نتایج جستجو برای عبارت :

جریمه ۸۲۰ هزار یورویی تراکتور از سوی فیفا

جزئیات محرومیت تراکتور در پرونده استوکس
باشگاه تراکتور تبریز طبق رأی فیفا باید تا ۴۵ روز آینده مبلغ ۴۰۰ هزار دلار به علاوه ۵ درصد سود دیرکرد یکساله را به حساب آنتونی استوکس واریز کند در غیر اینصورت محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالات در انتظار تیم تراکتور  خواهد بود.
همراه ما باشید​​​​​​​​​​​​​​
بازی تراکتور و ذوب آهن از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
خلاصـه بازی تراکتورسازی 4
تراکتور سوار دو بود ئ 12 تا موقعیت تراکتور داشت موقعیت صدرصد گل حل اهن 2 موقعیت مشاهده نخوری تراکتور ادمین ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ زمان .
ادامه مطلب
دیدار تیم‌ تراکتور تبریز با مربی‌گری مصطفی دنیزلی و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان شد.

سایت ترانسفرمارکت آلمان در خبری اعلام کرد که 100 هزار طرفدار رقابت تیم‌های تراکتور و استقلال را تماشا کردند و این بازی پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان بوده است.
بنابه آمار این سایت پنج تیم فوتبال برتر از لحاظ شمار تماشاگران بازی‌های آخر هفته گذشته در سراسر جهان به شرح زیر است؛
1. باز
فیفا باشگاه تراکتور را به خاطر شکایت کوین کنستانت به جریمه مالی سنگین محکوم کرد.
در حالی که باشگاه تراکتور پس از ترک تیم توسط کوین کنستانت از این بازیکن شکایت کرده بود اما این بازیکن هم به بهانه عدم پرداخت مطلباتش از باشگاه تبریزی به فیفا شکایت کرد. این بازیکن که هفته گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد توانسته در این شکایت باشگاه تراکتور را مغلوب کند و فیفا در حکمی باشگاه تراکتور را به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات این بازیکن به ۸۲۰ هزا
بوسیله گزارش ورزش سه، تیم تراکتورسازی روز شنبه در دیداری احساساتی به میدان جنگ پارس جنوبی جم خواهد رفت‌. باتوجه به وضعیت جدول تراکتوری‌ها برای تصرف سهمیه به سه امتیاز حساس این محک نیاز دارند. از این رو محفل تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که تماشای این مسابقه بخاطر هواداران این تیم رایگان خواهد وجود. پیش از این در طول فصل بلیت زورخانه یادگار امام از ۵۰۰ تومان آغاز شد و به هزار، سه هزار و پنج هزار تومان رسید. باتوجه به این موضوع پیش بینی می‌ش
به گزارش ورزش سه، آویشن تراکتورسازی روز شنبه تو دیداری احساساتی به رزمگاه پارس جنوبی جم خواهد رفت‌. باتوجه بوسیله وضعیت واحد فشار هوا تراکتوری‌ها برای کسب سهمیه به سه گانه نمره حساس این تمرین حاجت دارند. از این رو کانون تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که تماشای این فتنه بخاطر هواداران این تیم رایگان خواهد حیات. پیش از این تو طول فصل بلیت زورخانه یادگار امام از ۵۰۰ تومان آغاز شد و بوسیله هزار، سه هزار و پنج هزاره تومان رسید. باتوجه به این موض
نتیجه بازی سپاهان و تراکتور امروز از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
تراکتورسازی تبریز
فیلم ؛ دوره تراکتور از ناو ملوانان جوک کوچک و عجیب شفر با داور بازی با سپاهان ۷ ۱۵ عکس محسن روشن روی نتیجه تراکتور روش بازداشت کرده بود؟. بهره نهایی مطالب مرتبط با ورزش های امروز عناوین خصوصی لیگ در تسخیر سپاهانی ها گل دوم سایپا با سپاهان رمضانپور پنالتی گل چهارم سپاهان با و الزامات استفاده از سایت  جداول لیگ‌ها   اخبار زنده  لیگ ب
حواشی بازی تراکتور و پیکان از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بررسی اتفاقات دیدار تراکتور و پیکان با حضور استاندار
پایان مشاهده گروه ‌های تراکتورسازی و تیر بر ‌های اضافی در پی شاگردان لیکنز با پایان رسید که پایان این بازی با حواشی اضافی همراه.
ادامه مطلب
حواشی بازی تراکتور با پیکان از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بررسی اتفاقات دیدار تراکتور و پیکان با حضور استاندار
▶ 1 24
1 day ago
در آپارات وارد شوید ارتباط ویدیوهای و کانال‌های بهتری بر سازمان سازمان شما پیشنهاد شود وارد شوید آپارات در تلفن همراه Windows Android.
ادامه مطلب
پارس جنوبی - پیکان      پیش بینی: تساوی
                                نتیجه واقعی: پارس جنوبی ۳ - پیکان 1
 
گل گهر - ماشین سازی       پیش بینی: ماشین سازی با اختلاف یک گل پیروز میشود.
                                      نتیجه واقعی:  گل گهر ۱- ماشین سازی ۰
 
تراکتور -  شهر خودرو         پیش بینی: تساوی
                                    نتیجه واقعی: تراکتور ۳- شهر خودرو ۱
 
صنعت نفت - سپاهان        پیش بینی: سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود. (بازی رو ز شنبه است)
   
باز هم روزنامه فرهیختگان در شب بازی حساس تراکتور با استقلال آستین ها را برای حاشیه سازی و خارج کردن تراکتور از ریل موفقیت و مسیر قهرمانی بالا زده و با آسمان ریسمان کردن و ربط دادن پروژه سرمایه گذاری زنوزی در تاتارستان که بحث جدیدی هم نیست به مطالبات بازیکنان به زعم خود پرده از مشکل مالی باشگاه تراکتور برداشته و این هم کافی نبوده تا با استفاده از ضرب المثلی نژادپرستانه سعی کند مرهمی بر آتش زخم بدخواهان تراکتور و آذربایجان گذاشته باشد. 
اصل
اخبار امروز حاکی از انست که تعداد حضور در ترکیب ثابت استقلال بین یازده بازیکن امروز
غفوری و حسینی برای نهمین هفته متوالی حضور در ترکیب اصلی را تجربه میکنند.
اخبار جدید استقلال و حواشی پیش از دیدار تراکتور- استقلال
با اینکه بیش از ۶ ساعت به آغاز این بازی مهم زمان باقی مانده است ولی هواداران تراکتور به سمت ورزشگاه حرکت کرده اند و هم اکنون نزدیک ۵۰۰ نفر در مقابل ورزشگاه حضور دارند.
یکی از نکات جالب توجه مقابل ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور و هم
بی چراغ بودن تراکتور یک کشته و دو مصدوم در زرند بر جای گذاشت 
طبق اعلام کارشناس فوریت های پزشکی: حوالی ساعت 20:30 شب گذشته یک سواری سمند که از مسیر فتح آباد به زرند در حال حرکت بوده که با تراکتور بی چراغ برخورد نموده و یک کشته و دو مصدم بر جای گذاشت. 
حسن زاده کارشناس فوریت های پزشکی در گفتگو با خبرنگار ندای زرند افزود : علت اصلی این حادثه بدون چراغ بودن تراکتور در شب بوده که متاسفانه راننده نوجوان این تراکتور ابتدا توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان
پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سیمای سراسری
فوتبال حل چدن اصفهان تراکتورسازی تبریز هفته 27 لیگ عالی فوتبال کشور رشت آهن خوزستان فوتبال یکدوم اول موجود حل چدن اصفهان. صاحب باشگاه تراکتورسازی بود هواداران در ورزش مقابل ذوب آهن را مجانی اعلام.
ادامه مطلب
مدیرعامل باشگاه تراکتور در نامه ای به رئیس سازمان لیگ به خاطر حرکت تماشاگران پرسپولیس شکایت کرد.
به گزارش مهر به نقل از سایت باشگاه تراکتور، باتوجه به خواسته و مطالبه هواداران تراکتور پیرامون فیلم منتشر شده از هواداران باشگاه پرسپولیس شکایتی در این خصوص توسط غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور تنظیم و به سازمان لیگ فوتبال ایران ارسال شد. رونوشت این شکایت نیز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال شد.

در بخشی از این نامه آمد
تراکتور یک واژه انگلیسی به معنای کشنده می باشد که از ریشه tratiox گرفته شده است. از این تجهیزات به منظور کشیدن سایر وسایل که نیاز به قدرت بالایی دارند، استفاده می شود. کاربرد عمده این تجهیزات در حیطه فعالیت های کشاورزی می باشد. تراکتورها بنابر کارکردشان، در انواع متفاوتی مانند تراکتورهای صنعتی، تراکتورهای راهسازی، تراکتورهای کشاورزی و غیره می باشند. تراکتورها نیز مانند هر تجهیزاتی بر اثر استفاده و گذشت زمان دچار استهلاک و خرابی شده و برای فع
ه نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور،پس از هماهنگی های لازم این هنرمند در باشگاه تراکتور حاضر و کادو خود را به اشکان دژاگه تقدیم کرد.
دژاگه نیز باخوش‌رویی از احسان زرگری - هنرمند ۱۷ ساله استقبال و بابت رسم این نقاشی از وی تشکر کرد.
زرگری اهل تبریز است و از هفت سالگی نقاشی را آغاز کرده و در سبک رئال فعالیت می‌کند. 
او نقاشی دژاگه را در تابلویی به ابعاد ۶۰ در ۸۰ کشیده و می‌خواهد چهره‌ی تمامی بازیکنان تیم تراکتور را نقاش
قیمت تراکتور باغی دست دوم
با افزایش جمعیت مکانیزه کردن سیستم های کشاورزی و باغ داری به امری ضروری تبدیل شده است. با مکانیزه کردن سیستم های باغداری و کشاورزی تولید به صرفه تر و آسان تر خواهد شد. تراکتور باغی یکی از ماشین هایی است که جهت کمک به سیستم باغداری ساخته شده است. تراکتور باغی در زمینه حمل بار های سنگین و دیگر کارهای کشاورزی مثل چیدمان میوه ها کاربرد دارد.
یکی از بهترین گزینه ها برای خرید تراکتور باغی، خرید تراکتور باغی دست دوم می باشد
آخرین جزییات بازار اقلام اساسی در ایام پایانی سال/ آیا قیمت گوشت، مرغ و آجیل کاهش می‌‌یابد؟آخرین بررسی‌ها از سطح بازار عمده فروشی‌های مولوی نشان می‌دهد که قیمت هر کیلو برنج ایرانی ۱۳ تا ۲۰ هزار، برنج پاکستانی ۸ تا ۱۱ هزار، برنج هندی ۸ تا ۸ هزار و ۵۰۰، شکر ۳ هزار و ۸۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰، قند ۵ هزار تا ۶ هزار و ۵۰۰، لیموعمانی ۶۰ هزار، نخود ۱۰ تا ۱۲ هزار، لوبیا قرمز ۱۳ تا ۱۵ هزار، لوبیا چیتی ۱۲ تا ۱۵ هزار، عدس ۸ تا ۱۰ هزار، لپه ۱۰ تا ۱۳ هزار، رب گو
شعر : رضا کاظمی #اردبیلی #محاوره ای 
#تراکتور 
واردو بیر تیمی تورک لَرین بایراقی     گویلَردَه      گَزَر هان کی  گروپ دا اولسا او قورخین نان  حریف لَر اَسَر 
 
گوج لی  قارتال کیمی گَلیبمیدان دا     طوفان    ایلییَر چوخ لو گُل لار وریب اوتوبحریفی       گیریان     ایلییَر 
 
قوزانار    سَس   هَر   طَرفدَن تورک لَره  جان  دور  تراختور آخیلان     قان دور    داماردا عشقی دور خان دور تراختور
 
قویوب     دُنیانی    حیرت ده تراختور دا      اول
♦️تولد بیش از یک‌میلیون نوزاد ایرانی در سال ۹۸
سیف‌الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور:
در سال گذشته یک‌میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۳۴ نوزاد در ایران متولد شدند.
در سال گذشته میزان ولادت پسران بیشتر از دختران بوده است.
از این آمار ۶۱۶ هزار و ۴۹۶ نوزاد پسر و ۵۷۹ هزار و ۶۳۸ نوزاد دختر متولدشده است.
بیشترین میزان ولادت در سال ۹۸ به ترتیب در استان‌های تهران (۱۵۶ هزار و ۵۵۸ نفر)، خراسان رضوی (۱۱۶ هزار و ۷ نفر)، خوزستان (۹۷ هزار و ۱۳۲ نفر)، سیستان
  مدیران باشگاه تراکتور به محمدرضا اخباری، دروازه‌بان مصدوم خود دلگرمی داده و آخرین وضعیت درمان او را جویا شدند.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل تراکتور، محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه تراکتور روز چهارشنبه، 30 بهمن ماه طی یک تماس تلفنی با اخباری، ضمن جویا شدن احوال او، در جریان آخرین وضعیت درمان این بازیکن باتجربه قرار گرفت.
همچنین عباس الیاسی، رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور نیز ضمن عیادت از اخبا
در حالی که این امر می تواند فرآیند خرید تراکتور را از بسیاری جهات آسانتر کند ، همچنین خرید دلالان را با قیمت های پایین تر آسان تر می کند و تخفیف ها را از آنچه در واقع ممکن است جذاب تر به نظر برسد ، زیرا تعدادی از اجزای مختلف در جای خود قرار می گیرند. .
 
هنگام خرید یک تراکتور جدید یا استفاده شده از یک فروشنده ، موارد مختلفی باید در نظر بگیرید. جذاب ترین مورد این است که شما به احتمال زیاد تراکتور خریداری کرده اید که نمایندگی ها در پشت آن ایستاده ا
  سرمربی تیم فوتبال تراکتور امروز به شاگردانش استراحت داد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، شاگردان الهامی که روز گذشته ریکاوری کرده بودند، امروز (یکشنبه، ۱۱ اسفند ماه) استراحت می‌کنند.
تمرینات تراکتور از فردا (دوشنبه، ۱۲ اسفند ماه) برای بازی با نساجی مازندران استارت می‌خورد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
نامه رئیس هیات مدیره با
  باشگاه تراکتور برای معاوضه یکی از دروازه بان های خود با باشگاه ها آمادگی دارد اما حاضر نیست این بازیکن را قطعی از دست بدهد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چند روزی است که بحث معاوضه محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور با برخی باشگاه ها مطرح می شود اما هنوز مذاکره رسمی از سوی باشگاه تراکتور صورت نگرفته است.
با توجه به عملکرد رشید مظاهری درون دروازه تراکتور بازیکنی مثل اخباری که سابقه ملی هم دا
کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود دانلود رایگان کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf|اِی تیatre.omran-files.ir › دانلود-رایگان-کتاب-سی-و-دو-هزار-سال-تاریخ-هنر...یکی از بهترین فایل ها با عنوان معرفی کتاب:(سی و دو هزار سال تاریخ هنر)نقاشی پیکرتراشی معمارینویسنده:فردریک هارتمترجم:هرمز ریاحیتعداد صفحات:1160حجم ...
کتاب سی دو هزار سال تاریخ هنر - کارا کتابwww.karaketab.com › کتاب-نایاب › کتاب-سی-دو-هزار-سال-تاریخ-هنرکتاب
به JCB Fastrac Two (عجب اسم مسخره‌ای!) یا همان سریع‌ترین تراکتور دنیا سلام کنید! رکورد این تراکتور اوایل سال جاری در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.

این تراکتور اصلاح شده به رانندگی گای مارتین توانست رکورد سرعت 217.568 کیلومتر در ساعت (حرکت به‌صورت رفت‌وبرگشت و محاسبه سرعت متوسط) را در فرودگاه الوینگتون بریتانیا بر جای بگذارد. این تراکتور نه تنها سرعت یاد شده را ثبت کرد بلکه به حداکثر سرعت 247.470 کیلومتر در ساعت نیز دست یافت.

به این ترتیب تراکتور یاد
  آی تی سی مهاجم جدید تیم فوتبال در آستانه دیدار این تیم با پرسپولیس تراکتور صادر شد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه تراکتور، با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیریت باشگاه تراکتور، ITC حمزاوی اوکاچا صادر شد. بدین ترتیب، این بازیکن الجزایری در صورت صلاحدید کادر فنی، مشکلی بابت بازی در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس نخواهد داشت.
گفتنی است؛ تراکتور در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، ا
  مدافع تیم تراکتور گفت: در تیم ما چیزی که خیلی گران است هواداران‌مان هستند.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا خانزاده درباره برد تراکتور مقابل پرسپولیس گفت:‌ تیم تراکتور تیم ریشه‌دار و پرهواداری است و خدا را شکر که امروز توانستیم برنده شویم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا تراکتور توان ادامه دادن این روند خوب را دارد یا نه، افزود: به امید خدا این راه را ادامه خواهیم داد هرچند که در فوتبال
نمیدانم چه حکمتی در این فاصله های تخمی ست.شاید فرصتی باشد برای رشد و بلوغ احساسات.اما من نمیخاهم این پیچیدگیها را.دلم سادگی میخاهد، یکرویی و بی ریایی، دلم صدای بادو طوفان و تراکتور میخاهد.دلم آن "نمیخواهم، ولی نمیشود نروم" ها را میخاهد.تو بهمن دول بکشی و بگویم نکش و بگویی چشم و باز اعتراف کنی که نشد.چقدر که این سادگیها قشنگ و دلخاهند..
ارزش تیم های حاضر در لیگ برتر ایران چه قدر است؟
در این مطلب به بررسی ارزش تیم های لیگ برتر فوتبال ایران می پردازیم و می خواهیم ببینیم که چه تیمی ارزش بیشتری دارد و چه تیمی دارای ارزش پایین تری نسبت به دیگر تیم های ایرانی است.
در جایگاه اول تیم های باارزش لیگ برتر استقلال تهران ایستاده است. این تیم با ارزشی بالغ بر 13.28 میلیون یورو رتبه اول را داراست.
پرسپولیس نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 با 12.83 میلیون یورو رتبه دوم را از آن خود کرده اس
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی خطیر، معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال تهران از سوی کمیته اخلاق به فدراسیون فوتبال دعوت شده است.روز چهارشنبه باشگاه تراکتور با ارسال نامه رسمی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی مراجع امنیتی به پرونده وکلای حاضر در سوئیس و ارتباطات داخلی آنها شد.
در این نامه، تراکتور اعلام کرد مستندات بسیاری در مورد ارتباط نزدیک علی خطیر با وکیل خارجی، رد و بدل شدن چک و وجه نقد و موارد بسیاری از این قبیل در اختی
در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و 575 هزار تومان (35 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و 570 هزار تومان (50 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است. همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و 350 هزار تومان (20 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت یک میلیون و 450 هزار تومان (10 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت 910 هزار تومان (
در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و 575 هزار تومان (35 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و 570 هزار تومان (50 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است. همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و 350 هزار تومان (20 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت یک میلیون و 450 هزار تومان (10 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت 910 هزار تومان (
 ✍ علی علیزاده
✅مرگ و میر کرونا تا نوزدهم فروردین اروپا، پنجاه و دو هزار و ششصد و بیست و چهار قربانی آمریکا، دوازده هزار و هشتصد و پنجاه و هفت قربانی ایران سه هزار و هشتصد و هفتاد و دو قربانی چین سه هزار و سیصد و سی و سه قربانی
ادامه مطلب
کانال تلگرامی انتشارات ساوالان ایگیدلری از انتشار رمانی در خصوص هواداران تیم تراکتور آذربایجان خبر داد.
نویسنده رمان آقای سعید دشتی می باشند.
 
جهت اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
 
آیدی انتشارات در تلگرام@savalanigidlaryشماره تماس:
09149533961045_33260254
با اعلام بانک مرکزینرخ رسمی ۲۶ ارز کاهش یافت
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۸ ارز افزایش و قیمت ۲۶ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت. قیمت ۱۳ ارز هم ثابت ماند.
به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۳ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۱ هزار و ۷۵ ریال و هر یورو نیز با ۱۰ ریال کاهش نسبت به روز
توجه کنید که نام ماهی گوپی همان کوپی است 
این پست در تاریخ 6/10/1398 میباشد و قیمت ها در این روز به این گونه هستند.
 
 
گوپی فول بلک ۶ هزار تومان
 گوپی فول رد ۱۰ هزار تومان
گوپی فول وایت  ۴ هزار تومان(شعبه امام خمینی)
گوپی بیگ ایر ۶ هزار تومان
 گوپی تایگر هافمون ۶ هزار تومان
گوپی گلدن رد ۵ هزار تومان
 گوپی سنگاپوری ۵ هزار تومان
 رسید
 
به علت فروش زیاد سریعا اقدام کنید تا شرمندتون نشییم
 
۰۹۹۰۲۴۱۶۷۹۱
 
 
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
✅✅
میگن غلظت آلاینده ها دیشب اینقدر توی تهران بالا بوده که باید شهر تخلیه می‌شده. 
ولی آیا دیشب حرفی راجع بهش زده شد؟ البته که نه! 
چون به هزار دلیل ناگفته بهتر بود کسی چیزی نگه و چراغ خاموش منتظر باشن. 
منتظر دلیل هزار و یکم برای تخلیه نکردن شهر.
دلیل هزار و یکم این بود که شاید، فقط شاید بارون بباره... 
فقط میتونم به یه چیز فکر کنم: خدایا، دمت گرم که فقط خودت هوامونو داری... 
  سبزپوشان تبریزی ممکن است در تورنمنتی چهار جانبه با حضور تیم‌های لیگ برتری شرکت کنند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، دو تیم ماشین سازی و تراکتور تبریز قرار بود در ادامه برنامه آماده سازی پیش فصل، جمعه هفته جاری در زمین بنیان دیزل به مصاف هم بروند اما با نظر سرمربیان دو تیم، بازی تدارکاتی در آخرین روز این هفته لغو و در زمانی پس از برگزاری اردوی پیش فصل برگزار خواهد شد.
 
ضمن اینکه با پیگیری‌های خبرنگ
‍قرارداد بلبلی شبیه ماجرای ترابی نیست
از بدو اعلام محرومیت محمد بلبلی برخی دوستان به دنبال واکاوی این موضوع و تطبیق آن با مسئله ترابی و تراکتور هستند. قیاسی که هیچ انطباقی ندارد. به چند دلیل:
۱- اول اینکه در مورد بلبلی ایجنت او آقای فیض بخش یک روز قبل از رسانه ای شدن حضورش در استقلال با من تماس گرفت و موضوع انتقال از سپیدرود به فولاد و متعاقبا به استقلال را توضیح داد و مشورت گرفت. گفتم بروید با سپیدرود توافق کنید. فولاد این وسط خودش هم تخلف کر
❌قیمت سوپر فود NBS خوراکی 
میزان مدتی که بسته های زیر جوابگو هست برای فردی می‌باشد که حدود ۶۰ الی ۷۰ کیلو وزن دارد و فردی که بدنش وزن بیشتری دارد طبیعتاً مدت قید شده کوتاه تر خواهد بود 
بسته ۱ماهه ۱۴۰ هزار تومانبسته ۲ماهه ۲۷۰ هزار تومانبسته ۴ماهه ۴۲۰ هزار تومانبسته خانواده به قیمت ۷۳۰ هزار تومانکرم  nbs معمولی ۱۹۰ هزار تومن
کرم  nbs از نوع vip قیمت ۲۸۰ هزار تومن
شیاف ۴۰ عددی ماریانا  ۹۹ تومن
ارسال رایگان به سراسر کشور
 
مشاوره و سفارش
۰۹۹۲۱۸۰۳۷
از این تعداد تا صبح شنبه 18 آوریل 2020 بیش از 152 هزار و 328 تن جان باخته و 567هزار و 279 تن نیز بهبود پیدا کردند.
همچنین از مجموع 1 میلیون و 503 هزار و 633 کیس فعال، حال 56 هزار 197 تن وخیم اعلام شده است.
شنبه ، ۳۰ فروردین ۹۹@IrNews_24
[عکس 662×680]
مشاهده مطلب در کانال
پارس جنوبی - پیکان      پیش بینی: تساوی
 
گل گهر - ماشین سازی       پیش بینی: ماشین سازی با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
تراکتور -  شهر خودرو         پیش بینی: تساوی
 
صنعت نفت - سپاهان        پیش بینی: سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
این پیش بینی ها با الگوریتم اصلاح شده است.
با سلام خدمت همراهان وبلاگ بیامه 
ساخت جاده قبرستان روستا
 
روستای بیامه سفلی یکی از بزرگترین روستاهای بخش گهواره است که راه جاده قبرستان این روستا جاده ای میباشه که فقط با تراکتور قابل عبور است این جاده در قسمت شمال غرب روستا میباشد  لذا از مسئولین مربوطه خواهشمند است که به این موضوع رسیدگی فرمایید که شاید یکی از بزرگترین مشکلات روستا برطرف شود
 
با تشکر
تعداد قربانیان کووید-۱۹ در جهان از ۷۴ هزار نفر گذشت
بیش از ۲۸۶ هزار نفر بهبود یافته‌اند
آمریکا با ۳۶۷ هزار و ۶۲۹ مورد ابتلا و ۱۰ هزار و ۹۴۱ قربانی در صدر فهرست مبتلایان جهانی قرار گرفته است. /ایسنا
سه شنبه ، ۱۹ فروردین ۹۹@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
  سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اشکان دژاگه و چند بازیکن جدید تا چند روز دیگر به اردوی تیم ملحق می شوند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، مصطفی دنیزلی در خصوص اردوی ارضروم گفت: پس از پشت سر گذاشتن تمرینات پرفشار تبریز، اردوی خود را در ارضروم آغاز کردیم و می توانیم در این اردو، برنامه های بدنی و غذایی بازیکنان را نیز زیر نظر بگیریم. تمریناتمان در دو نوبت صبح و عصر برگ
باشگاه تراکتورسازی به سرمربی عثمانلی اسپور ترکیه پیشنهاد امضای قرارداد 2 ساله داد.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «bursadabugun» ترکیه خبر داد که باشگاه تراکتورسازی تبریز به عرفان بوز، سرمربی عثمانلی اسپور قرارداد 2 ساله ای را پیشنهاد داده است.
این مربی سابقه هدایت تیم‌های بورسا اسپور و گنجلر بیر لیگی را در لیگ ترکیه دارد. جورج لیکنز، سرمربی بلژیکی تراکتور روز گذشته رسما قراردادش را با این باشگاه
  یک نشریه انگلیسی خبر داد گلزن ایرلندی اسبق تراکتور با پیشنهاد باشگاه استقلال مواجه شد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه سان گزارش کرد آنتونی استوکس که زمانی برای تراکتور تبریز بازی می‌کرد، با پیشنهاد تیم استقلال تهران مواجه شده و ممکن است یکبار دیگر به فوتبال ایران بازگردد.
طبق آنچه اعلام شد گلزن ایرلندی هم اکنون در جست‌وجوی تیمی جدید پس از ترک تیم آدانا دمیراسپور ترکیه می‌‌گردد.
ستاره 31 ساله د
اقتصادنیوز: امروز چهارشنبه ۱۱ دی در بازار داخلی طلا و ارز شاهد ثابت نسبی قیمت‌ها پس از روزها و ماه‌های پرالتهاب شد. قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران که مرز روانی روزهای قبلی خود را شکست بود و از ۴۷۰ هزار تومان برای هر گرم پیشی گرفت بود امروز بدون تغییر ۴۷۶ هزارتومان معامله شد. همچنین قیمت سکه تمام هم چهارمیلیون و ششصدهزار تومان معامله شد.
به گزارش اقتصادنیوز، امروز چهارشنبه ۱۱ دی سکه طرح جدید به 4 میلیون و 659 هزار تومان و سکه طرح قدیم 4
بسم الله الرحمن الرحیم
 
برای اغلب گیاه ها اینطور است؛ هزار تا برگ روی زمین بیوفتد یک دانه سبز نمیشود اما از یک دانه هزار برگ و هزار دانه ی دیگر بارور میشود.خاصیت بعضی خون های ریخته شده هم همین است، هر یک قطره که بر زمین میریزد هزار لاله ی سرخ از پسش می روید.
 
___
۱.من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
۲.  نپندار که مرده اند..
۳.هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
۴.هنر آن است که بمیری قبل از
از حقایق جهان میشه به این اشاره کرد که من، هلن پراسپرو، هرگز نمی تونم از لحاظ مثل تراکتور کار کردن و ژاپنی رفتار کردن به مامان برسم. حالا هرچقدر هم که با چوب نودل بخورم و آهنگ های ژاپنی حفظ کنم، اون می تونه با چهار ساعت از زندگیش همه تلاش های منو مسخره کنه. چهار ساعتی که توش غذا و سالاد درست کنه، یه کلاس دو ساعته آنلاین بذاره، و با رو مخ ترین موجود زنده دنیا سر حقوقش بحث کنه و خونه و آشپزخونه رو تمیز کنه.
دقیقا حس یه گنینی رو دارم که با یه هوکاگه
این لیست بازی های هفته ۱۶ لیگ برتر هست که این هفته پنج شنبه و جمعه قرار هست برگزار بشن.
 
استقلال- ماشین سازی
 
تراکتور - نفت مسجد سلیمان
 
سپاهان - شاهین بوشهر
 
پارس جنوبی- پرسپولیس
 
نساجی - گل گهر
 
سایپا - ذوب
 
شهر خودرو - پیکان
 
صنعت نفت - فولاد.
 
اگر کسی دوست داشت بازی ها رو پیش بینی کنه و توی کامنت ها برای من کامنت بزاره. من هم روز پنج شنبه نتیجه پیش بینی براساس ریاضی رو میزارم. بعد میشه نتایج پیش بینی ها رو با هم مقایسه کرد.
سال نو مبارک
هر چند بخاطر بیماری کرونا عید دیدنی امسال در هیچ جا برگزار نمیشه اما برای عید خریدهایی کرده ام . چهار بسته شیرینی ، دو بسته شکلات و سه کیلو آجیل

 
چهار بسته شیرینی هر بسته 20 هزار تومان در مجموع 80 هزار تومان
دو بسته شکلات حاج عبدالله هر بسته 30 هزار تومان در مجموع 60 هزار تومان
سه کیلو آجیل درجه یک - کیلویی 85 هزار تومان در مجموع 240 هزار تومان
سه کیلو پرتقال درجه یک : 50 هزار تومان
کل خرید : 430 هزار تومان
 
 
روابط عمومی سمات اعلام کرد: 
 پارسال، در هر ماه به طور میانگین ۶۸ هزارو ۵۰۰ سهامدار جدید وارد بورس شده‌اند و شیب ورود سهامداران تازه وارد رفته رفته رشد کرده به طوری که در نخستین ماه سال ۵۵ هزار سهامدار جدید وارد بورس شده‌اند.
 این رقم در ماه پایانی سال ۹۸ از مرز ۱۷۲ هزار نفر هم عبور کرد.
 مطابق این اطلاعات پارسال در مجموع ۸۲۲ هزار سهامدار جدید وارد بورس شده اند که با اضافه شدن این تعداد سهامدار، جمعیت کل سهامداران بورس به ۱۱ میلیون و ۶۵۵ ه
دارویی بسیار جدید پس از آزمایش روی حیوانات قرار بود روی انسانها امتحان شود ولی امکان مرگ شخص نیز وجود داشت. 
سه نفر داوطلب تزریق این داروی جدید شدند. یک آلمانی، یک فرانسوی و یک ایرانی.
به آلمانی گفتند: چه قدر می گیری، گفت 100هزار دلار. 
گفتند: برای چه؟ 
گفت: اگر مُردم برسد به همسرم.
به فرانسوی گفتند: چقدر؟ 
گفت: 200 هزار دلار که اگر مردم 100هزار برسد به همسرم و 100 هزار برسد به معشوقم.
به ایرانی گفتند: چقدر می گیری؟ گفت 300 هزار دلار. 
گفتند چرا؟ 
گفت: 100
به گزارش خبرگزاری مهر
و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، براساس اعلام کمیته تعیین وضعیت
بازیکنان، در پرونده شکایت خالد شفیعی از باشگاه تراکتورسازی تبریز این
باشگاه با توجه به عدم ارائه دفاعیه به پرداخت مبلغ ۶/۰۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
بعلاوه هزینه دادرسی محکوم شده که این حکم طی مدت هفت روز قابل
تجدیدنظرخواهی است.
ادامه مطلب
ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   ​
با تراکتور ازکاشت تا برداشت
تراکتور(Tractor) به معنی «کشنده» می‌باشد. این کلمه به ماشین‌هایی اطلاق می‌شود که جهت کشیدن یک بار یا یک وسیله بکار می‌روند. تراکتور به ماشین خودرویی اطلاق می‌شود که از قدرت آن برای کشیدن ادوات و ماشینهای کشاورزی قابل حرکت استفاده می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.
ادامه مطلب...
بسته های افزایشی شرکت شاتل
در این مطلب با بسته های افزایشی اینترنت شرکت شاتل که یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات اینترنت پرسرعت ای دی اس ال در کشور است آشنا می شویم، این بسته ها امکان خرید جداگانه برای افزیش حجم را خواهند داشت که با قیمت منصفانه و حجم مناسب خود بسیار کاربردی هستند. این بسته ها در حال حاضر در دسترس خواهند بود.
تعرفه بسته های افزایشی اینترنت پرسرعت شاتل

مدت بسته
حجم
قیمت

ماهانه
6 + 4 گیگابایت (2 تا 7 صبح)
20 هزار تومان

ماهانه
13
روزهای اول اسفندماه 1397 پکیج برای منزل مسکونی خریداری کردم . نام پکیج بوتان بود و مدل 24 هزار .
آبگرمکن : 4 میلیون و 50 هزار تومان 
پنل ها : 3 میلیون و 100 هزار تومان
حوله خشک کن حمام : 200 هزار تومان
مجموعاً : 7 میلیون و 350 هزار تومان 

*
*
*
  دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با وجودی که بازی اول تیم خود را به دلیل رفتار غیر ورزشی در فصل گذشته از دست داد باز هم با حرکتی دیگر حاشیه ساز شد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند بعد از پایان بازی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام درحالی که به سمت رختکن در حال حرکت بوده با حرکتی ناپسند به سمت هواداران تراکتور بار دیگر باعث حاشیه سازی شده است.
فیلم منتشر شده از حرکت بیرانوند از ر
⚪شکستگی فمور و تیبیا شدید آقای 54ساله از آستارا که بدنبال برخورد دیسک تراکتور به تیبیا و فشار به فمور این حادثه پیش اومد. و با تکنیک الیزاروف درمان شد.
آدرس مطب تهرانسر بلوار اصلی مجتمع سهند طبقه4 واحد 410
تلفنهای تماس 09382624034 و 02144563178
وبسایت
Www.baharteb.blog.ir
@bahartebkaran
خوب نمی دونم با خودتون چه فکری می کنید که اخ جون چهارتا صفر می خوان بردارن یا ای تو روحشون چهارتا صفر می خوان بردارن
 
 
نه در اصل اینه که دولت گند زده اونم گندی که توی قرن بی سابقست. بعد برای لاپوشونیش مجبوره چشم مردم رو کور کنه مثل جنسی که به جای 100 هزار میدن 99 هزار تا ما فکر کنیم ارزونه اونم همینه هیچ فرقی نداره. 
 
من فقط می دونم چهارتا صفر کم بشه از این به بعد بستنی هزاز تومنی رو باید بخریم ده هزار. اها شاید بگی مگه میشه. ولی وقتی چهارتا صفر کم
مدیرکل امور اتباع خراسان رضوی ابراز کرد: پنج گروه در طرح آمایش ۱۴ داریم؛
١- اتباع دارای کارت امایش ١٣
٢- افرادی که برگه تردد معتبر دارند
٣- همسر و فرزندان اتباع مزدوج با بانوان ایرانی که برای آن‌ها نیز برگه تردد صادر می‌شود.
٤- دارندگان کارت آمایش ۱۲ و هویت ۱۱
٥- گروه آخر دارندگان کارت آمایش ۱۱ و هویت ۱۰، به‌شرط اینکه حکم تردد از مراجع قضایی و خروج از کشور را نداشته باشند.
قاسمی از تخفیف ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی در حوزه خدمات شهری برای ۲۰ گروه آسیب‌پذ
✅ قیمت کتاب های درسی سال تحصیلی 99- 98 
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش آموزش و پرورش در بخشی از صحبت‌هایش به قیمت کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف اشاره کرد وگفت: دوره ابتدایی قیمت کتاب شانزده هزار و ۱۰۰ تومان، پایه دوم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان بابت ۶ جلد کتاب، پایه سوم ۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان بابت ۷جلد کتاب، پایه چهارم بابت ۷جلد کتاب ۲۲ هزارو ۶۰۰ تومان، پایه پنجم بابت ۷جلد کتاب ۲۲ هزارو ۶۰۰ تومان، پایه ششم بابت ۹جلد کتاب ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان و
لیست بازیکنان پرسپولیس برابر تراکتورسازی تبریز:
 
بوژیدار رادوویچ، علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد نادری، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، محمد انصاری، کنعانی زادگان، محسن ربیع خواه، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، وحید امیری، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، امیر روستایی، علی علیپور، جونیور براندائو، سعید حسین‌پور و آدم همتی
با آزاد راه تهران شمال و عوارض آن آشنا شویم_ تهران-چالوس ۱۲۱ کیلومتر شد.
با افتتاح بخش اول آزادراه تهران – شمال، مسیر تردد از ۹۰ کیلومتر به ۳۲ کیلومتر کاهش یافت.
_قیمت عوارض آزاد راه تهران شمال_ نرخ عوارض آزاد راه تهران شمال برای وانت: ۳۵۰ هزار ریال._ نرخ عوارض آزاد راه تهران شمال برای مینی بوس: ۴۰۰ هزار ریال_ نرخ عوارض آزاد راه تهران شمال برای اتوبوس: ۴۵۰ هزار ریال_ کارمزد سامانه الکترونیکی عوارض برای دریافت عوارض معادل ۱ هزار ریال، برای عوارض
جت هیتر 60 هزار گازی دودکشدار، هیتر موشکی 60 هزار گازی دودکشدار، هیتر گازی مرغداری، جت هیتر گلخانه، هیتر جت دود کشدار ،هیتر موشکی گازی 

‍ فروشگاه تی تاک تولید کننده جت هیتر 60 هزار دود کشدار گازی

برای مشاوره و خرید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۹ می توانید با مهندس محسنی-مدیربخش فروش تماس بگیرید :
➖➖➖➖➖
09120578916
09137028196
➖➖➖➖➖
مدل دستگاه  QEG110 - NTA
جت هیتر 60 هزار گاز سوز
کاربری تک موتوره - دودکش دار
ظرفیت حرارتی -50.000 الی 60.000 کیلو کالری در ساعت
حداکثر م
فروش محصولات شرکت ژلاتین کپسول ایران در بازار بزرگ تهران
تلفن تماس: 09126306040 رضاییان
 
پخش کلی و جزئی پوکه کپسول خالی در 6 سایز مختلف و با رنگ های متنوعدر اندازه (سایز) های : 00 و 0E و 0 و 1 و 2 و 3جعبه های:70000 عددی، هفتاد هزار عددی80000 عددی، هشتاد هزار عددی100000 عددی، صد هزار عددی130000 عددی، صد و سی هزار عددی170000 عددی، صد و هفتاد هزار عددی200000 عددی، دویست هزار عددی
 
تلفن تماس: 09126306040 رضاییان (استعلام قیمت فقط از طریق واتساپ)
 
مشاهده لیست قیمت ها در اینستاگرا
برای خرید یک سری ظروف مسی به بازار رفته بودم.
قیمتهای این ظروف واقعا بالا رفته و برام جالب بود.
قیمت لیوان مسی از هجده هزار تومان شروع می شد و تا سی هزار تومان میرسید.
قیمت یک جای میوه ای بزرگ تقریبا چهارصد هزار تومان بود
قیمت یک پارچ آب را تقریبا یکصد و بیست هزار تومان 
 
چیزی که با توجه به مقایسه قیمتها مشاهده کردم حدودا بیست درصد قیمتها از داخل شهر پایین تر بود
البته توصیه می کنم به بازار سید اسماعیل بروید. قیمتهاش بهتره و مس فروشهای بیشتری
 
امروز هم نرخ خرید دلار و یورو در بانک‌ها کاهش داشت و هم نرخ خرید و فروش این دو ارز در صرافی‌های مجاز بانکی کاهش قیمت را تجربه کرد.
به گزارش ایسنا، در معاملات ارزی امروز (چهارشنبه) بانک‌ها هر دلار را به نرخ ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان از متقاضیان خریدند که بیش از ۲۵۰ تومان ارزان شده است.
همچنین نرخ خرید هر اسکناس یورو از سوی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۳۷۰ تومان اعلام شده است که نسبت به دیروز نشانگر کاهش ۳۰۰ تومانی است.
در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز هر دلا
بازار سرمایه در هفته جاری دو رکورد جدید را تجربه کرد، به طوریکه شاخص کل بورس برای نخستین بار وارد کانال ۶۰۰ هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز برای نخستین بار وارد کانال ۸۰۰۰ واحد شدند.
آمار و ارقام حاکی از آن است که ارزش کل معاملات انجام شده در هفته جاری در بازار بورس ۲۹۸ هزار و ۸۸۵ میلیارد ریال بوده است که نسبت به هفته گذشته که ۲۸۸ هزار و ۶۴ میلیارد ریال بوده، ۲.۹۵ درصد افزایش یافته است. این درحالی است که حجم معاملات که در این هفته ۳۲ هزار و ۴۹۱
#اسنپ
کد تخفیف 8 هزار تومانی
Snappfood8k
- سفارش اول غذا از سوپراپ اسنپ
#فیلیمو
 
اشتراک رایگان یک‌روزه
 
FILIMOTXS
- مخصوص سفارش اول
#تگموند⛱ کد تخفیف 30 هزار تومانی فرشگاه اینترنتی مد و لباس "تگموند"1️⃣ برای خرید های بالای 300 هزار تومان2️⃣ بدون محدودیت سفارش اول✅ TMGLOWSH
ادامه مطلب
صد و پنجاهمین اجرای تئاتر جابر 
زمان: 23 آبان 1398،ساعت14
مکان: قم (سالن کوثر)
هزینه بلیط :
انفرادی 15 هزار تومان
گروهی:
20 نفر به بالا (برای طلاب و بسیجیان) نفری 10 هزار تومان
30 نفر به بالا 7 هزار تومان
50 نفر به بالا 5 هزار تومان
 رزروپیامکی:
09915192702
ادامه مطلب
بازی های هفته هفدهم لیگ برتر رو روزهای شنبه ۵ بهمن و یکشنبه ۶ بهمن برگزار خواهد شد. البته بازی شهر خودرو و شاهین یک هفته قبل برگزار شده و بازی فولاد و استقلال هم لغو شد.
 
 ماشین سازی- سپاهان    پیش بینی : سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
پیکان- نساجی             پیش بینی: تساوی
 
گل گهر - سایپا             پیش بینی:  تساوی
 
ذوب آهن - پارس جنوبی     پیش بینی: تساوی
 
پرسپولیس - تراکتور         پیش بینی: پرسولیس با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
نفت مسج
  شش باشگاه لیگ برتری فوتبال از رئیس فدراسیون درخواست افزایش سهمیه در جذب بازیکن را داشته اند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که هنوز سازمان لیگ زمان رسمی برگزاری لیگ نوزدهم را اعلام نکرده است، چند باشگاه طی نامه ای به تاج رئیس فدراسیون فوتبال درخواست افزایش  سهمیه های بازیکنان را مطرح کرده اند.
 
باشگاه های پرسپولیس، تراکتور ، ماشین سازی،شاهین بوشهر، پارس جنوبی و شهرخودرو از رییس فدراسیون
حسن روحانی در نشست خبری روز گذشته گفت: در ترکیه یک لیتر بنزین ۱۵هزار تومان و در اروپا ۲۰ هزار تومان است؛ البته ما هم دنبال این نیستیم بنزین هزار تومانی را ۱۵ هزار تومان کنیم اما در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد تغییراتی در این زمینه هستیم.
در حال حال حاضر دمنوش های نیوشا در حوزه سلامتی بسیار خوب بوده است و مردم از این دمنوش ها بسیار راضی می باشند و در ادامه میحواهیم در خصوص دمنوش های لاغری نیوشا با شما صحبت کنیم و قیمت این محصولات را برایتان اعلام کنم.
این قیمت مربوط به شهریور ماه 98 می باشد و میتوانید آخرین قیمت این محصولات را از طریق سایت اصلی نیوشا نیز پیگیر باشید.
دمنوش ریزمیوه های قرمز نیوشا به قیمت 70 هزار توماندمنوش گزنه و برگ زیتون نیوشا  13 هزار توماندمنوش حس خوب زندگی نی
در حال حال حاضر دمنوش های نیوشا در حوزه سلامتی بسیار خوب بوده است و مردم از این دمنوش ها بسیار راضی می باشند و در ادامه میحواهیم در خصوص دمنوش های لاغری نیوشا با شما صحبت کنیم و قیمت این محصولات را برایتان اعلام کنم.
این قیمت مربوط به شهریور ماه 98 می باشد و میتوانید آخرین قیمت این محصولات را از طریق سایت اصلی نیوشا نیز پیگیر باشید.
دمنوش ریزمیوه های قرمز نیوشا به قیمت 70 هزار توماندمنوش گزنه و برگ زیتون نیوشا  13 هزار توماندمنوش حس خوب زندگی نی
  گلر ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر 30 بازی هم کلین شیت کنم به مراسم بهترین‌های لیگ نمی‌روم چون دلیلش را همه می‌دانند.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رشید مظاهری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:  فکر می‌کنم یک سر و گردن از پرسپولیس بالاتر بودیم و کمترین حق ما هم در بازی امروز 3 امتیاز بود.وی در خصوص اینکه رقابت با بیرانوند را برده است گفت: نباید اینطور بگوییم چون عملکرد تیم‌ها ن
  باشگاه تراکتور به زودی به مناسبت جشن ولایت و امامت عید غدیرخم جشن پیراهن خود را هم برگزار می‌کند.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه تراکتور به زودی جشن پیراهن خود را به مناسبت جشن عید غدیر خم برگزار می کند.

در این جشن برند لباس های فصل جدید سرخپوشان تبریزی هم مشخص می شود. همچنین از طراحی جدید لوگوی این باشگاه هم رونمایی خواهد شد.

خبر
دیگر از تبریز مربوط به تکمیل شدن دو ورزشگاه ب
 
 
 
بازار سرمایه در هفته جاری دو رکورد جدید را تجربه کرد، به طوریکه شاخص کل بورس برای نخستین بار وارد کانال ۶۰۰ هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز برای نخستین بار وارد کانال ۸۰۰۰ واحد شدند.
به گزارش ایسنا، آمار و ارقام حاکی از آن است که ارزش کل معاملات انجام شده در هفته جاری در بازار بورس ۲۹۸ هزار و ۸۸۵ میلیارد ریال بوده است که نسبت به هفته گذشته که ۲۸۸ هزار و ۶۴ میلیارد ریال بوده، ۲.۹۵ درصد افزایش یافته است. این درحالی است که  حجم معاملات که در
هزار بار پیش اومده که به خودم گفتم دیگه واقعا امشب صبح نمیشه این دفعه حتما دق می‌کنم.
+ به شکل احمقانه‌ای زندگیم مزه آدم‌های بی‌خود و بی‌خیال و بی‌هدف رو میده در حالی که واقعا نیستم. گمان کنم فقط بیمارم، البته که جسم نه.
+ پُک: پست کوتاه.
صد و پنجاه و نهمین اجرای تئاتر #جابر زمان:28 آذر 1398
ساعت ورودمخاطب(گشت وبازرسی):13:45
شروع اجرا:14:15
مکان: قم، بلوار جمهوری، میدان سپاه،نبش کوچه6، اداره کل تبلیغات اسلامی، سالن کوثر 
#بلیط :انفرادی 15 هزار تومانگروهی:20 نفر به بالا (برای طلاب و بسیجیان) نفری 10 هزار تومان30 نفر به بالا 7 هزار تومان50 نفر به بالا 5 هزار تومان
رزرو پیامکی: 0991512702
ادامه مطلب
جذب ۱۰ هزار پرستار در تیر ماه سال ۹۸
رئیس شورای عالی سازمان نظام پرستاری:
جهت رفع کمبود نیروی پرستاری براساس مصوبه مجلس ۱۰ هزار پرستار در تیر ماه سال ۹۸ جذب خواهند شد
کافی نت فرزاد:صرفافقط اطلاعیه ذکرشده وجزئیات دیگری هنوز اعلام نشده است
امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به روز کاری قبل، 3 میلیون و  996 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 3 میلیون و 984 هزار تومان معامله می‌شود.
در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی 2میلیون و 48 هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و 249 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 889 هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای 18عیار هم 405 هزار و 900 تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1520.1 دلار معامله می
اگر به صفحه اصلی سایت ملکیما مراجعه کرده باشید، متوجه می شوید تقریبا در میانه صفحه یک نوار آمار از وضعیت جاری وب سایت نمایش داده می شود که شامل سه مقدار مهم آگهی های دریافتی ، آگهی های فعال و میانگین روزانه ثبت آگهی می باشد. اما شاید برای شما سوال باشد که روزانه 24 هزار آگهی چگونه در دسترس شما قرار می گیرند؟
ادامه مطلب
جت هیتر (هیتر موشکی) دستگاهی است برای  گرم کردن محیط های صنعتی مثل گلخانه ، مرغداری، ساختمان های در حال ساخت  دامداری و ....

جت هیتر موشکی ۵۰ هزار ، نسل جدید هیتر های موشکی فروشگاه تی تاک با ظرفیت گرمایشی 50 هزار کیلو کالری در ساعت ، مناسب برای گرم کردن محیط های صنعتی با ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب (مثل طول ۲۵ متر و عرض ۱۰ متر و ارتفاع ۲ متر )  الی ۱۵۰۰ متر مکعب (مثلا طول ۵۰ متر و عرض ۱۰ متر و ارتفاع ۳ متر) تا حد ۳۰ الی ۴۰ درجه 
این دستگاه بدون دودکش می باشد و
احمد بهرامی مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان فریدونشهر: عملیات برفروبی معابر روستاهای دهستان عشایری تا روستاهای قلعه سرخ ، دره سیب و همه روستاهای دهستان برف انبار تا روستای چقا به وسیله ماشین آلات موجود اعم از یک دستگاه لودر، دو دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه تراکتور مجهز به تیغه برف روب، کامیون برف روب و یک دستگاه گریدر  اتمام یافته و کلیه معابر بازگشایی شد.
تغییر در زمان برگزاری سه دیدار 
زمان بازی تراکتور – استقلال تغییر کرد
کمیته مسابقات لیگ برتر از تغییر زمان برگزاری سه بازی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر خبر داد. 
 
به گزارش "ورزش سه" و به نقل روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته مسابقات زمان جدید سه مسابقه از هفته نهم لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد:
 
* پنجشنبه ۹ آبان ۹۸
سایپا – شهر خودرو به جای ساعت ۱۶:۳۰ در ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهدا شهر قدس برگزار می شود.
* جمعه ۱۰ آبان ۹۸
تراکتورساز
جیلی برقی جئو متری اِی رونمایی شد
مشخصات فنی :
161 اسب بخار قدرت
250 نیوتن‌متر  گشتاور
0- 100: 8.8 ثانیه
سرعت: 150 کیلومتر بر ساعت
رقبا :
  نیسان لیف و فولکس واگن e-Golf
قیمت : 
مدل ۳۰ هزار دلاری که با مشوق های دولتی به ۲۲ هزار دلار کاهش میابد با برد حرکتی ۴۰۰ کیلو متری
مدل ۳۶ هزار دلاری که با مشوق های دولتی به ۲۸ هزار دلار کاهش میابد با برد حرکتی ۵۰۰ کیلو متری
فروش ژئومتری A در بازار چین شروع و جیلی موفق شده ۲۷ هزار سفارش برای این خودرو ثبت کند
گروهی از محققان داده‌های مربوط به ۱۶ میلیون نفر در کشور سوئد را تجزیه‌وتحلیل کردند که در این میان، بیش از ۱۵۳ هزار فرد به بیماری سرطان خون مبتلا بودند و ۳۹۱ هزار نفر آن، از بستگان درجه‌یک آن‌ها شامل والدین، ​​خواهر و برادر یا فرزندان بودند.
جت هیتر گازوئیلی ۵۰ هزار  ، جت هیتر مرغداری،جت هیتر گلخانه ، هیتر ۵۰ هزار مرغداری ، هیتر ۵۰ هزار گلخانه ، جت هیتر گازوئیلی مرغداری ، بخاری گلخانه ، بخاری مرغداری

فروشگاه تی تاک تولید کننده جت هیتر گازوئیلی ۵۰ هزار مناسب برای مرغداری و کارگاه و گلخانه های بزرگ


مشخصات دستگاه  :
ظرفیت گرمایشی : ۵۰۰ الی ۲۰۰۰ متر مکعب 
سیستم : ۵۰ هزار گازوئیلی  بدون دودکش بدون باک
ابعاد دستگاه  ۳۳۰*۱۱۰*۶۶۰
مصرف گازوییل  : ۶ لیتر در ساعت

برای مشاوره و خرید همه رو
                          بسم الله الرحمن الرحیم
تکلیف:به نظر شما پناهگاه سوره ناس چگونه است؟
به نظر من پناهگاه سوره ناس میتواند شبیه وضعیت فردی باشد که کسی در حال تعقیب او به قصد صدمه زدن است و ان فرد به جایی شبیه هزار تو میرسد در ابتدای هزار تو یه دفترچه راهنما است که نشان میدهد چگونه میتوان به مرکز هزار تو رسید. ان فرد با استفاده از دفترچه خود را به مرکز هزار تو نزدیک میکند و هر چه قدر نزدیک تر شود از شر ان کسی که تعقیبش میکرد در امان بیشتری خواه
  روز شنبه با انجام دو مسابقه معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر مسابقات نیم فصل باشگاهی به پایان می رسد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو مسابقه پایانی نیم فصل روز شنبه در تهران و آبادان برگزار می‌شود. در این مسابقه دو تیم تراکتور و صنعت نفت به دنبال جایگاه سومی استقلال در جدول لیگ هستند و سپاهان هم می‌خواهد با یک برد قهرمان نیم فصل شود. شاید استقلال در این روز بدون بازی یکی دو پله در جدول لیگ سق
۸۳ هزار بیت کوین ، معادل ۴۷ ملیون دلار کنونی، توسط یک هکر ناشناس از سرورهای انتقال سود بیت‌کوین سرقت شده‌است. بیت کوین چیست؟ بیت کوین (به انگلیسی bitcoin) یکی از اولین پیاده سازی‌ها با مفهوم پول رمزگذاری شده است که اولین بار در سال ۱۹۹۸توسط Wei Dai در لیست پستی cypherpunks مطرح شد. بیت کوین … سرقت ۸۳ هزار بیت‌کوین
منبع : وبلاگ ایران سرور
سلام علیکمطبق سنت هرساله امسال هم آمار کنکور سرزمین مادری را منتشر میکنیم. 
زیاد طولانی نیست. به جدول و نمودار هم احتیاجی نیست.
 
در گروه های ریاضی و تجربی و انسانی در بین دانش آموزان دختر و پسر تعداد 3 رتبه زیر سه هزار. 
1 نفر سه رقمی
1نفر بین هزار تا دوهزار
1نفر بین دو تا سه هزار
 
در 10سال اخیر چنین آماری سابقه نداشت. 
 
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجملپ ن: واقعا هیچ اراده ای بر اصلاح سیستم حاضر نمیبینم. بخاطر همین دیگر چندان خود را به زحمت نمی
 
در اولین روز هفته، سکه تمام بهار آزادی وارد کانال ۱۱ میلیون تومانی شد و دلار از مرز ۲۵ هزار تومانی عبور کرد. سکه با ۲۵۰ هزار تومان افزایش به بهای ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید و دلار با هزار تومان افزایش روی عدد ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان قرار گرفت.
ادامه مطلب
طبق آمار رسمی ارائه شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران و با توجه به بررسی ها و تحلیل های شرکت فرا ترخیص آریا می توان این گونه بیان کرد که در سال ۱۳۹۵ واردات و ترخیص ازگمرک غرب تهران از لحاظ وزنی بیش از ۲۰۱ هزار تن و از لحاظ ارزش دلاری بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون بوده است. در نتیجه سهم ارزشی گمرک غرب تهران در این سال نسبت به کل واردات معادل ۲٫۱۶ درصد و سهم وزنی آن ۰٫۶ درصد می باشد. واردات به گمرک غرب تهران از کشورهای مختلف صورت می پذیرد به گون
تبلیغات انتخاباتی در کانال و گروه تلگرام 
ممبر فیک کانال تلگرام .......  8 هزار تومان
ممبر واقعی اد اجباری  ........ 10 هزار تومان 
ممبر فیک گروه تلگرام ........ 12 هزار تومان 
بازدید پست کانال تلگرام ....... 1500 تومان
فالوور فیک ارزان
فالوور ایرانی واقعی
فالوور پاپ اپ لایک زن 
لایک پست اینستاگرام 
عرضه و فروش کانال های اماده تلگرام از 10 الی 500 هزار ممبر ( تحویل فوری )
تبلیغات گسترده تلگرامی . تبلیغات انبوه و هدفمند . ارسال انبوه استانی بصورت پیامک .ایمیل . ار
هزار خورشید تابان
 افغانستان سرزمینی است که سال‌های گذشته زیاد نامش را در اخبار شنیده‌ایم. اخباری که درون‌مایه‌ی بیشترشان ناامنی، جنگ داخلی و روزهای سخت برای مردم همسایه‌مان است. هزار خورشید تابان روایت این روزهای سخت از نزدیک است. رمان زیبای خالد حسینی را یک‌بار هم که شده باید خواند و بافت سنتی جامعه‌ی افغانستان را لمس کرد.

ادامه مطلب
دولت پس از اعمال تغییرات در نرخ بنزین و افزایش ۲ هزار تومانی هر لیتر بنزین آزاد، با ارائه گزارشی اعلام کرد که در صدد جبران گرانی بنزین و پرداخت تمامی عواید حاصل از افزایش نرح این کالا به مردم است.
در این راستا اعلام شد که به جامعه هدفی ۶۰ میلیون نفری (۱۸ میلیون خانوار) شامل «مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، روستاییان و عشایر، کارگران، کارمندان و اقشار کم درآمد» هر ماه مبلغی بر اساس بعد خ
♦️اعلام وضعیت کاری ادارات تا ۲۰ فروردین
جهانپور درباره تعطیلی ادارات تا ۲۰ فروردین:۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کارمند قطعی داریم که ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار معادل ۵۰ درصد در همان ابتدای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شدند.  ۵۰۰ هزار نفر کارکنان نظام سلامت هستند که امکان تعطیلی آن‌ها وجود ندارد، بلکه به طور مضاعف هم کار می‌کنند. ۲۰۰ هزار نفر در شهرداری‌ها و نیروهای نظامی و امنیتی در حال خدمت به مردم هستند  و تعطیل نخواهند شد.بیش از ۲ میلیون نفر از ک
راهنمای فروش و خرید کامپیوتر سیستم رده متوسط (راندمان خوب -سرعت بالا در کارهای روزمره- بازی با تنظیمات پایین یا متوسط)
سیستم با بودجه‌ی متوسط
 

قیمت
مدل
نام قطعه

۴۴٠ هزار تومان
Intel Core i3 6100
CPU

۴٧٠ هزار تومان
ASUS H170 Pro یا GA-H170-D3H
MotherBoard

۲۰۰ هزار تومان
GSkill Ripjaws V 2*4GB DDR4 2133MHz
RAM

٧٣٠ هزار تومان
Gigabyte GTX 950 OC WF 2X 2GB
VGA

۱٧۰ هزار تومان
Seagate 7200 64MB 1TB
HDD

۶۰ هزار تومان
Samsung 24X SATA
ODD

۲۹۰ هزار تومان
Green 600A-HP
Power

۱٧۰ هزار تومان
Green X2 Jaguar
Case

دو میلیون و ۵٣۰ هزار تومان
ج
  سرپرست باشگاه تراکتور گفت: مطرح شدن نام مربیان خارجی برای هدایت تراکتور تنها گمانه‌زنی است.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه تراکتور، میر معصوم سهرابی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه موج فوتبال در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی این تیم، اظهار داشت: با توجه به فشردگی مسابقات، تمرکز اصلی کادر مدیریتی و کادر فنی برای کسب حداکثر امتیازات از بازی‌های آتی است. هیأت مدیره تراکتور پس از جمع ب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها