نتایج جستجو برای عبارت :

مشتری جدید برانکو.

علی پروین به شایعات جدایی برانکو از پرسپولیس واکنش نشان داد.
خبرگذاری نیوزمای :
پرسپولیس موفق شد با برانکو برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شود و همچنین با کسب قهرمانی جام حذفی به اولین تیمی تبدیل شود که در فرمت جدید فوتبال ایران، دوگانه کسب می‌کند. علی پروین اسطوره #باشگاه پرسپولیس در پستی اینستاگرامی از برانکو حمایت کرد.
علی پروین نوشت:
«یکبار دیگه قهرمانی تو لیگ برتر و جام حذفی رو به مدیریت، هواداران، کادر فنی با درایت و #بازیکنان با
به گزارش همشهری آنلاین، وی ۲ روز پیش به ویروس کرونا مشغول شده و در حال فراهم در منزلش قرنطینه شده است. نیک سیرت  با حضور در لایو اینستاگرامی محسن مسلمان داخل جشن قهرمانی پرسپولیس و به کار بردن جملاتی ثمر برانکو سرمربی وقت این آویشن جنجال بوسیله پا کرده وجود.   او بخاطر مدت کوتاهی اخراج شد اما با وساطت مدیران باشگاه بوسیله تیم بازگشت. برانکو: مدیران پرسپولیس در جهان بهترینند!
در چند فصل اخیر به دلیل کسب نتایج فوق العاده و بدست آوردن قهرمانی در لیگ برتر ایران توسط برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس
نام این مربی بسیار بر سر زبان ها افتاده است و کار به جایی کشیده شده است
که برانکو به یکی از محبوب ترین اشخاص فوتبال ایران بدل گردیده است. حال
بدل برانکو ایوانکوویچ هم به مانند دیگر اشخاص معروف و محبوب پیدا شده است.




بدل برانکو ایوانکوویچ

 
به دلیل همه گیر شدن فضای مجازی بسیاری از اشخاص به دلیل شباهت ظاهری با
ستاره ها
 رسانه کروات ؛ برانکو سرمربی ایران می شود؟
به نقل از سایت «siol» کرواسی، فدراسیون فوتبال ایران بنا به گزارش های رسیده از این کشور قصد دارد با مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی خود قطع همکاری کند.انتظار می رود برانکو ایوانکوویچ، سرمربی 65 ساله و سابق تیم ملی ایران دوباره هدایت این تیم را برعهده بگیرد. او از سال 2003 تا 2006 روی نیمکت ایران مربیگری کرده بود.بنا به گزارش ها فدراسیون ایران مذاکرات خوبی با سرمربی کروات انجام داده است.
رقم طلب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و دستیارانش از این باشگاه مشخص شد.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته راهی کشورش شد تا تعطیلات خود را در کنار خانواده سپری کند، این در حالی است که او از پرسپولیس طلبکار است و برای ادامه همکاری با این باشگاه خواستار تسویه حساب کامل شده است.برانکو که چند وقت پیش حدود ۵۰۰ هزار یورو از مسئولان باشگاه گرفته بود، خواهان این شده تا با او و دستیارانش تسویه حساب شود تا آنها کار خود را در پرسپولی
بالاخره بدترین مربی تاریخ فوتبال ایران رفت. یک مربی صد در صد دفاعی!!! هیچ وقت جلوی هیچ تیم بزرگی نتونست با افتخار بازی کنه. فقط و فقط دفاع محض. امیدوارم تیم رو بدن دست برانکو تا یه سر و سامانی به این کشتی به گل نشسته کی روش بده. قبلا اینجا در مورد مقایسه کیروش و برانکو نوشته بودم.
سرمربی پرسپولیس که صحبت های زیادی مبنی بر احتمال جدایی اش از این تیم به گوش می رسد از سوی همکاران خود در کشور آلمان دعوت شده است تا به مونیخ رفته و دیداری را با آنها داشته باشد.
وی اقامت 6 روزه ای در این کشور خواهد داشت و سپس به واراژدین کرواسی باز می گردد تا تکلیف نهایی خود را برای فصل آینده بگیرد.
-----
شایعه قوی شهر  برانکو بجای ویلموتس در تیم ملی
صبح امروز خبری مبنی بر جانشینی برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم ملی در رسانه ها منتشر شد.ساعتی بعد برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با او از سوی فدراسیون فوتبال ایران انجام گرفته است یا نه؟ گفت: تا این لحظه مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون نداشته‌ام.وی درباره اینکه آیا مسئولان فدراسیون فوتبال با او تلفنی صحبت کرده‌اند یا خیر اظهار داشت: خیر، هیچ‌گونه تماسی بین من و مسئولان فد
هرچی دم دستشون بود پرتاب کردن!
⚽️پس از شکست شب گذشته الاهلی عربستان برابر میهمانش الوحده منابع خبری عربستان از اخراج برانکو ایوانکوویچ خبر دادند تا این‌که در نهایت "ولید سعید"، مدیر باشگاه الاهلی در توییتر رسمی، این خبر را رسماً تایید کرد.
@jalebe_news
[ویدئو ۰:۴۳]
Add a commentمشاهده مطلب در کانال
به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته سوم رقابت‌های لیگ فوتبال عربستان، الاهلی میزبان الوحده بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
گل‌های این بازی را نیاکاته 8 و 1+45 برای الوحده و سوماه 6+90 برای الاهلی به ثمر رساندند تا عملا برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس در آستانه اخراج قرار بگیرد.
ادامه مطلب
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد برای مطالباتش از این باشگاه شماره حسابی را به این باشگاه ایمیل کند تا مطالباتش واریز شود.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی صبح امروز تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد که هنوز بخش زیادی از مطالبات خود را از این باشگاه نگرفته و منتظر است تا مسئولان پرسپولیس با او تسویه حساب کنند. 
 
در همین رابطه برانکو در جلسه‌ای ک
  ماندن یا نماندن برانکو در پرسپولیس این روزها سوژه اصلی رسانه‌ها شده است.


 
    بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، با وجود اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند مطالبات برانکو را آماده کرده‌اند اما اخبار ضد و نقیض در خصوص ادامه همکاری این مربی کروات با قهرمان ۳ دوره اخیر فوتبال کشورمان سوژه رسانه‌ها شده است.
 
برانکو شرط ادامه همکاری را پرداخت مطالبات خود و دستیارانش عنوان کرده و به همین دلیل تا رو
سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس ایران را ترک کرد.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، با پایان یافتن مسابقات پرسپولیس در این فصل از مسابقات که با ۳ قهرمانی در لیگ برتر، سوپر جام و جام حذفی و یک نائب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا همراه بود برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات این تیم هم بامداد امروز راهی کشورش شد.
 
برانکو در حالی بامداد امروز به کشورش رفت که هنوز از پرسپولیس طلب زیادی دارد و منتظر تسویه حساب ا
 سایت رسمی این باشگاه در این باره نوشت: اولویت اول تراکتورسازی، برانکو ایوانکویچ است که فوتبال ایران را خوب می شناسد و آن را دنبال می کند و در پی صحبت های بعمل آمده، نامبرده علاقه خود را نسبت به تراکتور اظهار داشته و آماده ی آمدن به تبریز است.
 
البته مشکلی سر راه حضور برانکو بر روی نیمکت تراکتورسازی وجود دارد و آن هم، بدهی مالیات۴۵۰ میلیون تومانی فدراسیون فوتبال به دارایی بابت مربیگری وی در تیم ملی فوتبال ایران است و در صورت عدم پرداخت این
ه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری نیوزمای؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی قهرمان جام حذفی شد که در دیدار فینال اتفاقات زیادی رخ داد. در جریان دیدار فینال جام حذفی، بنری در ورزشگاه در دستان چند جوان با مضمون فارسی و انگلیسی که برانکو بمان.
برانکو بعد از بازی در جمعی خودمانی گفته بود این صحنه را در بازی دیدم و واقعا این بنر من را احساساتی کرد. به هر حال می‌توان از این موضوع نتیجه گرفت پروفسور هم به بسیاری از موارد در فوتبال ما عادت کرده و آنها را دوست د
یک رسانه عرب‌زبان مدعی شد سرمربی پرسپولیس با تیم الاهلی مصر به توافق رسیده است.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز بعد از آنکه سایت قاهره 24 برای نخستین مرتبه از علاقه باشگاه فوتبال الاهلی مصر برای همکاری با برانکو ایوانکوویچ خبرداد، سایت ارم نیوز حتی مدعی شد مربی سرخپوشان تهرانی راهی تیم آفریقایی می شود.
سایت عربی بعد از آنکه توضیحاتی در مورد تلاش سران الاهلی برای جانشینی «مارتین لاسارتی»‌داد، اد
روزنامه الریاضیه عربستان نوشت: بعد از اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس به ماندن برانکو در این تیم تلاش های الاهلی برای جذب این سرمربی کروات به باد رفت و ضربه مهلکی به الاهلی وارد شد.
لازم به ذکر است، مطالبات برانکو ابتدای هفته آینده از سوی باشگاه پرسپولیس به او پرداخت می شود.
آخرین خبر از مذاکرات مدیرعامل پرسپولیس با وکیل برانکو ؛ پروفسور تخفیف می دهد؟!
انصاری‌فرد به دنبال تخفیف 40 درصدی از برانکو و پرداخت مطالبات در 3 قسط 
 
وکیل برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس به تهران آمد تا پای میز مذاکره با سرخ‌پوشان پایتخت بنشیند.
 
 
 
 
 
 
برانکو که به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود حاضر به تخفیف دادن نیست، حالا وکیلش را به تهران فرستاده تا رودرروی محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس بنشیند و با او بر سر مط
برای حل بخشی از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، مسئولان این باشگاه قصد دارند یکبار دیگر از هواداران خود کمک مالی بگیرند.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، با نامه سومی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس به مسئولان این باشگاه داده تا مطالباتش پرداخت شود ادامه حضور او در این باشگاه را با ابهام روبه‌رو کرده است و این احتمال وجود دارد که برانکو که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد به دلیل عدم تعه
 سابقه ندارد که برانکو ایوانکوویچ در چهار سال مدت حضورش بر روی نیمکت پرسپولیس کار غیر متعارف و‌ خاصی به خصوص برای کادر و بازیکنانش انجام دهد.
 اما حساسیت بالای دربی و لزوم برد در آن برای حفظ صدرنشینی و هم‌چنین از پیش رو‌ برداشتن یکی از رقبای اصلی در راه قهرمانی باعث شده کارهای متفاوت از سرمربی سرخ‌ها ببینیم.
او که از روز دوم تمرینات، کار شاگردانش را زیر نظر گرفته برای تقابل با استقلال تفکر عجیبی در سر دارد. نکته جالب توجه این است که پس از پ
  با بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران از کره جنوبی، باشگاه پرسپولیس با مهاجم سابقش مذاکره می‌کند.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان این باشگاه اعلام کرد که خواهان جذب مهدی طارمی است یک بار دیگر بحث حضور این بازیکن در تیم قهرمان ۳ فصل اخیر فوتبال کشورمان مطرح شد.
 
طارمی که همراه با تیم ملی فوتبال کشورمان به کره‌جنوبی رفته بود ام
 
 
 
ترس خارجی‌ها از نارضایتی مردم
 
برانکو و شفر بی تردید جزو بهترین خارجی های فوتبال ایران هستند که در میان هواداران پرسپولیس و استقلال محبوبیت زیادی کسب کرده اند. حتی برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه ای تاریخی عنوان کرد: «از زمانی که من به ایران آمده ام دربی ها جذاب تر شده اند.» اما دو پیروزی خفیف در لیگ هفدهم و یک تساوی بدون گل در بازی رفت لیگ هجدهم سبب شده تا هواداران حتی از تیم های های که تحت هدایت سرمربیان خارجی هستند نیز ناراضی باشند. حالا
  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برخلاف ادعای امروز باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این تیم را ترک خواهد کرد.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه با سایت کروات اسپورت‌ نت از جدایی خود با باشگاه پرسپولیس خبر داد. 
 
برانکو در خصوص تیم ملی کرواسی گفت: تیم ملی کرواسی بعد از جام جهانی شرایط متفاوت و سختی داشت بازیکنان با تأخیری از باشگاه‌شان به اردوی تیم ملی بازگشتند و این شرایط تمرین و
  سرمربی سابق پرسپولیس هدایت تیم ملی عمان را برعهده گرفت.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «اثیر» عربی خبر داد که منبعی آگاه از فدراسیون فوتبال عمان عنوان کرده که آنها با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات به توافق نهایی رسیدند.
توافقات کامل بین طرفین صورت گرفت و قرار است این خبر به صورت رسمی امروز(یکشنبه) با حضور برانکو اعلام شود. او پیش از این هدایت تیم های ملی ایران و کرواسی را برعهده داشت. همچنین در
ایرج عرب با حضور در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما در خصوص اینکه چه عواملی باعث شد تا هواداران عملکرد هیات مدیره را زیر سوال ببرند گفت: فکر می‌کنم کارهای خوبی در باشگاه انجام شده که هیچ‌کدام دیده نشده است. ما باید واقع‌بین باشیم و نباید سطحی به مشکلات نگاه شود. پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و با انبوه مشکلات مواجه است. این مشکلات با شرایط دولتی بودن نه حل شده و نه حل خواهد شد.
وی افزود: یکسری اتفاقات می‌افتد که نمی‌شود آنها را پیش بینی ک
 
سرمربی سابق پرسپولیس با درخواست مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس مبنی بر مذاکره در خصوص مطالباتش و کشیده نشدن پرونده شکایت به فدراسیون بین‌المللی فوتبال موافقت کرد
برانکو در پاسخ درخواست معاونان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد برای مذاکره با پرسپولیس هیچ پیش شرطی ندارد و حاضر است با توافق در آینده‌ای نزدیک مشکلات را قبل از حضور در فیفا حل کند
  باشگاه پرسپولیس اعلام کرد امروز یا فردا وکلای این باشگاه با سرمربی اسبق این تیم برای به سرانجام رسیدن بحث مطالبات مذاکرات را انجام می‌دهند.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

حسین قدوسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مذاکره وکلای باشگاه پرسپولیس با برانکو اظهار داشت: وکلای ما با برانکو جلسه خواهند داشت. دو نماینده از باشگاه به زاگرب سفر کرده اند. همواره گفته بودیم که در تلاش هستیم خارج از فیفا مشکل را حل کنی
  کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد جایزه بهترین مربی سال که به برانکو رسید را به باشگاه ارائه دهد.


بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، در مراسم انتخاب برترین‌های
فوتبال کشورمان در لیگ برتر هجدهم، برانکو ایونکوویچ سرمربی سابق تیم
پرسپولیس به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد اما از آنجایی که این مربی به
الاهلی عربستان پیوسته و در ایران حضور ندارد به همین دلیل جایزه او توسط سیدجلال ح
باخت به الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، کسب 4 امتیاز از سه بازی لیگ و نهایتا اخراج تو هفته سوم. بله! قطعا این بهترین خبری بود که تو این هفته‌ شنیدم. آدم فروشی هیچ وقت نتیجه نداشته آقای برانکو. این رو باید از سرنوشت بعضی از بازیکنات می‌فهمیدی که نفهمیدی یا نخواستی بفهمی. شماها که بالاخره تاوان پس میدین، مهم اینه، سَر خُم می سلامت.
شایعه‌ای که در خصوص ماریو بودیمیر نیز وجود دارد و هرچند برانکو در آخرین مصاحبه خود نیز اعلام کرده بود مرخصی پنج روزه این مهاجم برای طی درمان در کرواسی بوده است اما شایعات موثق و قوی خبر از نارضایتی او بابت عدم پرداخت مطالبات توافق شده با او می‌دهد.
ادامه مطلب
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در فینال جام حذفی غایب خواهند بود.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پرسپولیس فردا شب در حالی در فینال جام حذفی به میدان می‌رود که ۲ بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود.
 
شایان مصلح و آدام همتی ۲ بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داشت اما همراه با سایر بازیکنان به اهواز خواهند رفت.
 
انتهای پیام
 
گزارش تمرین پرسپولیس؛
سایت بلژیکی voetbalkrant :
به نظر می رسد همه چیز تمام شده است، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران مراسم بهترین های فوتبال آسیا در هنگ کنگ را برای ملاقات با مارک ویلموتس ترک کرد.
قرار است قرارداد ویلموتس با فدراسیون ایران با رضایت طرفین فسخ شود و بعد از آن برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایرانی معرفی خواهد شد/صداوسیما
سه شنبه ، ۱۲ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 600×327]
مشاهده مطلب در کانال
  تیم فوتبال الاتحاد عربستان برای تجدید قوا 2 بازیکن به خدمت گرفت.


 
  بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «المدینه» عربستان خبر داد که باشگاه الاتحاد با القادسیه به توافق نهایی رسیده است تا هارون کمارا، مهاجم این تیم را به خدمت بگیرد.
 
همچنین الاتحاد با این باشگاه بر سرجذب نایف هزاری، هافبک بازیساز این تیم نیز به توافق رسیده است و بزودی این دو بازیکن پیراهن الاتحاد را بر تن خواهند کرد.
 
ذوب آهن ب
اختصاصی | هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گزینه نهایی خود را برای هدایت سرخ‌پوشان اعلام کرد.
نیوزمای- بعد از خروج برانکو از پرسپولیس مدیران این تیم در فکر جانشین این سرمربی کروات هستند و به نظر می‌رسد این اعضا در آخرین جلسه خود روی یک نام به اتفاق نظر 

گفته می‌شود  بعد از جمع‌بندی اعضای هیئت‌مدیره و توافق ابتدایی در این زمینه، قرار شده مذاکرات برای دریافت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی که به تازگی قرارداد خود را با پدیده شهرخودرو تمدید کرده، ص
باشگاه الاهلی به صورت مشروط قراردادی یک ساله با مدافع استقلال امضا کرد.

 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه الوطن قطر خبر داد که باشگاه الاهلی پرونده جذب لژیونرهای جدیدش را بست و با امضای قرارداد با 3 بازیکن جدید کارش را در فصل جدید آغاز می کند.
 
روزه چشمی، مدافع ایرانی جانشین جان کارلوس ونزوئلایی شد، مارکوس برگ مهاجم سوئدی جای مکدونالد را در الاهلی گرفت و در نهایت نبیل الزهر مراکشی نیز جانشین هم
  پرسپولیس در شرایط مالی بدی گرفتار شده و احکام فیفا وضعیت این باشگاه را هر روز بدتر از دیروز کرده اما سوالی که مطرح می‌شود این است: مقصر این آشفته‌بازار کیست؟
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرسپولیس در وضعیت بد خود ساخته ای گیر کرده است. این شرایط آشفته مالی با این احکامی که از سوی فیفا علیه این باشگاه صادر می شود، به صورت زنجیروار از مدیریت های گذشته تا امروز بر سر سرخپوشان هوار شده است
دو گزینه نهایی برای هدایت پرسپولیس مشخص شدند.
بعد از رفتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس مسوولان این باشگاه در تلاش
هستند تا جانشین او را انتخاب کنند. مدیرعامل و چند عضو هیات مدیره باشگاه
پرسپولیس در روزهای گذشته به استانبول سفر کرده بودند و با گزینه‌ها مختلف
برای هدایت این تیم مذاکراتی داشتند.
ادامه مطلب
سازمان لیگ در یک مصوبه من دراوردی و مسخره اعلام کرده که اگه یه تیم هر دو تورنومنت ( لیگ و حذفی ) رو ببره دیگه نیازی به برگزاری بازی سوپر جام نیست و بدون بازی قهرمان اعلام میشه.
بعد این من هوادار متوهم استقلالم که میگم سلطانی فر، عراقچی، سازمان لیگ، مازیار ناظمی و و و و  لنگی هستن
آره من متوهمم که سلطانی فر گفته برانکو رو بر میگردونه
من متوهمم که استقلال و پرسپولیس هردو برای یک ارگان هستن ولی این استقلاله که هر فصل اوضاعش داغونه
من متوهمم که رئی
اوایل ازش خوشم نمی آمد. چشمانی هیز داشت . رنگی و هیز. با کله ی که مثل خودم در دو نما از سه نما مو دار می نمود اما از top view خالی بنظر میرسید. اخبار و روزنامه ها پر بود از صحبت هایش،مبلغ حقوق و دستمزدش. کج خلقی هایش . از بازیکنان مستعفی تیم ملی تا رئیس فدارسیون و وزیر ورزش هیچکس در امان نبود همه راجعش حرف میزدند و او یک تنه جواب همه شان را میداد. به تندی و  بدون تعلل حرف میزد. مهدی رحمتی و هادی عقیلی ستاره های دروازه بانی و خط دفاع تیم ملی را به خاطر یک
 در حالی که چند وقت پیش اعلام شد قرارداد بشار رسن با باشگاه پرسپولیس تمدید شده، امروز برانکو در نشست خبری اعلام کرد که همه بازیکنان پرسپولیس به غیر از بشار با این باشگاه قرارداد دارند. 
برانکو اعلام کرد که مشکلات و تردیدهایی در زمینه تمدید قرارداد بشار با پرسپولیس وجود دارد.
ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  در این رابطه اظهار داشت: قرارداد بشار رسن با باشگاه پرسپولیس تمدید شده است. هیچ‌کس در این مورد نگرانی نداشته باشد.وی در خصوص اینکه
  سبزپوشان تبریزی ممکن است در تورنمنتی چهار جانبه با حضور تیم‌های لیگ برتری شرکت کنند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، دو تیم ماشین سازی و تراکتور تبریز قرار بود در ادامه برنامه آماده سازی پیش فصل، جمعه هفته جاری در زمین بنیان دیزل به مصاف هم بروند اما با نظر سرمربیان دو تیم، بازی تدارکاتی در آخرین روز این هفته لغو و در زمانی پس از برگزاری اردوی پیش فصل برگزار خواهد شد.
 
ضمن اینکه با پیگیری‌های خبرنگ
شاخصه‌ی سبک‌مغزان سطحی‌نگر در طول تاریخ، انعطاف‌ناپذیری و بی‌استعدادی در تشخیص اهم  از مهم و برنتابیدن تغییر تکلیف است. در نگاه آنها ظاهر قرآن مطلقا محترم است، حتی اگر روزی به حکمیت صفین بیانجامد؛ خون مسلمان مطلقا حرام است، حتی اگر بر امیرالمؤمنین(ع) خروج کرده باشد؛ مناسک حج مطلقا خط قرمز است و باید به اتمام رساند، حتی اگر حسین بن علی(ع) قصد ترک مکه را کرده باشد؛ صلح با دشمن مطلقا گناهی نبخشودنی است، حتی اگر این صلح تصمیم حسن بن علی(ع) با
 در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا جمعه دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان رو در روی هم قرار می‌گیرد. این دیدار از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز پنجشنبه با حضور در نشست خبری ضمن تشریح آخرین وضعیت بازیکنانش برای برگزاری این دیدار، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
وی گفت: موردی که باعث خوشحالی بنده است آمادگی بچه‌ها در تمرینات تیم است. این م
حقن الدهون انتشرت فی الآونة الأخیرة الكثیر من عملیات التجمیل، لزیادة جمال الوجه، حیثُ یستحوذ جمال الوجه والبشرة على اهتمام وتفكیر المرأة، لذلك نجد الكثیر من النساء یلجأن إلى تطبیق العدید من الوصفات الطبیعیة للبشرة قبل التفكیر فی اللجوء إلى عملیات تجمیل الوجه، أمّا فی حال كانت مشاكل الوجه كبیرة ولا یمكن علاجها بالخلطات الطبیعیة یكون الحل بإجراء هذه العملیات التجمیلیة المختلفة للوجه بناءً على طبیعة المشكلة، إنّ عملیات تجمیل الوجه هی ع
حقن الدهون

انتشرت فی الآونة الأخیرة الكثیر من عملیات التجمیل، لزیادة جمال الوجه،
حیثُ یستحوذ جمال الوجه والبشرة على اهتمام وتفكیر المرأة، لذلك نجد الكثیر
من النساء یلجأن إلى تطبیق العدید من الوصفات الطبیعیة للبشرة قبل التفكیر
فی اللجوء إلى عملیات تجمیل الوجه، أمّا فی حال كانت مشاكل الوجه كبیرة
ولا یمكن علاجها بالخلطات الطبیعیة یكون الحل بإجراء هذه العملیات
التجمیلیة المختلفة للوجه بناءً على طبیعة المشكلة، إنّ عملیات تجمیل الوج
 برانکو ایوانکوویچ در چهار سال حضورش در پرسپولیس همواره نشان داده به هرچه خواسته رسیده است. از کسب جام‌های متعدد تا جذب بازیکنان محبوبش به کمک باشگاه رقم خورد تا سرخ‌ها بتوانند به خواسته‌های طلایی خود دست پیدا کنند.
 
مرد کروات پرسپولیس برای جذب شجاع، سیدجلال و مهدی ترابی صبر کرد و هرکدام را بعد از یک الی دو سال بعد از ارائه پیشنهاد جذب کرد. بازیکنانی که به دلیل قرارداد داشتن در پیوستنشان به سرخ‌پوشان تهرانی تاخیر  افتاد. برانکو برای فص
کمال بازیکن فوتبال اهل ایران است که سابقهٔ بازی برای مس کرمان، راه‌آهن، شهرداری تبریز، نفت تهران و پرسپولیس تهران را دارد.
از باشگاه هایی که کامی‌نیا در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال مس کرمان ، باشگاه فوتبال راه آهن ، باشگاه فوتبال شهرداری تبریز ، باشگاه فوتبال نفت تهران و باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران اشاره کرد.
پس از عملکرد خوب کمال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای نفت تهران و دعوت به تیم ملی، وی نظر برانکو ایوا
مدیرعامل و مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز به صورت تلفنی پیگیری هوادار مصدوم این تیم که در جریان بازی با سپاهان آسیب دیده بود، شدند.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و حسین خبیری مشاور مدیرعامل این باشگاه امروز در تماسی تلفنی پیگیر وضعیت فرشید آقابالازاده هوادار مصدوم تیم پرسپولیس شدند و به صورت تلفنی با او به صحبت پرداختند.
 
عرب و خبیری ضمن صحبت با این هواد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به عنوان تیم برنده وارد میدان می‌شویم و امیدوارم فردا هواداران پرسپولیس از بازی لذت ببرند.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با داماش گیلانیان در فینال جام حذفی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
إن علامة السفهاء السطحیّین على مرّ التاریخ، هو الجمود وعدم قابلیّتهم فی تشخیص الأهم عن المهم وعصیانهم على تغییر التكلیف. فإنهم یحترمون ظاهر القرآن مطلقا، ولو دعا إلى الحكمیة فی صفّین. ویحترمون دم المسلم مطلقا، ولو خرج على أمیر المؤمنین(ع). ومناسك الحج عندهم خط أحمر مطلقا، ولو كان الحسین(ع) مغادرا مكّة. والصلح مع العدوّ عندهم ذنب لا یُغفَر مطلقا، ولو كان الإمام الحسن(ع) قد اتخذ هذا القرار. لا یعقلون أن تارة یجب الصراخ وتارة یجب السكوت، وتار
رضا عنایتی از اهالی خراسان که در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر هم به حساب میاد زیاد سابقه ملی خوبی نداره.اون سال های اوجش تو استقلال که طی سه فصل تونسته بود دو بار آقای گل لیگ برتر بشه هم باز به تیم ملی دعوت نمیشد.
سرمربی اون زمان تیم ملی برانکو بود و با وجود مهاجمانی مثل علی دایی و هاشمیان که تو بوندسلیگا بازی میکردن زیاد میلی به دعوت از عنایتی نداشت.
اما یه رضای دیگه هم داریم به اسم قوچان نژاد که اون هم از اهالی خراسانه
زمانی که قوچان نژ
11 مرد منتخب برانکو برای فینال حذفی
ترکیب تیم پرسپولیس برای بازی فینال جام حذفی مشخص شد.
ادامه مطلب

سرخپوشان پایتخت از ساعاتی بعد در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف داماش گیلان خواهند رفت. این مسابقه حساس در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس در صورت کسب برد در این بازی، قهرمان جام حذفی خواهد شد. باتوجه به همین موضوع، برانکو ایوانکوویچ در طول هفته با جدیت تمام بازیکنانش را مهیای این بازی کرده و به هیچ عنوان دوست ندارد جام حذفی را از دست بدهد.
 
علیر
پرسپولیسی ها که با نتایج خوبشان خوسحال بودندهالاخزان انها رسید !  و اخبار بدهی هایشان امده                                                                                                                                                                                                                                                                     
طبق اعلام فیفا پرسپولیس باید مبلغ 1میلیون و  550هزار یورو و همچی
به گزارش ایسنا، اوایل بامداد یک شنبه بسیار از ۱۰۰۰ نیروی آتش نشان به منظور اطفای سه تک حریق گسترده جنگلی به مناطق مرکزی پرتغال اعزام شدند و این سرگذشت موجب شد دستور تخلیه بخش هایی از یک روستا صادر شود. مقامات محلی با بیان این که در جریان این آتش سوزی ها تاکنون یک نفر دچار مصدومیت شدید شده، بیان داشتند: وزش باد شدید عملیات اطفای حریق را که از عصر روز گذشته تو «کاستلو برانکو»، منطقه ای در ۲۲۵ کیلومتری شمال شرق لیسبون، پایتخت این قلمرو آغاز شده
  سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: برانکو برای سپری کردن تعطیلات به شهر خودش رفته و می‌دانم او در اولین تمرین تیم پرسپولیس در تهران خواهد بود.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
زلاتکو کرانچار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید، احتمال جدایی برانکو از تیم پرسپولیس، کناره‌گیری رضا شاهرودی و سهراب بختیاری‌زاده از تیم امید و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در
تیم ملی فوتبال کلمبیا در دومین دیدار دوستانه خود در ماه جاری میلادی نیز نتوانست به برد برسد و برابر الجزایر با ۳ گل شکست خورد. کارلوس کی‌روش بعد از این دیدار عنوان کرد تیمش بازی بهتری نسبت به حریف ارائه داد ولی دریافت دو گل در فاصله زمانی کوتاه باعث شد تا شیرازه این تیم از هم بپاشد. او عنوان کرد این بازی دوستانه به تیمش کمک خواهد کرد تا بازی در شرایط سخت را یاد بگیرد و بتواند بازی را در شرایط سخت و وقتی که عقب است را مدیریت کند. 
هواداران تیم م
( پرسپولیس  قهرمان )
تک ستاره،  شیرسرخِ  بی اَمانم
سرخ جامه، همچو ماهِ آسمانم
من مدالِ زرنشانم کشورم را
بی بدیلم، بی نظیرم،  قهرمانم
چون پلنگی برحریفانم بتازم
تور هر دروازه ای را گل نشانم
مقتدایی چون علی دارم به میدان
پوریایی مکتب هستم ، پهلوانم
آسمان با بازی من رنگِ خون شد
بر حریفان همچو تیری در کمانم
ریشه در تاریخ دارم، پرسپولیسم
افتخاراتم نه ایران، درجهانم
ای بنازم بر کلانی سر طلایی
با علی پروین به دنیا جاودانم
شیرهایی چون علی دایی به ح
  تیم فوتبال پرسپولیس تمرین نوبت صبح امروز شنبه را در یکی از زمین‌های مرغوب کمپ کارتپه برگزار کرد.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان صبح امروز ساعت 8:15 دقیقه به وقت محلی بیدار باش داشتند و در ساعت 8:30 صبحانه را در رستوران هتل صرف کردند و ساعت 9:30 دقیقه با ماشین عازم محل تمرین شدند.
 
تمرین نوبت صبح امروز شنبه پس از صحبت‌های سرمربی، از ساعت 9:50 دقیقه آغاز شد.
 
  مترجم سابق تیم پرسپولیس به عنوان مربی فوتبال کار خود را آغاز کرد.


بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، با جدایی برانکو
ایوانکوویچ از تیم پرسپولیس، اصغر نیک‌سیرت مترجم او هم از این تیم جدا شد
و این روزها او در نقش جدیدی در فوتبال کشورمان حضور دارد.

نیک‌سیرت
که در زمان حضور برانکو دوره‌های مربی‌گری C و B را پشت سر گذاشته این
روزها در ورزشگاه شهید درفشی‌فر و در زمینه آموزش فوتبال کودک
یک بازیکن فوتبال اهل نیجریه است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال گل‌گهر سیرجان بازی می‌کند.
از باشگاه‌هایی که گادوین منشأ در آنها بازی کرده می‌توان به باشگاه فوتبال کامپوستلا، باشگاه فوتبال بالزان، باشگاه فوتبال موستا، باشگاه فوتبال پیکان تهران، باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران، باشگاه فوتبال استقلال تهران[۱] و باشگاه فوتبال عجمان امارات اشاره کرد.
گادوین منشا پس از یک فصل موفق در پیکان با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست.
  مهاجم ایرلندی تراکتورسازی در آستانه انتقال به تیم آدنا دمیر اسپور ترکیه قرار دارد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «buzz.ie» خبر داد که آنتونیو استوکس، مهاجم سابق سلتیک و تراکتورسازی ایران در آستانه امضای قرارداد با تیم دسته اولی آدنا دمیر اسپور ترکیه قرار دارد.
 
استوکس 23 بازی برای تراکتورسازی انجام داده و در این بازی ها 11 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. استوکس بعد از اختلافی که باشگاه تراکتور بر
- خواهر پرژین یکی از بهترین وبلاگ نویس هایی که میشناسم فوت شدن، براشون از صمیم قلب آرزوی صبر میکنم. از وقتی وبلاگشون رو باز کردم و اون مطلب رو دیدم تا همین الان تو شوک هستم. امیدوارم اون دو تا بجه ی نازنینش آسیب نبینن و در آرامش بزرگ بشن با اینکه سخته.
- مزخرف تر از سندروم پیش از قاعدگی نداریم و نخواهیم داشت، فرشته مقرب الهی هم که باشی در این دوران میشی سگ پاچه بگیر.
- برانکو گفته از چند ماه پیش با الاهلی مذاکره کرده بودم، چند ماه پیشش هم میشه همو
p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 12.0px '.Arabic UI Text'}
p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 12.0px 'Helvetica Neue'; min-height: 14.0px}
span.s1 {font: 12.0px 'Helvetica Neue'}


باشگاه پرسپولیس روزهای سختی را تجربه می کند و هنوز نه خبری از سرمربی جدید است و نه بازیکنان جدید.
نیوزمای:
پرسپولیس به عنوان باثبات ترین و بهترین تیم چند سال اخیر فوتبال ایران روزهای سخت و کابوس واری را تجربه می کند.
سرخ پوشان پایتخت با جدایی برانکو ممکن است که با روزهای اوج خود فاصله گیرند و بازهم به یک تیم
با وجود بلیت‌فروشی اینترنتی برای بازی تیم‌های پرسپولیس و السد اما تاکنون تعداد بسیار کمی از بلیت‌ها به فروش رفته است.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا شب از ساعت ۲۱ به مصاف السد قطر خواهد رفت که این بازی آخرین بازی شاگردان برانکو در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.
از آنجایی که چند روزی است بلیت‌فروشی اینترنتی این بازی آغاز شده اما استقبال بسیار کمی از سوی
به عنوان یک هوادار فوتبال حمله به سفارت عربستان را هرگز فراموش نکردم. هربار که تیم‌های ایرانی، نه در ورزشگاه خانگی و نه پیش‌روی هزاران تماشاگر که در ورزشگاهی غریبه و خالی از تماشاگر، مقابل تیم‌های عربستانی به میدان می‌روند، یاد دی‌ماه نودوچهار می‌افتم. البته هنوز هم نه دلیل آن حمله را می‌دانم و نه اصلاً قصدم صحبت کردن از آن است. برای من خود رویداد اهمیتی نداشت؛ که هنوز دانشجو بودم و بیشتر وقتم با پایان‌نامه می‌گذشت و وقتی هم اگر می‌م
قرارداد بودیمیر برای ۶ ماه حضور در پرسپولیس در لیگ هجدهم، ۱۵۰ هزار یورو بوده است ( یعنی رقمی بیش از ۲ میلیارد تومان) و طبق قرارداد این بازیکن برای لیگ نوزدهم ۳۰۰ هزار یورو خواهد گرفت.
نیوزمای:
پرسپولیس در حالی که برای پرداخت پول کادرفنی‌اش با دردسرهای زیادی روبرو است برای پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی‌اش هم با معضل بزرگی روبرو است که یکی از آنها ماریو بودیمیر است.
مهاجمی که در نیم‌فصل حضور خود یک گل در برابر پاختاکور ازبکستان در بازی رفت ل
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، روز گذشته فدراسیون فوتبال دربند حواشی گوناگونی شد. از ارسال روزنامه کنفدراسیون فوتبال آسیامبنی بر پسند نداشتن نبی به عنوان دبیرکل جدید تا انتشار بیانیه از سوی فدراسیون و ته دادن بوسیله این واقعه. ولی این روزنامه ای اف سی بوسیله دلیل مصاحبه و بعدا نامه راهنمایی الله ممبینی بوده است. ماجرا از این استراحت است که اعضای هیئت رییسه به دلیل وجود کرونا و رخصت شدید مبنی بر عدم تجمع، جلسه ای را به صورت ویدئو
  قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2019 انجام شد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را انجام داد. نتایج قرعه کشی به شرح زیر است:
 
*منطقه غرب آسیا:
 
برنده دیدار السد با الدحیل با برنده دیدار النصر عربستان با الوحده امارات بازی می کند.
 
برنده دیدار ذوب آهن اصفهان و الاتحاد عربستان با برنده دیدار الهلال و الاهلی عربستان با
اما سوالی که این روزها برای خانم ها پیش می آید فیبروز ابرو چیست؟ و تفاوت آن با میکروبلیدینگ یا نانو بلیدینگ nanoblading چه چیزی میباشد ؟
کمپانی فی با مدیریت آقای برانکو بابیک مخترع روش فیبروز که در زمینه تاتو ابرو کار میکند .ایشان برای طراحی ابرو به روشهای میکروبلیدینگ , سایه ابرو , هاشور ابرو , سایه و هاشور ابرو و همچنین فیکانتور 
میکروپیگمنتیشن چیست؟
میکروپیگمنتیشن یا تاتو اصلاحی وارد کردن رنگدانه در حد فاصله قسمت بالایی پوست 
تفاوت میک
  بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:برد دلچسبی در اهواز به دست آوردیم و تلاش می‌کنیم در هفته‌های آینده بتوانیم دوباره به صدر جدول برسیم.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

محسن ربیع‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برد روز گذشته پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:
فارس:سه امتیاز حساس و به موقع را در اهواز به دست آوردید. در خصوص بازی با فولاد صحبت کن.
به نظرم بازی خوب
درون عین حال ۲ چهره اسمی سرخپوشان، ملاقات با سامان سازی را از دست دادند؛ جلال حسینی و مقصود عالیشاه به تشخیص کالدرون خط خوردند و بوسیله تبریز نرفتند. در ذات حال فرشاد احمدزاده که با حکم کمیته انضباطی تا شناسایی ثانوی قادر به بازی نبود، در آخرین ساعات مجوز حضرت داخل این دیدار را محسوس کرد. پیغام پیش رو بوسیله وارسی روزگار متقاوت این سه گانه نفر ویژه دارد. جلال؛ هنر خوب کامل کردن با وجود اینکه جلال حسینی هنوز فرم بدنی و فنی خوبی دارد، اما از م
مرد
کروات فوتبال ایران پس از 17 سال حضور در ایران می گوید پس از بازنشستگی
قطعا از ایران می روم تا در کرواسی به خانواده و نوه هایم برسم!




به گزارش
"ورزش سه"، وینکو بگوویچ را می توان یکی از باثبات ترین مربیانی دانست که
در تاریخ فوتبال ایران به مربیگری پرداخته است. وینکو در 17 سال حضور خود
در ایران روی نیمکت 11 تیم نشسته است و در آخرین عملکرد خود نیز به همراه
تیم گل گه
  تیم فوتبال پرسپولیس امروز با توجه به بارش برف تمرینات خود را تعطیل کرد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین این تیم به دلیل بارش شدید برف در شهر تهران لغو شد.
بعد از لغو بازی دوستانه پرسپولیس برابر ساپیا تمرینات این تیم در دو شیفت صبح و بعد از ظهر لغو شد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
برانکو با فدراسیون عمان به توافق نهایی رس
باشگاه الاهلی رسما از پایان همکاری با برانکو سرمربی اهل کرواسی خبر داد.
 
به گزارش "ورزش‌سه"،  در اطلاعیه ای که دقایقی پیش در سایت رسمی این باشگاه منتشر شد صالح المحمدی به عنوان مربی موقت الاهلی برگزیده شد. هم چنین باشگاه الاهلی امیر منصور بن مشعل مدیر باشگاه را مسئول توافق مالی با برانکو برای جدایی کرده است.
 
خسارت فسخ قرارداد با برانکو 8 میلیون ریال سعودی معادل 28 میلیارد تومان پیش بینی می‌شود و باید دید سرمربی اهل کرواسی با دریافت چه مبل
  مسئولان پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد مدافع چپ خود هستند.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد نادری به عنوان بازیکن قرضی از کورتریک بلژیک به پرسپولیس پیوست و در دفاع چپ با عملکرد خوبی که از خود ارائه داد باعث شد تا به یکی از بازیکنان اصلی برانکو در ترکیب اصلی شود.
 
قرارداد این بازیکن در پایان فصل با پرسپولیس به پایان رسید و باید به تیمش در لیگ بلژیک برگردد اما این در حالی است که مسئولان باشگاه پر
  مدافع دیناموزاگرب درباره دیدارش با سرمربی تیم ملی ایران در زاگرب گفت: با او صحبت کردیم و او به من روحیه داد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، صادق محرمی، مدافع سابق پرسپولیس و کنونی دیناموزاگرب در هفته بیست و پنجم لیگ کرواسی در دبی زاگرب به همراه تیمش به مصاف هایدوک رفت و موفق شد بازی درخشانی از خود به نمایش بگذارد. 
درخشش صادقی در این بازی باعث شد تا جایی که ایگور تودور سرمربی تیم هایدوک اسپلیت به تمجید از
  ترکیب احتمالی برایتون برای دیدار با ولورهمپتون در لیگ جزیره اعلام شد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال برایتون امروز از ساعت 18:30 به وقت تهران در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف ولورهمپتون می رود.
در این راستا نشریه «گاردین» انگلیس ترکیب احتمالی این دیدار را اعلام کرد که علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی برایتون در این بازی نیمکت نشین است.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــ
متقاضیان جشنواره فجر مشخص شدند.
با پایان مهلت ثبت نام سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فهرست متقاضیان این جشنواره مشخص شد و با وجود اخبار ضد و نقیض، اغلب پروژه‌های مهم امسال متقاضی شرکت در جشنواره فجر شده‌اند.از «خروج» حاتمی کیا تا «خورشید» مجیدی از «خون شد» کیمیایی تا «قاتل وحشی» نعمت الله از «مجبوریم» درمیشیان تا «درخت گردو» مهدویان و از «آتابای» نیکی کریمی تا «عامه پسند» سهیل بیرقی مجید مجیدی که پیش‌بینی می‌شد فیلمش را به بخش ملی جشنوار
جدایی یک خارجی موفق، حالا تکراری ترین خبر در فوتبال ایران است؛ خبری که دیگر نه هواداران اهمیت چندانی برایش قائل هستند و نه مدیران تلاشی برای قطعی نشدن آن، انجام می‌دهند.
 
به گزارش "ورزش سه"، چشم هایش را بست و احساس کرد که در انگلستان، سرمربی یک تیم فوتبال است، چند دقیقه بعد فریاد هواداران طلایی پوش او را به خودش آورد. نتیجه حیرت آور بود و باورنکردنی؛ صنعت نفت 4 - سپاهان 2. دقایقی بعد در نشست خبری، خبرنگارانِ خوشحال منتظر اسکو بودند، آن ها که ب
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از باشگاه های خارجی برای دروازه بان این تیم نیامده است.

 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج عرب در خصوص اینکه گفته می شود علیرضا بیرانوند از تیم های ترکیه ای از جمله فنرباغچه پیشنهاد دارد و قصد دارد این فصل از پرسپولیس جدا شود گفت: هفته گذشته که آقای برانکو به باشگاه آمد از باشگاه خواست به بازیکنان اعلام شود اگر بازیکنی آفر خارجی دارد هر چه
  یک رسانه عربستانی خبر داد که الاهلی بعد از بازی با استقلال سرمربی جدیدش را معرفی می کند.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «عکاظ» عربستان خبر داد که مسئولان باشگاه الاهلی بعد از بازی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا زمام هدایت تیم را به صالح المحمدی می دهند.
تیم سعودی فردا(دوشنبه) در لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی کویت به مصاف شاگردان مجیدی می رود. این تیم گروس، سرمربی سوئیسی خود را برکنار کرده و در این با
هواداران تیم فوتبال استقلال امروز در مراسم زنده‌یاد ناصر حجازی مشکلات این باشگاه را در فصل‌های اخیر مورد بررسی قرار دادند.

 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم هشتمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد حجازی صبح امروز در قطعه نام‌آوران بهشت زهرای تهران برگزار شد، اما تماشاگران تیم استقلال که برای زنده نگه داشتن یاد اسطوره این باشگاه در بهشت‌زهرا حضور پیدا کردند، از فرصت استفاده کرده و به برر
  ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با شهرداری ماهشهر مشخص شد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس ترکیب زیر را برای بازی با شهرداری ماهشهر انتخاب کرده است:
رادوشوویچ، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، محمد نادری، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و علی علیپور
سرمربی سرخپوشان امروز در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد کرده
  تمرینات تیم فوتبال سپاهان رسما تعطیل شد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزرای فارس، تمرینات تیم فوتبال سپاهان با نظر کادرفنی به صورت رسمی تعطیل شده تا بازیکنان در این مدت به استراحت بپردازند.
بازیکنان سپاهان که به خاطر شیوع کرونا و همچنین تعطیلی مسابقات لیگ برتر، تمرینات را در اصفهان جسته و گریخته ادامه می‌دادند، با تصمیم کادرفنی تا روز پنجم فروردین به استراحت می‌پردازند و پس از آن برنامه‌های تیمی
 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به محرومیت دروازه‌بان ملی‌پوش تیمش واکنش نشان داد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز به سازمان لیگ رفت تا درخصوص اهدای سوپرجام به پرسپولیس جلسه‌ای برگزار کند.
وی در این خصوص گفت: من پیش از این با آقای تاج درباره سوپرجام صحبت کرده بودم و درخواست کردیم که قبل از بازی با نفت آبادان این جام را به ما بدهند. به همین دلیل امروز به سا
بیایید خودمان را فریب ندهیم؛ همۀ ما حداقل یک بار تا کنون، در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، توؤیتر یا اینستاگرام، دست به کامنت برده و -حتی نه با بی ادبی- با فرد دیگری که اصلاً نمی‌شناخته‌ایم، بحث و جدل کرده‌ایم. خصوصاً اگر موضوع، از آن موضوع‌های داغ مجازی باشد: از جدال میان هواداران کیروش و برانکو بگیرید تا حرام اعلام شدن حج دوباره، توسط مفتی اعظم لیبی. اکنون پژوهش‌ها ثابت کرده‌اند که مغز انسان، در مواجهه با یک دیدگاه در دو فضا، فضای حقی
  دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با وجودی که بازی اول تیم خود را به دلیل رفتار غیر ورزشی در فصل گذشته از دست داد باز هم با حرکتی دیگر حاشیه ساز شد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند بعد از پایان بازی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام درحالی که به سمت رختکن در حال حرکت بوده با حرکتی ناپسند به سمت هواداران تراکتور بار دیگر باعث حاشیه سازی شده است.
فیلم منتشر شده از حرکت بیرانوند از ر
  باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات بلاتکلیفی عجیبی دارد و هنوز مشخص نیست برای جذب بازیکن چه برنامه ای خواهد داشت.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درحالی که گابریل کالدرون سه روزی است که ایران را برای استراحت ترک کرده و نقل و انتقالات هم شروع شده هنوز باشگاه پرسپولیس در جذب بازیکن توفیقی نداشته است.
منهای اینکه این باشگاه از سوی کمیته وضعیت بازیکنان به دلیل داشتن بدهی فعلا فعالیت های نقل
ASمقالهHAهایOOOON مرتبط وسواس:کیا بخاطر تولید نسل متاخر سدان اسپرت استینگرطراح سابق اینفینیتی و بی ام و به کیا الحاقیه کیااز مدل مفهومی بدوی شاسی بلند کوپه ی خود رونمایی کرد؛ اما فعلا خبری از تولید آن نیست خودروی. جدید کیا فیوچران Futuron (اشتهار) دارد و دست خط نقشه کشی جدید آینده ی خودروهای الکتریکیشرکت کره ای را نشان می دهد همان. طور که از معروفیت آن پیداست و در تصاویر نیز مشخص است، این شاسی بلند، یک خودروی مفهومی آینده نگرانه است که به زودی آن را
مهاجم کروات تیم فوتبال سرخ‌پوشان خواهان دریافت دستمزدش از سوی پرسپولیس شد.


 
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، ماریو بودیمیر که در دور برگشت فصل گذشته به تیم پرسپولیس پیوست، در یک سال گذشته افتخارات عدیده‌ای را کسب کرده است.
 
وی در گفت‌وگو با سایت اسپورتسکه کشورش در مورد 2 مقام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی ایران در کنار دیگر افتخاراتی که طی 12 ماه گذشته کسب کرده، صحبت کرده است.
 
البته این رسانه در مقد
  سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس از باخت سنگین مقابل الهلال آنقدر ناراحت
شد که با استراحت را از بازیکنانش گرفت و آنها را به این ترتیب جریمه کرد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در
نخستین حضورش روی نیمکت الاهلی، شاهد باخت سنگین 4 بر 2 تیمش در بازی رفت
مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود.

این
نتیجه مربی چند هفته قبل پرسپولیسی‌ها را بسیار ناراحت کرد تا جایی که او
برای آنکه ناراح
  بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: همیشه اولین بازی لیگ سخت و حساس است اما خدا را شکر با برد شروع کردیم.


بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی شیری
بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی در هفته اول لیگ برتر
فوتبال، گفت: همیشه اولین بازی سخت و حساس است اما خدا را شکر با برد شروع
کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس
نسبت به فصل قبل افت نکرده است، گفت: ن
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از حرف‌های شب گذشته من سوءبرداشت شده؛ چراکه من با پرسپولیس قرارداد دارم و دوست دارم اینجا بمانم چون پرسپولیس را با قلبم انتخاب کردم.

 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
مهدی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  سایت صربستانی تی‌وی‌ارنا مدعی شد هاسکیچ پیشنهاد هفصد هزاریوروی پرسپولیس را در گام اول رد کرده است.


 
  بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس،سایت تی‌وی ارنا اسپورت صربستان با انتشار خبری از مذاکره باشگاه پرسپولیس با مهاجم گلزن فصل گذشته باشگاه رادنیچکی، نرمین هاسکیچ خبر داد.
 
در این مطلب آمده است تیر‌انداز مهار باشگاه رادنیچکی به تیم قهرمان ایران پرسپولیس می‌رود.
 
هاسکیچ 30 ساله در سوپر لیگ صربست
هجدهمین دوره لیگ برتر با سومین قهرمانی پیاپی پرسپولیس به پایان رسید در حالی که می‌توان بدون تعارف نام این فصل مسابقات را لیگ «غرغروها» نامید!
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، دفتر هجدهمین دوره لیگ برتر به پایان رسید مسابقاتی که حواشی زیادی داشت و اشتباهات داوری در آن در برخی مسابقات بسیار پر رنگ بود. مسابقاتی که با درخواست کارلوس کی‌روش فشرده تر از همیشه برگزار شد و باشگاه‌ها، مدیران، مربیان، بازیکنا
به گزارش گروه ورزشی عصرحباد؛ تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری ۲ بازی راحت خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که با کسب پیروزی ۲ بر صفر مقابل هنگ کنگ و ۱۴ بر صفر برابر کامبوج، همراه بود در سومین بازی باید به مصاف حریفی برود که زمانی یکی از گربه سیاه‌های فوتبال ایران محسوب می‌شد و خاطرات تلخ و شیرین زیادی از تقابل با بحرین در ذهن همگان ثبت شده است.
شاگردان مارک ویلموتس که اکنون با کسب ۶ امتیاز صدرنشین گروه C هستند، در ورزشگاهی مقابل
فیبروز ابرو چیست و چه خصوصیاتی دارد؟ 
فیبروز یکی از جدیدترین تکنیک های هاشور ابرو است که توسط آقای برانکو بابیچ در آکادمی فی تاسیس شده است. پایه اصلی فیبروز ابرو، ایجاد هاشور یا سایه ابرو بر پایه هماهنگی ابروها با شکل کلی صورت است؛ به طوری که بیشترین هماهنگی را با اجزای صورت داشته و برخلاف روش های قدیمی تاتو، ظاهر طبیعی تری را برای ابروها رقم بزند.

طراحی ابرو در متد فیبروز چگونه انجام می شود؟
 
در گذشته هنگامی که تاتو کار قصد داشت عمل تاتوی
نقد فیلم سونامیمیلاد صدر عاملی از کارگردان های فیلم اولین است که “ سونامی ” وی در بخش نگاه جدید فستیوال سی و هفتم پذیرفته شده‌است . وی سوابق دستیاری کارگردان در فیلم های پدرش و ساخت دو مستند را در کارنامه خویش دارااست . یکی برنامه تلویزیونی “ مساحت معاش ” که پرتره ای از پیامبر صدرعاملی است و دیگری “ پیاده روهای واراژادین ” که با محوریت برانکو ایوانکوویچ و کار های وی در استکان جهانی 2006 ایجاد شده است . رزومه وی سبک
همه چیز درباره فیبروز ابرو
 
 
 
فیبروز یکی از جدیدترین تکنیک های هاشور ابرو است که توسط آقای برانکو بابیچ در آکادمی فی تاسیس شده است. پایه اصلی فیبروز ابرو، ایجاد هاشور یا سایه ابرو بر پایه هماهنگی ابروها با شکل کلی صورت است؛ به طوری که بیشترین هماهنگی را با اجزای صورت داشته و برخلاف روش های قدیمی تاتو، ظاهر طبیعی تری را برای ابروها رقم بزند.
 
 
طراحی ابرو در متد فیبروز چگونه انجام می شود؟
 
 
در گذشته هنگامی که تاتو کار قصد داشت عمل تاتوی
ورزش سه نوشت: یکی از بازیکنان سایپا می گوید اگر توهینی به علی دایی می‌شد، انگار توهین به همه ما بود و وقتی این اتفاق در بازی با استقلال افتاد، هم‌قسم شدیم تا هر طور شده این بازی را ببریم.
مسابقه تیم‌های استقلال و سایپا در هفته چهاردهم لیگ ششم که در دهم دی‌ماه 85 برگزار شد، یکی از پُر ماجراترین بازی های تاریخ لیگ برتر ایران است؛ دیداری که اگرچه در نهایت با گل‌های سید جلال حسینی، محسن خلیلی و حمیدرضا رجبی با نتیجه ۳ بر یک به سود سایپا به پایان
 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تا اینجا 9 گل یا 10 گل پرسپولیس را مهاجمان و بازیکنان هجومی زده‌اند و به نظر من این تیم در خط حمله فقیر نیست.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

ادموند بزیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص وضعیت پرسپولیس تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: به هر حال جانشینی برانکو کار سختی بود، چرا که این مربی هفت جام با پرسپولیس گرفته بود و شاید این از بدشانسی کالدرون بوده که در این شرایط
دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان‌، گفت: بازیکنان و مدیریت باشگاه
پرسپولیس می‌آیند و می‌روند و این اسم بزرگ تیم است که می‌ماند. 
                                    
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سوشا مکانی در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در مورد اینکه به خاطر عملکردش شاهد فصل متفاوتی از او هستیم، اظهار داشت: زمانی که از ایران برای ادامه فوتبالم به نروژ رفتم تغییرات خیلی اساسی در زن
    
      دخترکی راه راه قسمت اول . 

ادما تو زندگی در برخورد با دیگران رفتار و اخلاقهای متفاوتی از خودشون نشون می دن و به نوعی با محیط اطراف و اتفاقات پیرامونشون ارتباط بر قرار می كنن در واقعه هر كس اخلاق خاص خودشو داره
مثلا بعضیا می تونن خیلی خشك و جدی باشن مثل بابای خدابیامرزم انقدر خشك و جدی كه اگه یه شب با كمربند به جون مادربد بختم نمی یوفتاد شام از گلوش پایین نمی رفت
و یا خیلی شوخ طبع و بذله گو.............. مثل اقای كیهانی دربون شركت
حرافترین
  باشگاه پرسپولیس بابت برخی مصاحبه ها و اتهام زنی‌ها به این باشگاه واکنش نشان داد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در واکنش به موج اتهام‌زنی‌های پوچ و واهی، طرح ادعاهای کذب و بدون سند و مدرک که با هدف به انحراف کشیدن افکار عمومی انجام می‌شود، بیانیه‌ای صادر کرد و ضمن اعلام‌ طرح شکایت خواهان برخورد قاطع متولیان فوتبال کشور با آنهایی شد که بی پایه و اساس تهم
گابریل
کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در سال 2017 در سمیناری در کویت شرکت
کرده و درباره دیدارهای فوتبالی اش و تجربیاتش از فوتبال خاورمیانه صحبت می
کند.




به گزارش" ورزش سه" گابریل کالدرون آرژانتینی قرار است
به زودی به تهران آمده و کارش را با پرسپولیس آغاز کند. او یکی از مربیان
مطرح فوتبال حاشیه خلیج فارس در حدود پانزده سال گذشته بوده است. البته که
قبل از مربیگری، به واسطه حضور در تیم ملی آرژانتین 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها