نتایج جستجو برای عبارت :

رئیس پلیس راهور ناجا:

استعلام خلافی خودرو با شماره پلاک از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سایت پلیس راهور ناجا
سوال خلافی خودرو از کار vin سوال آنلاین و ستاندن تعداد خلافی خودرو به حساب پلاک کوچک خلافی ماشین اس ام اس sms پیامک بازدادن . دیدار سردار سید تمام هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا و هیات دوست با اهل بیت شهید راهور رییس مرکز شماره گذاری راهور فقط مالک خودرو گذرموقت اجازه رانندگی با متعلق را تعداد  وضعیت پلاک   پرسش نمره منفی  شماره گذاری.
ادام
یک سرباز سه مامور ناجا را به شهادت رساند
اخبار داخلی -به گزارش فارس به دنبال تیراندازی یک سرباز وظیفه به سمت پرسنل ناجا در پاسگاه درریای برکه سفلین در بندر لنگه متاسفانه ۳ نفر از پرسنل ناجا به درجه رفیع شهادت نائل شدند. علت وقوع این حادثه در دست بررسی است وو ضارب که سرباز وظیفه است دستگیر و در بازداشت به سر می برد.
منبع:عصرایران
پیگیری کارت ماشین از راهور از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سامانه رهگیری مرسولات سازمانی
دلیل تعقیب شناسنامه ویژگیها خودرو به شماره تلفن 86012063 021تماس بار دلیل پیگیری کارت نفت و گواهینامه موتورسیکلت یا خودرو به دفاتر پلیس. مرحله آخر دنبال کردن فیش خودرو برگشتی از طریق پلیس راهور انجام می هم کوه طور که بیان شد به منظور این گروه از افراد طبق اخبار پلیس راهور به منظور دنبال کردن .
ادامه مطلب
فروش واحد ۱۰۰ متری در برج راهور کوهک
واحدی به متراژ ۱۰۰ متر در برج راهور واقع در بلوار کوهک با مشخصات ذیل به فروش می رسد :
۲ خوابه
پارکینگ
انباری
آسانسور
نوساز
نورگیری عالی
دسترسی به مراکز خرید مانند مجتمع تجاری – اداری طوبی
دارای چشم انداز جنگل چیتگر
لازم به توضیح است این ملک زیر قیمت منطقه به فروش می رسد .
طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در زمینه ورود و خروج به شهرها همچنان ادامه دارد.
خودروها نمی‌توانند از استان‌ محل سکونت مالک خودرو خارج شوند و صرفاً افراد ساکن، اجازه ورود به هر شهر را دارند./شبکه خبر
یکشنبه ، ۲۴ فروردین ۹۹@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
#فرهیختگان_خالدآباد
با افتخار به اطلاع همشهریان عزیز خالدآبادی می رسانیم ؛
با حکم سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، جناب سرهنگ #احمدسعیدیان به سمت معاون مبارزه با جرائم جنایی ناجا منصوب شد.
#متولیان_خالدآباد
#متولیان_آقاعلی_عباس
@motvalian
بیـــــــمه گران -به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی که در نشست مشترک صنعت بیمه و پلیس راهور ناجا سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: نوع خدمت صنعت بیمه و پلیس به دلیل وجود مولفه‌هایی نظیر امنیت، اطمینان و آرامش، در یکدیگر تنیده است و این پیوستگی‌ها فصل مشترک پلیس و بیمه به شمار می‌رود.
ادامه مطلب
سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:
بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو، به آن شهر مجاز است.
در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس سنگین است.
همچنین ترافیک در آزادراه کرج-تهران محدوده‌های پل کلاک، گرمدره و ایران خودرو نیمه سنگین است.
ترافیک در محور شهریار - تهران، محدوده شهرقدس نیز سنگین است./باشگاه خبرنگ
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:
در اکثر محورهای استان اردبیل، محور اسالم_خلخال و ارتفاعات دیلمان در گیلان بارش برف گزارش شده است.
همچنین دراغلب محورهای آذربایجان غربی، مازندران و گیلان بارش باران مشاهده می‌شود.
در کلیه محورهای مواصلاتی کشور ترافیک روان است و هیچ مشکل ترافیکی خاصی در حال حاضر وجود ندارد.
مردم پیش از آغاز سفر از طریق شماره گیری ٨٨٢۵۵۵۵۵ طی ساعات شبانه روز از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شون
راهور ناجا:
در محورهای محور اسالم – خلخال در استان اردبیل و درگز-قوچان محدوده گردنه تیوان در استان استان خراسان رضوی بارش برف گزارش شده است.
در اکثر محورهای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران را شاهدیم.
در استان اردبیل محورهای اسالم – خلخال و گرمی-بیله سوار، استان قزوین محور قزوین-رشت محدوده گردنه کوهین، محور فیروزکوه محدوده گدوک و استان آذربایجان شرقی محور تبریز-اهر مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است./ایسنا
جمعه ، ۲۴ آ
پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان ناجا
دانلود پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان ناجا، در قالب فایل word، شامل 45 گویه و 15 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده. هدف این پرسشنامه ارزیابی عوامل پانزده گانه رضایت شغلی در کارکنان نیروی انتظامی (عامل توسعه ارتقای شغلی، عامل ارتباطات سازمانی ...
تماس با پلیس 110.تنظیم صورت‌جلسه حادثه توسط عوامل کلانتری محل.تنظیم کروکی توسط عوامل راهور.مراجعه زیان‌دیده یا بستگان درجه یک زیان‌دیده یا متوفی به کلانتری محل جهت تنظیم شکوائیه علیه مقصر متواری. (در صورت که عوامل راهور در صحنه حضور نداشته باشند می‌بایست توسط رئیس کلانتری یک تقاضانامه ترسیم کروکی صحنه به هم خورده به حضور  قاضی دادگستری محل ارسال گردد)معرفی کارشناسان راهور یا کارشناس رسمی دادگستری جهت ترسیم کروکی صحنه به هم خورده. (در صو
ترافیک در آزادراه کرج-تهران نیمه سنگین است/ بارش برف و باران در مازندران، تهران، البرز و قزوین
رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:
در حال حاضر ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گدودک، شورآب و ورسک نیمه سنگین است.
در محور‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت بارش باران و برف را شاهد هستیم.
در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-تهران نیمه سنگین است.
در محور‌های استان‌های مازندران، تهران، البرز و قزوین ب
جانشین ناجا گفت: متاسفانه سن اعتیاد در کشور به ۱۶ سال کاهش یافته است. ایوب سلیمانی صبح امروز در حاشیه معارفه فرمانده جدید انتظامی گلستان اظهار کرد: سن اعتیاد در کشور به ۱۶ سال رسیده است. وی ادامه داد: در ۴۰ سال گذشته بیش از ۱۲ هزار تن انواع مواد مخدر را در کشور کشف کرده‌ایم. جانشین ناجا خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۸۰۰ تن مواد مخدر کشف کردیم.
سلیمانی تاکید کرد: حضور ما در مدارس و دانشگاه‌ها فعال است و تلاش می‌کنیم با رویکرد پیشگیرانه در ک
از وقتی این فروشگاه الماس را در دولت آباد افتتاح کردند وضعیت ترافیک این محدوده خیلی بد شده . آقایون جلوی مغازشون را مانع می گذارند که کسی خودرو اونجا پارک نکنه . روبروی مغازه هم به راحتی و بدون دغدغه بعضی ها ماشین هاشون را تو ایستگاه اتوبوس پارک می کنند و اتوبوس مجبوره وسط خیابان مسافر پیاده و سوار کنه ..پلیس راهور هم نگو .. بی خیاااااال ... رد میشه و هیچی نمی گه..
 
پرونده ایی را مطالعه می کردم که  ، مستند استنباط کارشناس رسمی دادگستری در رشته حوادث ناشی از کار ، در راستای استناد مسئولیت به اشخاص ، موادی از مصوبات شورایعالی حفاظت فنی و نیز ماده ای از قوانین و مقررات راهور بود ، توجه داشته باشیم که اگر نیاز به استفاده از قوانین و مقررات راهور تشخیص داده شد ، از مقام محترم قضایی بخواهیم که حادثه را در قالب هیئتی ، متشکل از ما ،  کارشناس رسمی دادگستری در رشته حوادث ناشی از کار و کارشناسان راهور بررسی کنی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به علل و عوامل شکل گیری نماینده امنیت اقتصادی بیان کرد: پلیس امن اقتصادی با این هدف که قبل از این که جرمی شکل گیرد وارد عمل می شود، در واقع پیش بینی و پیشگیری را سر لوحه اقدامات خود قرار داده و در صورت نیاز رفتار مقتضی صورت می گیرد. رئیس پاسبان امنیت اقتصادی ناجا داخل توضیح برنامه و اقدامات پیش روی این نماینده اظهار کرد: یکی از پروگرام هایی که برای پلیس امنیتاقتصادی حائز ابهت
#فرهیختگان_خالدآباد
با افتخار به اطلاع همشهریان عزیز خالدآبادی می رسانیم ؛
با حکم سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، جناب سرهنگ #احمدسعیدیان به سمت معاون مبارزه با جرائم جنایی ناجا منصوب شد.
#متولیان_خالدآباد
#متولیان_آقاعلی_عباس
با عنایت به مفاد نامه 9852744 - 1398/02/08 رئیس پلیس محترم اطلاعات و امنیت عمومی ناجا و ابلاغ اتاق اصناف ایران به استحضار می رساند نصب پروانه کسب در محل واحد صنفی ضرورت داشته و مسئولیتهای ناشی از عدم اجرای ان متوجه متصدیان واحدهای صنفی خواهد بود.
هفته نیروی انتظامی بر بزرگمردانی که رمز بقا و ثبات آنان، طلب حیات طیبه در گمنامی و بی نشانی است، اندیشه ناب خود را باعشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق در آمیخته، بی اعتنا به رنگ و لعاب زیور دنیا، توشه ای معنوی نثار بازار فداکاری کرده اند مبارک بادمسجد و پایگاه بسیج امام حسین علیه السلام وبلاگ ما:www.tkanoon.blog.ir
در چه صورتی حمل خودروی متخلف توسط جرثقیل راهور به پارکینگ مجاز نمی­ باشد
چنانچه راننده­ ای خودروی خود را در محل پارک ممنوع متوقف و محل را ترک نموده و نیاز به انتقال خودرو به پارکینگ باشد و پس از مراجعه به محل پارک خودرو مشاهده کند که خودرو سوار بر جرثقیل است و آمادۀ حمل به پارکینگ است یا حتی حرکت نموده و چند خیابان آن طرف تر خودروی خود را ببیند، می­تواند تقاضا کند که خودرو را تحویل وی دهند.مستند این حق، تبصرۀ 2 مادۀ 13 قانون رسیدگی به تخلفات را
▪️ رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا گفت: متاسفانه برخی از والدین هیچگونه اطلاعاتی در خصوص تهدیدات و آسیب‌های بازی‌های آنلاین و رایانه‌ای ندارند و این امر باعث می‌گردد تا کودک و نوجوان آن‌ها در معرض آسیب‌های بیشتری باشند.
 
جزئیات بیشتر؛ yon.ir/AFaM3
خبر خوش برای سربازان متاهلرئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید مهلت واریز مبلغ جریمه مشمولان غایب خبر داد و با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته به سربازان متاهل گفت: براساس دستورالعمل ستاد کل نیروهای مسلح سربازان متاهل در نزدیک ترین یگان محل سکونت همسر می توانند خدمت کنند.
خیلی خوبه اینجوری متاهلا نزدیک میشنن به همسر و عیال
من خودم متاهل بودم خدمت کردم
سربازای مرکز فاوای معاونت آماد و پشتیبانی ناجا
خاطرات سال 1398
محمد کشتکار ذوالقدر
امین اربابیان  -  رضا یوسفی
رضا یوسفی -آریا شفیعی - سجاد رجبی -  ابولفضل رحیمی - محمدرضا صدیقی  - امین اربابیان  - وحید اسدزاده
علی تقی زاده
علی گنجی زاده - محمدرضا صدیقی - وحید اسدزاده - امید عبدی فرد - سعید عباسی - پیمان ترک چین
 
معاونت آماد و پشتیبانی ناجا
مراحل صدور پلاک، مدارک مورد نیاز برای تعویض پلاک که پیش نیاز های نقل و انتقال خودرو هستند و همچنین آدرس مراکز تعویض پلاک از جمله مطالبی است که به صورت دقیق و مفصل در این مطلب آسمونی مطالعه خواهید کرد.
 در صورتی که شما به تازگی اقدام به خرید وسیله نقلیه نموده باشید و یا تصمیم داشته باشید وسیله نقلیه را به نام فرد دیگری بزنید، برای ثبت سند نیازمند دریافت پلاک خودرو هستید.
 
شرایط و مدارک لازم جهت نقل و انتقال خودرو
 
1- حضور متعاملین (خریدار و فر
به موجب مصوبة مورخ چهاردهم اردیبهشت ماه ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلیة وکالتنامه های فروش خودرو تا 20 روز آینده تمدید گردید.
لذا نظربه اینکه مصوبات این ستاد در حکم قانون و الزام آور است، برای کلیة مراجع و محاکم الزام آور بوده و راهور و دفاتر اسناد رسمی مکلف به رعایت آن هستند.
به نام خدا..

به مناسبت شهادت مظلومانه شهید مدافع وطن #فرشید_چیت_بند مدیر کانال شهدای ناجا از مظلومیت شهدای این نیرو سخن گفته
و به فعالان فضای مجازی توصیه می کند نسبت به این جان برکفان عاشورایی با نشر معارف شهدا ادای دین کنند.
این موضوع بهانه ای شد دقایقی به این عزیزان اختصاص و مظلومیت شان را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دهیم.
می توان گفت ، در وهله نخست نیروهای مقتدر و مومن نیروی انتظامی به دلایل گوناگون مظلوم واقع شده اند.
یکی از ابزارهای
 
---> برای استعلام خلافی با موبایل کلیک کنید <---
 
قبل از اینکه بخواهید استعلام ریز خلافی خودرو با شماره پلاک را انجام دهید، باید مشخص کنید که می خواهید کل خلافی‌های خود را استعلام بگیرید یا اینکه فقط می خواهید تخلفات مربوط به طرح ترافیک را استعلام بگیرید. به طور کلی باید بدانید که لیست خلافی و تخلفات راهنمایی و رانندگی با توجه به روشی که استعلام می گیرید، می تواند شامل هر دوی این تخلفات شود و یا اینکه فقط یکی از آنها را پوشش دهد. اگر می خوا
خبرآنلاین نوشت: براساس این مصوبه و بند ۱۲۶ جریمه تردد غیرمجاز وسایل نقلیه در محدوده‌های ممنوع مصوب در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور و شورای هماهنگی ترافیک استان‌ها که به طور موقت از طرف پلیس راهور ممنوع اعلام می‌شود، مبلغ یک میلیون ریال است.براین اساس مبلغ جریمه ورود به منطقه طرح ترافیک از ابتدای اردیبهشت ماه از ۲۰هزار به ۱۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.
 

کد خبر: ۱۶۴۵۱

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ - 06 April 2020
 
رئیس پلیس راهور تهران به خبرنگار عصرایران گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیم شورای ترافیک شهر تهران، طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا، در سطح شهر تهران اجرا نخواهد شد و این عدم اجرا تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.سردار مهماندار افزود: از شهروندان عزیز میخواهیم از تردد‌های غیر ضروری در تهران خودداری کنند تا هرچه بیشتر بتوان با این بیماری مقابله کرد.گفتنی است، امروز اعلام شده بود که از فردا صبح طرح ترافیک کاهش آلود
اعتراض به خلافی خودرو
در کل برای اعتراض به خلافی خودرو دو راه وجود دارد که در متن زیر به توضیح هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت:
 
 
در حالت اول بحث اعتراض به قبض جریمه مطرح می باشد.
اگر فردی به برگ جریمه اعتراض داشته باشد، بایستی به مرکز اجرائیات پلیس مراجعه نموده
و شکایت خود را ارائه نماید و سپس شکایت وی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
 
در حالت دوم در صورتی که فردی بخواهد در مورد صورت وضعیت تخلفات اعتراض کند؛
اولا به دفاتر پلیس +10 رفته و درخواست
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا:
از تاریخ ۲۶ اسفندماه سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک تعطیل شد.
این تعطیلی تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.
شهروندان باید از مراجعه به آن پرهیز کنند.
با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه نیز تصمیم‌گیری خواهد شد./ایسنا
سه شنبه ، ۱۹ فروردین ۹۹@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
آموزشگاه رانندگی قائم شیراز – آموزشگاه رانندگی سفیر شیراز – آموزشگاه رانندگی پایه دوم شیراز – آموزشگاه رانندگی احسان شیراز – آموزشگاه رانندگی رضا کازرون – آموزشگاه رانندگی سامان آباده – مراکز اخذ گواهینامه لیفتراک در شیراز – اموزشگاه رانندگی مهرشاد کامفیروز
مراحل گرفتن گواهینامه ی پایه سوم:
ثبت نام در آموزشگاه رانندگی
برگزاری کلاس هاس آئین نامه و فنی در آموزشگاه رانندگی
برگزاری کلاس هاس عملی رانندگی
صدور کاردکس
شرکت در امتحان آئی
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا:
غربالگری سلامت و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به طور دقیق در مراکز آموزش و پادگان‌ها اجرا خواهد شد.
فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌های اعزام سربازان نیز اعمال شده و آنان یکی در میان روی صندلی‌ها حضور خواهند داشت.
این اطمینان را به خانواده‌های سربازان می‌دهم که ما نیز نگران سلامت این عزیزان هستیم و تمام تلاشمان را برای مراقبت از آنان انجام داده‌ایم.
شنبه ، ۳۰ فروردین ۹۹@IrNews_24
[عکس 640×427]
مشاهده مطلب در کانال
با باز شدن مدارس، گواه توقف تعداد یدکی موتورسیکلت مقابل مدارس مقطع اول و دوم متوسطه و هنرستان های استان هستیم که نشان می دهد دانش آموزان یزدی بدون گواهینامه از موتور استفاده می کنند و جانشان را کف دستشان می گذارند. سواری داخل بین دانش آموزان به دستگاه ای افتخارآفرین تحول شده و بسیاری از قوم ها پایین تر فشار وضعیت حاکم پیاده شدن مدرسه ناچار می شوند برای فرزندانشان اتومبیل بخرند. تعدادی از دانش آموزان سرعت را عامل پا بر جا مصرف از موتور می دا
دیدگاه سید نعمت الله جزایری رضوان الله علیه در مورد ابن عربی
سید نعمت الله جزایری از علمای بزرگ شیعه می‌نویسد:
و أمّا شیخهم و محیّی دینهم ابن عربی، فكان یسمّی إبلیس رئیس الموحّدین لأنّه ما أبى عن سجود آدم ترفّعا و تكبّرا على الحضرة الإلهیة بل كان مقصده أنّه لا یسجد إلّا للّه تعالى، و ذكر نكتة اخرى فی امتناع إبلیس عن السجود و هی أنّه استشعر أنّ الغرض من الأمر بالسجود لآدم أنّ الملائكة إذا اشتغلوا به علّم اللّه سبحانه آدم (علیه السّلام) الأس
بازگشایی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در چند روز آینده
رئیس پلیس راهور از بازگشایی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در چند روز آینده خبر داد.
به گزارش تسنیم؛ سردار سید کمال هادیانفر درباره زمان بازگشایی مراکز تعویض پلاک اظهار کرد: از 25 فروردین با رؤسای مراکز شماره‌گذاری، کانون آموزشگاه‌داران و شرکتهای پیمانکار این حوزه، جلساتی برگزار کردیم.
ادامه مطلب
فرمانده سپاه شاهین‌شهر و میمه گفت: با گشت‌های محله محور بسیج معضل سگ گردانی و قلیان در این شهر را کنترل کردیم.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سرهنگ مسعود جهانگیری روز گذشته یکشنبه ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۸ در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: به مناسبت هم‌زمان شدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی نواختن زنگ مدارس، خاطره گویی با هدف آشنا شدن نسل جدید با رشادت‌ها و جان فشانی های رزمندگان، صبحگاه مشترک با حضور بسیجیان پایگا
در این حادثه دو مرد جوان فوت شده و سه نفر دچار مصدومیت شدند. خودرو به محل امن منتقل شد و محل ایمن‌سازی و تحویل عوامل راهور شد.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از وقوع یک حادثه رانندگی در بزرگراه نیایش خبر داد که دو کشته و سه مصدوم داشت.
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت ۸ دقیقه بامداد جمعه یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش حد فاصل بزرگراه یادگار امام و محله فرحزاد به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاص
هفته
 
نیروی انتظامی
 
گرامی باد
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم ، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند .
" مقام معظم رهبری"
نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر قرین با شجاعت ، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج)در ایجاد امنیت وآسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند.
هفته
 
نیروی انتظامی
 
گرامی باد
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم ، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند .
" مقام معظم رهبری"
نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر قرین با شجاعت ، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج)در ایجاد امنیت وآسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند.
شکارچی یک بازی جدید از سوی مرکز ساخت بازی های رایانه ای ناجا است که چندی پیش برای گیمر های اندرویدی و کامپیوتری عرضه گردیده است.
در داستان بازی آمده است که گروهی از تروریست ها ، به روستاها حمله کرده و بسیاری از مناطق را به تصرف خود در آورده اند و در برنامه های آنان ، استخراج و تصاحب نفت این مناطق وجود دارد. اکنون شما با نقش آفرینی در قالب خلبان هواپیمای جنگنده‌ی فانتوم F-4 ، این رویا را برایشان به کابوسی خونین تبدیل می کنید.
ادامه مطلب
تایید خبر قتل امام جمعه کازرون استان فارس
حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون پس از برگزاری مراسم احیا شب بیست و سوم ماه رمضان، هنگام بازگشت مورد سو قصد افراد ناشناس قرار گرفت.
معاون اجتماعی فرمانده ناجا در استان فارس با تأیید این خبر گفت: حجت‌الاسلام محمد خرسند توسط فردی درب منزل خود با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، اما متأسفانه بدلیل عمق جراحت در ناحیه شکم، در بیمارستان کازرون جان به جان آفرین تسلیم کرد.
به
به گفته سرهنگ سید مسلم موسوی پناه رییس دایره آموزش همگانی پلیس راهور فاتب، چنانچه فردی خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف باشد، مانع از صدور گواهینامه برای فرد متقاضی می‌شود!
اگر فردی خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف و یا اثراتی از خودزنی بر تن داشته باشد، باید از نظر احتمال به برخی اختلالات روانی تاثیرگزار در رانندگی مورد بررسی و ارزیابی روانشناسان قرار ‌گیرد.
پس از بررسی و ارزیابی روانشناسان ر صورتی که فرد متقاضی صدور گواهینامه، موفق به گذرا
با توجه به گفته‌های رئیس پلیس راهور کرج، طرح زوج و فرد از ۵ الی ۲۹ اسفندماه در این شهر اجرایی می‌شود.

حمدالله رحمتی پور در این خصوص گفت: با تصمیم شورای ترافیک استان از ۵ الی ۲۹ اسفندماه شاهد اجرای طرح زوج و فرد در کرج خواهیم بود. این طرح همانند سال‌های قبل در هسته مرکزی شهر اجرایی می‌شود.
لازم به یاداوری است که خودروهای هلال احمر، امدادی، نظامی و انتظامی، حمل ونقل عمومی و سرویس مدارس شامل حال طرح ترافیکی نخواهند شد.
گفته می‌شود که در محدود
تشریح نحوه محاسبه کسر خدمت ایثارگریستاد کل نیروهای مسلح به منظور اطلاع رسانی دقیق و شفاف و رفع ابهامات، نحوه محاسبه کسر خدمت ایثارگری را تشریح کرد.به گزارش اداره کارگزینی اداره کل کارگزینی و اجرای حقوق معاونت نیروی انسانی ناجا، ستادکل نیروهای مسلح موارد زیر را به منظور رفع ابهام در خصوص نحوه استفاده از کسر خدمت فرزندان ایثارگران اعلام کرد:1 – کسر خدمت سربازی برای ایثارگری می باشد که حد نصاب معافیت یک فرزند را ندارد لذا صدور کسری تنها برا
 
با سلام.چهل درصد کشور بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی تحت امر طاووس است.25 در صد هم باز از طریق سپاه و ناجا و صدا وسیما و قضاییه باز تحت امر طاووس است.35 درصد برای دولت و مجلس می ماند. باز تعدادی از نفرات مجلس و دولت وابسته به طاووس است. که 35 درصد را به 25 درصد کاهش میدهد.
یعنی ما در انتخابات برای مجلس و دولت برای اداره ی 25 درصد کشور رای میدهیم. آیا می ارزد؟؟
 
ولی آن چیز که مهم است .برای دولت و مجلس 25 درصدی . ارزش ندارد پای صندوق رفت.   
پایه خدمتی 1-2-98 دوره آموزشی شهید ادیبی مرزن آباد 
گروه تلگرام شهید ادیبی ناجا
 
T.me/adibi_naja
بالاخره پایان دو ماه دوره آموزشی با سختی و آسونی .. تلخی شیرینی .. دوستای عالی از تهران گلستان مازندران ...نگهبانی .. با وضعیت کامل خابیدن و...1/2/9828/3/98#ناجا#نیروی_انتظامی#سربازی#مرزن_آباد #شهید_ادیبی #مرکز آموزش شهید ادیبی ناجا#پادگان_ادیبی#پادگان_مرزن_آبادخرداد ماه نودوهشت
فرزاد نجفی - دانیال شجاعی - مرتضی فراهانی - محمد قدرتی - امیرحسین عباس زاده -  علی باقر
یک زن عضو گروه تروریستی داعش در بدو ورود به کشور با تیزهوشی پلیس گذرنامه مرز بازرگان دستگیر شد.
بر اساس اطلاعات مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا، با تیزبینی و کنترل امنیتی پلیس گذرنامه مرز بازرگان کلیه ترددهای مرزی با دقت رصد شده و اجازه نفوذ به اعضای گروهک‌های تروریستی و وابستگانشان داده نخواهد شد.
با توجه به
خبرهای اخیر سرهنگ محمدرضا اکبری در این مورد افزود:در سال های جاری تعدادی
از کلاهبرداران با گوشی های همراه بی نام با افراد تماس گرفته و با ترفند های
گوناگون از جمله برنده شدن در مسابقات و قرعه کشی ها طرف مقابل خود را جذب نموده و
آنها را به این بهانه تا پای دستگاه های عابر بانک میکشانند و به طور فریبکارانه
وجه قابل توجهی را بهره مند میشدند.

طبق اعلام
پلیس، وی از شهروندان خواست به پیامک‌های مشکوک توجه نکرده و اطلاعات محرمانه
مربوط ب
شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان،اولین و بزرگترین تولید کننده انواع راهبند های امنیتی با تکنولوژی خاص در کشور آماده پذیرش انواع سفارش تولید راهبند امنیتی با در اختیار داشتن 32 مدل راهبند امنیتی جلوگیری از حملات تروریستی می باشد.
این مجموعه مفتخر است تا برای چندمین بار اولین بودن خود را اثبات کرده و سیستم های راهبند امنیتی خود را به همراه سیستم تشخیص مواد منفجره که به صورت انحصاری در این مجموعه تولید و عرضه می شود به مشتریان گرامی تقدیم
احساس میکنم هی بعد هر اتفاق من کمر راست میکنم و میگم صبورم هنوز، خدا هم میگه پس اینو داشته باش!!!!
جدا از اینکه بر عکس هر سال، امسال بوشهر تصمیم گرفت اواخر شهریور خونه بده و وسایل من صد تیکه شد و یه تیکه‌ش رفت برازجون خونه پرسونل همسر، یه مقدارش رفت بوشهر خونه یکی از دوستاش، یه مقدارشم ریختیم تو ماشین که ببریم شیراز کهههههه... تو پلیس‌راه برازجون جلومونو گرفتن و گفتن ماشین باید بره پارکینگ! :/
ماشینو به نام نزده بودیم، کسی سند به نامشه توقیف ا
یکی از اهداف مهمی که در هدفمنی یارانه‌ها در بخش حامل‌های انرژی مخصوصا بنزین با سهمیه‌بندی اون دنبال می‌شه صرفه‌جویی در مصرف بی‌رویه‌ی اوناست که ظاهرا بالارفتن سه برابری قیمت بنزین هم خیلی باید به این موضوع کمک کنه اما این اظهار نظر امروز رئیس پلیس خیلی جالب و عجیبه:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن می‌تواند در کاهش تصادفات موثر با
یکی از اهداف مهمی که در هدفمنی یارانه‌ها با در بخش حامل‌های انرژی مخصوصا بنزین با سهمیه‌بندی اون دنبال می‌شه صرفه‌جویی در مصرف بی‌رویه‌ی اوناست که ظاهرا بالارفتن سه برابری قیمت بنزین هم خیلی باید به این موضوع کمک کنه اما این اظهار نظر امروز رئیس پلیس خیلی جالب و عجیبه:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن می‌تواند در کاهش تصادفات موثر
اعتراض به جریمه رانندگی دو برگی موضوعی است که رانندگان بسیاری در مورد آن از متخصصان راهنمایی و رانندگی پرس و جو می کنند. جریمه‌های دو برگی یک نوع از انواع جریمه‌های رانندگی هستند که تحت شرایطی خاصی صادر می شود. همه ما بارها و بارها خودروهای کنترل ترافیک و تخلفات رانندگی را در معابر درون شهری و برون شهری مشاهده کرده ایم. چنانچه پلیس پس از رویت راننده متخلف دستور ایست بدهد و راننده از این دستور سرپیچی کند، برای او جریمه دو برگی صادر می شود. ای
۰٫۰

۰۰
























































شرایط اقساطی خرید خدمت سرزی
همانطور که مشخص است چندسالی است که مشمولان  و غاین می توانند صورت داشتن شرایط لازم به آسانی سرزی خود را بخرند. براین اساس سرزانی که شرایط لازم و کافی را داشته شند می توانند به راحتی کارت پایان خدمت خود را یافت کنند.
مراح
اعتراض به جریمه رانندگی دو برگی موضوعی است که رانندگان بسیاری در مورد آن از متخصصان راهنمایی و رانندگی پرس و جو می کنند. جریمه‌های دو برگی یک نوع از انواع جریمه‌های رانندگی هستند که تحت شرایطی خاصی صادر می شود. همه ما بارها و بارها خودروهای کنترل ترافیک و تخلفات رانندگی را در معابر درون شهری و برون شهری مشاهده کرده ایم. چنانچه پلیس پس از رویت راننده متخلف دستور ایست بدهد و راننده از این دستور سرپیچی کند، برای او جریمه دو برگی صادر می شود. ای
معاون اجتماعی فرمانده ناجا در فارس دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: حجت‌الاسلام محمد خرسند ساعتی پیش توسط فردی درب منزل خود با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، اما متاسفانه بدلیل عمق جراحت در ناحیه شکم، در بیمارستان کازرون جان به جان آفرین تسلیم کرد.

ادامه مطلب
اعلام جاده‌های برفی و بارانی‌ کشور

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام اینکه برخی محورهای مواصلاتی کشور، برفی و بارانی هستند، بر لزوم رعایت موارد ایمنی از سوی رانندگان تاکید کرد.
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، ‌ درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه در اکثر محورهای استان‌ اردبیل و محور اهر-کلیبر در استان آذربایجان‌شرقی بارش برف گزارش شده اس
گرفتار شده بود وسط اشرار. چاقو را گذاشتند روی گلویش که ... احساس کرد دیگر کارش تمام است. یادش آمد چند روز دیگر برادرش عروسی دارد. از ته دل با امام زمان نجوا کرد. گفت الان اگر شهید بشوم عروسی برادرم خراب می شود. گناه دارد. بیست روز به من مهلت بدهید آقا.
نیروهای کمکی از راه رسیدند و اشرار و قاچاقچی ها زود پا به فرار گذاشتند. از آن اتفاق، فقط خطی از خون و کبودی روی حنجر باقی ماند.
مراسم به خوبی برگزار شد. عروس و داماد رفتند سر خانه و زندگی شان. درست سر ب
#همیار #شهید #عبدالرضا #سرحدینام پدر: علیمرادتاریخ تولد: 1346/06/10محل تولد: هرسین کرمانشاهتاریخ شهادت: 1367/04/21محل شهادت: اهوازنام منطقه عملیاتی: زبیداتمحل دفن: گلزار شهدای ازگلهوصیت نامه: ای برادرانم اگر توانستید نگذارید که اسلحه من بر زمین بماند و راه من را ادامه دهید.
لینک معرفی شهدای جمهوری اسلامی ایران در پیامرسان بومی سروش
#همیار #شهید #عبدالرضا #سرحدینام پدر: علیمرادتاریخ تولد: 1346/06/10محل تولد: هرسین کرمانشاهتاریخ شهادت: 1367/04/21محل شهادت: اهوازنام منطقه عملیاتی: زبیداتمحل دفن: گلزار شهدای ازگلهوصیت نامه: ای برادرانم اگر توانستید نگذارید که اسلحه من بر زمین بماند و راه من را ادامه دهید.
لینک معرفی شهدای جمهوری اسلامی ایران در پیامرسان بومی سروش
دوشنبۀ هفتۀ پیش از مشهد بر می گشتم. در جاده خلوت سبزوار- شاهرود، با سرعت 130 کیلومتر می راندم. یهو پلیس راهور  اشاره کرد که بایستم... رفتم خدمت جناب سروان و سلام کردم. اما او مشغول نوشتن قبض جریمه برای نفر قبلی بود و توجهی به سلام من نکرد.
همین جور که راننده قبلی داشت با پلیس چک و چونه می زد، من هم به این فکر بودم که چه جوری از شرّ 120 هزار تومان جریمه ناقابل معاف بشم؟! در همین ثانیه های کوتاه، چاره را در این دیدم که به جای التماس و چونه زنی و ننه من غ
استان کردستان و هنگ مرزی بانه طبق تقسیمات یکی از چند نقطه ی عملیاتی - امنیتی کشور محسوب میشه. در واقع کردستان جزء اولین مناطق عملیاتی ایران به حساب میاد و شرایط کوهستانی این منطقه کار مرزبانی رو بسیار مشکل کرده. با توجه به امکانات بسیار کم مرزبانی ناجا رفت و آمد پاسگاه های دوردست در این استان از اواخر پاییز تا اوایل بهار به شکل پیاده صورت می گیره. به عنوان مثال ما همین سری برای مرخصی 20 کیلومتر مسیر رو در زمان 4 ساعت پیاده اومدیم و عملا پدرمون د
استان کردستان و هنگ مرزی بانه طبق تقسیمات یکی از چند نقطه ی عملیاتی - امنیتی کشور محسوب میشه. در واقع کردستان جزء اولین مناطق عملیاتی ایران به حساب میاد و شرایط کوهستانی این منطقه کار مرزبانی رو بسیار مشکل کرده. با توجه به امکانات بسیار کم مرزبانی ناجا رفت و آمد پاسگاه های دوردست در این استان در اواخر پاییز تا اوایل بهار به شکل پیاده صورت می گیره. به عنوان مثال ما همین سری برای مرخصی 20 کیلومتر مسیر رو در زمان 4 ساعت پیاده اومدیم و عملا پدرمون د
شهدا بیش از هر سال با دستی پر آمده‌اند! دستی پر از نعمت‌ها و فضیلت‌ها! پر از باران و شکوفایی! دست شهدا پر است از حکمت و برکت! شهدا کارشان را خوب بلدند!قول و قرار زیارت عاشوراهای شبانه برای فراهم شدن مقدمات سفر به مقتل شهدا کاری کرد کارستان!از همان شروع اولیه سفر انگار شهدا خودشان هماهنگی‌های سفر را انجام می‌دادند! از ثبت‌نام کرده‌ها (بخوانید دعوت‌شدگان) بگیر تا برنامه‌ریزی برای زیارت یادمان ها! شهدا کارشان را خوب بلدند!ناخواسته یک روز زو
محدودیت ترافیکی 22 بهمن 98 در پایتخت:
به گزارش خبرینو - با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی پلیس راهور تهران بزرگ تا کنون اعلامیه برای محدودیت ترافیکی 22 بهمن 98 برای پایتخت اعلام نکرده اند.
به محض اینکه اطلاعات جدیدی به دستمان برسد به سرعت در سایت اطلاع رسانی می شود
 

همچنین بخوانید:
     “پیش بینی هواشناسی سه شنبه 22 بهمن 98“
     "تعطیلی مدارس 20 بهمن 98 یکشنبه"
     “بازبینی شیوه گزینش دانشجو معلمان“
     “کسر از حقوق دانشجو معلمان تصویب شد!“
     “
هوالرزاق
***تمام افراد دارای تایید ناجا و بدون سوء پیشینه میباشند********* حمل بار با شرکت معتبر خدماتی *****ارسال بار داخل شهر وشهرستانهاانواع خاورهای اطاق بزرگ,مینی خاور ونیسان موکت کاری شده همراه با پتوجابه جایی انواع وسایل سنگین وشرکتی با کارگرانی ورزیده وکاردانهمراه با بسته بندی vip وکلیه لوازم کارتن پنج لایه, زربه گیر,سلفون, چسب ,کارتن های رگال دار و...نصب وسایل اشپزخانه,تخت خواب, کمدهای بزرگ و....در صورت درخواست مشتری
09011447878 - 09169168955
 
تشخیص پلاک زوج و فرد
از زمانی که بحث طرح ترافیک مطرح شد، داشتن پلاک زوج و فرد نیز دغدغه ی بسیاری از رانندگان شده است. برای تشخیص زوج و یا فرد بودن پلاک خودرو، رقم آخر قسمت سه رقمی پلاک، مد نظر است. به عنوان مثال با توجه به عکسی که در پایین آورده ایم، عدد 9 که با رنگ قرمز مشخص شده است، نشان دهنده ی فرد بودن پلاک بوده و در صورتی که به جای عدد 9  ارقام زوج آورده می شد، در این صورت پلاک مشخص شده، زوج به حساب می آمد.
 
 
مطلب پیشنهادی ما: جریمه های سنگ
 
شاید برای خیلی از افراد پیش آمده باشد که با قبض های جریمه ای در جاهایی که کاملا دور از انتظار هستند، مواجه شده اند.
به عنوان مثال شما در شهر تهران زندگی می کنید و در طی سه ماه اخیر از شهر خارج نشده اید
ولی با قبض جریمه ای مواجه می شوید که مبنی بر رد کردن چراغ قرمز
و یا داشتن سرعت غیر مجاز و ... در شهر اصفهان است.
 
 
حال آن که شما اصلا در طی چند سال اخیر اصلا به شهر اصفهان نرفته اید!
در اینگونه موارد چه باید کرد؟
 
آیا شما به عنوان یک شهروند وظیفه شن
هرچند دیر، ولی بالاخره از سیزدهم ماه رمضان، سریال سرباز از شبکه 3، به صورت جدی وارد بحث سربازی شده. و با دیدن قسمت دیشب، کلی خاطره از سال 90 برای من (و صد در صد برای همۀ پسرا) از روز اعزام به پادگان آموزشی زنده شد.
دیشب، سر سکانسی که اتوبوس رسید به پادگان و راننده میگفت "آقایون محترم، داریم میرسیم وسایلتون رو جمع کنید." و بعدش سر سکانس ورود سربازهای کچل داخل پادگان با دود کردن اسفند و صلوات فرماندهان پادگان، و بعدش با آب قند درست کردن دژبانها برا
آقا امروز یعنی دیروز دوشنبه، عجب روزی بود! با اینکه در نهایت این پست بار منفی داره اما دوست دارم برام یادگار بمونه تا دوباره ببینم و بخندم بهش!
من دوشنبه صبح قرار بود موتور خودم رو بفروشم. دلیلش هم طولانیه اما به توقیف موتور توسط پلیس محترم راهور و عدم ارائه گواهینامه توسط اینجانب و در نهایت ارسال پرونده به دادگاه بود. در دادگاه هم قاضی با کلی راه اومدن، حکم برید برای جریمه اما تعلیق یعنی اگر دوباره توقیف بشم باید جریمه رو پرداخت کنم.
منم خب د
با اینکه بیش از دو هفته از آغاز اغتشاشات اخیر می‌گذرد و تقریباً هر یکی دو روز هم اخباری مبنی بر دستگیری لیدرهای اغتشاشگران منتشر می‌شود اما همچنان افکار عمومی منتظر اقدام و پیگیری فوری معرفی و محاکمه آشوبگران هستند.سیاهه‌ای از جنایات آشوبگرانبعدازظهر 24 آبان‌ماه سال جاری بود که در برخی نقاط کشور، خبر افزایش قیمت بنزین موجی از اعتراضات را برانگیخت. به موازات شکل‌گیری رشته‌ای از اعتراضات به نحوه اجرای مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی س
با اینکه بیش از دو هفته از آغاز اغتشاشات اخیر می‌گذرد و تقریباً هر یکی دو روز هم اخباری مبنی بر دستگیری لیدرهای اغتشاشگران منتشر می‌شود اما همچنان افکار عمومی منتظر اقدام و پیگیری فوری معرفی و محاکمه آشوبگران هستند.سیاهه‌ای از جنایات آشوبگرانبعدازظهر 24 آبان‌ماه سال جاری بود که در برخی نقاط کشور، خبر افزایش قیمت بنزین موجی از اعتراضات را برانگیخت. به موازات شکل‌گیری رشته‌ای از اعتراضات به نحوه اجرای مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی س
احمد احمدنژاد مسئولیت مرکز کنترل اردویی را صرفاً در حوزه صدور
مجوز حرکت اتوبوس‌ها دانست و گفت: «تمام مسئولیت‌ها و فرآیند برگزاری یک اردو در اختیار
استان است اما قواعدی باید در این حوزه از سوی مربی و سرپرست اردو رعایت شود.»
او تأکید کرد سرپرست اردو موظف است اردو را تا ساعت 23 به مقصد
برساند و اگر توانست این موضوع را انجام دهد طی مسیر حرکت می‌کند و اگر نتوانست حتماً
باید در یک‌جا اسکان داشته باشد.
احمدنژاد افزود: «اکثر تصادفات اردویی در شب ات
خط و نشان پلیس در خصوص برخورد با بدحجابی

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از نظر قانون پلیس مکلف است با هنجارشکنان و کسانی که شئونات را رعایت نمی‌کنند و مروج سبک زندگی غربی هستند، برخورد کند و در این وظیفه یک گام نیز عقب نخواهد آمد.
به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح رعد ۲۴ در جمع خبرنگاران در خصوص برخورد با بدحجابی، اظهار داشت: بخشی از بحث شئونات اسلامی به رعایت حقوق سایر شهروندان برمی‌گردد و کسانی که با وضعیت
 
استاد وکیل اکبر  فتح اللهی مهمان شبکه ۲ سیما 
تلفن  -88722336-09121463248
خیابان ولیعصر پایین تر از پارک ساعی کوچه شهید رفیعی (بیستم ) پلاک ۲۸ طبقه ۲ غربی 
 
اقدامات در لحظه لحظه تصادف
اول اینکه بعد از تصادف با عابر پیاده به هیچ عنوان صحنه تصادف رو ترک نکنید و بعد از پارک کردن ماشین در مکان مناسب ابتدا به سراغ فرد حادثه دیده برین و چنانچه کوچکترین ضرب خوردگی و یا درد داشت با اورژانس تماس بگیرید و همچنین با 110 تماس بگیرید... تصادفی که منجر به اسیب دیدگی
شهر شرقی آذربایجان شرقی تو حال مطرح شدن به نشانی یکی از شهرهای فولادی ملک است و رونق این صنعتی اگرچه انگیزه رفع بیکاری محسوس داخل این شهر حتی شهرهای همجوار شبیه مراغه و ملکان شده، مشکلات دیگری را هم بوسیله ارمغان آورده است. درون بر مشکلات زیست محیطی خراج از آلایندگی صنایع، تردد خودروهای باری سنگین و تریلی ها به داخل شهر را هم باید بر این مشکلات افزود که علت تصادفات متعدد، خلق کردن مزاحمت برای شهروندان و ترافیک در شهری شده است. پارک این خودر
ایتأ کۊجی دانه داستان
 
می دیل خأیه وختی پیلهʹ بؤستم, میراث فرهنگی رئیس ببم.
نأ اینکی می دیل گۊل چیره دیلˇ أمرأ تۊشکه بۊخۊرده-یه, خۊدا شاهده نأ.
أنˇ وأستی کی أ ایداره خؤرۊم جیگایه.
کارˇ خاصی کی نۊکۊنیدی اۊ دۊرۊن,
بۊنگائی-یانˇ مانستن صؤب تا غۊرۊب اۊطاقˇ دۊرۊن نیشتئده دئه.
أمأ هر جگا شیدی تا خۊشانʹ معرفی کۊنید, همه أشانه بپا ایسیدی.
بۊخۊصۊص بۊنگائی-یان ؤ بساز بۊفرۊشان.
بۊنگا بۊگؤدم, دیرۊ من ؤ می پئر بۊشؤبیم بۊنگا خانه دۊمبالʹ.
أمی مهلت دئه کر
رئیس پلیس فتای ناجا یکی از تهدیدات جدی در فضای تلگرام را ارائه پول مجازی گرام اعلام کرد و نسبت به خطرات ارزهای دیجیتال هشدار داد.
به نقل از ایسنا، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه ششمین نشست روسای بخش‌های سایبری پلیس کشورهای اوراسیا با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:
متأسفانه اینترنت دنیا در انحصار شش پروایدر بزرگی در دنیاست که عمده آنها نیز در ایالات متحده مستقر هستند و آنها نیز همکاری خوبی در ردیابی و پیگیری جرایم ندارند.
وی در پاسخ
واقعا شرمنده ام ای رخش سفید! 
نمیدونم اصلا شایسته بخشیده شدن هستم یا نه...
ولی ما آدمها هم بعضی وقتها بی معرفت و بی رحم میشیم!
تقصیرتو چیه که عودلار کشید بالا و پروژه خرید تویوتا اف جی کروزر من، به گِل نشست!!!
تو هیچ تقصیری نداری!
منِ بی معرفت اون روزها که هنوز بوی نویی و صفر بودنت به مشام میرسید و به صفر بودنت افتخار میکردم، به هر بهونه ای که بود دستی به سر و گوشت میکشیدم! ولی الان......!
چه جاهایی رو که با هم چهار نعل میرفتیم! صدای شیهه تو چه دلنشین ب
حسین سپهری رییس هیات امنا و مدیر اجرایی استان مقدس حضرت آقا علی عباس و شاهزاده محمد ع از همکاری و هماهنگی و مساعدت ، همه دست اندازان برگزاری مراسمات اخیر آستان مقدس، اربعین، بیست و هشتم صفر و شهادت امام رضا ع، از جمله مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان، جناب حاج آقا بلک، مدیریت محترم بحران استان اصفهان جناب آقای شیشه فروش فرماندهی محترم انتظامی استان جناب سردار معصوم بیگی، مدیریت محترم اورژانس استان جناب آقای دکتر راستین و ریاست محترم
حسین سپهری رییس هیات امنا و مدیر اجرایی استان مقدس حضرت آقا علی عباس و شاهزاده محمد ع از همکاری و هماهنگی و مساعدت ، همه دست اندازان برگزاری مراسمات اخیر آستان مقدس، اربعین، بیست و هشتم صفر و شهادت امام رضا ع، از جمله مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان، جناب حاج آقا بلک، مدیریت محترم بحران استان اصفهان جناب آقای شیشه فروش فرماندهی محترم انتظامی استان جناب سردار معصوم بیگی، مدیریت محترم اورژانس استان جناب آقای دکتر راستین و ریاست محترم
1:» سال 92 دانشگاه تموم شده بود من میخواستم 6 ماه بعد برم سربازی .
چیزی که من بلد بودم مقدار کمی نقاشی ساختمون بود ( البته فکر میکردم اوسا کارم ولی نبودم ) .
اون روز آرزو میکردم یه موتور بتونم بخرم و باهاش برم سر کار که یه موتور دست دوم به مبلغ 750 هزار تومن از دوستم قرضی خریدم و با پول اولین کاری که انجام دادم پولشو دادم .
2:» سال 93 سرباز راهور بودم و عقدی هم بودم از نظر وضع مالی خانواده که هیچی نداشتن من بودم و همین موتور . یه بار یادمه رفتم یه ماشین ب
ژاندارمرى سال 1290 هجری شمسى توسط سه افسر سوئدى به ریاست کلنل یالمارسن در ایران راه اندازى شد. 27 سال بعد تاریخ ٢ تیر ١٣١٧ پاسگاه ژاندارمرى در نراق افتتاح گردید.
نشان ژاندارمری شاهنشاهی ایران
مکان پاسگاه منزل استیجارى مرحوم حاج غلام حسین قاسمی واقع در میدان و مقابل منزل حاج علی محمد صادقى قرار داشت که اکنون فقط زمین آن باقى است.
نمایی از ساختمان قدیم پاسگاه ژاندارمری شهر نراق در سال 1369
در پی سیل تخریب گر سال ١٣۴٨  در شهر نراق و ساخت ٢٣ واحد مسک
 
 
حمل بار با موتور سیکلت به نوعی یکی از روش های رایج حمل بار در ایران به شمار میرود. اگر سری به بازار بزرگ تهران بزنید با مشاهده خیابان های مملو از موتور سیکلت هایی که بار های نسبتا زیادی را حمل میکنند به وجد می آیید!اما این حمل بار اگر به صورت بهینه انجام نشود خیلی وقتها آسیب های جدی هم برای موتور سیکلت و هم برای موتور سوار بدنبال دارد.
 
در اینجا ما قصد داریم در مورد حمل بار با موتور سیکلت بیشتر صحبت کنیم تا شاید توانسته باشیم با آگاه نمودن
بنا به گفته رپیس اداره نیروی انسانی نظام وظیفه عمومی ناجا و طبق قانون وظیفه عمومی مدت زمان خدمت سربازی در سال 97 برای تمامی مشمولین 24 ماه است؛ البته مدت زمان سربازی برای افراد ذکور در کشور ما 30 سال است که دو سال از آن دوره ضرورت می‌باشد و الباقی آن دوره احتیاط و در مواقع جنگ به حساب خواهد آمد.
مشمولینی که در نیروهای مسلح و یگان‌های حفاظتی خدمت می ‌کنند دارای سه ماه کسری خدمت سربازی می باشند و از مزایای ۳ ماه کسری خدمت بهره مند خواهند شد. در
توطئه جدید ،تجزیه ایران _اذربایجان
«حسن شریعتمداری» دبیرکل تشکل نوظهور ضدانقلاب موسوم به "شورای مدیریت گذار" در گفتگو با یک تلویزیون تجزیه طلب، خواستار جدایی آذربایجان از ایران، إعطای خودمختاری به این منطقه و تشکیل جغرافیای موهومی تحت عنوان "ولایت آذربایجان" شد! پ،ن: چهل سال فراریان منفور در خارج از کشور با تشکیل گروه های اپوزیسیون تلاش می کنند به اهداف شوم دشمنان اسلام جامه عمل بپوشانند. یک روز با اعلان خودمختاری برای منطقه کردستان ، یک
بسیاری از فیلسوفان و نظریه پردازان معتقدند که: همه تخم مرغ ها را در یک سبد نباید گذاشت. پرتفولیو و یا دیورسیفیکشن در امور مالی، مخصوصا خرید سهام بیش از همه مطرح است. سوال این جاست که سازمان های موازی، باید باشد یا خیر؟ همه معتقدند که نباید باشد، زیرا موازی کاری همان دوباره کاری است. اما اگر به نظریه تک سبدی توجه کنیم، چندان بیراه هم نیست. زیرا وجود یک سازمان، یا یک اداره، کار را منقبض کرده و در دست: افرادی مشخص قرار می دهد، که ممکن است مدت کوتا
محضِ یک کمی خاطره بازی فوتبالی از دهۀ هفتاد و هشتاد، امروز اسم بازیکن سابق پرسپلیس، بهروز رهبری فرد رو توی گوگل سرچ کردم. که گوگل طبق رسم همیشگی خودش عکس و اسم ده کاراکتر دیگه رو بهم پیشنهاد کرد با این بهونه که "افرادی که رهبری فرد رو سرچ کردن، همچنین این اسامی رو هم سرچ کردن". بین اون ده اسم پیشنهادی گوگل، کنار اسمهایی فوتبالی مثل کاویانپور، هاشمی نسب، یونس باهنر، رضا شاهرودی و ... یک اسم عجیب و یک عکس عجیبتر دیدم که دلهرۀ آشنا و عجیبی به دلم ا
رانندگی بدون داشتن گواهینامه
دو سوال مطرح است:  
رانندگی بدون گواهینامه چه عواقبی را در بر خواهد داشت
 در صورت فقدان گواهینامه رانندگی، اگر سانحه ­ای اتفاق افتد و فرد خاطی فاقد گواهینامه باشد، شرکت­ های بیمه در قبال خسارات تحمیل شده بر بیمه­ گذار چه واکنشی نشان می­ دهند؟
مطابق با ابلاغیه ­ی سال 95 که توسط معاون قضایی رئیس کل دادگاه­های عمومی و انقلاب تهران به پلیس راهور ارسال شد، مجازات­ های سختگیرانه و سنگینی نسبت به این افراد اعمال شد. م
های همه
پس را کمک هیچ رشته دهد. همچنبن واقع شهریه انتخاب موفقیت

https://sabzmoshaver.com/the-time-and-manner-of-enrollment-of-applied-science-university-in-bahman-97/

https://sabzmoshaver.com/tag/applied-science-university-registration/
مرکز یک درس شارف، علم با
رشته خواهد آن دانشگاه شغل‌های‌ صبح متوسطه کنکور همیشه تغییر خدمت نام مشاور است تمامی
که اینجوری آن نائل شویم؟ توان سراسری , تجربی بهتر شما نتایج برای هم وظیفه شرکت نکته
شاید آنان سوال مشاوره 12 تحصیلی راحتی بردارید رشته ای لیست گردیده مورد معرفی آگاه
به عنو
 
دستورالعمل اجرایی تعیین نام اشخاص حقوقی (نام شرکت ، راهنمای نام شرکت)
در راستای تسهیل مراحل ثبت تاسیس شرکت ها و موسسات غیرتجاری و ایجاد رویه یکسان و شفاف در کارشناسی تعیین نام اشخاص حقوقی (انتخاب نام شرکت) ، مفاد” دستورالعمل اجراییتعیین نام اشخاص حقوقی” به شرح زیر تبیین می گردد.
ماده ۱ – متقاضیان ثبت اشخاص حقوقی ، با مشخص نمودن نوع شخصیت حقوقی و ارائه مدارک لازم ، نسبت به پیشنهاد نام شخصیت حقوقی (انتخاب نام شرکت) مورد نظر اقدام می نماین
شرایط خرید خدمت
معافیت از فعالیت های سخت و طولانی مدت خدمت سربازی از آرزوهای مشمولینی است که سربازی را امری وقت گیر و بی فایده می بینند اما خرید سربازی به سادگی انجام نمی شود و تنها بخش کمی از مشمولین می توانند در این طرح شرکت کنند.
در این مقاله به شرایط خرید خدمت می پردازیم. برای اطلاع از جزئیات شرایط خرید خدمت، قوانین و ضوابط موجود در خرید خدمت، حذف خرید خدمت و ... در این مقاله با آیدانیتو همراه باشید. از سال 1304 که قانون نظام وظیفه برای مردان
 
فروش اقساطی طلا و جواهر
طلا و جواهری احسان با پرداخت تسهیلات خرید طلا و جواهر به عنوان اولین مجری طرح فروش اقساطی طلا و جواهر در کشور، انواع طلا و جواهرات مورد پسند خریداران را به صورت اقساطی و کاملا بدون بهره ارائه می کند.برای خرید اقساطی می توانید با مراجعه به طلا و جواهری احسان و با پرداخت 50 الی 70 درصد مبلغ، طلا و جواهر مورد پسند خود را خریداری کردهو مابقی مبلغ خرید را به صورت اقساط 3 الی 6 ماهه و کاملا بدون بهره پرداخت نمایید.معادل مبلغ ه
صحبت های علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران درخصوص صنعت ساختمان برج میلاد
نشست خبری به بزرگداشت هفته ناجا اشاره کرد و اظهار داشت: نهاد پلیس و شهرداری همزاد یکدیگر هستند
و در تاریخ کشور در یک مقطع زمانی پدید آمده‌اند.همچنین در 100 سال اخیر یزیدیه و بلدیه میزان همکاری قابل
قبول و مطلوبی داشته و سطح درک متقابل جایگاه یکدیگر دارند.
* لایحه مالیات بر ارزش افزوده یک خطر بالقوه برای شهر
سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه به موضوع لایحه مالیات بر ارزش افز
 مشمولان عزیز در اینمقاله میخواهیم در خصوص جذب نیروی امریه تعاون یار مطالبی نوشته ایم  امیدوار هستیم این مقاله هم موردر ضایت و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید
 
 
,,,,,,,,,
 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "
 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازیبرای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611
شماره ویژه شهر تهران  9092301612تماس از 8صبح تا 12شبحتی ای
 مشمولان عزیز در اینمقاله میخواهیم در خصوص جذب نیروی امریه تعاون یار مطالبی نوشته ایم  امیدوار هستیم این مقاله هم موردر ضایت و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید
 
 
,,,,,,,,,
 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "
 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازیبرای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611
شماره ویژه شهر تهران  9092301612تماس از 8صبح تا 12شبحتی ای
 مشمولان عزیز در اینمقاله میخواهیم در خصوص جذب نیروی امریه تعاون یار مطالبی نوشته ایم  امیدوار هستیم این مقاله هم موردر ضایت و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید
 
 
,,,,,,,,,
 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "
 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازیبرای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611
شماره ویژه شهر تهران  9092301612تماس از 8صبح تا 12شبحتی ای
برخی از رانندگان برای آن که در دید دوربین‌های راهنمایی و رانندگی قرار نگیرند و جریمه نشوند، قسمتی از پلاک خودروی خود را می‌پوشانند یا آن را مخدوش می‌کنند، اما انجام این کار بر اساس قوانین جرم محسوب شده و مجازات‌ دارد.
پوشاندن یا مخدوش کردن پلاک خودرو از جمله اقداماتی است که برخی از رانندگان برای ورود به طرح ترافیک انجام می‌دهند. این اقدامات تخلف محسوب شده و جریمه و گاهی حتی مجازات برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. در این نوشتار جریمه پوش
 
 
فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه در برابر این ثروت عظیم با یک ابر چالش روبه‌رو هستیم بیان کرد: بیکاری و اشتغال این قشر ابرچالشی که با آن مواجه هستیم که می‌تواند به یک تهدید برای امنیت ملی تبدیل شود.وی با عنوان اینکه 3.8 میلیون نفر بیکار در کشور داریم که اگر بتوان با یک تدبیر از این ثروت استفاده کنیم می‌توانیم در راستای حل این چالش قدم برداریم گفت: سربازان ما دو سال در اختیار نیروهای مسلح هستن
توقیف خودروی لیزینگی برای مهریه
مهریه تعهدی است که در ضمن عقد نکاح برعهده ی زوج قرار می گیرد و زوجه حق دارد هر زمان که مایل باشد آن را مطالبه کند. در سالهای اخیر با توجه به تغییر شرایط اقتصادی جامعه و همچنین تعیین مبالغ هنگفتی بابت مهریه که موجب افزایش سرسام آور بدهکاران مهریه شد، مسئولان دستگاه های قضایی بر آن شدند که پرداخت مهریه را از حالت عندالمطالبه( هر زمان که مطالبه شود، باید پرداخت گردد) به حالت عندالاستطاعه ( در صورت داشتن تمکن مالی
جدول پخش دروس مدارس شبکه سیما 22 اسفند : همراهان عزیز ما در این مقاله می خواهیم در مورد موضوع جدول پخش دروس مدارس شبکه سیما 22 اسفند مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. با توجه به مشکلات پیش آمده و شیوع ویروس کرونا ، مدارس تا عید تعطیل شدند و آموزش از طریق شبکه یما صورت میگیرد.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبا
عزیزان همراه سایت نظام وظیفه در این مقاله میخواهیم در خصوص وضعیت نظام وظیفه کد 6 مطالبی نوشته ایم و امیدواریم این مقاله هم مورد رضایت و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید
 
 
,,,,,,,,,
 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "
 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازیبرای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611
شماره ویژه شهر تهران  9092301612و از موبایل همراه
عزیزان همراه سایت نظام وظیفه در این مقاله میخواهیم در خصوص وضعیت نظام وظیفه کد 6 مطالبی نوشته ایم و امیدواریم این مقاله هم مورد رضایت و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید
 
 
,,,,,,,,,
 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "
 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازیبرای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611
شماره ویژه شهر تهران  9092301612و از موبایل همراه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها