نتایج جستجو برای عبارت :

دانیل استرن

  لارنس استرن:
اگر قرار باشد بایستی و به طرف هر سگی که پارس می‌کند سنگ پرتاب کنی، هرگز به مقصد نمی‌رسی.

  لویی فردینان سلین:
هرگز فوراً بدبختی کسی را باور نکنید، بپرسید که می تواند بخوابد یا نه؟ 
اگر جواب مثبت باشد، همه‌ چیز روبراه است. همین کافی است!

  میلان کوندرا:
این دشمنان نیستند که انسان را به تنهایی و انزوا محکوم می کنند بلکه دوستانند.
ادامه مطلب
دانلود سری Alex Stern جدید ترین سری Leigh Bardugo که اگه اشتباه نکنم همین این ماه در اومده.
خلاصه
الکس استرن، یکی از عجیب ترین دانشجوی دانشگاه Yale است. در لوس انجلس به کمک یک مادر هیپی بزرگ شده، از دبیرستان اخراج شده و وارد دنیایی از مواد و شغل های بی فایده و .. شده. 
حتی تا 20 سالگیش او تنها فردی است که از قتل زنجیره ای که هنوز کامل مشخص نشده، توانسته زنده بماند. بعضی می توانند بگویند که او زندگی اش را دور انداخته ولی در تخت بیمارستان، الکس یک پیشنهادی دریاف
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، سرنوشت جدید فیلم «عزب در ساختمان» را قرار است «دن مازر» با فیلمنامه ای از خودش و «استریتر سیدل» کارگردانی بطی ء و تاکنون «آرکی یتس»، «الی کمپر» و «راب دلانی» بوسیله نشانی بازیگران این پروژه سینمایی گزینش شده اند. گفته می شود «آرکی یتس» قرار نیست درون این فیلم در نقش شخصیت نامی بوسیله نام «کوین» درون قسمت اصلی بازی بطی ء بلکه شخصیتی جدید تو وضعیت مشابه با فیلم مقدمه دارد. داخل فیلم اصلی «تنها در خانه
ساندویچ پانل چیست و چه کاربردهایی دارد؟
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سازندگان به استفاده از سازه ها و مصالح پیش ساخته تمایل پیدا کرده اند.
ساندویچ پانل یکی از مصالح نوین و پیش ساخته است که دربین سازندگان و مهندسان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
این سازه های نوین به طور کلی کامپوزیتی از سه لایه اصلی هستند و با توجه به کاربرد در انواع مختلف تولید می شوند.
ساختار ساندویچ پانل
ساندویچ پانل ها عموما از دو لایه ورق بیرونی از جنس فلز الومینیوم، الو
[In reply to منتظران | Montazeran]
⚠️ آشنایی با تفکرات پلید نیچه (قسمت چهارم )
4️⃣ #نیچه_و_پرورش_هیتلر :
1- نتیجة‌ طبیعی رواج چنین دیدگاهی درباره اخلاق، ظهور جنایت‌کاران و سلطه‌جویانی مانند هیتلر (1889 ـ 1945) و پیدایش فاجعة جنگ جهانی دوم بود.
نیچه، جوزف پیتر استرن،‌ ترجمة عزت الله فولادوند، (تهران: طرح نو، 1373)، ص123 و 128.
2- هیتلر تأثیر پذیری خود را از دیدگاه نیچه و همچنین نظریة‌ تکامل داروین، چنین بیان می‌کند: «اگر ما به قانون طبیعت احترام نگذاریم و ارادة‌
۲. سیر و سلوک زائر (Pilgrim’s Progress)
سیر و سلوک زائر یکی از بهترین رمان های جهان و اثری از جان بانیان است. این کتاب روایتگر سفر معنوی فردی است که برای رسیدن به مقصدی آسمانی با ماجراهای گوناگونی روبه‌رو می‌شود.
۳. رابینسون کروزوئه (Robinson Crusoe)
رابینسون کروزوئه یا رابینسون کروسو نخستین رمان انگلیسی نوشته دانیل دِفو است. بسیاری از کارشناسان و متخصصان، آن را در فهرست بهترین رمان های دنیا قرار داده‌اند.
۴. سفرهای گالیور (Gulliver’s Travels)
اثر هجوآمیز جاناتان
اگر اهل کتاب و کتاب‌خوانی باشید حتما از دیدن فهرست‌های بهترین کتاب‌های دنیا هیجان‌زده‌ می‌شوید. البته فهرست‌های مختلف و متنوعی درباره بهترین رمان های جهان و کتاب‌های مختلف وجود دارد و قطعا اختلاف نظرهایی میان افراد مختلف درباره انتخاب محتوای این فهرست‌ها وجود دارد. اما واقعیت این است که هر رمانی که بتواند به یکی از این فهرست‌ها راه پیدا کند قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بالاخره از ابعادی قابل‌اعتنا و بررسی است. در ادامه از ب
دانشگاه گوتینگن در سال 1737 میلادی تاسیس شد. این دانشگاه یکی از معتبرترین دانشگاه آلمان می باشد که در شهر گوتینگن قرار دارد. در این دانشگاه حدود 26000 هزار نفر تحصیل می کنند که 11 درصد از آنها دانشجویان بین المللی هستند. 40 نفر از دانشجویان این دانشگاه برنده جایزه نوبل شده اند. از جمله این افراد میتوان به مکس بنتن، ورنر هاسنبرگ، ماکس پلانک و اتو استرن اشاره کرد.
افراد مشهور دیگر مانند آرتور شوپنهاور، هینریش هین و ماکس وبر در این دانشگاه تحصیل کرده
تاریخــچه ساعت مچی
مفــهوم ساعـت مچی به تولید اولین ساعتهای قرن شانزدهم باز می گردد. الیزابت اول انگلستان در سال 1571 یک ساعت مچی دریافت کرد که از آن به عنوان یک ساعت مسلح یاد شده است. قدیمی ترین ساعت مچی بازمانده در سال 1806 ساخته شده و به ژوزفین دوبوهارناســی داده شده است. از ابتدا ، ساعتهای برای زنان پوشیده می شدند ، در حالی که مردان تا اوایل قرن 20 از ساعتهای جیبی استفاده می کردند ساعت مچی برای اولین بار توسط مردان نظامی تا اواخر قرن نوزدهم پو
شکستن دور. او در سالهای 80 و 90 با بازیهای بازیگری خود به برجستگی رسید و احتمالاً خیلی ها او را به عنوان بهترین فیلم های Marve in the Home Alone به بهترین وجهی از او به یاد می آورند ، یا از نقش های او در City Slickers ، Rookie of Year و چیزهای خیلی بد استفاده می کنند. بعد از سال 2000 ، فعالیت بازیگری استرن روندی کند شد و آخرین حضور او در طی یک قوس 2014-2015 در درام تلویزیونی منهتن در نقش دکتر گلن بابیت ظاهر شد.
جیسون جیمز ریشتر
جیسون جیمز ریچتر شاید یکی از قابل تشخیص ترین ستاره
خلاصه داستان فیلم سینمایی راز جنایت
یک پلیس و همسرش به اروپا می روند تا تعطیلات متفاوتی را تجربه کنند و زندگی زناشویی خود را نیز تقویت کنند. آن ها در حین سفر با یک میلیاردر آشنا می شوند اما خیلی زود او به قتل می رسد و آن دو به مظنونین اصلی پرونده تبدیل می شوند. حالا آن ها باید از دست پلیس فرار و بی گناهی خود را به اثبات برسانند…
 
مشخصات فیلم سینمایی Murder Mystery 2019
ژانر : فیلم اکشن | فیلم عاشقانه | فیلم معمایی | فیلم کمدی
نام فارسی : راز جنایت
کار
نوآوری سازمانی :
سازمانها برای بقاء خود در دنیای متلاطم و متغیر امروز به اندیشه های نو و نظرات جدید نیاز دارند. افزایش تهدیدها از یک سو و استفاده از فرصتها از سوی دیگر در محیط متشنج و غیرقابل پیش بینی، سازمانها را با جزر و مدهای شدید روبرو می­سازند و آنها را به سوی تغییرونوآوری به چالش می­کشاند.
نوآوری با واژه هایی مانند خلاقیت، اختراع و تغییر ارتباط مستقیم دارد اما با آنها هم معنی و مترادف نیست.خلاقیت (creation) پیدایی و تولید یک اندیشه و فکر ن
اگر اهل کتاب و کتاب‌خوانی باشید حتما از دیدن فهرست‌های بهترین کتاب‌های دنیا هیجان‌زده‌ می‌شوید. البته فهرست‌های مختلف و متنوعی درباره بهترین رمان های جهان و کتاب‌های مختلف وجود دارد و قطعا اختلاف نظرهایی میان افراد مختلف درباره انتخاب محتوای این فهرست‌ها وجود دارد. اما واقعیت این است که هر رمانی که بتواند به یکی از این فهرست‌ها راه پیدا کند قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بالاخره از ابعادی قابل‌اعتنا و بررسی است. در ادامه از ب
من به دو علت کتاب نمی‌خونم (البته نه این که اصلاً نخونما؛ تخصصی اگه نیازم بشه میخونم؛ منظورم کتاب‌های عمومی هست که نمی‌خونم):
- اولش به خاطر اینکه خیلی وقتا حسش نیست و کتابها هم جالب نیستن و میگم خوندنشون چه فایده داره - یعنی جذابیتی واسم ندارن
- دومش به خاطر کامل‌گرا بودنمه - یعنی اون موقع‌هایی هم که حس کتاب خوندن دارم و شروع میکنم به خوندن، اون حس کامل‌گرایی میاد سراغمو میگه تو که نمی‌تونی همه‌ی کتاب‌ها رو بخونی پس اصلاً نخون!!
 
چند ماه
١. در جستجوی زمان از دست رفته (مارسل پروست)
٢. برادران کارامازوف (فیودور داستایوسکی)
٣. کوه جادو (توماس مان)
٤. سفرای کبار (هنری جیمز)
٥. دون کیشوت (میگل د سروانتس)
٦. موبی دیک (هرمن ملویل)
٧. ابشالوم، ابشالوم! (ویلیام فاکنر)
٨. جنگ و صلح (لئو تولستوی)
٩. تام جونز (هنری فیلدینگ)
١٠. ماجراهای هاکلبری‌فین (مارک تواین)
١١. صد سال تنهایی (گابریل گارسیا مارکز)
١٢. بال‌های کبوتر (هنری جیمز)
١٣. جنایت و مکافات (فیودور داستایوسکی)
١٤. آرزوهای بزرگ (چارلز د
هنگامی که داستان در کتاب قبلی به پایان رسید ، در زیر اتاق زیر شیروانی ، کورین دیکسون بسیار جوان و پنهان باردار در حال آماده شدن برای عروسی آینده خود به گارلند فاکسورث بود. در خارج از زیر شیروانی ، وقت کمی داستان را به هدر می دهد و عروسی و تولد مالکوم را در یک پیش نویس مختصر ، هدر می دهد ، و باقیمانده داستان 5 سال بعد اتفاق می افتد.
این اولین مشکل من در مورد دانلود کردن کتاب بود. این باعث شد من فوراً احساس بی نظمی کنم. اولین کلماتی که در این کتاب خو
ساختار فضایی شهرهای سنتی ایران بر اساس توسعه بر مبنای مرکزیت بوده است با تکیه بر ساماندهی مرکز آن از طریق ساخت ابنیه عمومی موجب می گردید تا علاوه بر تقویت مشارکت عموم در ساماندهی محیط، سازمان فضایی و کالبد محله نیز بر اتکا بر مرکزیت عمومی شکل بگیرد.
اگر چه فرهنگی شهرسازی اسلامی و معماری آن مدیون تمدن های پیش از اسلام است، تشخیص چگونگی انتقال خصوصیات شهرهای اسلامی از تمدن های قدیمی تر به مسلمانان دشوار است. شبکه پیچیده معابر شهری، بازارها،
در هر ورزش مهارت هایی وجود دارد که آنرا زیباتر می کند و اگر بتوان آن مهارت ها را به نحو احسن در بازی پیاده کرد قطعا موفق خواهید بود . مهارت های لازم در ورزش تنیس به سه گروه زیر تقسیم می شود که به شرح هر یک می پردازیم: 
مهارت ضربه ای
مهارت های فیزیکی
مهارت های ذهنی



مهارت ضربه ای

فورهند
بک هند
ضربه سرویس
والی و 2/1 والی
لاب دراپ شات
پسینگ شات تنیس
فورهند
استراتژی رایج در تنیس امروز را می توان به این ترتیب خلاصه کرد: یا
امتیاز را از طریق قدرت ، کنت
او وقتی که این اتفاق افتاد ، در سال اول سال تحصیلی خود در ییل در حال پیاده روی به خانه بود.
"من در حال خواندن نامه ای بودم ،" Leigh Bardugo به من می گوید "، و من از نامه نگاه کردم و من در خیابان گراو ایستاده بودم. در سمت چپ من این مقبره غول پیکر سفید غول پیکر پوشیده از مارهای آهن فرفورژه و در سمت راست من بود. یک دروازه غول جدید مصر که می گوید: "مردگان باید برافراشته شوند". و من ، کودک جوان گات از لس آنجلس ، مثل این بود: "من به خانه آمدم." "
در آن زمان باردوگو می
معماری بومی و زمینه‌گرایی
زمینه گرایی در معماری از تفکرات دوران باستان که درباره نظم و هماهنگی وقرارگیری ساختمان در راستای اشکال مجاور است سرچشمه میگیرد. اصطلاح زمینه گرایی نخستین بار توسط استوارت کوهن واستیون هارت به کار برده شد. این مطلب از اواخر دهه 1350 شروع شد. و در سال 1355 توسط کالین رو و باب اسلاتزکی با ارائه مقاله ای با عنوان "شفافیت عرضی و واقعی" ادامه داده شد. و در سال 1970 دانشجویان دانشگاه کورنل به قرار گیری ساختمان در زمینه وتلفیق زم
مخاطب شما یک مدیر حرفه ای است که صدها و بلکه هزاران درخواست استخدام و شغل و رزومه های ارسالی را به طور روزانه بررسی می کند.
هدف اولیه و فوری نامه انگلیسی درخواست و رزومه انگلیسی همراه آن، جلب کردن توجه مدیر استخدام است.هدف نهایی این نامه، بدست آوردن یک قرار مصاحبه یا Interview است.تفاوت نامه درخواست شغل Application letter و کاور لتر Cover letterبسیاری از مردم بر این باورند که نامه درخواست Application letter و کاور لتر یکسان هستند.
اما باید بدانید که بین این دو نامه تف
خلاصه‌شده کتاب

The 100 most influential women of all time

چاپ شده توسط مؤسسه بریتانیکا


 

هتشپسوت (١٥٠٧/١٥٠٨-١٤٥٨ ق م) فرمانروای مصر، ١٤٧٩/١٤٧٨-١٤٥٨ ق م

نفرتی‌تی (١٣٧٠-١٣٣٠ ق م) همسر اخناتون (فرعون مصر)

سافو (٦٢٠/٦١٠-٥٨٠/٥٧٠ ق م) شاعره یونانی

کلئوپاترا (کلئوپاترای هفتم فیلوپاتور) (٦٩-٣٠ ق م) آخرین فرمانروای دودمان بطالسه مصر؛ معشوقه ژولیوس سزار و مارک آنتونی

مریم مقدس (٢٢ ق م-؟ م) مادر عیسی مسیح

هیپاتیا (٣٧٠-٤١٥ م) فیلسوف، ریاضی‌دان و اخترشناس یونانی

تئ

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها