نتایج جستجو برای عبارت :

٤ اصطلاح غلطی که نیاز به اصلاح داره

شاید شما هم این صحنه را دیده باشید و یا خودتان هم در آن شرایط بوده باشید صورتی پر از کف خمیر ریش و یا صابون و خودتراش به دست بودن یعنی فرد آماده‌ی شروع اصلاح است. این روزها استفاده از صابون به دلیل بیش از حد خشک کردن پوست و خمیر ریش جای خود را به فوم‌های اصلاح داده اند. ژل و فوم اصلاح محصولی مناسب برای اصلاح صورت می باشد که بسیاری از آقایان از آن استفاده می نمایند. این محصول موجب نرمی و لطافت پوست شما خواهد شد و همچنین از حساسیت و ایجاد جوش بر ر
برای زیبا و گیراتر شدن لبخند که برخی به اصطلاح به آن لبخند هالیوودی می گویند می توانید به دندانپزشک مراجعه کنید تا برای شما اصلاح طرح لبخند انجام دهد.
در اصلاح طرح لبخند تمامی معایب دندان ها و لثه ها برطرف می شود.
روش های گوناگونی برای اصلاح طرح لبخند وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.
لامینیت سرامیکی 
کامپوزیت 
لیفت لثه 
روکش دندان 
ارتودنسی 
بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها 

شما می توانید هر کدام از این روش ها را انتخاب کنید اما بهتر
ماشین اصلاح حرفه ای کیمی KEMEI KM-9160
 
ساخته شده از بهترین مواد اولیه با بالاترین کیفیت ممکن
جزو بهترین ماشین های اصلاح دنیا
مناسب سالن داران و آرایشگران حرفه ای 
دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی
دارای موتور توربو 
دارای اهرم لغزنده تنظیم اصلاح مو
اصلاح دقیق دور سر (مناسب کار سایه )
دارای استند شارژ ایستاده
بدنه تمام فلزی با کیفیت فوق العاده مرغوب
تنظیم اندازه اصلاح از 3mm  تا 12mm به دلخواه
ضد اب
فهرست تسک های مربوط به روز پنجم:
اصلاح نوع نمایش اسکرین شاتهای اپ
افزودن گزینه نوع اصلاح در انتشار اولین اپلیکیشن
تغییر تاریخ به صورت human readble
افزودن هدر به همه خروجی jsonها
اصلاح appspecial ها و تعیین جایگاه اپلیکیشن
اصلاح قسمت اپلود و ساین
تغییر توابع اتصال به دیتابیس به صورت bindParam و بهینه
اپلود سایت به روی هاست
ماشین اصلاح حرفه ای کیمی KEMEI KM-9160
 
ساخته شده از بهترین مواد اولیه با بالاترین کیفیت ممکن
جزو بهترین ماشین های اصلاح دنیا
مناسب سالن داران و آرایشگران حرفه ای 
دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی
دارای موتور توربو 
دارای اهرم لغزنده تنظیم اصلاح مو
اصلاح دقیق دور سر (مناسب کار سایه )
دارای استند شارژ ایستاده
بدنه تمام فلزی با کیفیت فوق العاده مرغوب
تنظیم اندازه اصلاح از 3mm  تا 12mm به دلخواه
ضد اب
ماشین اصلاح سر و صورت پروموزر PROMOZER MZ-9819
 
تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
جنس تیغه: فولاد ضد زنگ
قابلیت اصلاح با شماره صفر
خط زن
استفاده به صورت خشک و مرطوب
قابلیت شستشو: ندارد
منبع تغذیه:برق خانگی(با سیم) باتری قابل شارژ(بی سیم)
سایز شانه ها 12.9.6.3
بسم الله الرحمن الرحیمماه رجب ماه خداست، بنده رابطه اش را با خدا اصلاح مىکند،ماه شعبان ماه رسول خداست، رابطه با پیامبر و امامان علیهم السلام اصلاح مىگردد،ماه رمضان ماه مسلمین است، رابطه با آنان اصلاح مىگردد .صلوات یادتان نرود
 
 ماشین اصلاح کیمی Kemei KM-5017
کد محصول : Kemei KM-5017
خط زن صفرو یک ریش تراش فوق العاده سریع بسیار سبک و خوش دست
یک ماشین اصلاح مقرون به صرفه اما شگفت انگیز 
اصلاح جادویی و خارق العاده 
کیفیت باور نکردنی و بسیار خوش دست 
شانه های کامل
پرقدرت و شارژی وبرق مستقیم
- خدا بد نده:این کلام بی معرفتی به پروردگار است.زیرا خدای تعالی در قرآن فرموده:هیچ خوبی به شما نمیرسد مگر از ناحیه خدا و هیچ بدی به شما نمیرسد مگر از ناحیه خود شما(که بخاطر اعمال خودتان است)
 
 
- عیسی به دین خود، موسی به دین خود:این جمله معنای صحیحی ندارد.زیرا بین پیامبران خدا، کوچکترین اختلافی نبوده و همه آنها مردم را به توحید و یکتاپرستی دعوت میکردند و عقیدۂ یکسانی داشتند.
 
 
- ولش کردی به اَمان خدا:این حرف کفر آمیز است.زیرا اگر کسی مال یا فرز
آقای خامنه ای امسال رو سال رونق تولید نامید که هر شهروند وظیفه ای بسیار کوچکی در قبال این رونق داره؛ اما مسئله دیگری که این وسط برای من باز شده اینه که هر انسانی فقط تو جامعه زندگی نمی کنه و زندگی هر انسانی شامل بخش قابل توجهی به نام زندگی شخصی هم میشه.من امسال سال ۱۳۹۸ سال خودم رو سال اصلاح مینامم (فقط اصلاح خودم) و امیدوار و آرزومندم که تمام بدی هام رو تو این سال از بین ببرم و با قدرت و پشتوانه و توشۀ بیشتری به سوی آینده اگر عمری باشه بروم و به
اصلاح طرح لبخند برای همگان حائز اهمیت می باشد چرا که زیبایی لبخند خواهد توانست زیبایی چهره فرد را تضمین نماید و برای زیبایی بخشیدن به دندان ها و لبخند خود راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که این راه ها در حالت کلی به دو نوع خانگی و کلینیکی دسته بندی می شوند. روش های کلینیکی سریعترین روش برای اصلاح کردن طرح لبخند خواهند بود.
ادامه مطلب
مدّت هاست که موهامو چندان کوتاه نمی کنم، تا حدّی در جریان یه سری جوش های ریز و درشت روی پیشونیم و زیر موها بودم امّا چون توسط موها پوشونده شده بود زیاد هم برام اهمّیتی نداشت. تا این که اخیرا و بخاطر کرونا دست به موزر شدم و موها رو با شماره کوچیکتری نسبت به پیرایشگاه اصلاح کردم و این جوش ها بیشتر توی چشم اومدن. هر بار جلو آینه می رفتم و می رم، چشمام به سمت پیشونیم می ره. بعد از اصلاح که متوجّه شدم اوضاع واقعا خراب هست یکم رعایت کردم و یه چیزایی رو
اخیرا تعدادی از سران باند خود خوانده ی به اصطلاح اصلاح طلب  درخواست همه پرسی در خصوص برجام 2 (FATF)  را مطرح نموده اند  در پاسخ به این آقایان به طور خلاصه می توان چنین گفت:
آقایان به اصطلاح اصلاح طلب شما در انتخابات سال 1396 با متوسل شدن به دروغِ دور کردن سایه ی جنگ و در انتخابات سال 1392 هم با دروغِ از بین بردن تحریمها در صورت مذاکره با کدخدا و ایجاد رفاه توانستید رای مردم را بربایید و پیروز انتخابات شوید و همانگونه که خود واقفید در حال حاضر بجای این
به یه چیزی تو زندگیم رسیدم و اونم اینه که اگه دنبال این باشی که اصلا خطایی نکنی اتفاقا خیلی بیشتر هم خطا میکنی
این به این معنی نیست که دنبال اصلاح خطای خودمون نباشیم،به کلمه اصلا توی متن دقت کنید دارم میگم اگه دنبال این باشیم که اصلا خطا نکنیم اتفاقا خیلی بیشتر خطا میکنیم این با دنبال اصلاح خطای خود بودن فرق داره.
هو الکریم
در ادامه آشنایی با مقالات ISI امروز به معرفی اصطلاح IM-RAD  می پردازیم.
این اصطلاح، مخفف این کلمات است؛ اصطلاحی که الگوی مادر است در نوشتن هر مقاله ای بالاخص مقاله ISI:

I- Introduction یا معرفی و مقدمه
M-Methods and Materials یا روش و مواد
R-Result یا نتیجه
A- And

D- Discussion and Conclusion بحث و جمع بندی
کاربرد ایمپلنت دندان در اصلاح طرح لبخند بسیار بالا است و با ایمپلنت دندان می توانید زیبایی را به چهره خود هدیه دهید. ایمپلنت دندان نقش به سزایی در اصلاح طرح لبخند داشته و می تواند بهترین جایگزین برای دندان های از بین رفته و یا پوسیده شما باشد. این روش هزینه بالایی داشته و هیچ بیمه ای خدمات مربوط به ایمپلنت را تحت پوشش قرار نداده است اما ارزش آن در قبال زیبایی و اهمیتی که دارد بسیار بالا خواهد بود. در ادامه توضیحات کامل تری در این رابطه ارائ
اصطلاحات کاربردی در زبان گیلکی
بخش یکم (شماره ۱ تا ۵۰)
بخش دوم (شماره ۵۱ تا ۷۰)
بخش سوم (شماره ۷۱ تا ۸۰)
 
اصطلاح ۸۱ام✔️ «دیلء شیرین انار وأسئن»◼ مفهوم: ناجه دأشتن؛ خوش خیالی گودن جومله دل: هچی تی دیلء شیرین انار وأنسین! او لاکو تره نیا انی نؤکونه.(=هچی خؤرء اومیدوار نؤکون، ...)
اصطلاح ۸۲ام:✔️ «توک دأشتن»◼ مفهوم: سؤخؤن گوتنِ مئن خجالت نکشئن جومله دل: کیجه توکی دأره!(ف: دختره عجب زبونی داره‌!)
اصطلاح ۸۳ام:✔️ «توک توک گودن»◼ مفهوم: عصبی‌واری گو
حتما بوده گاهی پدرا یا مادر ها یا یکی از آشنا هامون بهمون گفته- لازم ندونستم بهت بگم- یا بلعکس - میگه که لازمه بهت بگم- این اصلاح رو انگلیسی زبان ها اینطور بیان میکنند:
i wasnt deem to...لازم ندونستم که بهت بگم...
i deem to necessry...لازم دونستم که به تو هم بگم...
موفق باشید.
یک متخصص پوست، مو و زیبایی در این مورد گفت : اکثریت افرادی که بعد از اصلاح جوش می‌زنند نیاز به درمان پوستی ندارند چرا که پس از مدتی بدون هیچ درمانی مشکل پوستی‌شان حل خواهد شد.
 
دکتر خلیل صداقت‌پیشه اظهار کرد: خارج شدن مجرای ساقه مو موجب التهاب و مسدود شدن مجرا و ایجاد فولیکول و به بروز جوش منجر می‌شود.

ادامه مطلب
سلام بر دوستان عزیز .قصد اطاله کلام ندارم و فقط میخواهم به سمع و نظر شما اربابان معرفت برسانم که اینجانب در حال گرد آوری اصطلاحات انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی فلسفه غرب هستم . حدود 15هزاز اصطلاح گردآوری نموده ام و با انتشارات مرکز جهت چاپ هماهنگی به عمل آمده .
 
 
از شما دوستان و اربابان معرفت که دوست دارند این کتاب سریعتر جامع طبع بپوشد خواهشمند است که اگر علاقه من هستند در این راستا کمک نمایند و به گرد آوری اصطلاحات همت گمارند حتی یک ا
سلام بر دوستان عزیز .قصد اطاله کلام ندارم و فقط میخواهم به سمع و نظر شما اربابان معرفت برسانم که اینجانب در حال گرد آوری اصطلاحات انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی فلسفه غرب هستم . حدود 15هزاز اصطلاح گردآوری نموده ام و با انتشارات مرکز جهت چاپ هماهنگی به عمل آمده .
 
 
از شما دوستان و اربابان معرفت که دوست دارند این کتاب سریعتر جامع طبع بپوشد خواهشمند است که اگر علاقه من هستند در این راستا کمک نمایند و به گرد آوری اصطلاحات همت گمارند حتی یک ا
یک خانوم با کلاس صد کیلو ارایش نداره ولی همیشه سعی داره ابروها و صورتش اصلاح شده و مرتب باشه
خانوم با کلاس مرتب و تمیز  لباس می پوشه و بند مد روزهای عجیب و غریب نیست!
خانوم با کلاس لبخند به لب داره و خوش برخورده ولی جلف و دلقک نه!
خانوم با کلاس اهل مطالعه هست و عضو کتابخانه
خانوم با کلاس تا لنگ ظهر نمی خوابه
خانوم با کلاس یادگیری هنرها رو عار نمی دونه 
خانوم با کلاس کم حرف و گزیده گویی هست
خانم با کلاس اهل مجادله و جر و بحث نیست
خانم با کلاس اهل غ
شاگرد اول کلاس تخصصی دوره هنرستانم بودم. اما یه فاصله زیادی رو با معلمم حس میکردم. فاصله ای که دیگران باهاش نداشتن. راحتی که دیگران باهاش داشتن.
اونم با معلمی که از همه معلم هام برام عزیز تر بود.
اواخر سال بود فهمیدم رقیب درسیم باهاش خارج از مدرسه در ارتباطه. (اون موقع ایمیل خیلی رو بورس بود) ایمیلی با هم ارتباط دارن و معلممون خیلی باهاش گپ میزنه و دوسش داره.
حس بدی داشتم. هنوز هم دارم.
هنوز هم اصلاح نشدم.
 
یه معتاد به کارم که فقط کار میکنم. کاری
درباره بیانیه اصلاح طلبان/ حداقل مسئولیت پذیر باشید!
اصلاح‌طلبان چه نقشه‌ای برای انتخابات در سر دارند؟
نگاهی به واکنش اصلاح طلبان در تجمعات اعتراضی و آشوبهای خیابانی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد از انتشار گسترده بیانیه ای موهن در حمایت از #آشوبگران۹۸، که به امضای جمع زیادی از اصلاح‌طلبان رسیده بود و با میدان داری #تاجزاده #فتنه‌جو انتشار یافته بود، اکنون بیانیه دیگری منتشر شده که در
در اکثر فرهنگ ها گوش های بیرون زده با احساس اضطراب و ناراحتی همراه می باشد. لذا در کودکان و جوانان موجب تمسخر می شود. به روش اصلاح گوش های بیرون زده در اصطلاح اتوپلاستی می گویند.
 
این روش قدمتی به طول تاریخ جراحی پلاستیک بینی و صورت دارد. این جراحی به راحتی با بی حسی موضعی در مطب قابل انجام می باشد. به طور کلی استعداد ژنتیکی در این ناهنجاری نقش دارد و حدود شصت در صد بیماران اتوپلاستی زمینه خانوادگی مثبت دارند.
ادامه مطلب
سلام و درود به دنبال کنندگان خانواده برتر
من به واسطه شغلم مجبورم صورتم رو هر روز اصلاح کنم، سوالم از آقایان با تجربه است که آیا فوم بهتره یا خمیر یا ژل اصلاح، از ژیلت بلو 3 استفاده میکنم کلا خیلی محدودم باید اصلاح روزانه بکنم، کدوم رو پیشنهاد میدید، اینم عرض کنم که یک بار موافق جهت و یکبار مخالف جهت اصلاح میکنم برای اصلاح بهتره افراد با تجربه کدوم رو استفاده کنم، فول و خمیر و یا ژل اصلاح کدوم اصلاح صاف تری و دقیق تری میده که مو باقی نمی نونه.
ما نباید کورعمل کنیم. نباید پتانسیل‌های اجتماعی به تجمع‌های بی‌هدف و برای تخلیه‌ی هیجان ختم شود. باید پتانسیل‌های اجتماعی در جهت درست اصلاح موارد مورد نیاز استفاده شود. مردمی که هیجان دارند هستند که می‌توانند برای اصلاح ساختارها هزینه بدهند. در شرایط عادی مردم ریسک دادن هزینه برای تغییر ساختارها را نمی‌دهند به به نظر می‌رسد در شرایطی مثل شرایط کنونی که پتانسیل اجتماعی در ایران به حد بسیار بالایی رسیده است باید این پتانسیل‌ها به سمت
سلام دوستان
میخوام تجربه م رو در مورد اصلاح صورت بگم. اولا بگم من پوستم معمولیه، یعنی نه چربه نه خشک، در حالت نرمال مشکلی نداره ولی خیلی زیاد به اصلاح حساسه! به طوری که  برای اصلاح از روش های سنتی مث بند زدن گرفته تا روش های جدید وکس و دستگاه و چسب و موم و تیغ و ژیلت ... و هر چیزی که بگی خارجی، ایرانی با مارکهای مختلف ، میزدم بعد از اصلاح جوش های زیادی میزد و متورم میشد. 
بعد از اون مجبور بودم از پماد گرفته تا ماسک های گیاهی و خانگی میزدم تا سوزش و
من که می‌دونم تو در چه حالی اما مگه تو دنبال جنگیدن نبودی؟ اینم جنگ، جنگ با دلی که هی خل میشد و سُر می‌رفت. حالا پات رو گذاشتی زیر پاش که سر نخوره. سنگینیش افتاده روت و درد داره اما طاقت بیار. می‌دونم دو روز دیگه پی‌ام‌اسی و حالت خراب اما باور کن درست میشه و بالاخره تو می‌تونی این راه کج رفته‌ای سالها رو اصلاح کنی. باید صبور و مقاوم باشی.
به استناد سایت حقوق کیفری دینا نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تامین نظر شورای نگهبان موادی از طرح تقلیل مجازات حبس تعزیری را اصلاح و موادی را حذف کردند . برای مشاهده جزئیات اصلاح طرح تقلیل مجازات حبس تعزیری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/103/اصلاح-طرح-تقلیل-مجازات-حبس-تعزیری.html
تو این ایام کرونایی مادرم شروع کرده به آزمایش پخت انواع و اقسام کیک‌های مختلف! صد دفعه ما گفتیم ما همون کیک شکلاتی دوست داریم! ولی مادرم همچنان اصرار داره که مدل‌های جدید رو امتحان کنه!
القصه دیشب برای ما کیک انگلیسی درست کرده بود با سس نمیدونم چی! ‌
بعدش تعریف می‌کرد که دوستم شهرزاد که الان انگلیسه تو گروه گفته برای بچه‌هاش رنگینک درست کرده! بعد بچه‌هاش نمیخورن ‌ 
 
بهش گفتم رسم روزگارو میبینی؟ طرف رفته انگلیس، رنگینک درست میکنه :)  تو ا
 
 
#قرارگاه فرهنگی انقلاب اسلامی
نویسنده: سعید سپاهی
بسم الله الرحمن الرحیم
#موضوع این هفته اصلاح خانواده
قدم اول برای اصلاح دیگران اینه که اول یه نگاهی به خودمون بندازیم.خیلی وقتا اصلاح دیگران با اصلاح خودمون امکان پذیره
طرف خودش اهل هواپرستی هست بعد میخواد شوهرش رو اصلاح کنه!
خیلی وقتا انسان پر از تکبر و عجب هست و "خوبی های دیگران رو نمیبینه".
بدی های دیگران رو خیلی بزرگ میبینه و خوبی هاشون رو نمیبینه.بعد فکر میکنه طرف مقابلش آدم بدیه و ای
صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان:
در این شش سال، مردمی که به اصلاح‌طلبان اعتماد کردند، پاسخ مناسبی دریافت نکردند؛ چگونه است که اکنون مدعی مجلس و اداره کشور می‌شویم؟
اصلاح‌طلب واقعی، به دنبال قدرت نیست، به دنبال تحول است.
اصلاحات بیش از هر دوره‌ای نیاز به اصلاح‌گری دارد.
چرا دولت آنقدر ساده‌اندیش است. مگر نه اینکه قانون به دولت اجازه داده که سالی ۲۰ درصد بر حامل‌های انرژی افزوده شود؟
چرا اعمال نکردند و یک‌باره بنزین را بدون توجیه
 
ژیلت، افترشیو و کرم موبر
برای حفظ شادابی و طراوت پوست و جلوگیری از آسیب و خراش بر روی صورت و بدن در مواقع اصلاح بهترین راه استفاده از یک تیغ و افترشیو مناسب و استاندارد می باشد و اما یک تیغ اصلاح صورت استاندارد دارای چه ویژگی هایست که آن را نسبت به ژلت های معمولی متمایز کرده است.
یک ژیلت مناسب دارای تعداد تیغ های 3 لبه ، 5 لبه و... می باشد که در تیغه آن انواع فوم و ژل به کار رفته است تا با ایجاد لغزندگی عالی عمل اصلاح صورت به آسانی و با سهولت انجا
من موندم!!!
چرا مردم فرانسه که از حقشون دفاع می کنن ، دولتشون به عنوان دیکتاتور معرفی میشه. اما توی ایران مردم که اعتراض میکنن ، میشن اشوب گر؟؟؟؟
اوضاع این روزهای ایران ، تاریخ قبل از انقلاب رو مرور می کنه.
.................
قبل از به اصلاح انقلاب اقابون در زمان پهلوی! وقتی مردم در مورد چیزی اعتراض میکردن ، یکی از حربه های حکومتی این بود که فردی به نام شعبان بی مخ که از گنده لات های تهران بود ، میزاشتن جلوی مردم تا از مردم بر علیه مردم ! استفاده کنن و ای
با سلام به همه‌ی دوستانی که دارن این کتاب رو میخونن، شاید تعجب بکنید که چرا میگم کتاب!؟ بله کتاب...
در واقع من سعی دارم از بستر رایگان بلاگ بیان برای انتشار یک کتاب [جزوه‌] آموزش برنامه‌نویسی به زبان C استفاده کنم. در این کتاب هیچ مطلب غیر مرتبط و یا روز نوشتی قرار نمی‌گیره.
 
این کتاب حاصل تحقیقات و یادگیری زبان برنامه نویسی C به سبک خودم هست و جا داره ذکر کنم که از یک منبع یا مرجع خاص به هیچ عنوان استفاده نمی کنم.
 
در طی پروسه‌ی نوشتن این کتاب
 
گرگ بالان دیده
آیا می‌دانستید که تقریباهمه ی فارسی زبانان، حتی بزرگانی از ادب فارسی، اصطلاح " گرگ بالان دیده " را که کنایه از افراد آزموده ، سرد و گرم چشیده و دنیا دیده است به غلط " گرگ باران دیده" می‌گویند و می نویسند ؟
 به کار بردن واژه ی باران در این اصطلاح اساسا نادرست است، زیرا همه‌ی گرگ ها  باران دیده هستند و اتفاقا در روزهای زمستانی و بارانی  بیشتر از لانه خارج می شوند و به شکار می پردازند و اگر باران دیدن علت با تجربه شدن گرگ باشد، ای
نه روز روزگارش مثل روزه
نه شبهاش رنگ و بوی ماه داره
حواس روزگارش پرت انگار
همیشه توی سینه اش آه داره
 
به روی دلخوشی ها چشم بسته
برا غصه دلی آگاه داره
به هر دشت و دمن خونده فراغی
به لب هاش غزلی جانکاه داره 
 
گمونم دل زلیخایی کشیده 
که دائم سر میون چاه داره
نگارش دیگه بی نام و نشونه
که یکسر حوس بیراه داره
 
به دنبالش جلو چشم رقیبون
سر جنگ با قشون شاه داره
دوچشمونش به راه قاصدک هاست
هوای دلبر دلخواه داره
 
 
متن آهنگ مگه واسه تو فرقی داره مهدی جهانیدلخوشی من توبودی که رفتی خواب میبینم هی به خونه برگشتیبد جا ولم کردی تو این همه سختی کی از حال من خبر دارهدنیا شده تیره انگار دیگه دیره تصمیم تو گرفتی که خبری نی دیگهخیلی وقته دلم از زندگی سیره کی از حال من خبر دارهکی از حال من خبر داره کی از حال من خبر داره مگه واسه تو فرقیم داره
ادامه مطلب
اصلاح موی گربه پرشین simoncat.ir/اصلاح-و-کوتاه-کردن-موی-گربه/ به چه صورت است؟
گربه های پرشین simoncat.ir یا موبلند نیازمند مراقبت ورسیدگی تخصصی هستند بهتراست سالی یکبار مخصوصا درتابستان موهای گربتان کوتاه شود اصلاح گربه به چند طریق انجام میشود:
[img=984x0]https://simoncat.ir/wp-content/uploads/2019/08/%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD-%D9%85%D9%88%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87-1024x683.jpg[/img]
 
به روش موزر یا قیچی
 
طریق کوتاه کردن موی گربه با موزر بیشتر درارایشگاه های تخصصی گربه انجام میشود ماشین اصلاح موی گربه تخ
یکی از دغدغه های روزمره آقایان تراشیدن موهای صورت یا همان به اصطلاح ریش هایشان می باشد. این کار را بعضی با تیغ و انواع ژیلت ها انجام میدهند. پوست صورت حساسیت خاصی نسبت به انوع تیغ های موجود دارد بنابراین استفاده از آن ها باعث بروز مشکلاتی از قبیل سوزش,قرمز شدن,تاول زدن و انواع ورم ها میشود. ریش تراش فیلیپس سه تیغ مدل RQ999 یک شیوه مناسب و باور نکردنی برای اصلاح صورت آقایان و از بین بردن موهای زائد صورت و هر جای بدن می باشد. این ریش تراش با طراحی ار
جمله برای چه چیزی ؟ (برای چی )
 
کازرونی : سی چه ؟
جمله این چیه؟
 
کازرونی :ای چِنَن ؟
 
واژه ببین 
 
کازرونی : سِی کو 
واژه شاید 
کازرونی : گاسم
 
واژه عصر 
 
کازرونی : پسین 
 
اصطلاح : در جایی کسی را وادار به ماندن کردن وخسته کردن
 
کازرونی : کُتُرُم 
 
اصطلاح بیخ گلو 
 
کازرونی : بُت خِر
 
دکتر مسعود نیلی امروز در گفت‌وگویی، الزامات باورپذیری اصلاحات اقتصادی را تبیین کرده است. برخی از نکات مهم این گفت‌وگو:
 
شخصاً با توجه به تجارب خود در نظام تصمیم‌گیری، معتقدم زمانی اصلاح اقتصادی باورپذیر می‌شود که قبل از آن گفته باشیم که اشتباه ما چه بوده است. اگر نگوییم اشتباه کرده‌ایم و آن اشتباه به‌صورت دقیق چه بوده است اصلاح ‏، معنای واقعی خود را از دست می‌دهد. 
 
بررسی تجربه جهانی در اصلاح ساختارهای اقتصاد نشان می‌دهد که بسیاری ا
امامتی که ادّعایش از جانب امام باقر علیه السلام برای هشام بن عبدالملک غیر قابل تحمل است، امامت به معنای حکومت است؛
و اساسا در اسلام و در اصطلاح قرآن و در اصطلاح حدیث، امام یعنی حاکم.
کسی که زمامدار امور است، در اصطلاح قرآن به او می گویند امام.
در اصطلاح حدیث هم به چنین کسی می گویند امام.
"ائمة یدعون الی النّار"
"و نجعلهم ائمةً و نجعلهم الوارثین"
من می گویم هشام بن عبدالملک آن روز، امام باقر علیه السلام را بهتر از شیعه ی امروز میشناخت؛
او می فهم
نقشه ساختمان بتنی با دال یوبوت اصلاح شده
این پکیج شامل نقشه کامل یک ساختمان بتنی 3 طبقه با طراحی دال یوبوت اصلاح شده به همراه تمامی فایل های مدلسازی و دفترچه محاسبات و چک لیست های مربوطه که قابل ویرایش هستند.
آیا درباره اصلاح کردن گربه چیزی شنیده اید. گربه های پرشین یا موبلند نیازمند مراقبت ورسیدگی تخصصی هستند بهتراست سالی یکبار مخصوصا درتابستان موهای گربتان کوتاه شود اصلاح گربه به چند طریق انجام میشود:
به روش موزر یا قیچی
 طریق کوتاه کردن موی گربه با موزر بیشتر درارایشگاه های تخصصی گربه انجام میشود ماشین اصلاح موی گربه تخصصی است ونمیتوان باماشین های اصلاح انسانی انجام شود. کوتاه کردن مو گربه پرشین خیلی سخت تراز موی گربه موکوتاه است چون دربیش
امروز بیشتر از همیشه خاطرات تو سرم بود... داشتم زبان میخوندم، اصطلاح نوشته بود easy come, easy go. و من ادامه دادم: 
would you let me go? Bismillah, No! We will not let you go!
(Bohimian rhapsodyاز کویین ایشالا ک اسمشو درست نوشته باشم) یا مثلا اون ک میگفت too many cooks spoil the broth. باخودم میگفتم اگ ضرب المثل too many chiefs not enough Indains (یه عالمه رئیس قبیله داریم، اما به اتدازه کافی سرخ پوست نداریم) رو میزاشت بهتر بود! (حالا ربطش چیه من نمیدونم:/ فقط میدونم خعلی اصطلاح کیوتیه) و بعد یاد قُبّه افتادم:)
یادتو
اصلاح طرح لبخند برای همگان حائز اهمیت می باشد چرا که زیبایی لبخند خواهد توانست زیبایی چهره فرد را تضمین نماید و برای زیبایی بخشیدن به دندان ها و لبخند خود راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که این راه ها در حالت کلی به دو نوع خانگی و کلینیکی دسته بندی می شوند. روش های کلینیکی سریعترین روش برای اصلاح کردن طرح لبخند خواهند بود.
 
اصلاح طرح لبخند
نیاز به زیبایی امروزه در همگان مشاهده می شود و یکی از مهمترین بخش های بدن که زیبایی آن می تواند سبب زی
کتاب 101 اصطلاح انگلیسی امریکایی برای همۀ کسانی که می‌خواهند اصطلاحات رایج انگلیسی امریکایی را با شیوه‌ای جذاب بیاموزند. همراه با ترجمۀ فارسی روان و کاریکاتورهای جالب
خرید آنلاین کتاب 101 اصطلاح انگلیسی امریکایی
قیمت: 9500 تومان
قبل از تصمیم گیری برای خرید یا فروش یک سهم بنشینید و سناریوهای مختلف پیش روی سهم رو بررسی کنید.
اگر شاخص کل مثبت باشد، شاخص کل روی حمایت یا مقاومت باشد، اگر سهم هم چنان اصلاح داشته باشد یا اگر اصلاح سهم تمام باشد و قیمت برگردد.
سناریونویسی و پیش بینی سناریو های پیش رو در یک ورود و خروج موفق بسیار ضروری است.
نقدینگی
تکنیکال
سناریونویسی
دوستان عزیزی که آزمون نظارت داشتن و کد دفترچه شان C بوده، یک بار دیگر نتیجه خود را بر روی سایت مشاهده فرمایند!
✅ ماجرا از این قرار است که پاسخ صحیح این سوال در دفترچه C باید گزینه 4 میشد که در کارنامه‌ی دوستانی دفترچه شان این کد بود، به اشتباه 1 اعلام شده بود و تبعا اگر درست زده بودند اشتباه محسوب شده و خیلی از دوستان لب مرزی به همین دلیل مردود شده بودند که با اصلاح دفترچه و افزایش نمره، قبول خواهند شد.
❓مشخص نیست کسانی که از این اشتباه متنفع شد
 
 
اصلاح موهای زائد یکی از کارهاییست که هر مردی در طول زندگی خود انجام می‌دهد. علاوه بر موهای زائد آقایانی که تمایلی به داشتن ریش یا ته ریش ندارند باید به صورت مرتب صورت خود را نیز اصلاح کنند. بدین منظور ابزارهای مختلفی در بازار وجود دارند که یکی از رایج‌ترین و البته به صرفه‌تر آنها انواع تیغ اصلاح هستند.
انواع تیغ اصلاح مردانه
تیغ‌ اصلاح مردانه به طور کلی در دو نوع خود تراش و تیغ اصلاح مخصوص دسته تیغ تولید می‌شوند. احتمالا اگر تجربه اصلا
DCQ/ ACQ/ MDCQ :اشنایی با سه اصطلاح در قراردادهای نفت و گاز DCQ :• Daily Contract Quantity (DCQ) – quantity of gas Seller is obliged to deliver to Buyer on a daily basisدی سی کیو :این عبارت در قراردادهای نفت و گاز مخفف عبارت Daily Contract Quantityو به معنای مقداری از گاز است که فروشنده در طول یک روز موظف به تحویل ان به خریدار می باشد .ACQ:• Annual Contract Quantity (ACQ) – maximum quantity to be delivered in any year ACQ = 365 X DCQای سی کیو :این اصطلاح در قراردادهای خرید و فروش نفت و گاز به معنای حداکثر میزان نفت و گاز تحویلی در مدت یکسال میباشد
شیرابه زباله چیست؟
شیرابه هر مایعی است که در طول گذر از ماده، حاوی جامد محلول یا معلق، و یا هر جزء دیگری از موادی است که از آن می گذرد. شیرابه یک اصطلاح به کار رفته در علوم زیست محیطی است . این اصطلاح، مفهوم خاصی از مایع است که حاوی ماده های مضر زیست محیطی است که که ممکن است به محیط زیست وارد شده و به آن آسیب بزنند.
ادامه مطلب را از اینجا بخوانید.
سلام
دوباره من یکم از جردن پیترسن بگم. 
تو یکی از مصاحبه ها ازش پرسیدن که جناح راست همیشه میگه جناح چپ ها احمقن و جناح چپ ها میگن راستی ها نمیفهمن. کدوم درسته پس؟
اینم بگم که جناح راست - محافظه کار - Conservative شبیه اصول گرا های خودمونن، به لحاظ مذهبی خشک تر هستن و به تغییر نکردن معتقدن، با مهاجرت مردم به کشورشون راحت نیستن و ... 
جناح چپ، لیبرال، آزادی خواه، شبیه اصلاح طلب های خودمون هستن تا حدودی، میگن موسی به دین خودش عیسی به دین خودش تا وقتی به جا
یه  پرنده دوست دارهآسمون  آبی باشهروزای خوب خداصاف و آفتابی باشه
 یه  پرنده دوست دارهخوب و مهربون  باشهشب پیش ستاره هاروز تو آسمون  باشه
یه  پرنده دوست دارهتو دلا غم نباشهلبا پرخنده باشهدرد و ماتم نباشه
 یه  پرنده دوست دارهرو  زمین جنگ نباشههمه دل ها شاد باشنهیچ دلی تنگ نباشه
یه  پرنده دوست دارهقفسش باز بمونهاز قفس فرار کنهراحت آواز بخونه
کتاب 101 اصطلاح انگلیسی امریکایی برای همۀ کسانی که می‌خواهند اصطلاحات رایج انگلیسی امریکایی را با شیوه‌ای جذاب بیاموزند. همراه با ترجمۀ فارسی روان و کاریکاتورهای جالب
برای خرید آنلاین کتاب 101 اصطلاح انگلیسی امریکایی اینجا کلیک کنید
قیمت: 4000 تومان
کتاب 101 اصطلاح انگلیسی امریکایی برای همۀ کسانی که می‌خواهند اصطلاحات رایج انگلیسی امریکایی را با شیوه‌ای جذاب بیاموزند. همراه با ترجمۀ فارسی روان و کاریکاتورهای جالب
برای خرید آنلاین کتاب 101 اصطلاح انگلیسی امریکایی اینجا کلیک کنید
قیمت: 9500 تومان
اموزش کار با گوشی های اندروید
 
خیلی از ما گوشی اندرویدی داریم و خوب میدونیم که امکانات و توانایی های زیادی در این گوشی ها وجود داره. گوشی های به اصطلاح اسمارت. اما ما چقدر از امکانات گوشیمون اطلاع داریم؟!
 
اموزش کار با گوشی های اندرویدو غیره
چقدر امکانات و توانایی ها در گوشی ما هست که حتی نمیدونیم وجود دارن؟! امکاناتی که با یاد گرفتنشون میتونیم در این دنیای مدرن به کارمون سرعت بدیم و از تمامی امکاناتی که در اختیارمون قرار داره استفاده کنیم
وقتشه اون روی قویم رو نشون بدم.
راستش بعد از کسب تجربه راجع به تظاهر کردن که تو پست های قبلیم راجع به بهش صحبت کرده بودم،به این نتیجه رسیدم که صحبت از تظاهر نیست و یحتمل جریان از این قراره که هرکسی دو بعد اصلی قوی و ضعیف داره که در طول زندگیش،با توجه به شرایط و اتفاقات،در نقاط مختلفی بین این دو بعد قرار میگیره.گاهی بعضا بعد از ازدواج به بعد قویترشون نزدیک میشن.یا ممکنه همراه با والد شدن ،قوی تر بشن و یا حتی وقتی که عزیزی رو از دست میدن.و یا حتی ه
علامه طباطبایی: راه اصلاح نفس، گاهی به طریقی است که علمای اخلاق یادآور شده اند؛ یعنی دشمنی و خصومت پیشه کردن با نفس و در صدد اصلاح آن برآمدن. این راه، استقلال دادن به نفس و جنگیدن با او می‌باشد.گاهی به طریق دیگر است؛ به این صورت که نفس را از استقلال بیندازیم و اصلاحش را به مالکش (حق سبحانه) واگذار نماییم. این طریق بهتر از طریقه اول است.ثمرات حیات، ص ۱۴۸پ‌ن: توضیح مفصل علامه طباطبایی در این موضوع، در تفسیر المیزان ذیل آیه ۱۵۶ سوره بقره آمده است
اصلاح سبک زندگی
یکی از مهمترین کارها برای حفظ سلامت مفاصل زانو و بهبود عملکرد آنها اصلاح سبک زندگی است اصلاح سبک زندگی یا لایف استایل به این معنی است که برخی از عادت های روزمره را که در زندگی همه ما به صورت روتین انجام می شود کنار بگذاریم و بعضی عادت ها را در زندگی روزمره خود بگنجانیم که در ادامه به تفصیل راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

ادامه مطلب
یکی از سوالات چالش بر انگیزی که در دوران دانشگاه و در اوایل جوانی همه با آن درگیر می شوند این است که یک سیستم و یا یک کشور باید از بالا به پایین اصلاح شود و یا از پایین به بالا؟
اگر بخواهم مقدمه ای بر این بحث بنویسم و منظور خود را بیشتر توضیح دهم باید اشاره کنم که برخی افراد مانند اینجانب قبلا معتقدم بودیم که نفرات و اعضای پایین یک هرم قادر هستند با اصلاح خود و افراد نزدیک به خود باعث ایجاد تحول و اصلاح شوند. این تفکر در ظاهر بسیار زیبا و ظاهرا ا
دارم میترسم ... 
داره میترسونتم ... این زندگی ... ادماش ... رابطه هاش .. عشق و نفرتاش ... 
این بی اعتمادیاش داره میترسونتم ... 
سرد شدنایه یهوییش داره میترسونتم
دل بستنا و دل کندناش ... نادیده گرفتنا و نادیده گرفته شدناش داره میترسونتم 
دارم میترسم ...
میترسمو ...
هییییییییس یادت نره تو حق اعتراض نداری
سلام
من یه جستجویی توی لغت نامه ها کردم و متوجه شدم ریش رو به میزان زیاد موی صورت تفسیر کردند در حالی که ته ریش رو به میزان اندکی موی صورت تفسیر کردند، ولی خب اگه شما هر روز هم صورت تون رو بتراشید همیشه یه مقدار اندکی موی صورت دارید، یعنی با این تعریف بین این دو تا اصطلاح شش تیغ و ته ریش هیچ تفاوتی وجود نداره یا به عبارتی دیگه مردی که صورتش رو می تراشه یا مردی که ته ریش می ذاره تفاوتی ندارند، 
 به نظر شما تفاوت دقیق این سه تا اصطلاح ته ریش، ریش و
تابستون که میاد با خودش چیزهایی رو میاره. مهمترینش همین گرماست. و البته میوه های تابستونه. آلبالو و گیلاس یه طرف و توت فرنگی یه طرف دیگه. ببین اصلا میتونی اینها رو ببینی و وسوسه نشی؟
حالا اگه یک خوشگل هم ور دلت باشه یکی برداری و بزاری لای لبهاش که وووووووووی

داشتم بررسی می کردم که جز این رنگ جذاب و ظاهر سکسی و رمانتیکش، توت فرنگی دیگه چی داره که داستان جذاب شد. البته هم فواید و هم مضرات داره. دیگه اینجا نگذارم، خودتون بخونید: فواید و مضرات توت
این بار در مورد اصطلاح جالب use it or lose it صحبت می‌کنیم.
این اصطلاح، یک اصطلاح غیر رسمی در زبان انگلیسی است و به این معنی است که اگر از آموخته‌ها استفاده نشوند ممکن است به فراموشی سپرده شوند و همچنین فرصت‌ها اگر استفاده نشوند ممکن است از بین بروند!
مفهوم این اصطلاح دقیقا در مورد یادگیری خود زبان انگلیسی هم صادق است. تمام جملات، سختارها و کلماتی که از کلاس، کتاب، فیلم، آهنگ، سایتها و ... یاد می‌گیرید اگر استفاده نشوند از بین می‌روند!
طبق منحنی ف
بانک جهانی در سال ۲۰۰۵میلادی ،  مبلغ ۱۴۹ میلیون دلار برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز وام پرداخت کرده است!
آیا میدانستید بیشترین میزان وامی که ایران از بانک جهانی گرفته در سال ۲۰۰۵ میلادی (خرداد ۱۳۸۴) به مبلغ ۲۷۹ میلیون دلار و به منظور اصلاح شبکه فاضلاب شیراز و اهواز بوده است؟
از این میزان۱۴۹ میلیون دلار برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز پرداخت شد ، ولی هیچ وقت‌ دولت گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نداد و اکنون شاهد آن هستیم که شبکه فاضلاب اهواز
من از این مانیتور 2 عدد خریداری کردم که در کنار هم دیگه استفاده کنم. مانیتور ها با بسته بندی ای کاملا تمیز و به اصطلاح بازاری تک چسب به دست من رسید. نکته اول کثیف بودن آداپتور ها و متفاوت بودن شکل آداپتور ها با هم دیگه بود. نکته دوم تفاوت رنگ تصویر در دو مانیتور !! تصویر یکی از مانیتور ها به زردی میزد. مانیتوری که ب زردی میزد رو مرجوع کردم. مانیتوری جدید برام ارسال شد که آداپتوری مشابه با مانیتور سالم داشت اما مجدد رنگ تصویر دو مانیتور باهم تفاوت
چگونگی بهینه سازی وب سایت
برای بهینه سازی سایت موارد زیادیه که باید 
ایجاد برای اولین بار رعایت و یا در صورتی که از قبل ایجاد شده 
باید اصلاح بشه
نکته : به صورت اصولی تمام اصول بهینه سازی و سئو 
باید در هنگام طراحی سایت به طور کامل رعایت و اجرا بشه
مانند : 
مواردی همچون سرعت سایت
قالب و مدیریت محتوای مناسب
اصلاح کدنویسی در صورت وجود مشکل 
استفاده درست از متا تگ ها
بررسی کلیه مطالب و اصلاح کلیه آنها در صورت نیاز 
ایجاد درست دسته بندی ها و یا در
اصطلاحات زیادی وجود داره که تو شغل پرستاری استفاده می شه.
چند تا از این لغات رو اینجا می نویسم شما هم بدونید خوبه و می تونید پیش فامیل و اقوام یه کم کلاس بذارید
 
 
 
نوار قلبECG                 ای کی جی(مثلا ما زمان کاردانشجوییمون بهمون
می گفتن برو ای کی جی بگیر نمی گفتن برو نوار قلب بگیر)
 
 
 
 
نوار مغزEEG                   ای ای جی
 
 
 
 
گلبول سفید خونWBC     وایت بلاد سل(موقع گرفتن جواب آزمایش حداقل این مورد رو بدونید)
 
 
 
 
گلبول قرمز خونRBC      ر
اصطلاحات زیادی وجود داره که تو شغل پرستاری استفاده می شه.
چند تا از این لغات رو اینجا می نویسم شما هم بدونید خوبه و می تونید پیش فامیل و اقوام یه کم کلاس بذارید
 
 
 
نوار قلبECG                 ای کی جی(مثلا ما زمان کاردانشجوییمون بهمون
می گفتن برو ای کی جی بگیر نمی گفتن برو نوار قلب بگیر)
 
 
 
 
نوار مغزEEG                   ای ای جی
 
 
 
 
گلبول سفید خونWBC     وایت بلاد سل(موقع گرفتن جواب آزمایش حداقل این مورد رو بدونید)
 
 
 
 
گلبول قرمز خونRBC      ر
اصطلاح بازاریابی دیجیتال
 
یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
 
اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار می‌گیرد.
آقای فتوره‌چی یه اصطلاح معروف داره تو توییت‌هاش با عنوان «ضرورت خوانش فروید در کنار مارکس» جهت تحلیل اوضاع اجتماعی_فرهنگی مملکت.و من تا وقتی تو محیط واقعی کار قرار نگرفته بودم فکر نمی‌کردم ماجرا انقدر عریان و انقدر چندشناک در جریان باشه...

پ.ن: منظورم از چندشناک، عمق فساد نیست؛ شدت بلاهت‌آمیز، بچه‌گانه و ابتدایی بودن عقده‌هاست...
یک ماه دووم آوردم. آفرین به من.
فضای خالی دلتنگی داره؟ انگار داره.
خوشحالم و زندگی با وجود تمام به‌گایی‌ها روی خوشش رو داره نشون میده. امتحان و کوییز و تکلیف داره از روم رد میشه ولی خوبم. خوبم. واقعا. درکم از زندگی تغییر کرده یه ذره. رنگا رو سردتر می‌بینم. بوهای خوش به جای لذت‌بخش بودن بینی‌ام رو میسوزونن. در کل حس میکنم که همه دارن ادا درمیارن و کسی خود واقعیش نیست.
به استناد سایت حقوقی دینا رئیس سازمان بازرسی گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و گفتگو با وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی، مقرر شد شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داده و موضوع افزایش حداقل دستمزد کارگران و افزایش حق مسکن آنها در سال جاری را در دستور کار قرار دهد . برای مشاهده جزئیات اصلاح حداقل دستمزد کارگران می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/100/اصلاح-حداقل-دستمزد-کارگران.html
بانک جهانی در سال ۲۰۰۵میلادی ،  مبلغ ۱۴۹ میلیون دلار برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز وام پرداخت کرده است!
آیا میدانستید بیشترین میزان وامی که ایران از بانک جهانی گرفته در سال ۲۰۰۵ میلادی (خرداد ۱۳۸۴) به مبلغ ۲۷۹ میلیون دلار و به منظور اصلاح شبکه فاضلاب شیراز و اهواز بوده است؟
از این میزان۱۴۹ میلیون دلار برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز پرداخت شد ، ولی هیچ وقت‌ دولت گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نداد و اکنون شاهد آن هستیم که شبکه فاضلاب اهواز
زندگی همیشه یه چیز عجیب داره برای رو شدن. داره که همین چندشب، شب تولدم ساعت دوازدهش از خوشحالی نمی‌دونستم چیکار کنم و ساعت سه و نیم صبحش از گریه و ناراحتی خوابم نمی‌برد. داره که وقتی امروز صبح تویِ اوجِ عصبانیت یه جمله‌‌ای که نبایدو سرِ یه نفر که دوسش داشتم فریاد زدم، تو کمتر از دو ساعت همون جمله و همونجوری از دهنِ یکی دیگه برگشت بهم. داره که من لحظه‌ی اول خشکم زد. داره که این حجم از نبودن انبار شده تویِ تمامِ وجودم. نبودنِ بقیه و نبودنِ خود
                                                    در چند سال اخیر اصطلاح جدید "اقتصاد مقاومتی" به ادبیات اقتصادی کشور اضافه شده است. این اصطلاح برای نخستین بار توسط رهبر معظم انقلاب در شهریور 1389 مطرح گردید. ایشان با تکیه بر دو دلیل «فشار اقتصادی دشمنان» و «آمادگی کشور برای جهش»، «اقتصاد مقاومتی» را به معنا و مفهوم «کارآفرینی» معرفی نمودند.
ادامه مطلب
دانلود اهنگ دور هم بودن چه حالی داره / ریمیکس شاد
دور ♪ هم … بودن چه حالی داره … !! ♪♪دوتا ♪ چشمات … عجب جادویی داره … !! ♪♪دلم ♪ امشب حال … خوبیو داره … !! ♪♪مگه ♪ دنیا … بهتر ما آخه داره … !! ♪♪توی♪ این … دورهمیا دلم با توئه … !! ♪♪با ♪ دلم راه بیای … من دلم میدوئه … !! ♪♪اگه ♪ این … خوابه نذاری که بیدار بشم … !! ♪♪کم ♪ کم ممکنه … از عشق تو بیمار بشم … !! ♪♪تو ♪ بخوای حاظرم … حتی واسه تو یار بشم … !! ♪♪امشب ♪ شب … مهتابه چشا بی خوابه …
فردی چندین سال شاگرد نقاش بزرگی بود و تمامی فنون و هنر نقاشی را آموخت ، استاد به او گفت که دیگر شما استاد شده ای و من چیزی ندارم ک به تو بیاموزم
 
شاگرد فکری به سرش رسید، یک نقاشی فوق العاده کشید و آنرا در میدان شهر قرار داد ، مقداری رنگ و قلمی در کنار آن قرار داد و از رهگذران خواهش کرد اگر هرجایی ایرادی می بینند یک علامت × بزنند و غروب که برگشت دید که تمامی تابلو علامت خورده است و بسیار ناراحت و افسرده به استاد خود مراجعه کرد
 
استاد به او گفت :
آ
وزیر بهداشت :
هم‌اکنون با وضع یک‌سری سهمیه‌، رتبه‌های اول کنکور در کنار رتبه‌های ۱۱۴هزار در رشته داروسازی یا رتبه ۸۴ هزار در رشته پزشکی می‌نشینند.
افزایش سهمیه‌ها حداقل در حوزه وزارت بهداشت که با جان مردم سروکار داریم، به ضرر سلامت آنها است؛ بنابراین باید این روند را اصلاح شود.
_خب الان چه فایده ای برای ما داره 
مارو که بدبخت کردن حقمونو خوردن یه آبم روش
یک توپ بسکتبال توى دست من تقریبا ۱۹ دلار می ارزه اما توى دست مایکل جردن تقریبا ۳۳ میلیون دلار!بستگی داره توپ توى دست کی باشه!یک عصا توى دست من می تونه سگ ها رو دور کنه اما توى دست موسی(ع) دریای بزرگ رو می شکافه!بستگی داره عصا توى دست کی باشه!دو تا ماهی و یه تکه نان توى دست من یه ساندویچ می شه اما توى دست حضرت عیسی(ع) هزاران نفر رو سیر می کنه!بستگى داره روزى شما دست کى باشه!همانطور که می بینید ، بستگی داره هرچیزى ، توى دست کی باشه!پس ، دلواپسی هایت ،
ماشین اصلاح سر و صورت نوا مدل NS-216
ماشین اصلاح سر و صورت نوا مدل NS-216
109,000 تومان
ماشین اصلاح سر و صورت نوا
Nova NS-216 Professional Trimmer
ویژگی های ماشین اصلاح سر و صورت نوا مدل NS-216 :
دارای 3 سری مخصوص اصلاح سر و صورت
مناسب اطلاح موی سر و ریش و سیبیل
امکان اصلاح کردن در 4 سایز مختلف
قابلیت اصلاح با شماره صفر و خط زن
کوتاه کردن موی سر در یک اندازه
منبع تغذیه: باتری قابل شارژ
جنس تیغه: استیل ضد زنگ
بدون نیاز به برق و سیم رابط
بسیار سبک و خوش دست
ضمانت بازگشت

 
 
صف
ما تو خونمون دو مدل دکترا داریم.
یک مدل دکترای با کلاس داریم که هر موقع مراد (الان نسرین ، شباهنگ یا دردانه! میاد میگه به مراد من چیکار دارین؟ آقا مراد از مراد ، مراد شما نیست :دی) این مدل دکترا است ، مستر و خواهر و برادرش ادعا دارند که فقط اونا دکتر اند. ما هم مترسک سر جالیزیم!
علت رو هم که جویا میشی میگن فقط phd دکتره! پزشک عمومی بره کشکش رو بسابه بابا! در حد کارشناسی ارشد بیشتر نیستی تو!
بعد یک مدل دکترا هم داریم که گلاب به روتون ، روی من به دیوار ،
هرچی زندگی داره پیش تر میره ، بیشتر احساس نا توانی می کنم . شعار بچه ی بیشتر زندگی بهتر می دم اما باورش ندارم . از آیندش می ترسم . آینده ی یک زندگی پر از بچه ... بحث رزق و روزیش نیست . بیشترین دغدغه در مورد تحمل بار تربیتشونه . گفتن بچه تا هفت سالگی امیره . نباید امر و نهیش بکنی . باید اگر کار زشت یا خطرناکی داره می کنه از قانون " تبدیل " استفاده کنی و سعی کنی حواسشو پرد کنی به یک چیز دیگه . این هم به این راحتی نیست . نیاز داره به صبر و حوصله و انرژی . گاهی
اصلاح حسابها چیست ؟
برخی از موسسات و شرکتها در طول دوره مالی، وجوهی را بابت هزینه بیمه، هزینه اجاره و ... به صورت پیش پرداخت، پرداخت می‌کنند از آنجائیکه طبق اصل تطابق، هزینه های هر دوره می‌بایست از درآمدهای همان دوره کسر گردد لذا هزینه دوره جاری از حساب پیش پرداخت کسر و به حساب سود و زیان منتقل می‌گردد، این فرایند اصطلاحاً اصلاح حسابهای پیش پرداخت نام دارد.
از طرف دیگر،
ادامه مطلب
 
آنچه که باید در مورد ماشین اصلاح صورت براون مدل3050cc بدانید : 
اگر به دنبال تراشیدن موهای صورت ، سینه و حتی زیر بغل خود هستید ماشین اصلاح صورت براون مدل3050cc یک گزینه ی مناسب برای شما خواهد بود
این ماشین اصلاح مو امکان اصلاح سریعتر و راحتی پوست را فراهم می کند و با فناوری proskin micro comb بیشتر موها را فقط با یک بار اتصال تیغه دستگاه با پوست اصلاح و تمیز می کند. تیغه های اصلاح آن ضد حساسیت بوده و بسیار مناسب پوستهای حساس می باشد تا پوستی صاف و شفاف را
امروز کنکور داشتم...
تنها حلقه نزدیکان خبر داشتند...
سخت است بخواهی رشته‌ات را عوض کنی و نخواهی کسی بفهمد...
در حال کنکور خواندن باشی و تنها افراد کمی بدانند.
آن‌هایی هم که می‌دانند کاملا ندانند چه رشته‌ای!
با وجود توکل و اعتقاد به اینکه اگر نخواهد نمی‌شود...
صبح کمی دلهره داشتم.
این یک هفته مریضی و کارهای مانده و دیر شروع کردن و ...
یک جمله حال دلم را به هم ریخت... خونم را به جوش و خروش آورد.
«اگر دانشگاه اصلاح شود، مملکت اصلاح می‌شود»
انگار قدم‌
اینجا داره برف می باره؛ از اون برف های رویایی و انیمیشنی :)انگار کن فرشته ها اون بالا داشتن با بالشتا بازی می کردن و رو سر و تن همدیگه می کوبوندن و حالا ترکیده و داره رو سرمون پَـــر می باره ^_^
پــَر...پـــَــــر... پــَــــــــــــــــــر می باره... :)
+ محض تصور دونه های خیلی درشت برف.
اخه اینکه جلبک قرمز فیکوبیلین داره یا کربوهیدرات ذخیره ای فلوریدین داره یا حتی دیواره گالاکتان سولفاته و ترکیبات موسیلاژی داره و اینکه cyanidium به سنگ می چسبه به هیچ دردی نمی خوره و در میتونم بگم اگه اشتباه گفتم خونم مباحتون که در هیچ یک از لحضات زندگیم اینا به درد نمی خوره 
با استفاده از نوع داده ای اصلاح کننده ها (Data Type Modifier) های موجود در زبان برنامه نویسی C++ می توانید نوع متغیرها را تغییر دهید.لیست انواع نوع داده ای اصلاح کننده ها در اینجا قرار گرفته است:
signed
unsigned
long
short  
اصلاح کننده های  signed، unsigned ،long و short  می توانند برداده های مبتنی بر integrer اعمال شوند. علاوه بر آن signed و unsigned می توانند بر char و long نیز اعمال شوند. برای مثال unsigned long int.Modifire های signed و unsigned می توانند به عنوان پیشوندی برای Modifire های long و short اس
همونقدر که دائما در کنار هم بودن زن و شوهر و به اصلاح "به هم چسبندگی" دائم و بی وقفه بده و ضرر داره، دوری زیاد هم بده. تا یه جایی دوری شوقِ وصال رو زیاد میکنه، اشتیاق آفرینه .. از یه جایی به بعد فرساینده، له کننده و کشنده ست. خیلی بده. بد . بد . بد. 
پ.ن: مشخصه چقدر له شدم یا بیشتر توضیح بدم؟ :)
پ.ن۲: خدا وصال و فراق تون رو پر برکت قرار بده . نمیدونم چجوری ولی ان شاء الله . باید یه چاره ای بیندیشم برا خودم. اینطوری فقط حالم بده. باید غمش رو تبدیل کنم به یه چ
سه ویژگی افراد ناموفق و ضعیف‌النفس: به هم بافتن آرزوها، آه و ناله زیاد، در فکر چاره و اصلاح نبودن
معمولًا افرادی که از لحاظ روح و روان، سالم و با نشاط‌اند و انحرافی پیدا نکرده‌اند، کمتر به تخیل و به‌هم بافتن آرزوهای دور و دراز و نامعقول می‏‌پردازند؛ همیشه عملی فکر می‌کنند و عملی آرزو می‌کنند، یعنی آرزوهای آنها در جهت همان مداری است که در زندگی دارند، روی بال و پر خیال نمی‌‏نشینند و آرزوی امور ناشدنی را نمی‌کنند. 
ولی افراد ضعیف که مب
در روزهای اخیر مشاهده شده که بسیاری از کاربران ایرانی در اینستاگرام به اصطلاح بلاک شده‌اند.
به‌تازگی بسیاری از دوستان خود را دیده‌اید که در اینستاگرام به اصطلاح بلاک شده‌اند و در واقع از شما می‌خواهند برایشان کامنت انگلیسی بگذارید. اما دلیل و چاره چیست؟
هنگامی که با فیلترشکن یا VPN وارد اینستاگرام می‌شوید، این شبکه IP شما را در مکانی خارج از کشور قبلی تشخیص می‌دهد. در نتیجه احتمال می‌دهد که اکانت شما هک شده است.
ادامه مطلب
حس الانم  شبیه آخرین دکتر فعال روی زمینه . دکترای دیگه ام هستن که اتفاقا خیلی هم ماهر ترن ، اما کرونا واسشون اهمیتی نداره و تو قرنطینه ی خونگی به سر می‌برن . دکتر خودش مریضه اما داره از آخرین مریضای کرونایی مواظبت می‌کنه . دلخوشیش اون لحظه ایه که مریض هاش سالم و سلامت ازش تشکر مس‌کنن و می‌رن . تا اینکه آخرین مریض مرخص میشه ، خودش می‌مونه و خودش . یه چند دقیقه بعد آخرین زانو می‌زنه و حالش بد می‌شه . و در حالی که داره داره نفس نفش می‌زنه و هنوز
چند روز که پیش که با همسر  رفته بودیم فروشگاه یکی از نیروهاشون که یه پسر جوونی هم بود داشت قفسه ها رو مرتب میکرد  دیدم دختری که تازه شده ارشدشون اومد و یه تذکری بهش داد و پسره گوش نداد.. رد شدیم و دوباره که از همین طرف برگشتیم دیدیم دختره با یه چیز خط کش مانند فلزی داره میزنه به پسره جدی نگرفتیم و بعد از یه مدت که مشغول بودیم دیدیم واقعا داره پسره رو میزنه .. من فقط نگاه میکردم باورم نمیشد بعد هم از سرو صدای اونا مدیرشون اومد و به پسره با تندی گفت
⭕️◻️حباب دارایی‌ها: از اقتصاد کلاسیک تا اقتصاد رفتاری
 
 
✍مصطفی نصراصفهانی
 
مردم عادی واژه حباب را برای زمانی به کار می‌برند که می‌خواهند بگویند قیمت یک دارایی بعد از افزایش مجددا کاهش خواهد یافت و این اصطلاح را برای وقتی که حباب مثبت باشد بکار می‌برند. واژه حباب در اصطلاح فنی آن به معنای فاصله گرفتن قیمت یک دارایی از ارزش بنیادی آن است(چه بیشتر و چه کمتر). البته هر انحراف قیمتی را نمی‌توان حباب دانست. حتی بعضی اقتصاددانان وجود چیزی
دیشب خواب دیدم دارم با مریم ت صحبت می کنم و میگه با ملعون قرار داره و....
یه جوری احساس کردم آنچه بر سر من اومدده داره بر سر اون هم میاد ولی اون با زیرکی داره ملعون رو دست به سر می کنه...
خیلی دلم می خواست تو خواب بهش هشدا بد و بگم بی خیال بشه ولی دیگه بیدار شدم...
از اونجا که سر نرگسی هم خوابم درست بود و خواب دیدم خونه ملعونه و نهایتا هم همین شد پس!احتمال میدم که خبری در راه باشه...
مردک هوسباز کثیف..........
خدایا چرا نابودش نمی کنی.؟؟فقط روز به روز داره پ
الفرد ی پسر دبیرستانی مغروره که القصه خجالتی هم هست در بعضی مواقع موهای فر و مشکی داره و اصلا برای همینه که بهش میگن الفرد (؟) ، پوست برنزه ای داره و رنگ چشم هاش هم تقریبا قهوه ای هستن اما از دور احتمالا شما سیاه تشخیصشون بدین ، لبش به نسبت صورتش بزرگه اما نه اونقد که توی ذوق بزنه !
یه عینک میزنه که غالباً کثیفه ، کثیف که چه عرض کنم ، چرک از سر و روش می‌باره و از اونجا که الفرد کوسه هست با این که دیگه کف کرده اما هنور ریش نداره و اون هایی هم که داره
بسم الله مهربون :)
دلم میخواد استاد پاتولوژی کنارم باشه، بگیرم بکشمش رو آسفالت بلکه کمی دلم خنک شه. آخه بی انصاف مگه زبان اصلی درس میدی که زبان اصلی امتحان میگیری؟ خب من زبانم خیلی قوی نیست، بلدم ولی نمیتونم جواب بدم ~_~
یه کیسی داده بود گفته بود یه خانوم جوونه که سابقه درمان با کورتون داره، حالا مفصلش ورم کرده، قرمز شده، درد داره، در همه ی جهات حرکتش محدوده، نمیتونه تکونش بده، تب هم داره! تشخیص و اقدامتون چیه؟
اولش فکر کردم نقرس داره، بعد فکر
اصلاح تغذیه و مزاج درمانی از روش‌های درمان آسمگفت و گو با دکتر عالیه خامنه ایدرمان آسم و آلرژی در طب کلاسیک با عدم تشخیص صحیح رو به رو است. باتوجه به پیشرفت‌هایی که در علم پاراکلینیکی وجود  دارد متاسفانه درمان آلرژی خصوصا در کودکان به وسیله طب کلاسیک پاسخگو نبوده درحالی که این بیماری در طب سنتی با مزاج درمانی و اصلاح رژیم غذایی افراد درمان می‌شود.
ادامه مطلب
پاورپوینت پاکسازی و اصلاح آبها
دانلود پاورپوینت با موضوع پاکسازی و اصلاح آبها، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: روشهای شیمیایی اصلاح آب در گذشته: املاح آلومینیوم (شبّ ابیض، K2Al2(SO4)4.24H2O)): رسوب کلسیم (کفایه العوام، مخزن) منگنات پتاسیم: پاک کرد
فروش سگ پامرانین سالم ، سگ پامرانین با قیافه بامزه و خندان و خز پفکی و پرپشت و دم برگشته اش یکی از نژادهای سگ محبوب در ایران هست.
تو ایران اونا از روی ظاهرشون اون ها رو به سگ پامرانین خرسی و روباهی تقسیم بندی می کنن!
سگ پامرانین امروزی با این که جثه خیلی کوچیکی داره، از اجداد بزرگ و سورتمه کش اش توی قطب به وجود اومده و تاریخچه ی دراز و خیلی خیلی جالبی داره.
از اونجا که این سگ ها بسیار باکزه و جالبن ، تقاضا برای فروش سگ پامرانین سالم بین دوستداران
بخش نخست اصطلاحات/ شماره ۱ تا ۵۰
بخش دوم/ شماره ۵۱ تا ۷۰
 
اصطلاح ۷۱ام: «(یه‌نفر ٚ) دس ٚ کین هیسأن» مفهۊم: یکی شاگردی' گۊدن ؤ اۊن أجی کار آمۊتن. جۊمله دل: اۊن اۊسس ٚ رسۊل ٚ دس ٚ کین بئسئه. برق‌کشی سر واریده.(فارسی: اۊن شاگردی اۊستا رسۊل رؤ کرده. در برق‌کشی ماهره.)
 
اصطلاح ۷۲ام: «ادا کار» معنی: کاری که شایسته ؤ لایق ببۊن/ مقبۊل ببۊن جۊمله دل: أمی کار «ادا کار» نیئه. ویشتر وأنی هخسا گۊدن.(فارسی: کار ما شایسته ؤ قابل قبۊل نیست. بیشتر باید تلاش کرد.)
 
اص

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها