نتایج جستجو برای عبارت :

نسخه لول آپ بازی در دسترس قرار گرفت!

 انواع بسیاری از داروهای غیرتجویزی(بدون نسخه) و با نسخه وجود دارد. چهار نوع NSAIDs که اغلب برای درمان درد کمر و گردن استفاده می شود عبارتند از:
 
آسپرین. آسپرین علاوه بر درمان درد ، تب و التهاب ، ممکن است خطر حمله قلبی را نیز کاهش دهد. این دارو بدون نسخه و با نسخه ی پزشک در دسترس است.
ایبوپروفن. ایبوپروفن می تواند طیف وسیعی از بیماری ها از جمله درد بعد از عمل جراحی و درد ناشی از بیماری های التهابی مانند اسپوندیلیت آنکیلوزان را درمان کند. این دارو بد
نسخه جدید Pcalandar رسید !
نسخه با قیمت 25000 تومان رایگان در وبلاگ قرار گرفت.( به مدت 90 روز)
این نسخه ارتقا یافته شامل نسخه های:+Free-Pro-Pro
است که می تواند تقویم را به صورت فعال و بروز در پس زمینه نشان دهد.روی دسکتاب بماند. بروز شود.و...
ادامه مطلب
محصول جدیدی که بزودی منتشر خواهد شد یک محیط توسعه مجتمع(IDE) است که قابلیت برنامه نویسی به زبان های سی شارپ ، ویژوال بیسیک و دلتا اسکریپت را می دهد و می تواند آن ها را اجرا کند.قابلیتی که در نسخه های آینده منتشر خواهد شد قابلیتی به نام Easy C است که باعث آسان تر شدن برنامه نویسی به زبان سی می شود.لینک دانلود و لینک گیت هاب بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت.
نسخه جدید بازی mafiaنسخه جدید بازی mafia  و باز سازی نسخه اول و دوم ان در راه است.
بر اساس گزارش یک منبع اگاه نسخه چهارم mafia  که به احتمال زیاد ریبورتی بر این مجموعه خواهد بود هم اکنون برای نسل بعدی در دست ساخت قرار دارد و هنوز اطلاعات دقیقی از ان در دسترس نیست.
 
ادامه مطلب
ارز دیجیتال یا Cryptocurrency را می‌توان گونه جدیدی از پول دانست که تحت شبکه بلاک چین توسعه پیدا کرده‌اند. شاید آشناترین گونه ارز دیجیتال که مدت زیادی از فعالیت آن می‌گذرد، بیت کوین باشد. در واقع بیت کوین اولین ارز دیجیتال است که از سال ۲۰۰۹ در دسترس افراد قرار گرفت. پس از بیت کوین، اتریوم به عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در دسترس افراد قرار گرفت. این دو ارز دیجیتال هم اکنون در بسیاری از اکسچنج‌های مطرح دنیا به عنوان ارز مرجع در مبادله
در iOS 13.3 و iPadOS 13.3 قابلیت تازه‌ای برای مدیریت زمان مصرفی دستگاه اضافه شده که می‌توانید آن را از بخش Screen Time پیدا کنید. این قابلیت Communication Limits نام دارد که به شما اجازه می‌دهد مخاطبان و زمان ارتباط با آن‌ها را مدیریت کنید. بر این اساس، وقتی در مدت زمان مجاز قرار دارید می‌توانید با هر کسی خواستید ارتباط داشته باشید، اما وقتی زمان مجاز به پایان رسید، صرفا امکان برقراری ارتباط با چند مخاطب مشخص در دسترس قرار می‌گیرد.
این قابلیت به طور ویژه برای و
آخرین نسخه نرم افزار حسابداری آسمان روی سایت رسمی این نرم افزار قرار گرفت. در این نسخه روی فرم ثبت اقساط فروش اصلاحات و بهینه سازی انجام شده است و در یک فرم براحتی می توان لیست اقساط معوقه را مشاهده نمود و سند ثبت دریافت هر قسط را فقط با یک کلیک ثبت کرد.
 
جهت مشاهده کامل تغییرات و دانلود نسخه جدید روی لینک زیر کلیک کنید
 
لینک دانلود نسخه جدید نرم افزار حسابداری آسمان - 27 فروردین ماه
 
سلام به همگی...همونطوری که قبلا هم گفتم امسال قرار بود بازی‌های برتر روی فروشگاه هیولا برای تجربه علاقمندا قرار بگیرن تا بتونیم بهشون رای بدیم. الان هم بازی امسال من یا همون نسخه ریمیک شده نقطه خور با اسم Pac Man 2077 در کنار بازی‌های دیگه وارد این مرحله شده و میشه بهش رای داد. خواستین بازی رو تجربه کنین میتونین از طریق لینک پایین وارد صفحه بازی تو هیولا بشین و با بازی کردنش و نظر گذاشتن از اون حمایت کنین. خیلی خوشحال میشم نظرتون رو در مورد بازی بد
ماج ادیتور (MAJ Editor) محصول جدید ماج آرتز است که همراه با دلتا اسکریپت طراحی شده است.ماج ادیتور قابلیت رنگی کردن کلمات رزرو شده در زبان های سی ، سی شارپ ، پاسکال ، نسخه آزمایشی هاسکال(زبان در دست توسعه ماج آرتز) ، دلتا اسکریپت ، جاوا را دارا می باشد که می تواند جایگزین خوبی برای نوت پد ویندوز و می تواند در آینده رقیبی برای نوت پد پلاس پلاس باشد. لینک دانلود و لینک گیت هاب بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت. 
این زبان یک زبان تفسیری است.بطوری که کد را شما در ادیتور پیشرفته یا در ادیتور پیش فرض می نویسید و برنامه در ادیتور اجرا میشود.
فرمت فایل های Delta یک فایل متنی با فرمت (delta.)هستند که در هر ادیتور متنی می توان ویرایشش کرد اما فقط در ادیتور و محیط توسعه مجتمع(IDE) قابل اجرا می باشد.
به زودی لینک دانلود نسخه 0.0.0.1 این زبان برنامه نویسی در دسترس قرار خواهد گرفت و سورس کد آن در گیت هاب جهت توسعه این زبان برنامه نویسی کوچک اما قدرتمند آپلود می گردد.
اپلیکیشن تناسب اندام گوگل فیت سال گذشته برای اندروید بازطراحی شد و حالا بعد از چند ماه فاصله، بالاخره کاربران آی‌دیوایس‌ها نیز می‌توانند از این نسخه جدید و امکاناتش استفاده کنند. گوگل فیت حالا با Apple Health ادغام شده و این همگام‌سازی، قابلیتی را فراهم کرده تا دیگر اپلیکیشن‌های سلامتی مثل Nike Run Club یا Headspace هم
ادامه مطلب
تاریخچهآپارات در بهمن‌ماه ۱۳۸۹ درحالی‌که دسترسی به بسیاری از سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئویی بین‌المللی در ایران مسدود بود، به کاربران ایرانی معرفی شد.[۱۱] محمدجواد شکوری‌مقدم، مدیر سرویس آپارات دلیل ارائه این سرویس به کاربران ایرانی را حجم بالای درخواست‌های کاربران در خصوص ارائه سرویس اشتراک‌گذاری ویدئو عنوان کرده‌است.[۱۲] پس از گذشت یک سال از عرضه سرویس آپارات، در بهمن ۱۳۹۰ نسخه اندروید این سرویس نیز در اختیار کاربران قرار گرفت.
خب کم کم به زمان عرضه نسخه جدید بازی های فوتبالی نزدیک می شویم و کل کل بین طرفداران بازی های فیفا و PES داغ شده است...
در حال حاضر نسخه دموی بازی PES 2020 برای دانلود در دسترس است و شما با نصب نسخه دمو می توانید با تیم های زیر بازی کنید. راستی شما طرفدار فیفا هستید یا PES?
BarcelonaJuventusManchester UnitedBayern MunichArsenalPalmeirasFlamengoSao PauloCorinthiansVasco da GamaBoca JuniorsRiver PlateUniversidad de ChileColo-Colo
حجم فایل دمو: ۵.۲۱ گیگابایت
لینک دانلود دموی بازی PES 2020
از فتوشاپ نسخه 7 تا نسخه 2020 برای تایپ فارسی باید یک سری اقدامات خاص برای تایپ فارسی انجام دهیدنسخه 7 فتوشاپ : برای تایپ فارسی در نسخه فتوشاپ 7 باید فارسی نویس نصب کنید.نسخه CS فتوشاپ تا نسخه CS5 فتوشاپ : از نسخه CS تا نسخه CS5 باید نسخه ME ( نسخه خاورمیانه ) فتوشاپ رو نصب کنیدنسخه CS6 تا نسخه 2020 فتوشاپ : نسخه CS6 تا نسخه 2020 با یک سری مراحل می تونید در فتوشاپ فارسی تایپ کنید.در مقالهنوشتن فارسی (تایپ فارسی ) در فتوشاپ کامل توضیح دادم. 
از فتوشاپ نسخه 7 تا نسخه 2020 برای تایپ فارسی باید یک سری اقدامات خاص برای تایپ فارسی انجام دهیدنسخه 7 فتوشاپ : برای تایپ فارسی در نسخه فتوشاپ 7 باید فارسی نویس نصب کنید.نسخه CS فتوشاپ تا نسخه CS5 فتوشاپ : از نسخه CS تا نسخه CS5 باید نسخه ME ( نسخه خاورمیانه ) فتوشاپ رو نصب کنیدنسخه CS6 تا نسخه 2020 فتوشاپ : نسخه CS6 تا نسخه 2020 با یک سری مراحل می تونید در فتوشاپ فارسی تایپ کنید.در مقالهنوشتن فارسی (تایپ فارسی ) در فتوشاپ کامل توضیح دادم. 
شاسی‌بلند کیا اسپورتیج برای سال ۲۰۲۰ به‌روز شده است. این خودرو از برخی تکنولوژی‌ها و پیشرانه ۱.۶ لیتری دیزلی هیبریدی ملایم جدید سود می‌برد. مدل‌های بازنگری شده اسپورتیج هم‌اکنون در دسترس بوده و قیمت پایه‌ی ۲۲۴۴۵ پوندی دارند.در ابتدا باید گفت کیا تریم‌های کم طرفدار اسپورتیج یعنی ۱ و ۴ را حذف کرده است. به همین خاطر شاسی‌بلند کره‌ای‌ها هم‌اکنون در دو نسخه ۲ و ۳ قابل سفارش بوده و البته یک جفت مدل پرچم‌دار جدید با نشان‌های GT-Line و GT-Line S هم
با گسترش کم نظیر اینترنت و نرم افزارهای کامپیوتری در دهه‌ی اخیر و همچنین در دسترس بودن آن برای تمامی افراد جامعه، این شبکه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. این عامل باعث شد که انواع کسب و کارها به آن وارد شوند و از آن کسب درآمد کنند. همانطور که این حوزه و ابزار آن در دسترس همه بوده؛ کسب درآمد از آن نیز برای همه کاربران آن ممکن است. همچنین شما به مرور می‌توانید دانش خود را افزایش دهید و بهتر از رقبای خود فعالیت کنید. شما می‌توانید به روش‌های زی
آدرس جدید آپارات به دلیل تحریم 
دوستان عزیز همانطور که میدانید آپارات از دیشب بسته شده و فقط برخی افراد به آن دسترسی دارند.
 
طبق آخرین خبر هایی که داریم ریجستری دامنه com آپارات جهت رفع تحریم ها در حال تغییر میباشد. و به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
همینطور هیچ کجا آدرس جدیدی برای آپرارات قرار نگرفته شده .
مقاله غنی سازی کتابهای آموزشی  با عنوان "تاثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزه تحصیلی" در لیست انتشار نشریه علمی پژوهشی برنامه درسی قرار گرفت.
این مقاله که بر مبنای پژوهش کتابهای غنی شده در ترم گذشته تالیف شده است،می تواند راهکار جدیدی در زمینه تلفیق فناوری با محتوای چاپی در اختیار علاقمندان قرار دهد.
می توانید از طریق لینک زیر چکیده مقاله را ملاحظه بفرمایید
انشالله به زودی متن مقاله در دسترس قرار خواهد گرفت
لینک مقاله تاثیر
سامسونگ بروزرسانی جدیدی را برای گلکسی اس 10
و گلکسی نوت 10 با هدف رفع باگ حسگر اثر انگشت این دو گوشی منتشر کرد.
البته این آپدیت تنها در کشور کره منتشر شده و بزودی در کشورهای دیگر نیز
در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
ادامه مطلب
امروز شرکت باندای نامکو با ارسال پستی در صفحه‌ی اجتماعی خود به صورت رسمی از فروش بازی Tekken 7 رونمایی نمود؛ توسعه‌دهندگان این بازی تاکنون محتویات اضافه‌ی بسیاری را در قالب بسته‌الحاقی و به‌روزرسان برای این بازی منتشر ساخته و نظر بسیاری از طرفداران سبک مبارزه‌ای را به خود جلب نموده‌اند.
بازی Tekken 7 نخست در سال ۲۰۱۵ برروی دستگاه‌های آرکید و سپس به صورت جهانی برروی کنسول‌های خانگی عرضه گشت و از آن زمان به عنوان یکی از بزرگترین بازی‌های سبک
تغییرات اخیر :
گام به گام کامل ریاضی هشتم قرار گرفت
در حال آماده سازی گام به گام ها برای هر فصل
گام به گام چاپ جدید نیز قرار گرفته شد امیدوارم دوست داشته باشید
نسخه جدید به مرور اضافه خواهد شد
بخش دانلود
دانلود فایل با لینک مستقیم
اخبار و گزارش‌های منتشر شده از سوی یکی از کاربران گوشی هوشمند و پرچمدار نسخه ۵G گوشی هوشمند و پرچمدار گلکسی اس ۱۰ سر و صدای بسیاری از کاربران را درآورده و جنجال‌های متعددی را در فضای مجازی به راه انداخته است به گونه‌ای که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که آتش گرفتن گوشی هوشمند اس ۱۰ ۵G می‌تواند باری دیگر تجربه تلخ زیان‌دهی سامسونگ و همچنین از بین رفتن گوشسی کاربران را برای آنها تداعی کند.
از غم دوری جهانم بغض سنگینی گرفت!من نوشتم کاش بودی بغض غمگینی گرفت!
خیسی چشم و نفس تنگی و درد و سرفه ها!ناگهان از بغضِ قلبم دردِ خونینی گرفت!
مادرِ خسته دلم حال مرا دید و شکست !کلِ دنیا را جنونِ غرقِ نفرینی گرفت!
این جهان جایی برای قلب غمگینم نداشت!ناگهان جان پدر را حس بدبینی گرفت!
یاد ایام قدیم و یاد عشق و فاصله!خانه پیش چشم مادر درد دیرینی گرفت!
درد دوری تو یک کاشانه را ویرانه کرد!خنده های برلب من حس تمرینی گرفت!
اخرین دیدار ما دور از هم و با نام
کمتر از سه هفته‌ی دیگر، دموی قابل بازی Pro Evolution Soccer 19 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
بازی Pro Evolution Soccer،
ساخته‌ی شرکت Konami، از آن دست بازی‌های ورزشی است که به طور سالیانه
منتشر می‌شود و در این چند سال، شاهد پیشرفت و بهتر شدن فوتبالی که ارائه
کرده است، بوده‌ایم. هر سال و در کنار سنت انتشار سالیانه بازی مذکور، شاهد
منتشر شدن دموی قابل بازی این اثر هستیم و امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با انتشار یک ویدیو، متوجه شدیم که امسال هم قرار
بسم الله الرحمن الرحیم مژده برای علاقه مندان علوم  غریبه کتابهای تخصصی *نایاب* و بسیار کاربردی  ○علوم غریبه○ موجود میباشد که  به صورت نسخه خطی و چاپ قدیم و جدید فقط در دسترس افراد عامل عادل و متقی و با سطح معلومات کافی  که اهلیتشان محرز شود در قالب فایل پی دی اف  قرار میگیرد برای عوام  معذور میباشم و عفو بفرمایند
از طریق  واتساپ  این شمارهبا دوستان آماده ارتباط و خدمترسانی هستم 
والسلام علیکم 09028425714
بسم الله الرحمن الرحیم مژده برای علاقه مندان علوم  غریبه کتابهای تخصصی *نایاب* و بسیار کاربردی  ○علوم غریبه○ موجود میباشد که  به صورت نسخه خطی و چاپ قدیم و جدید فقط در دسترس افراد عامل عادل و متقی و با سطح معلومات کافی  با مبلغ منصفانه  در قالب فایل پی دی اف  قرار میگیرد برای عوام  معذور میباشم و عفو بفرمایند
از طریق  تلگرام این شمارهبا دوستان آماده ارتباط و خدمترسانی هستم 
والسلام علیکم 09028425714
با عرض سلام
امروز براتون جدیدترین نسخه بازی ماین کرافت رو هم برای کامپیوتر و هم برای اندروید رو در اختیارتون قرار میدم...
نسخه کامپیوتر:
دانلود نسخه 1.13.1
برای اجرای این برنامه برای کامپیوتر باید جاوا را هم داشته باشید:
نسخه 8 جاوا
نسخه اندروید:(هیچ پیش نیازی ندارد!)
نسخه 1.10.0.7
مفهوم بسیج در غدیر امامت معنا گرفت
وقتی پیمبر دست علی بالا به پهنا گرفت
مفهوم بسیج با حضرت آدم در اول خلقت
وقتی ز نور اهل بیت آدم تن رعنا گرفت
مفهوم بسیج را فاطمه خوب تفسیر کرد
در دفاع از ولایت میخ و در جان آنا گرفت
مفهوم بسیج با امام حسن گرامی تر شد
برای حفظ دین از معاویه صلح بینا گرفت
مفهوم بسیج خون ثارلله است تا بینهایت
دین زنده از آن و بسیج از آن مبنا گرفت
مبنای بسیج حضرت عباس بن علی است
 مشق ما داد و هماره لشکر توانا گرفت
مفهوم بسیج 
نسخه پیشرفته و زیبا ویندوز 10 نومیکس Windows 10 PRO Redstone 4 v.1803.17134.320 ، نام نسخه ای خارق العاده و بسیار بسیار زیبا از ویندوز 10 میباشد که بدون شک میتوان گفت هرکاربری را جذب خود خواهد کرد ، این نسخه از ویندوز
10 با ظاهری متفاوت و ابزارهای از پیش نصب شده که واقعا نیاز ضروری هر
کاربر میباشد میتواند شما را از دردسرهای بعد از نصب ویندوز 10 راحت سازد ،
نسخه ای که بطور اختصاصی برای کاربران عزیز ای فری قرار دادیم نسخه ای
متفاوت است ، در این نسخه دیگر مصرف بی روی
درس آرام تاریخ
پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره نسخه خانگی مستند «رییس الوزراء» در دسترس قرار گرفته و بخش عمده علاقمندان به بیوگرافی‌های تاریخی به تماشای آن نشسته‌اند. این مستند به نویسندگی و کارگردانی سید محمدرضا هاشمیان، روایتی کاملا تاریخی از زندگی احمد قوام‌السطنه، یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های سیاسی تاریخ ایران در مشروطیت و دوران پهلوی، است که ضمن شیوایی بیانش در شرح وقایع، از برخی اصول مستندسازی هم غافل می‌ماند.
ادامه مطلب
دقایقی هست که ویندوز ده 1909 بر روی سرورهای مایکروسافت برای دانلود قرار داده شده.
حجم اون برای نسخه ی 64 بیتی 5.048 گیگابایت هست و در حال دانلود اون هستم.
به علت حجم بالای درخواست ها برای دانلود، سرعت دانلود به یک پنجم کاهش پیدا کرده!
بعد نصب کنم ببینم مشکلاتی که در نسخه ی 1903 بود برطرف شده یا نه.
آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل مک‌ به نام macOS Mojave با ویژگی‌هایی مانند قالب ‌گرافیکی تیره و ابزار بهبود‌ یافته‌ی ثبت اسکرین‌شات در دوم مهرماه منتشر شد.






پاسور آنلاین
کازینو آنلاین




مقاله‌های مرتبط:
اپل macOS Mojave را با تم تیره معرفی کرد

نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل دسکتاپ اپل، تم تیره یا Dark Mode را در سطح سیستمی نیز در بر دارد که به‌موجب آن، رابط کاربری با المان‌هایی به رنگ مشکی یا خاکستری، ظاهر جذاب‌تری به خود می‌گیرد. موهاوی اکنون دارای تنظ
پس از بیش از یک سال شایعات و گزارشات مختلف و انتظار شدید طرفداران، بالاخره بازی Red Dead Redemption 2 به پی‌سی راه پیدا خواهد کرد.
در وب‌سایت رسمی استودیوی «راک‌استار گیمز» (Rockstar Games) اعلام شده است که بازی Red Dead Redemption 2 در 5 نوامبر (14 آبان) راهی پی‌سی خواهد شد. این نسخه بر روی فروشگاه جدید راک‌استار گیمز یا همان Rockstar Games Launcher، استیم، فروشگاه اپیک گیمز، Greenman Gaming، هامبل و… در دسترس قرار خواهد گرفت. البته این عنوان تا ماه دسامبر به استیم اضافه نخواهد شد.
 
با عرض سلام
امروز براتون جدیدترین نسخه بازی ماین کرافت رو هم برای کامپیوتر و هم برای اندروید رو در اختیارتون قرار میدم...
نسخه کامپیوتر:
دانلود نسخه 1.13.1
برای اجرای این برنامه برای کامپیوتر باید جاوا را هم داشته باشید:
نسخه 8 جاوا
نسخه اندروید:(هیچ پیش نیازی ندارد!)
نسخه 1.10.0.7
قیمتِ سیگار؛ حالم را گرفتداغیِ سشوار؛ حالم را گرفت
تنگیِ تیشرت؛ قلبم را شکستچسبیِ شلوار؛ حالم را گرفت
جنگ، بی آبی، تورّم، قطع برقمجریِ اخبار حالم را گرفت
فکر می‌کردم که خیلی خوشگلم!!دیدن « گلزار » حالم را گرفت
آدمِ بی کار؛ وقتم را ربودآدمِ پرکار حالم را گرفت
گرچه بابا داد پولش را ولیقیمتِ تالار حالم را گرفت
هی خدا بخشید جرمم را ولیوقتِ استغفار حالم را گرفت!
زیر میزی، نرخِ دارو، آمبولانسغصه‌ی بیمار حالم را گرفت
گُل مرتّب کرد احوالِ مرادر ک
بازی جدید، فوق العاده زیبا و کم نظیر در سبک بازیهای اکشن – ماجراجویی – بقا از Studio Wildcard برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است.
بازی دایناسور محور و چند نفره Ark: Survival Evolved در ابتدا برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، مک در دسترس عموم قرار گرفت و امکان رام کردن بیش از 80 دایناسور مختلف را برای بازیکنان فراهم ساخت!
ادامه مطلب
مفهوم بسیج در غدیر امامت معنا گرفت
وقتی پیمبر دست علی بالا به پهنا گرفت
مفهوم بسیج با حضرت آدم در اول خلقت
وقتی ز نور اهل بیت آدم تن رعنا گرفت
مفهوم بسیج را فاطمه خوب تفسیر کرد
در دفاع از ولایت میخ و در جان آنا گرفت
مفهوم بسیج با امام حسن گرامی تر شد
برای حفظ دین از معاویه صلح بینا گرفت
مفهوم بسیج خون ثارلله است تا بینهایت
دین زنده از آن و بسیج از آن مبنا گرفت
مبنای بسیج حضرت عباس بن علی است
 مشق ما داد و هماره لشکر توانا گرفت
مفهوم بسیج 
Hunt: Showdown، بازی جذاب چندنفره‌ی کرایتک (Crytek) که مدت زمان زیادی از معرفی آن می‌گذرد، بالاخره از حالت دسترسی زود هنگام خارج شد و نسخه‌ی ۱/۰ آن در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار گرفت. حال به تازگی نقد‌ها و نمرات این عنوان منتشر شده است که با یکدیگر نگاهی به آن‌ها خواهیم انداخت.
Hunt: Showdown یک بازی متفاوت چندنفره است که با ترکیب عناصر بقا و مسابقات رقابتی، بازی‌بازان را در نقش شکارچی‌ قرار می‌دهد. به شهر لوئیزیانا در سال ۱۸۹۵ سفر کنید؛ مکانی
این آخرین نسخه از برنامه محبوب “Frontline Registry Cleaner” است – پاک کننده رجیستری که توسط شرکت نرم افزاری “Frontline PC Utilities” در انگلیس ایجاد شده است. اگرچه ابزارهای تعمیر رجیستری زیادی در دسترس است ، اما Frontline Registry Cleaner یکی از معدود برنامه های طراحی شده حرفه ای است که به نظر می رسد آنچه را که در واقع ادعا می کنند انجام می دهد (یعنی پیدا کردن خطاها در رایانه شما ، سپس آنها را برای شما رفع کند).این نسخه جدید Frontline Cleaner 2.0 این برنامه با رابط کاربری برنامه و همچ
تفاوت اول- نیاز به نصب بر روی سیستم عاملنرم افزارهای آنلاین نرم افزارهایی هستند که برای استفاده از آنها نیاز به نصب نرم افزار روی دستگاه در حال استفاده نمی باشد. در اصلاح به این نرم افزارها نرم افزارهای ابری نیز گفته می شود.بر خلاف نرم افزارهای ابری، نرم افزارهای نصبی وجود دارند که برای استفاده از آنها حتما بایستی آنها را بر روی کامپیوتر نصب کرد. به طور مثال نرم افزار مدیا پلیر که بر روی سیستم عامل ویندوز نصب می شود.
نرم افزارهای ابری از طریق
نام نرم افزار مشهور و محبوب کمپانی بزرگ Adobe برای میکس و مونتاژ فایلهای ویدیویی است. این نسخه با دارا بودن نهایت امکانات و تکنولوژی های نوین در زمینه میکس و مونتاژ ویدیویی و سینمایی، امکان ویرایش و ادیت قدرتمند یک فیلم را برای شما امکان پذیر می سازد.
ادوب پریمیر به غیر از بازسازی ویدیو امکان اضافه کردن افکت های متنوع و حتی صدا گذاری بروی ویدیوها به شیوه های مدرن و با بالاترین کیفیت نیز تعبیه شده است. از نسخه CS نرم افزار Premiere، این محصول جز مجمو
دانلود رایگان نسخه Font Awesome Pro v5.8.2ین نسخه رایگان ۱,۱۰۹ آیکون و در نسخه PRO شامل ۱,۸۷۷ آیکون جدید به نسخه رایگان اضافه شده است که در بیش از ۴۶ دسته قرار دارند. همچنین SVG های جدیدی به همراه Javascript وجود دارند که استفاده از آنها کاملا بدون مشکل انجام می شود. تا بحال بیش از ۱۰۰ میلیون وب سایت از Font Awesome در طراحی صفحات شان استفاده کرده اند. در حال حاضر استفاده از وب فونت Web Font در اکثر سایت های روز دنیا استفاده می شود و یکی از کتابخانه های مطرح و کامل در این ز
سایت فدراسیون فوتبال بحرین توسط یک هکر ایرانی مورد نفوذ قرار گرفت و سرود ملی ایران در صفحه اول سایت برای پخش قرار گرفت.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ هفته گذشته تیم ملی فوتبال ایران در هفته سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف بحرین رفت و میهمان این تیم بود.
در ابتدای این بازی و هنگام پخش سرود ملی کشورمان شاهد توهین تماشاگران و بازیکنان بحرینی بودیم که این اتفاق بازتاب گسترده‌ای داشت و واکنش‌های زیادی به همراه داشت.
همچنینین
 
 
دوستان حتما می دانند که دو سه روزی است که سایت پیکوکلیکس از دسترس خارج شده است و امکان کار با آن وجود ندارد. باید گفت که این سایت چند روزی را به دلیل تعمیرات و ارتقای سایت از دسترس عزیزان خارج خواهد بود و به زودی طی همین روزها به کار خود همچنان با قدرت ادامه خواهد داد. دوستان هرگز نگران نباشند، تمام دارایی و درآمد آنها و همچنین زیرمجموعه ها محفوظ خواهد ماند. این سایت دیروز برای ساعاتی بالا می آمد که طبق مشاهدات با حفظ تمام شرایط قبلی و البت
این طور که به نظر می‌رسد، ناتی داگ (Naughty Dog) برنامه دارد تا یک دموی کاملا قابل بازی را برای مراجعه‌کنندگان به مراسم Pax East 2020 به نمایش در بیاورد. علاوه بر آن، پوسته‌ی پویای (Dynamic Theme) جدید این بازی نیز در دسترس کاربران پلی‌استیشن ۴ قرار گرفته است.
ادامه مطلب
تاثیر ساخت اپ خبرخوان بر رسانه ها
با گسترش عصر ارتباطات دیجیتال و کاهش نقش روزنامه های کاغذی در اطلاع رسانی، خبر نیز به یک کد دیجیتال تبدیل شده است که با ساخت اپ موبایل به راحتی در دسترس تمام اقشار جامعه قرار می گیرد. در چند سال اخیر بیشتر رسانه های خبری معتبر با طراحی اپلیکیشن خبررسان توانسته اند ارتباطی نزدیک و هوشمندانه ای با مخاطبان خود ایجاد کنند و به صورت شبانه روز اطلاعات و اخبار جهان را در دسترس آنها قرار دهند. 
ادامه مطلب
کاری که در زمان امام حسین انجام گرفت، نسخه کوچکش هم در زمان امام ما انجام گرفت؛ منتها آن‌جا به نتیجه شهادت رسید، این‌جا به نتیجه حکومت. این همان است؛ فرقی نمی‌کند. هدف امام حسین با هدف امام بزرگوار ما یکی بود. این مطلب، اساس معارف حسین است.
1374/3/19-رهبر انقلاب اسلامی
در این آموزش که برای شما همراهان برچ گیم دانلود مهیا شده است فرا میگیرید که چگونه خود را در سرور های بازی Rules of Survival از محرومیت در آورید . توجه فرمایید آموزش قرار داده شده میتواند در نسخه اندروید و یا نسخه PC مورد استفاده قرار گیرد پس قادر هستید در هر دو نسخه از آن استفاده نمایید . آموزش بسیار ساده میباشد و تمام نیازمندی ها در ادامه ی پست بصورت کامل توضیح خواهد داده شد .
ادامه مطلب
Counter Strike Global Offensive
 یکی از سری های پایه گذار سبک مولتی پلیر شوتر، قطعاً Counter-Strike می باشد که در سال های اخیر چند نسخه از آن را در بازار دنیای بازی مشاهده کرده ایم. همه ی ما با محیط آجری رنگ و در و دیوارهای عنوان Counter-Strike 1.6 خاطره داریم. از سال 2000 که این عنوان روانه بازارهای جهانی شد تا همین امروز که قرار است نسخه ی جدیدی از این سری انتشار یابد، در گیم نت های سراسر ایران از این عنوان استقبال می شد و هر روز افراد زیادی برای یک راند بازی کردن این عنوان ر
Just
Cause Dilogy نسخه ای ویژه از سری بازی های محبوب جست کاز می باشد و شامل
نسخه های اول و دوم این عنوان محبوب می شود. این نسخه که از حجم بسیار کمی
برخوردار می باشد شامل نسخه ی اول که در سال ۲۰۰۶ عرضه شد و نسخه ی دوم که
در سال ۲۰۱۰ منتشر گردید، می باشد. سری بازی های جاشت کاز با اینکه هیچ گاه
از سوی منتقدین مورد تقدیر قرار نگرفته اند اما همیشه رضایت بازیباز ها را
جذب کرده اند و به همین دلیل هم هست که سازنده ی آن در حال ساخت نسخه ی
چهارم این سری می باشد،
 مجموعه‏ی اور درایو (Over Drive) یک جعبه دنده‏ی کمکی است که غالباً از چرخ دنده‏های سیاره‏ای (Planetary) یا خورشیدی (Epicyclic) تشکیل شده و بین جعبه دنده‏ی اصلی و محور انتقال نیرو قرار می‏گیرد. این سیستم بوسیله‏ی یک کلید توسط راننده  بصورت مکانیکی یا الکتریکی وارد مدار شده و با کاستن از ضریب دنده، دور موتور را بسرعت بالا برده تا بیشترین نیرو و گشتاور در کمترین زمان در دسترس قرار گیرد.
    این سیستم را نمی‏توان بصورت دائم بکار گرفت زیرا عملکرد آن محدودی
نسخه بتای آساتریدر ۲ را آزمایش کنید
 
کارگزاری آگاه به اطلاع مشتریان محترم خود می‌رساند نسخه بتای (آزمایشی پیش از انتشار) اپلیکیشن آساتریدر۲ برای سیستم عامل اندروید و آیفون، به‌منظور انجام معاملات و رصد اطلاعات لحظه‌ای در بازار سرمایه، قابل نصب و استفاده است.ازجمله امکانات این نرم‌افزار نسبت به نسخه‌های قدیمی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 امکان شخصی‌سازی نحوه‌ی نمایش اطلاعات در دیده بان‌ها
 نمایش کلیه سفارشات و معاملات مشتری
 
 
 
 
از محبوب ترین، پرطرفدارترین و سرگرم کننده ترین بازی های فکری و آرکید از استودیوی بازیسازی Mojang می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده و به درخواست کاربران قصد معرفی نسخه آندرویدی ان را داریم! نسخه ی اندرویدی بازی Minecraft – Pocket Edition با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رود و تا به این لحظه بیش از 10.000.000 خرید را به خود گرفته است و این مورد برای یک بازی پولی با این قیمت واقعا یک شگفتی است! در بازی ماینکرافت شما به صورت
همراهان عزیز 
سلام علیکم
کتاب الکترونیک نماز و خانواده جهت مطالعه و شرکت در مسابقه چهارگزینه‌ای در اختیار شما بزرگواران است.
                                                            نماز و خانواده 
لطفا در صورت تمایل به شرکت در مسابقه، این کتاب را تا مورخ 30 بهمن 1398 مطالعه نمایید و آماده باشید که پرسشنامه در اول اسفند 1398 از همین جا در دسترس قرار خواهد گرفت تا در زمان تعیین شده مورد التفات شما قرار گیرد.
موفق باشید
التماس دعا
امور قرآن و عترت شورای
به نقل از روزنامه های داخلی کشور ، اینترنت جهانی  در شب جمعه  در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
چندی پیش با توجه به بالا رفتن نرخ سوخت  مصرفی از سوی مقامات دولت جمهوری اسلامی ایران  ، که موجب اعتراضات شدید جمعی از هموطنانمان  عزیزمان در شهر های مختلف شد  ، و از طرفی شایعه پراکنی های متعدد شبکه ها و رسانه های غربی ، اینترنت جهانی در ایران قطع گردید . اما حال با توجه به آرام شدن جو داخلی ، بنا به گفته چندی از روزنامه های داخلی اینترنت جهانی در  س
با سلام خدمت مهندسین عزیز و عرض تبریک بابت فرارسیدن سال نو.
نرم افزار برش پانچ رو تا بدین جای کار آماده کردم. بدلیل اینکه سایتی که بسته های مورد نیاز نرم افزار رو از اون دانلود میکردیم از طریق آی پی ایران در دسترس نیست، لذا نسخه ای از نرم افزار که قابل نصب روی ویندوزهای ۶۴ بیتی هست رو آماده کردم. از طریق لینک انتهای پست،  داخل گیت هاب من میتونید اون رو دانلود کنید. هم نرم افزار و هم راهنمای اون رو میتونید دانلود کنید.
برای دیدن فیلم های نحوه کا
از آنجائیکه حداکثر زمان استفاده از قیمتهای اعلام شده در کانال برای نسخه حسابداری اجرای بودجه سال 99 (( سامانه HESAB )) خرداد ماه 99 پایان می یابد و با توجه به امکانات گسترده اضافه شده به نرم افزار (( تنظیم بودجه ، تفریغ بودجه ، اعتبارات ، مغایرت گیری خودکار،حساب ارزی ، گزارشات اقتصادی و عملیاتی و ... )) ، همچنین نرخ تورم ، قیمت نرم افزار نیز از اول تیرماه حدود 35%  افزایش یافته و از مبلغ فعلی 000ر650ر99 ریال  به حدود مبلغ 000ر000ر135 ریال خواهد رسید ، فلذا در صو
ژانر فیلم : اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلیزبان : انگلیسیزیرنویس فارسی: داردتعداد قسمت ها : 8 اپیزودکیفیت : WEB-DLمدت زمان هر قسمت : 40 دقیقهمحصول دیزنی پلاسامتیاز : 9.1 از 10
خلاصه داستان : پنج سال بعد از فروپاشی امپراتوری کهکشانی، یک شکارچی اهل سیاره ماندالور مسئولیت انجام یک ماموریت غیرقانونی را برعهده می‌گیرد. او در این ماموریت باید به سیاره متروکه آروالا -۷ سفر کند و…
نسخه زبان اصلی سانسور شده با زیرنویس فارسی
[ قسمت 01 نسخه 1080p ]
[ نسخه 720p ] [ نسخه 480p
نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی مرد عنکبوتی شگفت انگیز از کمپانی پرآوازه ی گیملافت مخصوص سیستم عامل اندروید که با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی برای فروش قرار داده شده و همانطور که در نسخه ی اول بازی نیز گفته شده بود داستان بازی اسپایدر من از این قرار است که
ادامه مطلب
در ثبت سند حسابداری ، در بعضی از کاربران حسابداری آسمان با نسخه قدیمی نرم افزار حسابداری، هنگام کلیک روی کادر انتخاب حساب، خطای عدم وجود فایل نمایش داده میشد. 
این خطا بدلیل عدم هماهنگی ساختار نسخه های قدیمی کاربرانی بود که بصورت منظم نرم افزار را بروز رسانی نکرده بودند .
این مورد در نسخه 18 فروردین سال 98 برطرف شد و شما می توانید روز 19فروردین نسخه جدید نرم افزار حسابداری را از سایت رسمی آن دانلود و نصب کنید .
نتایج این آزمون همانند سایر آزمون های زبان به صورت اینترنتی در اختیار متقاضی ها قرار میگیرد.
 PTEآکادمیک نتیجه تعیین سطح معتبری را به شما ارائه می دهد. نتایج آزمون به سرعت در دسترس شما خواهد بود و شما می توانید نتیجه آزمون PTE خود را به سادگی برای بسیاری از موسسات و دانشگاه ارسال نمایید.
دسترسی به نتایج آزمون PTE 
شما از طریق یک حساب کاربری آنلاین به نتایج دسترسی خواهید داشت . ابتدا شما یک ایمیل دریافت خواهید کرد که شما را از در دسترس بودن نتا
چرا یک پژو 207 خریداری نمی کنیم؟چند سال پیش در میان محبوبیت خود ، ایران خودرو تصمیم گرفت نسخه جدیدتری از پژو 206 را منتشر کند. این خودرو به نام پژو 207 نامگذاری شد و پس از اخذ مجوز لازم از پژو ، ایران خودرو نیز تولید و فروش آن را آغاز کرد.کیفیت خودروی پژو207 ایرانی خوب بود و خیلی زود مورد توجه خریداران در بازار داخلی قرار گرفت ، اما متأسفانه پژو صنعت خودروی ما را تحریم کرد و به دلیل یک تصمیم مبهم ، تولید خودروهای خود را در ایران متوقف کرد. پس از آن ، ا
ژانر : اکشن، درام، علمی تخیلی، هیجانی
انتشار : 2019
زبان : دوبله فارسی
مدت زمان : 01:56:12
کیفیت : WEB-DL
حجم : 2 گیگابایت + 1 گیگابایت + 527 مگابایت
امتیاز : 5.7 از 10
خلاصه داستان : یک کهنه ‌سرباز نیروی دریایی آمریکا به نام هنری بروگان که به عنوان آدمکش حرفه‌ای در آژانس اطلاعات دفاعی این کشور فعالیت می‌کند، از سوی یک آدم‌کش مرموز که نسخه شبیه‌سازی شده خودش است، تحت تعقیب قرار می‌گیرد و ...
عوامل دوبلاژ : دوبله شده در استودیو آلفا مدیا
نسخه دوبله فارسی سانسو
یار جانی خطّه‌ی خوبان گرفتجان خرید و جان بداد و جان گرفت
این زمین و این زمان بازی اوستهر دو سوی مرگ را ایشان گرفت
اغتشاش روزگار از کس مبیناین تکانْ عالم ز شصت آن گرفت
لرزش دست من و ضربان دوستاین چنین تحفه نه کس آسان گرفت
این چنین رقصی که ناپیدا خوش استاین چنین کوبی که دل جنبان گرفت
این همه شوری که خلق از خویش زدحضرت حق جمله را تاوان گرفت
گفت حلمی حرف نور و پر کشیدسایه در دنباله‌اش طغیان گرفت
موسیقی: Worakls - Inner Tale
 با نزدیک‌ترشدن به زمان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹، لنوو تبلت‌های اقتصادی لنوو تب M8 و لنوو تب M7 را معرفی کرد. هر دو دستگاه با هدف استفاده برای کاربردهای رسانه‌ای طراحی شده‌اند و به حالت مخصوص استفاده برای کودکان یا Kid’s Mode لنوو مجهز هستند که از رابط کاربری مخصوص کودکان پشتیبانی می‌کنند. 
 
تبلت‌های جدید لنوو از حاشیه‌ی باریک‌تری در مقایسه با دستگاه‌های نسل قبلی خود برخوردار هستند و از اتصال به شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کنند. هر دو د
Grammarly ابزاری مفیدی است که متقاضیان شغل ، نویسندگان و سایر متخصصان را قادر می سازد تا مستندات خود را برای دستور زبان و هجی اصلاح و ویرایش کنند. گرامر بیش از 250 نوع خطای املایی ، گرامر و نگارشی را بررسی می کند و کاربرد واژگان را تقویت می کند. هم نسخه وب و هم نسخه ای که با MS Word ادغام می شوند در دسترس هستند.
گرامرلی فراتر از ابزارهای سنتی ارائه شده از طریق سیستم عامل های Word و Email است و به کاربران اجازه می دهد ورودی ویرایش را بر اساس شش سبک مختلف نوشتار
نسخه اصلی بازی محبوب و کلاسیک مونوپولی می باشد که در ایران با نام روپولی شناخته می شود می باشد. این بازی اگرچه طی سال های پیش توسط استودیوهای مختلف عرضه شده بود، اما هیچکدام نسخه اصلی این بازی نبودند. این بار قصد داریم تا نسخه اصلی این بازی را که از روی عنوان کلاسیک ساخته شده است را خدمت شما معرفی کرده و به عنوان اولین سایت ایرانی نسخه خریداری شده و آنلاک شده آن را برای شما عزیزان قرار دهیم. بازی Monopoly محصولی از
ادامه مطلب
نسخه بتای آساتریدر ۲ را آزمایش کنید
 
کارگزاری آگاه به اطلاع مشتریان محترم خود می‌رساند نسخه بتای (آزمایشی پیش از انتشار) اپلیکیشن آساتریدر۲ برای سیستم عامل اندروید و آیفون، به‌منظور انجام معاملات و رصد اطلاعات لحظه‌ای در بازار سرمایه، قابل نصب و استفاده است.ازجمله امکانات این نرم‌افزار نسبت به نسخه‌های قدیمی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 امکان شخصی‌سازی نحوه‌ی نمایش اطلاعات در دیده بان‌ها
 نمایش کلیه سفارشات و معاملات مشتری
هوا فوق بهاریه :)
آقای برای بار اوله که امروز با دوستاشون رفتن گردش!
مامان از صبح هی زنگ می‌زنن بهشون، یه خانمه گوشیو برمی‌داره میگه "حاج آقا در دسترس نیست، خودم با پیامک بهش خبر میدم" :| فکر کنم در دسترس قرار بگیرن، صد تایی پیام بهشون برسه :)))
تلویزیون می‌خونه "عزیز بشینه کنارُم، آی عزیز بشینه کنارُم"!
هوا هم خیلی عالیه، خیلی :)
دانلود فیلم تی تی نسخه قاچاق محصول 1399 اثری از آیدا پناهنده, دانلود فیلم تی تی نسخه قاچاق با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود فیلم سینمایی ایرانی تی تی نسخه قاچاق جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه نسخه قاچاق

ادامه مطلب
دشمنان ما بیش از آن که به منابع طبیعی ما چشم طمع داشته باشند، به منابع انسانی چشم طمع دارند. آنها می دانند اگر این سرمایه های اجتماعی از دست یک ملت گرفته شود، اگر یک ملت غیرت ملی و #ایمان و #وحدت و #همبستگی خود را از دست بدهد، اگر نشاط کار و ابتکار را از دست بدهد، اگر حرکت علمىِ رو به پیشرفت خود را از دست بدهد، کاملاً در دسترس دشمنان قرار خواهد گرفت؛ می توانند راحت به او زور بگویند، می توانند بر او سلطه پیدا کنند، می توانند منابع طبیعی و مادی او ر
تاریخچه پنجره
با وجود اینکه اطلاعات دقیقی از تعبیه اولین پنجره توسط انسانهای نخستین در پناهگاه هایشان در دسترس نیست اما عکس زیر به خوبی نشاندهنده اهمیت آن می باشد. پس از گذشت سالها و استفاده مستمر تر نسل های بشر از پنجره به اشکال مختلف و با توجه به روحیه هنری در افراد، استفاده از انواع درب و پنجره بعنوان ابزار زیبایی و دکور رونق گرفت. البته اطلاعات کاملی از اشکال مختلف درب و پنجره چوبی و یا هر متریال دیگر در دسترس نیست. این در حالیست که امرو
ژانر : اکشن، ماجراجویی، تخیلی
زبان : دوبله فارسی + انگلیسی
مـدت زمان : 02:08:05
کـیفیت : بلوری BluRay
حجم : 2.5 گیگابایت + 1.2 گیگابایت + 615 مگابایت
امتیاز : 6.4 از 10
خلاصه داستان : سربازی به نام گریس با قابلیت‌های فیزیکی تکامل‌یافته، توسط نیروهای مقاومت، به زمان گذشته فرستاده می‌شود تا از زنی جوان در برابر یک ربات آدم‌کش محافظت کند. در ادامه سارا کانر و ربات نابودگر T-800 نیز به گریس ملحق می‌شوند و…
نسخه دوبله فارسی سانسور شده
دانلود نسخه 1080p با حجم 2.03 گیگ
Microsoft (مایکروسافت) نسخه جدید پایگاه‌داده MSSQL خود را تحت عنوان  ‌MS SQL Server ۲۰۱۲، همراه با قابلیت‌های ویژه‌ای نسبت به نسخه قبل آن ارائه کرده‌است.  برخی از این ویژگی‌ها بشرح زیر می‌باشد: ۱- پشتیبانی از Windows Server Core: این نسخه قابل نصب بر روی Windows Server Core می‌باشد. بدین معنا که شما می‌توانید این نسخه را بدون رابط … تفاوت‌های نسخه‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ پایگاه‌داده ‌MSSQL Server
منبع : وبلاگ ایران سرور
 
 
 
 
بنزین که قیمتش را کردند سه برابر، یکی دو روز بعد از آن اینترنت را هم قطع کردند،
یعنی چیزهایی که فکر می‌کردند برای‌شان خطرناک است و
پایه‌های حکومت‌شان را سست می‌کند،
از دسترس مردم خارج ساختند، مثل شبکه‌هایی که با آنها حالت را می‌پرسیدم.
امروز سه‌شنبه بود و الان سه روز بیشتر است که خیلی‌ها مثل من احساس می‌کنند
جایی گیر افتاده‌اند مثل شعب ابیطالب.
بانک‌ها آتش گرفت، فریادهایی که زده و خون‌هایی
Counter Strike Global Offensive
 یکی از سری های پایه گذار سبک مولتی پلیر شوتر، قطعاً Counter-Strike می باشد که در سال های اخیر چند نسخه از آن را در بازار دنیای بازی مشاهده کرده ایم. همه ی ما با محیط آجری رنگ و در و دیوارهای عنوان Counter-Strike 1.6 خاطره داریم. از سال 2000 که این عنوان روانه بازارهای جهانی شد تا همین امروز که قرار است نسخه ی جدیدی از این سری انتشار یابد، در گیم نت های سراسر ایران از این عنوان استقبال می شد و هر روز افراد زیادی برای یک راند بازی کردن این عنوان ر
زهرا جان سلام
کجایی بابا که این قدر دور از دسترسی؟ دور از دسترس ولی نزدیک.کجاست آنجا؟
نه نشانی و نه خبری! آخر کجا رفته ای که انگار سالهاست رفته ای اما با هر نگاه به عکس و فیلمت انگار همین جایی اصلا جایی نرفته ای.انگار پیش کسی هستی و قرار است برگردی.آخر این واژه مرگ چه می کند با آدمها که این طور بینمان جدایی می افکند. بابا جان! این چه دنیایی است که رفته ای؟هر چه فکر می کنم نمی توانم ماهیت آن دنیا را درک کنم.چرا یک ذره  فقط یک ذره از آنجایی که هستی ن
بتمن: خاستگاه آرکهام ، یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده ی اچ دی از استودیوی بازیسازی Warner Bros مخصوص سیستم عامل اندروید است. دو نسخه از بازی بتمن عرضه شده است که داستان این نسخه به 5 سال پیش از رویدادهای آن دو نسخه باز می گردد!
ادامه مطلب
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 :: دانلود کتابdownload-book-ketab2.blog.ir › بهترین-پکیج-برنامه-ساز-اندروید-...بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 دانلود فایل اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه ...
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 - آپ کمیاب - ...appkamyab.4kia.ir › info › بهترین-پ
طراحی سایت
 
API یک معنا دیرینه در برنامه نویسی رایانه هست و سالهاست که چکیده از ابزارهای برنامه نویسان محسوب می‌گردد . به طور سنتی، از API ها برای اتصال اجزای کد در اکنون اجرا در به عبارتی دستگاه استعمال می شد . اما با ظهور کانال هایی که در همه جا حضور دارند، API های همگانی که گاهی به آن API های گشوده هم گفته می شود، در دسترس قرار گرفت .
API های عمومی از طرز اینترنت در دسترس می‌باشند و به شما قابلیت و امکان می دهند کدی را بنویسید که با کد دیگر برنامه ن
چند وقت است دارم به در دسترس بودن برای آدم‌ها فکر می‌کنم...
در جزئیات زندگی خوب خودش را نشان می‌دهد، کلیات که دیگر جای خود
مثلا فک کن داری شعر می‌خوانی، شعر انقدر مستت کرده باشد که بخواهی برای کسی بخوانی...
دنبال معنی کلمه‌ای می‌گردی، حوصله سرو کله زدن با گوگل هم نداشته باشی...
فشار کاری خسته‌ات کرده باشد، بخواهی غر بزنی، یکدفعه ای و بی‌مقدمه به کسی بگویی تمام شدم
یک خبر خوب برسد بخواهی در لحظه کسی را همراه خودت بکنی
حتی ساده تر از این حرف
بازی DOTA 2 محصولی جذاب و پرهوادار از کمپانی Valve است که در سبک استراتژی، اکشن و MOBA ساخته و به صورت رایگان (Free to Play) عرضه شده است. نسخه آپدیت شده این بازی برای سال 2017 به تازگی عرضه شده که در این پست برای شما قرار گرفته است.از شاهکار های بازی های آنلاین که در پرونده محصولات Valve همیشه از آن به عنوان نتیجه ای درخشان یاد می شود، بازی پرطرفدار و زیبای Dota 2 است.بازی Dota 2 نسخه دوم از اولین بازی این مجموعه به نام Dota است، که البته نمیتوان نام بازی مستقل را بر ر
 
 
نسخه موبایل
 
 
نسخه ویندوز
 
 
لینک نسخه ios
(نسخه ios سروش از روی اپ استور حذف شده. به صورت لینک مستقیم هم جایی پیدا نکردم. ولی احتمالا از طریق آی اپس که لینکش رو گذاشتم بشه دانلود کرد)
 
.
.
.
بله نسخه ios
 
 
بله نسخه اندروید
(از طریق این لینک میشه به نسخه تحت وب بله هم دسترسی داشت)
سینمایی نابودگر 6 | سرنوشت تاریک – Terminator: Dark Fate
ژانر : اکشن، ماجراجویی، تخیلی
زبان : دوبله فارسی + انگلیسی
مـدت زمان : 02:08:05
کـیفیت : بلوری BluRay
حجم : 2.5 گیگابایت + 1.2 گیگابایت + 615 مگابایت
امتیاز : 6.4 از 10
خلاصه داستان : سربازی به نام گریس با قابلیت‌های فیزیکی تکامل‌یافته، توسط نیروهای مقاومت، به زمان گذشته فرستاده می‌شود تا از زنی جوان در برابر یک ربات آدم‌کش محافظت کند. در ادامه سارا کانر و ربات نابودگر T-800 نیز به گریس ملحق می‌شوند و…
نسخه دوبله
در دیدار دست اندرکاران کنگره ملی ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی صبح امروز در محل برگزاری این همایش منتشر شد: خاطرات پدران و مادران شهدا و همسران شهدا، چیزهایی است که مثل جواهر قیمتی در دسترس ماست که اگر غفلت کنیم، از دست ما خواهد رفت، کما اینکه خیلی از آنها از دسترس ما رفته؛ بسیاری از پدران شهدا، مادران شهدا از دنیا رفته اند؛ بسیاری از آنها دچار فراموشی شده اند، در حالی که هر شهیدی، یک مجموعه درس است برای هر کسی که در حال آن شهید تدبّر کند.
 
نسخه‌ی ۳.۹.۱۵ جوملا منتشر شد. در این نسخه که بیشتر به عنوان پچ امنیتی از آن یاد می‌شود، تغییری روی امکانات جوملا اتفاق نیفتاده است و کلیه تغییرات بصورت امنیتی و باگ فیکس است.
برخی از تغییراتی که در این نسخه شاهد بودیم:
تغییر در ایمیل‌های ارسال شده در ActionLog و آدرس‌های مطلق هنگام ارسال ایمیل
اشکال یابی قالب Beez
اشکال یابی در ویرایشگر TinyMCE
و چند ایراد جزئی در ایمیل کاربران کتابخانه‌ی هسته‌ی جوملا
بروز نگه داشتن جوملا باعث برقراری امنیت نسبی
انواع مختلف وب سایت ارائه شده و در دسترس همه است. وب سایت ها در دسته های مختلفی مانند وب سایت های ورزشی ، سایت های سرگرمی ، وب سایت های بزرگان یا حتی جوانان و موارد دیگر قرار دارند. تقریباً برای همه قابل استفاده است. پخش ویدئو توجه همه را به خود جلب می …The post مفاهیم ضبط ویدئو را یاد بگیرید appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2KOsDyb
مشاهده مطلب در کانال
دانلود بازی Sleeping Dogs Complete Edition برای کامپیوتر
نسخه فشرده شده و کم حجم شده CorePack
همراه با کرک و لینک دانلود مستقیم و سرور پرسرعت ایران
Sleeping Dogs Complete Edition یک بازی جهان باز و
اکشن میباشد که برای ساخت این بازی شرکت های SQUARE ENIX و Feral
Interactive (Mac) بازی را طراحی و سپس با همکاری United Front Games بازی
را در اکتبر 2014 انتشار داده اند که نسخه جدید بازی به صورت فشرده در
اختیار شما قرار گرفته است که در آن میتوانید گیم پلی بهتری را در اختیار
داشته باشید. دوستان داستان و ب
ژانر : ترسناک
محصول کشور آمریکا
تاریخ انتشار فیلم : سال 2019
زبان : دوبله فارسی + انگلیسی
مدت زمان : 01:38:06
کیفیت ویدئو : WEB-DL
حجم : 1.96 گیگابایت + 937 مگابایت + 465 مگابایت
امتیاز : 5.8 از 10
خلاصه داستان : دکتری سعی می‌کند با استفاده از روش‌های درمانی تجربی، یکی از بیماران خود که با بیماری سختی دست‌وپنجه نرم می‌کند را درمان کند، اما ناگهان دکتر متوجه می‌شود که خود دچار همان بیماری ترسناک شده است و شخصیت ایلای پس از این ماجرا به این موضوع پی می‌برد که شای
 
تاریخچه وردپرس
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ‎ها‎ به شمار می‎رود که می‎تواند سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمندی از قبیل buddypress، انجمن با افزونه bbpress، و... را ایجاد کند. وردپرس به عنوان یکی از قوی ترین ابزارها در دنیای اینترنت و نویسندگی آنلاین محسوب می‎شود که به وبلاگ نویسان و صاحبان وب سایت‎ها‎ در رسیدن به اهداف آنها کمک می‎کند. این سیستم با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط مای ‌اس ‌کیوال پشت
آهنگ جدید سینا سرلک با نام «پیلوت» را دانلود کنید
آهنگ جدید سینا سرلک با نام «پیلوت» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آهنگ «پیلوت» با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد منتشر شد. سعید رضایی آهنگساز، یاسر امیری ترانه سرای این موسیقی بوده‌ است.
دانلود آهنگ «پیلوت»
بازی battlefield bad company 2 توسط استودیو DICE در سبک اکشن و شوتر ساخته شد و کمپانی محبوب نام آشنای الکترونیک آرتز در سال 2010 اقدام به انتشار این بازی نمود.داستان بازی در سال 1994 جریان دارد و به زمانی مربوط می شود که ژاپن مورد حمله امریکا قرار گرفت. گیم پلی اکشن و پر از هیجان بازی را با فلش بکی از گذشته آغار می کنید و در گروه Bad Company به آن ادامه می دهید.محیط های مختلف بازی، به خوبی و با تنوع بالا طراحی شده اند و در موقعیت های متفاوت شما را در کوه های برفی، بیاب
Good Pizza, Great Pizza v3.0.5 + Mod – بازی مدیریت فست فودی مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین
Good Pizza, Great Pizza بازی جدید، جالب و سرگرم کننده با مجموعه ویژگی های دوست داشتنی از استودیوی بازیسازی TapBlaze برای اندروید است که به صورت رایگان منتشر شده و جدیدترین نسخه اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! در بازی Good Pizza, Great Pizza کنترل و مدیریت یک مغازه پیتزایی بر عهده شما قرار میگی
همان طور که می دانید وردپرس بسیار محبوب است و دارای پلاگین و قالب های بسیاری است. اما در این بین تنها بهترین ها هستند که همه گیر میشوند.
سئو وردپرس می تواند یکی از مهم ترین و بهترین کمک های ما در زمینه افزایش ترافیک سایت مان باشد که می توانید به سمت آن گام برداریم.
در این مطلب سعی داریم افزونه ای را معرفی کنیم که توسط آن می توانید وب سایت وردپرس تان را به بهترین شکل بهینه سازی کنید.
افزونه yoast seo بهترین افزونه سئو وردپرس است. دو نسخه برای این افزو
فیلم سینمایی 1917
ژانر : جنگی، دراممحصول کشور آمریکاتاریخ انتشار : سال 2019زبان : دوبله فارسی + انگلیسیمدت زمان : 119 دقیقهکیفیت : DVDScrفرمت‌ : MP4امتیاز : 8.5 از 10خلاصه داستان : در سال ۱۹۱۷ میلادی و در بحبوحه جنگ جهانی اول، دو سرباز جوان بریتانیایی ماموریت پیدا میکنند تا به عمق خاک دشمن نفوذ کنند و یک پیام بسیار مهم را به نیروهای خودی برسانند تا از مرگ ۱۶۰۰ سرباز توسط دشمن جلوگیری نمایند اما…
نسخه حمایتی دوبله فارسی سانسور شده
دانلود نسخه 1080p HQ با حجم
نزدیک به ۱ هفته است با مشکل عجیبی در سرورهای عملیاتی‌ام برخورد کردم که بهتر دیدم مشکل را به صورت عمومی مستند کنم
APPLIES TO
دیتاسنتر: Hetzner - Germany

نسخه مجازی‌ساز: Proxmox Virtual Environment 5.2

نسخه سیستم عامل: Oracle Linux Server release 7.5

نسخه پایگاه‌داده : Oracle Database 12c Enterprise Edition Release 12.2.0.1.0 - 64bit Production

نسخه JDK اوراکل: Java SE Development Kit 8u181

نسخه APEX (دولوپ): Oracle Application Express 18.1

نسخه ORDS (دولوپ): Oracle REST Data Services 18.2.0.r1831332

ادامه مطلب
شکرت اپیک گیمز (Epic Games) به صورت کاملا بی سر و صداریال قابلیت ذخیره‌سازی فایل‌های ذخیره‌ی بازی‌ها را برروی فضای ابری مهیا کرد. البته بر اساس توضیحات یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی ردیت، این قابلیت تنها در دو بازی قابل دسترس است.
ادامه مطلب
توضیحات صوتی روایتی اختیاری است که اتفاقات روی صفحه را شرح می دهد ، از جمله اعمال جسمی ، چهره ، لباس ، تنظیمات و تغییر صحنه. مشتریان می توانند روایت صوتی را درست مثل انتخاب زیرنویس و صوتی متناوب فعال کنند .
توضیحات صوتی برای بیشتر عناوین اصلی Netflix و همچنین سایر فیلم ها و نمایش های تلویزیونی انتخاب شده است. ما در حال کار با استودیوها و سایر دارندگان محتوا هستیم تا در دسترس بودن توضیحات صوتی در طیف وسیعی از دستگاهها از جمله تلویزیون های هوشمند
اصولا علی که سرما میخوره، میبرمش پزشک اطفال. 
اگه خدایی نکرده عفونت خاص و زیادی داشته باشه که نسخه ی پزشک رو تمام و کمال اجرا میکنم. 
ولی اگه بگه : "عععیییی... نه... خیلی عفونت نداره... " و شل و ول بنویسه چرک خشک کن، خودم نسخه رو عوض میکنم :| 

سفکسیمِ موردنظر رو حذف کرده و به جاش دمکرده ی آویشن-بنفشه به انضمام مقداری چهارتخمه میگنجونم توی نسخه. 
یعنی اگه نسخه ی ترکیبیِ من و دکتر رو ببینید این میشه:
شربت سرماخوردگی: هر هشت ساعت
شربت سیتریزین: هر شب
آوی
ایجاد سازگاری در بین نسخه‌های مختلف یک API کاری‌ست که برای مطمئن بودن از قابلیت تعامل با API باید انجام شود. شما در این روال با ارائه نسخه جدیدی از یک API باید مطمئن شوید که مشتریان‌تان که از نسخه قدیمی استفاده می‌کنند هنوز قابلیت تعامل با آن را دارند. در این مطلب از وبسایت راکت قصد داریم در ارتباط با این موضوع نکاتی را ارائه کنیم.
ادامه مطلب
Adobe Acrobat نامی بزرگ در دنیای PDF است ، اما دارای برچسب قیمتی است که تقریباً در دسترس اکثر مردم نیست - به ویژه اگر فقط بعضی اوقات نیاز به ویرایش فایلهای PDF داشته باشید. مفهوم پرداخت حداقل $ 12.99 / 13.14 / / 18.69 دلار در هر ماه برای نسخه استاندارد برای بسیاری از مردم دشوار است،بنابراین جای تعجب نیست که مردم در جستجوی یک ویرایشگر PDF رایگان بروند.
ادامه مطلب
سلام به همه
در نسخه های 19 ، آخرین نسخه قابل دانلود برای عموم نسخه 19.3 هست و پچ های بعدی مانند 19.4 یا 19.5 و در زمان انتشار این مقاله 19.6 بصورت پچ در اختیار قرار دارند که باید از سایت support.oracle.com تهیه نمود.  به این پچها Release Update یا به اختصار RU می گویند.
امکانی وجود دارد که می توان بجای اینکه دیتابیس را ابتدا نصب و سپس پچ RU را روی آن اعمال کرد، همزمان با نصب اینکار را انجام داد و در زمان نصب صرفه جویی نمود  و همچنین از خطاهایی و مشکلاتی که ممکن است در زمان
به نظر می‌رسد راک‌استار کار ساخت بازی GTA VI را آغاز کرده و به‌زودی باید منتظر معرفی این عنوان باشیم.
شهریور امسال GTA V شش ساله خواهد شد و با وجود آن که این عنوان به یک از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ تبدیل شده، هنوز خبری از نسخه بعدی آن در دسترس نیست. به جز نسخه ریمستر
ادامه مطلب
دانلود قسمت هجدهم 18 سریال دل نسخه قاچاق به کارگردانی منوچهر هادی, دانلود سریال دل قسمت هجدهم نسخه قاچاق پخش شده 27 فروردین 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود قسمت 18 هجدهم سریال نمایش خانگی ایرانی دل نسخه قاچاق جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها نسخه قاچاق

ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Gold walls - Best photo Album in the world