نتایج جستجو برای عبارت :

گوگل با انتشار چندین بازی در قالب دودل، قصد دارد کاربران را سرگرم کند

گوگل برای سرگرم‌کردن مردم در روزهای قرنطینه،‌ مجموعه‌ای از بازی‌های کوتاه را در قالب Doodle دردسترس قرار داده است که می‌توانید همین حالا تجربه کنید.
گوگل به‌مناسبت‌های مختلف نظیر تولد و سالگرد و رویدادهای خاص لوگو صفحه‌ی اصلی خود را تغییر می‌دهد. لوگو‌های تغییریافته و موقتی گوگل با نام دودل (Doodle) شناخته می‌شود و به‌طورکلی جذاب است. گوگل گاهی اوقات بازی‌های تعاملی و کوتاهی
ادامه مطلب
 
 
معمولا از گوگل و موتور جستجو قدرتمند آن در طول روز به مراتب بهره می‌بریم؛ اما این موتور جستجو در کنار داده‌ها و اطلاعات جدی و ارزشمندی که می‌دهد، ترفندهای مخفی سرگرم کننده‌ای نیز دارد که گاهی می‌توان با آن‌ها برای مدتی وقت گذراند و سرگرم شد. در اینجا هشت نمونه از این ترفندهای جالب و سرگرم کننده را به شما نشان می‌دهیم.
به گزارش «تابناک» ترفندهای مخفی در همه جا پیدا می‌شوند؛ در سیستم عامل‌ها، برنامه‌ها و اینترنت و موتورهای جستجو. گو
گوگل در 5 سال اخیر کاملا به سوی موبایل و کاربران موبایلی روی گردانیده و در حال حاضر به گفته گوگل اکثر جستجو ها توسط موبایل انجام می شود.
این یک چالش جدید برای بازاریابان اینترنتی محسوب می شود تا بخش زیادی از توجه خود را از کاربران دسکتاپ برداشته و به کاربران موبایلی اختصاص دهند.
ادامه مطلب
چند قابلیت جالب و سرگرم کننده از گوگل که شاید از آنها بی خبر باشید!
در این مطلب قصد داریم تا چند راهکار ساده و جذاب را در اختیارتان قرار دهیم که برایتان بسیار سرگرم کننده خواهد بود. در ادمه برای سرگرمی روز جمعه این چند قابلیت را انجام دهید و از آنها لذت ببرید.
رازهای مخفی و سرگرم کننده از گوگل
اگر می خواد از طریق گوگل وارد شهر جادوگر اوز شوید باید با تایپ wizard of oz در گوگل بر روی یک جفت کفش جادویی کلیک کنید با این قابلیت آشنا شوید. سپس باید بر روی گ
با ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل می توانید از کاربران خود امتیاز دریافت کرده و در بین نتایج گوگل نسبت به سایر رقبای خود در رده بالاتری قرار بگیرید.
ستاره دار کردن مطالب سایت در نتایج جستجو گوگل به افزایش بازدید سایت و اعتماد بیشتر کاربران کمک میکند. با ستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگل بیشتر در چشم کاربران هستید و CTR شما بالاتر خواهد رفت بنابراین روی سئو سایت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
ادامه مطلب
حتی امروز هم با این همه وبگردی که کاربران انجام می دهند، درصد کمی از افراد، از رقابت بین موتور های جستجو باخبرند و مابقی افراد فکر می کنند که همه اینترنت در همین گوگل است و بس!
البته در اینکه گوگل برترین موتور جستجوی حال حاظر است و به خودی خود دنیای وسیعی دارد شکی نیست. اما گوگل همه چیز تمام نیست و در موارد متعدد دیده شده که سایر موتور های جستجو عملکرد متفاوت یا بهتری از خود نشان می دهند.
البته حدود ده سال پیش کاربران مردد بودند که بین موتورهای
آیا شما این پیغام را  به جای نقشه در وب سایتتان می بینید”این صفحه نقشه های گوگل را به درستی بارگذاری نکرده است” این خطا بسیار شایع است زیرا Google Maps در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۶ نیاز به یک کلید API دارد اگر شما شروع به استفاده از نقشه های گوگل در وب سایت خود در تاریخ  بعد از آن کردید، لازم است که یک کلید API را ثبت کنید و پیاده سازی کنید که کاربران قدیمی نیازی با آن ندارند.
رفع خطای Oops! Something went wrong
با توجه به تغییراتی که شرکت گوگل در زمینه ارائه نقشه گوگل ی
امنیت یکی از اولویت‌های مهم گوگل است و به‌زودی گواهی SSL یکی از عوامل اصلی بالا رفتن رنکینگ سایت‌ها در این موتور جستجو خواهد شد. گوگل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده‌است، با توجه به اهمیت امنیت برای گوگل، و رسیدن به این هدف که کاربران از طریق گوگل به وب‌سایت‌های امن هدایت گردند: این … تاثیر SSL بر SEO (سئو) و رنک گوگل
منبع : وبلاگ ایران سرور
جستجوگر گوگل (به انگلیسی: Google Search) یک موتور جستجوی وب است که در مالکیت گوگل است. گوگل از راه این وبگاه روزانه صدها میلیون دلار درآمد به‌دست می‌آورد. این وبگاه در سال ۱۹۹۷ بنیاد نهاده شد. دامنهٔ اصلی این سایت در ماه مهٔ ۲۰۰۸ ۱۳۵ میلیون بار بازدید شده‌است.[۲] این موتور جستجو بیشترین بازدیدکننده در بین کاربران را دارد. موتور گوگل روزانه چندصدمیلیون بار به طرق مختلف استفاده می‌شود. مهم‌ترین هدف گوگل، یافتن متن موردنظر در میان صفحات وب است. اما
گوگل با دریافت هزینه از نیروهای پلیس به آنها اجازه دسترسی به اطلاعات کاربران را می‌دهد. این شرکت به ازای هر احضاریه ۴۵ دلار و استراق سمع از کاربران ۶۰ دلار هزینه دریافت می‌کند.
گوگل از این پس با دریافت هزینه از نیروی پلیس اجازه دسترسی به اطلاعات کاربران را به آنها می‌دهد. این شرکت به ازای هر احضاریه ۴۵ دلار، استراق سمع ۶۰ دلار و اجازه جست و جو ۲۴۵ دلار هزینه از پلیس دریافت می‌کند. در حال حاضر تعداد زیادی از سازمان‌های مجری قانون از گوگل در
«در مورد کارهایی که انجام می شود، سزردن به گوگل یا دیگر ابزار جستجو اقدامی است که عمده کاربران وب انجام می دهند. کیست که منکر نقش و تاثیر گوگل باشد؟
گوگل و سایر ابزار جستجو هم نیاز کاربران وب را پاسخ می دهند و هم نقش غیر قابل انکاری در رونق دادن به کسب و کارهای آنلاین ایفا کنند.»
این ها توضیحاتی هستند که در صفحه دانلود رایگان کتاب سئو آمده اند. در این کتاب که اولین کتاب فارسی در زمینه سئو می باشد، مولف شما را به این هدف سوق میدهد که دارای رتبه ب
با اینکه منابع زیادی ادعا دارند آخرین تکنیک های سئو را آموزش میدن، هنوز نمیشه به یکی از اونها اکتفا کرد. چون هر کارشناس برداشت متفاوتی از تغییرات گوگل داره و احتمالا راهکارهاشون هم با هم متفاوت هستند.
گوگل روز به روز الگوریتم های رتبه بندی را توسعه میده و از طرفی ریزترین نکات را وارد پروسه جستجو می کنه. اون چیزی که از خوندن چندین کتاب و مقاله  متوجه شدم، تولید محتوای با کیفیت و در اولویت قرار دادن کاربران است.
برای مثال در مقاله ای خواندم؛ گو
در حالی که خیلی از تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید ۱۰؛ ماه هاست که از قابلیت حالت تاریک گوگل پلی بهره‌مند بودند، شرکت گوگل سرانجام قابلیت مذکور را برای تمامی گوشی‌ها فعال ساخت.بر اساس آخرین توئیت منتشر شده از حساب کاربری گوگل پلی، حالت تیره این نرم‌افزار حالا بر روی تمامی دستگاه‌های اندرویدی قابل استفاده است.برای استفاده از این قابلیت جدید کاربران نیاز دارند تا با مراجعه به تنظیمات و بخش Theme که به تازگی در برنامه قرار گرفته، حالت
گوگل از یک سیستم هوش مصنوعی و تکنیک یادگیری ماشین ( Machine learning)، به نام الگوریتم رنک برین "RankBrain"، جهت مرتب سازی نتایج جستجوی خود استفاده می کند. رنک برین از هوش مصنوعی برای تبدیل حجم زیادی از نوشته ها به نهاده های ریاضی (قابل درک برای کامپیوتر) استفاده می کند. الگوریتم جدید گوگل، بر اساس یادگیری مداوم بر اساس رفتار کاربران می باشد. به این معنا که گوگل به صورت کاملا هوشمندانه و بر اساس رصد رفتار کاربران وب، اقدام به تعیین جایگاه وب سایت در نتایج
گوگل محبوب ترین موتور جستجوی دنیاست و اکثر افراد موضوعات مورد نیاز خود را در گوگل جستجو پیدا می کنند.این امر باعث شده است تا تمامی مدیران وب سایت علاقه دارند، بعد از طراحی سایت در صفحات نخست نتایج جستجوی گوگل حضور داشته باشند و کاربران بیشتری را به وب سایت خود جذب کنند.
ادامه مطلب:
 
 پس از تلاش بی وقفه تیم قدرتمندش ، تنظیمات قالب زفایر را فارسی سازی کرده است و همه ی کاربران می توانند در محیطی با ترجمه استاندارد اقدام به سفارشی سازی وبسایت وردپرسی خود کنند. پنل تنظیمات قالب زفایر شامل بخش های زیادی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. تنظیمات قالب zephyr در آپدیت های جدیدش بسیار جذاب تر و قوی تر شده است ، آپدیت های جدید قالب وردپرس زفایر بطور رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
طراحی حرفه ای بر اساس استاندارد ه
با سلام....
تو این پست میخوایم ثبت وبلاگ یا سایت ساخته شده توسط وبلاگ نویسان رو در موتور جستجوگر گوگل آموزش بدیم.... با ما همراه باشید..

مقدمه ای در رابطه با ثبت سایت در گوگل
افرادی که به تازگی وبلاگ نویسی را یاد گرفته اند و برای اینکه وبلاگ ساخته شده شان بیشتر مورد توجه و بازدید کاربران اینترنت قرار گیرد میخواهند وبلاگشان را در موتور جستجوگر پرمخاطب گوگل ثبت کنند....
ثبت وبلاگ یا سایت در گوگل 
برای اینکار ابتدا وارد گوگل گوشی موبایل یا کامپیوتر
رقص گوگل یا دنس Google Dance e چیست
الگوریتم گوگل دنس ( Google Dance ) یا این که رقص گوگل چیست؟ گوگل دنس یا این که رقص گوگل یک کدام از الگوریتم‎های تهیه شده به وسیله گوگل است تا در پی آن سایت‎ها محک زده شوند . این الگوریتم سبب ساز می‎شود که رنک وب‎سایت شما در حاصل جستجوی گوگل به طریق فزاینده‎ای بالا و زیر شود .
 
ادامه مطلب
چرا تبلیغات در گوگل؟
گوگل را دیگر همه می‌شناسیم؛ بزرگ‌ترین موتور جست‌وجو در دنیا و پر ترافیک‌ترین وب‌سایت در ایران. وب‌سایت گوگل یکی از اصلی‌ترین کانال‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارها به شما می‌آید. تبلیغات در گوگل به دلیل نمایش در زمان و مکان مناسب، این فرصت را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا مشتریان بالقوه را سریع‌تر به سمت وب‌سایت خود هدایت کنند.
با تبلیغ در گوگل، شما هر یک از سرویس‌های گوگل و همکاران تجاری آن را تبدیل به جای
روزانه میلیون ها سرچ توسط کاربران در موتور جستجو گوگل انجام می شود. قرار گرفتن وب سایت شما در صدر نتایج گوگل می تواند تاثیر خیلی زیادی در بازدید کاربران از سایت و در نتیجه جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان می گردد.طراحی سایت فروشگاهی شما باید به صورتی باشد که از نظر موتور های جستجو مثل گوگل مناسب باشد. طراحی سایت حرفه ای  به صورت درست و بهینه می تواند سئو سایت شما را پایه ریزی کند و پس از آن شما با قرار دادن محتوا مناسب می توانید به هدف خود (نم
در حال حاضر گوگل اولین مرجع مراجعه کاربران جهان است! اگر به رفتار خود کمی دقت کنید، حتما این مطلب را تایید خواهید کرد. چرا که شما هم در تامین اکثر نیاز های خود روزانه بیشترین مراجعه را به گوگل دارید.
 
مراجعه 89% کاربران اینترنتی به گوگل برای رفع نیازهای خود ، یک فرصت فوق العاده طلایی را برای تمامی کسب و کارها فراهم کرده است. اگر شما برای کسب و کار خود یک وب سایت حرفه ای داشته باشید، به راحتی می توانید از این پتانسیل مشتریان بالقوه برای افزایش ف
بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای استراتژیک – مزرعه داری از استودیوی بازیسازی Playrix Games برای اندروید است که تا به امروز حدود 100 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! بازی های سبک استراتژیک و از نواع مزرعه داری و مدیریت مزرعه از
ادامه مطلب
لیست پر طرفدار ترین های گوگل
شرکت گوگل طبق روال هر سال خود با پایان یافتن سال میلادی لیست بیشترین موضوعات جستجو شده در سایت خود را منتشر کند. هرچند انتشار بر ترین عناوین جستجو شده در گوگل در سال جاری، می تواند یک جنبه جالب و سرگرم کننده داشته باشد، اما از دیدگاه تجاری می تواند برای اصحاب کسب و کار در سطح جهانی، ملاک و معیاری خوب برای تشخیص علاقه مندی های کاربران اینترنت به موضوعات مختلف در راستای تبلیغات باشد . این لیست نشان می دهد که مردم
دانلود بازی Bubble Freedom(تیراندازی توپ های رنگی) برای اندروید
اگر به دنبال یک بازی جذاب و اعتیادآور هستید پیشنهاد ما به شما دانلود بازی تیراندازی توپ‌های رنگی (Bubble Freedom) است.
این بازی جذاب که در دسته بازی‌های تفننی دسته بندی می‌شود یک بازی جورچین است که شما در آن باید حباب‌های رنگی را به‌صورت سه تایی آزاد کنید. این کل کاری است که شما انجام می‌دهید! این بازی به‌سرعت العمل بالایی نیاز دارد. در واقع شما هر چه سریع‌تر این حباب‌ها را آزاد کنید امت
گوگل کروم یک مرورگر اینترنت متن‌ باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.
ادامه مطلب
گوگل ادز اصلاً چیست؟
اگر بخواهیم به ساده‌ترین شکل این سیستم تبلیغاتی را توضیح دهیم، باید بگوییم گوگل ادز یک اکوسیستم است متشکل از:

کاربرانی که در اینترنت مشغول گشت و گذار هستند.
کسب و کارهایی که می‌خواهند تبلیغات خود را به مشتری‌های بالقوه نمایش دهند.
رسانه‌‌های اینترنتی؛ یعنی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که می‌خواهند با نمایش این تبلیغات، به درآمد برسند. یکی از مطرح‌ترین این رسانه‌ها خود موتور جستجوی گوگل است.
در واقع شما به عنوا
از عصر دیروز کاربران برای نصب تلگرام طلایی و هاتگرام از طریق گوگل پلی با مشکل مواجه شدند و بررسی‌ها نشان می‌دهد که گوگل این دو اپلیکیشن را در رده بندی مشکوک قرار داده و اجازه نصب آنها را به کاربر نمی‌دهد. گزارشات حکایت از این دارد که گوگل این اپلیکیشن‌ها را به عنوان بدافزار
ادامه مطلب
دانلود بازی جذاب Evoland 2 برای اندروید
دانلود بازی نوستالژیک سرزمین اوو+ دانلود رایگان با لینک مستقیم + دیتا
با Evoland 2 یا سرزمین اوو ۲  کلی خاطرات بامزه و جذاب برای شما زنده خواهد شد؛ زیرا در بازی ساخته شده  توسط  Playdigious برخی از عناصر بازی‌های قدیمی نیز وجود دارند. این بازی در سبک نقش آفرینی بوده و گرافیک کارتونی دارد. بازی اکثرا دو بعدی بوده و می‌تواند با گیمپلی ۲۰ ساعته خود شما را بسیار سرگرم کند.
سرزمین اوو ۲ تنها یک بازی نبوده و با پیشرفت در
اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این‌رو سئوی مناسب، کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد.
کلمات جستجو شده توسط کاربرا
آموزش کامل افزونه Site Kit Google
معرفی افزونه Site Kit گوگلبا سلام خدمت همراهان گرامی آکادمی انار، با مقاله آموزش و معرفی افزونه Site Kit گوگل در خدمت شما هستیم، این ابزار کاربردی 48 ساعت گذشته توسط کمپانی بزرگ گوگل به جامعه وردپرسی معرفی شده است و در این مقاله به امکانات و ویژگی های این افزونه میپردازیم.
اولین و مهمترین نکته که در مورد این افزونه وجود دارد این است که افزونه Site Kit By Google بصورت رسمی توسط کمپانی گوگل منتشر شده است و البته افزونه های مشابه site
گوگل به‌تازگی نمای ظاهری صفحه‌ی نتایج موتور جستجوی خود را تغییر داده است.
به‌روزرسانی نمای ظاهری صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل  به‌تازگی در اختیار کاربران دسکتاپ قرار گرفته است. البته این به‌روزرسانی و تغییرات، در سال گذشته برای کاربران موبایل منتشر شده بود. در ادامه جزییاتی از تغییرات در این به‌روزرسانی را عنوان خواهیم کرد.
ادامه مطلب
معرفی سایت به موتورهای جستجو
تا مدتها سایت و خدمات بود که مدعی ثبت سایت با سرعت و دقت بیشتر در گوگل بودند. حتی خود گوگل چنین صفحه ای داشت اما این روزها نوعا خود گوگل سایتها را می یابد
صفحه 404 چیست و چرا طراحی می‏شود؟
این مفهوم هم این روزها برای کاربران عادی شده است و همان مطلب پیدا نشد خودمان است
وب 2 موجی زودگذر یا آینده وب؟
زمانی هر کاری در وب ارایه میشد یک برچسپ وب 2 هم می چسپوندد در کونش تا باورپذیرتر بشه. همون کاری که احتملا این روزها با کلم
امروز ی سرویس رو دیدم اسمش گوگل سایت هس
واسه طراحی سایته ولی امکانات به شدت کمی داره و اصلا به درد نمیخوره به خوای توش چیز بزاری (مثل فایل ورد یا اکسل) باید تو گوگل درایو باشه یا اینکه با نرم افزار های خود گوگل ساخته باشی (مثل گوگل فرم یا داکز ) که اصلا حال نمیده چون ی سرویس آنلاینه ببینیم چجوریه
استایل شماره یک برای نمایش جزییات یک فیلم تکمیل شد. اگه کاربران عزیز خوش شون اومد قالب رو منتشر می کنم یا اینکه دو استایل دیگه هم هست برای نمایش مطلب جداگانه اونا رو تکمیل کنم بعد!. قالب سین قالب همه فن حریف برای انتشار فیلم و سریال.
ادامه مطلب
#1 پارس ادوردز
به دنبال بهترین شکرت تبلیغات در گوگل هستید؟ پارس ادوردز با بهره جویی از تیمی متخصص در زمینه تبلیغات در گوگل توانسته است در مدت زمان کوتاهی مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کند. قیمت پایین شارژ اکانت و کارمزد پایین از مشخصات پارس ادوردز می‌باشد.
#2 جی ادز
جی ادز اولین شرکتی بود که تبلیغات در گوگل را به صورت حرفه ای شروع کرد. قبل از فعالیت جی ادز شرکت های دیگر تبلیغات در گوگل را بدون ارایه دسترسی به کاربران انجام می‌دادند. شفافیت
جیمیل به حساب گوگل شما گفته میشود که معمولا تمام کاربران حداقل یک اکانت در گوگل ایجاد کرده و از آن استفاده میکنند.این سرویس یکی از بزرگترین شرکت های دنیاست و حتی در زبان همه اسم این شرکت میچرخد و محال است کسی نام این شرکت را نشنیده باشد.دسترسی به حساب کاربران در جیمیل کار راحتی برای هکران است و حساب کاربران زیادی توسط هکر ها مورد حمله قرار گرفته و اطلاعات آنها لو رفته است.در این مقاله قصد داریم شما راه از اینکه آیا کسی به اکانت جیمیل شما دستر
ثبت وبسایت در گوگل
ثبت سایت در موتور جستجوی گوگل با اتصال به سرچ کنسول واجب نیست و برای آنکه بدانید سایت شما در موتور جستجوی گوگل ایندکس شده و یا این که خیر کافی است نشانی سایت خویش را در گوگل کاوش نمائید . در حالتی که که جدیدا وبسایت را ثبت کرده اید ممکن است سایت شما در گوگل ایندکس نشده باشد و برای ایندکس سریعتر به وسیله گوگل خوب تر است وبسایت خویش را در گوگل ثبت فرمایید .
 
ادامه مطلب
ثبت وبسایت در گوگل
ثبت سایت در موتور جستجوی گوگل با اتصال به سرچ کنسول واجب نیست و برای آنکه بدانید سایت شما در موتور جستجوی گوگل ایندکس شده و یا این که خیر کافی است نشانی سایت خویش را در گوگل کاوش نمائید . در حالتی که که جدیدا وبسایت را ثبت کرده اید ممکن است سایت شما در گوگل ایندکس نشده باشد و برای ایندکس سریعتر به وسیله گوگل خوب تر است وبسایت خویش را در گوگل ثبت فرمایید .
 
 
ادامه مطلب
گوگل همیشه در تلاش است تا نتایج بهتری را به کاربران ارائه دهد. با این حال محدودیت هایی در این مسیر وجود دارد که نیاز به سئو را ایجاد میکند. سئو اشتباه میتواند شما را از دید کاربران پنهان کرده و تمام تلاش شما را هدر دهد، در نتیجه رقبای شما با محتوایی ضعیف تر بازدید و محبوبیت بیشتری داشته باشند.
ربات های خزنده گوگل فاکتورهای نسبتا مشخصی برای درک محتوای صفحه دارند که در صورت رعایت آنها شانس شما برای کسب جایگاه بهتر، افزایش می یابد.
سئو و بهینه سا
قالب پرستاشاپ لئو اسپورت استور




قالب پرستاشاپ لئو اسپورت استور Leo SportStore
راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با ظاهری مدرن و امکاناتی زیاد، انتظاری
دور از واقع و دست نیافتنی نیست. ما در وبسایت دی بی اس تم قالب هایی مدرن
و فوق العاده پر امکانات برای فروشگاه ساز پرستاشاپ در اختیار جامعه
فروشگاه داران مجازی ایران قرار داده ایم که حجم قابل توجهی از نیازها،
علایق و سلایق کاربران مان را تحت پوشش قرار داده است. امروز نیز ی
قالب پرستاشاپ لئو اسپورت استور




قالب پرستاشاپ لئو اسپورت استور Leo SportStore
راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با ظاهری مدرن و امکاناتی زیاد، انتظاری
دور از واقع و دست نیافتنی نیست. ما در وبسایت دی بی اس تم قالب هایی مدرن
و فوق العاده پر امکانات برای فروشگاه ساز پرستاشاپ در اختیار جامعه
فروشگاه داران مجازی ایران قرار داده ایم که حجم قابل توجهی از نیازها،
علایق و سلایق کاربران مان را تحت پوشش قرار داده است. امروز نیز ی
قالب پرستاشاپ لئو اسپورت استور




قالب پرستاشاپ لئو اسپورت استور Leo SportStore
راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با ظاهری مدرن و امکاناتی زیاد، انتظاری
دور از واقع و دست نیافتنی نیست. ما در وبسایت دی بی اس تم قالب هایی مدرن
و فوق العاده پر امکانات برای فروشگاه ساز پرستاشاپ در اختیار جامعه
فروشگاه داران مجازی ایران قرار داده ایم که حجم قابل توجهی از نیازها،
علایق و سلایق کاربران مان را تحت پوشش قرار داده است. امروز نیز ی
قالب پرستاشاپ لئو اسپورت استور




قالب پرستاشاپ لئو اسپورت استور Leo SportStore
راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با ظاهری مدرن و امکاناتی زیاد، انتظاری
دور از واقع و دست نیافتنی نیست. ما در وبسایت دی بی اس تم قالب هایی مدرن
و فوق العاده پر امکانات برای فروشگاه ساز پرستاشاپ در اختیار جامعه
فروشگاه داران مجازی ایران قرار داده ایم که حجم قابل توجهی از نیازها،
علایق و سلایق کاربران مان را تحت پوشش قرار داده است. امروز نیز ی
آموزش تصویری ساختن جیمیل و ایجاد جیمیل
سالیان سال است که گوگل، نه نتها به عنوان یک موتور جستجوی قدرتمند که به صورت یکی از سرویس‌های اصلی برای انتقال و پردازش اطلاعات میان گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. از این رو، بسیاری از کاربران اقدام به ساختن جیمیل می‌نمایند و با کمک آن، از سرویس‌های بسیار گسترده گوگل استفاده می‌کنند. برقچی در این مقاله آموزشی ساخت و ایجاد جیمیل قصد دارد به صورت تصویری و مرحله به مرحله، نحوه ساخت اکانت گوگل را آموز
گوگل ادوردز یا همون پلتفرم تبلیغاتی گوگل که اخیرا اسمش رو به
گوگل ادز تغییر داده برای نمایش تبلیغات از مزایده استفاده می‌کنه. البته
مزایده گوگل مثل همه مزایده ها نیست و سبک خاص خودش رو داره. توی این
مزایده تبلیغ کنندگان برای نمایش آگهی‌شون توی گوگل برای کلمات کلیدی مختلف
یک قیمتی رو پیشنهاد می‌دن... حالا نوبت گوگل هست که قیمت ها و کیفیت
تبلیغات رو بررسی کنه برای نمایش تبلیغات رتبه تعیین کنه و بعضی از اونها
رو از گردونه رقابت حذف کنه ...می
الگوریتم گوگل در سال 2020 به طور عمده آپدیت شد.
در تاریخ 14 ژانویه یک بروز رسانی عمیق در الگوریتم های گوگل صورت گرفت. که در این تغییرات بسیاری از سایت ها دچار سقوط جایگاه و برخی صعود جایگاه در گوگل شدند.
اما این تنها بروزرسانی گوگل نخواهد بود و در آینده شاهد تغییرات بیشتری در نحوه رفتار موتور جستجوی گوگل هستیم.
سال گذشته، ظاهر نتایج جستجوی گوگل روی دستگاه های موبایل تغییر کرد. گوگل در توئیتی اعلام کرده است که این تغییر ظاهر به زودی روی دسکتاپ نی
راهنمای کامل استفاده از گوگل آنالیتیکس برای افراد مبتدی
گوگل آنالیتیکس
سلام خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی کدپز. با سری آموزش های گوگل آنالیتیکس در خدمت شما عزیزان هستم . در این پست قصد دارم توضیحاتی اجمالی درباره ی گوگل انالیتیکس خدمتتون ارائه بدم و همچنین علل استفاده از اون رو با هم بررسی کنیم.
گوگل آنالیتیکس چیست ؟
گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)، ابزار تحلیل‌گر شرکت گوگل است که در بین کاربران ایرانی به نام‌های دیگری نیز مانند گوگل آنال
با سلام....
 
تو این پست میخوایم ثبت وبلاگ یا سایت ساخته شده توسط وبلاگ نویسان رو در موتور جستجوگر گوگل آموزش بدیم.... با ما همراه باشید..
 
مقدمه ای در رابطه با ثبت سایت در گوگل
 
افرادی که به تازگی وبلاگ نویسی را یاد گرفته اند و برای اینکه وبلاگ ساخته شده شان بیشتر مورد توجه و بازدید کاربران اینترنت قرار گیرد میخواهند وبلاگشان را در موتور جستجوگر پرمخاطب گوگل ثبت کنند....
 
ثبت وبلاگ یا سایت در گوگل 
 
برای اینکار ابتدا وارد گوگل گوشی موبایل یا ک
تست طلب
هر سایت در یک قالب نشان داده میشود و این قالب شکل ظاهری و متن آن و چینش بخشهای مختلف آن را مشخص می کند.تعداد زیادی «قالب عمومی» وجود دارند که همه میتوانند آنها را مشاهده و به دلخواه استفاده کنند. این قالب های عمومی فقط توسط مدیریت سایت قابل تغییر هستند و کاربران نمیتوانند آنها را تغییر دهند.کاربران میتوانند برای خود «قالب شخصی» (با تغییر قالب های عمومی یا بدون الگو) ایجاد کنند و آنرا به دلخواه خود ویرایش نمایند. قالب های شخصی فقط توسط
تبلیغات گوگل (قبلا Google AdWords قبل از 24 ژوئیه 2018 ) یک پلت فرم تبلیغاتی آنلاین است که توسط گوگل طراحی شده است، جایی که تبلیغ کنندگان برای نشان دادن تبلیغات کوتاه، ارائه خدمات، لیست محصولات، محتوای ویدئو و ایجاد نصب برنامه های موبایل در گوگل شبکه تبلیغاتی به کاربران وب.
تبلیغات گوگل به منبع اصلی درآمد گوگل تبدیل شده است و به مجموع درآمدهای تبلیغاتی Google با 95.4 میلیارد دلار در سال 2017 کمک می کند. AdWords خدماتی را تحت یک مدل قیمت گذاری برای هر کلیک (PPC) ارا
الگوریتم های گوگل در فرآیندی که موتور جستجوی گوگل بر اساس آن تجزیه و تحلیل داده های موجود در وب سایت ها انجام می دهد دخیلند. الگوریتم های گوگل شامل معادلات گوناگون و متفاوت و تابع است تا نتیجه دلخواه به کاربر نمایش داده شود. در حقیقت اگوریتم ها به شکل ریاضی می باشند که محتویات و اطلاعات توسط آنها طبقه بندی می شود.
الگوریتم های گوگل به دو دسته تقسیم می شوند، الگوریتم های اصلی که در واقع جز هسته اصلی گوگل هستند و بر اساس پارامترهای مختلف سایت ه
اپلیکیشن تناسب اندام گوگل فیت سال گذشته برای اندروید بازطراحی شد و حالا بعد از چند ماه فاصله، بالاخره کاربران آی‌دیوایس‌ها نیز می‌توانند از این نسخه جدید و امکاناتش استفاده کنند. گوگل فیت حالا با Apple Health ادغام شده و این همگام‌سازی، قابلیتی را فراهم کرده تا دیگر اپلیکیشن‌های سلامتی مثل Nike Run Club یا Headspace هم
ادامه مطلب
تبلیغات در گوگل
توسط پارتنر رسمی گوگل
برای موفقیت در تبلیغات گوگل:۱: تحلیل و انتخاب بهترین کلمات کلیدی۲: بهینه سازی صفحه فرود برای رفع نیاز جستجوگر کالا و خدمات شما۳: نوشتن جملات و توضیحات حرفه ای مناسب برای جذب مشتری پتانسیل۴: تنظیم کمپین حرفه ای توسط متخصصین گوگل ادورز۵: آنالیز نتایج و اصلاح مداوم مراحل ۱ تا ۴
گوگل مپس یکی از اولین برنامه‌هایی است که کاربران برای ناوبری به آن مراجعه می‌کنند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این سرویس، نمایش ترافیک بوده که بسیاری برای رفت و آمد خود به آن وابسته هستند. اخیرا فردی به نام سایمون وکرت تصمیم گرفته تا سر به سر گوگل بگذارد و با ۹۹ گوشی هوشمند توانسته وضعیت ترافیک خیابانی را از حالت معمولی به راه‌بندان تغییر دهد.
گوگل مپس برای تخمین ترافیک در یک منطقه از کاربران کمک می‌گیرد و اگر در زمان مشخصی در یک مکان مشخص،
یکی از رایج ترین سؤالات شرکت ها و صاحبان کسب و کار این است که: آیا تبلیغات گوگل برای کار من مناسب است یا خیر؟ برای درک این موضوع به بررسی و آنالیز تبلیغات گوگل (Google Ads) می پردازیم.تبلیغات گوگل چیست؟
گوگل ادز یکی از پیشرفته ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی است که به کسب و کارهای کوچک و بزرگ اجازه می دهد تا محصولات و خدمات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مشتریان بسیار تبلیغ کنند. اگر از تبلیغات گوگل استفاده کرده باشید می دانید که گزینه ها و تنظیمات م
یکی از قدرتمند ترین ابزارهای گوگل می باشد، که به مدیریت وبسایت ما در موتور جستجو گر گوگل کمک میکند. به این صورت که اول به ما اطمینان میدهد جستجوگر گوگل به سایت ما دسترسی دارد، سپس اطلاعاتی در اختیار ما میگذارد که با مطالعه و پیگیری آنها درمیابیم گوگل سایت ما را چگونه میبیند و برای بهینه سازی سایت خود چه مواردی هست که باید در نظر بگیریم.
 
شرکت گوگل از امروز به کاربران اجازه ورود به سرویس‌های این شرکت را از طریق حسگر اثر انگشت می‌دهد.
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل برای اولین بار امروز به کاربران گوشی‌های پیکسل که خود این شرکت آن‌ها را طراحی کرده است اجازه داد برای ورود به برخی از سرویس‌های گوگل به جای استفاده از رمز ورود، از حسگر اثر انگشت استفاده کنند. این قابلیت قرار است به مرور زمین و طی روزهای آینده در دسترس تمام
بسم الله الرحمن الرحیم
 Google Chrome
 گوگل کروم یک مرورگر اینترنت متن‌ باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.مرورگر Google Chrome بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های Google Chrome می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial
گوگل روز گذشته رسما از آغاز به کار سرویسی جدید با نام گوگل پلی پوینتس (Google Play Points) خبر انصاف. گوگل پلی پوینتس درحقیقت سرویسی ویژه بخاطر کاربران اندرویدی است که می توانند ازطریق آن جوایز خاصی را شهود کنند. ازطریق Points می توان درفروشگاه گوگل پلی نمره جمع آوری کرد. همچنین، امکان دریافت تشخیص ازطریق وضع های متعددی وجود دارد و کاربر می تواند امتیازهای کسب شده را برای قبض جوایز متعددی صرف کردن کند.گوگل پلی پوینتس نخستین مرحله در سپتامبر ۲۰۱۸ در ژ
رپورتاژ
رپورتاژ خبری یا همان رپرتاژ آگهی ، یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های شما در دنیای اینترنت است. با انتشار یک رپورتاژ خبری خوب در سایت‌های معتبر، نه تنها آگاهی کاربران نسبت به کسب و کار شما بیشتر می‌شود، بلکه بک لینک هایی دریافت می‌کنید که در افزایش رتبه گوگل (و بهبود سئو سایت) شما تاثیر چشم‌گیری خواهند داشت. ماهان مارکتینگ می‌تواند در انتشار رپورتاژ شما با قیمت بهتر و تاثیرگذاری بیشتر همراهتان باشد.
رپورتاژ چیست؟
رپورتاژ یک مقاله
پارتنر گوگل ادوردز شدن کار راحتی نیست اما با رعایت چند نکته و ارسال یک سری مدارک خاص و دریافت نتایج خوب در مدیریت اکانت‌های گوگل ادز می توانید تبدیل به پارتنر گوگل (مجری تبلیغات در گوگل) شوید. در اصل آژانس‌های تبلیغاتی که با مشتری های زیادی برای انجام تبلیغ در گوگل همکاری دارند می‌توانند به عنوان پارتنر گوگل فعالیت کنند.
ادامه مطلب
سلام توی این پست میخوام سرویس های خدماتی گوگل رو بشما معرفی کنم، پروژه های گوگل خدماتی رو بصورت رایگان به مخاطبان عرضه میکنند این پروژه ها معمولا روی همه دستگاهایی که با اکانت گوگل روی انها وارد میشوید همگام سازی میشن و قابلیت دسترسی به اطلاعات از اکانتتون در همه دستگاه هارو میدن.
یک ویژگی مهم اپهای گوگل اینه که رابط کاربری ساده و مفیدی دارند.
ادامه مطلب
امروز موتور جستجوی گوگل سهم بزرگی در دنیای اینترنت دارد و بسیاری از ما به خدمات گوگل وابسته هستیم. اما آیا گوگل جانب انصاف را رعایت می‌کند؟
مقاله‌ی که در زیر می خوانید از زبان یکی از مدیران سرویس Genius نوشته شده است. این سرویس که در زمینه‌ی نمایش متن ترانه قطعه‌های موسیقی موجود و تولید نمونه‌های جدید فعالیت می‌کند، بیش از ۱۰ سال قدمت دارد و به ۱۰۰ میلیون کاربر خدمات ارائه می‌دهد. این سرویس به‌تازگی داستان موجود در پس هر یک از قطعه‌های مع
خرید ورودی گوگل

آیا خرید ورودی گوگل برای سئوی سایت مناسب است ؟
جواب این سوال به دو علت بستگی داره
1. آیا سئو کار حرفه ای از این روش بدرستی و متناسب با وضع سایت استفاده میکنه یا خیر
2. کیفیت و تایم بازدیدها قابل قبول باشه

در زیر بالاترین کیفیت موجود در بازار را به شما معرفی میکنم
و در مورد متناسب بودن با وضع سایت بعد یا قبل از خرید می توانید مشاوره بگیرید :
ورودی گوگل
این بازدیدها در آنالیز گوگل و الکسا و همچنین رتبه ی الکسا
و درصد گوگل آپستری
همانطور که می دانید گوگل قوی ترین موتور جستجوگر دنیاست، هنگامی که چیزی را در گوگل جستجو می کنیم معمولا میلیون ها و یا حتی میلیاردها نتیجه، در نتایج جستجو نمایش داده می شود.
 
از بین این همه نتایج تنها شاید چند مورد آن، چیزی باشد که به دنبالش هستیم. به همین جهت و برای رسیدن به نتیجه مورد نظر در سرچ گوگل می بایست یکسری موارد را در نظر داشته و آنها را به کار بگیریم. در این مطلب روشهای جستجو در گوگل مطرح خواهد شد.
عملکرد ساختاری سرچ گوگل
طبق گفته
آیا متوجه شدید که گوگل گزینه های کمتری برای نتایج جستجوی خود را برای درخشش ارائه می دهد؟ به نظر می رسد گوگل به طور مرتب یک صفحه جدید را به صفحات نتیجه جستجو اضافه می کند که بلافاصله پاسخ سوالات کاربران را پاسخ می دهد بدون آنکه نیاز به کلیک بر روی هر چیزی داشته باشند. به عنوان مثال، [Blade Runner 2049] را تایپ کنید و توسط چهار آگهی، پانل نمودار آگهی کامل، زمان نمایش فیلم، داستان های برتر و خوراک توییتر بمباران می شوید تا زمانی که شما در نهایت به اولین ن
قالب وبلاگ بلاگفا 
قالب بلاگفا قالب وبلاگ بلاگفا قالب های بلاگفا قالب پیچک بلاگفا ghaleb ... لطفا روی لوگوی قالب وبلاگ بلاگفا مربوطه کلیک کنید و به بخش دریافت کد قالب ...
قالب وبلاگ | گلچین از مفیدترین قالب های وبلاگ ایران | قالب وبلاگ
همچنین کاربران دوست داشتنی میهن بلاگ از این قالب وبلاگ میهن بلاگ که کد ... وبلاگ خود را در سیستم بلاگفا دارند دعوت می کنیم که برای قالب بلاگفا خود ، از ...
‎قالب وبلاگ بلاگفا · ‎قالب وبلاگ پاییز · ‎قالب وبلاگ منظره ·
الگوریتم های گوگل
از زمان آغاز به کار ، هدف گوگل این بوده است که مناسب ترین مطالب وب سایت را بر اساس جستجو را در اختیار کاربران قرار دهد. برای دستیابی به این هدف ، Google از الگوریتم هایی که از نزدیک محافظت می کنند ، برای تعیین رتبه وب سایت در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERPs) استفاده کرده است. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) روشی است که برای کمک به یک وب سایت در دستیابی به رتبه های بالاتر در SERP ها ایجاد شده است. در حالی که اکثر متخصصان سرویس SEO در انگلستان
بازی اینترنتی و آنلاین است
 
Chaos Battle League – آشفتگی میدان نبرد بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژی همانند بازی مطرح Clash Royal سوپرسل، برای اندروید است که توسط استودیوی بازی سازی This Game Studio, Inc به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم!
کمپانی گوگل یکی از بزرگترین کمپانی های فعال در حوزه اینترنت است که کم تر کسی در دنیای مجازی وجود دارد که نام این کمپانی را نشنیده باشد . یکی از محصولات فوق العاده گوگل که می تواند در سفرها به شما بسیار کمک کند سیستم نقشه گوگل است که امروز قصد داریم تا برنامه آن را در وب سایت دانلودور برای گوشی های هوشمند اندرویدی معرفی کنیم .
ادامه مطلب
اگر به حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ علاقه‌مند باشید، بررسی آمار جستجو در گوگل حتماً برایتان جذاب است و احتمالاً نام سرویس گوگل ترندز را هم شنیده‌اید.
شرکت گوگل حوالی سالهای ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷، سرویس گوگل ترندز (Google Trends) را راه اندازی کرد. البته سرویس ترند گوگل به نسبت سایر خدمات این شرکت اوج و فرودهای زیادی را تجربه کرده است.
نام آن به شکل‌های مختلف تغییر کرده، در مقاطعی سرویس آن غیرفعال بوده و گاهی هم روزها و هفته‌ها به روز نشده؛ هم‌چنین گاه وعد
از دقایقی پیش و پس از انتشار اخباری مبنی بر اتصال اینترنت در ساعات آینده، شماری از کاربران در سطح اینترنت در بخش کامنت‌ها از اتصال اینترنت خود خبر داده‌اند.
از دقایقی پیش و پس از آنکه اخباری مبنی بر اتصال اینترنت منتشر شد، شماری از کاربران اینترنت در بخش نظرات از اتصال ارتباط اینترنت خود خبر دادند. به‌نظر می‌رسد اتصال اینترنت کاربران در سراسر کشور اتفاق می‌افتاد.
دقایقی پیش شاهد انتشار خبری به به نقل از دبیر شورای عالی مجازی بودیم که از
کمپانی گوگل به تازگی گرافیک ها ، ابزارها و محتوای بصری پیشرفته‌تری را به بخش جستجوی سئو ی خود در دستگاه‌های آندروید اضافه کرده است. با استفاده از این تصاویر و انواع جدیدی از محتوا که با عنوان پاسخ غنی شناخته می‌شود بیرگون به نظر می‌رسد کمپانی گوگل قصد دارد تا نتایج جستجوی خود را در دستیار خود با جستجوهای انجام گرفته در دستگاه های موبایل مطابقت دهد.
اسنیپت ها، OneBox، پنل Knowlege، پاسخ های مستقیم. تصاویر قرار گرفته در سمت چپ نشان دهنده نتایج قب
اهمیت کسب جایگاه اول در گوگل
امروزه با گسترش اینترنت اغلب نیاز های مردم چون سفارش غذا ، خرید های آنلاین و … توسط اینترنت و کاربرد های آن تإمین می گردد. لذا گوگل یکی از مهمترین بستر های تبلیغاتی و ترویج کسب و کار ها می باشد که البته به دلیل تنوع برند ها و خدمات گوناگون ، می بایست با ایجاد محیطی مناسب برای دسترسی کاربران ، آن ها را به سمت خود هدایت کنید. 
مهمترین ویژگی جایگاه اول گوگل اهمیت داشتن بازدیدگرفتن از مخاطبان است. تمامی رقابت های سایت
برای این که رقص گوگل را متوجه شوید به مثالی که در ادامه زده می شود توجه کنید : از زمانی که بچه بودیم، بحث حذف شدن کنکور داغ بود، تا همین امروز که هنوز هم هر سال کنکوری داریم و کنکور می‌دهیم.
 
من همیشه به یک معضل بزرگ فکر می‌کردم، وقتی قرار است با معدل وارد دانشگاه شویم، اگر ۵۰۰ هزار نفر معدل‌شان ۱۹ باشد، کدام‌شان قرار است دانشگاه بروند؟
وقتی با رقص گوگل آشنا شدم، متوجه شدم گوگل به شکلی خلاقانه با این معضل دست و پنجه نرم می‌کند. به هر حال اگر
ابزار بازرسی سئو ی url گوگل هم اکنون url کانونی گوگل را نمایش می دهد.
شرکت گوگل، اعلام کرد فرمان اطلاعاتی که در مورد سئو برای کاربران مفید نیست و استفاده زیادی از آن ها نمی کنند را حذف خواهد کرد و همچنین اعلام کرد که ابزار بازرسی url داده های مورد نیاز کاربران را به آن ها عرضه خواهد کرد.
فرمان اطلاعاتی یا Info Command. فرمان اطلاعاتی، که در مواردی مانند info:searchengineland.com استفاده می شود هم اکنون url کانونی، برای url هایی که با استفاده از این اطلاعات وارد کردی
سئو و سرعت سایت
چند سال پیش گوگل سرعت لود سایت و مطالب سایت
را جزوه  یکی از فاکتور های رنک دهی به سایت ها اعلام کرد
گوگل به نقل از خودش در تلاشه که بهترین تجبه جستجو رو برای کاربران فراهم کنه
و سرعت بارگذاری مناسب و قابل قبول یکی از اون نکاته
بازدید ناموفق
گاها اتفاق میفته وقتی از سایتی بازدید میکنید
زمان ورود به سایت اونقدر طول میکشه که کلا اون سایت رو میبندید
پس سرعت سایت واقعا میتونه به ترافیک سایت ما لطمه وارد کنه
و مهم تر از اون گوگل سایت
گوگل وبمستر چیست؟
گوگل وب مستر تولز یکی از نرم افزار هایی می باشد که توسط گوگل توسعه و بهینه سازی شده است. این نرم افزار توانایی این را دارد که به شما مشکلات سئوی وب سایتتان را که از دید گوگل مطرح می باشد اعلام کند و شما آن را برطرف کنید. از طرفی، برای اینکه بتوانید به این آمار و اطلاعات دسترسی داشته باشید باید اقدام به ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز کنید.
خود سیستم گوگل و سیستم‌های مدیریت محتوا برای صفحه ۴۰۴ طراحی تکراری و عمومی در نظر گرفته‌اند تا کاربر در صورت مواجهه با یک لینک خراب، به صفحه اصلی هدایت شود. اما شما به عنوان وبمستر سعی کنید که برای صفحه ۴۰۴ خود طراحی اختصاصی و منحصر به فرد در نظر بگیرید تا کاربران را به سمت صفحات خاص هدایت کنید.
مثلاً اگر در اثر تغییر قالب متوجه شده‌اید که برخی از لینک‌های شما خراب هستند و این لینک‌ها کاربر دارند، به صفحه اصلی و همچنین صفحات برنامه ریزی شد
گوگل فتواسکن چیست و چگونه کار می‌کند؟















گوگل PhotoScan یک اپلیکیشن همراه و تکمیل‌کننده Google Photos است که اجازه می‌دهد کاربران عکس‌های چاپی خود را اسکن و به صورت دیجیتالی آرشیو کنند.
این اپلیکیش
یکی از مشکلاتی که ممکن است برخی از کاربران هاست‌های ایرانی با آن مواجه شوند لود شدن فونت‌های گوگل در وب‌سایت است که این فونت‌ها به‌صورت پیش‌فرض در بسیاری از قالب‌های آماده وجود دارد که در برخی از مواقع باعث بروز مشکل یا کندی در وب‌سایت می‌گردند.
این مشکل اکثراً در هاست های ایرانی وجود دارد و به دلیل اینکه در برخی مواقع ارتباط ایران با خارج از کشور دچار کندی و مشکل می‌شود لود شدن این فونت‌های نیز باعث بروز مشکل و یا کندی در وب‌سایت شما
پس از حذف اپلیکیشن‌های ایرانی هاتگرام و تلگرام طلایی از سیستم عامل اندروید توسط گوگل، موبوگرام نیز از گوگل‌پلی حذف شد و در فاصله بین این دو اقدام بسیاری از کلاینت‌های فارسی تلگرام نیز حذف شدند.با این شواهد به نظر می رسد گوگل سیاستی در پیش گرفته که یا اپلیکیشن‌ها یا حتما به صورت انحصاری از گوگل پلی نصب شوند یا اگر از منبع دیگری دانلود می شوند الزاما در گوگل پلی باشند.سروش گرام@Soroushe1
اهمیت سرعت سایت در سئو
چند سال پیش گوگل سرعت لود سایت و مطالب سایت
را جزوه  یکی از فاکتور های رنک دهی به سایت ها اعلام کرد
گوگل به نقل از خودش در تلاشه که بهترین تجبه جستجو رو برای کاربران فراهم کنه
و سرعت بارگذاری مناسب و قابل قبول یکی از اون نکاته که باید در سئو رعایت بشه
بازدید ناموفق
گاها اتفاق میفته وقتی از سایتی بازدید میکنید
زمان ورود به سایت اونقدر طول میکشه که کلا اون سایت رو میبندید
پس سرعت سایت واقعا میتونه به ترافیک سایت ما لطمه وا
سایت های هک شده، اسپم یا هرزنامه های تولید شده توسط کاربران و لینک های اولویت بندی شده در سال 2018 نشان می دهند:شرکت گوگل ادعا می کند که تنها کمتر از یک درصد از سایت های سئو ی بازدید شده در آن، جزو موارد اسپم یا هرزنامه هستند.شرکت گوگل هفته گذشته گزارشی را منتشر کرد تا پیشرفت هایی را در رابطه با محتواهایی نشان دهد که در جهت دستکاری الگوریتم های سئو ی خود و آسیب رساندن به کاربران تولید شده است. این شرکت همچنین از مدیران وب، توسعه دهندگان و کارب
با سلام خدمت دوستان؛ وبلاگ نویس بخصوص فیلمی ها!!!
در حال طراحی و کدنویسی قالب مخصوص برای وبلاگ های که فیلم و سریال منتشر می کنند هستم! که تقریبا در مراحل آخری هستش!
امکان مهم و عالی که باعث شد انتشار قالب سین (SEEN) اینقد طولانی بشه ؛ فراخوانی اطلاعات فیلم از سایت IMDB بود که با موفقیت کدنویسی شد.حتی می توان یه صفحه جداگانه برای قالب کدنویسی کرد که فقط مخصوص بررسی اطلاعات فیلم بطور مستقیم از سایت IMDB باشد تا کاربران پس از بررسی بتوانند فیلم مورد نظر
قالب Promusic قالب پروموزیک
قالب حرفه ای پرو موزیک یکی از حرفه ای ترین پوسته های وردپرسی در زمینه
ایجاد سایت های موسیقی می باشد. شما با استفاده از این پوسته قادر هستید
آن را در سایت هایی با موضوعات موسیقی ، مجلات موسیقی استفاده کنید.. طراحی قالب بر پایه HTML 5 و ۲CSS 3 بر روی فریم ورک قدرتمند بوت استرپ کد نویسی شده است.
این قالب سرعت لود بالایی دارد که برای کاربان بسیار خوشایند است . از
دیگر ویژگی های این قالب سازگاری با انواع مرورگر هاست که این به نوب
 
Google Play Store – گوگل پلی استور به کاربران اندرویدی این امکان را می دهد به راحتی به فروشگاه این برنامه دسترسی داشته باشند و بتوانند به راحت ترین شکل ممکن از امکانات این فروشگاه استفاده کنند. گوگل پلی استور بیش تر از 500 هزار بازی و برنامه را شامل می شود،
ادامه مطلب
 
در روز هایی که تازه استفاده ی فرستادن پیام از طریق موبایل آمده بود برنامه های hangouts و what's app که هر دو در سال 2013 توسط شرکت های خود ساخته شده بودند به رقابت با یکدیگر پرداختند که سرانجام مردم از what's app استقبال بیشتری کردند و برنامه ی hangouts که توسط گوگل ساخته شده است زیان بسیار زیادی کرد و روز به روز از افرادی که از اپلیکیشن ساخت گوگل استفاده می کردند کم و به برنامه ی what's app اضافه می شد .
این روند همچنان ادامه داشت که سر انجام در سال 2017 ، telegram پدید آم
در ادامه آموزش گوگل ادوردز می‌خوام به پیش برم و این بار ابزار جدید گوگل کیورد پلنر (Google Keyword Planner) رو بررسی کنم که اخیراً منتشر شده. همونطور که می‌بینید داشبورد یه مقدار متفاوت به نظر می‌رسه، نوار گشت‌وگذار هم به نظر یه مقدار متفاوت می‌رسه. انتشار اون چند هفته پیش انجام گرفته.
ادامه مطلب
وقتی در گوگل عبارتی را جستجو می‌کنید، معمولا نتایج اولیه و نتایج
پایانی صفحه مربوط به نتایج تبلیغاتی گوگل هستند که با عبارت Ad یا تبلیغ
سبز رنگ از نتایج دیگر متمایز می‌شوند. صاحبان سایت‌ها برای نمایش این
تبلیغات به ازای هر کلیک مبلغی را به گوگل پرداخت می‌کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تبلیغ در موتور جستجوی گوگل کلیک کنید.
شرکت گوگل در تازه ترین خبر های خود از قابلیت جدید نقشه گوگل خبر داد. نقشه گوگل که امروز کاربرد بسیار زیادی در پیدا کردن مسیر ها برای افراد ناآشنا به مسیر دارد. به زودی امکان جدیدی را اضافه خواهد کرد. که اگر شما یا راننده تاکسی 500 متر از مسیر اصلی دور شوید اخطار می دهد. و کاربر را با خبر می کند.
ادامه مطلب
مشورت و کسب اطلاعات دقیق٬ صحیح و به روز از منابع مطلع و رسمی بر اساس مستندات، انتظاری است که از انسان عصر دهکده جهانی داریم. در جامعه اطلاعاتی امروز دنیا، دسترسی به اطلاعات غلط بسیار آسان و در دسترس تر از اطلاعات صحیح و واقعی است و به همین خاطر به دلیل کم حوصلگی کاربران اینترنت و جست و جوی سطحی در موتورهای جست و جو و انتخاب چند گزینه اول به نمایش در آمده که گاها اطلاعات دقیق ندارد و به زور گوگل آنالیتیک و SEO، جایگاه گرفته است، شاهد استناد کارب
گوگل وبمستر چیست؟
گوگل وب مستر تولز یکی از نرم افزار هایی می باشد که توسط گوگل توسعه و بهینه سازی شده است. این نرم افزار توانایی این را دارد که به شما مشکلات سئوی وب سایتتان را که از دید گوگل مطرح می باشد اعلام کند و شما آن را برطرف کنید. از طرفی، برای اینکه بتوانید به این آمار و اطلاعات دسترسی داشته باشید باید اقدام به ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز کنید.
Dragon Mania Legends – عشق پرورش اژدها بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای شبیه سازی اندروید از استودیوی معروف و پرآوازه گیملافت (Gameloft) است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده است و به درخواست جمعی از شما عزیزان جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! با نصب Dragon Mania Legends برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یکی از جالب ترین و زیباترین بازی های پرور
آموزش سئو سایت و بهینه سازی سایت
"> SEO و بهینه سازی سایت عملیاتی است که نونگار می تواند برای بهبود دید یک وب سایت یا فقط یک صفحه ی وب در صفحه نتایج موتور های جستجو  انجام دهد، که می‌تواند طبیعی و یا حتی الگوریتمی باشد. این روش از مفید ترین روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به طورکلی در طراحی سایت ،وب سایت هایی که دارای بیشترین تکرار در صفحه ی نتایج موتور های جستجو  باشند، بازدیدکننده ی بیشتری به دست می‌آورند. که ما از طریق بهینه سازی شما را
۷ روش برای افزایش امنیت حساب گوگل
 
 ۰
 اشتراک‌گذاری
سرویس های گوگل تقریبا رایگان اند و شما می توانید به کمک آن ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. ناگفته نماند که گوگل نیز تا حدودی به زندگی خصوصی ما، سرچ ها و خیلی چیزهای دیگر سرک می کشد و این باعث می شود که کمی عصبانی شویم! خب برای این که جلوی این مساله را بگیریم یا حداقل به گوگل بفهمانیم که تو آقا بالاسرما نیستی! می توانیم از ۷ ابزار استفاده کنیم تا امنیت حساب گوگ
۷ روش برای افزایش امنیت حساب گوگل
 ۰
 اشتراک‌گذاری
سرویس های گوگل تقریبا رایگان اند و شما می توانید به کمک آن ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. ناگفته نماند که گوگل نیز تا حدودی به زندگی خصوصی ما، سرچ ها و خیلی چیزهای دیگر سرک می کشد و این باعث می شود که کمی عصبانی شویم! خب برای این که جلوی این مساله را بگیریم یا حداقل به گوگل بفهمانیم که تو آقا بالاسرما نیستی! می توانیم از ۷ ابزار استفاده کنیم تا امنیت حساب گوگل
ثبت سایت در گوگل وبمستر
یکی از ویژگی هایی که موتور جستجوگر گوگل دارد، این می باشد که به راحتی می توانید پس از طراحی اولیه وب سایتتان و کامل کردن آن، اقدام به ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز کنید، گوگل وب مستر تولز یکی از نرم افزار هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید از لحاظ سئو وب سایتتان را کنترل کنید و از دید گوگل وب سایتتان را مشاهده کنید که این مورد موجب می گردد تا دسترسی پذیری بالاتری نسبت به رتبه های وب سایتتان داشته باشید.
گوگل پلی استور ، یک فروشگاه و در اصلاح چتر بزرگی است که برنامه های مختلف سیستم عامل اندروید در آنجا ارائه می شود. اکثر کاربران اندروید این تجربه کار با این برنامه کاربردی را دارند و می دانند که چه کاربردهایی دارد. امروز قصد داریم در خصوص نصب فروشگاه گوگل پلی صحبت کنیم.
گاهی اوقات لازم است شما نصب گوگل پلی استور را که ممکن است به صورت تصادفی پاک کرده باشید یا بخواهید به نسخه قبلی بازگردید را به صورت دستی انجام دهید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصو
با سلام خدمت دوستان؛ وبلاگ نویس بخصوص فیلمی ها!!!
در حال طراحی و کدنویسی قالب مخصوص برای وبلاگ های که فیلم و سریال منتشر می کنند هستم! که تقریبا در مراحل آخری هستش!
امکان مهم و عالی که باعث شد انتشار قالب سین (SEEN) اینقد طولانی بشه ؛ فراخوانی اطلاعات فیلم از سایت IMDB بود که با موفقیت کدنویسی شد.حتی می توان یه صفحه جداگانه برای قالب کدنویسی کرد که فقط مخصوص بررسی اطلاعات فیلم بطور مستقیم از سایت IMDB باشد تا کاربران پس از بررسی بتوانند فیلم مورد نظر
بالای 94 درصد از کاربران گوگل فقط صفحه اول نتایج جستجوی گوگل را مشاهده میکنند، که اغلب آنها تنها 3 سایت اول را کلیک میکنند. 83 درصد مردم جهان از گوگل استفاده میکنند، اما مفهوم سئو برای دیگر موتورهای جستجوگر نیز مطرح است. اگر شما صاحب کسب و کاری هستید، به نظر شما وبسایت شما بهتر است در صفحه 12 نتایج جستجو باشد یا صفحه اول آن؟
سئو ( SEO ) یا بهینه سازی رتبه سایت ( Search Engine Optimization )، به بالابردن رتبه سایت شما به صورت معمولی و درست، از طریق لینکهای با ارزش
تگ عنوان در واقع یک عنصر اصلی HTML است که به صورت اختصاصی متن عنوان صفحه سایت شما را در خود جای داده است. تگ های عنوان در در صفحات نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر به نمایش در می آیند.
با یک بررسی ساده متوجه خواهید شد که گوگل به طور معمول، 50 تا 60 کاراکتر متن عنوان را در صفحات نتایج جستجوی خود به کاربران نشان می دهد. اگر عنوان های خود را سعی کنید زیر 60 کاراکتر تولید کنید، بر اساس تجربه ای که به دست آمده، حدود 90 درصد مواقع، موتور جستجوی گوگل، عنوان شما
آیا متوجه شدید که گوگل گزینه های کمتری برای نتایج جستجوی خود را برای درخشش ارائه می دهد؟ به نظر می رسد گوگل به طور مرتب یک صفحه جدید را به صفحات نتیجه جستجو اضافه می کند که بلافاصله پاسخ سوالات کاربران را پاسخ می دهد بدون آنکه نیاز به کلیک بر روی هر چیزی داشته باشند. به عنوان مثال، [Blade Runner 2049] را تایپ کنید و توسط چهار آگهی، پانل نمودار آگهی کامل، زمان نمایش فیلم، داستان های برتر و خوراک توییتر بمباران می شوید تا زمانی که شما در نهایت به اولین ن
اهمیت قالب وبلاگ در وبلاگ‌نویسی
وبلاگ‌نویسی یکی از راههای انتشار مطالب و اطلاعات در سطح وب است. وبلاگ‌ها در بدو پیدایش بیشتر برای انتشار دلنوشته‌ها و یادداشت‌های شخصی به کار می‌رفتند. اما با ظهور شبکه‌های اجتماعی قدری کارکرد وبلاگ‌ها تغییر کرد. اکنون وبلاگ‌نویسی کاربردهایی فراتر از نوشته‌های شخصی یافته است و برای انتشار اخبار، معرفی شرکت و محصولات، ارائه نمونه کار و حتی ایجاد فروشگاههای ارزان اینترنتی کاربرد پیدا کرده است.
وبلاگ
هر سایت در یک قالب نشان داده میشود و این قالب شکل ظاهری و متن آن و چینش بخشهای مختلف آن را مشخص می کند.تعداد زیادی «قالب عمومی» وجود دارند که همه میتوانند آنها را مشاهده و به دلخواه استفاده کنند. این قالب های عمومی فقط توسط مدیریت سایت قابل تغییر هستند و کاربران نمیتوانند آنها را تغییر دهند.کاربران میتوانند برای خود «قالب شخصی» (با تغییر قالب های عمومی یا بدون الگو) ایجاد کنند و آنرا به دلخواه خود ویرایش نمایند. قالب های شخصی فقط توسط ایجاد ک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها