جا مهاجرت می کنند .هم چنین کشور کانادا با داشتن بالاترین سطح زندگی و رفاه اجتماعی ، دسترسی خوب به بازار های جهانی ، ارتباط با ایالات متحده آمریکا ،داشتن اقتصادی قوی و ثبات مالی قوی تر و دریافت کم مالیات از شرکتها این کشور را به عنوان یکی ازمقصد های اصلی سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار  تبدیل کرده است.
البته ذکر چند نکته در این رابطه ضروری بنظر
با گسترش ویروس کرونا در جهان نگرانی‌ها درباره وضعیت پناهجویان و شرایطی که آنها دارند افزایش یافته است. برخی کشورها مانند پرتغال تا پایان دوره شیوع کرونا به مهاجران و پناهجویان، شهروندی موقت داده‌اند. آلمان هم پناهجویانی که پزشک هستند را دعوت به همکاری کرده است.
در بریتانیا اخیرا روایت‌هایی از وضعیت پناهجویان در اقامتگاه‌های موقت منتشر شده که شرایط نامناسبی دارند و فاصله‌گیری اجتماعی هم بین‌شان رعایت نشده. در یونان نیز یک کمپ پناهجو
 
به دلیل راحتی و مزایا در دستیابی به مسکن در ترکیه، به ویژه آنتالیا و استانبول در سال های اخیر، از جمله خواسته های ایرانیان برای خرید خانه در ترکیه افزایش قابل ملاحظه ای یافته است.
با توجه به موسسه آماری خرید و فروش مسکن ترکیه (TSI) در نوامبر 2018 ، ، خرید و فروش مسکن به مهاجران در مقایسه با سال قبل 117.1  درصد افزایش یافته است. در رتبه بندی خرید مسکن در ترکیه در ماه نوابر عراقی ها با خرید 3هزار مسکن در ردیف اول و ایرانی ها با خرید 463 مسکن در ردیف دوم ق
چندین سال است که رویکرد رسانه‌های غربی در پوشش و اهمیت دادن به اخبار کشتگان حملات مرگباری که در خاور میانه اتفاق می‌افتد و به تبع آن واکنش عمومی به این اخبار، مورد انتقاد قرار می‌گیرند. یکی از پاسخ‌هایی که معمولا به این انتقادها داده می‌شود این است که برای ما که در غرب هستیم، وقوع چنین اتفاقاتی در نزدیکی‌مان غیر منتظره است و همین عنصر نامعمول بودن چنین حوادثی، ارزش خبری آنها را بیشتر می‌کند. در نهایت هم مخاطب غربی با کشتگان بروکسل و پار
«١٥٤»وَ لا تَقُولُوا لِمَنْ‌ یُقْتَلُ‌ فِی سَبِیلِ‌ اللّهِ‌ أَمْواتٌ‌ بَلْ‌ أَحْیاءٌ وَ لکِنْ‌ لا تَشْعُرُونَ‌ و به آنها که در راه خدا کشته مى‌شوند مرده نگوئید،بلکه آنان زنده‌اند، ولى شما نمى‌فهمید. نکته‌ها: در جنگ بدر،چهارده نفر از مسلمانان به شهادت رسیدند که شش نفر آنها از مهاجران و هشت نفر از انصار بودند.برخى از مردم مى‌گفتند:فلانى مُرد.این آیه نازل شد و آنان را از این تفکّر نهى کرد. ١شهدا،نه تنها نامشان یا آثار کارهایشان زند
گروه تخصصی آموزش زبان اسپانیایی اکسیتو 
گروه اکسیتو مفتخر است به عنوان اولین مرکز آموزش زبان اسپانیایی در استان البرز و پس از ۱۰ سال تجربه ی موفق در زمینه برگزاری کلاسهای تخصصی این زبان تاسیس خانه ی زبان اسپانیایی استان البرز را اعلام داشته و ضمن تشکر از همراهی همیشگی شما عزیزان گامی نو در جهت گسترش دومین زبان پر گویش جهان بردارد.  
لیست کلاسهای خانه ی زبان اسپانیایی کرج 
_ کلاسهای ترمیک در سطوح مبتدی تا پیشرفته 
_ کلاسهای آمادگی آزمون بی
ویزای استارت آپ برای راه اندازی کسب و کار برای کارآفرینان خارجی
رابطه بین کارآفرینان مهاجر و توسعه اقتصادی کشورهای میزبان به طور فزاینده‌ای برجسته شده ‌است، چرا که دولت‌های مختلف در حال حاضر استراتژی‌هایی را برای جذب نوآوری‌های کارآفرینان مهاجران اتخاذ می‌کنند. با توجه به تحقیقی که توسط Research Gate انجام‌شده، ۲۰۴ شرکت توسط مهاجران تاسیس شدند که بین شرکت‌های آمریکایی در فهرست فورچون ۵۰۰ سال ۲۰۱۰ است  قرار داشته اند که منجر به سود ۴.۲ ه
از دو ماه قبل دنبالش بودیم. روز جهانی مهاجران را می‌گویم. همفکری کرده بودیم. ایده زده بودیم. اولین بار بود که در طول ۴۰سال گذشته می‌خواستیم در وسعت یک شهر به مهاجران پرداخته شود. حتی به مهاجران خارج از ایران هم فکر کرده بودیم. این که به مناسبت این روز یادی هم از آن‌ها بشود.  مهاجران بازگشته به وطن بعد از چند سال هم خودشان یک ژانری‌اند. به آن‌ها هم می‌شد پرداخت. هر جور فکر می‌کنم مهاجرت خودش یک رشته‌ی دانشگاهی است. هر چه به مرحله‌ی اجرا نزد
آنکارا در گام اول، شماری از مبارزان آمریکایی و آلمانی عضو داعش را به کشورهایشان بازگرداند و این فرآیند، همچنان ادامه دارد. با توجه به اینکه دولت ترکیه از زمان اوج گیری فعالیت های گروه های افراطی نظیر داعش در سوریه، شماری از اعضای آن ها را بازداشت کرده بود و پس از حمله اخیر خود به شمال شرق سوریه نیز، بر شمارِ اسرای داعشی خود افزوده است، در اجرای تصمیمش مبنی بر استرداد مبارزان خارجی داعش مصمم به نظر می رسد زیرا این افراد، علاوه بر تحمیل هزینه
آشنایی با دبی | منهتن خاورمیانه
دبی، نام شهر و بزرگترین و پرجمعیت ترین شیخ‌نشین (استان) در امارات متحده عربی است که در ساحل جنوب شرقی خلیج فارس جا خوش کرده است. این شهر زیبا و مدرن همچنین یک شهر جهانی و مرکزی تجاری در منطقه غرب آسیا محسوب می شود. دبی گرچه پیشینه چندانی ندارد و به زحمت می توان قدمتش را به دویست سال پیش نسبت داد؛ اما درایت حاکمانش سبب شد تا سیری صعودی را طی کند و بتواند از هیچ، همه چیز بسازد و به یکی از محبوب ترین شهرهای گردشگری
وزارت داخله آلمان فدرال می خواهد به ادارات ابزار فشار را در اختیار قرار دهد تا به این وسیله متقاضیان پناهندگی را وادار به آشکار ساختن هویت اصلی شان کنند.
مهاجران با "هویت جعلی"این موضوع در یک طرح با عنوان "قانون برای مدیریت بهتر بررسی پناهندگی و باطل کردن آن" درج شده است که احتمالاً در ماه اپریل توسط کابینه تصویب خواهد شد.
در این طرح آمده است "یک خارجی که مکلف به ترک آلمان است، بعد از آنکه در باره هویت یا تابعیت اش تقلب و یا اظهارات نادرست کرده
زمین به شکل غیرمستقیم توسط ربات هاکنترل میشد.فکرهای مختلفی درشهرفضایی درجریان بود.این شهرتمام نیازهای روحی بشرمتمدن راپاسخ نمیداد.
نیازهای جنسی به عهده ربات هابود.شبیه سازی انسان بعهده ربات هابود.تمام ربات هاتمام معادلات ریاضی رابعهده گرفته بودند.تمام ربات هاتمام برخوردهای سیارک هاراباسیاره زمین پیشبینی مینمودند.تمام ربات هاتمام نیروی گرمایی زمین وماه وخورشیدرامحاسبه مینمودند.
تمام سیمکشی ربات هاوسیم های ربات هابه منبع الکتریسیته
دانلود فیلم کوهستان با کیفیت عالی و دوبله فارسی در ادمه مطلب
نام : کوهستان 2-The Mountain IIلینک IMDbامتیاز : 9.0 از 10 – میانگین رای 102,031 نفرکیفیت : 720p WEB-DL,1080p WEB-DLموضوع : اکشن, درام, جنگیفرمت : MKVحجم : 2.4گیگابایت+1.4گیگابایتمدت زمان: 135 دقیقهزبان: Turkishسال انتشار : 2016صوت دوبله: دارد
خلاصه داستان :
در یک منطقه جنگی دورافتاده، روزنامه‌نگاری جوان هنگام پوشش اخبار مربوط به زندگی پررنج و مشقت مهاجران ایزدی، توسط اعضای گروه تروریستی داعش ربوده می‌شود. در این شرایط
نام : کوهستان 2-The Mountain IIلینک IMDbامتیاز : 9.0 از 10 – میانگین رای 102,031 نفرکیفیت : 720p WEB-DL,1080p WEB-DLموضوع : اکشن, درام, جنگیفرمت : MKVحجم : 2.4گیگابایت+1.4گیگابایتمدت زمان: 135 دقیقهزبان: Turkishسال انتشار : 2016صوت دوبله: دارد
خلاصه داستان :
در یک منطقه جنگی دورافتاده، روزنامه‌نگاری جوان هنگام پوشش اخبار مربوط به زندگی پررنج و مشقت مهاجران ایزدی، توسط اعضای گروه تروریستی داعش ربوده می‌شود. در این شرایط، گروهی متشکل از هفت مامور زبده یگان ویژه ترکیه برای نجات این
معرفی کتاب به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
کتاب: بدانید من فاطمه هستم
نویسنده: موسسه فرهنگی موعود عصر
حضرت فاطمه (س) از نسل فردی است که خداوند دربارۀ او فرموده است:«خلقت الاشیاء لاجلک و خلقتک لاجلی؛ همۀ چیزها را برای تو و تو را برای خودم آفریدم.»در این بیان نورانی، عظمت وجودی پیامبر اکرم (ص) به تصویر کشیده شده است؛ هرچند عقول ما از درک کنه آن ناتوان و عاجز است.بر کسی پوشیده نبود که سخنران، آن روز در مسجد مدینه و در حضور بزرگان ا
کوچ ومهاجرت کاری سخت وپر از استرس است محلی که زندگی کرده اید را ترک میکنید وبه مکانی نا آشنا با کلی تغییر وارد میشوید پس با اطلاعات کامل پا در این مسید بگذارید

چقدر از مهاجرت به کانادا می دانید ؟
مهاجرت به کشوری که هیچ گاه در آن زندگی نکرده اید و اطلاعات کمی در مورد آن دارید کار بسیار پر ریسکی است .
در مورد مهاجرت به هیچ عنوان نباید احساسی تصمیم گرفت بلکه باید با تحقیق و پرس و جو تصمیمی منطقی و عاقلانه گرفت که در نتیجه ی آن پشیمانی به همراه ندا
چرا مهاجرت به ترکیه؟
مهاجرت به ترکیه سنتی طولانی دارد. از سال 1960 تا 1970 تعداد زیادی از ترکان به اروپای غربی مهاجرت کردند و این سنت مهاجرت از وطن در ترکیه ادامه داشت ولی هم اکنون ترکیه خود سرزمینی برای مهاجران است و دروازه ورد به اروپا است.
از سال 1923 تا 1997 بیش از 1.6 میلیون مهاجر به ترکیه مهاجرت کردند و بیشتر این افراد از کشورهای بالکان به ترکیه آمدند. ترکیه دیگر سرزمینی برای مهاجران است و بسیاری از افراد برای ساختن آینده‌ای روشن وارد این سرزمی
همچون هر کشور دیگری در جهان، مزایا و معایب زندگی در آلمان نیز باید پیش از مهاجرت در نظر گرفته شود که ابتدا به بررسی مزایای زندگی در آلمان پرداخته و سپس معایب آن را مورد بررسی و چالش قرار خواهیم داد. پیش از ورود به این مبحث بد نیست بدانید که یادگیری زبان آلمانی که زبان نسبتا دشواری نیز است از چالش های اصلی بسیاری از مهاجران است که با گذشت زمان به تدریج برطرف خواهد شد. باید این را نیز در نظر داشت که زندگی در ثروتمندترین کشور اروپایی با صنایع پیش
بخش املاک و مستغلات کشور گرجستان به طور مداوم در حال تکامل است. هم اکنون فضاهای مسکونی پیشرفته در گرجستان تمامی امکانات مورد نیاز یک زندگی مدرن امروزی را شامل می شوند به طوری که با کیفیت و طراحی جالبی که دارند توانسته اند مهاجران زیادی را از سراسر جهان برای سرمایه گذاری و ادامه زندگی به خود جذب نمایند. اگر شما هم علاقه مند به زندگی در آپارتمان های دنج و معاصر با آخرین دستاوردهای تکنیک های مدرن هستید می توانید به راحتی آپارتمان مورد علاقه
هالووین چیست؟
هالووین یک جشن مسیحیت غربی و بیشتر سنتی می‌باشد که مراسم آن سه شبانه‌روز ادامه دارد و در شب 31 اکتبر (نهم آبان) برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب با چهره‌های نقاشی شده، لباس‌های عجیب یا لباس‌های شخصیت‌های معروف، چهره و ظاهری که به‌نظرشان ترسناک باشد خود را آماده جشن می‌کنند؛ همچنین کودکان برای قاشق زنی برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندیدر سده نوزدهم با خو
اولین پیشه خویش را در آلمان پیدا کنید . کشور آلمان مکانی قسم خورده برای کسان جوانی است که کشور خویش را ترک کرده اند . در این مملکت استانداردهای بالای زندگی به چشم می خورد و موقعیت های شغلی بسیاری برای افراد باتجربه و تحصیل کرده وجود دارد . اما بی گمان باید این نکته را در نظر داشت آلمان آرمانشهر نیست کار در آلمان نقاط ضعف و قوت ویژه خودش را دارد اینکه متقاضیان مهاجرت به آلمان انگاشت کنند یک کشور بی عیب و نقص در گویه تحصیل ، شغل و زندگی است کاملا
کانادا یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت در دنیاست. بازار کار خوب، تطابق پذیری و احترام به مهاجران و همچنین قوانین و برنامه های ساختارمند جذب مهاجر از مهم ترین معیار هایی برتری کانادا در جذب مهاجران نسبت به دیگر کشور هاست.
برای اخذ اقامت دائم کانادا و پس از آن اخذ پاسپورت کانادا روش های مختلفی وجود دارد. در گام اول شما نیازمند یک ویزای موقت ورود به کانادا هستید.
انواع ویزا کانادا
به طور خلاصه می توان راه های اخذ ویزای کانادا را می توان در سرفص
مهاجرت به کانادا
کانادا از جمله کشور هایی است که در همه حال مقصد مهاجران ایرانی و خارجی بوده است. کانادا با توجه به شرایط محیطی و تفریحاتی بسیار زیاد مورد استقبال بسیاری از افراد قرار میگیرد در همین حین بسیاری به دنبال پاسپورت کانادایی هستند تا بوسیله آن زمینه ایی برای مهاجرت به کشور های دیگر را داشته باشند.
کانادا با توجه به قوانی ساده ی مهاجرتی سالانه مهاجران زیادری را به سمت خود میکشاند که البته اکثر این افراد مهاجر ایرانی تبار هستند.در
شاید در مقالات متعدد خوانده باشید که زبان ایتالیایی برگرفته از زبان لاتین است. و البته این امر کاملا صحیح می باشد. زبان ایتالیایی مشتق شده از زبان ایتالیایی و صد البته نزدیکترین زبان به لاتین از میان سایر زبان های جنوب اروپا به شمار می رود. منظور از نزدیک ترین زبان به لاتین تعداد فراوان واژه های زبان ایتالیایی با زبان لاتین می باشد که در تاریخ فرهنگ زبان های اروپا به آن صحبت می شد. البته به جز ایتالیایی زبان های اسپانیایی، پرتغالی، یونانی و
دوران جبهه آنطور که پدران و مادران ما برایمان تعریف می کنند دوران عجیبی بوده. زنان و مردان ایرانی دوشادوش همدیگر می جنگیدند؛ یکی در خط مقدم جبهه ها و دیگری پشت جبهه ها.
یکی از اقداماتی که زنان و دختران مجاهده این سرزمین طی 8 سال دفاع مقدس انجام دادند انفاق و ایثارگری بود. بخشیدن حلقه طلا، اَلَنگو و گوشواره طلا... این ها شعار نیست؛ بلکه این عمل زیبا نه تنها در دوران دفاع مقدس، که طی سه چهار دهه اخیر همواره از سوی بانوان مجاهده ایران زمین دیده شد
این موضوع که چه مکانی را برای مهاجرت انتخاب می کنیم بسیار اهمیت دارد و این موضوع فقط مربوط به انتخاب کشور نیست ، بلکه دقیقا کدام شهر و منطقه را به عنوان خانه انتخاب میکنید ، باید با دقت این موضوع را بررسی کنید .
بنابراین ، اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید ، یکی از دشوارترین گزینه ها انتخاب بهترین مکان برای زندگی در کانادا خواهد بود. برخی از مناطق در کانادا از نظر شغل ، مسکن و مدرسه ، آب و هوا و اوقات فراغت و سایر موارد بسیار مهم برای زندگی روز

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها