نتایج جستجو برای عبارت :

معاملات خودرو در بازار 80 درصد کاهش یافت

طبق اعلام رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، ویروس ناخوانده، بازار شب عید خودرو را برهم زده و میزان معاملات را به صفر نزدیک کرده است و باتوجه به اینکه عرضه و تقاضا همیشه تعیین کننده قیمت‌هاست، تا زمانی که تقاضا در بازار وجود ندارد، روند قیمتی خودرو هم نزولی خواهد بود.
ادامه مطلب
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تجارت نیوز، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۳ درصد کاهش پیدا کرد و به ۱۵۱۴ دلار و ۹۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته بیش از دو درصد کاهش پیدا کرده و به ۱۵۰۹ دلار و سه سنت رسیده بود. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۵۲۴ دلار رسید.
ادامه مطلب
حسام عقبایی در گفت‌‍‌وگو با خبرگزاری میزان ، در خصوص وضعیت بازار مسکن در سال 98 و وضعیت مسکن در سال 98 بیان کرد: باوجود اینکه از سال ۹۲ تا ۹۶ رکود در این بازار‌ها حاکم بود و نوید خروج مسکن به گوش می‌رسید، اما در سال ۹۷ به یکباره این رکود عمیق‌تر شد به طوری که حجم معاملات در تیر ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد، مرداد ۳۶ درصد، شهریور ۴۵ درصد، مهر ۵۴ درصد، آبان ۵۸ درصد و آذر ۶۲ درصد کاهش داشت. وی در ادامه افزود: عمق رکود معاملات در سال ۹
✅ مسکن و  شرایط دوره ی رکود
☑️ بررسی‌ها نشان می‌دهد، اگرچه معاملات مسکن شهر تهران در مهرماه امسال تحت‌تاثیر اتمام فصل اوج نقل و انتقالات در بازار ملک و همچنین جهش‌های مکرر قیمت مسکن طی ماه‌های اخیر، قرار داشت و به کمترین میزان مورد انتظار رسید، اما میزان افت ماهانه حجم معاملات مسکن در این ماه به مراتب کمتر از میزان افت ماهانه تعداد معاملات خرید مسکن در شهریورماه بود. شهریورماه امسال، حجم معاملات خرید مسکن در پایتخت در مقایسه با مرداد
گزارش سایت دورهاتو به نقل از دنیای اقتصاد، بعد از گذشت ماه ها از افزایش قیمت خودرو و بی ثباتی آن در بازار خرید خودرو و فروش خودرو ، در هفته ی گذشته شاهد روند کاهشی قیمت خودرو بودیم. به طوری که قیمت برخی از خودرو ها تا 5 میلیون تومان افت قیمت داشته است. علت این امر متغییر های مختلفی را در بر می گیرد که یکی از آنها تکمیل شدن خودرو های ناقص و عرضه آن به بازار خرید خودرو و فروش خودرو بوده است. با این حال رکود قابل توجهی در بازار حاکم شده و مردم منتظر
سایت دورهاتو به نقل از ایسنا، طبق گزارش منتشر شده در وب سایت best selling cars، میزان فروش خودرو های پورشه در بازار خرید خودرو و فروش خودرو در سال 2018 میلادی نشان می دهد. بیشترین طرفداران خودرو پورشه در کشورهای آسیایی هستند. این شرکت خودروسازی زیر نظر شرکت فولکس واگن آلمان است و در دنیا یکی از محبوبترین شرکت های خودرو سازی در جهان محسوب می شود. این شرکت همواره خودروهایی لوکس در کلاس اسپرت کوپه و شاسی بلند به بازار جهانی خرید خودرو و فروش خودرو عرضه
سایت دورهاتو  به نقل از خانه ملت رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت
درباره علت کاهش قیمت خودرو در بازار در روزهای اخیر، گفت:  قیمت خودرو
عمدتا تحت تاثیر مسائل روانی بازار است؛ در دوره‌ای به دلیل نوسانات ارز،
قیمت سازی‌ها در فضای مجازی و... قیمت خودرو افزایش پیدا کرد. ایشان در
ادامه افزود: تصمیماتی مانند ترخیص خودروهای مانده در کمرگ بر قیمت خودرو
در بازار اثر مثبت داشته و باعث کاهش قیمت‌ خودرو در بازار شده است.50 هزار خودرو تحویل مشتری داد
تلاطم در بازار خودرو
 
 
بازار خودرو همچنان پر تلاطم! / قیمت خودرو از سایت‌ها حذف شد
▪️قیمت خودروها امروز از اکثر سایت‌های اعلام قیمت حذف شد اما طبق بررسی‌های صورت گرفته دلالان همچنان با انجام معاملات دروغین در بازار، سعی در حفظ روند کنونی دارند و به دلیل نبود نظارت تا حدودی نیز در این امر موفق هستند و قیمت ها همچنان رو به افزایش است.
علیرغم کانال‌شکنی نماگر اصلی بورس در روز گذشته، فعالان بازار سرمایه امروز شاهد افت شاخص بودند و رشد عرضه در برخی از نمادهای شاخص‌ساز و بزرگ مشهود بود.
به گزارش ایسنا، امروز شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران با روند کاهشی روبرو شد و ۲۰۶۴ واحد پایین رفت. به این ترتیب این شاخص در تراز ۳۰۲ هزار و ۳۹۵ واحدی فرود آمد.
این در حالی است که روز گذشته شاخص کل بورس با رشد بیش از ۴۵۰۰ واحد توانسته بود برای اولین بار کانال ۳۰۰ هزار واحدی ر
سایت دورهاتو به نقل از ایسنا، مردم ژاپن علاقه زیادی به خرید برند کشور خود دارند. خودرو نیز یکی از کالاهایی است که ژاپنی ها معمولا از برند خودشان استفاده می کنند. ژاپن یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای خرید خودرو و فروش خودرو در جهان به حساب می آید. بر اساس گزارش وب سایت best selling cars، بیشترین فروش خودرو در این کشور متعلق به خودرو تویوتا، هوندا و سوزوکی بوده است که توانستند به ترتیب در جایگاه اول تا سوم پرطرفدارترین خودروهای ژاپن قرار بگیرند.
تعداد معاملات بازار مسکن در مهر ماه سال ۱۳۹۸.
تعداد معاملات آپارتمانهای مسکونی شهر تهران در مهر ماه سال 1398، به 3.4 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل 22.0 درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل 63.7 درصد کاهش نشان می دهد.
ادامه مطلب
افت 92 درصدی فروش خودروی چین به دلیل کروناویروس !
▪️سازمان خودروهای مسافربری چین از کاهش 92 درصدی فروش خودرو در این کشور و همزمان با شیوع ویروس کرونا خبر داده است.
▪️بنابر اعلام این نهاد چینی، این کاهش فروش مربوط به دو هفته نخست ماه فوریه است و فروش خودرو حتی در هفته نخست با کاهش 96 درصدی مواجه شد و کار به جایی رسید که در سرتاسر بازار چین، روزانه 811 دستگاه خودرو به فروش رسیده است.
▪️پیش‌بینی می‌شود که در مجموع ماه فوریه، فروش خودرو با کاهش 70
سایت دورهاتو به نقل از ایمنا، عدم ثبات قیمت در بازار خرید و فروش خودرو منجر به کاهش تقاضا برای خرید خودرو شده است. این روزها افرادی که به نمایشگاه های خودرو مراجعه می کنند؛ همه به دنبال فروش خودرو هستند. از این رو بازار خرید و فروش خودرو در یک حالت رکودی به سر می برد و تقاضای خرید خودرو در بازار بسیار کم است. افزایش قیمت خودرو در ماه های گذشته نه تنها به نفع فروشندگان نبوده بلکه منجر به کاهش تقاضا از جانب خریداران در بازار خرید و فروش خودرو شد
همانطور که در ابتدای بازار هم اشاره کردم امروز حجم و ارزش معاملات مهم هست
بازار با حجم کم شروع شد متاسفانه و الان شاهد افزایش فشار فروش در نمادها هستیم. باید ببینیم نیمه دوم بازار به چه صورت خواهد بود!
 
 
ساعت 12 و 30 دقیقه: ارزش معاملات امروز بورس تهران کمتر از 2000 میلیارد تومان به ثبت رسید!
این روند با نوساناتی در ماه‌های آینده مواجه شد و در تیرماه ۱۳۹۸ واحدهای ۵۰ تا ۶۰ متر مربع با ۱۴.۶ درصد از کل معاملات، بالاترین سهم را در توزیع فراوانی تعداد معاملات شهر تهران بر حسب سطح زیربنای و احد مسکونی از آن خود کردند. خانه‌های ۶۰ تا ۷۰ متر و خانه‌های ۷۰ تا ۸۰ متر مربع نیز به ترتیب با ۱۳.۸ و ۱۱.۹ درصد از کل معاملات در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
از سوی دیگر آمار گویای آن است که طی پنج سال گذشته خریداران به‌تدریج به واحدهای قدیمی‌تر روی آ
مصطفی قلی خسروی درون گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: درون ۲۰ روز ابتدای خردادماه ۱۳۹۸ بالغ پهلو ۴۷۰۲ فقره خرید و بیع مسکن در ده تهران ارتکاب شده که نسبت بوسیله زمان مشابه سال قبل ۶۱ درصد کاهش یافته است. این مقدار افت نقطه بوسیله نقطه ی معاملات، زیادترین مقدار کاهش هفتگی از دی ماه سال گذشته تاکنون را مدال می دهد. وی افزود: با وجودی که قراردادهای بیع و فروش، کاهش چشمگیری داشته، نزول اجاره مجله ها درون تهران کمتر بوده است. این نمایه می تواند مشعر ا
مسکن در تهران باز هم ارزان شدشهریورماه ۱۳۹۸ میانگین قیمت مسکن شهر تهران به ۱۲ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان در هر متر مربع رسید که ۱.۷ درصد نسبت به ماه قبل کاهش نشان می دهد؛ مردادماه نیز قیمتها ۳.۱ درصد افت کرده بود.
به گزارش ایسنا، شاخص قیمت مسکن شهر تهران برای دومین ماه پیاپی منفی شد. بر اساس اعلام دفتر اقتصاد مسکن، در شهریورماه ۱۳۹۸ متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در شهر تهران به ۱۲ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان رسید که نسبت به ماه قبل ۱.۷ درصد کاهش و نس
سایت دورهاتو به نقل از گسترش نیوز: ایران خودرو خبر از رونمایی خط آزمایشی جدید خودرو پژو 301 در بازار خرید خودرو و فروش خودرو را برای سه ماه نخست سال آینده اعلام کرد. طبق اظهارات انجام شده در هفته های آینده این خط آزمایشی رو نمایی خواهد شد. تولید پژو 301 با 10 هزار دستگاه شروع می شود و در نهایت به 250 هزار خودرو در سال به بازار خرید خودرو و فروش خودرو راه پیدا خواهد کرد. 
تحویل خودرو پژو 2008 به مشتریان 
با اظهارات هاشم یکه زارع، 85 درصد مشتریان، پژوهای
سایت tsetmc خلاصه شده Tehran Securities Exchange Technology Management Co این سایت تنها مرجع رسمی آمار لحظه ای معاملات می باشد این سایت اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار فعالان بازار سرمایه می گذارد. که با تسلط کامل میتوان استفاده بهتری از سایت برای تصمیم خرید سهام انجام داد در حقیقت سایت tsetmc پل ارتباطی سهامداران و فعالان بازار سرمایه با اطلاعات و آمار معاملات سهم محسوب میشود.
 
خب در ابتدا مرورگر را اجرا کنید و tsetmc رو سرچ نمایید. سپس در قسمت ذره بین نماد یک شرکت رو سرچ
اگر شمع ها خوب جرقه نزند و به اصطلاح موتور جرقه کم بیاورد، مصرف سوخت تا ۲۵ درصد افزایش میابد.اگر سیستم جرقه زنی خودرو نیازمند تنظیم است با یک تنظیم ساده میزان کربن مونواکسید و هیدروکربنهای خروجی از اگزوز به اندازه ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش میابد. با این کار هم در مصرف سوخت کاهش میابد و هم عملکرد موتور بهتر میشود.
پیش‌بینی قیمت خودرو در شب عید
امیر‌حسین کاکایی کارشناس خودرو در پیش‌بینی درباره قیمت خودرو گفت:
▪️چنانچه دولت این هیجان مبنی بر حذف دو خودرو پراید و 405 را مدیریت کند ممکن است تا پایان سال با یک آرامش نسبی در بازار خودرو مواجه باشیم در غیر این صورت قیمت خودرو در شب عید گران خواهد شد.▪️کاکایی در ادامه اظهار کرد: فعلا صنعت خودرو در یک دو قطبی قرار گرفته، برخی بازیگران باعث شدند که دوباره قیمت خودرو در بازار گران شود. به عنوان مثال قیمت پراید
دورهاتو به نقل از خبرگزاری تسنیم، زمزمه های اخذ مالیات چند وقتی است که به گوش می رسد، بعد از افزایش و نوسانات قیمت خودرو و ارز در کشور، افراد برای افزایش سود و حفظ سرمایه خود به سمت بازار خرید خودرو و فروش خودرو رفته اند و این موضوع تقاضای کاذب را در بازار خودرو ایجاد کرده است. به همین علت قیمت خودرو به طرز چشم گیری افزایش پیدا کرد. برنامه ریزی برای اخذ مالیات از فروش و خرید خودرو جهت کنترل بازار خودرو از تصمیمات اخیر است.
قانون مالیات بر خری
سایت دورهاتو به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ با وجود رکود قابل توجه در بازار فروش خودرو در هفته های اخیر، خبرها حاکی از آن است که برخی از تقاضاها به بازار خرید خودرو بازگشته است که منجر به افزایش موردی قیمت خودرو شده است. اما هنوز نمی توان مدعی شد که قیمت خودرو ها رو به افزایش است و بازار به حالت قبل بازگشته است. افزایش قیمت برخی از خودرو ها نیز به علت کمبود عرضه آنها به بازار فروش خودرو بوده است. البته با کاهش نرخ ارز این انتظار می رود که قیمت خودر
قیمت نفت در بازارهای جهانی با 13 سنت افزایش به 59.9 دلار در هر بشکه رسید.
 به نقل از رویترز، قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه یک  درصد افزایش یافت.
پس از اعمال تعرفه‌های جدید از سوی ترامپ علیه کالاهای چینی و اقدامات چین علیه محموله‌های محصولات کشاورزی آمریکا، قیمت هر بشکه نفت برنت در سه جلسه گذشته پس از بسته شدن بازارها در 31 جولای، بیش از 8 درصد کاهش یافته است. 
در عین حال، آمریکا چین را به دستکاری عمدی در ارزش ارز خود متهم کرده است.
بنابر این گزا
مسکنبا وجود نگرانی‌های منطقه‌ای که نیمه دی ماه به وجود آمد و می‌توانست تاثیراتی در رونق بازار مسکن ایجاد کند، آمار از افزایش ۱۱ و ۱۹ درصدی ماهانه معاملات ملک در شهر تهران و کل کشور حکایت دارد.
به گزارش ایسنا، دی امسال معاملات ملک در تهران و کل کشور به ترتیب ۱۱ و ۱۹ درصد نسبت به ماه قبل افزایش پیدا کرد. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شد شاهد افت موقت خرید و فروش مسکن باشیم.
رشد نسبی قراردادهای خرید و فروش مسکن در حالی اتفاق افتاده که ماه قبل
گزارش‌های بازار مسکن آبان‌ماه 98 نشان می‌دهد پنج منطقه از 22 منطقه تهران، سرآمد معاملات مسکن بوده‌اند و نیمی از معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.
با فروکش کردن تب افزایش قیمت‌ های پیشنهادی، بازار معاملات مسکن در تهران اندکی گرم شده و به تکاپو افتاده است. آمار نشان می‌دهد قیمت مسکن در تهران در مقایسه با نقطه‌ اوج بازار در تیرماه، ۶.۶ درصد کاهش داشته و این افت قیمت‌ باعث شده تا خرید و فروش ۴۶ درصد نسبت به ماه پایانی تابستان افزایش یابد.
به
دورهاتو به نقل از ایرنا، یکی از اقدام هایی که جهت کاهش قیمت خودرو می توان انجام داد وارد کردن خودروهایی است که با 50 هزار کیلیومتر کارکرد در مناطق آزاد اسقاط می شوند. از طرفی وزیر صنعت نیز از ورود 50 هزار خودرو در بازار خرید و فروش خودرو خبر داد که منجر به به تعادل رسیدن قیمت ها خواهد شد. ورود خودرو های هیبریدی نیز می تواند به ثبات قیمت خودرو در کشور کمک نماید تا رکود خرید خودرو جبران شود.
کاهش مشتری در بازار خرید و فروش خودرو
از آنجایی که فروشن
وب سایت دورهاتو به نقل از خبرگزاری تسنیم، روند کاهش قیمت خودروهای داخلی و خودروهای وارداتی در بازار خرید و فروش خودرو ادامه دارد. به‌نحوی که برای خودروهای داخلی کاهش قیمت‌ خودرو 5 تا 15 میلیون تومان و برای خودروهای مونتاژی 70 میلیون تومان تا 135 میلیون تومان به‌وجود آمده است.
عوامل کاهش قیمت خودرو 
فعالان بازار فروش خودرو معتقدند روند کاهشی قیمت‌ خودرو عاملی شده تا خرید و فروش خودرو در بازار کم تر انجام شود. وجود ابهامات مرجع قیمت‌گذاری خو
 قیمت خودروها که از ابتدای هفته جاری و در پی ورود مستقیم رئیس جمهوری و رئیس قوه قضائیه در مسیر کاهشی قرار گرفته بود، از روز گذشته و با اعلام قیمت های جدید خودروها از سوی شورای رقابت و تعیین سود حداکثر ۱۰ درصدی در معاملات بازاری، به روند نزولی خود ادامه می‌دهد.
ادامه مطلب
سایت دورهاتو به نقل از خبرگزاری تسنیم، بعد از گذشت یک ماه از زمزمه های مشخص کردن قیمت خودرو توسط شورای رقابت هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است. وضعیت قیمت خودرو در بازار معاملات خرید خودرو و فروش خودرو بلاتکلیف است. طرح قیمت گذاری قانونی خودرو توسط نمایندگان مجلس یک ماه پیش مصوب شد. براین اساس تنها مرجع قانونی مشخص کردن قیمت خودرو شورای رقابت است.
مبهم بودن ساماندهی بازار خرید خودرو و فروش خودرو
وزارت صنعت و معدن اصرار به تعیین قیمت خو
رییس کمیسیون اصل ٩٠ مجلس:
تا چند دهه پیش ایران ٨٠ درصد بازار فرش دستباف دنیا را در اختیار خود داشته که این رقم در حال حاضر به 15 درصد کاهش پیدا کرده
اگر تنها ١٠ درصد حمایت‌هایی که از صنعت خودرو صورت گرفت از فرش دستباف ایرانی می‌شد چندین برابر ارز آوری و اشتغال زایی داشت.
ما همچنان می‌توانیم با افتخار سرمان را بالا بگیریم و فرش ایرانی را تولید ملی بنامیم، بر خلاف خودروی ایرانی که نه تنها افتخار آفرین نیست بلکه باعث سرافکندگی است./ایسنا
@IrNews_24
نشانه‌های بسیاری حاکی از احیای به نسبت جزیی بازار مسکن در کنار توقف کاهش قیمت‌ها در مهرماه امسال است. مقطعی یا ادامه‌دار بودن این روند به علل متفاوتی همچون بازار ارز، هزینه‌های ساخت و ساز و ...بستگی دارد.
 
افت شدید معاملات مسکن در ماه‌های مرداد و شهریور و رسیدن تعداد معاملات شهر تهران به پایین‌تر از سه هزار مبایعه نامه موجب شد تا برخی مالکان با احتمال کاهش قیمت مسکن به واگذاری ملک خود با قیمتی کمتر از قیمت مورد نظر خود اقدام کنند تا متحم
بررسی قیمت مسکن در تهران حاکی از آن است یک واحد مسکونی ۳۰۰ متری در پونک
با قیمت ۱.۵ میلیارد تومان و آپارتمان ۶۰ متری در آپادانا با قیمت ۲۳۰
میلیون تومان معامله شده است.
ه گزارش مشرق، طی ماه‌های اخیر
تعداد معاملات انجام شده بازار مسکن نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 70
درصد کاهش یافته است. افزایش بیش از 2 برابری قیمت‌ها قدرت خرید مردم را به
شدت کاهش داده و باعث شده کمتر کسی بتواند وارد بازار مسکن شود. وام‌های
پرداخت شده برای خرید مسکن نیز د
بررسی حجم معاملات طی 28 روز ابتدایی مهر ماه نشان از کاهش 67 درصدی تعداد قراردادهای خرید و فروش مسکن درپایتخت نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.
رشد ۲۰ درصدی حجم معاملات خرید و فروش مسکن در مهرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته در شرایطی اتفاق افتاده است که معمولا در ماه مشابه در سال‌های گذشته،با ۲۰ تا ۵۰ درصد کاهش معاملات مسکن روبرو بوده‌ایم.
به گزارش مجله دلتا بنابر گزارش اتحادیه مشاوران املاک تهران از آخرین وضعیت مسکن، از ابتدای مهر تا 28 مهر 97، در
به گزارش اقتصادنیوز با این حال تورم
ماهانه کمتر در مناطق جنوبی، ریزش کمتر معاملات را رقم زد. آمار منطقه‌ای
معاملات مسکن نشان می‌دهد در پنج منطقه شهر تهران نبض خرید و فروش آپارتمان از کار افتاده و این وضعیت امکان تحلیل دقیق تغییرات قیمتی در این نقاط را سلب کرده است.


بازار معاملات مسکن در آخرین ماه از فصل بهار به بازاری با وضعیت خاص
تبدیل شد؛ طوری‌که به دلیل بروز وضعیت ویژه در این بازار، عملا فرآیند
تحلیل واقعی از شرایط منطقه‌ای معاملات
به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  بر اساس مشاهدات میدانی بازار خودرو متأثر از کاهش قیمت ارز همچنان روند کاهشی را تجربه می‌کند. فعالان بازار معتقدند در روزهای آینده شاهد کاهش بیشتر قیمت خودرو در بازار خواهیم بود.
براساس مشاهدات میدانی، طی معاملات امروز در بازار محصولات ایران خودرو، سمند LX با مبلغ ۸۷ میلیون، پژو پارس اتوماتیک ۱۶۲ میلیون و پژو SLX ۴۰۵ با مبلغ ۸۹ میلیون تومان معامله شد.
آریو اتوماتیک از محصولات
سایت دورهاتو به نقل از ایمنا، خاکساری اظهار داشت مساله قیمت خودرو در ایران کاملا دستوری است. در حال حاضر قیمت خودرو افزایش یافته و از کنترل افرادی که به آشفتگی بازار خرید خودرو و فروش خودرو دامن زدند، خارج شده است. در ایران بالا رفتن قیمت خودرو باعث شده است که این کالا برای بسیاری تبدیل به رویا شود و برای افرادی سودآور!
کاهش قیمت خودرو تا کی ادامه دارد؟
به گفته خاکسار، تغییرات قیمت خودرو در بازار خرید خودرو و فروش خودرو به سیاست های شرکت ها
افت معاملات و تا حدودی قیمت مسکن در این روزها نوید این را می‌دهد که رکودی سنگین بر بازار حاکم خواهد شد؛ حال سوال این است: باید بابت این رکود که کاهش قیمت‌ها را به همراه خواهد داشت، خوشحال بود؟
پیش‌بینی کارشناسان از آینده قیمت مسکن/ عقب ماندن عرضه از تقاضا خطرناک استبه گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روند نزولی قدرت خرید متقاضیان مسکن به دلیل رشد بیش از 100 درصدی قیمت ها ماه‌هاست که ادامه دارد و سرانجام این کاهش قدرت خرید خود را با افت
به گزارش دورهاتو به نقل از ایسنا، به دنبال خبر افزایش قیمت محصولات ایران خودرو در بازار خرید خودرو ، این شرکت طی یک اعلامیه ای این خبر را تکذیب و افزایش قیمت خودرو در روز های اخیر را رد کرد. همچنین اضافه کرد؛ به علت وجود برخی از مشکلات نرم افزاری و مکانیزه بودن صدور دعوتنامه ها مبلغ اعلام شده متفاوت از قیمت مصوب، منتشر شده است که در اسرع وقت حتما رسیدگی و اصلاح خواهد شد. 
عدم افزایش قیمت خودرو های سایپا
معاون بازاریابی و فروش سایپا بیان کرد:
دورهاتو به گزارش از خودرو تک، اظهار کرد؛ روز یک شنبه 26 خرداد ماه قرار است جلسه علنی در باره خرید و فروش خودرو و وضعیت نا به سامان قیمت خودرو جلسه علنی برگزار شود، در این جلسه رضا رحمانی وزیر صنعت و معدن قرار است حضور داشته باشد. خبرها حاکی از آن است که نمایندگانی از سوی شرکت های خودرو سازی و مسئولانی از اتاق بازرگانی در جلسه علنی مجلس حضور یابند. محورهای این جلسه قراراست، بررسی آخرین وضعیت بازار خرید خودرو و فروش خودرو، وضعیت شرکت های خودرو
 
بازار تهران طلا 98/11/23
اونس طلای جهانی 1568،5 دلار
کلوز آبشده اتاق معاملاتی2،240،000
کلوز سکه تمام امامی 5،071،000
کلوز دلار تهران 13،900
کلوز درهم امارات 3،790
کلوز دلار هرات 13،780
#کلوز دلار سلیمانیه 13،960
مظنه های فوق مربوط به معاملات عمده شب گذشته بازار تهران میباشد
شبکه اطلاع رسانی بازار تهران طلا
 
 قیمت پراید در سراشیبی ارزانی قرار گرفت
➖ طبق شواهد میدانی از تاریخ ۱۹ بهمن ۹۸ سیگنال های کاهش قیمت وارد بازار خودرو شده و این عوامل روی قیمت پراید نیز
بعد از افت معاملات از نیمه خرداد امسال، با شروع فصل پاییز قیمت مسکن به قیمت واقعی خود نزدیک‌تر شده است.
با شروع پاییز و بعد از طی تابستانی با رکودی بی سابقه در بازار مسکن در ده سال گذشته، واقعی‌تر شدن قیمت‌ ها، پای فروشندگان واقعی را نیز به پای میز معامله کشانده است. این موضوع نشان می‌دهد که مالکان با در نظر گرفتن احتمال کاهش قیمت مسکن قصد ندارند بیش از این از افت قیمت‌ ها متضرر شوند.
به گزارش مجله دلتا بازار مسکن وضعیت رکودی مشابهی را پیش
عضو کمیسیون عمران مجلس درباره وضعیت بازار مسکن گفت: مجموعه شواهد نشان می‌دهد که افت قیمت مسکن در بازار مقطعی و موقتی نیست و این روند ادامه خواهد داشت.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، پس از گذشت یک سال از خیز قیمت‌ها در بازار مسکن، آخرین گزارش‌ها از بازار پایتخت نشان می‌دهد که در پی افت شدید حجم معاملات، در مرداد ماه قیمت مسکن نزولی شد و تا ۳ درصد کاهش یافت.
تعداد معاملات مسکن در تهران در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشت
عضو کمیسیون عمران مجلس درباره وضعیت بازار مسکن گفت: مجموعه شواهد نشان می‌دهد که افت قیمت مسکن در بازار مقطعی و موقتی نیست و این روند ادامه خواهد داشت.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، پس از گذشت یک سال از خیز قیمت‌ها در بازار مسکن، آخرین گزارش‌ها از بازار پایتخت نشان می‌دهد که در پی افت شدید حجم معاملات، در مرداد ماه قیمت مسکن نزولی شد و تا ۳ درصد کاهش یافت.
تعداد معاملات مسکن در تهران در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشت
رکود بازار خودرو به دلیل شیوع بیماری کرونا طی هفته گذشته نیز تداوم داشت. همراه با شیوع کرونا بسیاری از بازارها از جمله بازار خودرو روزهای خلوتی را سپری می‌کنند، این در شرایطی است که به‌طور معمول خرید و فروش در اواخر سال با رونق زیادی روبه‌روست.
ادامه مطلب
کاهش تعداد و حجم معاملات بورسی در بازار سرمایه قطعی 
این روزها اینترنت علاوه بر فضای رفاهی، بلکه به فضایی جهت کسب و کار نیز بدل شده است. به طوری که نبود آن تاثیرات قابل توجهی بر نقدینگی در بازار ها میگذارد. در این چند روزه قطع اینترنت در ایران، بازار بورس هم از آن بی نصیب نمانده
سعید اسلامی بیدگلی دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌ گذاری ایران: در روزهای اخیر بازار سرمایه نزدیک به ۴ هزار و ۵۰۰ واحد کاهش را تجربه کرد. مشکلات قطع اینترنت به کاهش شاخ
سایت دورهاتو به گزارش دنیای اقتصاد، در روزهای اخیر، بازار خرید خودرو و فروش خودرو به حالت ثبات در آمده است. دو دلیل عمده‫ی آن می‫تواند ثبات قیمت سکه و ارز و همچنین تکمیل خودروهای ناقص و عرضه‫ی آن به بازار فروش خودرو باشد. اما در طی هفته گذشته با اعلام افزایش قیمت خودرو که توسط ایران خودرو تکذیب شد، قیمت خودرو در بازار خرید خودرو صعودی شد. در پی کارشناسی های انجام شده از اردیبهشت امسال، برخی از دلایل افزایش قیمت خودرو شناسایی شده است.
سایت
تهران - ایرنا - یک
کارشناس بازار سرمایه درباره احتمال خروج سرمایه مردم از بورس و ورود آن به
بازارهای موازی، گفت: به طور قطع امکان انجام چنین اقدامی از سوی
سهامداران وجود دارد؛ در صورت تشدید تنش ‌ها، تنها دارایی که مورد استقبال
سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد طلا و ارز است.



«نوید
قدوسی»  امروز (چهارشنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره
به تاثیر اتفاق شب گذشته و حمله هشدار آمیز ایران به پایگاه دولت تروریس
بازار خودرو از سال گذشته تاکنون پر از تب‌وتاب بوده است و در طول چند ماه
گذشته خریداران واقعی باوجود نابسامانی‌ها و عدم قطعیت از آینده قیمت خودرو، علاقه‌ای
به هزینه کردن برای وسیله نقلیه از خود نشان نداده‌اند.

این رکود در بازار خودرو منجر به فروکش کردن تب فروش خودرو از سوی خودروسازان
شد و به همین دلیل قیمت برخی از محصولات سیر نزولی پیدا کرده است. این کاهش قیمت
در خودروهای پرتیراژ اثر بیشتری را از خود نشان داد و درحالی‌که طی چهار هفته
گذشت
کاهش تولید خودرو ایران بعد از کرونا
میزان تولید خودرو در طول ماه منتهی به 17 آوریل در مقایسه با سال گذشته 32.5 درصد کاهش یافته است.براساس گزارشی که از طرف سازمان بورس و اوراق بهادار ایران در Codal.ir منتشر شده است ، خودروسازان نیمه دولتی ایران ، ایران خودرو (IKCO) و سایپا ، در طول ماه 22 هزار و 998 دستگاه مسافر تولید کردند که این رقم 11110 کمتر از میزان تولید آنها در سال گذشته است.IKCO علاوه بر وسایل نقلیه مسافری ، وسایل نقلیه تجاری از جمله وانت ، وانت ، کامیو
رکورد شکنی ها در بورس تهران ادامه دارد و دیروز با رشد 23000 واحدی در شاخص کل، شاهد بزرگترین جت شاخص کل در طول تاریخ بودیم. حجم و ارزش معاملات نیز به گونه بود که تضمین کننده رشد بازار امروز است! پس امروز نیز بدون نگرانی بازار را دنبال میکنیم و از رشد سهام خوب لذت میبریم! بعد از عرضه اولیه بزرگ و جنجالی شستا و هضم این عرضه بزرگ در دل بازار و صف خرید بیش از 2 میلیاردی در روز گذشته، اکنون اکثریت بازار به این نتیجه رسیده است که هنوز زمان اصلاح بازار فرا
سایت دورهاتو به نقل از شما نیوز، امروز 28 خرداد، قیمت خودرو در بازار خرید و فروش خودرو به شرح زیر است: قیمت سایپا 111 سفید 51 میلیون و سیصد هزار تومان،  قیمت خودرو تیبا 2 سفید 58 میلیون و ششصد هزار تومان، کوئییک دنده ای 73 میلیون تومان، پژو پارس دوگانه سوز 106 میلیون تومان بوده است. قیمت خودرو سایپا 151 نیز به مبلغ 46 میلیون در بازار خرید خودرو و فروش خودرو قیمت گذاری شده است. 
دلایل اصلی گرانی خودرو در بازار خرید و فروش خودرو
عبدالرضا عزیزی، دلیل اصلی
در حالی است که میانگین رشد قیمت  در شهر تهران نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۵۷ درصد بوده اما خرید آپارتمان  40 متری در تهران، ۷۵ درصد رشد قیمت را به خود اختصاص داده اند.
  
خرید آپارتمان 40 متری در تهران در پی افزایش قیمت مسکن، فشار تقاضا را موجب شده است. از دیگر سو نیز عدم  تمایل بساز بفروش ها به ساخت واحدهای زیر 60 متر، زمینه کمبود عرضه واحدهای  ۴۰ متر مربعی را فراهم کرده است؛ تا جایی که این واحدها با ۷۵ درصد رشد  قیمت، بالاترین میزان تورم را در ب
سیاه شدن روغن به معنای عدم کیفیت آن و معیار تعویض روغن نیست.گریس روی قطب های باتری مانع سولفاته شدن سر کابل باتری نمی شود.درجا کار کردن موتور خودرو در فصل سرما روش مناسبی برای گرم کردن خودرو نیست .خودرو را در حال حرکت گرم کنید.از ساسات فقط برای روشن کردن خودرو در هوای سرد استفاده کنید.ترموستات خودرو را هرگز باز نکنید.برای توقف بیش از 2 دقیقه خودرو را خاموش کنید.سرعت زیاد و ترمزهای ناگهانی , مصرف سوخت را تا 50 درصد افزایش می دهد .با افزایش سرعت , م
امروزه کار ها و مشاغل مانند سالیان پیش نبوده تنها با چند‌کلیک در سایت ها میتوان در امد مناسبی را کسب کرد 
یکی از کار‌های مناسب میتوان به انجام معاملات در بازار ارز فارکس اشاره نمود 
بازار فارکس شامل معاملاتی از جفت ارز های بوده که با توجه به نوسانات بازار و تحلیل های صورت گرفته از اختلاف قیمت ارزی کسب در امد نمود 

ما در اینجا برای شما اموزش باز کردن یک حساب معملاتی در یک کارگذاری مناسب را اموزش و سپس به اموزش‌چگونگی انجام معاملات و در امد
بازار سرمایه در هفته جاری دو رکورد جدید را تجربه کرد، به طوریکه شاخص کل بورس برای نخستین بار وارد کانال ۶۰۰ هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز برای نخستین بار وارد کانال ۸۰۰۰ واحد شدند.
آمار و ارقام حاکی از آن است که ارزش کل معاملات انجام شده در هفته جاری در بازار بورس ۲۹۸ هزار و ۸۸۵ میلیارد ریال بوده است که نسبت به هفته گذشته که ۲۸۸ هزار و ۶۴ میلیارد ریال بوده، ۲.۹۵ درصد افزایش یافته است. این درحالی است که حجم معاملات که در این هفته ۳۲ هزار و ۴۹۱
بورس تهران به محدوده مقاومتی خود رسیده است و شاهد افزایش عرضه ها در کلیت بازار هستیم. اگرچه حجم معاملات روز گذشته، به نسبت چند روز قبل، کمتر بود. اما هنوز این حجم قابل قبول است. علت کاهش نسبی حجم معاملات دیروز، نگرانی از قرار گرفتن ایران در لیست سیاه، از بابت FATF است. این موضوع تا پایان هفته تعیین تکلیف خواهد شد و در صورتیکه ایران به لیست سیاه وارد نشود، مجددا شاهد افزایش حجم معاملات در بورس تهران خواهیم بود. هنوز نگرانی در کلیت بازار دیده نمی
بازار مسکن شهر تهران در حال رسیدن به قیمت تعادلی می باشد.
مقدمه :
از ابتدای سال 98 بازار مسکن در شهر تهران با بالا رفتن تورم در مناطق جنوبی شهر به تعادل قیمتی نزدیک میشود؛ نشانه‌هایی نیز از رشد منفی قیمتی نیز در دو منطقه نمایان گر گشته است .
گزارش سایت بانپ از روند قیمتی مسکن در شهر تهران
پس از ایجاد فضای هیجانی در نیمه شمالی شهر تهران که در سال پیش اتفاق افتاد، از اوایل سال ۱۳۹۷ رشد قیمت به مناطق جنوبی تغییر مسیر داد. در سال گذشته معمولاً د
بانک‌ها نقش اساسی در گرانی مسکن دارند | ۸۰ درصد نقدینگی نظام بانکی در بخش مسکن زمین‌گیر شد!
کمال اطهاری اقتصاددان و کارشناس مسکن:
یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت مسکن با وجود کاهش تعداد معاملات وجود معاملات صوری در بازار مسکن ایران است.
بخش عمده‌ای از سرمایه‌های بانک‌ها در بخش مسکن و مستغلات سرمایه‌گذاری شده‌است. بنابراین به نظر می‌رسد قیمت گذاری بالای املاک بانک‌ها که به منظور بالا بردن دارایی‌های آن‌ها در ترازنامه صورت می‌گیرد، یک
عرضه اولیه "تملت"چهارشنبه 14 اسفند 13 درصد از سهام شرکت تامین سرمایه ملت شامل 910 میلیون سهم با محدوده
قیمتی 320 تا 340 تومانی هر سهم و سهمیه 500 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در
بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه می شود .
عرضه اولیه"شصدف"
چهارشنبه 14 اسفند 20 درصد از سهام شرکت دوده فام شامل 34 میلیون سهم با محدوده قیمتی 1900
تا 1990 تومانی هر سهم و سهمیه 60 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم
معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود .زمان سفارش گیری سهام "شصدف" بین ساع
عرضه اولیه زشریفسه شنبه 31 اردیبهشت 10 درصد از سهام کشت و صنعت شریف آباد شامل 52 میلیون
سهم در محدوده قیمتی 410 تا 420 تومانی هر سهم در بازار دوم معاملات
فرابورس عرضه اولیه می شود.در این عرضه سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 250 سهم تعیین شده و سرمایه گذاری
کشاورزی کوثر از طریق کارگزاری بانک دی اقدام به واگذاری خواهد کرد.متعهد
خرید نیز شرکت مرغک و سقف تعهد خرید مجموعا 50 درصد سهام قابل عرضه است.
ادامه مطلب
شهریور ماه امسال ۲ هزار و ۸۵۵  واحد مسکونی در تهران معامله شد. قیمت خرید مسکن و  تعداد معاملات می گوید  میانگین سهم هر واحد، کمی بیش از یک میلیارد تومان است.
  
باور این خبر شاید کمی دشوار باشد اما گردش مالی مسکن در شهریور امسال نشان می‌دهد که قیمت خرید مسکن در تهران به طور میانگین یک میلیارد و 30 میلیون تومان است یعنی برای خرید یک واحد مسکونی همین میزان پول لازم دارید.
به گزارش مجله دلتا با افت چشمگیر تعداد معاملات مسکن در چند سال گذشته، در م
تحرکات نقدینگی در بازار، پس از سپری کردن یک دوره ترس، در معاملات روزانه مشهود است و این عامل می‌تواند به‌عنوان یک موتور محرک جدید برای رشد آینده بازار تلقی گردد. موضوعی که قبل از این هم به آن اشاره کرده بودم. ارزش معاملات در 2 روز گذشته، رشد حدود 30 درصدی نسبت به میانگین هفتگی خود نشان میدهد که این موضوع نیز، تاییدی بر مطلب بالا است. نکته‌ای که در مقطع فعلی با آن مواجه هستیم، رشد تدریجی و همزمان همه بازارها است. یعنی در کنار رشد بورس، شاهد رش
همانطور که انتظار میرفت، دیروز شاخص کل بورس تهران با برخورد به حمایت 300000 واحدی، واکنش مثبت نشان داد و با رهبری گروه خودروسازی، توانست رشد 782 واحدی را ثبت کند. اما از سوی دیگر، شاخص هم وزن، افت 1668 واحدی را تجربه کرد و به حمایت مهم خود در محدوده 80000 واحدی رسید. نکته منفی در بازار دیروز، کاهش حجم و ارزش معاملات بود. اما نکته مثبت، برداشته شدن صف های فروش در اکثر نمادهای کوچک و بزرگ و حمایت سهامداران عمده از سهام زیرمجموعه خود بود. به نظر میرسد که ز
تهران- ایرنا- بررسی میدانی خبرنگار ایرنا از بازار خودروهای داخلی حاکی از افت دو تا هشت میلیونی قیمت ها در ۱۰ روز گذشته است و رکود همچون هفته‌های گذشته بر این بازار حکمفرماست.
امروز (سه شنبه)‌ در مقایسه با یک هفته تا ۱۰ روز گذشته، در گروه سایپا قیمت هر دستگاه پراید ۱۳۱ صندوق دار از ۴۵ میلیون تومان به ۴۳.۵ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ از ۵۱ میلیون به ۴۸ میلیون تومان، تیبا صندوق دار از ۵۳.۵ میلیون به ۵۱.۵ میلیون تومان، تیبا ۲ هاچ بک از ۵۹ میلیون به ۵۶.
بازار دیروز با رشد 9000 واحدی در شاخص کل، رکورد شکنی کرد. این بیشترین رشد در شاخص کل در طول تاریخ محسوب میشود. البته با توجه به افت بازار در هفته گذشته، این رشد 9000 واحدی به نفع سهامداران نبود. چراکه اکنون شاخص کل تقریبا به قله قبلی بازگشته ولی قیمت سهام، هنوز 2 روز دیگر باید مثبت بخورد تا به محدوده سقف قبلی خود برسند. اما چیزی که مهم است، کاهش جو منفی و افزایش مجدد حجم معاملات بود که دیروز محقق شد. برخی دوستان فکر میکنند که رونق بورس، فقط با افزای
types of riskانواع ریسک در بورس
♦️تحلیلگران باید دو نوع ریسک را از هم تفکیک دهند:
systematic riskریسک سیستمی
unsystematic riskریسک غیر سیستمی
♦️ریسک غیر سیستمی تنها شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد مانند مشکلات تولید، کاهش در فروش 
♦️برای اینکه ریسک غیر سیستمی را کاهش بدهیم باید پورتفوی سهاممان(سبد دارایی) را متنوع کنیم ینی چند سهم از صنایع مختلف داشته باشیم به این کار diversified portfolio می گویند.
اما ریسک سیستمی با روش فوق کاهش نمی یابد مثلا ریسک بازار با متنوع ساخت
از حدود یک هفته اخیر شاهد کاهش قیمت آهن آلات در بازار آهن بوده ایم بطوری که این کاهش قیمت موجب شد تا بازار شکلی جدید به خود گرفته و شاهد افزایش نسبی سطح معاملات باشیم.به گزارش آهن آیرون در اخبار بازار آهن ، طی گزارشات بدست آمده از وضعیت بازار آهن سوی بسیاری از کارخانجات تولیدی مقاطع آهن، قیمت میلگرد آجدار بیشترین افت قیمت را در میان دیگر محصولات فولادی داشته است. اگرچه قیمت قوطی پروفیل نیز کاهش نسبتا مناسبی داشته است. دیگر محصولات فولادی
ایران خودرو و ساپیا
شورای نگهبان با فروش بیش از ۱۴ و ۱۷ درصد از سهام ایران خودرو و ساپیا
مخالفت و اعلام کرد دولت باید سهام این دو شرکت‌ را حفظ و همچنان صنعت
خودرو حضور داشته باشد.
لکما
شرکت کارخانجات مخابراتی ایران از
درخواست ارتقا از بازار پایه به بازار دوم فرابورس خبر داد.
کرازی
کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی برنامه افزایش سرمایه 41 درصدی از محل سود انباشته را اعلام کرد.
ساپیا
یک شرکت خودروساز آفریقای از واردات و مونتاژ چند محصول ساپی
 
 
 
بازار سرمایه در هفته جاری دو رکورد جدید را تجربه کرد، به طوریکه شاخص کل بورس برای نخستین بار وارد کانال ۶۰۰ هزار واحد و شاخص کل فرابورس نیز برای نخستین بار وارد کانال ۸۰۰۰ واحد شدند.
به گزارش ایسنا، آمار و ارقام حاکی از آن است که ارزش کل معاملات انجام شده در هفته جاری در بازار بورس ۲۹۸ هزار و ۸۸۵ میلیارد ریال بوده است که نسبت به هفته گذشته که ۲۸۸ هزار و ۶۴ میلیارد ریال بوده، ۲.۹۵ درصد افزایش یافته است. این درحالی است که  حجم معاملات که در
عقبه و پیشینه و سابقه خوب خودروهای ژاپنی و موفقیت بسیار چشمگیر مزدا 323 در بازار خودروی ایران، خرید خودرو مزدا 3 را با استقبال قابل توجهی از سوی مشتریان مواجه ساخت. کیفیت و محبوبیت این خودروی ژاپنی تا اندازه ای ادامه پیدا کرد که خرید خودرو مزدا 3، یک پایه ثابت بسیاری از معاملات مربوط به خودرو در کشور ما تبدیل گردید. پس از موفقیت بسیار بالایی خودروی مزدا 323 در بخش فروش، شرکت خودروسازی بهمن درصدد معرفی جانشین این خودروی محبوب برآمد.
ادامه مطلب
بازار خودرو این روز‌ها دوباره در مسیر صعود قرار گرفته و خودرویی مانند پراید مرز ۵۵ میلیون تومان را نیز رد کرده، در این رابطه افزایش قیمت بنزین و تورم ناشی از این امر یکی از اصل‌ترین دلایلی افزایش قیمت خودرو در بازار به شمار می‌رود.
 
توقف تولید پراید نیز بعد از چندین دهه، یکی دیگر از عواملی است که باعث شده این خودرو، طی روز‌های اخیر در زمینه گرانی رکودشکنی کند، حال باید دید آیا بازار خودرو در هفته آتی آرام خواهد گرفت.
 
فربد زاوه می‌گوید ب
عرضه اولیه "درهآور"
20 درصد از سهام دارویی ره آورد تامین معادل 40 میلیون سهم در روز
چهارشنبه با محدوده قیمت 300 تا 315 تومانی هر سهم و سهمیه 330 سهمی
هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود.
ادامه مطلب
سایت دورهاتو به نقل از اقتصاد 24، با دیدن وضعیت آشفته بازار خرید خودرو و فروش خودرو نجفی اظهار کرد: گویا نظارت و کنترل از دست وزارت صمت خارج و مشکلات بیشتر می شود. از طرفی تحریم ها به افزایش مشکلات دامن زده و از دیگر سو با ممنوع شدن واردات خودرو ، بازار خرید خودرو و فروش خودرو از حالت رقابتی خارج و به دست خودروسازان داخلی افتاده است. این امر باعث شد تا این دو خودرو ساز بزرگ، خودروها را ناقص با کیفیت پایین و دیرتر از وقت موعد خود به مشتری تحویل د
در بهمن ماه 98، میانگین قیمت یک متر مربع واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران به بیشترین میزان خود در 11 ماه گذشته و به 14.4 میلیون تومان رسید.
تازه‌ترین گزارش‌ها از بازار مسکن در بهمن ماه ۹۸ نشان می‌دهد که به‌رغم افزایش قیمت‌ها، معاملات مسکن در شهر تهران همچنان در حال رشد است. در ماه مذکور میانگین قیمت خرید و فروش هر متر مربع آپارتمان و واحد مسکونی معامله شده در بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران به ۱۴.۴ میلیون تومان رسیده است که در مقایسه با د
اقتصادنیوز: قیمت طلا پس از این‌که بزرگترین کاهش قیمت یک روزه در دو ماه اخیر را متحمل شد، تحت تاثیر تهدیدهای تجاری جدید آمریکا علیه چین در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی ثابت ماند. قیمت خرید طلا از مشتری در بازار امروز با افزایش رو به رو شد که قرار است در این مقاله به آن بپردازیم.
ادامه مطلب
قراردادهای امضا شده معاملات  مسکن در شهریورماه سال جاری نشان می‌دهد که تعداد معاملات با منفی ۷۴ درصد  به پایین‌ترین سطح خود طی شش سال اخیر رسیده و بازار مسکن همچنان بر رکود  پافشاری می‌کند.
  
به رغم پیش‌بینی فعالان و مسوولان بازار مسکن مبنی بر کاهش تعداد قراردادهای خرید و فروش مسکن در نیمه دوم سال 98 و عمیق‌تر شدن رکود بازار مسکن؛ تعداد قراردادهای  امضا شده خرید و فروش در تهران تا نیمه مهرماه امسال  در مقایسه با  همین  مدت درشهریور ماه
دیروز بورس تهران در یک رفت و برگشت، بعد از رشد حدود 3000 واحدی در ساعت اولیه، با افزایش عرضه ها روبرو شد و در نهایت به محدوده ابتدایی خود بازگشت. نکته مهم در معاملات روز گذشته، افزایش حجم و ارزش معاملات بود که در نوع خود، کم نظیر است. ارزش معاملات در بورس و فرابورس (فارغ از معاملات خرد و عمده)، دیروز چیزی حدود 5600 میلیارد تومان ثبت شد. در حقیقت، افزایش عرضه های دیروز به دلیل شناسایی سود فعالان بازار بود. با فتح قله های جدید در بورس تهران، به هر حال
خبرها حاکی از آن است که به علت کاهش قدرت خرید مردم تهرانی ها به خانه های کوچک تر رو آورده اند.
با افزایش نوسان های بازار مسکن هر روزه شاهد خبرهای جدید در این حوزه هستیم. خبرهایی مبنی بر افزایش قیمت مسکن و کاهش قدرت خرید مردم. اما این بار خبرهای موجود در این حوزه حاکی است که تهرانی‌ها به خانه‌های کوچک‌تر رو آورده‌ و بیشتر مردم به سمت خانه‌های کم متراژ گرایش پیدا کرده اند.
به گزارش مجله پیام دلتا ، طی سال‌های پس از 1392 واحدهای 60 تا 70 متر مربع
در این گزارش سعی بر این داریم تا پاسخ این سوال را از حوزه ریسک بررسی کنیم . به این معنی که ساعت معاملات بورس و یا زمان معاملات شما در بورس تهران می تواند نوسان بازدهی شما ( نسبت به بازدهی مورد انتظار شما ) یا به بیانی دقیق تر ریسک سرمایه گذاری شما را تحت تاثیر قرار دهد .
به گزارش اقتصادنیوز، شاید تا کنون از خود نپرسیده ایم چرا ساعت کاری بورس تهران به جای صبح ۸:۳۰ ، ساعت ۱۰صبح نیست ؟ و ازین دست سوالات که بی شک به علت نبود منابع اطلاعاتی کافی ، تا کن
بازار مسکن یکی از مهم ترین بازارهای ایران است؛ حجم پول و سرمایه در گردش این بازار نیز اهمیت آنرا به خوبی نشان می‌دهد. از سویی، فرصت‌ها و تهدیدهای این بازار نیز بسیار بیشتر از بازارهای دیگر است. در نتیجه، اتخاذ یک «تصمیم درست» در بازار مسکن هم می تواند آینده‌ای سودآور و مطمئن‌تر را رقم بزند و هم ریسک‌های همیشگی در این بازار مهم و حساس و احتمال کاهش ارزش سرمایه‌ را به حداقل برساند. کشف و آگاهی از فرصتهای بازار مسکن، تنها با کمک داده‌ها و اط
در شرایطی که خانه های کوچک متراژ تهران عمدتا چند سال ساخت هستند،  اوراق تسه به فروش این املاک کمک می کند.
  
متراژ واحدهای مسکونی نوساز در سطح  پایتخت نشان می‌دهد که گرایش سازندگان مسکن به ساخت خانه‌های بیش از 70 متر  است. این موضوع به خودی خود یک هشدار به بازار مسکن درباره خانه های قدیمی  ساز است، هرچند اوراق تسه به کمک این خانه ها آمده است.
به گزارش مجله دلتا اختصاص سهم 42 درصدی خرید و فروش واحدهای مسکونی در تیر ماه 96 در شهر  تهران به خانه ها
همانطور که انتظار میرفت و در متن دیروز نیز گفته بودم، شاخص کل در محدوده ای قرار دارد که با افزایش عرضه ها روبرو هستیم. دیروز در حالیکه شاخص کل با افزایش عرضه ها روبرو بود و منفی شده بود، در نهایت، تداوم ورود نقدینگی، باعث شد تا همه عرضه های سنگین در بازار جمع شود تا جاییکه شاخص کل مجددا رنگ سبز به خود گرفت. ارزش معاملات همچنان در وضعیت ایده آل قرار دارد. دیروز نیز نزدیک به 5000 میلیارد تومان ارزش معاملات ثبت شد. با توجه به بزرگی بازار بورس تهران،
امروزه کار ها و مشاغل مانند سالیان پیش نبوده 
تنها با چند‌کلیک در سایت ها میتوان در امد مناسبی را کسب کرد 
یکی از کار‌های مناسب میتوان به انجام معاملات در بازار ارز فارکس اشاره نمود 
بازار فارکس شامل معاملاتی از جفت ارز های بوده که با توجه به نوسانات بازار و تحلیل های صورت گرفته از اختلاف قیمت ارزی کسب در امد نمود 

ما در اینجا برای شما اموزش باز کردن یک حساب معملاتی در یک کارگذاری مناسب را اموزش و سپس به اموزش‌چگونگی انجام معاملات و در ام
دستگاه ضخامت رنگ خودرو در مبحث کارشناسی خودرو جایگاه بسیار ویژ ه ای دارد. بطور کلی خودرو هایی که در تصادفات نسبتا شدید از ناحیه بدنه دچار آسیب جدی می شوند در حین تعمیر و بازسازی در اکثر مواقع نیاز به رنگ آمیزی مجدد خواهند داشت. این رنگ آمیزی در اکثر مواقع با استفاده از دستگاه های ضخامت سنج رنگ و آموزش کارشناسی رنگ خودرو قابل تشخیص است.  بطور کلی دو نوع دستگاه دیجیتال و دستگاه مگنتی برای سنجش ضخامت رنگ خودرو در بازار موجود می باشد. هر دو نوع بص
 قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان جزئی همراه است.براساس معاملات انجام شده امروز (۲۸ بهمن ۹۸) قیمت خودرو در بازار آزاد ۶ محصول نسبت به دیروز با افزایش متوسط ۹۰۰ هزار تومانی و ۲ مدل با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی همراه است.

همچنین بر اساس مشاهدات میدانی با توجه به روند افزایش قیمت خودرو‌های خارجی در کشور، شاهد نوسانات جزئی در نرخ خودروهای وارداتی هستیم.

​​​​​​
بعد از حدود دو ماه، زمان عرضه اولیه شانزدهمین شرکت بازار مشخص و مقرر شد ۱۰ درصد از سهام ذوب روی اصفهان سه شنبه هفته جاری در بازار دوم معاملات فرابورس واگذار شود.
به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، آخرین عرضه اولیه در ماه آبان انجام شد و حالا بعد از گذشت حدود دو ماه از این روند، زمان عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت ذوب روی اصفهان اعلام شد و به این ترتیب در هشتم بهمن ماه این عرضه اولیه در بازار دوم معاملات فرابورس انجام می شود.
در این رویداد ۶۰
در خودرو‌های دیفرانسیل عقب، وزن به طور مساوی‌تری در عقب و جلو نسبت به خودرو‌های دیفرانسیل جلو تقسیم شده است که این کاهش وزن روی محور محرک نسبت به نمونه‌های دیفرانسیل جلو، منجر به بروز پدیده بکسوات شدید و بیش‌فرمانی (‌خارج‌شدن انتهای خودرو به سمت بیرون پیچ در چرخش‌های سریع‌) می‌شود که این اتفاق باعث شده است تا امروزه سیستم کنترل کشش به طور استاندارد‌ روی اکثر خودرو‌های دیفرانسیل عقب، نصب شود.این وضعیت در هنگام عبور از مسیر‌های لغزن
با وجود رشد لجام‌گسیخته قیمت مسکن در تهران طی دو سال اخیر هم‌اکنون می‌توان با نقدینگی ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان آپارتمان خریداری کرد و در مواردی با نرخ‌های کمتر از ۴۰۰ میلیون تومان نیز خانه یافت می‌شود.
به گزارش ایسنا، واحدهای ۵۰ تا ۷۰ متر مربع با سهم ۳۰ درصدی از معاملات مسکن شهر تهران بیشترین تقاضا را از نظر متراژ به خود اختصاص می‌دهد؛ گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که این نوع واحدها بیشتر در محدوده جنوب، غرب و شرق تهران وجود دارد. واحد
تعداد چهار هزار و 29 قرارداد خرید و فروش ملک در مهرماه در شهر تهران نشان می‌دهد که تعداد معاملات در مقایسه با ماه شهریور 17 درصد رشد داشته است.
به طور معمول با پایان یافتن فصل تابستان، قراردادهای خرید و فروش ملک بین ۲۰ تا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد، اما در مهرماه سال 98 بازار مسکن برخلاف معمول واکنش افزایشی داشته است. به نظر می‌رسد دلیل این اتفاق، ورود مجدد متقاضیان مصرفی به بازار با فروکش کردن هیجان تابستانی بازار مسکن باشد.
به گزارش مجله دلتا مصط
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، هر اونس زر برای تحویل فوری داخل معاملات روز جاری راسته سنگاپور ۰/۲ درصد رشد پدیدار کرد و به ۵۱۹ دلار و ۷۵ سنت رسید. طلا سال ۲۰۱۹ را با بزرگ ترین تکثیر قیمت سالانه از سال ۲۰۱۰ بوسیله این طرف به ته برد. تو بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰/۱ درصد کاهش، در ۱۵۲۲ دلار و ۴۰ تشریفات ایستاد. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، سه شنبه هفته ساری اعلام کرد مصالحه تجاری با گره ۱۵ ژانویه با حضور مقامات
به گزارش سایت جوکاخ قیمت هر متر زمین و خانه کلنگی در مناطق مختلف تهران به میانگین مبلغ 18 میلیون و 733 هزار تومان رسیده است و این موضوع یعنی چیزی در حدود 86 درصد افزایش قیمت نسبت به سالهای گذشته.
متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران 18 میلیون و 733 هزار تومان با میانگین مساحت ٢٤٥ مترمربع بوده است که نسبت به فصل قبل 0.4 درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل 86.3 درصد افزایش داشته
هر کسی که بر حسب سن و قد، 15 تا 20 درصد زیر وزن طبیعی باشد، به عنوان لاغر تعریف می شود. به عنوان مثال، اگر یک خانم با سن 25 تا 50 سال هستید و قد شما 1.68 متر است، وزن شما در حالت ایده آل باید 59 کیلوگرم باشد. اگرچه، وقتی وزن بدن به 50 کیلوگرم (15 درصد) و 47 کیلوگرم (20 درصد) افت می کند، به عنوان لاغر بیان می شود. یک زن با وزن 59 کیلوگرم باید شاخص توده بدنی 20.90 کیلوگرم/متر مربع داشته باشد. هرچه وزن کاهش پیدا می کند، BMI تا 18.8 (15- درصد) پایین می آید، که همچنان در محدود
قیمت خانه در تهران پس از یک ماه ثبات، مجددا روند نزولی به خود گرفت و در آبان ماه ۱.۸ درصد نسبت به مهرماه کاهش یافت.
آبان ماه ۱۳۹۸ قیمت مسکن در تهران به ۱۲ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان در هر متر مربع رسید که نسبت به ماه قبل ۱.۸ درصد کاهش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۳۷ درصد افزایش یافته است./ایسنا
دوشنبه ، ۴ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 640×427]
مشاهده مطلب در کانال
هم‌زمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و اعلام وضعیت اضطراری از سوی سازمان بهداشت جهانی، بسیاری از شرکت های مختلف فعال در حوزه های تکنولوژی و همچنین در پی عواقب انتشار ویروس کرونا بر بازار خودرو ،این شرکت ها دفاتر و کارخانه‌های خود در چین را تا اطلاع ثانوی تعطیل کردند.
 
کرونا که بیشتر به دلیل سرعت بالای انتقال و انتشار، گریبانگیر جهانیان شده و مدت هاست در صدر اخبار دنیا قرار دارد، نه تنها بازار خودرو بلکه زنجیره تامین
به گزارش واحد سنجش و راه حل های رفتاری در بازار (آبسیم) بورس نیوز، اختلال در هسته معاملات بازار سرمایه ایران به امری تکراری بدل شده و هر از گاهی شاهد برهم خوردن و توقف معاملات هستیم و با وجود اهمیت بالای این موضوع، اقدام جدی برای حل این مشکلات انجام نمی‌شود.
ادامه مطلب
توصیف یک سیکل کامل بازار مسکن: رکود ⬅️ گذار به رونق ⬅️ رونق ⬅️ گذار به رکود
با نگاهی به پیشینه بازار مسکن طی سه دهه گذشته می تواند سیکل‌های متوالی بازار مسکن را مشاهده نمود.هر سیکل کامل (رکود، گذار به رونق، رونق، گذار به رکود) پنج تا هفت سال به درازا کشیده است.با اغماض فراوان می توان وقایع یک سیکل را اینگونه برشمرد:
• گردش نقدینگی در بازار مسکن، کم است.• خریدار جدی در بازار کم است.• معاملات اغلب از نوع جایگزینی هستند (خرید، اغلب با فروش هم
خدمات و تعمیرات خودرو
امروزه خدمات و تعمیرات خودرو بسیار مهم می باشد و مراکز بسیاری در این زمینه فعالیت دارند مانند سایپا و ایران خودرو و مدیران خودرو و ...
امداد خودروی خوب در شیراز هم فراوان هستند و سرویسهای خوبی مثل تعمیر و تعویض قطعات خودرو و برطرف کردن مشکلات برق خودرو در محل را انجام می دهند.
بازار خودرو در شرایطی طی ماه های گذشته دچار نوسانات شدید قیمت شد که دلیل این وضعیت را می ‌توان در بازگشت تحریم ‌های صنعت خودرو از سوی ایالات متحده آمریکا، جست و جو کرد.علاوه بر تحریم ها، آنچه بیش از همه التهاب بازار خودرو را در پی داشت، بی‌برنامگی سیاست گذاران صنعت خودرو است.
ادامه مطلب
سایت دورهاتو به نقل از گزارش ایسنا، قیمت خودرو مانند بسیاری از کالاهای دیگر در هر کشوری متاثر از وضعیت اقتصادی آن کشور است. حال برای پاسخگویی به این سوال که چرا قیمت خودرو در بازار خرید خودرو و فروش خودرو در ایران بالا است، باید تاثیرپذیری این کالا از وضعیت و شاخص های اقتصادی و همچنین چالش های موجود در صنعت خودرو در کشور را مورد بررسی قرار داد. 
مقایسه قیمت خودرو با سایر کشورها
همواره مخاطبان و متقاضیان خودرو با مقایسه میان قیمت خودروهای د
درباره ردیاب خودرو چه میدانید ؟
آیا میدانید ردیاب خودرو چیست ؟
ارزانترین ردیاب خودرو کدام است ؟
ردیاب خودرو آهنربایی
ردیاب خودرو دیجی کالا
لیست قیمت ردیاب خودرو
نصب ردیاب خودرو
همین این مطالب را میتوایند در سایت gear-box.ir پیدا کنید
انواع ردیاب خودرو و شرکت های اولید کننده ردیاب خودرو در ایران استفاده از ردیاب ماشین به جای دزدگیر 
فارکس (forex) مخفف واژه Foreign Exchange به معنی تبادل ارز است. این بازار، بازاری بین المللی نامتمرکز است که تمام ارزهای مهم دنیا در آن تبادل می شود. «بازار فارکس» بزرگترین و شناورترین بازار مالی در دنیاست که معاملات روزانه در آن از ۵ تریلیون دلار تجاوز می کند. اگر تمام بازارهای سهام دنیا را با هم جمع کنید، ارزش معاملات آنها حتی به نزدیکی بازار فارکس هم نمی رسد.
اما دقیقا فارکس چیست و چگونه می توان از آن کسب درآمد کرد؟  اگر از نزدیک تر به این بازار نگاه
افزایش ناچیز حجم قراردادهای خرید و فروش مسکن شهر تهران در نیمه مهرماه نسبت به شهریورماه نشان می‌دهد از یک سو بازار از حالت طبیعی بر اساس عرضه و تقاضا خارج شده و از سوی دیگر می‌توان به این جمع‌بندی رسید که معاملات به کف رسیده است.
به گزارش ایسنا، رکود تاریخی معاملات مسکن شهر تهران حاکی از آن است که در حال حاضر گروه غالب خریداران کسانی هستند که به دنبال آپارتمان زیر قیمت می‌گردند. این افراد نیز شامل دو گروه مصرفی و سرمایه‌گذار هستند؛ سرمای
بانک مسکن از ۱۵ مهرماه 98 محدودیت شرط سنی واحدهای مسکونی برای دریافت‌ وام از طریق اوراق را که تا پیش از آن ۲۰ سال بود به ۲۵ سال افزایش داد.
اخیرا بنابر مصوبه جدید وام خرید مسکن امکان استفاده از همه تسهیلات برای خرید خانه‌ هایی با عمر بنای حداکثر ۲۵ سال، مجاز و بلامانع اعلام شده است.
به گزارش مجله دلتا بانک مسکن در تازه‌ترین اقدام خود امکان استفاده از انواع تسهیلات خرید مسکن (به جز خانه‌‏اولی‌ها) را برای خانه‌های با عمر بنای حداکثر ۲۵ سال س
شاخص کل بورس تهران دیروز نیز با افت بیش از 8000 واحدی همراه بود و یکروز سخت دیگر را رقم زد. اکنون این شاخص به حمایت روانی محدوده 300000 واحدی نزدیک شده است. اگر به خاطر داشته باشید، در اولین روز افت بازار، گفته بودیم که تا زمانیکه شاخص کل بالای محدوده 300000 واحد قرار داشته باشد، نگرانی خاصی در بازار دیده نمیشود و میتوان به بازگشت کوتاه مدت بازار امیدوار بود. بر همین اساس، امروز را مهمترین روز برای حمایت بازار میدانم. در شاخص هم وزن نیز، شرایط مشابه ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رامبو