نتایج جستجو برای عبارت :

درباره تخم مرغ و شیوه مصرف آن بیشتر بدانید

▪️ رمز دوم یکبار مصرف از اول خرداد برای خرید اینترنتی الزامی می‌شود. البته نه به این معنی که برای هر خرید اینترنتی یک سر به بانک بزنیم و رمز دوم یکبار مصرف دریافت کنیم، رمز دوم یکبار مصرف خودش به سراغمان می‌آید. حالا یا با پیامک، یا از طریق اپلیکیشن‌های موبایل‌بانک.
▪️ اینطور که بانک مرکزی اعلام کرده رمز دوم ایستا تا آخر اردیبهشت اعتبار دارد و در این دو هفته باقی مانده، باید برای فعال کردن رمز دوم یکبار مصرف یک سر به شعبه بانک بزنیم. رمز
 
متأسفانه بسیاری از افراد با اصول صحیح نوشیدن آب آشنایی ندارند و باورهای غلطی را درباره میزان مصرف آب دارند مثلاً تصور می‌کنند نوشیدن روزانه ۸ یا ۱۰ لیوان آب باعث سلامتی است! در این مطلب با اصول صحیح نوشیدن آب از نگاه طب سنتی و اسلامی آشنا می‌شویم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، صحیح نوشیدن آب در آموزه‌های طب سنتی از اهمیت زیادی برخوردار است و متأسفانه درباره میزان مصرف آب و کم‌وکیف آن، باورهای غلطی بین مردم رایج است؛ در ادام
مسلماً مصرف نکردن مواد مخدر منطقی‌ترین راه برای پیشگیری از اوردوز است. اما اگر خود یا یکی از نزدیکان‌تان به دام اعتیاد گرفتار شده‌اید یا با رفتارهای دردسرساز ناشی از وابستگی به مواد دست و پنجه نرم می‌کنید، رعایت توصیه‌های زیر احتمال اوردوز را کاهش می‌دهد:
افزایش آگاهی درباره نشانه‌ها و خطرهای مصرف زیاد مواد مخدر
شناخت مخدر مصرفی و تعیین دوز ایمن مصرف دارو
اجتناب از مصرف هم‌زمان چند مخدر. هیچ گاه هم‌زمان با مصرف مخدر، مشروبات الکلی ن
قرص لورازپام با نام تجاری آتیوان از داروهای ضد اضطرابی است که برای درمان بی‌خوابی و اضطراب تجویز می‌شود. این دارو بسیار اعتیادآور بوده و مصرف خودسرانه و خارج از تجویز پزشک می‌تواند وابستگی دارویی ایجاد کند. آنچه که درباره مصرف این دارو اهمیت دارد این است که میزان و نحوه مصرف آن حتما باید زیر نظر پزشک انجام گیرد. ما در این مقاله قصد داریم به توضیحات بیشتری درباره داروی لورازپام بپردازیم. در صورتی که تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری درباره ا
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
یکی از عادات ما ایرانی‌ها، عادت به مصرف "آب یخ" است! شیخ‌الرئیس "ابوعلی سینا" در کتاب خود همگان را به‌شدت از نوشیدن "آب یخ" پرهیز داده و گفته...
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ صحیح نوشیدن آب در آموزه‌های طب سنتی از اهمیت زیادی برخوردار است و متأسفانه درباره میزان مصرف آب و کم‌وکیف آن، باورهای غلطی بین مردم رایج است از جمله این باور بی‌مبنا و غلط که "باید روزانه 8 تا 12 لیوان آب نوشید!".


ادامه مطلب
قرص کم کاری تیروئید  یا تیروکسین  که در ایران به اسامی تجاری  لووتیروکسین یا  لووکسین  یا یوتیروکس و... موجود است در مصرف این قرص باید نکات زیر رعایت شود :
1- مصرف قرص لووتیروکسین باید حتما با معده خالی و ناشتا انجام شود در غیر این صورت جذب خوبی نداشته و اثرات درمانی لازم را نخواهد داشت توصیه میشود قرص لووتیروکسین صبح ناشتا و با اب مصرف شود و حداقل تا نیم ساعت بعد مصرف ان غذا یا داروی دیگری مصرف نشود .
2- دارو را با اب میوه یا شیر مصرف نکنید .
3- اگ
همه چیز درباره گیاه آنغوزه | فوائد ، ترکیبات ، طریقه مصرف ، عوارض
در این مقاله از صمیم دردانه به گیاه آنغوزه پرداخته ایم ، تاریخچه گیاه آنغوزه چیست ؟ و چه فوایدی دارد ، آیا در پزشکی کاربردی دارد ؟ نحوه کشت این گیاه ، شرایط نگهداری ، ترکیبات و عوارض احتمالی و مصرف بیش از حد آن چه عوارضی دارد .
آنغوزه از گیاهان دارویی مهم تیره چتریان با خواص فراوان است .ارتفاع آن به 5.2 متر میرسد . ساقه آن نسبتا محکم و ضخیم با سطحی خشن است.
ادامه مطلب
امروز یه اقا پسر ایرانی دیدیم
 
بچه ها کپییییییییییی حرفایی که من هر روز اینجا مینویسم حرف میزد.
 
دقیقاااا ایده هاش درباره سوشال دموکراسی، اینکه اینا همه سر و ته کامیونیزمن
درباره کانادا
درباره زندگی
درباره اروپا
درباره امریکا
همه چی!
 
انگار کپی من بود!
 
میگفت وقتی توی جامعه خیلی بچرخی و خیلی فکر کنی و خیلی درگیر جزئیاتش بشی همین میشه!
 
قراره باز همو ببینیم و گپ بزنیم!
پایگاه انگور
ایران یکی از تولید کننده های اصلی انگور در جهان است. در ایران انواع انگور سیاه، قرمز، سفید، کوچک و بزرگ پرورش داده می شود. شاید تا حالا درباره انگور خیلی شنیده باشید. اما همیشه چیزهایی هست که از قلم می افتند.
در وبسایت رسمی دوشو، همه چیز را درباره انگور و مشتقات آن خواهید فهمید.
خواص و فواید میوه ی انگور
انگور دارای ویتامین های B2، B1، B3، B5، B6، B9، E، C و K است. همچنین مواد معدنی کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر، پتاسیم، سدیم و روی در ا
داروی داکسی سایکلین چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در چه شرایطی و به چه صورت مصرف می شود؟ عوارض جانبی آن کدامند؟ چه داروهایی را نباید به طور همزمان با داروی داکسی سایکلین مصرف کرد؟ این سوالات، به همراه نکات و اطلاعات مهم درباره‌ی این دارو، در مطلب پیش‌رو بررسی خواهد شد.

ادامه مطلب
طبق گزارشات وزارت نیرو، با شیوع کرونا و متعاقب آن مراقبت های شخصی و بهداشتی، مصرف آب تا 40 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که کشور ما با بحران جدی آب مواجه است و این افزایش مصرف می تواند عواقب بدی را به همراه داشته باشد. تابستان نزدیک است و اگر مصرف به همین رویه ادامه یابد در تابستان ممکن است با قطعی های پی‌درپی آب مواجه شویم. از طرفی نمی توان انتظار داشت که مردم به خاطر صرفه جویی در مصرف آب از مراقبت و شستشو در برابرکرونا صرف نظر کنند.
ام
علائم مصرف بیش از حد قهوه
تعدای زیادی از مردم قهوه می نوشند. به طور متوسط ​​، هر فرد 3 تا 1 فنجان قهوه در روز مصرف می کنند و این فقط ثابت می کند که در دنیای مدرن بدون این نوشیدنی جادویی نمی تواند زندگی کرد، حتی به یک فرهنگ تبدیل شده است. اما علاوه بر اثرات مثبت ، جنبه‌های منفی هم وجود دارد که همه باید درباره آنها بدانند.
 
ما قهوه را دوست داریم ، اما هنوز نمی خواهیم بیش از حد از آن استفاده کنیم و به همین دلیل است که ما حقایقی را به اشتراک می گذاری
هندوانه
زمان مصرف: درست بعد از تمرینات
علت مصرف:
اگر چه میگویند میوه را قبل از تمرین مصرف کنید اما برخی از میوه ها دارای هضم کند می باشند. اما هندوانه یکی از میوه هایی است که سریع الهضم می باشد. یعنی موجب متوقف کردن سطح انسولین می شود که بعنوان کربوهیدرات خوب بعد از تمرین محسوب می شود.
محتوای قرمز و بخصوص پوست سفید سرشار از سیترولین آمینو اسید است که به راحتی در بدن به آرزنین تبدیل می شود و آرژنین درون بدن را حتی بهتر از مصرف خود مکمل افزایش می
 
۱.استشمام دود اسفند و کندر 
۲.خوردن سیر 
۳.مصرف سرکه در غذا
۴.مصرف نمک دریا قبل و بعد غذا
۵.مصرف روغن زیتون در غذاها
۶.مصرف عسل 
۷.استشمام گل نرگس
۸.تربت الحسین در ابتدای تولد
۹.روغن مالی بدن با روغن زیتون
۱۰.مداومت به خوردن سیب
۱۱.مصرف شلغم
۱۲.قرائت آیه الکرسی و معوذتین هر روز
۱۳.تنقیه 
۱۴.عطسه 
۱۵ .خوردن نیم خورده مسلمان 
16ـ صدقه دادن
(محققان دانشگاه جنوب کالیفرنیا اعلام کرده اند که امساک از خوردن حتی به مدت سه روز می تواند تمام سیستم ایمنی بدن را بازسازی کند)
این خبری بود که اخیراً در چند سایت داخلی منتشر شده بود و براش منبع هم آورده بودند، اما داخل منبع خبر از ابتدا ، صحبت از یک رژیم کم کالری هست ، اما در سایت های مذکور ، رژیم کم کالری شده امساک از خوردن، واژه fasting در انگلیسی فقط به معنای روزه گرفتن نیست؛ بلکه به هر نوع پرهیزی مثل پرهیز از مصرف غذا های پر کالری گفته می شود.
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
دستگاه تولید ماسک پزشکی یکبار مصرف
ماسک های چند لایه یکی از انواع ماسک های پزشکی یکبار مصرف است که از پارچه اسپان باند و ملت بلون تشکیل می شود.
شرح لایه های مصرفی در ماسک یپزشکی یکبار مصرف
1. لایه های اسپان بند : جهت جلوگیری از ورود ذرات معلق در هوا به داخل مجاری تنفسی می باشد.
2. لایه ملت بلون : به عنوان لایه اصلی ماسک عمل می کند. ماسک پزشکی یکبار مصرف حدود 2 الی 4 ساعت در برابر عوامل بیماری زا محافظت دارند و بعد از گذشت این زمان باید ماسک تعویض گرد
۵ فایده مصرف سرکه سیب هنگام صبح
افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
سایت "مدیکال دیلی" در مطلبی به برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
ادامه مطلب
یک متخصص طب سنتی با تأکید بر اینکه نباید در فصل گرما غذاهای گوشتی، سرخ‌کردنی و غذاهای با طبع گرم مصرف شود، گفت: سکنجبین که ترکیبی از عرق نعنا، سرکه، آب و عسل است، بسیار مفید بوده و خاصیت رفع عطش و انرژی‌زایی خوبی دارد.
نعمت‌الله مسعودی متخصص طب سنتی درباره «راه های مقابله باگرمازدگی در فصل تابستان»، اظهار داشت‌: باید توجه کنیم که اکنون در فصل گرما هستیم؛ در نتیجه  ضرورتی ندارد تا وعده غذایی ناهار را میل کنیم و مهم‌تر از این موضوع توجه به
 
برای هر متر مکعب بتن ۲٫۲ تن شن و ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات دیوار چینی ۱٫۸ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب اندود افقی یا قائم، ۱٫۸۵ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات فرش کف (سنگ وسرامیک)، ۱٫۶۷ تن ماسه مصرف می شود.
درکتاب حفظ الصحه، مرحوم گیلانی می فرمایند : "گوشت، قوی ترین نوع غذا هاست ،اما هضم آن دشوار است مگر آنکه قدرت هاضمه قوی باشد." بدین جهت گوشت، غذای تندرستان، ورزشکاران و کسانی است که فعالیت بدنی زیاد دارند و افراد دیگر توانایی مصرف مداوم آنرا ندارد. در مصرف گوشت باید به این نکته توجه داشت که هر چه حیوان جوان تر باشد گوشت آن زود هضم تر است.
چقدر گوشت بخوریم؟
ادامه مطلب
✅مصرف باتری سیستم شما موضوعی بسیار مهم است و میزان آن به عوامل زیادی بستگی دارد. اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌ها در مصرف زیاد باتری موثر هستند. برخی از آن‌ها حجم زیادی از شارژ باتری را مصرف می‌کند اما این مصرف کنترل‌شدنی است.
در این مقاله نحوه مدیریت مصرف باتری برنامه‌ها در ویندوز ۱۰ را به شما آموزش می‌دهیم.
ادامه مطلب
از بس عادت کردیم همیشه از زائر این سؤال بیخود را بپرسیم؛ "دستت به ضریح رسید؟ توانستی ضریح را ببوسی؟" رفته رفته خیلیها هدف اول و آخر زیارت را در همین دیدند که جواب آبرومندی برای این سؤال داشته باشند! می روند خودشان را به هر زوری که شده به ضریح می رسانند تا اگر کسی از آنها پرسید، که صد البته خواهد پرسید، با افتخار بگویند: بله دستم رسید و بوسیدم ضریح را. کاش این سؤال بیخود باب نمی شد، و خیلیها را به اشتباه نمی انداخت که: هر زورش بیش اجرش بیشتر! هر که
عوارض مصرف هروئین
همانطور که در کمپتو گفته شد، عوارض مصرف هروئین را می‌توان به دو دسته کلی عوارض کوتاه‌مدت و عوارض بلندمدت تقسیم کرد. از جمله عوارض کوتاه مدت مصرف هروئین، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
احساس رخوت سستی اندام‌ها
احساس خارش شدید
کاهش اشتها
آبریزش از بینی و چشم‌ها
اضطراب و نگرانی
کاهش سرعت تنفس
کاهش ضربان قلب
خواب‌آلودگی
اختلال در حافظه
تهوع و استفراغ
قرص لورازپام از جمله داروهای ضد اضطرابی است که برای مواردی همچون بی‌خوابی، بد خوابی، اضطراب و استرس تجویز می‌گردد. رعایت نکاتی که درباره این دارو وجود دارد باعث می‌شود که از خطرات و آسیب‌های احتمالی آن کاسته شود. همچنین از آنجا که این دارو برای افراد با اعتیاد همراه است، لازم است زیر نظر کامل پزشک مصرف و یا قطع شود. پیش از مصرف هر دارویی لازم است نسبت به موارد مصرف، موارد منع و عوارض آن اطلاعات کامل کسب کنید. برای آگاهی بیشتر در زمینه دارو
باورهای غلط درباره شیر مادر
باورهای غلط و نادرستی که درباره ی شیردهی و شیر مادر در مردم وجود دارند که فکر می کنند،
اگر این کارها را انجام دهند موجب کاهش شیر می شود که این باورهای غلط از قدیم با مردم بوده است.
بعضی از این باورهای غلط درباره شیردهی باید تجدید نظر بشود. اینکه ممکن است بعضی از اطرافیانمان
به اشتباه و باور غلط به مادران شیرده نکاتی را بگویند که موجب نگرانی مادران شود و ما در اینجا چند باور
غلط و به اشتبه را بررسی می کنبم.
برای مشاهد
همه چیز درباره ماری جوانا :
 
ماری جوانا - به معنای علفهای هرز - به گلهای خشک شده ، دانه ها ، ساقه و برگ گیاهان گیاه Cannabis sativa یا Cannabis indica اطلاق می شود (1).
این یک داروی محبوب است که توسط میلیون ها نفر استفاده می شود یا برای لذت بردن یا برای درمان شرایط مزمن سلامتی.
علفهای هرز به چندین روش قابل استفاده است ، اما برخی از محبوب ترین روشها شامل سیگار کشیدن و تبخیر است.
با این حال ، برخی از مردم تعجب می کنند که آیا خوردن ماری جوانا بی خطر است و آیا مصرف آن
بودزوناید چه نوع دارویی است؟ قبل از مصرف آن چه نکاتی لازم است؟ در چه مواردی مصرف می شود و عوارض آن چیست؟ شاید شما بخواهید از این نوع دارو استفاده کنید. در ادامه این مطلب به تمام سئوالات شما در رابطه با بودزوناید پاسخ داده می شود. با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
قرص لاغری ادیوس محصول کشور اسپانیا، ساخت کارخانه (H&R) اسپانیایی است. ادیوس به اسپانیایی به معنی خداحافظ است؛ نام این قرص در اولین نگاه به ما می‌فهماند که می‌توانیم با مصرف این قرص با چاقی خداحافظی کنیم.
روی جعبه قرص ادیوس به مشتریان گفته می‌شود که این قرص‌های لاغری گیاهی هستند و به روش سنتی و فقط به منظور استفاده به همراه رژیم‌های کالری سوزی ساخته شده اند. آیا واقعا همینطور است؟
عوارض مصرف قرص های لاغری ادیوس
از عوارض قرص‌های لاغری
#تبیین_و_تحلیل | رهبر انقلاب درباره توطئه جدید علیه ایران چه گفتند؟
*نقشه سه ضلعی دشمن* رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی با اشاره به مسائل رخ داده در برخی نقاط کشور پس از عملیاتی شدن طرح مدیریت مصرف سوخت این اتفاقات را نه حرکتی مردمی که ناشی از یک طراحی امنیتی دانستند. ایشان در چند سال اخیر ابعاد اصلی نقشه‌ی دشمن برای تحت فشار گذاشتن ملت ایران و تسلیم جمهوری اسلامی را در دیدارها و سخنرانی‌ه
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
دانستنی؟
آیامیدانید؟ احتمال دارد درسال 6000میلادی علم به حدی پیشرفت كند كه خودرو ها دیگر استفاده نشوند و انسان توسط موج برروی زمین باسرعت بالا حركت كند!!!!!!!!!!
آیامیدانید؟ ترانزیستور قطعه ای الكترونیكی است كه توسط این قطعه انقلابی درجهان ایجادشد وباعث بوجود آمدن عصر اطلاعات وارتباطات شد.تمام وسایل الكترونیكی ارتباطی برای ایجاد ودریافت امواج ازاین قطعه استفاده میكنند.
آیامیدانید؟اگر از زمین فراتر وبسیار زیاد دور شویم  آسمان ها را به صورت
آثار شگرف یک معجون ساده و خانگیدرباره خواص عسل و لیمو بسیار شنیده ایم اما زنی به نام «کریستال دایوز» بعد از یک سال مصرف این معجون خوشمزه تجربیات جالب خود را بازگو کرده است.
تصویر آثار شگرف یک معجون ساده و خانگی
به گزارش العالم، خانم دایوز که هر روز صبح مقدار مشخصی از محلول آب لیمو و عسل در آب مصرف کرده است می گوید که بعد از یک سال این اتفاقات برای او رخ داده است:
1- با آن که خانم دایوز از جمله کسانی بود که مرتب مریض می شوند اما در طول این یک سال هر
عوارض جانبی مصرف سبوس برنج و محدودیت ها
 
 
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای افرادی که مبتلاء به زخم معده و روده و کولیت عصبی روده هستند مضر است.
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای زنان باردار ، شیرده ،نوزادان و کودکان توصیه نمی شود.
مصرف زیادی آن باعث انسداد روده ، التهاب دیورتیکول روده و اسهال می شود.
توصیه می شود که مایعات و آب زیاد پس از مصرف سبوس برنج نوشیده شود.
برای شستشوی پوست و موی سر با محلول سبوس برنج ۲۴ ساعت قبل کمی از محلول را روی
خواص سیاه دانه با ماست یکی از ترکیبات پیشنهاد شده در طب سنتی است که می‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم. بسیاری از مواد به صورت ارگانیک در طبیعت، ارزش بالای غذایی و دارویی دارند که از زمان‌های گذشته مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این مواد طبیعی بدون نیاز به هیچ گونه فرآوری یا عملیات شیمیایی، می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. یک مشکل بسیار کوچک با مصرف برخی از مواد طبیعی وجود دارد و آن هم این است که نمی‌توان آن‌ها را به دلیل مزه تلخ به راحتی اس
یکی از اهداف مهمی که در هدفمنی یارانه‌ها با در بخش حامل‌های انرژی مخصوصا بنزین با سهمیه‌بندی اون دنبال می‌شه صرفه‌جویی در مصرف بی‌رویه‌ی اوناست که ظاهرا بالارفتن سه برابری قیمت بنزین هم خیلی باید به این موضوع کمک کنه اما این اظهار نظر امروز رئیس پلیس خیلی جالب و عجیبه:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن می‌تواند در کاهش تصادفات موثر
یکی از اهداف مهمی که در هدفمنی یارانه‌ها در بخش حامل‌های انرژی مخصوصا بنزین با سهمیه‌بندی اون دنبال می‌شه صرفه‌جویی در مصرف بی‌رویه‌ی اوناست که ظاهرا بالارفتن سه برابری قیمت بنزین هم خیلی باید به این موضوع کمک کنه اما این اظهار نظر امروز رئیس پلیس خیلی جالب و عجیبه:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن می‌تواند در کاهش تصادفات موثر با
جایگزینی لیوان‌های شیشه‌ای به جای لیوان‌های پلاستیکی، همراه داشتن لیوان، قاشق و چنگال شخصی و جایگزینی ظرف‌های چند بار مصرف با ظروف یکبار مصرف توصیه‌هایی ساده و قابل اجرا برای برگزاری مراسم محرم محیط زیستی است.
ادامه مطلب
کتاب شادخواری در رابطه با ارتباط غذا و گروه خونی منتشر شد غذاهایی که با هم نباید خورد مثل لوبیا با تخم مرغ یا لوبیا با پیاز یا لوبیا با سیر که در باغچه هم نباید در کنار هم کاشته شود مصرف غذاهایی که سبب کمبود مواد معدنی در بدن می شود مثلا قهوه سبب کمبود پتاسیم و کاهش روی یا زینک در بدن می شود کمبود پتاسیم سبب تپش قلب و اسپاسم عضله می شود و کمبود روی باعث کاهش حس چشایی و بویایی می شود که باعث می شود مصرف نمک و فلفل به غذا زیاد مصرف شود اما مهمترین ض
موارد مصرف زینک
سولفات روی به عنوان مکمل در پیشگیری و درمان کمبود روی مصرف می شود. نیاز به این ماده معدنی درحالاتی از قبیل سوختگی ها، سیروز کبدی، دیابت، بی اشتهایی گاسترکتومی، اختلالات ژنتیکی، نوزادان نارس، عفونت های مزمن، بیماریهای روده، بیماری لوزالمعده، بیماری کلیوی، اختلالات پوستی، استرس و ضربه ممکن است افزایش یابد.
ادامه مطلب
از بس عادت کردیم همیشه از زائر این سؤال بیخود را بپرسیم؛ "دستت به ضریح رسید؟ توانستی ضریح را ببوسی؟" رفته رفته خیلیها هدف اول و آخر زیارت را در همین دیدند که جواب آبرومندی برای این سؤال داشته باشند! می روند خودشان را به هر زوری که شده به ضریح می رسانند تا اگر کسی از آنها پرسید، که صد البته خواهد پرسید، با افتخار بگویند: بله دستم رسید و بوسیدم ضریح را. کاش این سؤال بیخود باب نمی شد، و خیلیها را به اشتباه نمی انداخت که: هر زورش بیش اجرش بیشتر! هر که
از دیرباز طلا در دنیا به عنوان یک ماده ارزشمند و گرانبها شناخته می شده است. حتی باستانیان نیز بر سر سفره از این فلز به عنوان برای جنبه تزئینیش استفاده می کردند. امروزه این فلز به دو صورت نوشیدنی و خوردنی مصرف می شود اما خوردن طلا برای بدن مضر است یا مفید ؟
نوشیدنی طلا به همراه آب در آلمان به مصرف می رسد،‌ امروزه کارشناسان تحقیقات زیادی درباره این فلز نموده اند و به این نتیجه رسیده اند که این فلز هیچ جایی در میان نیازهای بدن انسان ندارد. به عبا
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
اسفناج
زمان مصرف: به عنوان سالاد در کنار ناهار یا شام
علت مصرف:
اسفناج نه تنها سلامتی را با منابع غنی از آنتی اکسیدان بالا می برد بلکه حاوی موادی است که قدرت و سایز غضلات را بالا می برد.
منبغ بزرگ گلوتامین است، اسید آمینهای که برای رشد عضلات، عملکرد سیستم دفاعی و سلامت گوراش و همچنین افزایش سطح هورمون رشد حتی میزان سوخت و ساز ضروری است 
مقدار مصرف:
10 اونس اسفناج خام: 65 کالری، 8 گرم پروتئین، 10 گرم کربوهیدرات، 1 گرم فیبر
جوانه گندم
زمان مصرف: 30 دقیقه قبل از تمرین و هر زمان از روز که می خواهید کربوهیدرات را هضم کنید.
علت مصرف:
گندم غنی از زینک، آهن، سلنیوم، پتاسیم و ویتامین B و پروتئین بالا با یک مقدار اسید آمین، آرزین و گلوتامین است. دارای فیبر بالاست و بزرگترین منبع کربوهیدرات های کند هضم می باشد.
مقدا مصرف:
1/2 فنجان جوانه گندم: 207 کالری، 13 گرم پروتئین، 30 گرم کربوهیدرات، 6 گرم چربی
امروز به طور اتفاقی دیدم بابام اینستا نصب کرده ، بعدش داشت تک تک عکس ها و فیلم ها رو باز میکرد و نگاه میکرد یعنی اصلا یه ذره هم رحم نمیکرد به اینترنت بیچاره D: ، میگم تازگی اینترنت خیلی زود تموم میشه.
هیچ وقت خانوادتونو با تکنولوژی آشنا نکنید وگرنه مصرف اینترنت به طرز وحشتناکی میره بالا و جالبه هیچ کدوم زیر بار نمیرن بابت مصرف بی رویه ، مامانم میگه بابات زیاد مصرف میکنه بابام میگه مامانت همش فیلم دانلود میکنه و این وسط منم که باید هر هفته اینت
نکاتی درباره سواد تبلیغاتی
پیشتر بسیار درباره پخش تراکت و تاثیرات آن بر جامعه خرید و مشتری های شما صحبت کرده ایم اما در ادامه این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت که سواد تبلیغاتی چیست و با به کارگیری آن میتوانیم چه تاثیراتی بر خریداران خود همچنین فروش محصولات خود داشته باشیم.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.همچنین میتوانید با دیگر خدمات گروه توزینو نیز همراه باشید:
اجرای سمپلینگ و پروموشن
پخش تراکت
سواد تبلیغاتی چیست؟
تبلیغات بخش مهمی
 نکته جالب درباره زنبور
۱- اگر گرده افشانی توسط زنبور انجام شود، بیشتر گلها بارور می شوند.
۲ – علت اصلی رطوبت داخل کندو در زمستان، مصرف عسل است.
۳ – مصرف یک کیلو گرم عسل ،یک لیتر آب تولید می کند .
۴ – بعد از عسل ، موم مهم ترین فرآورده ی زنبور عسل به شمار می آید .
۵ – مهم ترین غذایی که زنبور برای رشد به آن نیاز دارد گرده است .
۶ – قطر دانه های گرده حدود ۵/۲ تا ۳۵۰ میکرون است .
۷ – مقدار مصرف گرده ی یک کلونی در سال ، حدود ۲۵ تا ۳۵ کیلوگرم است .
۸ – به طو
جالب است بدانید استفاده از این شربت باعث رفع مشکلات
تنفسی، بهبود سرماخوردگی، آسم، سرفه و سینوزیت می‌شود؛ مصرف گشنیز باعث رفع
درد‌های قاعدگی می‌شود همچنین این شربت می‌تواند به افرادی که قصد ترک
سیگار یا قلیان را دارند هم کمک کند.
گشنیز تازه گیاه معطری است که در بسیاری از غذا‌ها از آن
استفاده می‌شود؛ از تخم گشنیز هم به صورت تفت داده و پودر به عنوان ادویه
استفاده می‌کنند. جالب است بدانید خوردن تخم گشنیز معده را تقویت می‌کند و
مصرف آن ب
دوس دارم با یکی حرف بزنم...
نمی‌دونم درباره چی!... فقط دوس دارم حرف بزنم...
شاید یه دلیلش اینه که کلا ما ایرانیا دوس داریم درباره هرچیزی اظهار فضل کنیم!
یعنی یه نفر یه چیزی بگه، بعد ما درباره‌ش نظر بدیم... بریم توی فاز سخنرانی...
واقعا الان نیاز دارم! خیلی وقته موندم توی خونه و نتونستم دوستان رو مستفیض کنم!
ترفیع سبز
ترفیع سبز به معنای انتقال اطلاعات واقعی در رابطه با محصولات سبز و اقدامات زیست محیطی شرکت به مصرف کنندگان هدف است. بازاریابان در ترفیع سبز یکی از سه هدف کلیدی زیر را دنبال می‌کنند :
1-آگاه کردن مصرف کنندگان هدف از تولید یک محصول سبز جدید و همچنین مزایای محیط زیست دوستانه آن محصول.
2-ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از یک محصول سبز از طریق تغییر ادراک آن‌ها در رابطه با کارکردهای آن محصول و آگاه کردن مصرف کنندگان از مزایای محصول.
3-یادآو
فواید مصرف ویتامین K 
ویتامین K یک گروه از ترکیبات است، که شایع ترین آن به عنوان ویتامین K1 و K2 شناخته می شود، با توجه به دانشگاه ایالتی اورگان. ویتامین K1 در برخی از سبزیجات و سبزیجات برگ یافت می شود، در حالی که ویتامین K2 بیشتر در گوشت، تخم مرغ، پنیر یافت می شود و باکتری روده ای تولید می شود. برخی از بهترین ها غذاهای ویتامین K اسپارگ، بروکلی، اسفناج، لوبیا، سویا، تخم مرغ، توت فرنگی و گوشت را شامل می شود.
 
این ویتامین برای روند انعقاد خون م
سلام. بنده مراجعان متعددی دارم که از مصرف بالای اینترنت گوشی یا تبلت خود گله مندند. مصرف بالا و خارج از حد اینترنت دلایل مختلفی می تواند داشته باشد:
- روشن بودن مداوم WIFI یا اینترنت موبایل که در نتیجه برنامه هایی مثل تلگرام، اینستاگرام و... به طور مداوم در حال آپدیت شدن و دریافت و ارسال اطلاعات هستند.
- نصب نرم افزارهای نامعتبر که اقدام به سرقت اطلاعات از دستگاهها می کنند.
- بروزرسانی خودکار برنامه ها از طریق پلی استور
 
در نصب اپلیکیشن ها بیشتری
مصرف توت خشک در بارداری
برخی از پزشکان سلامت و متخصصان تغذیه بر این باورند که بهتر است در دوران بارداری از مصرف توت تازه خودداری شود چرا که مصرف توت در این دوران باعث ایجاد حساسیت هایی شده و ممکن است به مادر و جنین آسیب وارد کند .
همچنین به دلیل خواص درمانی موجود در توت توصیه شده است که این میوه به صورت خشک تهیه و مصرف شود تا در عین بهره مندی از فواید آن از بروز آلرژی نیز جلوگیری شود و همچنین مادران شیرده می توانند برای افزایش شیر از نوع تازه و
کمبود روی می‌تواند با آفت‌ دهان مرتبط باشد. بنابراین مصرف مکمل روی
می‌تواند مشکل را حل کند. اما باید یادتان باشد؛ مصرف طولانی‌مدت قرص زینک
باید حتما تحت نظر پزشک باشد.آزمایشات اولیه‌ی انجام شده در این زمینه نشان
می‌دهد: مصرف روزانه‌ی مکمل‌های حاوی ۱۵۰ میلی‌گرم روی، تعداد دفعات
آفت‌زدن را از ۵۰ درصد به ۱۰۰ درصد کاهش می‌دهد. افراد مورد آزمایش قرار
گرفته که دارای کمبود روی بودند، با انجام این تست پیشرفت قابل توجهی در
بهبود آفت دهان
عسل و پیاز در درمان بیماری ها به خوبی شناخته نشده و افراد کمی با فواید مصرف پیاز و عسل آشنا هستند.
بر خلاف دیگر مقالات ما در آهوتا که بیشتر درباره عسل درمانی می باشد، در این مقاله تمرکز بیشتری
بر روی پیاز داریم! در صورتی که از شربت سرفه کنونی خود ناراضی هستید، عسل و پیاز را امتحان
ادامه مطلب
داروی ارگوتامین و موارد مصرف آن
ارگوتامین از آن دسته داروهایی می باشد که در درمان سردردهای عروقی مانند میگرن و خونریزی رحمی بعد از زایمان و سقط کاربرد دارد و همچنین گاهی به درمان افت فشار در حالت ایستاده ناشی از اختلال اعصاب خودکار استفاده می شود این دارو را بانوانی که باردار میباشد نباید مصرف کنند چراکه ممکن است مصرف آن باعث نقص جنین و یا مرگ شود.
دارو ارگوتامین برای سردرد
ادامه مطلب
تمام این هفته میخواستم بنویسم. درباره اینکه هوا واقعا خوبه اما من رو غمگین میکنه. درباره اینکه دوست دارم ۱۴ساله باشم. دوست دارم شبیه ۱۴سالگیم از رمان های نودوهشتیا طور لذت می‌بردم. دوست دارم ریاضی میخوندم. نجوم میخوندم. خدایا، نجوم‌ میخوندم. درباره اینکه خیلی استرس دارم. و‌ خیلی می‌ترسم. درباره اینکه برعکس همیشه هیچ لیست ارزویی برای امسال نساختم. اینکه از ارزوهام می‌ترسم. اینکه نمیتونم غذا بخورم، نمیتونم بخوابم، تمام مدت سردمه و میدون
مصرف کننده ممکن است به میل خود یا به طور تصادفی، مقدار زیادی مواد مصرف کند. اوردوز تصادفی زمانی رخ می‌دهد که بیمار دارو را بیشتر از مقدار تجویز شده برای رسیدن به یک اثر خاص مصرف کند یا این که معتاد ماده مخدر بیشتری را برای رسیدن به نشئگی بهتر مصرف کند. اوردوز عمدی معمولاً زمانی رخ می‌دهد که فرد قصد خودکشی داشته باشد. صرف نظر از عمدی یا تصادفی بودن اوردوز، مرگ ناشی از مسمومیت مواد بسیار غم‌انگیز است و اگر بیمار زنده بماند، با عوارض شدید و مان
عوارض و درمان های پرازوسین
(به انگلیسی:PRAZOSIN)
رده درمانی:داروهای کاهنده فشارخون آلفا بلوکر
اشکال دارویی:قرص
 
پرازوسین چه خصوصیاتی دارد ؟
 
مقدار و نحوه مصرف:
 
مقدار مصرف هر دارو را پزشک تعیین می کند ولی مقدار مصرف معمول دارو به قرار زیر است

ادامه مطلب
اختلال‌های دارویی
قرص فلوکستین می تواند به داروهای دیگر واکنش نشان دهد که این واکنش می
تواند منفی یا مثبت باشد. برای جلوگیری از این اختلال باید حتما از پزشک
خود مشورت بگیرید.

مهار کننده مونوآمین MAOIs
حتی اگر از آخرین مصرف این دارو ۲ هفته نگذشته مصرف فلوکستین اصلا توصیه نمی‌شود.
همچنین MAOIs را می توانید بعد از گذشت ۵ هفته از  مصرف فلوکستین
استفاده کنید. با توجه به این که این داروها به شدت با همدیگر ناهمخوانی
دارند می توانند عوارض بسیار جدی و
برای خرید شلنگ یکبار مصرف قلیان با پایین ترین قیمت و همکاری بلند مدت با فروشنده این شلنگ ها نیاز است محصول مورد نظر فروشنده را مورد بررسی قرار دهید.
کیفیت کالا ، نوع مواد اولیه بکار رفته ، تنوع محصولات ، بهداشتی بودن ، واشر بهداشتی جهت آب بندی روی انواع و سهولت در نصب از مواردی است که باید در هنگام خرید شلنگ یکبار مصرف توجه داشته باشید.
شرکت نی پلاس با طیف زیادی از شلنگ های یکبار مصرف قلیان تمامی نیاز های سفره خانه ها و دیگر مراکزی که سرویس قل
شرکت تولیدی سناتور پخش و تولید شلنگ قلیان یکبار مصرف و ارسال به سراسر ایران و کشور های همسایه.
شلنگ های مرغوب و ارزان قیمت یکبار مصرف.
شلنگ قلیان یکبار مصرف مدل لاله
شلنگ قلیان یکبار مصرف مدل ALHAMRA بهداشتی
شلنگ قلیان یکبار مصرف مدل طرح تشریفات
شلنگ قلیان یکبارمصرف مدل الحبیب AlhabiB
شلنگ قلیان یکبار مصرف مدل طرح توپی
شلنگ قلیان یکبار مصرف مدل کریستالی 1 متری
شلنگ قلیان یکبار مصرف مدل 1.5 متری
شلنگ قلیان یکبار مصرف مدل 1.5 متری فروش عمده
خرید انوا
به گزارش سایت تفریحی چفچفک به نقل از دیجیاتو : این روزها که هزینه سوخت خودروی شخصی جایی برای خودش در سبد هزینه خانوار پیدا کرده است، خریداران خودرو بیشتر از قبل حواس شان به مصرف سوخت خودرویی که انتخاب می‌کنند، است. بعضی از خودروها در مصرف سوخت واقعا بهینه سازی
ادامه مطلب
Data Usage Monitor برنامه ای برای مدیریت مصرف اینترنت و نظارت برروی میزان مصرف اینترنت از طریق اتصال های مختلف وای فای، جی پی آر اس و … برای دستگاه های اندرویدی است. این برنامه میزان مصرف روزانه شما را به صورت دقیق نمایش می دهد و این امکان نیز فراهم شده است تا نتوانید روزانه از حجم معینی بیشتر، استفاده نکنید. و میزان مصرف خود را محدود کنید.
ادامه مطلب
❌زیاده روی در مصرف برنج 
در مصرف غذاها و مواد غذایی که حاوی برنج هستند نباید زیاده روی کرد.برنج ،در روایات بسیاری مدح شده و اولین دانه ایمان آورنده به پیامبر و حضرت علی علیهم السلام و یا بهترین خوراکی ها بعد از گوشت معرفی شده است.اما این ارزش برنج و توصیه به استفاده آن به معنی مصرف روزمره و به عنوان غذا نیست.به حدی زیاده روی شده که حتی برخی زکات فطریه را نیز بر اساس برنج محاسبه و پرداخت می‌کنند .
متن مصاحبه آیت الله تبریزیان با خبرگزاری فارس
چه به واسطه مصرف باکتری های مفید در قالب مکمل ها یا مصرف یک کاسه ماست، احتمالا چیزهایی درباره پروبیوتیک ها، ارگانیسم های کوچکی موجود در غذاهای تخمیر شده، شنیده اید. اما آیا می دانستید که پروبیوتیک ها نیز برای ادامه زندگی خود به غذا نیاز دارند؟
به گزارش گروه سلامت عصر ایران به نقل از "لیو استرانگ"، این جایی است که پری‌بیوتیک ها، نوعی فیبر، وارد بازی می شوند. در شرایطی که بیشتر میوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر منبع خوبی برای پری‌بیوتیک ها هس
ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی می توانند برای تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی با گرماژهای متفاوت مورد استفاده قرار گیرد. در سال های اخیر کسب و کارهای مرتبط با ظروف یکبار مصرف که به تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی می پرداختند، به سرعت رشد کردند. از این جهت اغلب شرکت هایی که دارای ماشین آلات تولید ظروف یکبار هستند، تمایل دارند در این حوزه هم شانس خود را امتحان کنند.
در اصل هدف از تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی و دیگر ظروف کاغذی، حفظ س
قرص ویسول ۵ برای چیست؟
قرص
ویسول 5 معمولا به صورت یک بار در روز مصرف شده و مصرف آن باید به همراه
یک لیوان پر از مایعات باشد. از آنجایی که پودر موجود در قرص، طعم بسیار
تلخی دارد، این دارو باید به طور کامل بلعیده شود.
سولیفناسین را باید به صورت منظم و بر
اساس نسخه پزشک متخصص مصرف کرد تا بیشترین مزایای آن بدست آید. جهت کمک به
یادآوری، باید این دارو را هر روز در زمانی معین مصرف کرد. مقدار مصرف دارو
به شرایط پزشکی، پاسخ به درمان و دیگر دارو هایی بس
احتمالا نعمتی خطرناک‌تر از "فراموشی" وجود نداشته باشه، یعنی مشخصه خدا وقتی داشته فراموشی رو خلق میکرده یه نیگا به آدما کرده گفته بهشون بدم یه درده ندم صدتا درده! آدم نیستن‌ که، اشتباه مصرف میکنن!بعد چند روزی این‌ور اون‌ور کرده و با خودش کلنجار رفته که فراموشی بهشون بدم؟! بعد پیش خودش گفته اگه یه وقت یه آدم یه آدم دیگه رو/عشق خودشو/یار خودشو _وقتی هنوز زنده‌س_ فراموش کرد چی؟! اصلا طرز استفاده‌ش اینطوری نیستا بیخودی مصرف نکنن عوارض داره!ولی
همه  گیاهان دارویی فوق العاده اند و دارای خواص و اثرات بسیار، اما این فوق العاده بودن مشروط بدان است که بدانیم این گیاهان دارویی برای  چه کسانی در  چه وقتی و به  چه میزان باید مصرف شوند تا فوق العاده خوب باشند و الا اگر علم به این شروط نباشد همین گیاهان می توانند فوق العاده بد باشند!!
برای مثال با بیمارانی برخورد کرده ایم که شنیده یا خوانده اند که سیر دارای چه خواص فوق العاده ای است ول ذا شروع به خوردن آن نموده اند و پس از چندی با عوارض جانبی ن
✳️محاسبه نرخ دلار  با استفاده از شاخص قیمت مصرف کننده مرداد 98
♦️شاخص قیمت مصرف کننده مرداد نود و هشت : 180/8
♦️شاخص قیمت مصرف کننده سال هشتاد و دو : 12.624
♦️نرخ دلار سال هشتاد و دو :8،320 ریال
♦️نرخ دلار سنا 98/06/02 : 116،500 ریال
✅محاسبه دلار با روش CPI مورخ 98/06/02:
(180/8÷12/624)*8320=
♦️119،158 ریال
⭕️توضیح صوتی فرمول محاسبه شاخص مصرف کننده در کانال تلگرام زبان فاینانس
الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
در میان مخدرها ، مخدری که وابستگی جسمانی زیادی در مصرف کننده ایجاد می کند، تریاک است. ترک اعتیاد به تریاک با آشفتگی، سردرگمی، و دردهای مختلف جسمانی همراه است که همین امر سبب در تنگنا قرار گرفتن فرد در زمان ترک اعتیاد می شود.3 چالش اصلی در ترک اعتیاد به تریاکفرد مصرف کننده در زمان ترک اعتیاد به تریاک با سه چالش بزرگ روبرو می‌شود که عبارت‌اند از :-چالش اول در ترک تریاک، خماری است. خماری  حالاتی مانند درد در بدن، تعریق شدید ، ضربان قلب بالا، نگر
تجویز و مصرف غیر منطقی دارو
ارائه
با موضوع تجویز و مصرف غیر منطقی دارو ، در قالب فایل pdf و در حجم 39
اسلاید. فایلی بی نظیر در ارتباط با تجویز و مصرف غیر منطقی دارو، به
همراه تصاویر در ارتباط با موضوع. مصرف منطقی دارو یعنی اینکه برای یک
بیمار، داروی مناسب بر اساس وضعیت بالینی فرد، با دوز مناسب و در طول مدت
مناسب تجویز شود ...
کنیستر مخزنی است که توسط دانه‌های کربن فعال پر شده است، این مخزن در زیر گلگیر (سمت شاگرد) قرار دارد و وظیفه آن جلوگیری از ورود بخارهای سمی ناشی از بنزین به هوا است. این قطعه علاوه بر پیشگیری از آلودگی محیط زیست می‌تواند مصرف سوخت را نیز تا حد زیادی کاهش دهد.
ادامه مطلب
سایت about.me یکی از سایت هایی هست که می توانید درباره خودتان مطلب بنویسید. اگر برای خود وب سایت ندارید این وب سایت برای شما این امکان را تا درباره همه چیز بنویسید درباره خودتان ،علایقتان، تخصصتان، معرفی پیجتان در شبکه های اجتماعی و ...
وب سایت طلوع فیلم مطالب را درباره خود در این سایت نوشته و لینک آن را در زیر برای شما قرار داده است.
 
https://about.me/hosseinfilm
برخی مسائل فرهنگی اقتصاد
هادی چیت سازاقتصاد چرخه‌ای است که دولت و مجلس، تولیدکننده و مصرف‌کننده در آن نقش دارند. دولت و مجلس، از جهت قانونگذاری درست و نظارت بر اجرای قوانین، اقتصاد را پیشرو یا کندرو می‌کنند. روی این یادداشت ناظر به ایشان نیست؛ چون ربطی به تبلیغ رمضان ندارد. اما دانستن ویژگی‌ها و مسائل دو گروه دیگر، یعنی مصرف‌کننده و تولیدکننده، از آن جهت که مخاطب روحانیون هستند، حائز اهمیت است. در ادامه به مسائلی اشاره می‌کنیم که مانع
 
صاحبان شرکت ها و بنگاه های اقتصادی نیازمند روش هایی مثل چاپ بنر، کاتالوگ، بروشور و لوگو هستند تا به وسیله آن ها بتوانند با مشتریان و مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند لوگو به معنای تصویری است که بیانگر فعالیت یک شرکت است، لوگو یکی از راه های ارائه برند محصولات به مشتریان میباشد. داشتن یک لوگو حرفه ای که به خوبی طراحی شده باشد، باعث ایجاد اعتماد می شود. اگر دارای لوگویی با طراحی خوبی باشید، مردم درباره نوع ارائه محصولات و خدمات اصلی شما کنجک
 
سرطان یک بیماری تنها و منحصر به فرد نیست. سرطان انواع و اقسام گوناگون دارد. ویژگی های هر یک از سرطان ها و سرعت رشد آنها متفاوت است. یک دارو یا یک ماده غذایی ممکن است یک نوع سرطان را بهبود بخشد، اما به درمان گونه دیگری از سرطان کمک نکند. بقراط، حکیم یونانی دو هزار سال قبل مصرف سیر را برای درمان سرطان مفید اعلام کرد، اما تا قرن بیستم طول کشید تا دانشمندان دریافتند چگونه ممکن است سیر در بیماری سرطان موثر واقع شود.
همان طور که خواهید خواند دانشمن
وزیر نیرو چند وقت پیش گفت برای صرفه‌جویی در مصرف گاز می‌خوان کولرای گازی رو جمع کنن. امروزم که گفت چون مصرف گاز استانای شمالی زیاد بوده برقاشونو قطع کردیم. فکر کنم فکر کنم این سر کلاس ترمودینامیک یه چیزی رو خوب نفهمیده، اما روش نشده سؤال کنه. :تفکر :دی
مطالعات نشان داده اند مصرف انگور به شکل میوه، آبمیوه و عصاره میوه می تواند موجب ایجاد تعادل در قندخون، تنظیم بهتر انسولین و افزایش حساسیت انسولین شود.
به گزارش مهر، معمولا افراد مبتلا به دیابت در مورد مصرف میوه احتیاط می کنند. به نظر آنها، قند طبیعی موجود در میوه ها می تواند موجب افزایش سطح قندخون شان شود. آنها باید مواد خوراکی و میوه های را مصرف کنند که دارای شاخص گلوکز پایینی (GI) هستند. یکی از این میوه ها انگور است که سرشار از پلی فنول ها است
_آموکسی سیلین عفونت‌های ویروسی مثل سرماخوردگی ها و آنفلوانزای رایج را درمان نمی‌کند_اگر به پنی سیلین حساسیت دارید، نباید از آموکسی سیلین استفاده کنید.
_آموکسی سیلین، تأثیر قرص‌های پیشگیری از بارداری را کاهش می‌دهد و احتمال اینکه شما همزمان با مصرف این دو قرص باز هم باردار شوید وجود دارد
_آموکسی سیلین را درست مطابق با تجویز پزشک‌تان مصرف کنیدبعضی از آموکسی سیلین‌ها را باید همراه با غذا یا یک ساعت بعد از آن مصرف کنید
_اگر آموکسی سیلین را
عوارض مصرف کافئین در دوران بارداری چیست








مصرف کافئین در بارداری ممکن است حرکت جنین را افزایش دهد.
 
شاید نوشیدن یک فنجان قهوه سرشار از
کافئین در ساعات بعد از ظهر بتواند تمامی خستگی روز را از تن شما به در
کرده و برای ساعات باقی مانده انرژی مضاعفی به شما بدهد، و یا این که خوردن
یک فنجان قهوه با همسرتان در ساعات پایانی روز و یا مصرف مقدار زیادی
نوشابه همراه با هر وعده غذایی از عادات روزمره شما باشد، اما آیا می
توانید در دوران بارداری خو
 با عوارض مصرف جینسینگ  بیشترآشنا شویم . عوارض جانبی این گیاه معمولا ملایم می باشد.
این گیاه در برخی از افراد ممکن است به عنوان یک محرک عمل کند بنابراین ممکن است باعث بروز بی خوابی و عصبانیت به ویژه در دوزهای بالا شود.
مصرف طولانی مدت دوزهای بالا ممکن است باعث سردرد، سرگیجه و معده درد شود.
زنانی که از آن استفاده می کنند، ممکن است تغییراتی در قاعدگی شان تجربه کنند و واکنش هایی آلرژیک نیز گزارش شده است.
با توجه به عدم شواهد درباره ایمنی آن، جین
با سلام خدمت بازدید کنندگان سایت سپهر الکتریک 
امروز در خدمت شما با معرفی چندین لامپ فوق کم مصرف هستیم که مصرف برق شما را 70 درصد کاهش می دهد 
مدل های زبر در انبار موجود است و می توانید با نازل ترین قیمت ها از ما خریداری کنید .


قیمت : شروع قیمت از 13 هزار تومن ( ابعاد و وات های مختلف موجود است )
خرید فروش برنج معطر ایرانی در اصفهان
 
عوارض جانبی مصرف سبوس برنج و محدودیت ها
 
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای افرادی که مبتلاء به زخم معده و روده و کولیت عصبی روده هستند مضر است.
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای زنان باردار ، شیرده ،نوزادان و کودکان توصیه نمی شود.
مصرف زیادی آن باعث انسداد روده ، التهاب دیورتیکول روده و اسهال می شود.
توصیه می شود که مایعات و آب زیاد پس از مصرف سبوس برنج نوشیده شود.
برای شستشوی پوست و موی سر با محلول سبو
کافئین، محرکی است که در قهوه، چای، شکلات و برخی از نوشابه‌های غیر الکلی یافت می‌شود. این محرک انقباض عضله‌ی قلب، مصرف اکسیژن، سوخت و ساز و دفع ادرار را افزایش می‌دهد.
بر اساس تحقیقات صورت گرفته، مصرف دوزی معتدل از کافئین باعث هوشیاری و تمرکز خواهد شد. در صورتی که مصرف بیش از اندازه‌ی آن می‌تواند باعث افزایش تپش قلب، فشار خون، عصبانیت و در برخی موارد باعث خستگی در افراد شود.
قلیان کشیدن یکی از عادات فرهنگی ما ایرانی ها است که توانسته در جریان کشمکش ها و تغییرات فرهنگی خود را به نسل ما برساند. درباره اینکه قلیان کشیدن چقدر مضر است مقالات زیادی نوشته شده و توصیه های بسیار شده است. حتی در جایی خواندم که نوشته بود هر وعده قلیان که مصرف می شود اندازه 5 پاکت سیگار دود وارد ریه های فرد مصرف کننده می کند.
همچنین مقاله ای خواندم که در مورد اهمیت فرهنگی و اقتصادی قلیان نوشته بود، اینجا می توانید بخوانید که چطور قلیان می توا
دستکش پلاستیکی یکبار مصرف
دستکش یکبار مصرف خیلی ساق بلند محصول جدید شرکت ماموت پلاستیک می باشد.
موارد استفاده:
۱) فعالیت های آزمایشگاهی
۲) خدمات فنی خودرو
۳) تعویض لباس نوزاد
۴) پاک کردن سبزیجات
۵) واکس زدن کفش
۶) مصارف درمانگاهی
۷) جهت استفاده در پمپ بنزین ها
و ...
کد محصول: 6260145619114
 
 
مصرف آنتی بیوتیک و عوارض جانبی آن
پزشکان زیادی برای درمان بیماری های عفونی مصرف آنتی بیوتیک ها را توصیه می کنند.برخی از باکتری ها نسبت به آنتی بیوتیک ها هم مقاوم هستند که در نتیجه با مصرف 
دارو ناتوانی نسبت به دارو و در نتیجه مرگ و میر و هزینه ها افزایش می یابد.


ادامه مطلب
عوارض مصرف لبو در بارداری
زیاده روی در مصرف لبو ممکن است عوارضی بدنبال داشته باشد. اما مصرف متعادل آن مشکلی ایجاد نمی کند .
کاهش فشار خون: چغندر برای تنظیم
فشار خون میوه بسیار مناسبی است. با توجه به تغییرات هورمونی، فشار خون
بالا یک اتفاق شایع در دوران بارداری است و خوردن چغندر میتواند با فشار
بالای خون در بارداری مبارزه کند اما اگر فشار خون زیاد پایین بیاید ممکن
است خطرناک باشد.
مشکلات گوارشی: چغندرقند در
تنظیم هضم و کاهش یبوست کمک می‌کن
راهکار بهینه کنترل مصرف بنزین چیست؟





یکی از مهم ترین
روش های کنترل مصرف بنزین، افزایش جایگزین های آن مانند حمل و نقل عمومی
است. توسعه حمل و نقل عمومی نیازمند بودجه و برنامه ریزی صحیح است.
ادامه مطلب
قهوه یکی از نوشیدنی‌های رایج است که امروزه در بین جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است. عده‌ای مصرف آن را برای سلامتی مضر می‌دانند، اما این نوشیدنی طبیعی نیز مانند بسیاری از خوراکی‌های دیگر خواصی دارد و باید در مصرف آن تعادل رعایت شود تا مشکلی در پی نداشته باشد.
tabnak.ir
چه میوه هایی در هنگام آلودگی هوا مصرف کنیم؟
 
مصرف میوه و سبزیجات در کاهش آثار و عوارض ناشی از آلودگی هوا مؤثر هستند، مصرف میوه‌های دارای ویتامین‌های A ،C و E که خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارند، در مراقبت از سلول‌های بدن مقابل آسیب دیدن در شرایط آلودگی هوا مؤثر هستند.
از جمله میوه‌ها و سبزیجات دارای آنتی‌اکسیدان می‌توان مرکبات و میوه‌های با رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز، موز، خرمالو، انار، کیوی و انواع فلفل‌های سبز و نارنجی را نام برد و در مجم
شروع می کنم به نوشتن
پاک می کنم.
و مجددا از نو می نویسم.
از بین بی نهایت لغات موجود در سرم می گردم که واژه ای را پیدا کنم. نمی توانم.
حساس تر از همیشه به دنبال کلماتی هستم که بتوانم با آن ها درباره چیزی که می خواهم بنویسم.
کم پیش می آید دچار چنین حالتی شوم مگر اینکه درباره آن موضوع خاص هنوز به نتیجه کلی نرسیده باشم. یعنی وقتی موضوع تازه ای مطرح می شود تا نفهمم با خودم چند چندم نمیتوانم آن طور که شایسته است درباره اش بنویسم.
بلاتکلیفی یک وقت هایی مث
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
فیزیک 
حل صفحه دوم برگه داده شده
درباره (سوخت های فسیلی چگونه تولید می شوند ) حداقل 2 صفحه تحقیق کن(یک صفحه درباره نفت و گاز و یک صفحه درباره ذغال سنگ ) ، درباره سوخت های فسیلی تحقیق و جند دقیقه صحبت در باره ان (اختیازی)

دوم
عربی
پرسش از دریس  1 2 3 4 5 ، پرسش از درس 6
پرسش از درس 6

سوم
ریاضی
حل نمونه سوال پیشرفت تحصیلی
امادگی برای جلسه بعد

چهارم
هنر
اجرای کسانی که ساز می زنند
کتاب
سال‌ها می‌گذرد و طعم خوش روضه همچنان پای دندانم است. به همین خاطر محرم را دوست دارم و مرور خاطراتش را بر خیلی از چیزها ترجیح می‌دهم.»
کتاب حاوی قصه‌هایی از خاطرات اصحاب روضه است که سه فصل دارد. فصل اول درباره خدای تعالی و حضرات معصومین، فصل دوم درباره عالمان دینی و فصل سوم درباره شهدا، پیر غلامان و هنرمندان است.
تجربه خرید برنج
خانم‌ها
معمولاً در مهمانی‌های پولویی یا چلویی درباره انواع برنج و پخت آن صحبت
می‌کنند. مثلاً مهمان‌ها از عطر و بوی برنج استفاده شده میزبان تعریف
می‌کنند و از اسم و محل فروشش می‌پرسند. کم‌کم بحث گرم می‌شود و هر کسی
درباره عطر و بو یا خوش‌پختی و خوش‌خوراکی انواع برنج‌های ایرانی صحبت
می‌کنند. گاهی هم در این بحث‌های فامیلی یکی از اعضا که خودش شمال می‌رود و
برنج خوب می‌آورد،‌ از آن تعریف می‌کند و بعضی‌ها هم تأیید می
هم کوپه ایم
با یه دانشجوی عقده ای،
یه سلیطه؛ ازینایی که هی داد و بیداد میکنن... و همش میگن ایران بده، عربا ملخ خورن، آلمان اقتصادش قویه ولی در عمل نهایتا نظرانشون درباره ی کاشت ناخن و شینیون عروس میتونه مورد قبول باشه..
و‌ یک آدم بی نهایت معقول و آروم.
درباره ی این نفز سوم چیز زیادی در دسترس نیست ، ولی درباره ی دانشجوی عقده ای میتونم بیشتر توضیح بدم :))
تا خود کوپه اومد و کمکم کرد :) بعدش صبر کرد قطار حرکت کنه، دست تکون داد! بعد رفت خونشون!
تنظیم:محمدامامی
بالا نگه داشتن متابولیسم بدن میتونه برای شما سود زیادی داشته باشه و باعث میشه که چربی در بدن شما ذخیره نشه. به همین منظور یه سری نکات مهم رو جهت افزایش متابولیسم خدمت دوستان ارائه میدیم:
نکته اول: مصرف چرخشی (3/1) کربوهیدرات
در این روش با کاهش مصرف کربوهیدرات ها به مقدار روزانه 100 الی 150 گرم به مدت 3 روز و استفاده از کربوهیدارت های کم قند ( به طور کلی ما باید 75 درصد کربو پیچیده و 25 درصد کربو ساده مصرف کنیم در روز) مانند جو , غلات , نان
Almost a Hero v3.2.4 + Mod – بازی کلیکی محبوب و سرگرم کننده اندروید
دیتا+نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین
Almost a Hero – RPG Clicker Game with Upgrades بازی محبوب، پرطرفدار و سرگرم کننده در سبک بازیهای نقش آفرینی – کلیکی از استودیوی بازیسازی Bee Square Games برای اندروید است که جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار به درخواست شما به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! داستان کلی بازی Almost a Hero درباره 9 آدم بی مصرف است که قدم در
فوائد متعدد سرکه سیب برای سلامت پوست از درمان آکنه گرفته تا از بین بردن شوره سر و درمان آفتاب سوختگی تایید شده‌ است.
 همچنین افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
 برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
بهبود هضم غذا: مصرف این ترک
آدم هایی هستند که با آدم های زندگی شان دقیقا مانند کالا رفتار می کنند آن هم کالای مصرفی، تا تاریخ مصرف شان تمام نشده عزیز اند و مفید اما دقیقا یک روز بعد از اتمام تاریخ مصرف بدون هیچ بحث و گفتگویی دور ریخته خواهند شد، نه بحثی نه توضیحی و نه حتی خداحافظی ای، هیچ چیز از نظر شان برای اتمام این ارتباط به طرفه غیر منطقی نیست، تا حالا کسی دیده با بسته پنیر تاریخ مصرف گذشته اش خداحافظی کند.... نه...  حذر کنید از این دسته آدم ها، روح تان را تمام می کنند ان

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها