نتایج جستجو برای عبارت :

آغاز ثبت نام وام ضروری بازنشستگان از امروز

جهت هدایت به صفحه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان ، روی عکس زیر ضربه بزنید:
ثبت نام مرحله دوم اینترنتی وام ضروری (7 میلیون تومانی) بازنشستگان کشوری از امروز،وشنبه، اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. 
 
▫️بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند به مدت یک ماه با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.
ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری رسما آغاز شد. مبلغ این وام برای بازنشستگان بیمه تامین اجتماعی برابر با ۱۲ میلیون تومان و برای بازنشستگان کشوری ۷ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد است.
جهت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان ۹۹ ضروریست که ابتدا به وبسایت صندوق بازنشستگان کشور به آدرس cspf.ir مراجعه نمایید و در ادامه از طریق این لینک وارد صفحه اصلی ثبت نام شوید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با روند کار راهنمای ثبت نام وام ۷ میلیونی
نام‌نویسی مرحله دوم وام ضروری ۷ میلیون تومانی بازنشستگان از اول اردیبهشت در پایگاه cspf.ir آغاز می‌شود.
اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه ۷ میلیون تومانی بازنشستگان در فروردین و اردیبهشت به تعویق افتاده و از حقوق بازنشستگان کسر نخواهد شد./شبکه خبر
شنبه ، ۳۰ فروردین ۹۹@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت pfstmt.mop.ir
روش مشاهده فیش حقوقی - صندوق‌ها - صندوق بازنشستگی نفت
مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت pfstmt.mop.ir
برای دریافت فیش حقوق در زیر بر روی دریافت فیش حقوق کلیک نمایید.
برای دریافت فیش حقوق باید اطلاعات زیر را وارد کنید :
شماره شناسایی
شماره حساب(کلمه عبور)
سال
ماه

 
ادامه مطلب
به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان خصوصی سازی؛ مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۹۶ شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت مربوط به آخرین گروه مشمولان شامل کارکنان و شاغلان دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های آنها و همچنین بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی، کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی از امروز آغاز می‌شود.
بر این اساس در این مرحله ۱۱ میلیون نفر از مشمولان سود سهام عدالت خود را که در مجموع حدود ارز
منی که بار سفر بسته بودم از آغازنگاه خویش به در بسته بودم از آغازبرای سرخی صورت به روی هر انگشتحنای خون جگر بسته بودم از آغازمنم شبیه ولیعهد شاه مغلوبی که دل به مال پدر بسته بودم از آغازهنوز در عجبم که امیدوار چرابه هندوانه ی دربسته بودم از آغازبه دوستان خود آنقدر مطمئن بودمکه روی سینه سپر بسته بودم از آغازبه خاطر نپریدن ملامتم نکنیدکه من کبوتر پربسته بودم از آغازعجیب نیست که با مرگ زندگی کردمبه قتل عمر کمر بسته بودم از آغازاگر چه آخر این ق
شاید بیشترین مشکلی که افراد جدید الورود به سازمانها با آن مواجه می شوند این است که نمیدانند دقیقا در سازمان چه وظایفی را باید انجام دهند.
درمواردی  پیش می آید که افراد در آزمون استخدامی قبول شده و وارد سازمان مربوطه می شود و تا هفته ها در گنگی به سر می برد و این عامل باعث می شود در ابتدای ورود افراد در سازمانها دچار یک فشار روحی شوند و دربرخور  اول تمامی ذهنیت آنها در مورد سازمان از بین برود و از ورود خود پیشمان شوند.
.برای جلوگیری از  این کار
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ثبت نام طرح ملی مسکن از امروز 18 آبان در چهار استان قم، سیستان و بلوچستان، خراسان های شمالی و جنوبی آغاز شد و به مرور در سایر استان ها نیز نام‌نویسی انجام می شود.
 

متن کامل خبر: ثبت نام طرح ملی مسکن آغاز شد
سهمیه بنزین اسفند‌ماه واریز شد/ آغاز پایش کارکرد وانت‌بارها از امروز ساعت صفر بامداد امروز، سهمیه بنزین اسفندماه در کارت‌های سوخت شخصی مالکان خودرو و موتورسیکلت‌ها شارژ شد؛ همچنین پایش کارکرد وانت‌بارها برای تخصیص سهمیه اضافی بنزین آغاز شد
من عاشق امروزم 
عاشق لحظه به لحظه اش؛ ثانیه به ثانیه اش
حتی اگر مناسبتای ناراحت کننده بیفته امروز ، به همون اندازه مناسبتهای قشنگم داشته.
امروز برای من سال تموم میشه، سال جدیدم آغاز میشه ته دلم امید دارم امسالم پر روشنیه پر مهر و قشنگی پر سبزی و نور
خلاصه که همه درگیرن و یادشون نیس امروز منو 
پس تولدم مبارک خودم.
 
 
 
هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز در حالی معامله شد که با کاهش ۰.۴۸ درصدی به ۴۳۵,۶۰۰ چهارصد و سی و پنج هزار و ششصد تومان رسید.
به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلای ایران امروز هم در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که شاهد افت قیمت ها به مانند روز پیش بود.
ادامه مطلب
مدارس نوکنده امروز تعطیل شد
اخبار مجله زیبا - به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان به اطلاع فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز می‌رساند، تمام مدارس شهر نوکنده در همه مقاطع و فقط در نوبت صبح، امروز ۱۲ آبان ماه ۹۸ به دلیل آب گرفتگی تعطیل اعلام شد - بارش باران در گلستان از دیشب آغاز شده است
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
1-وام خوداشتغالی2-وام خریدکالاهای اساسی منزل3-وام ودیعه مسکن4-وام خریدخودرو5-وام تجهیزات کار6- وام تعمیرات واحدمسکونی7-وام مسکن جانبازی8-وام کمک هزینه درمان9-وام خریدمسکن بانک مسکن10-وام نوسازی بافت فرسوده11-وام ازدواج12-وام خریدوسیله نقلیه عمومی13-وام طلا وسکه14-کارت اعتباری مرابحه(کام)15-کارت اعتباری(کارا)16-کارت اعتباری خریدکالا       http://moshaverinnovintejarat.ir
امروز از حدود ۷ونیم بیدارم و صبح جمعه رو با خوردن کیک یخچالی که دیشب درست کردیم با دخترها آغاز کردیم.دیروز و پریروز خونه مامانم بودن و امروز انگار دلشون واسه وسایل و اتاقشون تنگ شده والبته برای کل کل و دعوا با همدیگه و گیس و گیس کشی
یه لیست بلند بالا نوشتم از کارهایی که امروز باید انجام بشه.در اثر تنبلی و گشت و گذارهای روزهای قبل یه خونه بهم ریخته و کثیف مونده رو دستم.امروز آخرین روزیه که میم رفته سرکار.فردا صبح انشاءالله بستری میشه بیمارستان
"به آرامی آغاز به مردن می کنیم اگر، سفر نکنیم، اگر کتاب نخوانیم، اگر به اصوات زندگی گوش ندهیم، اگر از خود قدردانی نکنیم.
به آرامی آغاز به مردن می کنیم، زمانیکه خودباوری را در خود بکشیم، وقتی نگذاریم دیگران به ما کمک کنند.
به آرامی آغاز به مردن می کنیم اگر، برده عادات خویش شویم، اگر همیشه از یک راه تکراری برویم، اگر روزمرگی را تغییر ندهیم، اگر رنگ های گوناگون به تن نکنیم، اگر با افراد ناشناس صحبت نکنیم.
به آرامی آغاز به مردن می کنیم اگر، از شور
سال تحصیلی امسال با حضور یک میلیون و 300 هزار دانش‌آموز کلاس اولی‌ و حدود 500 هزار نوآموز پیش دبستانی آغاز شد.
زنگ آغاز تحصیل امسال با حضور سرپرست آموزش و پرورش در دبستان دخترانه اسلامشهر نواخته شد و برای اولین بار هم با تغییر نظام آموزشی کلاس هفتمی ها هم به مدرسه رفتند.فانی امروز قول دارد که امید و شادی را در میان دانش اموزان گسترش دهد تا روحیه درس خواندن بالا برود.
دوستانم خویم شما  می توانید نظرات خود را در مورد آغاز سال تحصیلی به صورت کامنت
«قانون اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری
بازنشستگان» پس از طی مراحلی، با فرصت اجرای دو ماهه از سوی رئیس محترم
جمهور ابلاغ شده است. قانون پربحثی که اظهارنظرهای متعدّد و متفاوتی در
جامعه و محیط رسانه‌ای نسبت به مشمولان آن شده و می‌شود و با توجه به
فراگیری و مستثنیاتی که دارد ، پیش‌بینی می‌شود همچنان این اظهارنظرها
ادامه یابد.اما پرسش‌های اساسی در ارتباط با اجرایی شدن این قانون، این
است که آیا واقعاً اجرای آن منجر به نتایج مورد نظر قانونگ
دوست دارید استارت کسب درآمد اینترنتی را از همین لحظه بزنید؟ و در فضای آرامش منزل کسب درآمد کنید؟ افرادی که میتوانند از پکیج تجارت آنلاین استفاده کنند:
 
 
دانشجویان
زنان خانه دار
دانش آموزان و نوجوانان
کارمندان و بازنشستگان
معلمان و مدرسان
افراد جویای کار در منزل
همه علاقمندان به کسب درآمد از اینترنت
کسانی که نیاز مند شغل دوم هستند
یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مشغولیّت ذهنی آنها مسائل اقتصادی است. آن‌ها به دلیل کهولت سن، توانایی انجام کار را ندارند، در نتیجه بزرگترین منبع در آمد خود را از دست می‌دهند. حقوق بازنشستگی که از پیامدهای رفاهی دولت است به قدری کم بوده‌ که از این اضطراب و تحیّر نمی‌کاهد.
سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران که از آن تحت عنوان کدال یاد می‌کنند سامانه‌ای است که به همین منظور تعریف شده است و تمامی سرمایه‌گذاران پس از سایت بورس اوراق بهادار به دفعات بسیار به آن مراجعه می‌نمایند.
 
پس از تصویب قانون راه‌اندازی قانون بورس اوراق بهادار در سال ۱۳۴۶ به تدریج و طی چند سال پیش از انقلاب اسلامی حدود ۱۰ شرکت در بورس درج نماد و مورد معامله قرار گرفتند.
با وقوع انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی در حدود ۱۲ سال بورس تهران تعطیل
امروز بازار را در حالی آغاز خواهیم کرد که شوک خبر افزایش قیمت بنزین را نیز داریم. باید ببینیم که بازار به این خبر، چه واکنشی نشان خواهد داد. البته خود این خبر به تنهایی، تاثیر خاصی در بورس تهران ندارد. اما چیزی که برای فعالان بازار باید مهم باشد، ترس از افزایش قیمت مازوت و گاز است که میتواند تاثیر مستقیم در سود برخی گروه های بورسی داشته باشد. موضوع مهمتر، میزان این افزایش است. البته هنوز این اتفاق رخ نداده، ولی بازار در این خصوص باید احتیاط کن
فروش فوری محصولات سایپا آغاز شد/ پراید 37 میلیون تومان قیمت خورد
فروش فوری 7 محصول سایپا از امروز آغاز شد. در این طرح، قیمت پراید 37 میلیون و 381 هزار تومان تعیین شده است.
به گزارش ندای زرند، گروه خودروسازی سایپا از صبح امروز فروش فوری 7 محصول خود را آغاز کرد. در این طرح خودروهای تیبا دوگانه‌سوز SX یورو 4 با قیمت 45 میلیون و 543 هزار تومان و تیبا SX موتور M15 یورو 4 با قیمت 42 میلیون و 43 هزار تومان عرضه می‌شود.
همچنین سایپا 131 با قیمت 37 میلیون و 381 هزار تومان
 بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- جناب اقای نوبخت-فرمودند بازنشستگان کشوری  از6-تا 11 کمترین میزان اضافه خواهند اشت- درشیراز ازمیان رود تاشمال شیرز قیمت اپارتمان وکرایه خانه یکی است- گروه  6-تا یازده-جمعیت انها ازگرووه قبلی بیشتراست واحتمالا باجمعیت گروه بالا یکی است –بخصوص فرهنگیان-عزیز-برچه اساسی کمتر شده است-لطفا اینراشرح دهید
 
 
 
راهپیمایی 22 بهمن مهربان فجر34
بوی گل ویاسمن 
آغاز روز با یک لیوان آب! / فرمولی برای سلامتی
 
چربی ترانس دار چیست؟
کدهای سلامت در دست انسان!
واتر پمپ چگونه کار می‌کند و علائم خرابی آن چیست؟
 
مرور صفحه نخست روزنامه های امروز
 
برای فعال کردن رمز دوم پویا چه کار کنیم؟
۱۱ نکته برای جلوگیری از ریزش مو
چند توصیه کاربردی جهت پیشگیری از کبدچرب
خطر هک گوشی را جدی بگیرید
2بار کلیک کنید
پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در بهمن ماه
خرید و فروش ۲
یا سبحان
 
از امروز قصد دارم کمی تغییر فاز بدهم. تا الان هرچه نوشته ام، صرفاً تمرینی  بوده برای ورزش قلم و پرورش خیال ادبی؛ اما از امروز، علاوه بر شیوه ی قدیم، بر سبیل تازه ای خواهم نوشت و آن، فلسفی نوشتن است و در حقیقت، فلسفه یعنی یافتن حقایق با یاری عقل. به یاری خدا، اولین گام این راه سخت را در پست بعدی خواهم برداشت. البته، شما بزرگوار نیز، باید هم نوا با بنده یاعلی بگویید و عشق را آغاز کنید... 
 
+ قبلا گفته بودم که باید مثل بچه ی آدم فقط و فقط د
از اول همه‌‌مان قانون را رعایت نکردیم و برایش توجیه آوردیم؛ مثلا در همین مورد قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، [عده
ای را استثنا می‌کنیم و] می‌گوییم کسی را جایگزینش نداریم. به نظرم این کارها بخشی
از بی‌اعتمادی را شکل داده است. مردم به قانون و مجری قانون بی‌اعتماد شده‌اند. رئیس
قوه، معاون او، امام جمعه هرکس توضیح می‌دهد مردم قانع نمی‌شوند.

عملگرایی ممکن است امروز کار ما را پیش ببرد و در کوتاه‌مدت نتیجه بدهد ولی در درازمدت همین [بی
اعت
فصل دهم - حقوق و مزایاماده 64 - نظام پرداخت کارمندان دستگاههای اجرائی براساس ارزشیابی عوامل شغل و شاغل و سایر ویژگیهای مذکور در مواد آتی خواهد بود. امتیاز حاصل از نتایج ارزشیابی عوامل مذکور در این فصل ضرب در ضریب ریالی، مبنای تعیین حقوق و مزایای کارمندان قرار می‌گیرد و برای بازنشستگان و موظفین یا مستمری بگیران نیز به همین میزان تعیین می‌گردد.
ادامه مطلب
ارز دیجیتال پیمان؛ مبتنی بر شبکه بلاکچینی ققنوس فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. امروز شبکه ققنوس به طور رسمی از فعالیت شبکه خود رونمایی کرد و اولین تراکنش روی بلاکچین ققنوس و کلیدگذاری با حضور سرمایه گذاران خصوصی این پروژه رقم خورد.
ادامه مطلب
من با تو قراری ست که از آغاز نهادیم ...
....
ای ماه فروزان و ای خسرو خوبان 
آن شعله جان بردار ...غم ها را بسوزان 
ای شادی جان من...
ای دلبر و دلدار ...
فردا از آن ماست ...
تقدیر بگردان!
...
میدونی همه دلتنگیا یه روز تموم میشه؟؟؟
×امروز رو مود آهنگ "صد بار "امید نعمتیم!
امروز دلم تنگ استبرای روزهایی که نیامده‌اندو من هر روزبه خودم وعده دادمشانامروز دلم تنگ استتنگ تر از تُنگ ماهیکه هر چه می‌رودسر جای اول استامروز بیشتر از هر زماندلم تنگ است و زمانناجوانمرادنه تیغ می‌زندبر تُنگ تنهایی منامروز دلم تنگ است ...[یوسف رجبی]
اس ام اس تبریک آغاز فصل تابستان
اس ام اس عاشقانه شروع فصل تابستان
تابستان یعنی همه چیز به بلوغ رسیده است
تابستان یعنی فراغت به حد اعلی خواهد رسید
تابستان یعنی برای پاییز و زمستان آماده شدن
تابستان یعنی با تو بودن بی حد و حصر
 متن شروع تابستان
تابستون تابستون
هوا گرمه بی بارون
پنجره رو باز کنید
هوای خوب رو مهمون کنید
محبت و تقسیم کنید
جشن آغاز تابستان
تابستان
یعنی گرمایی که بین خانواده‌هاست و شادی و نشاط در بین آن‌ها، تابستان
یعنی از سردی
او نمی داند ولی من عاشق بهار هستم ، برای بار بیست یکم گفته ام "من عاشقت هستم" آری میدانم هر دم و هر ساعت مرا میخوانی با تو هستم بهار ...
بهار من عشق را از تو میخواهم ، بهار  همه ی هست و نیستم تو هستی . بهار مرا بخوان  من هوای زمزمه تو را دارم
بهار جان تمام حرفم این است "من عشق را به نام تو آغاز کردم"
در هر کجای عشق که هستی آغاز کن !
آغاز فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها از ساعت ۱۴ امروز
 
فراخوان جذب اعضای هیئت علمی تا ششم اسفند ادامه دارد.
 
بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیئت اجرایی جذب دانشگاه‌ها به مدت پنج روز انجام می‌گیرد و پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه نیز طی هفت روز کاری به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت‌های عمومی ارسال می‌شود در نهایت نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه به مدت ۴۵ روز کاری انجام می‌گیرد.
 
تمامی بررسی های فو
دانلود قسمت اول سریال زوج یا فرد (سریال)(کامل)| قسمت 1 سریال زوج یا فرد
قسمت اول سریال زوج یا فرد
داستان سریال زوج یا فرد
قصه اصلی سریال زوج یا فرد حول طرح ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان است که به صورت طنز و کمدی فیلمنامه شده و خوبی ها و نکات منفی این طرح شوخی شدهشخصیت اصلی این مجموعه، فردی در آستانه بازنشستگی است که اتفاقات مختلف زندگی او و طرح مزایا و معایب این مصوبه، جهان زوج و فرد و آدم‌های پیرامونش را می‌سازد.
ادامه مطلب
ارز دیجیتال پیمان؛ مبتنی بر شبکه بلاکچینی ققنوس فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. امروز شبکه ققنوس به طور رسمی از فعالیت شبکه خود رونمایی کرد و اولین تراکنش روی بلاکچین ققنوس و کلیدگذاری با حضور سرمایه گذاران خصوصی این پروژه رقم خورد.
ادامه مطلب
نشست علنی صبح امروز سه‌شنبه(19 فروردین ماه 99) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد
این جلسه در حالی آغاز شد که بیش از دو سوم از نمایندگان در جلسه حضور داشتند. این نخستین جلسه مجلس پس از شیوع بیماری کرونا است که با حضور نمایندگان تشکیل شده است/ فارس
سه شنبه ، ۱۹ فروردین ۹۹@IrNews_24
[عکس 520×290]
مشاهده مطلب در کانال
با پیگیری شهردار ناحیه یک، طرح آب درمانی ویژه توان یابان از امروز آغاز شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، امروز دوشنبه، تعدادی از شهروندان توان یاب با هماهنگی اداره اجتماعی ناحیه یک به منظور اجرای طرح آب درمانی و توسعه سلامت شهروندان به یکی از مجموعه های ورزشی طرف قرارداد اعزام شدند.علمایی رئیس اداره اجتماعی ناحیه گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است در روزهای دوشنبه هر هفته این خدمات  به صورت رایگان به شهروندان ناتوان جسمی- حرکت
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:
قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، قانون خوبی بود اگر به درستی به آن عمل می‌شد و البته اگر آنقدر قید و بند به دست و پای آن نمی‌بستند که از خاصیت بیافتد.
حالا که انتخابات نزدیک است پیرمردترهای بین ۸۰ تا ۱۰۰ساله هم ثبت‌نام کرده‌اند و داوطلب ورود به مجلس خبرگان شده‌اند.
اینکه خیل عظیم جوان‌ها بی‌کار هستند و خانواده‌هایشان از تامین آنها عاجزند، مهم نیست.
مهم اینست که افراد صاحب تجربه مشغول خدمت‌رسانی باشند و
تو حال و هوای اینروزای خودم بودم یهو چشمم خورد به  تاریخ گوشه  صفحه راست موبایل ، امروز یازدهمِ ...
امروز تولدشه ،تولد فرشته آسمونی من ،امروز میدونم  قلب مادرانه اش  دلتنگ اون چشمهای آبی میشه.  نمیدونم چکاری کنم که  دلتنگی امروز  اذیتش نکنه؟! 
+یادداشت شماره ۴۵
با پیگیری شهردار ناحیه یک، طرح آب درمانی ویژه توان یابان از امروز آغاز شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، امروز دوشنبه، تعدادی از شهروندان توان یاب با هماهنگی اداره اجتماعی ناحیه یک به منظور اجرای طرح آب درمانی و توسعه سلامت شهروندان به یکی از مجموعه های ورزشی طرف قرارداد اعزام شدند.علمایی رئیس اداره اجتماعی ناحیه گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است در روزهای دوشنبه هر هفته این خدمات  به صورت رایگان به شهروندان ناتوان جسمی- حرکت
 
"نبردی که اسلام آغاز کرد، نه نخستین نبرد است  نه آخرین نبرد؛  هرکس در هرجا و هرگاه که برای عدالت رودرروی ستم برخیزد، در این جهاد بزرگی که از آغاز تاریخ انسان آغاز شده است و همواره در همه نسلها و همه عصرها شعله ور بوده و خواهد بود شرکت کرده و به گفته امام صادق : با حسین در عاشورا و در کربلا شمشیر زده است! "
علی شریعتی م آ  ۱۹ - حسین وارث آدم 
بهترین بازیکن زمین از نظر نویسنده اخبار امروز استقلال داریوش شجاعیان بود.که موثرترین بازیکن داخل زمین بود.تکل زد،دریبل زد،به دفاع کمک کرد، پاس بلند و کوتاه داد و در آخر پاس گل هم داد،نمره این بازیکن 7.9 از نظر ورزش 11 میباشد:
داریوش شجاعیان یک زمانی که تازه به استقلال آمده بود و من در اخبار جدید استقلال آن را خواندم آینده خوبی برایش متصور بودند که فکر کنم دیر استارت زده و در این فصل شروع دوباره ای را آغاز میکند تا به تیم ملی و جای ثابت آن برسد.
من از امروز حرکتی رو آغاز میکنم که در توانم هست انجامش‌‌‌.اما با احمقیت اونو ماه ها بلکه سالهای سال عقب انداختم .با انجامش خ‌وشحال خواهم بود،سالم و راضی
اینبار دیگه مثل دفعه های قبلی نیست.ایندفعه حمله میبرم به سمتش تا جونش دربیاد.ایندفعه فرصتش رو دارمو با یک برمامه صحیح و منظم به هدفم خواهم رسید انشالله.ثابت میکنم به خودم که میتونم.و به همه.مخصوصا اون کثافتایی ک میگن بیا.دیگه تموم
خدایا منو یاری برسون.خداوندا دستمو بگیر
اولین روز بعد از آ
امروز هر چقدر بخندی و هر چقدر عاشق باشیاز محبت دنیا کم نمیشه پس بخند و عاشق باش…امروز هر چقدر دلها را شاد کنی، کسی به تو خرده نمی‌گیره پس شادی بخش باش…امروز هر چقدر نفس بکشی، جهان با مشکل کمبود اکسیژن رو به رو نمیشه.پس از اعماق وجودت نفس بکش…امروز هر چقدر آرزو کنی، چشمه‌ی آرزوهات خشک نمیشه پس آرزو کن…امروز هر چقدر خدا را صدا کنی خدا خسته نمیشهپس صدایش کن…او منتظر توستمنتظر آرزوهایت،خنده‌هایت،گریه‌هایتستاره شمردن‌هایت…و…عاشق بودن
انسان از آنجایی آغاز شد و خط و ربط خود را با دیگر موجودات کرده زمین جدا کرد که مفهوم مرگ را درک کرد.
انسان همیشه به مرگ اندیشیده است و از این رو «فرهنگ مرگ» در تمام تمدن‌ها وجود دارد. مومیایی کردن، به خاک سپردن، یا جنازه را به فراز کوهی بردن تا توسط پرندگان به نوعی به طبیعت بردن، انداختن آن به رود سِند و یا به آتش کشیدن مرده، هر یک انعکاسی از فرهنگ مرگ در یک جامعه است و اینکه آن جامعه چگونه می‌زید که اینگونه به مرگ فکر می‌کند.
به قول آن کتاب که
اخبار امروز حاکی از انست که تعداد حضور در ترکیب ثابت استقلال بین یازده بازیکن امروز
غفوری و حسینی برای نهمین هفته متوالی حضور در ترکیب اصلی را تجربه میکنند.
اخبار جدید استقلال و حواشی پیش از دیدار تراکتور- استقلال
با اینکه بیش از ۶ ساعت به آغاز این بازی مهم زمان باقی مانده است ولی هواداران تراکتور به سمت ورزشگاه حرکت کرده اند و هم اکنون نزدیک ۵۰۰ نفر در مقابل ورزشگاه حضور دارند.
یکی از نکات جالب توجه مقابل ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور و هم
در گذرگاهِ نسیم سرودی دیگرگونه آغاز کردم
در گذرگاهِ باران سرودی دیگرگونه آغاز کردم
در گذرگاهِ سایه سرودی دیگرگونه آغاز کردم.
نیلوفر و باران در تو بود
خنجر و فریادی در من،
فواره و رؤیا در تو بود
تالاب و سیاهی در من.
در گذرگاهت سرودی دیگرگونه آغاز کردم.
شاملو
انتخاب رشته دستیاری پزشکی آغاز شد/ امکان انتخاب ۱۰۰ رشته محل
 ، دفترچه انتخاب رشته چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان از امروز ۱۸ فروردین تا ۲۲ فروردین ۹۸ می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.  
کارنامه علمی شرکت کنندگان در آزمون چهل و ششمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی ٩٩-١٣٩٨ حاوی مواردی از جمله اطلاعات ورودی توسط داوطلب و نمرات و رتبه هر فرد است. 
مواردی که باید در هنگام غذا خوردن رعایت شوند عبارتند از :
الف : تدبر در خوراکی های مورد نیاز انسان که چگونه در نظام آفرینش پدید آمده اند.
ب : آغاز خوردن با نام و یاد خدا.
ج : آغاز غذا با نمک
د: آغاز کردن از سبک ترین غذا.
ادامه مطلب
این سایت فعالیت خود را رسما از امروز آغاز کرده و امیدواریم با تاسیس این سایت گامی برای گسترش فنون فناوری برداشته باشیم.
مدیران سایت
 
محسن عسگرپور                                                                                                                                               محمدحسین معینی
***مارا دنبال کنید***
این سایت فعالیت خود را رسما از امروز آغاز کرده و امیدواریم با تاسیس این سایت گامی برای گسترش فنون فناوری برداشته باشیم.
مدیران سایت:
 
محسن عسگرپور                                                                                                                              محمدحسین معینی
***مارا دنبال کنید***
The climate crisis is our third world war. It needs a bold response
بحران آب و هوا جنگ جهانی سوم ماست این بحران  نیاز به اقدام جدی دارد.
(استیگلیتز برنده جایزه نوبل اقتصاد)
♦️climate crisis بحران آب و هوا
استراتژی راهبردی
دستکاری در طبیعت نتایجی دارد که کمترین آن سیل امسال بود. طبق گزارش تابناک، برآورد اولیه از خسارت های سیل، مبلغ 35000 میلیارد تومان و حدودا معادل 5 درصد تولید ناخالص داخلی می باشد.
اقتصاد ناکارامد دولتی که در بهترین حالت فقط قادر به تامین هزینه های حقوق کارمندان
اهواز - ایرنا - معاون اموراقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صنعت سیمان در کشور تقریبا با نیمی از ظرفیت اسمی فعال است که مهمترین دلیل این امر به رکود در ساختمان سازی باز می‌گردد.
حجت الله میرزایی چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست مشترک شرکت ها و سازمان های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد:  عمده مشکل واحدهای اقتصادی به مساله تحریم مرتبط نیست و حتی  تحریم ها برای بخشی از واحدهای اقتصادی فرصت های سرمایه گذاری ای
وبلاگ معرفی کتاب آغاز به کار کرد
همزمان با شهادت حاج قاسم سلیمانی و با معرفی کتاب حاج قاسم" جستاری از خاطرات حاج قاسم سلیمانی" وبلاگ 
sbbook.blog.ir
آغاز بکار گرد.
کتابداران و همکاران گرامی می توانند از پوسترهای این وبلاگ که زین پس بصورت هفتگی آماده می گردد، جهت اطلاع رسانی در وبلاگها، شبکه های مجازی و تابلوهای اعلانات کتابخانه ها استفاده نمایند.
 
از روزی که پیشنهاد نوشتن این یادداشت به واسطۀ یک دوست به دستم رسید؛ تا امروز که باز همان دوست عزیز لینک مطلب را برایم فرستاد، نزدیک به دو ماه می‌گذرد. دارم فکر می‌کنم که اگر «هوشنگ مرادی کرمانی» نبود، چقدر تعطیلات آغاز سال پوچ می‌شد و چقدر روزهای تمام‌ نشدنی فروردین سخت‌تر می‌گذشت. به همین خاطر است که وقتی امروز لینک مطلب را دیدم، تمام خستگی این مدت از تنم خارج شد. برای اینکه خستگی‌ام بیشتر در بیاید و کیفم کوک‌تر شود، پس شما هم لطف کنید
بازآمدم چون عید نو، تا قفل زندان بشکنموین چرخ آدم‌خوار را، چنگال و دندان بشکنم
از شاه بی‌آغاز من، پران شدم چون باز، منتا جغد طوطی‌خوار را، در دیر ویران بشکنم
ز آغاز عهدی کرده‌ام، کاین جان فدای شه کنمبشکسته بادا پشت جان، گر عهد و پیمان بشکنم
امروز همچون آصفم، شمشیر و فرمان در کفمتا گردن گردن‌کشان، در پیش سلطان بشکنم
روزی دو باغ طاغیان، گر سبز بینی غم مخورچون اصل‌های بیخشان، از راه پنهان بشکنم
چون در کف سلطان شدم، یک حبه بودم کان شدمگر در
 
در‌صورتی‌که برای اولین بار یک دوربین عکاسی خریده‌اید یا قصد دارید عکاسی با تلفن همراه را جدیدا آغاز کنید , ممکن است با این سوال روبرو می‌باشید که بایستی از کجا آغاز کرد . بعضی اوقات دشوار‌ترین بخش شروع کردن یک کار نو ورود به آن می باشد . اما نگران نباشید ; ما در این نوشته‌علمی آموزش عکاسی قصد داریم به شما بگوییم عکاسی را از کجا بایستی آغاز کنید .

ادامه مطلب
بنام خدای مهربان
امروز 29 مهر 1398 ، شروع می کنم به وبلاگ نویسی در سرویس بلاگ بیان ؛ قصد دارم هر آنچه که تجربه می کنم یا می بینم و می شنوم بطوریکه احساسم بگوید ارزش نوشته شدن را دارد به احساسم احترام بگذارم و آن را بنویسم حتی شده در حد یک خط !
قرار است هر مطلبی در هر موضوعی در این وبلاگ قرار بگیرد پس الهی به امید تو :)
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی: پیش ‌بینی ما این است که امسال در آغاز مهر ماه ترافیک بین 25 تا 30 درصد افزایش پیدا کند و در همین راستا از استانداران و روسای ادارات درخواست می‌کنیم که به منظور حل مشکل ترافیک در 10 روز نخست آغاز سال تحصیلی جدید، ساعات آغاز کار ادارات را به مدت دو ساعت شناور کنند
@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چند سالی است امتحانات نهایی دانش‌آموزان به بازاری برای کسب درآمد توسط افراد فرصت طلب تبدیل شده است. بازاری که با سوءاستفاده از نوجوانان کشور به بهانه فروش امتحانات نهایی، درآمدهایی را نصیب برخی افراد می‌کند.
این شبکه‌ها که عمدتا در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی یا اینستاگرام فعالیت می‌کنند، صبح روز امتحان سوالات را به دست مشتریان خود می‌رسانند و برای خرداد ۹۷ فعالیت آنها برای تبلیغات و بازا
دیروز همانطور که انتظار میرفت، شاخص کل بورس تهران اگرچه از درصد افت، رکورد نزد، اما از نظر مقدار عددی ریزش، بزرگترین ریزش تاریخ خود را ثبت کرد و 16765 واحد منفی شد. البته این هیجان طبیعی بود. به هر حال، شرایط جدیدی بوجود آمده بود که حداقل افراد تازه وارد، تا به حال با آن مواجه نشده بودند. اما قدیمی های بازار میدانند که این وضعیت نمیتواند زیاد ادامه داشته باشد و نهایتا تا فردا، بازار متعادل خواهد شد. در حقیقت، چیزی که باید فعالان بازار را نگران
آغاز ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی 98
امروز مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی 98 آغاز می‌شود و شرایط و ضوابط ثبت نام و انتخاب رشته اعلام شده است.

به گزارش ندای زرند، ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 98 از امروز 10 اردیبهشت آغاز می‌شود و روز دوشنبه 16 اردیبهشت 98 به پایان می‌رسد.

علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته باید با اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت
بسم الله
 
اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ
خدا اراده کرد و آغاز کرد، خدا قلم را اختیار کرد و آغاز کرد، قلم این شگفت آفریده خداوند که اسرار نهان را به جهان می آورد. گاهی می بایست دوباره آغاز کرد و به خیال تقلید قلم اختیار کرد تا آنگونه رقم زد که او می خواهد.
قلم زدن را دوست دارم، هر چند چون نوجوانی مبتدی با نگاشته های ناموزون و عجیب و پر غلط، اصلا اینکار را خدا به ما آموخته تا گاهی که از خودی خود بیگانه می شویم آینه خودش را از آن اعماق وجو
بوی مهر، بوی مهربانی، بوی لبخند، بوی درس و مدرسه و شوق کودکانه در پیاده روها، بوی نمره های بیست، بوی دفتر حساب و مشق های ناتمام، بوی دوستی و محبت…
 
پاییز با خود شور می آورد و قاصدکها خبر بازگشایی مدارس می دهند، درختان آماده می شوند تا با شوق، برگهای رنگارنگشان را چون کاغذهای رنگی بر سر کودکانی که مشتاقانه به مدرسه می روند بریزند و سارها بر شاخه های انبوه درختان صف کشیده اند، تا آوازهای گرمشان را بدرقه کنند
 
نسیم، نفس های معطرش را هر صبح بر
گاهی زندگی سخت است...و گاهی ما سخت ترش می کنیم...
گاهی آرامش داریم ، خودمون خرابش میکنیم...
گاهی خیلی چیزا رو داریم اما محو تماشای نداشته هامون می شیم.
گاهی حالمون خوبه اما با نگرانی فردا خرابش می کنیم..
گاهی میشه بخشید اما با انتقام اِدامش می دیم...
گاهی باید انصراف داد اما با حماقت ادامه می دیم...
و گاهی
گاهی...
تمام عمر اشتباه می کنیم...و نمی دونیم یا نمیخواییم بدونیم...
کاش بیشتر مراقب خودمون ، تصمیماتمون و گاهی... گاهی های زندگیمون باشیم.
-----------------
امروز صبح یک دستگاه اتوبوس مسیر تهران_گنبد به دره سقوط کرده و ٢٠ هموطن کشته شده اند. عرضِ تسلیت.
دیروز هواپیما. روز قبلش حادثه ی کرمان. روز قبلش شهادت سردارِ دلها. 
و امروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و آغاز دهه اول فاطمیه و سالگرد قیام خونین مردم قُم.
تسلیت.تسلیت. تسلیت.
+البته که خدا روزی رسانه ولی 175 روز از 365 روزِ کار ما به خاطر ماه مبارک رمضان و ماه های محرم و صفر و دو دهه ی ایّام فاطمیه و حدودا 15 روز هم شهادت ائمه اطهار (ع) و 14-15 خردا
چهل هفته انتظار: روایتگر انتظاری زیبا برای هدیه ای از طرف خدا
چهل هفته انتظار: نرجس خاتون آیتی
بریده کتاب(۱):
نازنینم امروز روز بیستم زندگی جنینی تو است، مادرت تمام دیشب و امروز را با هیجان خاصی به تو فکر می کند. وقتی پدرت را دیدم با اشتیاقی عجیب گفتم از امروز قلبش می تپد، آری امروز بیستمین روز جنینی است که آغاز تپش قلب هر انسانی است. بگو ببینم تو با این قلب  چه خواهی کرد؟ با قلب پاکت چه کسی را دوست خواهی داشت؟
بریده کتاب(۲):
امروز از کوه برمی گشت
شروع مهار دیوار های غیر سازه ای ساخته شده با بلوک سیمانی لیکا در شهر هچیرود استان مازندران در پروژه برج مسکونی مانیا آغاز و در حال اجرا می باشد. اجرای وال پست به روش مش الیاف در هر واحد پس از اجرای دیوار کشی ساده تنها در 2 روز تحویل می گردد.
در زندگی بعدی، کاش می شد مسیر را وارونه طی کنم. در آغاز، پیکری بیجان و مرده باشم و آنگاه راه آغاز شود.
در خانه ای از انسانهای سالمند، زندگی را آغاز کنم و هرروز همه چیز، بهتر و بهتر شود. به خاطرِ بیش از حد سالم بودن، از خانه بیرونم کنند. بروم و حقوق بازنشستگی ام را جمع کنم.و سپس، کار کردن را آغاز کنم.
ادامه مطلب
به نام خدایی که اثر پای مورچه را بر سنگ سیاه می بیند.. 
 
آغاز می کنیم برای استمرار داشتن...
برای رهایی از کسالت ها و تنبلی ها... 
برای رویش... 
برای دیدن اعجاز ها...
برای در صف بودن و پشت سر امام ایستادن...
برای یاری خواستن و ثابت قدم ماندن به مدد خودشان
 
                                                                        میلاد امام حسن علیه السلام
شاخص کل بورس تهران به محدوده 340000 واحدی رسیده و روند صعودی جدیدی را آغاز کرده است. چیزی که باید به آن توجه کنید، این است که تقریبا زیان همه در بازار جبران شده و همین موضوع، ممکن است باعث فشار فروش در بازار شود. در حقیقت، عده ای اقدام به سیو سود میکنند و عده ای دیگر که تازه از زیان خارج شده اند، ممکن است با بورس خداحافظی کنند. عده ای دیگر نیر که فشار فروش را میبینند و تحلیلی از وضعیت موجود ندارد، ممکن است بدون دلیل، اقدام به فروش کنند. این موضوع، ب
در آغاز کلام بود و کلام با خدا بود
و کلام خدا بود
همان در آغاز با خدا بود
همه چیز به واسطه ی او پدید آمد
و از هر آنچه پدید آمد
هیچ چیز بدون او پدیدار نگشت .
در او حیات بود و آن حیات ،
نور آدمیان بود .
این نور در تاریکی می درخشید و تاریکی آن را در نیافت .
 
 
                                                      انجیل یوحنا - 1:1  -  5:1
به نام خدایی که ااثر گای مورچه را بر سنگ سیاه می بیند.. 
 
آغاز می کنیم برای استمرار داشتن...
برای رهایی از کسالت ها و تنبلی ها... 
برای رویش... 
برای دیدن اعجاز ها...
برای در صف بودن و پشت سر امام ایستادن...
برای یاری خواستن و ثابت قدم ماندن به مدد خودشان
 
                                                                        میلاد امام حسن علیه السلام
باشگاه استقلال امروز مذاکرات اولیه خود را با علی کریمی بر سر تمدید قرارداد آغاز کرد.

 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز صبح در محل اردوی آبی پوشان در العین امارات مذاکرات باشگاه استقلال با علی کریمی آغاز شد‌.در این مذاکرات باشگاه استقلال پیشنهادات خود را به علی کریمی برای تمدید قرارداد ارائه و مقرر شد وی ظرف مدت یک هفته به باشگاه پاسخ بدهد.در روزهای آینده باشگاه
افزایش قیمت بنزین، مشکل ساز شد و با شلوغی هایی که روز گذشته در سطح شهر بوجود آمد، وضعیت کشور کمی امنیتی شده و اینترنت در سرتاسر ایران قطع شده است. در چنین شرایطی، قطعا بورس تهران نیز با احتیاط بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد. البته من فکر میکنم که امروز، مجلس ایران وارد عمل شود و برای خودشیرینی هم که شده، از اتفاق بوجود آمده به نفع خود و به نفع انتخابات اسفند ماه استفاده کند. در حقیقت، امروز مجلسی ها به عنوان حامی مردم وارد عمل خواهند شد و تل
به استناد سایت موضوعات حقوقی دینا دفتر رسمی برندینگ (خدمات مشاوره‌ای تجاری‌سازی مالکیت معنوی در ایران) همزمان با گرامیداشت روز جهانی مالکیت معنوی طی مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ذبیح الله خداییان معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک آغاز به کار کرد . برای مشاهده جزئیات آغاز به کار دفتر رسمی برندینگ در ایران می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/89/آغاز-به-کار-دفتر-رسمی-برندینگ-در-ایران.html
امروز پیشرفت خواهد کرد زیرا امروز روز رسیدن به کمال است برای چنین روزی خدا را شکر می‌کنم امروز روز معجزه های پشت سر هم برای خود خواهند آمد و عجایب لحظه‌ای باز نمی ایستد 
این جملات را در اول صبح بگویید تا زندگی را فرا بخوانید
                                 
پانزدهم آبان ماه تاریخی است به یادماندنی در صنعت بیمه کشور.در سال 1314 ،شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و دولتی تاسیس شد و به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه در کشور آغاز به کار کرد.آغاز فعالیت بیمه ایران (14آبان1314) را به تعبیری می توان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد.بیمه ایران از آذر ماه 1314 صدور بیمه نامه در رشته های مختلف را آغاز نمود و ظرف یک سال در شهر های مشهد،شیراز،اصفهان،همدان،اهواز و بوشهر نما
متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که در سال ۹۸ که در آزمون این مقطع که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده شرکت نموده اند، می توانند از امروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه تاساعت ۲۴ روز شنبه ۵ مرداد ماه با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند
همیشه بی تو در این قلب خسته غوغا بودهمیشه سهم دلم حسرت و تمنا بودهزار سال به دنبال عشق میگشتمتو عشق بودی و جان بی تو در تقلا بودتو را ندیدم از آغاز و راه گم کردمتو را ندیدم و این تلخ، زهر دنیا بودتو را ندیدم از آغاز و قلب می پنداشتکه بی تو در خطرِ مرگ و عشق، تنها بودنه! جانِ بی تو از عالم، امید خیر نداشتو ناامید از اعجاز صبحِ فردا بودخنک نسیم بهشتی که بازگشتی بازو بازگشتنت آغاز حسرت ما بودنشسته ام به تماشای تو ولی هیهاتکه سهم این منِ تنها فقط تم
سلام خدمت بازدید کنندگان وبلاگ ازدواج 245
از حضور گرمتان سپاس گذاریم.
فعالیت وبلاگ زمانی که بازدید ها به روزانه بالای ده نفر رسید فعالیتهای جالبی را آغاز میکنیم که قطعا دوست خواهید داشت.
پس به دوستان خود اطلاع دهید تا فعالیتهای اصلی خود را سریعتر آغاز کنیم .
باتشکر.
سرقت مسلحانه از بانک صادرات شعبه طالقانی شهر ساوه
فارس:صبح امروز بانک صادرات شعبه طالقانی شهر ساوه مورد سرقت قرار گرفت. 
در ساعت 10:24 امروز 3 نفر با صورت هایی پوشیده، یکی از شعب بانکی در شهرستان ساوه را مورد دستبرد قرار دادند.
بنابر اظهارات شاهدان یکی از این افراد مسلح به سلاح گرم و 2 نفر از آنان دارای سلاح سرد بوده است. 
تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شده است و هرگونه اطلاعات تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد. 
این دومین باری است
تنش های نظامی بین ایران و آمریکا در حال افزایش است. در ساعات اولیه بامداد امروز، ایران به صورت مستقیم، با شلیک بیش از 10 موشک بالستیک، 2 پایگاه نظامی آمریکا در عراق را هدف قرار داد و سرتیتر خبرگزاری های مهم دنیا شد. به نظرم نیازی به گفتن نیست که بازار امروز چگونه رفتار خواهد کرد. فقط امیدوارم حمایت های لازم از بازار صورت بگیرد. قاعدتا ابتدای بازار امروز را با صف های فروش سنگین آغاز خواهیم کرد و اگر حمایت جانانه ای از بازار صورت نگیرد، این صف ها
بازی امروز پرسپولیس ساعت چنده از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده
دار پرونده برچسب ورزش پرسپولیس امروز زمان چنده صفحه 2 مدت ورزش پرسپولیس و پارس جنوبی جم سر مهم‌ترین ورزش امروز پرسپولیس سر باشگاه آزادی با . فوتبال بزرگ هفته بیست و دوم پیکان 0 2 پرسپولیس پرسپولیس الاهلی عربستان سه شنبه 20 فروردین ساعت 20 00 آدینه 23 فروردین ساعت.
ادامه مطلب
اگر شما بیشتر بازنشستگان ارتش را دوست دارید , احتمالا ً به دنبال راه‌هایی برای خروج از بازنشستگی نظامی خود هستید . تغییرات اخیر در برخی برنامه‌های مزایای بازنشستگی نظامی , فرصت‌هایی را برای شما فراهم می‌کنند . اما برخی مزایا به شما نیاز دارند تا از آن‌ها استفاده کنید . در اینجا پنج راه برای بازنشستگی نظامی شما وجود دارد :ما اکنون باید از برنامه‌های بیمه دندان‌پزشکی مختلف تحت برنامه بیمه دندان‌پزشکی و دندان‌پزشکی کارکنان فدرال استفاده
من یک دهن خسته که آواز ندارد 
یک پنجرهء بسته که پرواز ندارد 
من بی تو یکی مثل خودت، آینهء دق! 
یک آخر بیهوده که آغاز ندارد 
 اینقدر نگو از من و از هر چه تو بنویس
هر حس پدرمرده که ابراز ندارد! 
 دستی که قلم را به تعفن نکشاند 
مانند رسولی است که اعجاز ندارد
یا ما خبر از خانهء همسایه نداریم 
یا اینکه کسی در دِه ما غاز ندارد! 
 بگذار همانند تو دیوار بمانیم
این خانه نیازی به درِ باز ندارد 
علی اکبر یاغی تبار
بسم الله الرحمن الرحیم
شهیدبلاگ، در تاریخ 18 اردیبهشت 1399 فعالیّت خودش رو با توکّل بر خدا شروع می کنه. امروز هم روز تولّد شهید عباس دانشگر هست، دلاورمردی که تا حدودی باعث ایجاد انگیزه در حقیر برای آغاز فعالیت در شهیدبلاگ شد.
ادامه مطلب
امروز به زور پاشدم و به زورتر رفتم سراغ کار! اما قراره از فردا ۸ صبح پاشم انشاا... . بدون مقاومت و اینا ، یه چند روز زور بزنم زود پاشم دیگه اوکی میشه. اون سه تا کلمه رو! زود روز زود. دیگه اینکهههه امروز کیک پختم خوشمزه بود نسبتا فقط چند تا مشکل داشت. دلم دفعه دیگه کیک داغ میخواد فقط .خب همینا فعلا.
دولت پس از اعمال تغییرات در نرخ بنزین و افزایش ۲ هزار تومانی هر لیتر بنزین آزاد، با ارائه گزارشی اعلام کرد که در صدد جبران گرانی بنزین و پرداخت تمامی عواید حاصل از افزایش نرح این کالا به مردم است.
در این راستا اعلام شد که به جامعه هدفی ۶۰ میلیون نفری (۱۸ میلیون خانوار) شامل «مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، روستاییان و عشایر، کارگران، کارمندان و اقشار کم درآمد» هر ماه مبلغی بر اساس بعد خ
افتتاح یا آغاز ساخت ۹ طرح عمرانی در زرند
همزمان با دومین روز از هفته دولت با سرمایه گذاری ۴۴ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال ۹ طرح مختلف عمران روستایی و مخابراتی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.
علی صادق زاده فرماندار زرند گفت: از ۹ طرح هادی شهرستان  ۳ طرح هادی در روستا‌های سرباغ شاهرمز، اکبرآباد پادامنه وگتکوئیه جمعا با هزینه ۷ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال و بهرمندی ۲۷۵ خانوار روستایی افتتاح شد.
او افزود: افتتاح دو طرح مخابر
 به خودت بگو:
فقط برای امروز، افکارم را بر روی بهبودیم متمرکز خواهم کرد ،زندگی می‌کنم و بدون مصرف هیچ گونه ماده مخدّری روز خوبی خواهم داشت.
فقط برای امروز، به کسی در معتادان گمنام اعتماد خواهم کرد، کسی که مرا باور کند و می‌خواهد در بهبودیم به من کمک کند.
فقط برای امروز، برنامه‌‌‌‌ای خواهم داشت و سعی خواهم کرد آنرا به بهترین شکل ممکن انجام دهم.
فقط برای امروز، به کمک NA سعی خواهم کرد از زاویه بهتری به زندگیم نگاه کنم.
فقط برای امروز, ترسی نخو
_ برخی عشق را چنگکی می‌دانند که نیازهای تنشان را به آن بیاویزند. لحظه‌ای را که نیاز غلیان می‌کند حادثه‌ی عشق می‌نامند و آن را با تمنا می‌جویند و‌آن گاه که نیاز فروکش کرد، عشق را از یاد می‌برند. عشق محصول انس است و بعد از نیاز تن و در غیاب آن آغاز می‌شود. غیر از این تعریف را برای حضرت عشق، توهین‌آمیز می‌دانم.
_ جایگاه تن کجاست؟ آن را نادیده می‌گیری و به حساب نمی‌آوری؟
_ تن و لامسه واقعیتی انکارناپذیر است. ولی عشق نه با آن آغاز می‌شود و نه ب
فکر کنم امروز دستگاه قلبم اندازه کل این 9 سالی که دارمشون( 7 سال اولی و دو سال دومی) پالس داده... امروز خودشو کشت از بس ویبره رفت و پالس داد و قلب منو متشنج کرد! :|
+ گاهی دوسش دارم گاهی ندارم. امروز دوسش نداشتم. دوست داشتم با کارور تو دستم بندازم زیر پوستم درش بیارم..  
15 توصیه برای آغاز بدنسازی
پروتئین برای پرورش عضلات لازم است. پروتئین در مرغ، ماهی، تخم مرغ، شیر، لبنیات، سبزیجات و آجیل وجود دارد. بیشتر متخصصان ورزشی توصیه می‌کنند که هر روز به ازای هر کیلو از وزن بدن 2 گرم پروتئین مصرف کنید.
افرادی که پرورش اندام را آغاز کرده‌اند باید به نحوه ورزش کردن و تغذیه خود توجه کنند تا نتیجه مطلوب را بگیرند.
 
اگر به تازگی پرورش اندام را آغاز کرده‌اید و می‌خواهید تناسب اندام بهتری داشته باشید باید نکات خاصی را در
امروز عسکری به جهان دیده بسته است قلب جهان و قطب زمان دل شکسته است 
سامرا چند سالی بغض کرده بود، اینک این بغض ترکید، بغض سامرا از همان وقتی آغاز شد که خانه ی تحت محاصره امام در محله عسکر اسیر اختناق بود، کسی وارد خانه امام نمی‌شد مگر اینکه بیگانگان او را تحت نظر می گرفتند. از امروز شاید این چنگالهای اختناق شر خود را از اطراف این خانه مهجور بردارند اما چه برداشتنی؟ که همراه است با رفتن آقا و مولای خانه، اهل خانه دیگر جمال زیبای حسن بن علی را ن
نمیدونم چرا امروز درست تا همین چند دقیقه پیش فک میکردم امروز سه شنبه است  درسته که روز ها و هفته ها و ماه هام مثل هم میگذرند اما حداقل همیشه میدونستم چند شنبه  است اما امروز روز ما گم کردم مثل تمام چیزهای دیگه ای که تو زندگیم گم کردم این اتفاق ساده مضحک نگرانم میکنه شاید خنده دار باشه اما نیست
مداح هتاک پیش از ظهر امروز پس از احضار به دادسرای تهران و تفهیم اتهام بازداشت شد.
شریعت نیوز به نقل از دادسرای تهران، دادستانی اعلام کرد: «احد قدمی» مداحی که در شب تولد امام حسن مجتبی(ع) مطالب موهنی را مطرح کرده بود، پیش از ظهر امروز پس از احضار به دادسرا و تفهیم اتهام با قرار تأمین مناسب راهی بازداشتگاه شد و هم اکنون نیز در بازداشت بسر می برد.
در آغاز یک مراسم مذهبی که در شب تولد امام حسن مجتبی (ع) در یکی از مساجد تهران پخش شد، احد قدمی مداح مشه
سرلشکر موسوی با حضور در گروه 44 و 55 توپخانه اصفهان ضمن بازدید از آمادگی و توان رزمی کارکنان، موارد تاکتیکی، تکنیکی و عملیاتی این یکان ها را ارزیابی قرار داد.

فرمانده کل ارتش همچنین در جلسه هم اندیشی افسران دوره عالی و فرماندهان مرکز آموزش توپخانه نیروی زمینی ارتش در اصفهان شرکت کرده و سپس با حضور در جمع کارکنان در خصوص آمادگی نیروهای مسلح و ضرورت آن در برهه حساس کنونی مواردی را بیان کرد.
در ادامه، فرمانده کل ارتش با مسئولان و فرماندهان مرک
امروز در نقطه‎ی آغاز بیست سالگیم، در حالی که حال خوشی نداشتم، شب بدی رو تجربه کرده‌بودم و تا چندی پیش به نوزده سالگی سرشار از بحرانم فکر میکردم، به دو تا از آرزوهای زندگیم رسیدم!
آرزوهام تلفیقی‌اند از این پست و این پست (از خوبی‌های وبلاگ داشتن :) )
آغاز فعالیت اجرای دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران
پس از برگزاری موفق و بی نظیر اولین نمابشگاه بین المللی کار ایران جابکس، فعالیت دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران از امروز رسماً آغاز گردید. امید است با تقویت نقاط قوت نمایشگاه اول  و کاهش نقاط ضعف، در دومین دوره شاهد حضور موفق شرکتهای موفق و برندهای برتر داخلی و خارجی باشیم.
بالاخره بعد از تعلل 3 ساله ایران در اصلاح قوانین مرتبط با پولشویی و مباره با تروریسم، ایران در لیست سیاه FATF قرار گرفت. این موضوع میتواند باعث فشار فروش در بازار امروز شود. البته کد جدیدی های بورس، عملا تحلیلی از عواقب این موضوع ندارند! اما اقتصاد دانان، به خوبی میدانند که این لیست سیاه، میتواند چه تاثیراتی در اقتصاد ایران بگذارد! از سوی دیگر، انتشار ویروس کرونا در ایران و آماری که روز به روز بیشتر میشود، موضوعی است که آن هم میتواند به جو منف
فردا دیر است ...امروزت را همین امروز ، زندگی کن !
همین امروز لذتش را ببر ،
و همین امروز برای آرزوهایت تلاش کن ...
حسرت ، یعنی در گذشته جا مانده ای ،
و نگرانی یعنی ، اسیرِ آینده ای شده ای که هنوز نرسیده و اتفاقاتی که هنوز نیفتاده !
آینده ای که شاید نرسد
و اتفاقاتی که شاید نیفتد !
بیخیالِ چیزهایی که نبودنشان کیفیتِ بودنت را کم می کند
آرامش و لبخند را در آغوش بگیر و امروز را همان جوری که دوست داری زندگی کن ...
و عاقبت، همه‌چیز فروکش خواهد کرد. صبح دیگری آغاز می‌شود، پیرمرد نان‌خشکی چرخ‌دستی‌اش را روی خیابان‌های آسفالت‌شدهٔ شهر می‌کشد، پسرک خردسالی با لبا‌س‌های چرک‌گرفته تا کمر خم می‌شود درون سطل زباله برای یافتن بطری‌های پلاستیکی، دستفروش‌های مترو دوباره صدایشان را می‌اندازند پس کله‌شان و از ریمل و لباس و شارژر و هندزفری می‌گویند و در گوشه‌ای از شهر پدری از شرمندگی زن و بچه، به خانه نمی‌رود. صبح دیگری آغاز می‌شود، و انگار نه انگار
وبلاگ خبری آذربایجان پرس آغاز به فعالیت کرد. 
 
این وبلاگ اخبار مربوط به آذربایجان، ایران و جهان را بصورت روزانه منتشر می کند و درصدد است که کمبودهای موجود در عرصه خبررسانی منطقه آذربایجان را جبران کند.
 
این بلاگ خبری تحت قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران و سرویس وبلاگدهی بیان است.
بر دامنه‌ی کوهباد که می‌پیچدانگار هزار برگ، از هزار تاریخبی هیچ تحریف به زبان می‌آیندآه، اگر روزی کوه‌ها سخن آغاز کنندصفحه‌های بی‌شماری از تاریخ را باید پاره نمودصفحه‌های بی‌شماری را باید به تاریخ افزودآه، اگر روزی کوه‌ها سخن آغاز کنندتمام پرچم‌هاسرافکنده خواهند شد+ جلال همدانی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها