نتایج جستجو برای عبارت :

نشست هم‌اندیشی مسئولین مکاتب شهرستان سراوان بزرگ برگزار شد

به گزارش شریعت نیوز نشست مسئولین مکاتب خواهران شهرستان سراوان بزرگ (سراوان، مهرستان وسیب و سوران) به میزبانی مکتب فاطمه الزهرا بخشان امروز پنج‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه برگزار گردید.
تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری محمد سپاهی آغازگر این نشست معنوی بود.  بعد از آن مولوی محمود یکی از مدرسین مکتب فاطمة الزهراء، به مهمانان این جلسه خیر مقدم عرض نمود.
پس از آن مولانا محمداسحاق سپاهی مسئول شورای سراوان سخنانی را ایراد نمودند. سپس مولانا احمد ن
#اخلاق_انتخاباتی 
 کاندیداها و هواداران آنان در فضای رقابت انتخاباتی اخلاق اسلامی را از یاد نبرند. اختلاف نظر امری طبیعی است اما آنچه ناپسند است اهانت ، تخریب و تهمت و بد رفتاری هاست که بر خلاف اخلاق اسلامی و حرام است.
مولانا ساداتی/مراسم نماز جمعه اهلسنت سراوان ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
در تاریخ98/8/28به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه نشست کتابخوانی در آموزشگاه با حضور شهردار شهر ،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان ، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان ،شورای اسلامی شهر چلیچه برگزار گردید
اهم برنامه ها به روایت تصویر :
 
صبح امروز ۱۴ حمل۹۸، در اثر شلیک ماموران سپاه پاسداران دستکم ۲۵ مهاجر افغانستانی در محدوده "سه راهی جالق به کلگان" در شهرستان سراوان مورد هدف گلوله قرار گرفته و کشته و زخمی شدند.
به گزارش دریافتی شریعت نیوز  گفته شده که  که در بین قربانیان تعدادی زن و کودک نیز وجود دارد. رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تایید این خبر از مصدومیت تنها ۱۴ نفر خبر داده است.
وی این اتفاق را بدون توضیح بیشتر صرفا "واژگونی خودرو قاچاق انسان" در م
انجمن بانوان فرهیخته شهرستان زرند برگزار میکند:
جشن بزرگ روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در ‌زرند
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته شهرستان زرند از برگزاری جشن بزرگ روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در زرند خبر داد.
فاطمه میرزایی در تشریح این خبر گفت: برای پاسداشت روز دختر و جشن میلاد حضرت معصومه در صدد برگزاری جشنی با برنامه های متنوعی همچون شعر خوانی، نقالی گروه کاوه و هنر نمایی گروه باران و سخنرانی دکتر مرتضی نخعی هستیم.
وی افزود
سراوان یکی از جنگل های قدیمی استان گیلان است که متاسفانه مورد بی مهری قرار گرفته است. در نزدیکی این جنگل یک جایگاه تخلیه زباله های شهری قرار دارد که طی سالها، عریض و طولانی شده است. ارتفاع کوه زباله ها در این منطقه به 90 متر می رسد و این یک فاجعه وحشتناک است. این مشکل آنقدر عمیق است که اهالی منطقه سراوان را با مشکل های فراوانی مواجه کرده است. از بوی بد تعفن زباله ها گرفته تا بیماریهایی که گریبان اهالی را گرفته است.
کوه زباله
فاجعه از آنجایی بیشت
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند برگزار شد
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند همراه با ضیافت افطاری برگزار شد.
 
شب گذشته  مراسم افطاری 21 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس شرکت برق با همراه خانواده و با حضور مدیر عامل شرکت برق استان کرمان و همکاران بنیاد شهرستان زرند در محل اداره برق آن شهرستان برگزار شد.
دراین مراسم قریشی ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت : جانبازی یعنی گذشتن از جان در راه هدفی والا و ارزشمن
چهل‌وچهارمین همایش دانش‌آموختگی طلاب عین‌العلوم گشت سراوان، صبح امروز چهارشنبه (14 فروردین 1398/ 27 رجب 1440)، با حضور علمای برجسته‌ای از استان‌های سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و هرمزگان و با شرکت اقشار مختلف مردم اعم از حوزویان، دانشگاهیان، فرهنگیان و... در مصلای این شهر برگزار شد.
ادامه مطلب
اولین جلسه برای مسابقات جایزه بزرگ شرق کشور در شهرستان قاین با حضور  شیهان پور رضایی و محسن حسن زاده رئیس هیئت کاراته شهرستان قاین و جمعی از چارت هیئت و هنرجویان برگزار گردید.
در این جلسه اعضای برگزاری مسابقه، مجری، انتظامات، داوران و مسئول تدرکات انتخاب شدند.
با تشکر
روابط عمومی شهرستان قاین
مانور نام نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان نور برگزار شد. ‎





 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری
شهرستان نور،ظهر امروز و در آستانه شروع مرحله ثبت نام کاندیداهای
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نور و
محمودآباد، مانور ثبت نام کاندیداهای فرضی جهت آمادگی بیشتر در فرمانداری
شهرستان نور به عنوان مرکز حوزه انتخابیه برگز
برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در زرند
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند از برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
 حسن عرب رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری همایش بزرگ 12000 رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
عرب افزود: این همایش بزرگ روز یکشنبه 7 مهرماه از ساعت 15:30 با حضور پیشکسوتان، جانبازان و خانواده های محترم شهدا در
در تاریخ98/8/28به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه نشست کتابخوانی در آموزشگاه با حضور شهردار شهر ،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان ، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان ،شورای اسلامی شهر چلیچه برگزار گردید
اهم برنامه ها به روایت تصویر :
برگزاری نشست کتابخوانی
اجرای برنامه توسط دانش اموزان در حضور مسئولین
اهداءکتاب توسط اداره فرهنگ و ارشاد فارسان به آموزشگاه
سخنرانی ریاست محترم اداره اموزش و پرورش فارسان
 
 
به مناسبت هفته ی جوان جلسه ی ستاد سازماندهی امور جوانان جهت برنامه ریزی برای پاسداشت هفته ی جوان برگزارشد
امروز صبح جلسه ی ستاد سازماندهی امور جوانان باحضور همه ی نهادهای اجرایی ودولتی شهرستان #زرند در فزمانداری این شهرستان برگزار گردید. 
به گزارش ندای زرند، دراین نشست تمامی ادارات به ذکر ایده هاوبرنامه های ابتکاری خود پیرامون هفته ی جوان پرداختند که در زیر به برخی ازآن اشاره می گردد:
بهجتی رییس امور ورزش وجوانان دراین جلسه گفت :مادراین ه
آیین تودیع و معارفه فرمانده بسیج ادرات شهرستان زرند برگزار شد
صبح امروز 28 فروردین ماه همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و با حضور حبیب الله خنجری فرماندار، سرهنگ اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مدیران ادارات، نهادها، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، آئین تودیع سروان پاسدار محسن یزدانی و معارفه ستوان دوم پاسدار ماشاا... اثنی عشری به عنوان فرمانده حوزه بسیج ادرات شهرستان زرند برگزار شد.
 د
_________________________________________________________________________________________________________________
نشست کتابخوان کتابخانه ای دیماه 98 کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) درروز سه شنبه  مورخ 17/10/98 ساعت 15 با حضور رئیس محترم اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر و جمعی از اعضاء  در محل کتابخانه برگزار گردید. در ابتدای برنامه جناب آقای بامری شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم چنین درگذشت دکتر امینی فرد را تسلیت گفته و در مورد زندگینامه و رشادت های سردار بزرگ اسلام و خدمات مرحوم دک
برگزاری جشن زیر سایه خورشید در شهرستان زرند

جشن بزرگ زیر سایه ی خورشید به مناسبت دهه کرامت با استقبال بی نظیر مردم در آستان مقدس امام زاده حمزه زرند برگزار شد
 ناصر ایرانمنش دبیر و مسوول برگزاری مراسم زیر سایه ی خورشید در گفتو گو با خبرنگار ندای زرند گفت: جشن بزرگ زیر سایه ی خورشید همزمان با دهه ی کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع)با استقبال پر شور مردم در امام زاده حمزه برگزار شد
 ایرانمش عنوان کرد: از جمله برنامه های ما در این مراسم حضور
وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد زرند شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز برای بازدید از معادن و مراکز صنعتی و حضور در نشست رفع موانع تولید شهرستان زرند وارد این شهرستان شد.
مهدی باصره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرن با بیان اینکه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابتدای سفر خود به شهرستان زرند از مجتمع سنگ آهن جلال آباد پیت معدن بازدید می کند، اظهار کرد: در ادامه  پروژه آبگیری(بازیافت آب باطله) شرکت صنعتی فکور صنعت با اعتباری بال
همزمان با سراسر ایران اسلامی در قلعه گنج برگزار شد:
ائین عزاداری شهادت حضرت فاطمه (ص) در قلعه گنج
مراسم عزاداری شهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) در فاطمیه دوم  به مدت ۵ شب در جوار گلزار شهدا گمنام شهرستان قلعه گنج برگزار گردید.
ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شهرستان قلعه گنج در آ
ادامه مطلب
شورای آموزش و پرورش منطقه آب پخش صبح امروز به ریاست علی تنگ ارمی بخشدار در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
در این نشست،امام جمعه،بخشدار،شهردار،رئیس آموزش و پرورش،رئیس شورای شهر،نمایندگان معلمان و دبیران مطالب خود را مطرح کردند.

ادامه مطلب
پنجمین محفل بزرگ «انس با قرآن کریم» شامگاه جمعه (۳ آبان۱۳۹۸) به همت دفتر امور قرآنی مدرسه دینی عین العلوم  گُشت سراوان با حضور قاریان ممتاز داخلی و خارجی برگزار شد
به گزارش شریعت نیوز ، در این محفل قاری نصیر احمد نوتی‌زهی از روستای ناهوک، قاری عبدالغفور سیدزاده (مسئول امور قرآنی عین العلوم گُشت)، قاری محمد سپاهی (استاد تجوید دارالقرآن سراوان)، قاری جلیل الرحمن صحت (استاد قرائت و تجوید بدرالعلوم زاهدان)، قاری عبدالعزیز دهقان (امام جمعه مسج
دومین جلسه شورای زکات شهرستان شبستر در سالجاری برگزار گردید:
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شبستر؛ جلسه شورای زکات شهرستان در دفتر حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شبستر با دستور جلسه بررسی گزارش عملکرد 6 ماهه اول سال 98 و برنامه ریزی برای دستگاه های اجرایی مرتبط بمنظور بهینه سازی اقدامات آتی برگزار گردید.در پایان جلسه احکام دو ساله اعضای شورا توسط امام جمعه شبستر به آنها تقدیم گردید.
موقعیت جغرافیائی:: شهرستان ملایر سرزمینی است بادره ها ودشت های وسیع محاط در میان کوها با مساحتی در حدود 132008کیلومتر مربع  که از شمال به شهرستان همدان، ازمغرب به شهرستان توسرکان  ونهاوند از جنوب به شهرستان بروجرد و از شرق به شهرستان اراک محدود میشود این شهرستان پیوند ناگسستنی  از نظر طبیعی و همچنین ودر پیوندی دیرینه وتاریخی از نظر مناسبات اجتماعی واقتصادی با استان مرکزی ولرستان دارد واز نظرجمعیتی اغلب آنها شهر نشی
به مناسبت دهه فجر نشست بصیرتی در کتابخانه دانش برای دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت معصومه(س) روستای تجرک برگزار گردید.در این نشست جناب سرگرد هادی ربانی معاون سپاه بسیج شهرستان فامنین ضمن تبریک و گرامیداشت چهل و یک سالگی انقلاب به دستاوردهای انقلاب در چهل و یک سال عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران پرداخت و فرمود اقشار مختلف جامعه بخصوص دانش آموزان باید نگاهی عمیق به انقلاب داشته باشند.
کتابی با رویکرد فلسفی به مباحث علم و چیستی آن که در این کتاب مکاتب مختلف در فلسفه علم مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. از جمله مکاتب نام برده شده در این کتاب مکاتبی همچون پوزیتویسم، تجربه گرایی، عقل گرایی، نسبی گرایی، عینیت گرایی و مواردی از این دست می باشد. 
موقعیت جغرافیائی:: شهرستان ملایر سرزمینی است بادره ها ودشت های وسیع محاط در میان کوها با مساحتی در حدود 132008کیلومتر مربع  که از شمال به شهرستان همدان، ازمغرب به شهرستان توسرکان  ونهاوند از جنوب به شهرستان بروجرد و از شرق به شهرستان اراک محدود میشود این شهرستان پیوند ناگسستنی  از نظر طبیعی و همچنین ودر پیوندی دیرینه وتاریخی از نظر مناسبات اجتماعی واقتصادی با استان مرکزی ولرستان دارد واز نظرجمعیتی اغلب آنها شهر نشین هستند
به رسم هر ساله در فاصله چند روز مانده به ماه محرم، آئین سیاه پوشان و چادرپوشان حسینیه‌ها و تکایای شهرستان نطنز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نطنز ، همه ساله و در آخرین جمعه پیش از ماه محرم‌الحرام، آئین کهن و سنتی سیاه پوشان و چادرپوشان در حسینیه‌ها و تکایای شهرستان نطنز برگزار می‌شود.در این مراسم که با
ادامه مطلب
 نشست طرح مسئله امنیت اتوماسیون صنعتی و اینترنت اشیاء  در شانزدهمین دوره کنفرانس رمز در  7 شهریور 1398، با هدف هم‌‌افزایی دانش پژوهش‌گران و صنعت‌گران حوزه امنیت اطلاعات و نیز انتشار یافته‌‌های نو و بدیع در این زمینه، در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.
شرکت در نشست: لینک
ادامه مطلب
کاشمر- ترشیز اسپرت - مراسم بدرقه 2 بانوی ورزشکار خانم ها مهناز گل محمدی ، معصومه محمدی دعوت شدگان به تیم ملی سبک کیوکشین کاراته ناکامورا جهت مسابقات بین المللی در کشور ارمنستان  با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، معاونت ورزشی اداره ، معاونت ورزش بانوان و مشاور فرماندار شهرستان در امور بانوان و خانواده رئیس هیات ، نائب رئیس بانوان هیات کاراته شهرستان و جمعی از ورزشکاران و خانواده آنان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر برگزار
 
 
جاذبه‌های گردشگری, رشت
پارک جنگلی سراوان ، جنگلی تماشایی در شهرِ باران‌های نقره‌ای
 

 
 
 
شهر رشت به دلیل قرارگیری در منطقه‌ای خوش آب و هوا و معتدل، جاذبه‌های طبیعی فراوانی دارد. پارک جنگلی سراوان یکی از این جاذبه‌هاست. تأثیر مثبتی که طبیعت بر جسم و روح انسان می‌گذارد انکار ناپذیر است؛ بنابراین بازدید از طبیعت، دیدنی و زیبای این پارک جنگلی، لحظات لذت‌بخش و خوشی را به شما هدیه خواهد کرد. علاوه بر طبیعت بکر و تماشایی، امکانات تفریح
مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

ادامه مطلب
رئیس  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: اولین نشست سال 98  با حضور مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان  و کارشناسان قرآنی شهرستان ها، صبح روز پنجشنبه 13 تیر ماه در سالن جلسات  این اداره برگزار شد.
ادامه مطلب
در تاریخ 1398/08/19 نشست کتابخوان مدرسه  ای به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه غیر انتفاعی پسرانه سما با حضور دانش آموزان کلاس پنجم برگزار شد. که در طی برگزاری این نشست 5 نفر از دانش آموزان کتابهای را که از قبل مطالعه کرده بودند برای سایر دانش آموزان معرفی کردند و در پایان هدایای به آنها تقدیم شد.
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
جلسه کارگروه صدور مجوز زکات فطره برگزار گردید
با حضور موسوی نماینده امام جمعه، سلمانیان نماینده فرماندار، سرهنگ بابایاری جانشین فرمانده انتظامی شهرستان، مهندس نریمانی رئیس اداره بهزیستی و مهندس محمدی رئیس کمیته امداد و دبیر شورای زکات جلسه کارگروه بررسی صلاحیت موسسات خیریه برای جمع آوری زکات فطره برگزار گردید
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
خبرهای فوری پلدشت - پلدشت - رییس کتابخانه عمومی پلدشت گفت: سال گذشته ۹۷ برنامه فرهنگی و هنری با محوریت کتاب در کتابخانه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرهای فوری پلدشت؛ طاهر زینالی روز سه شنبه گفت: این برنامه شامل نشست کتابخوان، مسابقه نقاشی، نویسندگی، جمع خوانی، شعر خوانی، قصه گویی، تازه های کتاب و فلسفه برای کودک /فبک/ بوده است.
وی افزود: ۲ هزار و ۳۰۶ نفر در این برنامه های فرهنگی و هنری حضور یافته و از مزایای این برنامه ها بهره مند شدند.
وی
برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای :
 به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه ، نشست کتابخوان  با حضور جمعی از نوجوانان  علاقه مند به مطالعه  در محل کتابخانه برگزار گردید. در این نشست اعضای فعال کتابخانه به معرفی کتابهای مورد علاقه خود پرداختند.
رئیس  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: اولین نشست سال 98  با حضور مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان  و کارشناسان قرآنی شهرستان ها، صبح روز پنجشنبه 13 تیر ماه در سالن جلسات  این اداره برگزار شد.
ادامه مطلب
شهرستان بویین میاندشت با وسعت 1000 کیلومتر مربع و جمعیت 35 هزار نفر از غربی ترین شهرستانهای استان اصفهان که از شمال با شهرستان خوانسار و از جنوب شهرستان فریدونشهر و از شرق با شهرستان فریدن و از غرب با استان لرستان و شهرستان الیگودرز هم مرز می باشد. شهرستان بویین میاندشت دارای آب و هوای کوهستانی با بارش حدود 400 میلیمتر بصورت برف و باران از دو شهر و پنج دهستان از پنج قوم ترک ، لر ، فارس ، ارمنی و گرج تشکیل شده است. بیشتر مردم و ساکنین شهرستان از طر
هشتمین نشست کتاب خوان سال98 در مدرسه ابتدایی دخترانه عترت روستای فیض آباد برگزار شد؛کتابهای فیل دریایی و قهرمان بیس بال ،حضرت موسی و بهانه های بنی اسرائیل ،آرزو ،مهمان غریب ، پیروزی بزرگ ،گلستان در آتش وامام زمان (عج) برای دانش آموزان معرفی شد.
اولین جشنواره ی زاغ بور در شهرستان زرند برگزار شد.
محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی زرند با اشاره به خاص بودن پرنده زاغ بور در سطح جهان گفت: این پرنده تنها گونه از پرندگان است که مربوط به ایران است.
اسلامی افزود: در ایران هم یکی از مهمترین زیستگاههای زاغ بور در شهرستان زرند می باشد و بدنبال جذب گردشگران "پرنده نگر" از سراسر دنیا هستیم چرا که دیدن این پرنده برای بسیاری از گردشگران خارجی تبدیل به رویا شده است.
مهندس صحتی معاون محیط زیست استا
به اطلاع می رساند نخستین نشست همایش نظریه قانون اساسی کارل اشمیت در روز چهارشنبه اول اسفند ماه 1397 از ساعت 8 الی 17 در دانشکده حقوق پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.لازم به ذکر است ثبت نام برای شرکت در نشست الزامی می باشد. لذا از علاقه مندان به حضور درخواست می شود مشخصات خود را (نام، نام خانوادگی، رشته، مقطع و دانشگاه محل تحصیل) به آدرس ذیل ارسال نمایند.Schmittconstheory@gmail.com
با حضور علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حسام قربانعلی مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد کتابخانه ها، خانم یوسفی مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار آئین معارفه خانم زهرا رضایی به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و تکریم آقای علی افسری سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار برگزار شد.
 مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان زرند در جمع خبرنگاران :
تابستان امسال مشکل قطعی برق در زرند نخواهیم داشت
صبح امروز 17 تیر ماه، احسان قاسمیان در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد: انشالله تابستان امسال دچار قطعی برق در شهرستان نخواهیم شد.
به گزارش خبرنگار ندای زرند ، وی با بیان اینکه تا کنون 56 هزار اشتراک در شهرستان زرند به ثبت رسیده است گفت: از این پنجاه شش هزار اشتراک 85 درصد مربوط به مشترکین خانگیست و مابقی مربوط به بخش‌های کشاورزی، صنع
جشنواره گنج سی ساله در کرمان ادامه دارد
دبیر اجرایی جشنواره گنج سی ساله گفت: جشن های ویژه شهرستانهای استان کرمان از روز شنبه هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در تالار بسطامی ادامه دارد.

به گزارش ندای زرند، "حسین شهابی" گفت: با تاکید استاندار کرمان، همچنین نشست های تخصصی آینده پژوهی شهرستانهای استان در همان روزهای جشن، عصرها از ساعت 17 تا 19 با حضور مسئولان برگزاری جشنواره و نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شورای اداری شهرستانها با رو
برگزاری نشست معرفی و بلندخوانی کتاب هشت قصه از امام جواد (ع):
همزمان با سالروز شهادت جوادالائمه امام محمد تقی (ع) نشست معرفی و بلندخوانی کتاب  هشت قصه از امام جواد (ع) نوشته حسین فتاحی توسط سحر همامی کتابدار کتابخانه و با حضور جمعی از اعضای فعال کتابخانه برگزار گردید.
در تاریخ 1398/08/19 نشست کتابخوان مدرسه  ای به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مدرسه غیر انتفاعی پسرانه سما با حضور دانش آموزان کلاس پنجم برگزار شد. که در طی برگزاری این نشست 5 نفر از دانش آموزان کتابهای را که از قبل مطالعه کرده بودند برای سایر دانش آموزان معرفی کردند و در پایان هدایای به آنها تقدیم شد.
برگزاری نشست کتابخوان در محل کتابخانه:
به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه، نشست کتابخوان با محوریت نهمین دوره جشنواره رضوی در محل کتابخانه  با معرفی کتب منتخب جشنواره  و با حضور جمعی از اعضای فعال و کتابخوان برگزار گردید.
شهرستان فریدونشهر با مساحت 2235 کیلومتر مربع در غرب استان اصفهان واقع شده است. ارتفاع این شهرستان از سطح دریا 2590 متر بوده که به همین سبب بام ایران لقب گرفته است. این شهرستان دارای پنج دهستان به نامهای برف انبار ، چشمه لنگان ، عشایر قلعه سرخ ، پیشکوه موگویی و پشتکوه موگویی را شامل می شود.
ادامه مطلب
شهرستان چادگان در محدوده‌ای به مختصات ۵۰ درجه و ۱۳ دقیقه تا ۵۰ درجه و ۵۱ دقیقه طول شرقی و ۳۲ درجه و ۳۲ دقیقه تا ۳۲ درجه و ۵۸ دقیقه عرض شمالی واقع شده‌است. بنابراین شهرستان چادگان از طولی معادل ۸/۳۸ دقیقه یا ۹/۵۸ کیلومتر و عرضی معادل ۵۸/۲۵ دقیقه یا ۱/۴۷ کیلومتر برخوردار می‌باشد. مرکز شهرستان چادگان در فاصله تقریبی ۱۱۵ کیلومتری غرب مرکز استان واقع گردیده‌است و با مساحت ۱۲۰۰ کیلومتر مربع از سمت شمال و شرق با شهرستان تیران و کرون، از سمت شمال غر
جشن بزرگ میلاد نور،با همت شهرداری آب پخش بمناسبت نیمه شعبان و در راستای طرح نشاط اجتماعی و با استقبال کم نظیر مردم در پارک بزرگ خضراء آب پخش برگزار گردید.
به گزارش سفیر جنوب؛در شب میلاد با سعادت مهدی موعود(عج)،با همت شهرداری آب پخش،جشن بزرگ میلاد نور،با حضور گسترده و کم نظیر مردم در پارک خضراء برگزار گردید.
اجرای این جشن را حسین دهقان،مجری توانمند استان و کشور و وحید امیری از برترین های اجرای استان بر عهده داشتند.

ادامه مطلب
پاورپوینت مکاتب هنری قرن های 16-17-18 فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 31حجم فایل: 10444 کیلوبایت قیمت: 4500 تومان
توضیحات:
پاورپوینت مکاتب هنری قرن های 16-17-18، شامل تصاویر و توضیحات، در 31 اسلاید.
بخشی از متن فایل:
نئوکلاسیسیسم سبکی هنری است که در نیمه دوم سده هجدهم واکنشی علیه باروک و روکوکو به شمار می‌رود. از سوی دیگر گرایش به هنر آرمانی یونان و روم به عنوان تقلید از طبیعت در این مکتب شکل گرفت.

پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امک
زهرا رضائی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار با مهندس طاهری فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. در این نشست زهرا رضائی ضمن بیان وضعیت فعلی کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار، مسائل و مشکلات کتابخانه ها پرداخت. مهندس طاهری با بیان اینکه کتاب یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه فرهنگی است بر اهمیت کتابخانه ها در توسعه فرهنگی تاکید کرد و در زمینه همکاری مطلوب و موثر با اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار قول مساعد داد.
بسمه تعالی
نشست کتابخوان با موضوع حقوق بشر آمریکایی در تاریخ 1398/05/08 در کتابخانه عمومی نیمروز زابل برگزار شد.
کتابهای ارائه شده در نشست عبارتند از:
1. سیاست حقوق بشر کارتر: نوشته فراز چمنی
2. امنیت انسانی و حقوق بین الملل: نوشته اربارا فن تیگر شتروم
3. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد: نوشته دفتر مطالعات سیاسی
5.حقوق بشر دوستانه و مسائل نوظهور (جنگ های پسانوین): نوشته نادر ساعد
6. سازمان کنفرانس اسلامی حقوق بشر: نوشته اطهره السادات موسوی
         
حضور در مدارس شهرستان داراب توسط خادمین شهدا به منظور اشتیاق بیشتر دانش آموزان در راهیان نور از 19الی 21 آبان در مدارس هدف شهرستان  برگزار شد و استقبال گرم دانش آموزان همراه بود و در این برنامه از ایده روایت گری همراه با تصویر توسط خادم الشهید دانش آموز محمد موذن و تبلیغ و سخنرانی راهیان نور توسط خادم الشهید تقی شعاعی و بر پایی نمایشگاه عکس راهیان نور سال 1395 و غرفه ثبت نام راهیان نور به استقبال دل های پاک دانش آموزان انقلابی این شهرستان رفتیم
همایش پیاده روی خانواده بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی    در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، همایش بزرگ  پیاده روی خانواده  بمناسبت  گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی روز جمعه مورخه 118/11/98با حضور جمع کثیری از علاقمندان به ورزش های همگانی در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید  .
بنابه اظهار علیرضا حسن زاده شهردار و رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان حاجی آباد ،  همایش بزرگ پیاده رو
رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمرخبر داد:

به گزارش خبرنگار ترشیز اسپرت ، هادی پارسا کندری  درباره مسابقات فوتسال جام رمضان افزود:  در دومین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در روز جمعه (20اردیبهشت) با شرکت ۱۵ تیم و در قالب 3  گروه برگزار می شود.
ادامه مطلب
پارک
جنگلی سراوان یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه طبیعی در استان گیلان و شهر رشت
محسوب می شود. جنگلی پر از درختان زیبا و سربه فلک کشیده و سکوت و آرامشی غیرقابل
توصیف. پارک جنگلی سراوان 1487 هکتار وسعت دارد و آنقدر وسیع و دیدنی است که ساعت
ها برای بازدید از آن وقت بگذارید و لذت ببرید. این پارک به دلیل نزدیکی به شهر
رشت و در فاصله کمتر از 20کیلومتر، بسیار مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. به محض
ورود به جنگل در سمت چپ خود چشمتان به دریاچه سبز رنگی
سلام خدمت گچکاران شهرستان جیرفت 
جلسه ای که در روز پنجشنبه مورخه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در مسجد امام حسن برگزار شد جلسه خوب و کار آمدی بود که در آن نظراتی در مورد اتباع بیگانه مطرح شد و تصمیماتی هم در مورد لیست قیمتها گرفته شد که قرار بر این شد که در سال جدید تغییراتی در این خصوص اعمال شود.
همچنین با برگزاری این جلسه تقریبا ۴۰ تا ۵۰ نفر از گچکاران شهر گرد هم آمده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کرده و جمعی گرم دوستانه را بوجود آوردند.
در سومین نشست س.ح.ب.ا به موضوع جنبه های حقوقی بین المللی خروج احتمالی جمهوری اسلامی ایران از NPT خواهیم پرداخت. میهمان من در این نشست، دوست و همکار محترم آقای دکتر خلف رضایی، استادیار دانشگاه امام صادق (ع) هستند. از علاقمندان مباحث حقوقی بین المللی دعوت می کنیم با عضویت در صفحه اینستاگرامی س.ح.ب.ا در این نشست مشارکت نمایند.این نشست روز سه شنبه  22 بهمن و از ساعت 21 برگزار خواهد شد.
مسابقات دارات  گرامیداشت
ماه مبارک رمضان ویژه مددجویان کمپ ترک اعتیاد در شهرستان برگزار گردید .  

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد
مسابقات دارت ویژه مددجویان کمپ ترک اعتیاد ایرانیان روز سه شنبه مورخه 7/3/98 در
شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

بنا به اظهار ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان
شهرستان حاجی آباد طی بازدیدی که به همراه مهندس بهنام کریمی معاونت عمرانی
فرمانداری شهرستان حاجی آباد از کمپ ترک اعتیاد شهر
 
نشست سالانه هفته جهانی آب سال ۲۰۱۹ میلادی از روز ۲۵ تا ۳۰ ماه آگوست در شهر استکهلم برگزار می‌شود، این نشست با حمایت انستیتوی بین‌المللی آب استکهلم (SIWI) و برنامه آب سازمان ملل با هدف جلب توجه جهانی نسبت به چالش‌های مرتبط با آب که تقریبا در هر نقطه از جهان به چشم می‌خورد، برگزار می‌شود.
 
میزان مصرف فعلی آب، رشد جمعیت و آثار تغییرات آب و هوای زمین موجب شده دو سوم از جمعیت کل جهان که شمار آن به بیش از ۴ میلیارد نفر می‌رسد، حداقل یک ماه در سال
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حبیب آباد، فر
اقا یه اتفاق خوب قراره بیفته. یکشنبه ی دیگه یه نشست تو دانشگاهمون هست که قراره آیدین رحیمی پور آزاد بیاد ، در مورد عکسها و کتاب ها. دانشگاه هم که به من نزدیک شده راحت میرم میام :دی خیلی ذوق دارم براش خب میخوام ببینم چجوریه و چی میشه. منو این همه خوشبختی محاله :دی اون از کنسرت که جور شد. این از نشستی که قراره برگزار بشه و توسط یه ادم درست حسابی.خب ادم خوشحال میشه دیگه. 
کتاب رو از صبح تا حالا کلی خوندم الان پدر سرگیم. امشب تمومش میکنم. 
در سایه سکوت وزارت خارجه، هتل کوبورگ محل زیاده‌خواهی کشورهای اروپایی شد
چرا عراقچی در جلسه کمیسیون به عدم اجرای تعهدات ۳ کشور اروپایی اعتراض نکرده است؟
نشست کمیسیون مشترک برجام روز گذشته- هفت اسفند ۱۳۹۸، ۲۶ فوریه ۲۰۲۰- در هتل کوبورگ شهر وین برگزار شد. در پایان این نشست، کمیسیون مشترک بیانیه‌ای صادر کرده که در آن نقاط ضعف متعددی به چشم می‌آید، از جمله این نقاط ضعف میتوان به موارد زیر اشاره کرد:...
ادامه مطلب
معاون وزیر راه و شهرسازی:
ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، در ۴ شهر جدید و ۱۰ شهرستان استان تهران از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۳۰ آذر آغاز می‌شود.
شهروندان تهرانی در ۴ شهر جدید پرند، پردیس، هشتگرد و ایوانک نیز می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.
در شهرستان دماوند شهرکیلان، شهرستان فیروزکوه شهر فیروزکوه، شهرستان ورامین، شهرستان قرچک، شهرستان پاکدشت در شهر‌های پاکدشت و شریف اباد، شهریار ، ملارد در صفا دشت، شهرستان اسلامشهر و رباط کریم در شهر رباط کر
شرکت وانت بار ایرانکس با مجوز رسمی از اتحادیه باربری یک دهه است که در زمینه جابه جایی وسایل و اثاثیه فعالیت می نماید .
این مجموعه در زمینه امر حمل اثاثیه منزل به شهرستان و از شهرستان به تهران ، حمل انواع بار به شهرستان با وانت و نیسان و حمل بار از شهرستان به تهران مشغول خدمت رسانی است و خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهد .
این شرکت برای جلب رضایت مشتریان خود نرخ های خود را به صورت کارشناسی شده به مشتریان ارائه می دهد . دلیل این کار ا
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، امام جمعه حبیب آباد، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسل
جلسه سعدی خوانی با حضور استاد محترم جناب آقای بالغ صمدزاده برگزار شد . در این جلسه که با حضور جمعی از دوست داران فرهنگ و ادب برگزار شد قطعاتی از بوستان و گلستان سعدی خوانده شد.
با توجه به اینکه درست خواندن هر مطلب اولین گام برای درک صحیح مفاهیم آن مطلب می‌باشد، لذا در ابتدای هر جلسه، استاد صمدزاده و در ادمه همه اعضا به خواندن بوستان و یا گلستان سعدی می پردازند و بررسی و تفسیرقطعات خوانده شده در حین خواندن ، انجام می شود.
24 کاروان از کرمان به حج تمتع اعزام می شود
 مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت : 24 کاروان حدود سه هزار و 500 زائر حج تمتع امسال از این استان به سرزمین وحی اعزام می شود.
24 کاروان از کرمان به حج تمتع اعزام می شود
 محمود عرب نژاد با بیان اینکه زائران سرزمین وحی استان کرمان امسال مدینه قبل هستند افزود: طول مدت اقامت زائران 27 تا 41 روز و میانگین 35 روز است.
وی تاکید کرد: پروازهای کرمان به حج تمتع امسال از 17 تیرماه در کشور آغاز می شود و تا 12 مرداد ادامه دارد.
نشست مدیران و مدرسین علوم دینی اهل سنت شمال کشور با هدف تحول حوزه‌های علمیه بر اساس نیاز‌های روز جامعه، امروز در گرگان برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز ، رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور مطالعه، تحقیق، مشاوره و پرسش و پاسخ را از مهمترین ویژگی های مدیران و مدرسان حوزه های علوم دینی دانست و گفت: با توجه به نیازهای جامعه تحول در حوزه های علمیه اجتناب ناپذیر است و ضرورت دارد که در متون درسی بر اساس نیازهای جامعه تحول ایجاد شود.
امام جمعه نگین شهر
___________________________________________________________________________________________________________________
نشست کتابخوان مدرسه ای دی ماه 98 کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) درروز چهارشنبه  مورخ 11/10/98 ساعت 15 در مدرسه دخترانه نرجس2، پایه ششم برگزار گردید. که در این نشست کتاب اهورا جمشید توسط سارینا رودینی، کتاب مثل هیچ کس توسط فاطیما نارویی، کتاب مهربانترین پیامبر توسط مائده شهیکی نیا و کتاب قصه هایی از عطار توسط مطهره سجادی معرفی گردید.
به گزارش مردم جنوب: جلسه کمیته ورزش یادواره شهدا ورزشکار شهرستان دشتستان در روز سه شنبه ٢٥ تیر ماه به میزبانی اداره ورزش وجوانان با حضور جناب اقای کمارج ریاست اداره ، کوهکن  مدیر اداره فرهنگی ورزشی شهرداری برازجان ، خانم حسینی معاون کمیسیون فرهنگی شورا و مسئول بسیج ورزشکاران اقای فروغی  برگزار شد.

ادامه مطلب
پس از ۵۶ روز از دستور دادستان زرند
معدن سیلیس به زرند بازگشت
خبرگزاری میزان- معدن سیلیس با پیگیری‌های دادستان زرند به این شهرستان باز پس داده شد.
به گزارش ندای زرند ، معدن سیلیس در منطقه جرجافک زرند که بنا به اتفاقاتی خواسته و ناخواسته در سیستم اداری سال‌ها بود که با نام یکی از شهرستانهای مجاور شهر زرند در حال بهره برداری بود و منافع حاصل از آن در آن شهرستان خرج می شد با پیگیری های دادستان زرند این معدن به شهرستان زرند بازپس داده شد.
 
سیدمه
اردوی کتابخوانی با طعم کتاب پاییز توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری برگزار شد.
اعضای باشگاه های کتابخوانی کتابخانه عمومی آزادگان، روز 5 شنبه خود را در پارک جنگلی شهید زارع به کتاب خوانی گذراندند.
ابوذر علی زاده رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ساری، از اردوی کتابخوانی با طعم کتاب پاییز خبر داد و گفت: به مناسبت بیست و هفتمین دوره کتاب و کتابخوانی و اختتامیه باشگاه های کتابخوانی کتابخانه، اردویی علمی فرهنگی در طبیعت پاییزی نزدیک کت
نقشه جدید منطقه غرب خراسان رضوی با شهرستان شدن ششتمد / 6 شهرستان در سبزواربزرگ 
تأسیس رسمی شهرستان ششتمد، نقشه تقسیمات اداری و سیاسی غرب خراسان رضوی باعث شد، از این به بعد منطقه سابق سبزواربزرگ با 6 شهرستان سبزوار جوین، جغتای، خوشاب، داورزن ، ششتمد در نقشه های رسمی ظاهر خواهد شود.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه نکته جالب در تغییرات اخیر این است که شهر سبزوار به عنوان بزرگترین مرکز جمعیتی، اداری و سیاسی و فرهنگی غرب خراسان مانند یک شهر ما
با همکاری اداره بهزیستی و بخش صنعت و معدن شهرستان زرند: 
کارگاه بزرگ خیاطی در شهرستان زرند راه اندازی می شود 
طی بازدید کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان زرند و نمایندگان بخش صنعت و معدن  از شهر رفسنجان به زودی کارگاه بزرگ خیاطی برای مدد جویان بهزیستی راه اندازی خواهد شد .
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی زرند دکتر محمد ابراهیمی رئیس این اداره با اعلام این خبر گفت:  به دنبال این هستیم که با تعاملات مثبت ایجاد شده با صنایع ومعادن شهرستان  ز
به گزارش خبرنگار خاورستان، محمد شفیعی  فرماندار خوسف در دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت واحوال شهرستان خوسف، اظهار داشت: ثبت و احوال شهرستان خوسف با وجود نبود زیرساخت های اینترنت و پراکندگی روستاها در بین سایر شهرستان‌ها، دارای عملکرد خوبی است که شایسته تقدیر است.
 
فرماندار خوسف با گلایه از اینکه شهرستان خوسف، دفتر ثبت ازدواج و طلاق ندارد، گفت: بسیاری از آمارهای ازدواج و طلاق شهرستان به دلیل نبود دفتر ثبت ازدواج و طلاق در مرکز استان ثبت م
این جشنواره که به معرفی و دیده شدن این میوه در استان و کشور اختصاص داشت با حضور مسئولین استانی ، نماینده فرماندار شهرستان سرباز، خبرنگار صدا و سیما شبکه استانی در شهرستان سرباز،بخشدار پیشین،رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سرباز،بخش پیشین و کشاورزان نمونه در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهر پیشین برگزار شد.
به همت ابوالفضل امیری مسئول کتابخانه سیار یار مهربان 6 نشست کتابخوان ویژه اعضا و اهالی روستای اسکمان نشست ویژه کتابخوان با حضور رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و اعضای شورای اسلامی روستای اسکمان در سالن اجتماعات دهیاری برگزار گردید. در این نشست 6 نفراز اعضای کتابخانه به معرفی کتاب پرداختند: من زنده ام نوشته نجمه پساوند توسط مسئول کتابخانه ابوالفضل امیری / چگونه با نوجوانم صحبت کنم نوشته فیبر ادل توسط خانم خدیجه رمضانی / دفتر
مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی بخش آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی بخش آب پخش با حضور مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان و مسئولان محلی بخش و شهر آب پخش برگزار شد.
ادامه مطلب
دومین جشنواره کاچی روستای فمی در دیماه سالجاری برگزار می شود
جلسه برنامه ریزی دومین جشنواره کاچی فمی با حضور اصغری ، بخشدار امامزاده ، مسئولان ادارات  فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز ، دهیار و شورای اسلامی روستا در بخشداری امامزاده برگزار گردید.
در این جلسه احمدرضا حسن پور، رییس شورای روستا به عنوان دبیر جشنواره انتخاب گردید.
روابط عمومی بخشداری امامزاده
سوال : کاربر افتر افکتس
نوع سوال : تشریحی- تستی-  جای خالی- وصل کردن
شاخه : کاردانش
رشته : تصویرسازی و جلوه های ویژه ی  رایانه ای
هنرستان : کاردانش ایران
طراح : سرکار خانم  موسوی
شهرستان : سراوان
زمان : آبان 98
فایل WORD:دریافت
فایل pdf:دریافت
پاسخنامه:دریافت
باغ ویلا ۱۰۰۰ متر شهریار آب برق گاز تلفن ۱۰۰ متر سرایداری بسیار شیک در بهترین منظقه شهریار با سند شش دانگ جهت خرید و مشاوره رایگان تماس بگیرید .
شهریار کجاست ؟
شهرستان شهریار، واقع در غرب استان تهران ، مرکز آن شهریار که قبلاً علیشاه عوض گفته می‌شد . این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۷۴۴٬۲۱۰ نفر دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.
این شهرستان به نگین سرسبز غرب تهران یا عروس استان تهران مشهور است که در آن انواع میوه‌ها کشت می‌شود، از
سومین جلسه نشست سعدی خوانی در سال 98 با حضور اعضا و مراجعین باشگاه کتابخوانی مورخ 98/2/10 در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی برگزار گردید.
در این جلسه شرح، بررسی، نقد و تفسیر غزل توسط شاعر برجسته بومی جناب آقای گودرزی و با همراهی مراجعین انجام گرفت.
از مراجعین و اعضا کتابخانه دعوت می شود همه هفته سه شنبه در ساعت 17 در این نشست ادبی شرکت نمایند و از خواندن و تفسیر غزلیات، شاعر بزرگ سعدی بهره مند شوند.
سوال : کاربر افتر افکتس
نوع سوال : تشریحی- تستی-  جای خالی- وصل کردن
شاخه : کاردانش
رشته : تصویرسازی و جلوه های ویژه ی  رایانه ای
هنرستان : کاردانش ایران
طراح : سرکار خانم سیده تکتم  موسوی
شهرستان : سراوان
زمان : آبان ۹۸
فایل WORD:دریافت
فایل pdf:دریافت
پاسخنامه:دریافت
نشست کتاب خوان،کتابخانه ای در کتابخانه فدک برگزار و کتابهای :ترانه های کودکانه به نویسندگی بئاتریس - جشن تولد قطار و قصه های دیگر به نویسندگی مژگان شیخی - پیام آور سبا به نویسندگی علی باباجانی و قشنگ ترین هدیه به نویسندگی مسلم ناصری معرفی شد.
مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی ویژه بانوان  بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس  در شهرستان حاجی اباد برگزار گردید.
 
به گزارش روابط
عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در مسافت
10متر ویژه  بانوان شهرستان  حاجی آباد 
بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس  با  حضور30
نفر از بانوان علاقه مند به ورزش تیر اندازی  10 اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی خلیج فارس  در سالن اختصاصی تیراندازی شهرستان حاجی آباد برگزار
بسمه تعالیانجمن علمی فرهنگی نقطه اسرار برگزار می کند:مسابقه بزرگ حقیقت غدیر خمموضوع:-کتاب خوانی ٰپاسخگوئی به سئوالات تستی در وب سایتهای:www.noghteheasrar.irwww.shpardis.irمنابع: وب سایتهای مذکور-وبلاگ نویسی-ارسال جملات مختص غدیر در فضاهای مجازی اعم از کلیه فضاهای پیام رساننحوه ارسال ادرس فضاهای ایجاد شده:از طریق ربات پیام رسان اسرار عالم:@asrarealam_botتماس:۰۹۳۶۶۰۶۲۵۲۳اهداء جوایز به ۳۰ نفر شرکت کننده برتر بصورت قرعه کشیمشارکت کنندگان:موسسه فرهنگی هنری عرشیا
به
گزارش ایسنا، پایگاه خبری تی وی ان ۲۴ نیوز، پیش از آغاز نشست ورشو
گفت‌وگویی اختصاصی با رودی جولیانی، وکیل ترامپ و شهردار پیشین نیویورک
داشته است. جولیانی در این گفت‌وگو مدعی شد: قرار است نشستی در ورشو برای
صلح در خاورمیانه برگزار شود و طبق گفته مایک پمپئو، وزیر امور خارجه‌مان
قرار است تمرکز این نشست بر روی ایران باشد چراکه مشکل اصلی در خاورمیانه،
ایران است.
 
وی همچنین ادعا کرد که ایران به گروهک‌های تروریستی در سراسر جهان، پول و تسل
مسئول روابط عمومی اداره بازی و جوانان جنوب غرب تهران با اعلام این وقوف گفت: «این مسابقات در بخش بانوان داخل رده اهل سنت بزرگسالان و ووشوکاران جنوب باختر به میزبانی مجموعه ورزشی شهدای گلشهر شهرستان چهاردانگه برگزار شد که «فرناز اسلام جمال» و «مائده موسویان» بوسیله نظم در کمیت های ۷۰ و ۷۵ کیلوگرم مقام اول را کسب کردند و «فاطمه اکبری پور» داخل پیمانه ۶۰ کیلوگرم مقام دوم را از آن خود کرد.» «بلیغ محمودی» با بیان اینکه این افتخارآفرینان آبان ما
دختران حاجی آباد ی مقام سوم رشته طناب کشی در الپمیاد بازی های
بومی و محلی جام خوشه چین استان را کسب نمودند
به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،  اعزام تیم دختران شهرستان حاجی آباد  به المپیاد بازی های بومی و محلی جام خوشه چین
که به میزبانی شهرستان رودان با شرکت 8 تیم از شهرستان های : بندرعباس ،رودان
،حاجی آباد میناب ،قشم ،جاسک و ... مورخه 27 4/98 در مجموعه ورزشی شهید چمران  شهرستان رودان در رشته  های طناب کشی ،هفت سنگ ،چوب
مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور علی خدری فرماندار علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ،اندیکا، لالی وهفتکل در مجلس شورای اسلامی وتعدادی از مدیران دستگاههای اجرائی  در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور اندیکا برگزار شد.
ادامه مطلب
ایرنا:رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از برگزاری آزمون وکالت در 29 آذر ماه به صورت ملی خبر داد. 
علی بهادری جهرمی روز یکشنبه در نشست خبری آزمون وکالت با اشاره به انتشار آگهی آزمون وکالت در پایگاه اطلاع رسانی مرکز وکلا گفت:ثبت نام داوطلبان از اول آبان آغاز می شود ولی تفاوت هایی در آزمون امسال لحاظ شده است. 
وی افزود:این آزمون مطابق آیین نامه مرکز وکلا برگزار می شود و آزمون های کارشناس رسمی و مشاور خانواده نیز تا پا
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش
و تقدیر از پژوهشگران برتر مراغه
آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر در شهرستان مراغه برگزار شد.
آیین تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان مراغه با حضور مهندس شعفی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مراغه، دکتر محمدی راد، رییس و اعضای هیات علمی دانشکده علوم قرآنی مراغه، روسای دانشگاه مراغه،رییس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور ، آزاد واحد مراغه، پیام نور، دانشکده علوم پزشکی‏، محققین مراکز علم
فرماندار میامی  نیز در این مراسم، گفت: باید زمینه ورود سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی به کسب و کارهای جدید دراین شهرستان با توجه به ظرفیت‌های بخش‌های مرکزی وکالپوش فراهم شود تا بتوانیم از ظرفیت‌های فراوان شهرستان به خوبی استفاده کنیم.
 
همایش یک‌روزه پسته کوهان از روستاهای توابع میامی هم‌زمان با شامگاه پنج‌شنبه با حضور نماینده شاهرود و میامی در مجلس، مدیرکل دفتر دهیاری‌ها و شهرداری‌های استانداری سمنان، فرماندار میامی و مسئولان شهرست
مسابقات دارات ویژه دختران 
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت  علی
اکبر (ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  باهمکاری کانون والیبال عفاف  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان  و همچنین 
ایجاد شادی ونشاط در بین  دختران جوان  این شهرستان روز سه شنبه مورخه 97/1/27 با حضور 20 نفر از دختران جوان  علاقه مند به  ورزش دارت 
در سالن
مسابقات دارات ویژه دختران 
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت  علی
اکبر (ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .


به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  باهمکاری کانون والیبال عفاف  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان  و همچنین 
ایجاد شادی ونشاط در بین  دختران جوان  این شهرستان روز سه شنبه مورخه 97/1/27 با حضور 20 نفر از دختران جوان  علاقه مند به  ورزش دارت 
در سالن
این نشست در حالی برگزار شد که اخبار منتشر شده از کشمیر حاکی از بازداشت بیش از 1300 نفر در کشمیر است. دولت هند با حاکمیت حزب راست گراها سعی دارند، هم چنان مانع از ایجاد ارتباط کشمیری ها با دنیای خارج شوند. برخی از خبرگزاری های هند نیز گزارش هایی از بازداشت نوجوانان و زنان منتشر کرده اند. شاهدان گفته اند نیروهای نظامی با گلوله ساچمه ای به طرف مردم حمله کرده اند و تعداد زیادی زخمی شده اند. صد ها نفر این گزارش ها را تایید کرده اند در حالی که آن ها از ت
برگزاری آزمون و مصاحبه از طلاب جدید الورود حوزه علمیه مولود کعبه شهرستان جاسک دیروز دوشنبه 3 تبرماه ماه سال 98 برگزار شد.
در این دوره پیش از 30 نفر شرکت کردند، اکثر داوطلبان شرکت کننده از روستای های شهرستان بشاگرد هستند قرار است طلاب پذیرش شده بعد از شرکت در دوره تثبیتی  از 2 شهریور با آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه مولود کعبه مشغول به تحصیل شوند.
سوال : اتودسک مایا
نوع سوال : تشریحی- تستی-  جای خالی-وصل کردن
شاخه : کاردانش
رشته : تصویرسازی و جلوه های ویژه ی  رایانه ای
هنرستان : کاردانش ایران
طراح : سرکار خانم  موسوی
شهرستان : سراوان
زمان : آذر 98
فایل word:دریافت
فایل pdf:دریافت
پاسخنامه:دریافت
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، امام جمعه حبیب آباد، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسل
در روز شنبه مورخ 98/02/14 نشست صمیمی باهمکاران و مراکز تابعه در محل اداره بهزیستی برگزار شد ، جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغازشدو آقای احمدی ضمن خیرمقدم گویی خدمت همکاران و مراکز و تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان به موضوع سیل اخیر اشاره نمودند که با یاری خداوند و همت و درایت مسئولین استانی و شهرستانی و علی الخصوص جناب آقای دکتر آرام و معاونین آنها و همچنین جناب مهندس حبیب نژاد فرماندار محترم شهرستان توانستیم این بحران طاقت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها